Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(48)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(46)
Publikacje naukowe
(5)
Czasopisma
(2)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(37)
dostępne
(36)
Placówka
Wypożyczalnia
(36)
Czytelnia
(37)
Autor
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(4)
Cenker Ewa Małgorzata
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Adam Jabłoński
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Artemenko Lina
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Barrow Colin
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Coop Tomasz
(1)
Danylenko Olena
(1)
Davis Edward W. (1941- )
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Hutt Michael D
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Karwowski Jan
(1)
Karwowski Marek
(1)
Khozhylo Irina
(1)
Koch Szołtysek Marta
(1)
Kochamńska Magdalena
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kowalczyk Lucyna
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Krawiec Franciszek (Frank)
(1)
Księżniak Emilia
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lis Marcin
(1)
Lunden Bjorn
(1)
Macełko Marta
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Marek Jabłoński
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Małecka Małgorzata
(1)
Minochkina Olga
(1)
Pachura Aneta
(1)
Patten Dave
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Peterson Steven D
(1)
Petrivna Irina Krinichnaya
(1)
Pełszyński Jacek
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Pointon John
(1)
Popławska Wanda
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Próchniak Joanna
(1)
Regulski Lech
(1)
Rogalińska Halina
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudawska Edyta
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Rusiński Michał
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sadkowska Joanna
(1)
Shutyak Yuliya
(1)
Sierpińska Maria (1950- )
(1)
Sipa Monika
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Skórska Anna
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Speh Thomas W
(1)
Steinerowska-Streb Izabella
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Szot-Gabryś Teresa
(1)
Szulce Halina (1939- )
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Tiffany Paul
(1)
Van Caillie Didier
(1)
Westwood John
(1)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(1)
Wojtaszek Henryk
(1)
Wędzki Dariusz
(1)
Zinchenko Viktor
(1)
Łopalewski Piotr
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Ślusarczyk Stanisław
(1)
Żołędowska-Król Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(32)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(49)
Język
polski
(49)
Temat
Przedsiębiorstwo
(35)
Marketing
(23)
Marketing strategiczny
(11)
Rynek
(10)
Segmentacja rynku
(8)
Otoczenie firmy
(6)
Reklama
(6)
Badania rynku
(5)
Marketing międzynarodowy
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Public relations
(4)
Rynek pracy
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Teoria dystrybucji
(4)
Analiza funkcjonalna
(3)
Badania marketingowe
(3)
Handel międzynarodowy
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Rynek finansowy
(3)
Targi i wystawy
(3)
Zachowania konsumentów
(3)
Analiza SWOT
(2)
Bezrobocie
(2)
Ceny
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Gospodarka
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Innowacje
(2)
Konsumenci
(2)
Promocja
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Reklama internetowa
(2)
Rynek (ekonomia)
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Sponsoring
(2)
Usługi
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Analiza finansowa
(1)
Analiza rynku
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Bilans księgowy
(1)
Biznesplan
(1)
Branża TSL
(1)
Catalyst (rynek obligacji)
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Ekonomika transportu
(1)
Etyka biznesu
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Europejskie rady zakładowe
(1)
Faktoring
(1)
Franchising
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Izrael
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Koneck (woj. kujawsko-pomorskie ; okręg)
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kredyt preferencyjny*
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Logistyka
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marka*
(1)
Marketing afiliacyjny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Miasta
(1)
Milejów (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Mobbing
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Muda (zarządzanie)
(1)
Obligacje korporacyjne
(1)
Ocena pracowników
(1)
Organizacja
(1)
Outsourcing
(1)
Parlament
(1)
Plan marketingowy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka finansowa
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Temat: czas
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(16)
Czasopismo naukowe
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(22)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(12)
49 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Na początek trochę teorii, 2.Image i profil, 3.Klienci i rynek, 4.Planowanie, misja i strategia, 5.Marketing usług, 6.Promocja, czyli różne sposoby dotarcia do klientów, 7.Rekalma, 8.Marketing bezpośredni, 9.Marketing wewnętrzny, 10.Inetrnet, 11.Przepisy prawa, 12.Gdzie jeszcze szukać informacji?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw: Istota internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw; Jak internacjonalizować działalność przedsiębiorstwa?; Metody wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne; Cz.II Budowa strategii marketingowych na rynku międzynarodowym: Istota międzynarodowych strategii marketingowych; Międzynarodowe orientacje przedsiębiorstw; Korzyści standaryzacji i indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych; Zakres standaryzacji i indywidualizacji strategii marketingowych przedsiębiorstw; Cz.III Kształtowanie instrumentów marketingu na rynku międzynarodowym: Międzynarodowa polityka produktu; Globalna polityka aktywizacji sprzedaży; Międzynarodowa polityka cen i dystrybucji; Marketingowe dylematy przedsiębiorstw na unijnym Jednolitym Rynku Wewnętrznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : zeszyt ćwiczeń / Marian Pietraszewski. - Poznań : eMPi 2, 2004. - 56 s. : tab. ; 23 cm.
1.Istota marketingu, 2.Badanie rynku, 3.Kształtowanie produktu, 4.Polityka cen, 5.Dystrybucja produktów, 6.Promocja, 7.Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie, 8.Przepisy prawne regulujące działania marketingowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 2 (43)/2004)
Internet - nowy instrument marketingu; Nowoczesne techniki badań marketingowych; Internet w badaniu testowania produktu; Wykorzystanie Internetu przez firmy na rynku globalnym; Budowanie konkurencyjności firmy na rynku wirtualnym; Marketing relacji w działalności promocyjnej firmy usługowej; Wykorzystanie Internetu na rynku usług finansowych w Polsce; Wuzerunek marki jako degerminanta zachowań konsumentów; Różnicowanie produktu w działaniu przedsiębiorstw na polskim rynku wyrobów muzycznych; Specyfika świadczenia usługi medycznej; Etyczne aspekty w działalności marketingowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w firmie przyszłości / Franciszek (Frank) Krawiec. - Warszawa : Difin, 2006. - 243 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
1. Koncepcja firmy przyszłości 2. Procesy tworzenia ofert wartości 3. Budowa nowych rynków 4. Koncepcja, prognozowanie możliwości rynku dla nowych produktów 5. Nowe koncepcje marketingu 6. Marketing wizji 7. Strategie marketingu nowej technologii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Ogólna charakterystyka marketingu w polskiej gospodarce rynkowej; Prawne i organizacyjne zagadnienia marketingu; Konstytucyjno-ustrojowe zasady gospodarowania i przedsiębiorczości; Kierunki polityki gospodarczej i organizacji przedsiębiorczości; Umowy i porozumienia gospodarcze związane z marketingiem; Ochrona środowiska w działalności marketingowej; Ochrona konsumenta w obrocie rynkowym; Organizacja działalności marketingowej w firmie; Produkt; Opakowanie; Cena; Promocja i reklama.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do planowanie marketingowego, 2. Analiza bieżącej sytuacji, 3. Zdobywanie wiedzy o rynkach i klientach, 4. Segmentacja wyboru rynku docelowego i pozycjonowanie, 5. Planowanie strategii działania, celów i narzędzi marketingu, 6. Planowanie strategii produktu i marki, 7. Planowanie strategii dystrybucji i logistyki, 8. Planowanie strategii cenowych, 9. Planowanie strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej, 10. Planowanie pomiaru wyników i kontroli wdrażania planu marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Andrzej Limański, Ireneusz Drabik. - Warszawa : Difin, 2010. - 415, [1] s. : rys.; tab. ; 23 cm.
1. Internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa; 2. Marketing w operacjach na rynkach zagranicznych; 3. Strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych: Produkt, Cena, Dystrybucja, Komunikacja marketingowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Forum Naukowe / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu ; Rok 8 Zeszyt 1(16))
1. Rola marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Marketing przedsiębiorcy, 3. Strategia źródłem przewagi przedsiębiorstwa, 4. Istota i przesłanki stosowania marketingu zindywidualizowanego, 5. Rozwój marek prywatnych, 6. Zarządzanie opakowaniem, 7.Z arządzanie sprzedażą na rynku business to business, 8. Targi jako instrument marketingu bezpośredniego, 9. Pozapłacowe instrumenty motywowania pracowników, 10. Kontrolling marketingowy jako przesłanka podejmowania decyzji, 11. Eurokonsumenci - zachowania konsumenckie na tle procesów integracyjnych, 12. Outsourcing w zarządzaniu marketingowym przedsiębiorstwa, 13. Styl życia jako substytut rynku farmaceutycznego, 14. Zmiany na polskim rynku pracy w latach 1990-2000, 15. Metodyczne aspekty zastosowania zdyskontowanych przepływów pieniężnych do długookresowego zwiększania wartości firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Internacjonalizacja przedsiębiorstw i marketing na rynkach zagranicznych, 2. Czynniki przewagi konkurencyjnej w strategiach marketingowych polskich przedsiębiorstw na wewnętrznym rynku Unii Europejskiej, 3. Możliwości stosowania marketingowych narzędzi konkurowania w branżach napojów alkoholowych w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej, 4. Transfer technologii w międzynarodowym cyklu życia produktu, 5. Efekt kraju pochodzenia w marketingu międzynarodowym, 6. Sposoby pozyskiwania marek przez przedsiębiorstwa działajace na rynku międzynarodowym, 7. Kształtowanie wizerunku firmy i marki na rynku międzynarodowym, 8. Umiędzynarodowienie przedsiębiorstw usługowych a ich strategie marketingowe, 9. Miedzynarodowa segmentacja rynku, 10. Wpływ internetu na marketing międzynarodowy, 11. Miedzynarodowe i globalne systemy informacji marketingowej, 12. Zakupy w procesie umiędzynarodawiania i globalizacji przedsiębiorstw, 13. Marketing wewnętrzny w ujęciu międzynarodowym, 14. Przedsiębiorstwo odpowiedzialne społeczenie na rynku międzynarodowym - aspekty marketingowe, 15. społeczna odpowiedzoalność przedsiębiorstw w kontekscie repektowania praw człowieka i marketingu etycznego (przykład wizerunku kobiet e reklamie)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota marketingu: Ch-ka marketingu; Marketing a inne sposoby działania na rynku; Struktura sfery instrumentalno-czynnościowej marketingu; Marketing-mix; Reguły marketingowe; Podsumowanie. 2. Marketing a warunki działania: Zewnętrzne warunki działania; Struktura podmiotowa warunków rynkowych; Wewnętrzne warunki działania; Wybór zakresu warunków działania; Podsumowanie. 3. Podstawy decyzji marketingowych: Możliwości i zagrożenia działania przedsiębiorstwa; Uwarunkowania poszukiwań i zagrożeń działania; Kryteria oraz sposoby oceny mozliwości i zagrożeń działania; Podsumowanie. 4. Marketing w procesach konkurencji: Otoczenie konkurencyjne przedsiębiorstw; Formy rynku i konkurencji; Marketing a rodzaje konkurencji; Marketing a przewaga konkurencji; Podsumowanie. 5. Postępowanie nabywców na rynku: Istota procesu postępowania konsumentów; Uwarunkowania procesu postępowania konsumentów; Etapy procesu postępowania konsumentów; Zakup nowego produktu przez konsumentów; Przedsiębiorstwa i instytucje jako nabywcy; Podsumowanie. 6. Wybór rynku docelowego: Istota segmentacji rynku; Kryteria segmentacji rynku; Procedura segmentacji rynku; Etapy procesu wyboru rynku docelowego; Podsumowanie. 7. Plasowanie: Istota koncepcji plasowania; Kryteria plasowania; Etapy plasowania; Strategie plasowania; Plasowanie - granice koncepcji; Podsumowanie. 8. Badanie marketingowe: Programowanie badań marketingowych; Pomiar i skalowanie w badaniach marketingowych Analiza i interpretacja rezultatów badań marketingo wych; Podsumowanie. 9. Produkt: Miejsce i funkcje produktu w marketingu; Strategia produktu; Klasyczny cykl życia produktu; Regulowanie cyklu życia produktu; Podsumowanie. 10. Działania związane z produktem: Kierunki działań związanych z produktem; Utrzymanie produktu w nie zmienionej postaci; Usprawnianie i upraszczanie produktu i jego wyposażenia; Wprowadzanie na rynek nowych produktów; Wycofanie produktu z rynku; Podsumowanie. 11. Opakowanie i marka produktu: Opakowanie produktu; Oznakowanie produktu; Marka produktu; Podsumowanie, 12. Cena: Funkcje cen w marketingu; Postrzeganie ceny przez nabywców; Ogólne uwarunkowania poziomu cen; Podstawy ustalania cen; Znaczenie cen w strukturze marketingu; podsumowanie. 13. Kształtowanie i zmiany cen: Rodzaje strategii cen; Penetracyjna i selektywna strategia cen; Adaptacyjna innowacyjna strategie cen; Strategie cenowo-jakościowa i cenowo-promocyjna; Zmiany i różnicowanie cen; Podsumowanie. 14. Dtstrybucja towarów: Miejsce dystrybucji w marketi ngu; Kanały dystrybucji; Wybór kanałów dystrybucji; Intensywność dystrybucji towarów; Fizyczny przepływ towarów; Współdziałanie i konflikt w procesie kształtowa nia dystrybucji towarów; podsumowanie. 15. Formy organizacyjne dystrybucji towarów: Handel detaliczny; Handel hurtowy; Kontraktowe formy dystrybucji towarów; Podsumowanie. 16. Aktywizacja sprzedaży: Funkcje instrumentów aktywizacji sprzedaży; Kierunki oddziaływania instrumentów aktywizacji sprzedaży; Kształtowanie strategii aktywizacji sprzedaży; Podsumowanie. 17. Instrumenty aktywizacji sprzedaży: Reklama; Sprzedaż osobista; Promocja sprzedaży; Public relations; Sponsorowanie; Podsumowanie. 18. Marketing bezpośredni: Istota i uwarunkowania marketingu bezpośredniego; Baza danych jako podstawa marketingu bezpośredniego; Instrumenty marketingu bezpośredniego; Podsumowanie. 19. Kierowanie działalnością marketingową: Planowanie działalności marketingowej; Strategie marketingowe; Organizowanie działalności marketingowej; Kontrola działalności marketingowej; Podsumowanie. 20. Marketing w wybranych obszarach działalności: Marketing międzynarodowy i globalny; Marketing usług; Marketing w działalności organizacji niedochodowych; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota marketingu: Ch-ka marketingu; Marketing a inne sposoby działania na rynku; Struktura sfery instrumentalno-czynnościowej marketingu; Marketing-mix; Reguły marketingowe; Podsumowanie. 2. Marketing a warunki działania: Zewnętrzne warunki działania; Struktura podmiotowa warunków rynkowych; Wewnętrzne warunki działania; Wybór zakresu warunków działania; Podsumowanie. 3. Podstawy decyzji marketingowych: Możliwości i zagrożenia działania przedsiębiorstwa; Uwarunkowania poszukiwań i zagrożeń działania; Kryteria oraz sposoby oceny mozliwości i zagrożeń działania; Podsumowanie. 4. Marketing w procesach konkurencji: Otoczenie konkurencyjne przedsiębiorstw; Formy rynku i konkurencji; Marketing a rodzaje konkurencji; Marketing a przewaga konkurencji; Podsumowanie. 5. Postępowanie nabywców na rynku: Istota procesu postępowania konsumentów; Uwarunkowania procesu postępowania konsumentów; Etapy procesu postępowania konsumentów; Zakup nowego produktu przez konsumentów; Przedsiębiorstwa i instytucje jako nabywcy; Podsumowanie. 6. Wybór rynku docelowego: Istota segmentacji rynku; Kryteria segmentacji rynku; Procedura segmentacji rynku; Etapy procesu wyboru rynku docelowego; Podsumowanie. 7. Plasowanie: Istota koncepcji plasowania; Kryteria plasowania; Etapy plasowania; Strategie plasowania; Plasowanie - granice koncepcji; Podsumowanie. 8. Badanie marketingowe: Programowanie badań marketingowych; Pomiar i skalowanie w badaniach marketingowych Analiza i interpretacja rezultatów badań marketingowych; Podsumowanie. 9. Produkt: Miejsce i funkcje produktu w marketingu; Strategia produktu; Klasyczny cykl życia produktu; Regulowanie cyklu życia produktu; Podsumowanie. 10. Działania związane z produktem: Kierunki działań związanych z produktem; Utrzymanie produktu w nie zmienionej postaci; Usprawnianie i upraszczanie produktu i jego wyposażenia; Wprowadzanie na rynek nowych produktów; Wycofanie produktu z rynku; Podsumowanie. 11. Opakowanie i marka produktu: Opakowanie produktu; Oznakowanie produktu; Marka produktu; Podsumowanie, 12. Cena: Funkcje cen w marketingu; Postrzeganie ceny przez nabywców; Ogólne uwarunkowania poziomu cen; Pod stawy ustalania cen; Znaczenie cen w strukturze marketingu; podsumowanie. 13. Kształtowanie i zmiany cen: Rodzaje strategii cen; Penetracyjna i selektywna strategia cen; Adaptacyjna innowacyjna strategie cen; Strategie cenowo-jakościowa i cenowo-promocyjna; Zmiany i różnicowanie cen; Podsumowanie. 14. Dtstrybucja towarów: Miejsce dystrybucji w marketingu; Kanały dystrybucji; Wybór kanałów dystrybucji; Intensywność dystrybucji towarów; Fizyczny przepływ to warów; Współdziałanie i konflikt w procesie kształtowa nia dystrybucji towarów; Podsumowanie. 15. Formy organizacyjne dystrybucji towarów: Handel detaliczny; Handel hurtowy; Kontraktowe formy dystrybucji towarów; Podsumowanie. 16. Aktywizacja sprzedaży: Funkcje instrumentów aktywizacji sprzedaży; Kierunki oddziaływania instrumentów aktywizacji sprzedaży; Kształtowanie strategii aktywizacji sprzedaży; Podsumowanie. 17. Instrumenty aktywizacji sprzedaży: Reklama; Sprzedaż osobista; Promocja sprzedaży; Public relations; Sponsorowanie; Podsumowanie. 18. Marketing bezpośredni: Istota i uwarunkowania marketingu bezpośredniego; Baza danych jako podstawa marketingu bezpośredniego; Instrumenty marketingu bezpośredniego; Podsumowanie. 19. Kierowanie działalnością marketingową: Planowanie działalności marketingowej; Strategie marketingowe; Organizowanie działalności marketingowej; Kontrola działalności marketingowej; Podsumowanie. 20. Marketing w wybranych obszarach działalności: Mar keting międzynarodowy i globalny; Marketing usług; Marketing w działalności organizacji niedochodowych; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd.3 rozszerz. - Poznań : Wyższa Szkoła Bankowa, 2007. - 265 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations; Kształtowanie wizerunku państwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations; Kształtowanie wizerunku państwa.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie; Ocena inwestycji; Polityka finansowa; Źródła finansowania; Fuzje i zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Krok do przodu, dwa kroki do tyłu, 2. Nowocześniejszy marketing, 3. Zarządzanie - sztuka zapomniana, 4. Realne pieniądze dla wirtualnych firm, 5. Opuścić okręt!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota marketingu: Ch-ka marketingu; Marketing a in ne sposoby działania na rynku; Struktura sfery instru mentalno-czynnościowej marketingu; Marketing-mix; Regu ły marketingowe; Podsumowanie. 2. Marketing a warunki działania: Zewnętrzne warunki działania; Struktura podmiotowa warunków rynkowych; Wewnętrzne warunki działania; Wybór zakresu warunków działania; Podsumowanie. 3. Podstawy decyzji marketingowych: Możliwości i zagro żenia działania przedsiębiorstwa; Uwarunkowania poszu kiwań i zagrożeń działania; Kryteria oraz sposoby oce ny mozliwości i zagrożeń działania; Podsumowanie. 4.Marketing w procesach konkurencji: Otoczenie konku rencyjne przedsiębiorstw; Formy rynku i konkurencji; Marketing a rodzaje konkurencji; Marketing a przewaga konkurencji; Podsumowanie. 5. Postępowanie nabywców na rynku: Istota procesu po stępowania konsumentów; Uwarunkowania procesu postępo wania konsumentów; Etapy procesu postępowania konsu mentów;; Zakup nowego produktu przez konsumentów; Przedsiębiorstwa i instytucje jako nabywcy; Podsumowa nie. 6. Wybór rynku docelowego: Istota segmentacji rynku; Kryteria segmentacji rynku; Procedura segmentacji ryn ku; Etapy procesu wyboru rynku docelowego; Podsumowa nie. 7. Plasowanie: Istota koncepcji plasowania; Kryteria plasowania; Etapy plasowania; Strategie plasowania; Plasowanie - granice koncepcji; Podsumowanie. 8. Badanie marketingowe: Programowanie badań marketin gowych; Pomiar i skalowanie w badaniach marketingowych Analiza i interpretacja rezultatów badań marketingo wych; Podsumowanie. 9. Produkt: Miejsce i funkcje produktu w marketingu; Strategia produktu; Klasyczny cykl życia produktu; Re gulowanie cyklu życia produktu; Podsumowanie. 10. Działania związane z produktem: Kierunki działań związanych z produktem; Utrzymanie produktu w nie zmie nionej postaci; Usprawnianie i upraszczanie produktu i jego wyposażenia; Wprowadzanie na rynek nowych produ któw; Wycofanie produktu z rynku; Podsumowanie. 11. Opakowanie i marka produktu: Opakowanie produktu; Oznakowanie produktu; Marka produktu; Podsumowanie, 12. Cena: Funkcje cen w marketingu; Postrzeganie ceny przez nabywców; Ogólne uwarunkowania poziomu cen; Pod stawy ustalania cen; Znaczenie cen w strukturze marke tingu; podsumowanie. 13. Kształtowanie i zmiany cen: Rodzaje strategii cen; Penetracyjna i selektywna strategia cen; Adaptacyjna innowacyjna strategie cen; Strategie cenowo-jakościo wa i cenowo-promocyjna; Zmiany i różnicowanie cen; Podsumowanie. 14. Dtstrybucja towarów: Miejsce dystrybucji w marketi ngu; Kanały dystrybucji; Wybór kanałów dystrybucji; Intensywność dystrybucji towarów; Fizyczny przepływ to warów; Współdziałanie i konflikt w procesie kształtowa nia dystrybucji towarów; podsumowanie. 15. Formy organizacyjne dystrybucji towarów: Handel de taliczny; Handel hurtowy; Kontraktowe formy dystrybu cji towarów; Podsumowanie. 16. Aktywizacja sprzedaży: Funkcje instrumentów aktywi zacji sprzedaży; Kierunki oddziaływania instrumentów aktywizacji sprzedaży; Kształtowanie strategii aktywi zacji sprzedaży; Podsumowanie. 17. Instrumenty aktywizacji sprzedaży: Reklama; Sprze daż osobista; Promocja sprzedaży; Public relations; Sponsorowanie; Podsumowanie. 18. Marketing bezpośredni: Istota i uwarunkowania mar ketingu bezpośredniego; Baza danych jako podstawa mar ketingu bezpośredniego; Instrumenty marketingu bezpo średniego; Podsumowanie. 19. Kierowanie działalnością marketingową: Planowanie działalności marketingowej; Strategie marketingowe; Organizowanie działalności marketingowej; Kontrola działalności marketingowej; Podsumowanie. 20. Marketing w wybranych obszarach działalności: Mar keting międzynarodowy i globalny; Marketing usług; Mar keting w działalności organizacji niedochodowych; Pod sumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Produkt: Produkt - element marketingu; Produkty konsumpcyjne; Produkty przemysłowe. Cz.II Marka i opakowanie: Dobra marka podstawą sukcesu; Opakowanie produktu - chroni, informuje czy promuje? Cz.III Zarządzanie produktem: Cykl życia produktu; Strategie marketingowe typu produkt-rynek; Jak analizować konkurencyjność produktów? Zarządzanie produktem to także wybór strategii; Strategie nowego produktu; Jak zarządzać produktami w firmie?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Czym jest marketing?, 2.Badanie rynku, 3.Internet, 4.Reklama, 5.Marketing bezposredni, 6.Public relations, 7.Sprzedaż i promocja sprzedaży, 8.Wystawy i pokazy, 9.Jak rozpocząć działalność eksportową?, 10.Nowe produkty - innowacje, patenty, licencje i projekty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Cz.I: Środowisko marketingu dóbr i usług przemysłowych; CZ.II: Proces zakupów w organizacji; Cz.III: Ocena możliwości rynkowych;Cz.IV: Formułowanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych; Ocena strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych i jej wyników; Przykłady. Perpsktywa marketingu dóbr i usług przemysłowych; Rynek towarow i usług przemysłowych z perspektywy zorganizowanego nabywcy; Tworzenie związkow z organizacjami nabywców; Zachowanie nabywcze organizacji; System informacyjny w marketingu dóbr i usług przemysłowych; Segmentacja rynku towarów i usług; Analiza popytu organizacji; Planowanie marketingu dóbr i usług przemysłowych: perospktywy strategiczne; Strategie marketingu dóbr i usług przemysłowych dla rynków globalnych; Zarządzanie asortymentem dla rynków towarów i usług przemyslowych; Zarządzanie innowacją i rozwojem nowych produktów przemysłowych; Zarządzanie usługami dla rynków towarów i usług przemysłowych; Zarządzanie kanałami marketingu dóbr i usług przemysłowych; Kanały marketingu dóbr i usług przemysłowych: powiązania logistyczne; Zarządzanie funkcją ustalania cen przemysłowych; Marketing dóbr i usług przemysłowych: przekazywanie informacji poprzez reklamę i promocję sprzeadzy; Porozumiewanie się w marketingu dóbr i usług przemyslowych: zarządzanie sprzedażą osobistą; Kontrolowanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej