Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(68)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(67)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje naukowe
(8)
E-booki
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(44)
dostępne
(42)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(47)
Czytelnia
(44)
Autor
Aronson Elliot
(7)
Radzicki Józef
(7)
Jachnis Anna (1959- )
(3)
Lewicka Maria
(3)
Aronson Elliot (1932- )
(2)
Crisp Richard J. (1973- )
(2)
Gocławska Małgorzata
(2)
Goszczyńska Maryla
(2)
Kossowska Małgorzata (1968- )
(2)
Turner Rhiannon N
(2)
Adamczewski Rafał
(1)
Akert Robin M
(1)
Aranowska Elżbieta
(1)
Bachnik Katarzyna
(1)
Borkowski Jan (pedagogika)
(1)
Borowiec Ewa
(1)
Brzezińska Małgorzata
(1)
Burgiel-Szwec Aleksandra
(1)
Byčkov Jiří (1972- )
(1)
Chętkowski Dariusz
(1)
Cudak Sławomir
(1)
Cudowska Agata
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Cęcelek Grażyna
(1)
Derks Lucas
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Douglas Mary
(1)
Drogosz Marek
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gałkowska-Jakubik Maria
(1)
Gerłowska Justyna
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Gondzik Erwin
(1)
Graczkowska Małgorzata
(1)
Gruszka Aleksandra
(1)
Grzelak Janusz (1941- )
(1)
Górnik-Durose Małgorzata
(1)
Hamer Hanna
(1)
Holland Ron
(1)
Jopkiewicz Agata
(1)
Jopkiewicz Maria
(1)
Juroszek Weronika
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kamińska-Juckiewicz Małgorzata
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Karolak Wiesław (1949- )
(1)
Keplinger Alicja
(1)
Kiliszek Ewa
(1)
Koralewicz Jadwiga
(1)
Korczyński Stanisław
(1)
Kowalczewska Joanna
(1)
Kowalska Maria
(1)
Kowalski Wiesław
(1)
Kozielecki Józef
(1)
Krajewska Anna (1956- )
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Krzyżanowski Krzysztof
(1)
Kwaśniewska Anna
(1)
Kwiatkowski Paweł (1967- )
(1)
Kępiński Antoni
(1)
Lasocińska Kamila
(1)
Leippe Michael R
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Majerek Bożena
(1)
Maliszewski Norbert
(1)
Mamroł Andrzej
(1)
Marchwicki Piotr
(1)
Mika Stanisław
(1)
Mink Joanna
(1)
Modrzejewska Daria
(1)
Mroczek-Żulicka Aleksandra
(1)
Myśliwczyk Iwona
(1)
Olbrycht Katarzyna
(1)
Olszewska Justyna
(1)
Ostrowska Krystyna
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Piątkowski Dawid
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Pyrkosz-Pacyna Joanna
(1)
Rzewucka Paulina
(1)
Różańska-Kowal Joanna
(1)
Sadkowski Wacław
(1)
Sekerdej Maciej
(1)
Siara Olga
(1)
Skłodowski Henryk
(1)
Snopek Mariusz
(1)
Starzomska Małgorzata (psycholog)
(1)
Stasiak Makary K
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Stawasz Edward
(1)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Townend Anni
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Wilson Timothy D
(1)
Winn Denise
(1)
Witek Lucyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(42)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(71)
Język
polski
(71)
Temat
Postawy
(36)
Psychologia społeczna
(20)
Agresywność
(11)
Przedsiębiorczość (postawa)
(11)
Konformizm
(9)
Uprzedzenia
(9)
Grupy społeczne
(7)
Psychologia
(7)
Zachowanie
(7)
Młodzież
(6)
Stosunki interpersonalne
(6)
Poznanie
(5)
Interakcje społeczne
(4)
Konsumenci
(4)
Miłość
(4)
Motywacja
(4)
Osobowość
(4)
Przywództwo
(4)
Rodzina
(4)
Bezrobocie
(3)
Postawy rodzicielskie
(3)
Reklama
(3)
Spostrzeganie
(3)
Stereotyp
(3)
Stres
(3)
Więź społeczna
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Władza
(3)
Zachowanie prospołeczne
(3)
Autoprezentacja
(2)
Autorytet
(2)
Badania naukowe
(2)
Decyzje
(2)
Humanizm (postawa)
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Nadzieja
(2)
Nauczyciele
(2)
Obraz siebie
(2)
Organizacja
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Praca
(2)
Przywiązanie (psychologia)
(2)
Psychologia wychowawcza
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Samorealizacja
(2)
Socjologia
(2)
Socjologia rodziny
(2)
Społeczeństwo
(2)
Studenci
(2)
Sukces
(2)
Twórczość
(2)
Uczucia
(2)
Wartość
(2)
Współdziałanie
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Aktywność człowieka
(1)
Alienacja
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Autorytaryzm
(1)
Badania marketingowe
(1)
Biznes
(1)
Bogactwo
(1)
COVID-19
(1)
Choroby psychiczne
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dorosłość
(1)
Durkheim, Emile (1858-1917)
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
E-learning
(1)
Egzaminy
(1)
Empatia
(1)
Epidemie
(1)
Etnopsychologia
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Filozofia
(1)
Fleck, Ludwik (1896-1961)
(1)
Franciszek Józef I (cesarz Austrii ; 1830-1916)
(1)
Fromm, Erich (1900-1980)
(1)
Godzina wychowawcza
(1)
Gry komputerowe
(1)
Innowacje
(1)
Integracja europejska
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Jakość życia
(1)
Kadry
(1)
Kobieta
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Temat: czas
1989-
(4)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Opracowanie
(7)
Monografia
(3)
Poradnik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Raport z badań
(3)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(20)
Socjologia i społeczeństwo
(12)
Edukacja i pedagogika
(5)
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Nauka i badania
(1)
Religia i duchowość
(1)
71 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I. Postawy rodzicielskie: Rozdział 1. Postawy rodzicielskie a osobowość dziecka. Rozdział 2. Postawy rodzicielskie a decyzja o małżeństwie. Rozdział 3. Postawy rodzicielskie a postrzeganie przez córki własnej cielesności. Część II. Style przywiązania: Rozdział 4. Style przywiązania a sposoby wyrażania uczuć. Rozdział 5. Style przywiązania a osobowość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Postępy Psychologii)
Makropsychologia czyli psychologia zmiany społecznej: szkic osobisty; Potoczne rozumienie moralności; Wpływ telewizji na postawy i decyzje wyborcze oraz jej percepcja; Daj czy wypracuj? Sześcienny model aktywności; Hiperuległość; Orientacje społeczne; Kontrola, preferencje kontroli, postawy wobec problemów społecznych; Bezradność społeczna, bezradność wyuczona; Percepcja społecznego konsensusu, myślenie stereotypowe, a skłonność do uprzedzeń; Związki poznawczej indywidualizacji z efektem asymetrii w spostrzeganiu dystansów ja-inni jako miara stereotypów społecznych; Orientacje prospołeczne a preferowanie wartości (w kategoryzacji Shaloma Schwartza); Rola interakcji w wyjaśnianiu percepcji grup społecznych; Style funkcjonowania w grupie zadaniowej; Sztuka układania ankiet ewaluacyjnych; Specyfika następstw skrajnego stresu- historia poglądów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wyd. 1 - 8 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2021. - 458, [4] s. : fot., rys., tab. ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Wstęp; Rozdział 1. Ewolucja czy rewolucja – zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów 1.1. Zachowania konsumenckie jako dziedzina badań naukowych 1.2. Klasyczne rozumienie zachowań konsumentów 1.3. (R)Ewolucja w rozumieniu konsumenta: emocje, nieracjonalność i nieświadomość 1.4. Od przybytku głowa nie boli? Współczesny konsument w pułapce wyboru Rozdział 2. Od nauki do praktyki – badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach 2.1. Rola badań marketingowych w dostarczaniu wiedzy o konsumentach 2.2. Rodzaje badań marketingowych – czyli z czego korzystają praktycy, żeby lepiej zrozumieć konsumenta Rozdział 3. Jak konsument widzi świat – o roli procesów spostrzegania 3.1. Spostrzeganie i uwaga 3.2. Samochód Jamesa Bonda – product placement, czyli nietradycyjna reklama w tradycyjnych mediach 3.3. Guerilla marketing, ambient media – zaskakiwanie konsumenta 3.4. Pachnące hotele i muzyka w sklepach – nieuświadamiany wpływ zmysłowego marketingu 3.5. Niewidzialne lub niezauważalne – bodźce utajone 3.6. Próg różnicy w spostrzeganiu – co konsument powinien zauważyć, a czego nie 3.7. Kategorie w głowach konsumentów Rozdział 4. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów 4.1. Produkty, sklepy, reklamy – źródła wiedzy konsumentów 4.2. „Wiem” i „wiem, że wiem” – wiedza obiektywna i subiektywna 4.3. Zewnętrzne źródła informacji 4.4. Pamięć – wewnętrzne źródło informacji 4.5. Zawodna pamięć konsumenta 4.6. Drogi, znany, francuski – wnioskowanie jako wewnętrzne źródło informacji o cechach jakości produktów Rozdział 5. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych – praktyka badań konsumenckich 5.1. Testy produktów – czyli jak konsument widzi, co czuje i jak mu smakuje 5.2. Badania cenowe – „negocjacje percepcyjne” między producentem a konsumentem 5.3. Inne obszary badań towarzyszących wprowadzaniu produktów na rynek – badania nazw i opakowań 5.4. Badania satysfakcji klienta 5.5. Badania semiotyczne – w poszukiwaniu znaczenia, czyli badania bez osób badanych Rozdział 6. Serce na zakupach – procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów 6.1. Czym są emocje 6.2. Afekt, emocje, nastroje – różne zjawiska emocjonalne 6.3. Cechy ocen i wyborów emocjonalnych 6.4. Wpływ zjawisk emocjonalnych na funkcjonowanie człowieka 6.5. Czy emocje potrzebują myślenia – tajniki nieuświadamianego afektu 6.6. „Po prostu muszę to mieć” – zakupy pod wpływem impulsu 6.7. Od miłości do nienawiści – skrajne emocje konsumentów 6.8. Reklama jako narzędzie wywoływania emocji Rozdział 7. Każde działanie ma jakąś przyczynę – motywacja w zachowaniach konsumentów 7.1. Co to jest motywacja i dlaczego interesuje psychologów 7.2. W poszukiwaniu uniwersalnych potrzeb 7.3. Nieświadome motywy działania 7.4. Modele motywacji konsumenckiej 7.5. Tożsamościowe uwarunkowania wyborów konsumenckich – Ja versus Inni 7.6. Być podobnym czy się wyróżnić – potrzeby unikalności i przynależności w zachowaniach konsumenckich 7.7. Motywacje o podłożu poznawczym Rozdział 8. Postawy w zachowaniach konsumenckich 8.1. Historia badań nad postawami 8.2. Współczesne rozumienie postaw 8.3. Skąd się biorą postawy 8.4. Czy postawy pozwalają przewidzieć zachowanie 8.5. Postawy ambiwalentne i utajone – nowe spojrzenie na przyczyny rozbieżności między postawą a zachowaniem 8.6. Jak zmieniać postawy – komunikowanie perswazyjne 8.7. Od obojętności po uwielbienie – bieguny konsumenckiego zaangażowania 8.8. Wpływ komunikatów marketingowych na postawy konsumentów Rozdział 9. Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów 9.1. Badania postaw i badania segmentacyjne 9.2. Jakościowe badania potrzeb i wartości 9.3. Badania marki 9.4. Badania reklamy; Literatura; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; Rozdział 1 Zakład karny jako placówka resocjalizacyjna: 1.1. Zakłady karne w Polsce – historia i wewnętrzna struktura; 1.2. Formalny podział więźniów; 1.3. Cele i zadania personelu penitencjarnego. Rozdział 2 Człowiek w warunkach izolacji więziennej: 2.1. Deprywacja podstawowych potrzeb; 2.2. Następstwa odosobnienia społecznego; 2.3. Przystosowanie człowieka do warunków odosobnienia. Rozdział 3 Podkultura więzienna jako główny wyznacznik życia poszkodowanych: 3.1. Pozaformalny podział więźniów – struktura i znaczenie „drugiego życia”; 3.2. Skazani poszkodowani – charakterystyka populacji; 3.3. Pejoratywne skutki otrzymania statusu osoby poszkodowanej. Rozdział 4 Założenia metodologiczne i organizacja badań własnych: 4.1. Przedmiot i cel badań; 4.2. Problemy i hipotezy badawcze; 4.3. Zmienne i wskaźniki;  4.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze;  4.5. Teren badań i dobór próby badawczej;  4.6. Charakterystyka badanej próby. Rozdział 5 Skazani poszkodowani w warunkach izolacji penitencjarnej: 5.1. Przyczyny otrzymania statusu osoby poszkodowanej; 5.2. Relacje zdegradowanych z grypsującymi i niegrypsującymi;   5.3. Relacje między poszkodowanymi;  5.4. Poczucie zagrożenia deprecjonowanych;   5.5. Skazani poszkodowani w warunkach izolacji penitencjarnej – analiza indywidualnych przypadków. Rozdział 6 Uczestnictwo poszkodowanych w oddziaływaniach resocjalizacyjnych: 6.1. Aktywność w zajęciach kulturalno-oświatowych i sportowych;  6.2. Uczestnictwo w zajęciach edukacyjnych;  6.3. Aktywność pracownicza zdegradowanych;  6.4. Uczestnictwo poszkodowanych w oddziaływaniach resocjalizacyjnych – analiza indywidualnych przypadków.  Rozdział 7 Wybrane czynniki resocjalizacji skazanych poszkodowanych: 7.1. Kontakt z wychowawcą penitencjarnym;  7.2. Znaczenie kontaktów z rodziną;  7.3. Religia w życiu skazanych zdeprecjonowanych; 7.4. Wybrane czynniki resocjalizacji skazanych poszkodowanych – analiza indywidualnych przypadków. Zakończenie i wnioski .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek i społeczeństwo / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; red. Elżbieta Piechorowska ; Tom 21)
1. Psychologiczne problemy społecznej reklamy, 2. "Marketing wartości społecznych" jako metafora społecznej perswazji na przykładzie akcji prośrodowiskowych, 3. Czy możliwy jest "marketing wartości społecznych", 4. Rola mediów, jako rynku przedstawiania cech gości, w przyciąganiu turystów, 5. Znaczenie doboru wartości w tworzeniu skutecznego przekazu reklamowego, 6. Moda jako instrument rozpowszechniania wartości?, 7. "Tytus Andronkus". Teatr, film czy widowisko z wartości?, 8. Przedsiębiorczość jako realizacja pożądanych wartości społecznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Teoria rodziny w ujęciu psychologii, pedagogiki i socjologii: 1. Rodzina w ujęciu psychologii i pedagogiki: Czym jest rodzina, jej cechy i zadania; Style wychowania w rodzinie , postawy rodzicielskie, metody wychowawcze, socjalizacja; Style przywiązania; Szanse na zmianę biologicznie uwarunkowanych modeli przywiązaniowych; Systemowe ujęcie rodziny; Socjobiolodzy o rodzinie; Przemiany okresu dorosłości. Czas rodzicielstwa – wczesna i średnia dorosłość; Rodzina w kulturze selfizmu i narcyzmu. Poczucie własnej wartości. 2. Rodzina w ujęciu perspektywy socjologicznej: Rodzina jako mikrostruktura społeczeństwa – definicje rodziny; Rola i funkcje rodziny; Typy rodzin, modele rodzin, wzory życia rodzinnego; Nowe ojcostwo i macierzyństwo; Cykl rodziny i kryzysy normatywne; Przemiany dotyczące małżeństwa i rodziny we współczesnym świecie – ujęcie socjologiczne czasów ryzyka i rodzin ryzyka; Co pomaga przeciwdziałać społecznym i osobistym skutkom życia w społeczeństwie ryzyka. 3. Postulaty zmiany paradygmatu myślenia i języka opisującego rodzinę na język pozytywny – język szans: paradygmat socjologiczny i psychologiczny: Socjologiczne propozycje zmian – pozytywnego myślenia o rodzinie; Połączone siły nurtu psychologii pozytywnej oraz psychologii rodziny – pozytywna psychologia rodziny; Przykłady implementacji teorii pedagogiczno-psychologicznych w praktyce pomocowej. 4. Problemy występujące w rodzinach – rodziny wieloproblemowe jako obszar badawczy. Cz. II Część empiryczna: 5. Opis sposobu przeprowadzonych badań; 6. Dobór grup badawczej i kontrolnej; 7. Opis etapów prowadzonych badań; 8. Opis procedury badawczej; 9. Opis narzędzi zastosowanych do badań; 10. Opis procedur badawczych; 11. Pytania badawcze; 12. Hipotezy badawcze ogólne; 13. Metody statystycznej analizy danych; 14. Związki pomiędzy osobowością wg modelu Wielkiej Piątki a występowaniem problemów rodzinnych (H2-H5); 15. Związki pomiędzy stylami przywiązania a występowaniem problemów rodzinnych (H6-H11); 16. Związki pomiędzy postawami rodzicielskimi a występowaniem problemów rodzinnych (H12-H13); 17. Związki pomiędzy stylami radzenia sobie w sytuacjach stresowych a występowaniem problemów rodzinnych (H14-H15); 18. Związki pomiędzy samooceną a występowaniem problemów rodzinnych (H16-H21); 19. Związki pomiędzy doświadczeniem bycia w rodzinie dysfunkcjonalnej (rodzina pochodzenia) a występowaniem problemów rodzinnych (H22-H23); 20. Analiza skupień; 21. Podsumowanie badań własnych. Co czyni z rodziny „rodzinę ryzyka”, co zaś „rodzinę szans”?; 22. Opis przypadku – rodzina wieloproblemowa – zmiana jakości życia dzięki wsparciu socjopsychopedagogicznemu; 23. Dyskusja wyników własnych na tle innych badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pogranicza)
1. Instytucje nie posiadają umysłu; 2. Mała skala jest bez znaczenia; 3. Przetrwanie grup ukrytych; 4. Instytucje opierają się na analogii; 5. Instytucje decydują o podobieństwie; 6. Instytucje pamiętają i zapominają; 7. Przykład instytucjonalnego zapominania; 8. Instytucje dokonują klasyfikacji; 9. Instytucje decydują o życiu lub śmierci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 102)
R.I Postawy a cechy osobowościowe w literaturze przedmiotu: 1. Postawy wobec osób z zaburzeniami psychicznymi jako specyficznej grupy niepełnosprawnych, 2. Wybrane zmienne osobowości warunkujące postawy wobec osób z zaburzeniami psychicznymi jako specyficznej grupy niepełnosprawnych, 3. Funkcjonowanie domów pomocy społecznej. R.II Program badań nad postawami personelu domów pomocy społecznej wobec osób z zaburzeniami psychicznymi, R.III Wyniki badań empirycznych uzyskane na podstawie zastosowanych metod, R.IV Zależności pomiędzy postawami a inteligencją, wartościami, lękiem i samooceną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia społeczna / Elliot Aronson, Timothy D. Wilson, Robin M. Akert ; przeł. Joanna Gilewicz. - Nowe wyd. popr. i uzupeł. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, 2012. - 543, [1] s. : rys., tab. ; 28 cm.
1. Wprowadzenie do psychologii społecznej; 2. Metodologia: Jak wyglądają badania psychologii społecznej; 3. Poznanie społeczne: Jak myślimy o świecie społecznym; 4. Spostrzeganie społeczne: Jak dochodzimy do zrozumienia innych ludzi; 5. Własne Ja: Rozumienie siebie w kontekście społecznym; 6. Potrzeba uzasadniania swoich zachowań; 7. Postawy i zmiany postaw: Oddziaływanie na myśli i uczucia; 8. Konformizm: Wpływ na zachowanie; 9. Procesy grupowe: Wpływ w grupach społecznych; 10. Atrakcyjność interpersonalna: Od pierwszego wrażenia do związków uczuciowych; 11. Zachowania prospołeczne: Dlaczego ludzie pomagają; 12. Agresja: Dlaczego krzywdzimy innych ludzi. Czy możemy temu zapobiec; 13. Uprzedzenia: Przyczyny i środki zaradcze; Jak psychologia społeczna może zmienić świat w trosce o zrównoważony rozwój; Psychologia społeczna a zdrowie; Psychologia społeczna a prawo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Rola wpływów interpersonalnych i naśladownictwa w kształtowaniu zachowań konsumentów, 2. Oddziaływania interpersonalne jako determinanta zachowań polskich konsumentów, 3. Praktyczne zastosowanie wiedzy o roli wpływów interpersonalnych w zachowaniach konsumentów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Człowiek jako istota racjonalna. Reforma polskiej gospodarki: studium decyzji transgresyjnych. Czy nieracjonalność może być racjonalna? Klasyczne i alternatywne modele wyboru i zachowania w n-osobowych grach ekonomicznych. Spór o racjonalność indywidualnych wyborów. Czy dwa plus dwa to więcej niż cztery? Błąd niedoszacowania. Transgresja polskich menedżerów w warunkach transformacji ustrojowej. O motywacji przedsiębiorczości i jej percepcji wśród przedsiębiorców. Zasoby, zachowania i decyzje alokacyjne. Globalizacja i transgresja. Działania przedsiębiorcze - przejaw przystosowania czy transgresji. Część II: Poznawcze i społeczne aspekty funkcjonowania człowieka. Poznawcza koncepcja nadziei. Nadzieja, czas i heurystyka żagla. Pięćdziesiąt lat minęło... Ewolucja badan nad konfliktem interesów. Jaka psychologia? Jaka praktyka psychologiczna? Jakie kształcenie psychologów? Teoria decyzji w kontekście moralności i prawa. Jak myślą uczeni? Argumentacja dziecięca na przykładzie dyskursu narracyjnego. Intencjonalne i odruchowe mechanizmy percepcji. Biologiczne ryzyko uzależnień - kilka refleksji metodologicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Organizacje efektywne i przedsiębiorcze: 1.1. Źródła wysokiej efektywności; 1.2. Orientacja przedsiębiorcza. Rozdział 2. Pozytywna psychologia i pozytywna nauka o organizacji: 2.1. Psychologia pozytywna; 2.2. Pozytywna nauka o organizacji. Rozdział 3. Elementy zarządzania pozytywnego: 3.1. (Pozytywny) kapitał psychologiczny; 3.2. Organizacyjne zachowania obywatelskie; 3.3. Empowerment psychologiczny; 3.4. Motywacja prospołeczna; 3.5. Pasja harmonijna, obsesyjna i przedsiębiorcza; 3.6. Pozytywna odmienność; 3.7. Postrzegane wsparcie organizacyjne; 3.8. Model badawczy. Rozdział 4. Wyniki badań: 4.1. Metodyka badań; 4.1.1. Zmienne i ich pomiar; 4.1.2. Próba badawcza; 4.1.3. Metody analizy statystycznej materiału empirycznego; 4.2. Wyniki analizy ścieżek; 4.3. Wyniki analizy moderacji relacji przez otoczenie; 4.4. Omówienie wyników badań. Zakończenie. Spis tablic. Spis rysunków. Załącznik – Narzędzia badawcze. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kierunki przemian oświatowych w Polsce w latach dziewięćdziesiątych, 2. Postawy i zachowania człowieka w sytuacji innowacyjnej 3. Problematyka założenia metodologiczne i organizacja badań własnych, 4. Postawy i zachowania nauczycieli wobec programu reformy systemu edukacji w świetle badań, 5. Korekty postaw i zachowań nauczycieli wobec programu reformy systemu edukacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe założenia i rozwój teorii przywiązania: Etologiczna teoria przywiązania J. Bowlby'ego; Przywiązanie w poszczególnych okresach rozwojowych; Indywidualne różnice w przywiązaniu; 2. Przegląd głównych kierunków badań psychologicznych nawiązujących do teorii przywiązania: Style przywiązania a : cechy osobowości i kompetencje społeczne, a psychopatologia, a bliskie relacje interpersonalne, a religijność, a przekazywanie wartości; 3. Program badań własnych: Problem i hipotezy badawcze; Metody pomiarowe; Zastosowane metody statystyczne; Sposób przeprowadzenia badań; Charakterystyka osób badanych; 4. Wyniki badań; Style przywiązania a : wymiary osobowości mierzone poprzez realny obraz siebie, a wymiar personalny religijności, a poziom trudności w wartościowaniu, a potrzeba sensu życia; Różnice między stylami przywiązania w sile przywiązania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Praca źródłem satysfakcji zawodowej: Praca w systemie wartości człowieka; Rola pracy w rozwoju człowieka; Pojęcie satysfakcji, zadowolenia, niezadowolenia; Wyznaczniki satysfakcji zawodowej; Przyczyny i skutki niezadowolenia; Satysfakcja a motywacja. R. 2 Wzorce nauczycielskiej osobowości źródłem satysfakcji zawodowej pedagogów: Zawód nauczyciela na przestrzeni lat i w dobie współczesnych przemian edukacyjnych; Nauczyciel wobec wyzwań współczesności i przyszłości; Kompetencje współczesnego nauczyciela; Najbardziej pożądane właściwości i umiejętności sychopedagogiczne nauczycieli; Źródła niezadowolenia nauczycieli z pracy zawodowej w świetle badań nad stresem edukacyjnym; Satysfakcja zawodowa nauczycieli w doniesieniach naukowych. R. 3 Podstawy metodologiczne badań własnych: Przedmiot i cel badań; Problemy badawcze; Zmienne i ich wskaźniki; Metoda badań; Organizacja badań i charakterystyka badanych. R. 4 Wyniki badań własnych: Ogólny poziom satysfakcji zawodowej nauczycieli; Charakterystyka komponentów ogólnego poziomu satysfakcji zawodowej nauczycieli; Analiza czynników zapewniających satysfakcję nauczycieli z pracy edukacyjnej; Czynniki powodujące poczucie dyssatysfakcji z pracy pedagogicznej; Satysfakcja jako subiektywny stan zadowolenia; Satysfakcja z atmosfery i stosunków między ludzkich panujących w miejscu pracy; Zadowolenie z pracy pedagogicznej na tle szerszego kontekstu społecznego; Satysfakcja z pracy jako wartość. Podsumowanie wyników badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zespół nadpobudliwości psychoruchowej ADHD; 2. Diagnoza i terapia dziecka z zespołem ADHD; 3. Sytuacja rodzinna i szkolna dziecka z ADHD; 4. Metodologia badań własnych; 5. Retrospekcja doświadczeń biograficznych rodziców; 6. Sytuacja rodzinna dziecka z zespołem ADHD; 7. Sytuacja rodzinna dziecka z zespołem ADHD
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podziękowania; Idea; Kim jest autor książki Dawid Piątkowski? O czym jest ta książka? CZĘŚĆ 1. Wszystkim wiecznie mało: Mindset sportowca w biznesie; Poważnie chcesz coś osiągnąć? CZĘŚĆ 2. Trening mentalny przedsiębiorców; Przypadkowa osobowość; Myśli samomyślące się; Samokontrola emocji; Świadome nawyki; Rozumienie subiektywności; Brak pragnień; Brak oczekiwań; Zazdrość; Docenianie; Życzliwość bez wyjątków; Wybaczanie; Radość; Naucz się uczyć; Osobowość sukcesu; Historie sukcesu. CZĘŚĆ 3. Mentalność zwycięzcy: Zdrowe odżywianie; Uprawianie sportu; Naładuj baterię; Ambitne wizje; Ustalanie celów i planowanie; Ciężka praca; Delegowanie; Zarządzanie czasem; Potęga wiedzy; Sekret mentalności zwycięzców; CZĘŚĆ 4. Mentalne ograniczenia inwestycyjne: W co najlepiej inwestować? Przekształć marzenie w dochodowy biznes; Twórz nieśmiertelne biznesy; Gen przedsiębiorcy; Co to znaczy ciężko pracować? Czy milionerzy zaciągają kredyty? CZĘŚĆ 5. Jak zarobić pieniądze na start? Poznaj zasady gry; Jak banki obliczają zdolność kredytową? Jak zbudować ogromną zdolność kredytową? Najlepsze formy finansowania; Kredyt i leasing na oświadczenie; Jak zaoszczędzić na kredytach? Pomnażanie źródeł dochodu; CZĘŚĆ 6. Kto nie ryzykuje, ten szampana nie pije: Myśl, jak jest dobrze; Wiarygodność wśród kontrahentów; Kiedy grozi Ci więzienie za długi? Losowi zwycięzcy przegranymi życia; Co to znaczy zbankrutować? Kto gra grubo, wygrać musi; CZĘŚĆ 7. Jak to jest być milionerem? Gdybym zaczynał od zera, jakbym to rozegrał? Posłowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Profesjonalizacja Kreatywności)
Zawiera: I.Kreatywność w nowej rzeczywistości 1.Sacrum i profanum. Kreatywność w ponowoczesności 2.Wyzwalanie kreatywności w kształceniu menadżerów II.Szanse i zagrożenia twórczego rozwoju człowieka 1.Warsztat i projekt jako metody kształcenia kreatywnych pedagogów 2.Media w edukacji jako ważne determinanty kreowania twórczego rozwoju osobowości młodego człowieka 3.Zagrożenia twórczego rozwoju seniorów 4.„Kids’ skills” program and its use in educational and therapeutic work with children in Foster families 5.Kreatywne podejście w profilaktyce przemocy psychicznej w relacjach między uczniami III.Kreatywność w nowej przestrzeni miasta 1.Wykorzystanie technik kreatywnego rozwiązywania problemów w praktyce biznesowej 2.Rekreacja twórcza w miejskiej przestrzeni rekreacyjnej – analiza przestrzenna. Przykład Łodzi IV.Wspomnienie Profesora Zielińskiego 1.Prof. Krystyn Zieliński, Power for imagination – Władza dla wyobraźni 2.Człowiek twórca inspirujący innych do twórczości – wspomnienie o profesorze Krystynie Zielińskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Od Autora; Jak ja nienawidzę swojej generacji. Cz. I Wybuchy wolności w szkolnych murach: Wychowawca czy polonista?; Jak zrobić awans dzięki niepełnosprawnym?; Umyj gębę uczniowi; O polityce - pół żartem, pół serio; Posłowie na szrot albo tartaku; Kto ma jakiś pomysł?; Plan wychowawczy nie przewiduje kradzieży; Kto się boi szkolnych gejów?; Poczuj odrazę do artysty; Pochwal się, ile wypiłeś; Kto uczy młodych?; Kiedy i jak używać życia; Seks a praca domowa, czyli o czym marzą uczniowie w weekend; Kto zrobił w szkole „chlew”?; Kto zamienia szkołę w „oborę” i „stajnię”?; Jak spóźniać się i mieć wytłumaczenie?; Nagraj maturę na komórkę; Wychowanie rodziców. Cz. II Bez ograniczeń w weekend: 250 funtów od Macloma McLarena; Ile trzeba zarabiać, aby coś znaczyć w mieście?; Kto odpowiada za nieuczciwość?; Komu nie spodobały się usta Mariana?; Po ilu browarach kołuje się w głowie?; Tarapaty Italiańca w Łodzi, czyli jak dokopać obcokrajowcowi; Perły przed wieprze; Przyjaciela zawsze zdradzisz; Komu kominiarz przynosi szczęście?; Dziewczynka z zapałkami. Cz. III Swoboda po ostatnim dzwonku: łomem naprawie się telefon; Ziomal uczy się asertywności dwa razy; Czy nauczyciel powinien sam jechać na wakacje?; Dzielę pokój z uczniami; Od czego są wczasy?; „Na zdrowie!” w ustach Francuza; Polski król we francuskim więzieniu; Ksiądz w księgarni; Przepisy ruchu drogowego dla młodzieży; Brać kufle z baru czy nie?; Walka o grzałkę; Niech mnie aresztują w Baden-Baden; Dyskusja o wielkim spawaczu; Ojciec od niczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co ważne, co niezbędne, 2. Otaczający świat, 3. Drabina, 4. Dla mnie, dla innych, 5. Cele i środki, 6. Słowa i czyny, 7. Lista ulubionych rzeczy, 8. Labirynt, 9. Ja-inni, 10. Poznanie własnych możliwości, 11. Życie, 12. Wartość i sens życia, 13. Tajemniczy dokument, 14. Pustynia, 15. Solidarność, 16. Czas, 17. Ja i moja rodzina, 18. Pieniądz, 19. Jak karać sprawiedliwie, 20. Odkrycie pasji, 21. Jak sprawiedliwie dzielić, 22. Praca, 23. Wartości i przestrzeń życiowa, 24. Władza, 25. Odpowiedzialność we współdziałaniu, 26. Jesteśmy do siebie podobni, 27. Przyjaźń, 28. Wiedza, 29. Godność, 30. Prawa, lewa, centrum, 31. Dawanie, 32. Branie, 33. Dzień - noc, 34. Postępowanie "wzwyż", 35. Jaki jestem, co czuję, jak myślę i oceniam, 36. Autobiografia, 37. Tożsamość, 38. Nakaz-wybór, 39. Miłość, 40. Odpowiedzialność, 41. Wolność, 42. Przebaczenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej