Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(42)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(39)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(5)
Czasopisma
(3)
E-booki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(37)
dostępne
(21)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Czytelnia
(38)
Autor
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(4)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(2)
Piwnicka Anna
(2)
Adamowski Janusz
(1)
Anderson Peter J
(1)
Andruszko Robert
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Baran Beata
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Bartoszewski Jakub
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Braun Juliusz Jan (1948- )
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Cichy Diana
(1)
Cudak-Niewiadomska Małgorzata
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Drinóczi Timea
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Duszak Anna
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Fairclough Norman
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Fras Janina
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Giddens Anthony (1938- )
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Habura Miłosz
(1)
Hallin Daniel C. (1953- )
(1)
Huddy Leonie
(1)
Höffner Marta
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(1)
Jarco Jerzy
(1)
Jarvis Robert
(1)
Jas Marta
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kalisz Anna
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Kempa Ewa
(1)
Kielin-Maziarz Joanna
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kondak Anna
(1)
Korombel Anna
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kościesza Agnieszka
(1)
Król Karol
(1)
Kudra Barbara
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Leszczyńska Katarzyna
(1)
Lewandowska Bianka
(1)
Liedel Krzysztof (1969-2021)
(1)
Lityński Adam (1940- )
(1)
Lorek Marta
(1)
Madyda Aneta
(1)
Majewski Kamil
(1)
Mancini Paolo (1948- )
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Minczewska-Przeczek Anna
(1)
Mock Stanisław (1964- )
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Moras Małgorzata
(1)
Moras-Olaś Kinga
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Ociepka Beata
(1)
Ociepka Beata (1964- )
(1)
Okręglicka Małgorzata
(1)
Olejniczak-Szuster Katarzyna
(1)
Olma Małgorzata
(1)
Olszewski Piotr
(1)
Pawełczyk Piotr
(1)
Pietraszko-Furmanek Iga
(1)
Piontek Dorota
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Pogłódek Andrzej
(1)
Prokopenko Olha V
(1)
Przeklasa Dorota
(1)
Pysiak Anna
(1)
Radlak Karolina
(1)
Rakowski Maciej
(1)
Raźny Paweł
(1)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(1)
Roguska Beata
(1)
Rozmus Dariusz (1961- )
(1)
Rulka Macin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(44)
Temat
Środki masowego przekazu
(23)
Komunikacja społeczna
(17)
Polityka
(12)
Komunikacja polityczna
(10)
Marketing polityczny
(8)
Polityka medialna
(7)
Demokracja
(4)
Reklama
(4)
Dziennikarstwo
(3)
Internet
(3)
Kampania wyborcza
(3)
Manipulacja (psychol.)
(3)
Polityka społeczna
(3)
Socjologia
(3)
Terroryzm
(3)
Zarządzanie
(3)
Antropologia mediów
(2)
Dziennikarze
(2)
Innowacje
(2)
Język
(2)
Kadry
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja drogowa
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konflikt
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing
(2)
Menedżerowie
(2)
Negocjacje
(2)
Nieruchomości
(2)
Organizacja
(2)
Praca
(2)
Propaganda
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Abolicja podatkowa
(1)
Administracja
(1)
Blogi
(1)
Budżety gminne
(1)
Choroby ludzi
(1)
Controlling
(1)
Cudzoziemcy
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Dyskurs (filoz.)
(1)
Ekoteologia
(1)
Erotyzm
(1)
Etyka społeczna
(1)
Europejska Karta Społeczna
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gender
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Grupy społeczne
(1)
Historia
(1)
Image
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Inwestycje
(1)
Język polski
(1)
Kampania wyborcza parlamentarna
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kariera
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Klasy społeczne
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konstytucja Cypru (1960)
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kontrola społeczna (socjol.)
(1)
Kozioł ofiarny (socjologia)
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura
(1)
Kultura masowa
(1)
Ludobójstwo
(1)
Mandat radnego
(1)
Miasta
(1)
Migracje
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nacjonalizm
(1)
Naród
(1)
Nauki społeczne
(1)
Niealimentacja
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Obywatelstwo
(1)
Ocena pracowników
(1)
Oceny pracowników
(1)
Odmiany człowieka
(1)
Odpady
(1)
Odpowiedzialność prawna
(1)
Ojcostwo
(1)
Opinia publiczna
(1)
Temat: czas
1901-2000
(3)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Europa
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Ameryka Północna
(1)
Cypr
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Tadżykistan
(1)
Wielka Brytania
(1)
Węgry
(1)
Władysławowo (woj. pomorskie, pow. pucki, gm. Władysławowo)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Praca zbiorowa
(7)
Opracowanie
(6)
Monografia
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuły
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Polemika
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(20)
Media i komunikacja społeczna
(19)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Psychologia
(1)
44 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Wprowadzenie do komunikowania międzynarodowego i międzykulturowego, Język w komunikowaniu międzynarodowym, Historia komunikowania międzynarodowego, Globalizacja, Media i wojna, Międzynarodowe regulacje działalności mediów, Społeczeństwo informacyjne, Public relations na arenie międzynarodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy komunikowania politycznego 2. Aktorzy i instytucje komunikowania politycznego 3. Pierwotne funkcje polityczne mediów 4. Dziennikarstwo i dziennikarze w komunikowaniu politycznym 5. Polityczne public relations 6. Komunikowanie polityczne w przestrzeni lokalnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przestrzenie konfliktu i porozumienia w społecznościach wielokulturowych: Struktura narodowościowa i wyznaniowa społeczeństwa II Rzeczypospolitej. Konflikt czy porozumienie?; Mniejszość żydowska w II Rzeczypospolitej: obszary porozumienia i napięć; Konflikt a proces adaptacji społecznej i kulturowej na Dolnym Śląsku po II wojnie światowej w narracjach przesiedleńców z Kresów Południowo-Wschodnich; Konflikt a dialog na przykładzie kultury Wileńszczyzny; Łemkowie w zachodniej Polsce jako przykład międzykulturowego uczenia się społeczności; Dwujęzyczność a zagrożenia dla tożsamości. Raport z badań dotyczących dwujęzyczności rodzin pochodzenia białoruskiego ze wschodniej Polski; Polscy imigranci w przestrzeni New York City; Serbski nacjonalizm jako mechanizm dekonstrukcji dialogu międzykulturowego w Jugosławii przełomu lat 80. I 90. XX w.; 2. Na rzecz międzykulturowego dialogu: Konfliktorodność przestrzeni wielokulturowych wieku globalizmu; Młode pokolenie "międzyepoki" na przykładzie litewskiego pogranicza kulturowego; Akulturacja, asymilacja czy edukacja? Drogi do porozumienia w społeczeństwach wielokulturowych; Spotkanie z Innym, czyli o edukacyjnej wartości podróży; Uczenie się międzykulturowe jako szansa na przełamywanie stereotypów narodowych; Działalność regionalna jako przestrzeń przełamywania stereotypów narodowych; Działalność regionalna jako przestrzeń przełamywania stereotypów i budowania dialogu międzykulturowego; Przygotowanie nauczycieli do rozwiązywania konfliktów międzykulturowych; Problematyka wychowania wielokulturowego w kontekście nauczania historii w Republice Czeskiej; Szkolnictwo dla mniejszości narodowych w czeskim systemie oświaty; Edukacyjne implikacje konfliktu życia i śmierci w przestrzeniach międzykulturowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Konińskie Studia Społeczno-Ekonomiczne to czasopismo naukowe, które zrodziło się z potrzeby poszukiwań wspólnego mianownika między różnymi doświadczeniami jednostek zarówno na płaszczyźnie społecznej, osobistej, a przede wszystkim badawczej. Czasopismo to ex definitione ma charakter interdyscyplinarny, zaś poszukiwania naukowe mają wymiar „wielowarstwowy”, czyli nie zamykamy się, np.: na określonej metodologii, czy dziedzinie nauki, ale propagujemy transdyscyplinarne podejście w proponowanych tekstach autorów. W związku z tym pragniemy by na łamach naszego czasopisma poruszano zagadnienia z zakresu rożnych dziedzin naukowych; nie przekreślamy również tekstów poglądowych, czy kazuistycznych, interesuje nas wszystko, co może służyć nowemu spojrzeniu oraz interpretacji problemów społecznych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp: Krytyczna analiza dyskursu - nowy obszar badawczy dla lingwistyki i nauk społecznych. Część I: KAD w badaniach interdyscyplinarnych. KAD a wartości: interdyscyplinarność jako zwrot w kierunku podejścia krytycznego; Brakujące ogniwo KAD: moduły, amalgamaty i instynkt krytyczny; Krytyczna analiza dyskursu a znaczenia "demokracji" w wielkim korpusie; kulturowa ekonomia polityczna a analiza dyskursu; Dyskurs a nieznośna lekkość psychopatologii. Część II: KAD a media. Dyskurs populistyczny: retoryka wykluczenia a gatunki języka pisanego; Kontekstualizacja w dyskursie parlamentarnym. Aznar, Irak i pragmatyka kłamania; Legitymizacja w dyskursie politycznym: retoryka wojny w Iraku w kontekście pojęcia "proksymizacji"; Konstrukcja tożsamości narodowych i europejskich w polskim dyskursie politycznym po roku 1989: analiza dyskursywno-historyczna; W stronę analityki mediacji; Analiza krytyczna w obszarze miediów: gry, koncesje i nowy ład kulturowy. Część III: KAD a dyskursy korporacyjne. Nowa ideologia zarządzania. Podejście transdyscyplinarne krytycznej analizy dyskursu i nowej socjologii kapitalizmu; "Momenty dyskursywne": zarządzanie modernizcją sektora publicznego; Płeć władzy: kobiecy styl komunikacji i zarządzania w hiszpańskich miejscach pracy; KAD w działaniu: ścieranie się dyskursów w polityce państwa dotyczącej wydobycia ropy naftowej ze złóż oceanicznych; Czas w dyskursie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp; 2. Kształtowanie opinii, postaw i zachowań ludzi; 3. Proces oddziaływania na ludzi; 4. Środki oddziaływania na myślenie, postawy i zachowania; 5. Co warunkuje skuteczność propagandy lub reklamy? ; 6. Marketing polityczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i koncepcje marketingu politycznego, 2. Modele zachowań wyborczych obywateli, 3. Segmentacja rynku wyborczego, 4. Wizerunek kandydata, 5. Kobiety w wyborach politycznych, 6. Media w kampaniach politycznych, 7. Telewizyjna i radiowa reklama polityczna, 9. Kampania bezpośrednia, 10. Marketing polityczny w Internecie, 11. Negatywne kampanie polityczne, 12. Sondaże wyborcze-źródło informacji i wpływu, 13. Markeing powyborczy, 14. Obrona przed manipulacją wyborczą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Media i terroryści. Czy zastrasza nas na śmierć? / Tomasz Goban-Klas. - Kraków : Uniwersytet Jagielloński, 2009. - XIII, [1], 293, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(MUNDUS)
1. Ewolucja terroryzmu: propaganda strachu; 2. Nienawiść i strachy w globalnej wiosce; 3. Media: władcy nastrojów i opinii; 4. Termowizja; 5. Dziennikarze i terroryści- niebezpieczne związki; 6. Medialne instrumentarium terroryzmu; 7. Riposta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Demokracja spektaklu, czyli przymus przez uwodzenie Cz.I . Media i rynek, 1. Media drukowane: Wzlot i upadek opinii publicznej, 2. Media a kontrola społeczna w czasach " wolności rynkowej 3. Rynkowe środki przekazu - ekonomia polityczna, ideologia, dominacja. Subsydiowanie informacji jako forma jej kontroli na przykładzie public relations 4. Psychologiczne mechanizmy propagandy neoliberalnej 5. Media a Afera Rywina: perspektywa ekonomii politycznej komunikowania Cz. II. Ideologie medialne, 1. O badaniu i " kreowaniu" opinii publicznej 2. Media a tematyzacja świata 3. Ideologiczny wymiar przedstawień medialnych we współczesnej Polsce 4. Hedonizm a konserwatyzm: rozważania nad ideologią kultury masowej 5. Media a Islam 6. Orientalizm - reaktywacja 7. Językowa przemoc mediów Cz. III. Praktyka medialna. 1. Brukowce atakują 2. Język dążący do monopolu: Wprost od stycznia do marca 2005 3. Naród z panem i plebanem: myśl polityczna i społeczna Adama Michnika 4. Robotnicy i ich wrogowie 5. Społeczne oddziaływanie mediów: feministki na rozdrożu? 6. Internet w stosunkach między władzą a obywatelami 7. Czy media kłamią? 8. Wolna prasa w niewoli
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2594)
I. Komunikowanie polityczne. Założenia metodologiczne : 1.1. Komunikowanie polityczne - interpretacja pojęcia 1.2. Podejście badawcze w studiach nad komunikowaniem politycznym 1.3. Obszary tematyczne badań 1.4. Współczesne koncepcje komunikowania politycznego 2. Media i komunikowanie masowe a komunikowanie polityczne: 2.1. Miejsce mediów masowych w procesach komunikowania się ludzi 2.2 Poziomy analityczne mediów masowych 2.3. Media masowe w ekonomicznej sferze oddziaływania 2.4. Media masowe w politycznej sferze oddziaływania 3. Media masowe a demokracja: 3.1. Media masowe w dojrzałych reżimach demokratycznych 3.2. System medialny w demokratyzujących się reżimach politycznych 4. Aktorzy polityczni a komunikowanie polityczne: 4.1. Zbiorowi aktorzy sceny politycznej 4.2. Indywidualni aktorzy polityczni 4.3. Relacje aktorów politycznych i mediów masowych 5. Profesjonalizacja komunikowania politycznego i jej konsekwencje: 5.1. Aktorzy polityczni w dobie wysoko rozwiniętych technologii komunikacyjnych 5.2. Nowe strategie komunikacyjne aktorów politycznych 5.3. Kształtowanie umiejętności i kompetencji aktora politycznego 5.4. Zawodowi komunikatorzy świadczący usługi na rzecz aktora politycznego.
1. Komunikowanie polityczna-interpretacja pojęcia, 2. Podejście badawcze w studiach nad komunikowaniem poli tycznym, 3. Obszary tematyczne badań, 4. Współczesne kon cepcje komunikowania politycznego. II. Media i komunikowanie masowe a komunikowanie polit yczne : 1. Miejsce mediów masowych w procesach komuniko wania się ludzi, 2. Poziomy analityczne mediów masowych , 3. Media masowe w ekonomicznej srerze oddziaływania, 4. Media masowe w politycznej sferze oddziaływania. III. Media masowe a demokracja : 1. Media masowe w dojrz ałych reżimach demokratycznych, 2. System medialny w demokratyzujących się reżimach politycznych. IV Aktorzy polityczni a komunikowanie polityczne : 1. Zbiorowi aktorzy sceny politycznej, 2. Indywidualni akto rzy polityczni, 3. Relacje aktorów politycznych i medió w masowych. V Profesjonalizacja komunikowania politycznego i jej konsekwencje : 1. Aktorzy polityczni w dobie wysoko roz winiętych technologii komunikacyjnych, 2. Nowe strategi e komunikacyjne aktorów politycznych, 3. Kształtowanie umiejętności i kompetencji aktora politycznego, 4. Zawodowi komunikatorzy świadczący usługi na rzecz aktorów politycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. Komunikowanie polityczne w ujęciu teoretycznym: 1. Miejsce i rola mediów masowych w systemach demokratycznych 2. System demokratyczny i mediatyzacja polityki 3. W kierunku systemowej teorii komunikowania politycznego 4. Imagistyka społeczna czyli marketing polityczny Część II. Praktyka komunikowania politycznego. Analiza przypadków: 1. Komunikowanie polityczne w Stanach Zjednoczonych perswazja na arenie publicznej 2. Jakość oraz przemiany jakościowe w dziedzinie public relations 3. Błędy komunikacyjne w kampanii Lionela Jospina 3. Silvio Berlusconi. Od kampanii typu prezydenckiego do prezydenckiego rządu 4. Partia polityczna jako instytucja komunikacyjna. Diagnoza sytuacji na hiszpańskiej scenie politycznej w kontekście odnowy PSOE 5. Informacje parlamentarne w prasie włoskiej Część III. Komunikowanie polityczne na poziomie lokalnym 1. Komunikowanie polityczne w ymiarze gminy: lokalne i nielokalne 2. Bitwa o twierdzę Wrocław - rzecz o wyborach samorządowych we Wrocławiu w 2002 roku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Obraz mediów w Europie, 2. Europejska prasa drukowana, 3. Media publiczne i deregulacja rynku mediów elektronicznych, 4. Charakterystyka europejskiego dziennikarstwa, 5. Film europejski - Hollywood, GATT i cała reszta, 6. Media w Europie Wschodniej, 7. Polityka medialna i Unia Europejska, 8. " Europeizacja" mediów?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Wprowadzenie do zarządzania w mediach, 2. Zmiana i kontynuacja, 3. Trzej Królowie, 4. Czynniki ludzki, 5. Podejmowanie decyzji, 6. Dowolna treść w dogodnym czasie, miejscu i formie, 7. Pieniądze i plany, 8. Marketing i komunikacja marketingowa, 9. Strategie i wizje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ PIERWSZA. Kontekst: 1. Wprowadzenie, 2. Kontekst teoretyczny: trzy spojrzenia na system środków masowego przekazu, 3. Kontekst polityczny: zmieniające się doktryny radzieckich środków masowego przekazu, 4. Kontekst historyczny: dziedzictwo prasowej przeszłości. CZĘŚĆ DRUGA. Orkiestra medialna : 5. Preludium: aranżacja i dostrajanie lipiec 1944 - grudzień 1948, 6. Maszerując w rytm radzieckich werbli: grudzień 1948 - grudzień 1953, 7. Nowe tematy, instrumenty i wykonawcy: grudzień 1953 - październik 1956, 8. Pod batutą Gomółki: styczeń 1957 - marzec 1968, 9. Marsz na nacjonalistyczną nutę: marzec 1968 - grudzień 1970, 10. Od gierkowskiej "ody do radości" do opozycyjnego kontrapunktu: grudzień 1970 - czerwiec 1980, 11. Medialna improwizacja Solidarności: sierpień 1980 - grudzień 1981, 12. Generał w poszukiwaniu nowej partytury: 13 grudnia 1981 - luty 1989, 13. Kapelmistrz odkłada pałeczkę: luty 1989 - kwiecień 1990. CZĘŚĆ TRZECIA. Media na życzenie: dla każdego coś miłego: 14. Narodziny mediów polifonicznych: 1989 - 1992, 15. Nowe kapele i nowi dyrygenci: 1989 - 1992, 16. Gęgacze i cisi: czy historia musi się powtarzać?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Socjotechniki- kształtowanie umysłu; 2. Manipulacja jako psychologiczna operacja dezinformacji; 3. Manipulacja a świat polityki; 4. Rola technik manipulacyjnych w kształtowaniu opinii publicznej; 5. Komunikacja werbalna jako niefizyczne programowanie zachowań; 6. Rola komunikacji niewerbalnej w interakcjach międzyludzkich; 7. Diagnostyka rekrutacyjna w oparciu o wiedzę z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej; 8. Reklama: źródło informacji czy forma warunkowania?; 9. Eksperci o manipulacji w mediach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rejony Humanistyki ; nr 8.)
1. Społeczność lokalna i samorząd gminny; 2. Komunikacja i partycypacja społeczna; 3. Postawy Polaków wobec procesu integracji Polski z Unią Europejską; 4. Uczestnictwo mieszkańców w życiu wspólnoty lokalnej; 5. Wykorzystywane przez władze lokalne narzędzia komunikacji i partycypacji społecznej oraz aktywność społeczna mieszkańców w oczach lokalnych ekspertów; 6. Uczestnictwo mieszkańców w życiu wspólnot lokalnych a zróżnicowanie postaw wobec miejsca zamieszkania i integracji europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Od wioski plemiennej do wioski globalnej, czyli poszukiwanie "obiektywnego koncentratu", 2. Media w Europie w służbie władz, rynku i społeczeństwa, 3. Media w USA: między saloonem i biurem szeryfa, 4. Rok 1989 - polskie media na wolności, 5. Telewizja w Europie bez granic, 6. Dziecko przed ekranem, 7. Rewolucja cyfrowa, 8. Rynek mediów w Polsce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
Część I. Główne zagadnienia dotyczące dziennikarstwa w dojrzałych demokracjach: 1. Wstęp, 2. Ewolucja dziennikarstwa, Konkurujące modele dziennikarstwa i demokracji, 4. Wyzwania dla dziennikarstwa. Część II Rynek brytyjski: 5. Brytyjskie dzienniki ogólnokrajowe, 6. Brytyjskie dzienniki regionalna i lokalne, 7. Brytyjskie radio, 8. Dziennikarstwo internetowe, 9. Brytyjskie wiadomości telewizyjne, 10. Zmienne oblicze dziennikarstwa sportowego i jego związek z poważnymi wiadomościami. Część III Rynki innych rozwiniętych krajów demokratycznych: 11. Dziennikarstwo w Japonii, 12. Dziennikarstwo w Niemczech, 13. Dziennikarstwo w USA, 14. Dziennikarstwo we Włoszech, 15. Dziennikarstwo we Francji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Politika / Uniwersytet Jagielloński)
1. Psychologie leżące u podstaw psychologii politycznej. 2. Modele podejmowania decyzji. 3. Rozwój polityczny w okresie dzieciństwa i w wieku dorosłym. 4. Osobowość a zachowanie polityczne. 5. Ewolucyjne podejścia do zachowań politycznych. 6. Psychologia emocji i polityki. 7. Retoryka polityczna. 8. Psychologia polityczna a polityka zagraniczna. 9. Teoria obrazu i interakcje strategiczne w dziedzinie stosunków międzynarodowych. 10. Analiza konfliktów i ich rozwiązywanie. 11. Komunikacja i polityka w epoce informacji. 12. Wizerunki poityczne: tworzenie i sterowanie. 13. Przetwarzanie informacji a opinia publiczna. 14. Wartości, ideologia i strukturyzacja postaw politycznych. 15. Tożsamość grupowa a spójność polityczna. 16. Uprzedzenia i wrogość między grupami. 17. Teoretyczne ujęcie płci kulturowej w badaniach z dziedziny psychologii politycznej. 18. Edukacja i obywatelstwo demokratyczne w zmieniającym się świecie. 19. Kolektywne działanie polityczne. 20. Ludobójstwo, masowe mordy i uporczywe konflikty: źródła, rozwój, zapobieganie i przezwyciężanie. 21. Jak uwolnić politologię od niej samej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
1. Zamiast wprowadzenia. 2. Reklama - co może, a czego nie może: Iluzja odporności na działanie reklamy; Wpływ reklamy na zakupy; Reklama kontra plotka; Reklama - pieniądze w błoto?; Marketing mix i zasada łańcucha; Problemy etyczne. 3. Ogólne determinanty skuteczności reklamy: Grupa do celowa; Dopasowanie i brak dopasowania; Specyficzność kulturowa; Plusy i minusy reklamy porównawczej; Ogłoszenia; Wielkość reklamy i częstość jej pojawiania się 4. Procesy poznawcze: Percepcja; Uwaga; Warunkowanie klasyczne; Przetwarzanie informacji; Pamięć; Potęga wyobraźni; Język reklamy. 5. Nastrój i emocje: Nastrój a odbiór reklamy; Intensywność przezywanych emocji a odbiór reklamy; Specyficzne emocje wywoływane przez reklamy; Skuteczność reklamy emocjonalnej; Humor w reklamie. 6. Człowiek w reklamie: Kto do reklamy?; Atrakcyjność fizyczna; Płeć osób występujących w reklamach; Dziecko w reklamie; Czy te oczy mogą kłamać; Człowiek stereotypowy. 7. Zachowania konsumenckie: Klient - istota nieracjonalna; Kupony, talony, bony; Skuteczna promocja; Patriotyzm, nacjonalizm, kosmopolityzm; Meandry oceny jakości; Kupowanie kompulsywne; Badania marketingowe; Niezadowolenie klienta i reputacja firmy; Sztuczki sprzedawców i domokrążców. 8. Reklama polityczna i społeczna: Specyficzność reklamy politycznej i społecznej; Rola plotki w polityce; Polityczna reklama wyborcza; Wizerunek polityka; Jak sprawić, by ludzie troszczyli się o siebie i o innych? Emocje w reklamie społecznej; Ambasador dobrych serc, czyli człowiek w reklamie społecznej; Techniki pozyskiwania funduszy na cele charytatywne. 9. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej