Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(126)
IBUK Libra
(10)
ebookpoint BIBLIO
(4)
Forma i typ
Książki
(117)
E-booki
(14)
Publikacje naukowe
(13)
Czasopisma
(9)
Publikacje fachowe
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(89)
dostępne
(84)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(84)
Czytelnia
(91)
Autor
Grabiec Olimpia (1975- )
(7)
Janasz Władysław
(6)
Kozioł Leszek
(6)
Bakonyi Jadwiga
(5)
Huczek Marian (1939-2023)
(5)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(5)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(4)
Chodyński Andrzej
(4)
Sosnowska Alicja
(4)
Dzieńdziora Joanna
(3)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(3)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(3)
Nowacki Robert
(3)
Penc Józef (1939-2017)
(3)
Różański Jerzy
(3)
Szabłowski Józef
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Borkowski Stanisław
(2)
Brdulak Jakub J
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Cygan Zdzisław
(2)
Czajka Kamil
(2)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(2)
Grudzewski Wiesław M
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Hejduk Irena K
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Juchniewicz Małgorzata
(2)
Juchniewicz Ryszard
(2)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(2)
Kassay Štefan (1941- )
(2)
Kochmańska Magdalena
(2)
Kondak Anna
(2)
Korombel Anna
(2)
Krawiec Franciszek (Frank)
(2)
Kuzel Marcin (1976- )
(2)
Kwieciński Leszek
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Malinowska Ewa
(2)
Regulski Lech
(2)
Siciński Jędrzej
(2)
Skórska Anna
(2)
Sobczak Iwona (1974- )
(2)
Staszewska Jolanta (1960- )
(2)
Synowiec Jadwiga
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Voytovych Nataliya
(2)
Wolniak Radosław
(2)
Łobejko Stanisław
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adam Jabłoński
(1)
Adamczewski Piotr
(1)
Adamiec Sabina
(1)
Altman Elizabeth J
(1)
Anthony Scott D
(1)
Baczko Tadeusz
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Baran Michał
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Berniak-Woźny Justyna
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bielecka Agnieszka
(1)
Bielecka Olimpia
(1)
Bober Magdalena
(1)
Bobowski Sebastian
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Bratkowski Stefan (1934-2021)
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Bugaj Justyna M
(1)
Błaszczuk Anna
(1)
Błaszczyk Mateusz
(1)
Cader Jakub
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chorób Roman
(1)
Christensen Clayton M
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Cichy Diana
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Dahms Thomas
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Danik Lidia
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Drews Agnieszka
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Duczmal Wojciech
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dudzińska-Korczak Natalia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(50)
2000 - 2009
(77)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(140)
Język
polski
(138)
angielski
(2)
Temat
Innowacje
(104)
Przedsiębiorstwo
(97)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(22)
Zarządzanie
(20)
Zarządzanie wiedzą
(18)
Kadry
(13)
Zarządzanie strategiczne
(11)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(10)
Organizacja
(9)
Organizacja ucząca się
(9)
Gospodarka oparta na wiedzy
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(7)
Konkurencyjność
(6)
Marketing
(6)
Przedsiębiorczość (postawa)
(6)
Globalizacja
(5)
Innowacje organizacyjne
(5)
Bibliotekarstwo
(4)
Gospodarka
(4)
Internet
(4)
Konkurencja
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Ochrona środowiska
(4)
Parki technologiczne
(4)
Polityka innowacyjna
(4)
Wartość ekonomiczna
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(4)
Ekologia
(3)
Gospodarka regionalna
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Inkubatory przedsiębiorczości
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(3)
Klaster (ekonomia)
(3)
Motywacja
(3)
Motywacja pracy
(3)
Polska
(3)
Postęp techniczny
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Przemysł
(3)
Regionalizacja gospodarcza
(3)
Rynek pracy
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Blogi
(2)
Decyzje
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Franchising
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Gospodarka żywnościowa
(2)
Górnictwo
(2)
Inwestycje
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Klastry (ekon.)
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konflikt
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Meblarstwo
(2)
Menedżerowie
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Negocjacje
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Polityka regionalna
(2)
Postęp
(2)
Projektowanie
(2)
Przedsiębiorstwo komunalne
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(2)
Przywództwo
(2)
Public relations
(2)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(2)
Rynek
(2)
Równouprawnienie płci
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Siła robocza
(2)
Start-up
(2)
Strony WWW
(2)
Systemy informacyjne zarządzania
(2)
Targi i wystawy
(2)
Technologia
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
Unia Europejska
(2)
Usługi
(2)
Współdziałanie
(2)
Współpraca gospodarcza
(2)
Aktywizacja zawodowa
(1)
Alokacja
(1)
Analiza SWOT
(1)
Audyt zewnętrzny
(1)
Awans zawodowy
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
1989-2000
(7)
2001-0
(4)
1901-2000
(3)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Podkarpackie, wojewódzkie
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(14)
Opracowanie
(11)
Czasopismo naukowe
(8)
Podręcznik
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(5)
Case study (studium przypadku)
(3)
Monografia
(2)
Artykuły
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(33)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(29)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
140 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Innowacyjnośc i jakość - wyzwania współczesnych organizacji; 2. Wiedza w procesie innowacyjnym organizacji; 3. System transferu technologii i komercjalizacji wiedzy w Polsce; 4. System zarządzania jakością w organizacji i jego certyfikacja; 5. Podnoszenie poziomu innowacyjności organizacji za pomocą metod i zasad projakościowych; 6. Zarządzanie projektem innowacyjnym i jakościowym w organizacji; 7. Kapitał w finansowaniu działalności innowacyjnej w organizacji; 8. Działalność innowacyjna w przedsiębiorstwach przemysłowych w województwie zachodniopomorskim - wybrane charakterystyki; 9. Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwach usługowych; 10. Standardy jakości w bankach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1 Teorematy rozwoju regionalnego a praktyka polityczna: 1.1. Rozwój regionalny i wzrost gospodarczy w ujęciu regionalnym; 1.2. Teorie rozwoju jako problem makroekonomii; 1.3. Miejsce regionu w teoriach rozwoju gospodarczego; 1.4. Wiedza i innowacja jako przedmiot polityki rozwoju regionalnego; 1.5. Produkowanie innowacji; 1.6. Innowacyjność jako strategia rozwoju regionalnego. Rozdział 2 Współczesne tendencje internacjonalizacji firm: 2.1. Wprowadzenie; 2.2. Istota i motywy procesu międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw; 2.3. Tradycyjne modele internacjonalizacji a etapowość jej przebiegu; 2.4. Modele sieciowe; 2.5. Born-global - zjawisko firm globalnych od początku działalności; 2.6. Holistyczne ujęcie internacjonalizacji; 2.7. Bariery internacjonalizacji. Rozdział 3 Konceptualizacja młodych innowacyjnych przedsiębiorstw (Knowledge Intensive Companies - KIC): 3.1. Definicje KIC; 3.2. Klasyfikacje KIC; 3.3. Działalność innowacyjna. Rozdział 4 Miary internacjonalizacji i innowacyjności przedsiębiorstw: 4.1. Wprowadzenie; 4.2. Miary internacjonalizacji przedsiębiorstw - zarys problemu; 4.3. Miary innowacyjności przedsiębiorstw - zarys problemu. Rozdział 5 Parki technologiczne jako narzędzie rozwoju gospodarczo-społecznego: 5.1. Teoretyczny wymiar procesów rozwojowych - parki technologiczne w ujęciu paradygmatu polityki rozwoju; 5.2. Parki technologiczne jako kluczowi animatorzy sieci prorozwojowych; 5.3. Generacje, funkcje oraz modele parków technologicznych; 5.4. Nowy wymiar aktywności parków - internacjonalizacja działalności; 5.5. Bariery i obecny stan rozwoju parków technologicznych. Rozdział 6 Przedsiębiorstwa - rezydenci parków technologicznych: innowacyjność, internacjonalizacja i pomoc publiczna. Wyniki badań ilościowych: 6.1. Rola innowacji w działalności przedsiębiorstw; 6.2. Internacjonalizacja przedsiębiorstw-lokatorów parków technologicznych w Polsce; 6.3. Uwarunkowania internacjonalizacji przedsiębiorstw w parkach: determinanty i bariery; 6.4. Park technologiczny jako instytucja wsparcia innowacyjności i internacjonalizacji swoich lokatorów. Rozdział 7 Polskie parki technologiczne: kondycja i perspektywy rozwoju. Wyniki badań jakościowych: 7.1. Obszar problemowy: parki technologiczne - modele, sposób działania, współpraca; 7.1.1. Definiowanie parku technologicznego, model biznesu, formy organizacyjne; 7.1.2. Specjalizacja parków technologicznych; 7.1.3. Zasoby, partnerstwo, współpraca i otoczenie parków technologicznych; 7.1.4. Polityka wobec parków; 7.1.5. Perspektywy rozwoju parków technologicznych; 7.2. Obszar problemowy: lokatorzy parków technologicznych; 7.2.1. Przedsiębiorstwa współpracujące z parkami; 7.2.2. Selekcja firm do parków; 7.2.3. Oferta parków technologicznych; 7.3. Obszar problemowy: internacjonalizacja firm-lokatorów oraz internacjonalizacja parku technologicznego; 7.3.1. Stosunek parków technologicznych do internacjonalizacji przedsiębiorstw; 7.3.2. Przejawy internacjonalizacji przedsiębiorstw w parkach technologicznych; 7.3.3. Wsparcie parków technologicznych dla internacjonalizacji przedsiębiorstw; 7.3.4. Dalsze plany parków technologicznych w zakresie wspierania internacjonalizacji lokatorów; 7.3.5. Internacjonalizacja parków technologicznych. Podsumowanie, wnioski, rekomendacje; Dylematy rozwojowe parków technologicznych; Par k technologiczny jako środowisko wsparcia rozwoju innowacji i umiędzynarodowienia - perspektywa lokatorów; W stronę modelu IV generacji parków technologicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
I. Współczesna gospodarka a innowacje: 1. Rola państwa i rządu w kształtowaniu innowacyjnej gospodarki; 2. Istota współczesnych innowacji- specyfika, kierunki, trendy; 3. Innowacje w przepisach prawnych; 4. Finansowanie innowacji; 5. Problemy w finansowaniu nauki i innowacji w Polsce; II. Innowacje w obszarze marketingu, logistyki i obsługi klienta w procesie budowania przewagi konkurencyjnej; 6. Przewaga konkurencyjna gospodarki jutra; Kreatywność usług; Marketing innowacji i innowacje w marketingu; Jakość produktu jako element przewagi konkurencyjnej w marketingu; 10. Innowacje w obsłudze logistycznej klienta; 11. Wdrażanie innowacji nietechnologicznych w sektorze MSP w Polsce; III. Wspomaganie rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw: Organizacyjne uwarunkowania innowacji w przedsiębiorstwie; Instytucje wsparcia biznesu i innowacji w Polsce; 14. Parki technologiczne; 15. Partnerstwo publiczno-prywatne; 16. Klastry jako forma integracji przedsiębiorstw; 17. Utrzymanie klienta dzięki zastosowaniu interakcyjności na przykładzie rozgłośni radiowej; 18. E-biznes - główne obszary innowacji; 19. Innowacyjne działania marketingowe w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przez promocję Marek miast i regionów; 20. Założenia tworzenia prywatnych zakładów klinicznych oraz innowacje w obsłudze pacjentów (doświadczenia niemieckie); 21. Ramowy program finansowania innowacji transportowych w województwie zachodniopomorskim do 2015 r.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota uwarunkowania współpracy w budowaniu potencjału innowacyjnego przedsiębiorstw; 2. Charakterystyka badanych przedsiębiorstw; 3. Czynniki wpływające na podejmowanie współpracy przez przedsiębiorstwa w Polsce; 4. Stan i potrzeba współpracy przedsiębiorstw w Polsce; 5. Ocena składników potencjału innowacyjnego przedsiębiorstw w Polsce; 6. Czynniki wpływające na budowanie potencjału innowacyjnego przedsiębiorstw w Polsce; 7. Współpraca przedsiębiorstw w Polsce a budowanie ich potencjału innowacyjnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Innowacja przedsiębiorstwa - podstawowe pojęcia i podejścia teoretyczne; 2. Innowacyjność przedsiębiorstwa - podstawowe pojęcia, ujęcia i nurty badawcze; 3. Usieciowienie przedsiębiorstwa - podstawowe pojęcia i podejścia teoretyczne; 4. Internacjonalizacja, innowacyjność i usieciowienie przedsiębiorstwa - główne nurty badawcze; 5. Internacjonalizacja, innowacyjność i usieciowienie przedsiębiorstw - koncepcja i metoda badań; 6. Internacjonalizacja, innowacyjność i usieciowienie przedsiębiorstw - wyniki badań i dyskusja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sieciowe organizacje wirtualne w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Konfigurowanie łańcuchów dostaw na bazie internetowych giełd - wyzwaniem dla MŚP. Implementacja procesów biznesowych na platformie BPEL-WEB Services. Opisywanie procesów biznesowych z wykorzystaniem przypadków użycia. Strategiczna karta wyników jako instrument zarządzania strategicznego. Optymalizacja w planowaniu produkcji. Od systemu ERP do systemu zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie. Komputerowo wspomagany controlling w średnim przedsiębiorstwie produkcyjnym z wykorzystaniem systemu proALPHA. Faktury elektroniczne w łańcuchach dostaw i płatności w małych i średnich przedsiębiorstwach. Biznesowe aspekty funkcjonowania technologii elektronicznej wymiany danych XML/EDI. Rozwiązania Business Inteligence - naturalne dopełnienie systemów informatycznych przedsiębiorstwa. Eksploracja danych - wybrane metody i zastosowania w analizie danych o klientach. Technologie mobilne i bezprzewodowe dla małych i średnich przedsiębiorstw. Przegląd wybranych metod reklamy w Internecie - propozycja prezentacji ogłoszeń osadzonych w kontekście znaczeniowym i geograficznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I. Generatory wartości przedsiębiorstwa w różnych fazach cyklu koniunkturalnego Rozdział II. Rozwój start-upu – uwarunkowania legislacyjne i prawne Rozdział III. Przewaga konkurencyjna przedsiębiorstw funkcjonujących w specjalnych strefach ekonomicznych w Polsce Rozdział IV. Kondycja finansowa polskich przedsiębiorstw handlowych Rozdział V. Teoria agencji i polityka wypłat dywidend na przykładzie spółek indeksu WIG20 Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie Rozdział VI. Zintegrowany controlling finansowy w grupie kapitałowej Rozdział VII. Ujawnienia niefinansowe w obszarze pracowniczym na przykładzie sprawozdań spółek Respect Index Destruktory i kreatory wartości na poziomie sektora, przedsiębiorstwa, produktu i usługi Rozdział VIII. Polskie modele dyskryminacyjne w prognozowaniu zagrożenia upadłością spółek z rynku New Connect Rozdział IX. Ocena skuteczności modeli dyskryminacyjnych w prognozowaniu upadłości polskich sieci marketów i delikatesów Rozdział X. Zarządzanie przedsiębiorstwem komunalnym w warunkach kryzysowych Rozdział XI. Motywacja do służby publicznej pracowników organizacji publicznych na przykładzie urzędów gmin Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Rozdział XII. Innowacje w komunikacji miejskiej – rozwiązania w polskich miastach Rozdział XIII. Źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw branży numizmatycznej w Polsce Rozdział XIV. Wpływ wdrażania innowacyjnych systemów bikesharingowych na przedsiębiorstwo na przykładzie Nextbike Polska Rozdział XV. Agile jako metoda tworzenia innowacyjnych projektów w banku - przykład ING Banku Destruktory i kreatory wartości na poziomie sektora, przedsiębiorstwa, produktu i usługi Rozdział XVI. Wykorzystanie zielonych obligacji przez przedsiębiorstwa w Polsce i we Francji Rozdział XVII. Ocena kontroli jakości instrumentem nadzoru realizacji projektów ERASMUS+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota zarządzania - ewolucja poglądów, 2. Powstawanie i rozwój przedsiębiorstw w warunkach globalizacji, 3. Podejmowanie decyzji, planowanie i kontrola w firmie, 4. Organizacja przedsiębiorstw i zarządzanie operacyjne, 5. Sprawowanie władzy - motywacja i style zarządzania, 6. Zmiany - nowe wyzwanie dla menedżera, 7. Zarządzanie potencjałem ludzkim w warunkach uczącej się organizacji, 8. Nowe koncepcje w zarządzaniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego / red. Krzysztof Ciejpa-Znamirowski ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Wydział Nauk Społecznych ; Tom 5)
Cz. I Zmiany we współczesnych przedsiębiorstwach: 1. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa, 2. Systemy produkcyjne, 3. Systemy informacyjne. Cz. II Zmiany systemu podatków i rynku kapitałowego: 4. Zmiany systemu podatków, 5. Zmiany na rynku kapitałowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I: Wybrane elementy zarządzania strategicznego w MŚP. Proces budowy strategii rozwoju przedsiębiorstwa; Innowacyjność polskich przedsiębiorstw w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Zarządzanie wiedzą w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw; Procesy koncentracji a strategie małych i średnich przedsiębiorstw w przemyśle mleczarskim w Polsce. Rozdział II: Czynniki poprawy konkurencyjności MŚP. Zarządzanie technologiczne podstawą osiągania przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; Wzrost konkurencyjności polskich małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) poprzez programy Unii Europejskiej skierowane na rozwój zasobów ludzkich; Strategie konkurencji sektora małych i średnich przedsiębiorstw; Inwestycje jako źródło przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw. Rozdział III: Instrumenty rozwoju MŚP. Dynamika i struktura MŚP - pierwsze doświadczenia w UE; Analiza sytuacji małych i średnich przedsiębiorstw w latach 2000-2005 w świetle wskaźników Urzędu Skarbowego w Otwocku; Działania samorządu powiatowego stymulujące rozwój przedsiębiorstw w powiecie otwockim; Instrumenty na rynku pracy wspierające małe i średnie przedsiębiorstwa w powiecie otwockim w świetle ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; Rynek pracy i sytuacja gospodarcza w Otwocku w opiniach właścicieli małych firm - założenia badawcze. Rozdział IV: Charakterystyka programów pomocowych. Pomoc strukturalna organizacjom pozarządowym z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej; Zintegrowany program operacyjny rozwoju regionalnego na lata 2004-2006 na tle pomocy publicznej; Polityka wspierania MŚP w krajach Unii Europejskiej i na świecie ze szczególnym uwzględnieniem pomocy publicznej. Rozdział V: Warunki rozwoju MŚP - studia przypadków. Rozwój średniego przedsiębiorstwa w trudnym okresie gospodarki rynkowej - studium przypadku; Dynamika rozwoju gospodarki lokalnej z perspektywy marketingu i aktywności reklamowej; Źródła finansowania innowacji w małych i średnich przedsiębiorstwach ze szczególnym uwzględnieniem funduszy Unii Europejskiej; Kredyt jako źródło finansowania rozwoju średnich i małych przedsiębiorstw na przykładzie Siedlec w latach 2000-2004; Badania statystyczne w małych i średnich przedsiębiorstwach. Rozdział VI: Doświadczenia zagraniczne. Włoski model "lidera" w rozwoju drobnej przedsiębiorczości w Polsce; Polityka gospodarcza rządu japońskiego wobec sektora małych przedsiębiorstw w okresie powojennej restrukturyzacji gospodarki - jej efekty dla likwidacji bezrobocia i stymulacji wzrostu dochodu narodowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 3/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2003, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Spójność strategii personalnej jako determinanta rozwoju przedsiębiorstwa; Work commitment as an effect of applied system of motivation; Motivating factors applied in small and medium enterprises; Coaching jako interaktywne narzędzie wspomagające rozwój pracowników w przedsiębiorstwie; Poziom innowacyjności polski na tle unii europejskiej - analiza w oparciu o dekompozycję sumarycznego wskaźnika innowacji (SII); Environmental insurance in Poland and selected EU countries; Transformacje struktury organizacyjnej firmy informatycznej - studium przypadku; Pozycja konsumenta na rynku na tle Teorii Kreatywnego Monopolu Petera Andreasa Thiela; Generowanie wartości poprzez bloga firmowego. Studium przypadku; The role of storytelling in building a brand; Development of a support system for managing the cyber protection of an information object; Negocjacje alokacji zasobów w procesie organizacji struktury systemu wytwarzania w warunkach rozproszenia zasobów; Jakość materiałów budowlanych a preferencje nabywców na przykładzie systemów stropowych; Reflective learning facilitators.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVII Zeszyt 3/2016)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Społeczna odpowiedzialność biznesu firm rodzinnych - wyzwania i rozwiązania; Współpraca podmiotów jako jedna z determinant ekspansji inicjatyw klastrowych; Przedsiębiorczość regionalna Kujaw i Pomorza; Analiza systemu motywacji w ocenie pracowników badanego przedsiębiorstwa. Studium przypadku; Cash pooling jako nowoczesna strategia zarządzania płynnością finansową grupy kapitałowej; Technological parks as carriers of innovations; Wpływ marketyzacji handlowej na zachowania konsumpcyjne mieszkańców miast; Relations created between the supply and the demand side on the tourism market; Kapitał intelektualny i pomiar jego efektywności metodą VAICTM; Innowacyjność przedsiębiorstw na przykładzie regionu łódzkiego; Rozwój kapitału ludzkiego jako czynnik rozwoju firmy; Audyt projektów dofinansowanych z funduszy unijnych; Mary Parker Follett - wizjonerka nauk o zarządzaniu; Style kierowania trenerów i instruktorów sportowych; Społeczna odpowiedzialność uczelni wyższej w Polsce; Wpływ funduszy europejskiej polityki spójności na pozycję innowacyjną i konkurencyjną państw Europy Środkowo- -Wschodniej wobec starej piętnastki państw Unii Europejskiej; Przedsiębiorczość i konkurencyjność w rozwoju regionalnym; Finansowanie działań innowacyjnych podejmowanych przez przedsiębiorstwa ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; Kształtowanie kultury organizacji sprzyjającej zmianom; Organisational culture in research on enterprises Zaufanie społeczne - paradoks procesów modernizacyjnych; Zarządzanie relacjami z interesariuszami, czyli jak kreować kapitał relacyjny w przedsiębiorstwie Identyfikacja działań operacyjnych wpływających na efektywność procesu transportowego; Kompetencje kapitału ludzkiego w ocenie osób zarządzających organizacją; Podsystemy marketingu personalnego w przedsiębiorstwie; Management of prices based on consumer perception of prze; Organisational values in employment relations. Between declaration and practice; Kreowanie wartości poprzez zarządzanie kapitałem ludzkim; Szacowanie kosztu kapitału własnego przedsiębiorstwa z branży telekomunikacyjnej z wykorzystaniem metody AHP; The perception of municipal offices service of disabled people quality by office staff; Bariery działalności patentowej małych i średnich przedsiębiorstw high-tech w Polsce; Współpraca podmiotów w ramach ekonomii społecznej jako innowacyjny sposób realizacji zadań - studium przypadku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota, funkcje, i znaczenie usług biznesowych w polskiej gospodarce; 2. Konkurencyjność przedsiębiorstw - przejawy, uwarunkowania, mierniki, instrumenty; 3. Innowacje jako narzędzie konkurowania w usługach; 4. Innowacyjność usług biznesowych w świetle wyników badań własnych; 5. Wykorzystanie innowacyjnych usług biznesowych w procesie konkurowania; 6. Współpraca przedsiębiorstw świadczących usługi biznesowe i ich klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia metodologiczne kreowania strategii rozwoju produkcji. Problemy zarządzania strategicznego; Proces tworzenia i elementy składowe strategii produkcji; Strategie produkcji przedsiębiorstw w otoczeniu międzynarodowym; Aksjologiczne podstawy procesu innowacji; Metoda wielokryterialnej analizy decyzyjnej problemu. 2. Rola wiedzy w kształtowaniu strategii produkcji. Kierunki rozwoju wiedzy w dobie globalizacji; Kapitał ludzki a perspektywy gospodarki opartej o wiedzę na przykładzie Białegostoku; Rola wiedzy w kształtowaniu innowacyjnej strategii produkcji; Rola współpracy w tworzeniu innowacji w gospodarce opartej na wiedzy; Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach wysokiej techniki; Dyferencyjność organizacji uczących się w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Rola edukacji w gospodarce opartej na wiedzy. 3. Społeczne, ekonomiczne i techniczne uwarunkowania strategii rozwoju produkcji. Cechy charakterystycznej strategii przedsiębiorstw w warunkach kształtowania się nowej ekonomii (na przykładzie UE, Białorusi i Rosji); Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw produkcyjnych; Nauczanie współpracy i zarządzania konfliktem w programach studiów wyższych uczelni; Konkurencyjne priorytety białoruskiej gospodarki w kontekście rozwoju i efektywnego wykorzystania zasobów naturalnych i kapitału ludzkiego; Podstawowe założenia kulturowe w zarządzaniu produkcją; Strategie finansowania inwestycji zagranicznych; Ochrona kapitału intelektualnego jako konieczny warunek innowacyjnego rozwoju gospodarki narodowej. 4. Doświadczenia zagraniczne w zakresie kształtowania produkcji i poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw. Znaczenie zwiększania wydajności w warunkach globalnej konkurencji; Czynniki konkurencyjności niemieckich przedsiębiorstw na rynkach globalnych; Polityka kształtowania produkcji i handlu na przykładzie gospodarki argentyńskiej przed i po kryzysie; Relacje pomiędzy innowacjami w organizacji, satysfakcja z pracy oraz podnoszeniem kwalifikacji na przykładzie Eti Mining Corporation Bandirma Boron and Acid (Boracite) Factory; Rola rynku w rozwoju systemu edukacji Białorusi w okresie transformacji; Konkurencyjność przygranicznych regionów (W oparciu o badania empiryczne przeprowadzone w Polsce, Litwie, Łotwie i na Białorusi); Strategiczne problemy zarządzania kosztami w przedsiębiorstwie w gospodarce narodowej Białorusi; Aktywna polityka na rynku pracy w systemie innowacyjnych priorytetów realizacji narodowej strategii ustawicznego rozwoju republiki Białoruś; Międzynarodowe alianse strategiczne jako instrument rozwoju innowacyjnego. 5. Strategie produktowe i kształtowania struktury asortymentowej. Opinie respondentów o koncepcji produktów ekologicznych w regionie Polski północno-wschodniej; Postęp produktowy jako czynnik kształtowania strategii produkcji; Strategia innowacji produktu na rynku międzynarodowym; Venture capital jako forma finansowania innowacji produktowych; Zarządzanie wartością firmy (VBM) podstawą kształtowania strategii asortymentu produkcji w przedsiębiorstwie uczącym się; Kształtowanie asortymentu a pozycjonowanie firmy na rynku. 6. Strategie procesowe. Strategia i ekonomika technologii jako podstawa postępowego państwa; Wzrost efektywności procesu produkcyjnego jako warunek funkcjonowania przedsiębiorstwa (na przykładzie metodyki pracy grupy roboczej w Biazet S.A.); "Centra doskonałości" jako alternatywa dla tradycyjnego zarządzania produkcją; Taśma produkcyjna nowej gospodarki - modele zarządzania procesami biznesowymi; Outsourcing produkcji jako źródło przewagi; Wizualizacja jako narzędzie w zarządzaniu procesem produkcyjnym. 7. Strategie kształtowania jakości produkcji, powiększania zdolności produkcyjnych i logistyki. Strategie zdolności produkcyjnych. Studium przypadku; Podstawy sformułowania polityki zarządzania zapasami materiałów na bazie modelu probabilistycznego; Problematyka zarządzania jakością w procesach wytwórczych; Standard SA8000 a strategia produkcji przedsiębiorstwa; Podnoszenie jakości produktów przy wykorzystaniu macierzy cech produktu i jej wybranych modyfikacji; Logistyczne strategie produkcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 18/2005)
1. Innowacje jako czynnik dynamiczności w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Rola menedżera w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych w organizacji, 3. Efektywna komunikacja interpersonalna - czynnik determinujący skuteczne zarządzanie współczesną organizacją, 4. Znaczenie rynku pieniężno-kapitałowego dla rozwoju polskich przedsiębiorstw, 5.Mechanizmy przepływu wybranych instrumentów rynku finansowego w warunkach globalizacji, 6. Zmiany w polsko-rosyjskich kontaktach handlowych w warunkach członkostwa Polski w UE, 7. Konsekwencje dla turystyki przyjazdowej do Polski w związku z wprowadzeniem wiz dla Rosjan po akcesji Polski do Unii Europejskiej, 8. Transformacja systemowa a upadłość przedsiębiorstw na Ukrainie, 9. Oczekiwania i motywacje ludzi w organizacji, 10. Mierniki oceny efektywności w bibliotekach szkół akademickich a marketing biblioteczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp 1. Ścieżki internacjonalizacji przedsiębiorstw - czy istnieje polski model ekspansji?: 1.1. Bariery internacjonalizacji z punktu widzenia małych i średnich przedsiębiorstw; 1.2. Formy ekspansji międzynarodowej; 1.3. Przegląd teorii internacjonalizacji; 1.4. Przydatność teorii internacjonalizacji do wyjaśniania ekspansji MŚP; 1.5. Próby teoretycznego wyjaśnienia międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw z gospodarek rozwijających się; 1.6. Strategie internacjonalizacyjne polskich przedsiębiorstw - wyniki opublikowanych badań; 1.7. Sposoby internacjonalizacji - analiza studiów przypadków polskich firm; 1.7.1. Internacjonalizacja jako droga do innych celów strategicznych - Mechtex Sp. z o.o; 1.7.2. Uczestnictwo w sieci międzynarodowej — CCC S.A; 1.7.3. Dynamiczna ekspansja — born global (Booksy); Podsumowanie; Bibliografia. 2. W poszukiwaniu zagranicznego partnera — racjonalizm czy ograniczona racjonalność?: 2.1. Teoretyczne podstawy wyboru partnera zagranicznego; 2.2. Metodyka wyboru partnera zagranicznego; 2.2.1. Gelg Sp. z o.o. — studium przypadku; 2.2.2. Partners in Progress Sp. z o.o. i Bullet Solutions; Podsumowanie; Bibliografia. 3. Kluczowe czynniki międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstw: 3.1. Teoretyczne koncepcje czynników międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstw; 3.2. W poszukiwaniu źródeł międzynarodowej konkurencyjności — metodyka i próba badawcza; 3.3. Zestawienie kluczowych czynników konkurencyjności polskich przedsiębiorstw — wyniki badań; 3.4. Model polskich przedsiębiorstw szybko rosnących; 3.5. Dyskusja wokół modeli ponadprzeciętnego wzrostu przedsiębiorstw; Podsumowanie; Bibliografia. 4. Międzynarodowa współpraca konkurentów — polskie przejawy kooperencji: 4.1. Kooperencja — podstawowa charakterystyka; 4.2. Kooperencja w ujęciu teoretycznym; 4.2.1. Teoria gier; 4.2.2. Model PARTS; 4.2.3. Teoria kosztów transakcyjnych (TKT); 4.2.4. Teoria zasobowa; 4.2.5. Teoria kapitału społecznego; 4.3. Warunki trwałości i sukcesu kooperencji; 4.4. Kooperencja międzynarodowa — szansa, wyzwanie czy dodatkowe trudności?; 4.5. Obszary międzynarodowej współpracy konkurentów — analiza studiów przypadków spoza Polski; 4.5.1. Badania i rozwój — przesłanka łączenia zasobów; 4.5.2. Badania i rozwój — przesłanka tworzenia zasobów; 4.5.3. Budowa wspólnych sieci produkcji i dystrybucji; 4.5.4. Wspólne kampanie marketingowe; 4.6. Międzynarodowa kooperencja z polskiej perspektywy; 4.7. Międzynarodowa kooperencja polskich przedsiębiorstw — studia przypadków; 4.7.1. Zelmer S.A. i Philips NV; 4.7.2. Selvita S.A. i Berlin-Chemie AG (koncern Menarini); 4.7.3. BlueStream i Mintie Corporation of Scandinavia AS; Podsumowanie; Bibliografia. 5. Rodzinni giganci — ekspansja zagraniczna przedsiębiorstw rodzinnych: 5.1. Wprowadzenie do tematyki; 5.2. Przedsiębiorstwa rodzinne — istota i cechy charakterystyczne; 5.3. Przedsiębiorstwa rodzinne w świetle teorii zarządzania; 5.3.1. Teoria zasobowa; 5.3.2. Teoria agencji; 5.4. Typy przedsiębiorstw rodzinnych; 5.5. Proces sukcesji w przedsiębiorstwach rodzinnych; 5.6. Ekspansja zagraniczna przedsiębiorstw rodzinnych; 5.7. Podejście do internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw rodzinnych — analiza studiów przypadków; 5.7.1. Strategia internacjonalizacji firmy INGLOT; 5.7.2. Strategia internacjonalizacji firmy Drutex S.A.; 5.7.3. Strategia internacjonalizacji firmy Grupa Nowy Styl; 5.7.4. Strategia internacjonalizacji firmy VOX; Podsumowanie; Bibliografia. 6. Znaczenie przywództwa w zarządzaniu międzynarodowym — przykłady polskich przedsiębiorstw: 6.1. Wprowadzenie; 6.2. Kompetencje przywódcze; 6.3. Wyznaczenie kierunku jako kluczowa rola przywódcy; 6.4. Przyjmowanie szerokiej perspektywy; 6.5. Zarządzanie oparte na zadowoleniu klienta; 6.6. Przewodzenie zmianom; 6.7. Budowanie przedsiębiorstwa opartego na wartościach; 6.8. Zarządzanie różnorodnością; 6.9. Budowanie marki osobistej lidera; 6.10. Planowanie sukcesji;6.11. Kultura organizacyjna przedsiębiorstwa; Podsumowanie; Bibliografia. 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi w procesie internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw: 7.1. Rozwój badań w dziedzinie międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi; 7.2. Cechy charakterystyczne zarządzania zasobami ludzkimi w małych i średnich przedsiębiorstwach; 7.3. Wpływ internacjonalizacji na kształtowanie funkcji personalnej małych i średnich przedsiębiorstw; 7.4. Wpływ umiędzynarodowienia na zarządzanie personelem w małych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce — analiza studiów przypadków; 7.4.1. Przedsiębiorstwo rodzinne „Moda”; 7.4.2. Przedsiębiorstwo rodzinne DARPOL Sp. z o.o. Sp.k.; Podsumowanie; Bibliografia. 8. Możliwości pozyskania kapitału udziałowego przez małe i średnie przedsiębiorstwa na europejskich rynkach giełdowych: 8.1. Pojęcie luki kapitałowej; 8.2. Alternatywny system obrotu jako kanał dostępu do kapitału udziałowego dla małych i średnich przedsiębiorstw; 8.3. Wybrane europejskie rynki giełdowe dla małych i średnich przedsiębiorstw; 8.3.1. Alternatywny system obrotu w Polsce — rynek NewConnect; 8.3.2. Alternatywny system obrotu w Niemczech; 8.3.3. Alternatywny system obrotu w Wielkiej Brytanii — AIM (Alternative Investment Market); 8.3.4. Alternatywny system obrotu w Austrii — Dritter Markt; 8.3.5. Alternatywny system obrotu w Rumunii — BVB AeRO; 8.4. Emitenci alternatywnych rynków akcji — przykłady; Podsumowanie; Bibliografia. 9. Znaczenie nowych mediów i komunikacji marketingowej w zarządzaniu międzynarodowym: 9.1. Istota i znaczenie komunikacji marketingowej; 9.2. Komunikacja marketingowa na rynkach B2B i B2C; 9.3. Nowe media a zmiany w komunikacji marketingowej; 9.4. Cechy i znaczenie nowych mediów w komunikacji marketingowej; 9.5. Nowe media w działalności przedsiębiorstw na rynkach B2B i B2C; 9.6. Nowe media w działalności przedsiębiorstw na rynkach B2B i B2C — analiza studiów przypadków; 9.6.1. Lego (B2C, B2B); 9.6.2. Nike (B2C); 9.6.3. Toshiba (B2B); 9.6.4. Kukliki FeltDesign Studio (B2C); 9.6.5. Reserved (B2C); Podsumowanie; Bibliografia. 10. Nowe podejście do innowacji szansą na rozwój partnerstw strategicznych pomiędzy uniwersytetami i firmami w sektorze biofarmaceutycznym: 10.1. Współpraca pomiędzy firmami i uniwersytetami; 10.2. Zarządzanie aliansami pomiędzy firmami biofarmaceutycznymi i uniwersytetami; 10.3. Rozwój aliansu z uniwersytetem; 10.4. Możliwości rozwoju aliansów pomiędzy uniwersytetami i firmami biofarmaceutycznymi w Polsce; Podsumowanie; Bibliografia. Zakończenie. Spis rysunków. Spis tablic.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Siły napędowe rewolucji przemysłowych, 2. Zmiana charakteru konsumpcji, 3. Kryzys kapitału korporacyjnego, 4. Narodziny i doskonalenie nowych technologii dla nowej konsumpcji, 5. Transformacja przedsiębiorstwa kapitalizmu menedżerskiego, 6. Nowa gospodarka i wyróżniające ją właściwości, 7. Strategia firmy w nowej koncepcji gospodarki, 8. Tworzenie wartości w nowej koncepcji przedsiębiorstwa, 9. Nowe podejścia do innowacji produktu, 10. Proces transformacji firmy w nowej koncepcji gospodarki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ekonomiczne znaczenie parków technologicznych. 2. Doświadczenia Polski. 3. Empiryczna analiza wpływu parków technologicznych na rozwój i innowacyjność przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Humanistyczne wartości w zarządzaniu organizacji; 2. Innowacje społeczne; 3. Innowacje społeczne w koncepcjach realizacji funkcji personalnej i społecznej odpowiedzialności biznesu; 4. Absorpcja innowacji społecznych w organizacjach gospodarczych; 5. Inwestowanie w innowacje społeczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. HR)
1. Innowacyjność wyzwaniem dla organizacji gospodarczych w GOW; 2. ZZL dźwignią innowacyjności przedsiębiorstw; 3. Czy to działa w praktyce?; 4. System pozyskiwania pracowników jako narzędzie budowania innowacyjności; 5. Rola szkoleń i rozwoju w budowaniu innowacyjności pracowników i przedsiębiorstwa; 6. Motywowanie do innowacyjności; 7. Rola komunikacji i informacji w promowaniu innowacyjności; 8. Partycypacyjne zarządzanie zasobami ludzkimi a innowacyjność; 9. Wnioski i rekomendacje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej