Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(41)
Forma i typ
Książki
(41)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(35)
tylko na miejscu
(34)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(35)
Czytelnia
(36)
Autor
Karaszewski Robert
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Duraj Jan
(1)
Dzieniszewski Sławomir
(1)
Dąbrowski Jan
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Haber Lesław H
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Kerzner Harold
(1)
Kerzner Harold. studium przypadków
(1)
Kister Agnieszka
(1)
Kobyłko Grzegorz
(1)
Kochański Tomasz
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Król Henryk (1932-2014)
(1)
Król Marianna
(1)
Leszczyński Zdzisław
(1)
Levitt Raymond E
(1)
Lorimer Sally E
(1)
Malek William
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Misztal Piotr
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Morgan Mark
(1)
Nazarko Joanicjusz
(1)
Nita Bartłomiej
(1)
Pawlak Marek
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Prokopowicz Piotr
(1)
Pyka Irena
(1)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(1)
Sałuda Grzegorz
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sinha Prabhakant
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Szymańska Elżbieta
(1)
Trzcińska Agata
(1)
Whiddett Steve
(1)
Zoltners Andris A
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Żmuda Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(35)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(41)
Język
polski
(41)
Temat
Przedsiębiorstwo
(30)
Zarządzanie
(15)
Kadry
(8)
Zarządzanie jakością
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Jakość
(4)
Organizacja
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Metody badawcze
(3)
Badania marketingowe
(2)
Controlling
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Marketing
(2)
Motywacja pracy
(2)
Projektowanie
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Turystyka
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Agrobiznes
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Badania operacyjne
(1)
Banki
(1)
Benchmarking
(1)
Bilans księgowy
(1)
Czas
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Handel detaliczny
(1)
Innowacje
(1)
Kompleksowa karta wyników
(1)
Komputery
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kredyt
(1)
Kursy walutowe
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing partnerski
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Nowy produkt
(1)
Ocena pracowników
(1)
Odzież
(1)
Optymalizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Outsourcing
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Produkcja
(1)
Projekty
(1)
Przedsiebiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo -- finanse -- zarządzanie -- podręcznik
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiortswa małe i średnie
(1)
Rozliczenia międzynarodowe
(1)
Ryzyko
(1)
Sekurytyzacja -- Polska
(1)
System informacji marketingowej
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Wierzytelność
(1)
Zarządzanie produktem
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Środki obrotowe -- rachunkowość
(1)
Środki trwałe
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
41 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Sekurytyzacja w procesie przemian międzynarodowych rynków finansowych, 2. Sekurytyzacja aktywów przedsiębiorstwa, 3. Sekurytyzacja aktywów i pasywów banku, 4. Wiarygodność kredytowa w procesie sekurytyzacji, 5. Perspektywy rozwoju sekurytyzacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17, 658.14./17 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14./17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Strategie rozwoju nowego produktu w przedsiębiorstwach - czynniki sukcesu. 2. Modele rozwoju nowego produktu i ich uwarunkowania. 3. Metody strukturyzacji i programowania procesu rozwoju nowego produktu. 4. Metody realizacji oraz kontroli procesu rozwoju nowego produktu. 5. Ograniczanie ryzyka strategii rozwoju nowego produktu. 6. Zarządzanie portfelem projektów w procesie rozwoju produktów. 7. Pomiar kompetencji firm w zakresie innowacji produktowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / PWN Wydawanictwo Naukowe)
Dlaczego realizacja strategii jest tak trudna- i co można na to poradzić; 1. Imperatywy tworzenia strategii: Imperatyw koncepcji. Sprecyzowanie i przekazanie tożsamości, celu i zamiarów długoterminowych; Imperatyw wizji. Przekształcenie koncepcji w strategię, cele i parametry; Imperatyw natury. Dostosowanie strategii, kultury i struktury; 2. Imperatywy kierowania projektami: Imperatyw uruchomienia. Uruchomienie strategii przez kanał inwestycji projektowych; Imperatyw syntezy. Monitoring i dostosowanie prac projektowych; Imperatyw przejścia. Przeniesienie wyników projektów do głównej działalności; Wdrażanie strategii przez właściwe wykonanie właściwych rzeczy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Założenia modelu Strategicznej Karta Wyników; 2. Analiza strategiczna i strategia w budowie Strategicznej Karty Wyników; 3. Zarządzanie ryzykiem w procesie wdrażania Strategicznej Karty Wyników; 4. Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa a Strategiczna Karta Wyników; 5. Kontrola zarządcza i controlling a Strategiczna Karta Wyników; 6. Społeczna odpowiedzialność biznesu a Strategiczna Karta Wyników; 7. Innowacja a Strategiczna Wyników; 8. Benchmarking w procesie wdrożenia Strategicznej Karty Wyników; 10. Wspomaganie informatyczne wdrożenia Strategicznej Karty Wyników z wykorzystaniem systemu klasy Bussines Intelligence- Result Scorecard; 11. Studium przypadków wdrożenia Strategicznej Karty Wyników w warunkach polskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategie biznesu i marketingu / Ilona Penc-Pietrzak. - Wyd.3. - Kraków : Profesjonalna Szkoła Biznesu, 2000. - 317 s. : tab., wykr. ; 20 cm.
(Biblioteka Menedżera)
Zarządzanie strategiczne i stawiane mu wymagania, Planowanie strategiczne, System informacyjny i jego rola w zarządzaniu, Controlling jako system wspomagający zarządzanie; Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, Analiza otoczenia przedsiębiorstwa, Otoczenie bliższe i dalsze, Analiza potencjału przedsiębiorstwa, Metody portfelowe jako narzędzia badania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa, Macierz BCG, GE, ADL, Hofera, Analiza zasobów według Hofera-Schendela, Metoda PIMS jako instrument badania rentowności przedsiębiorstwa, Benchmarking, Analiza SWOT, Scenariusze otoczenia, Budowa strategii przedsiębiorstwa, Przegląd podstawowych strategii biznesu, Strategie konkurencji, Strategie współpracy, Strategiczne zarządzanie marketingiem i strategie marketingowe, Podstawowe rodzaje strategii marketingowych, Strategie Druckera, H. I. Ansoffa, Strategie dyferencjacji, jakościowo-cenowe, pull i push, Segmentacja rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie wiedzą)
1. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach - przegląd badań, 2. Profile strategiczne a profile zarządzania wiedzą, 3. Procesy zarządzania wiedzą - badania pogłębione, 4. Modele polityki personalnej a zarządzanie wiedzą, 5. Strategie przedsiębiorstw a zarządzanie wiedzą - badania pogłębione, 6. Studia przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Partnerstwo w relacjach gospodarczych. 2. Analiza zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw. 3. Polityka zaopatrzenia. 4. Kształtowanie długookresowej orientacji w relacjach partnerskich. 5. Zarządzanie partnerstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Nowe paradygmaty w teorii i praktyce zarządzania: Ewolucja założeń teorii i praktyki zarządzania; Uwarunkowania systemu zarządzania przedsiębiorstwem; Błędy w zarządzaniu. R.2 Proces zarządzania strategicznego: Geneza zarządzania strategicznego; Ch-ka procesu zarządzania strategicznego. R.3 Metodologia procesu formułowania i wyboru strategii zarządzania: Polityka, strategia i taktyka przedsiębiorstwa; Ujęcia strategii w literaturze. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Interpretacja pojęć kluczowych; 2. Planowanie: Metoda i techniki planowania strategicznego; Metoda i techniki planowania operacyjnego; 3. Organizowanie: Metody organizowania; Wartościowanie pracy; 4. Motywowanie; 5. Kontrolowanie: Kontrola sterująca; Zarządzanie przez obchód; inwigilacje, controlling; 6. Całościowe koncepcje zarządzania: Reengineering; Benchmarking; Total Quality Management; Outsourcing; Lean management; Zarządzanie wiedzą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zabezpieczenie przed ryzykiem zmian kursu walutowego / Piotr Misztal. - Warszawa : Difin, 2004. - 196 s. : rys., tab. ; 23 cm.
R.1 Systemy walutowe w procesie rozwoju gospodarki światowej; R.2 Podstawowe metody zabezpieczenia się przed ryzykiem zmian kursu walutowego; R.3 Ocena skuteczności różnorodnych metod zabezpieczania się przedsiębiorstw przed ryzykiem kursowym; R.4 Dotychczasowe doświadczenia dot. metod zabezpieczania się przedsiębiorstw przed ryzykiem zmian kursu walutowego; Podsumowanie i wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Standard jako podstawa zarządzania jakością; 2. Metody rozwiązywania problemów jakościowych: Praca zespołowa w zarządzaniu jakością; Burza mózgów i inne metody pracy zespołowej; Statystyczna kontrola procesu (SPC); 3. Tradycyjne narzędzia rozwiązywania problemów jakościowych: Diagram Pareta- Lorenza; Diagram Ishikawy; Histogramy; Schematy blokowe; Arkusze kontrolne; Karty kontrolne; 4. Nowe narzędzia zarządzania jakością: Diagram pokrewieństwa; Diagram zależności; Diagram systematyki; Diagram macierzowy (tablicowy); Macierzowa analiza danych; Diagram planowania procesu decyzyjnego; Diagram strzałkowy; 5. Metody oraz techniki projektowania i doskonalenia jakości w organizacji: Inżynieria jakości Taguchiego; Zasada Poka-Yoke; FMEA- analiza rodzajów i skutków możliwych błędów; QFD- metoda dopasowania funkcji jakości; Kazein- metoda ciągłego doskonalenia jakości; 6. Studium przypadków rozwiązywania problemów poprawy i doskonalenia jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Raport z badań ankietowych: 1. Charkaterystyka badanych firm, 2. Organizacja zarządzania zasobami ludzkimi, 3. Dobór pracowników, 4. Ocenianie pracowników, 5. Motywowanie pracowników, 6. Szkolenie pracowników, 7. Stosunki międzyludzkie, 8. Tendencje zmian planowanych, 9. Konkurencyjność badanych przedsiębiorstw, Cz.II Raport z badań pogłębionych - analiza przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie jakością w ujęciu procesowym, 2. Efektywność gospodarowania a zarządzania jakością, 3. Koszty jakości w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa, 4. Zarządzanie kosztami jakości a efektywność gospodarowania - ujęcie modelowe, 5. Weryfikacja modeli rachunku kosztów jakości na podstawie badań ankietowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Cz.I Ogólna perspektywa teoretyczno-metodyczna: 1. Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania. Istota, sposoby identyfikacji, sematyka, 2. Koncepcje wartości a funkcja marketingowa przedsiębiorstwa, 3. Węzłowe aspekty metodyczne badań jakościowych prkatyk zarządzania marketingowego na przykładzie case study/research, 4. Koncepcja zarządzania związakami z klientem - geneza, doświadczenia, perspektywy. Cz.II Perspektywa multisektorów, rynków i metarynków: 5. Internetowe biura podróży - nowe podmioty na rynku usług turystycznych i e-marketingu, 6. Najlepsze praktyki zarządzania w sektorze odzieżowym w kontekście współczesnych wymogów zarządzania, 7. Współczesne modele i metody marketingu w sferze planowania produktu (na przykładach producentów dóbr trwałego użytku), 8. Marketing symultaniczny i lateralny a marketing relacyjny w sektorze produktów/usług komupterowych. Wybrane praktyki zarządzania, 9. Marketing związków w sektorze banków detalicznych (na przykładach praktyk zarządzania wybranych banków), 10. Marketing tanich usług. Innowacja czy regres marketingu (na przykładzie tanich linii lotnicznych), 11. Praktyki marketingowe wybranych komercyjnych podmiotów usług medycznych. Próba identyfiakcji podstaw teoretycznych, 12. Praktyki marketingowe wybranych krajowych firm handlowych a ich podstawy teoretyczne, 13. Praktyki marketingowe wielkopowierzchniowych firm handowych. Próba identyfikacji podstaw teoretycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wstęp; R.1 Specyfika zarządzania ludźmi w małej firmie; R.2 Przegląd możliwych sposobów prowadzenia polityki personalnej w małej firmie; R.3 Rekrutacja i selekcja; R.4 Rozwój i doskonalenie pracowników; R.5 Motywowanie i wynagradzanie pracowników; R.6 Ocenianie pracowników; R.7 Rozstanie z pracownikiem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podejście procesowe w przedsiębiorstwie: Koncepcja podejścia procesowego w przedsiębiorstwie; Podejście procesowe w wybranych koncepcjach zarządzania; Charakterystyka procesów biznesowych przedsiębiorstwie; 2. Podstawy zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie: Koncepcja zarządzania procesami biznesowymi; Identyfikacja procesów biznesowych; Modelowanie procesów biznesowych; Wdrażanie i controlling procesów biznesowych; Systemy informatyczne wspierające zarządzanie procesami; 3. Uwarunkowania zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie: Koncepcja struktury organizacji procesowej; Społeczne aspekty zarządzania procesami biznesowymi
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami / Marek Pawlak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 276 s. : rys. ; 24 s.
1. Pojęcie projektu 2. Tworzenie rozwiązań w ramach zarządzania projektami 3. Zarządzanie projektem w sensie funkcjonalnym 4. Struktury organizacyjne zarządzania projektami 5. Zarządzanie zespołem projektowym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Metodologie zarządzania projektami, 2. Wdrażanie metodologii zarządzania projektami, 3. Styl działania firmy a zarządzanie projektami, 4. Struktura organizacyjna zarządzania projektami, 5. Negocjowanie dostępu do zasobów, 6. Prognozy i szacunki dotyczące projektu, 7. Planowanie projektu, 8. Przygotowanie harmonogramów projektu, 10. Kontrolowanie projektów, 11. Zarządzanie ryzykiem projektów, 12. Zarządzanie konfliktem, 13. Etyka i moralność, 14. Radzenie sobie ze zmianami zakresu projektu, 15. Pensje i wynagrodzenie, 16. Zarządzanie czasem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / PLACET)
Koncepcje zarządzania, Organizacja fraktalna, Przedsiębiorstwo inteligentne, Modele zarządzania, Organizacja wirtualna, Organizacja ucząca się, Zarządzanie procesami, Organizacja sieciowa, Benchmarking, Outsourcing, Zarządzanie przez cele, Zarządzanie przez motywowanie, Zarządzanie przez wyjątki, Zarządzanie przez innowacje, komunikowanie Zarządzanie przez partycypację, Zarządzanie przez konflikt, Zarządzanie przez kryzysy, Zarządzanie przez zadania, grupy autonomiczne, Zarządzanie przez formalizację, ryzyko, nadzór i kontrolę, Zarządzanie przez koła jakości, Zarządzanie czasem, Zarządzanie przez intuicję, kulturę, Zarządzanie przez układy macierzowe, Zarządzanie przez marketing wewnętrzny, Zarządzanie przestrzenią organizacyjną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Projektowanie działu sprzedaży i wprowadzenie zmian do projektu w szybko zmieniającym się świecie współczenym, 2.Proces projektowania działu sprzedaży zapewniającego przewagę nad konkurencją, 3.Strategia sprzedaży, 4.Strategia dojścia do rynku, 5.Projektowanie struktury działu sprzedaży, 6.Role sprzedawców, 7.Ustalanie wielkości działu sprzedaży, 9.Utrzyamnie sprawności działu sprzedaży, 10.Zarzadzanie zmianą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej