Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(40)
Forma i typ
Książki
(40)
Poradniki i przewodniki
(9)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(33)
dostępne
(22)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(23)
Czytelnia
(33)
Autor
Mulak Maciej S
(3)
Albigowski Marek
(1)
Ali Moi
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Bangs David H. Jr
(1)
Barrow Colin
(1)
Beckwith Harry
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Chrościcki Zbigniew
(1)
Doroba Anita
(1)
Douglas Laura Clampitt
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Duncan Kevin
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Edwards Paul
(1)
Edwards Sarah
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Gabrysz Romuald
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gojtowska Maja
(1)
Gorczyca Aleksandra
(1)
Grensing Lin
(1)
Góralczyk Andrzej
(1)
Jarvis Jeff (1954- )
(1)
Jawień Robert
(1)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(1)
Kasperek Marek
(1)
Koch Szołtysek Marta
(1)
Kowalczyk Lucyna
(1)
Kozielski Robert
(1)
Księżniak Emilia
(1)
Kłosiewicz Urszula
(1)
Lanz Karen
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Levinson Amy
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Levinson Jeannie
(1)
Lunden Bjorn (1944- )
(1)
Mamińska Anna Julia
(1)
Miłkowski Grzegorz
(1)
Modzikowska Danuta
(1)
Mycielska Maria
(1)
Niestrój Krzysztof
(1)
Nowacki Robert
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Osterwalder Alexander
(1)
Parys Joanna
(1)
Patten Dave
(1)
Peterson Steven D
(1)
Piercy Nigel
(1)
Pigneur Yves
(1)
Rogalińska Halina
(1)
Rusiński Michał
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sokołowicz Wieńczysława
(1)
Srzednicki Andrzej
(1)
Stobierski Andrzej
(1)
Strużycki Marian
(1)
Strzelecka Magdalena
(1)
Suchar Marek (1954- )
(1)
Szot-Gabryś Teresa
(1)
Słomińska Bożena
(1)
Tiffany Paul
(1)
Vipperman Carol
(1)
Ward Michael
(1)
Westwood John
(1)
Westwood John (1947- )
(1)
Withers Jean
(1)
Yip George S. (1947- )
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(39)
Kanada
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(39)
angielski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(21)
Marketing
(9)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(9)
Zarządzanie
(6)
Marketing strategiczny
(5)
Kadry
(4)
Rekrutacja pracowników
(4)
Rynek
(4)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Organizacja
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Public relations
(3)
Reklama
(3)
Biznesplan
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Decyzje
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Plan marketingowy
(2)
Polityka zatrudnienia
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Zatrudnienie
(2)
Analiza rynku
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Blog
(1)
Ceny
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Controlling
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dokumentacja pracownicza
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Eksport
(1)
Etyka biznesu
(1)
Globalizacja
(1)
Google (wyszukiwarka internetowa)
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość produktu
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Konkurencja
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
MArketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing partyzancki
(1)
Marketing szeptany
(1)
Menedżerowie
(1)
Model biznesowy
(1)
Normalizacja
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Organizacja pracy
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Portale internetowe
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo prywatne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Ryzyko kredytowe
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Społeczeństwo
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Targi i wystawy
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Usługi
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Współdziałanie
(1)
Zakupy
(1)
Zaopatrzenie przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Poradnik
(25)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(23)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(13)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
40 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Focusing-cleary defining what you do; 2. Nichting-decining what you want to become known for; 3. Mastery-emonstrating why you're the Best choice; 4. Developing your tailor-made marketing campaign; 5. Describing what you do in a memorable way; 6. Making a name for yourself; 7. Creating an Unforgettable Impression; 8. Developing Your Promotional Package; 9. Making Personal Contacts; 10. Getting Others Talking About You; 11. Telling All About it; 12. Showing what you can do; 13. Turning Interst into Business again ang again.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznesplan czyli jak poznać kredytobiorcę / Lucyna Kowalczyk. - Warszawa : TWIGGER, 1998. - 146s. : rys., tab. ; 20 cm.
(Biblioteka Bankowca)
Zawiera: Wstęp; I. Biznesplan źródłem informacji o kredytobiorcy; II. Badania umożliwiające zdobycie informacji do opracowania biznesplanu; III. Wybór strategii; IV. Procedura formułowania biznesplanu; V. Struktura biznesplanu; VI. Ocena biznesplanu Biznesplan źródłem informacji o kredytobiorcy. Bdania umożliwiające zdibycie informacji do opracowania biznesplanu. Wybór strategii. Procedura formułowania biznesplanu. Struktura biznesplanu. Ocena
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pięcioczynnikowy model psychologicznych predyspozycji zawodowych IPK, 2. Rekrutowanie metodą IPK
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Drogi do Biznesu)
Istota zespołów zadaniowych (projektów); Od struktury biurokratycznej do struktury wirtualnej; Pochodzenie zespołów - trochę historii; Struktury i organizacja zespołu (projektu); Wybór kierownika i członków zespołu; Opracowanie planu; Badanie kreatywności i wyników pracy zespołu badawczo - rozwojowych; Przykłady zastosowania projektów i zespołów zadaniowych; Jak rozpocząć stosowanie systemu zadaniowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Tworzenie planu strategicznego; Marketingowe podejście; Produkty i usługi; Klienci obecni i klienci potencjalni; Analiza konkurencji; Ustalanie cen, loka- lizacja oraz metody sprzedaży; Mocne i słabe strony firmy; Promocja; Marketing strategiczny; Plan marketi- ngowy; Plan działań marketingowych; Pytania i szkic planu marketingowego; Plan marketingowy amerykańskiej firmy Delicious Delectables; Plan marketingowy pol- skiej firmy VITAL; Słowniczek terminów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pozytywny wizerunek firmy, 2. Profil wymagań, 3. Gdzie znaleźć pracowników, 4. Internet, 5. Doradztwo kadrowe, 6. Urząd pracy, 7. Ogłoszenie prasowe, 8. Dyskryminacja, 9. Proces wyboru, 10. Rozmowa kwalifikacyjna, 11. Pytania kwalifikacyjne, 12. Testy, 13. Świadectwa i opinie, 14. Referencje, 15. Wynagrodzenie, 16. Formy zatrudnienia 17. Umowy o prace, 18. Po podpisaniu umowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozumienie strategii globalnej; Analizowanie potencjału globalizacyjnego sektora; Budowanie uczestnictwa w rynku globalnym; Projektowanie globalnych produktów i usług; Lokalizowanie globalnej działalności; Tworzenie marketingu globalnego; Globalne posunięcia konkurencyjne; Budowanie organizacji globalnej; Strategia regionalna; Pomiar czynników globalizacji sektora i instrumentów strategii globalnej; Globalna analiza strategiczna. Aneks: Formularze do oceny strategii bazowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
CZĘŚĆ I. POLITYKA REDAKCYJNA TWOJEJ FIRMY; Rozdział 1. Content marketing nie jest o Tobie, tylko o Twoich odbiorcach: Mój klient, czyli kto?; Zacznij od zdefiniowania celów; Rozpoznaj potrzeby swoich odbiorców; Komunikaty adekwatne do odbiorców; Jak poznawać się z odbiorcą?; Media własne; Google Analytics; Monitoring internetu; Kampanie CPC; Remarketing; Jak zbudować personę z twarzą?. Rozdział 2. Jak budować komunikację contentmarketingową wspierającą sprzedaż?: Wiadomości klucze, które zapełnią Twój koszyk; Narzędzia contentmarketingowe wspierające sprzedaż; ROI, czyli zwrot z inwestycji w content marketing; Biznes pełen treści; CZĘŚĆ II. BUDOWA SERWISU BRANDEDCONTENTOWEGO - PIERWSZE KROKI: Rozdział 3. Typ domeny internetowej ma znaczenie; Serwis w domenie firmowej; Serwis we własnej domenie, czyli niezależny blog lub portal firmowy; Jak skonstruować niezależną domenę dla bloga lub portalu?; Rozdział 4. O technikaliach dla humanistów, czyli co technicznego każdy redaktor wiedzieć powinien: Dobry dom dla treści, czyli wybór hostingu; Wybór silnika dla Twojego serwisu; Rozdział 5. Jak powinna wyglądać treść, żeby była wiarygodna?: Wygląd serwisu - pierwsze wrażenie ma znaczenie; Czy projektowanie graficzne serwisu od zera jest konieczne?; Wygląd serwisu dostosowany do liczby publikacji; Logo przystosowane do wysokich rozdzielczości; Rozdział 6. Mobile first, mobile only...; Rozdział 7. Bezpieczeństwo Twojego serwisu: Zabezpieczenie WordPressa; Zadbaj o kłódkę przy adresie WWW, czyli bezpieczne przesyłanie danych; Konta użytkowników i uprawnienia; CZĘŚĆ III. STRUKTURA TREŚCI W SERWISIE BRANDEDCONTENTOWYM: Rozdział 8. Kategoryzacja w serwisie, czyli tzw. menu marketing; Rozdział 9. Jak budować serwis w zgodzie z SEO?; Adresy URL; Linki; Polityka treści; Konstrukcja treści w Twoim serwisie brandedcontentowym; Poprawność kodu Twojego serwisu; Mikroformaty; Zdobywanie linków; Rozdział 10. Struktura artykułu: Umiejscowienie tytułu artykułu; Grafika główna - co się klika?; Podpisy pod ilustracjami; Szerokość kolumny; Interlinia i wielkość fontów; Śródtytuły; Stopka autora pod artykułem; Rozdział 11. Zbuduj mosty między swoimi treściami: Crosslinkowanie treści; Doładowywanie artykułów; Rozdział 12. Generowanie leadów za pomocą bloga lub portalu firmowego: Numer telefonu vs adres e-mail; Ogranicz liczbę pól w formularzu; Pop-up - denerwuje czy konwertuje?; Exit pop-up; MailWall; Chatbot; Rozdział 13. Co na to prawo?: Polityka prywatności; Obowiązek informacyjny; Zgody marketingowe; Treść biznesu; Podziękowania; Polecam lekturę serwisów, które wzbogacą Twoją wiedzę o marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Myślenie strategiczne w zarządzaniu / Andrzej Góralczyk. - Warszawa : INFOR, 1999. - 99 s. : rys. ; 20 cm.
Wprowadzenie; Normalny biznes; Praktyczne zagadnienia zarządzania strategicznego; Zarządzanie niepewnością; Ocena procesów i systemów produkcyjnych pod kątem produktywności; Biznes finezyjny; Gorący miesiąc w Japonii; Produktywność i konkurencyjność polskiej gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Partnerstwo w relacjach gospodarczych. 2. Analiza zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw. 3. Polityka zaopatrzenia. 4. Kształtowanie długookresowej orientacji w relacjach partnerskich. 5. Zarządzanie partnerstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Mikrofon i kamera (współpraca z radiem i telewizją) 2.Odpowiedzi na trudne pytania, 3.Obdarowywać z klasą, czyli wręczanie upominków, 4.Dobre maniery, 5.Etyka biznesu, 6.Zarządznie w wizerunek firmy, 7.Portret lid era, 8.Investor Relations, 9.Sponsoring, 10.Lobbing, czyli rzecznictwo interesów, 11.Internet - dlaczego wa rto zaistnieć w sieci?, 12.Instalacja programu "Sztuka budowania wizerunku osób, firm i instytucji"
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
O autorce; 1. Po co nam doświadczenia? 2. Dlaczego doświadczenia kandydatów mają znaczenie? 3. Dlaczego to takie trudne? 4. Doświadczenia kandydatów odpowiadają wartościom firmy 5. Poznaj potrzeby swoich odbiorców 6. Wyjątkowe doświadczenia nie tylko spełniają oczekiwania, ale i wyznaczają standardy 7. Jak tworzyć doświadczenia, które zostaną z kandydatami na dłużej 8. Analityka, głupcze! 9. Najlepszy nośnik doświadczeń kandydatów 10. Jak nowe technologie wpływają na doświadczenia kandydatów 11. Czy doświadczenia kandydatów może budować podmiot zewnętrzny? 12. Co możesz zrobić choćby zaraz?; Podziękowania; Dodatek 1; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
część I: Zasady Google. 1. Nowa relacja. 2. Nowa struktura. 3. Nowa odsłona. 4. Nowe społeczeństwo. 5. Nowa gospodarka. 6. Nowa rzeczywistość biznesowa. 7. Nowe podejście. 8. Nowa etyka. 9. Nowa prędkość. 10. Nowe reguły. Część II: Gdyby Google rządził światem. 1. Media. 2. Reklama. 3. Handel. 4. Zakłady usługowe. 5. Produkcja. 6. Usługi. 7. Pieniądze. 8. Dobro publiczne. 9. Inwestycje publiczne. 10. Wyjątki. Część III: Pokolenie G.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja zakupów; Strategie zakupów; Jakość w zakupach; Zakupy a ekologia; Controlling zakupów; Proces zakupu; Import; Negocjacje; Umowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biznes)
Zawiera: Wstęp; Przygotowanie: Ustal, kogo potrzebujesz; Skuteczna rekrutacja: jak znaleźć najlepszych kandydatów; Kwestionariusz osobowy i życiorys; Rozmowa kwalifikacyjna: przegląd ogólny; Technika prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej; Rozwijaj w sobie umiejętność zadawania pytań; Sprawdzanie referencji kandydatów; Zawężanie kręgu kandydatów i ostateczny wybór; Dziesięć błędów najczęściej popełnianych przy selekcji pracowników; kontroluj rotacje personelu; Orientacja i szkolenie pracowników; wywiad końcowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakie korzyści przynosi firmom eksport: Bezpośrednie korzyści osiągane przez eksportera; Możliwość uzyskania dodatkowych środków na rozwój firmy z Unii Europejskiej; Porównywanie własnych produktów z produktami konkurencji; Korzyści powstające dla firmy eksportującej z eksportu pośredniego; Znaczenie kwestii podatkowych związanych z eksportem; Przeszkody w prowadzeniu działalności eksportowej; Miejsce i znaczenie Polski w handlu międzynarodowym; Obowiązek przekazywania danych statystycznych o obrotach towarowych. 2. Konsekwencje podjęcia decyzji o samodzielnej działalności eksportowej: Rejestracja działalności - ewentualne staranie się o koncesje; Poszukiwanie personelu; Analiza dotychczasowego profilu działalności wytówrczej, usługowej) z punktu widzenia możliwości eksportowych; Rejestracja patentu, znaku patentowego.3. Gromadzenie informacji nabywcach, pośrednicy na rynkach zbytu organizacje wspomagające działalność eksportową: Badania rynków zbytu; Korzystanie z pośrednich ogniw sprzedaży za granica; Inne formy pośrednictwa w handlu zagranicznym; Pośrednictwo zawodowych eksporterów w Polsce; Organizowanie sprzedaży przez własne biura i oddziały; Przedsiębiorstwa zajmujące się obsługą eksportu. 4. Działalność promocyjna na rynkach importowych: Reklama; Personel sprzedaży, czyli akwizytorzy; Zagadnienie wykorzystania niektórych form public relations; Popieranie sprzedaży (promocja pomocnicza); Działalność sponsoringowa; Uczestnictwo w międzynarodowych imprezach targowych (targowo-wystawienniczych). 5. Opracowanie oferty eksportowej: Pojęcie oferty i rodzaje ofert; Elementy oferty; Forma oferty; Ewidencja ofert; Akceptacja oferty i kontroferta; Negocjacje kontraktowe; Podpisanie kontraktu. 6. Analiza klauzul (warunków) kontraktowych: Dane formalno-porządkowe kontraktu; Towar jako przedmiot kontraktu; Kontraktowa ilość towaru; Cena kontraktowa (umowna) towaru i opusty cenowe; Waluta ceny i waluta płatności; Kontrola i odbiór towaru; Klauzule specjalne (uzupełniające) kontraktu; Ogólne warunki sprzedaży i dostawy. 7. Realizacja transakcji eksportowej: Pozwolenie wywozu, Zlecenie spedycyjne; Czynności związane z otwarciem akredytywy; Czynności związane z wysyłką towaru; Ubezpieczenie eksportowanych towarów; Dokumenty pomocnicze; Instrukcja wysyłkowa; Awizo wysyłkowe; Kompletacja dokumentów; Rozliczenie transakcji ; Kontrola likwidacyjna transakcji; Reklamacje i postępowanie reklamacyjne; Postępowanie reklamacyjne; Postępowanie sporne. 8. Ryzyko kontaktowe i sposoby jego ograniczania: Podejmowanie działalności eksportowej w warunkach ryzyka; Rodzaje ryzyka występujące w wymianie międzynarodowej; Sposoby minimalizowania i ograniczania ryzyka; Ubezpieczenia w eksporcie; Warunki zapłaty za towar a ryzyko. 9. Rozliczenia finansowe i formy płatności w transakcji eksportowej: Uwarunkowane sposoby zapłaty handlu międzynarodowym; Praktyczne wskazówki związane z realizacją inkasa dokumentowego; Wybór sposobu zapłaty warunków płatności; Gwarancje bankowe; Kredyty w handlu zagranicznym. 10. Zwyczaje i uzanse obowiązujące w handlu międzynarodowym: Uregulowania w formułach INCOTERMS; Amerykańskie znowelizowane definicje handlu zagranicznego z 1941 r.; COMBITERMS 2000 - warunki dostaw towarów w kontenerach; Konwencja dotycząca zasad sprzedaży i kupna w handlu międzynarodowym. 11. Nietypowe formy kontraktów w handlu międzynarodowym: Ogólna charakterystyka podstawowych technik handlu wzajemnie uwarunkowanego; Transakcje barterowe; Transakcja samospłaty; Zakup wzajemny towarów; Transakcje typu offset.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Wprowadzenie; Rekrutacja; Ustalenie warunków pracy i adaptacja pracowników; Wynagradzanie personelu; Zarządzanie personelem; Stosunki pracy; Rozstanie przedsiębiorstwa z pracownikiem; Prowadzenie dokumentacji; Przewodnik po prawie pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Źródła i rola myśli przewodnich Druckera I. Zarządzanie: Zarządzanie jako społeczna sztuka wyzwolona; Wymiary zarządzania; Cele i zadania firm biznesowych; Czego mogą się nauczyć firmy biznesowe od instytucji non profit; Społeczne wpływy i problemy; Nowe paradygmaty zarządzania; Informacja jakiej dziś potrzebują zarządzający; Zarządzanie przez wyznaczanie celów i samokontrolę; Podstawowe zasady doboru personelu; Firma a przedsiębiorczość; Nowe przedsięwzięcie; Strategie przedsiębiorcze. II. Człowiek: Skuteczności trzeba się nauczyć; Mój wkład jest najważniejszy; Poznaj swoje mocne strony i swoje wartości; Bądź panem swojego czasu; Skuteczne podejmowanie decyzji; Skuteczna komunikacja; Przywództwo jako praca; Zasady innowacji; Druga połowa naszego życia; Osoba wykształcona. III. Społeczeństwo: Wiek przemian społecznych- powstanie "społeczeństwa wiedzy"; Nastanie społeczeństwa przedsiębiorczości; Obywatelstwo jako zaangażowanie w sektorze społecznym; Od analizy do percepcji- nowy światopogląd. Posłowie: Wyzwanie przed jakim stoimy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISO : system zarządzania jakością / Wieńczysława Sokołowicz, Andrzej Srzednicki. - Wyd. 2 uaktual. - Warszawa : C.H.Beck, 2004. - 157, [3] s. : tab. ; 23 cm.
(Vademecum Menedżera)
Cz.I System zarządzania jakością: R.1 Normy dot. systemów zarządzania: Wprowadzenie; Normy serii ISO 9000 dot. systemu zarządzania jakością; Podstawowe zmiany w znowelizowanej rodzinie norm ISO 9000:2000; Normy dot. innych systemów zarządzania. R.2 Podjęcie decyzji o wdrożeniu systemu zarządzania opartego na normach ISO: Identyfikacja potrzeb wdrożenia systemu zarządzania jakością; Wybór sposobu opracowania i wdrożenia systemu; Biznes plan inwestycji (przedsięwzięcia) polegającej na wdrożeniu systemu zarządzania jakością; Specyfika małych i średnich przedsiębiorstw. R.3 Proces opracowania i wdrożenia systemu zarządzania opartego na normach ISO: Organizacja i harmonogram procesu opracowania i wdrożenia systemu; Zdefiniowanie polityki i strategii; Zdefiniowanie polityki jakości i sformułowanie celów; Przygotowanie pracowników oraz Pełnomocnika ds. Systemu Jakości; Inwentaryzacja i analiza funkcjonującego w przedsiębiorstwie systemu zarządzania; Opracowanie zasad sporządzania; wdrażania i zarządzania dokumentacja systemową; Zagrożenia i problemy występujące w procesie opracowywania i wdrażania systemu zarządzania. R.4 Wymagania normy ISO 9001:2000 i praktyczne wskazówki dot. wdrożenia systemu zarządzania jakością oraz certyfikacja: Wymagania ogólne; Wymagania dot. dokumentacji; Odpowiedzialność kierownictwa; Zarządzanie zasobami; Realizacja wyrobu; Nadzorowanie wyposażenia do monitorowania i pomiarów; Pomiary, analiza i doskonalenie; Certyfikacja. Cz.II Wzory dokumentów: Polityka jakości; Procedura - Audit wewnętrzny; Procedura - Nadzór nad dokumentami i zapisami; Procedura - Działania korygujące; Procedura - Wykonanie usługi; Sprawozdanie Pełnomocnika ds. Systemu Jakości dot. funkcjonowania i możliwości systemu zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Istota uwarunkowania prowadzenia działalności gospodarczej: Przedsiębiorczość, przedsiębiorca i przedsiębiorstwo; Formalnoprawne i organizacyjne aspekty podejmowania działalności gospodarczej; Cele działania współczesnego przedsiębiorstwa; Kategorie zasobów w działalności przedsiębiorstwa; Uwarunkowania biznesu związane z lokalizacją; Społeczna odpowiedzialność biznesu; 2. Czynniki warunkujące model biznesowy: Pojęcie i istota modelu biznesowego; Model procesowy czy projektowy?; Powiązania dostawcami i odbiorcami; Uwarunkowania strategiczne w kształtowaniu modelu biznesowego; „Wąskie gardło” jako przyczyna restrukturyzacji przedsiębiorstwa; Granice wzrostu przedsiębiorstwa. Konieczność przeformułowania; 3. Kształtowanie modeli biznesowych: Konstruowanie modelu biznesowego; Istotne sfery zarządzaniu w kształtowaniu modelu biznesowego; Model biznesowy w zarządzaniu bezpieczeństwem finansowym podmiotu; Koncepcje rozwoju biznesu; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej