Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(42)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(39)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(5)
Czasopisma
(3)
E-booki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(37)
dostępne
(22)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Czytelnia
(38)
Autor
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(4)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(2)
Piwnicka Anna
(2)
Adamowski Janusz
(1)
Anderson Peter J
(1)
Andruszko Robert
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Baran Beata
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Bartoszewski Jakub
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Braun Juliusz Jan (1948- )
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Cichy Diana
(1)
Cudak-Niewiadomska Małgorzata
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Drinóczi Timea
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Duszak Anna
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Fairclough Norman
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Fras Janina
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Giddens Anthony (1938- )
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Habura Miłosz
(1)
Hallin Daniel C. (1953- )
(1)
Huddy Leonie
(1)
Höffner Marta
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(1)
Jarco Jerzy
(1)
Jarvis Robert
(1)
Jas Marta
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kalisz Anna
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Kempa Ewa
(1)
Kielin-Maziarz Joanna
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kondak Anna
(1)
Korombel Anna
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kościesza Agnieszka
(1)
Król Karol
(1)
Kudra Barbara
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Leszczyńska Katarzyna
(1)
Lewandowska Bianka
(1)
Liedel Krzysztof (1969-2021)
(1)
Lityński Adam (1940- )
(1)
Lorek Marta
(1)
Madyda Aneta
(1)
Majewski Kamil
(1)
Mancini Paolo (1948- )
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Minczewska-Przeczek Anna
(1)
Mock Stanisław (1964- )
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Moras Małgorzata
(1)
Moras-Olaś Kinga
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Ociepka Beata
(1)
Ociepka Beata (1964- )
(1)
Okręglicka Małgorzata
(1)
Olejniczak-Szuster Katarzyna
(1)
Olma Małgorzata
(1)
Olszewski Piotr
(1)
Pawełczyk Piotr
(1)
Pietraszko-Furmanek Iga
(1)
Piontek Dorota
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Pogłódek Andrzej
(1)
Prokopenko Olha V
(1)
Przeklasa Dorota
(1)
Pysiak Anna
(1)
Radlak Karolina
(1)
Rakowski Maciej
(1)
Raźny Paweł
(1)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(1)
Roguska Beata
(1)
Rozmus Dariusz (1961- )
(1)
Rulka Macin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(44)
Temat
Środki masowego przekazu
(23)
Komunikacja społeczna
(17)
Polityka
(12)
Komunikacja polityczna
(10)
Marketing polityczny
(8)
Polityka medialna
(7)
Demokracja
(4)
Reklama
(4)
Dziennikarstwo
(3)
Internet
(3)
Kampania wyborcza
(3)
Manipulacja (psychol.)
(3)
Polityka społeczna
(3)
Socjologia
(3)
Terroryzm
(3)
Zarządzanie
(3)
Antropologia mediów
(2)
Dziennikarze
(2)
Innowacje
(2)
Język
(2)
Kadry
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja drogowa
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konflikt
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing
(2)
Menedżerowie
(2)
Negocjacje
(2)
Nieruchomości
(2)
Organizacja
(2)
Praca
(2)
Propaganda
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Abolicja podatkowa
(1)
Administracja
(1)
Blogi
(1)
Budżety gminne
(1)
Choroby ludzi
(1)
Controlling
(1)
Cudzoziemcy
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Dyskurs (filoz.)
(1)
Ekoteologia
(1)
Erotyzm
(1)
Etyka społeczna
(1)
Europejska Karta Społeczna
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gender
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Grupy społeczne
(1)
Historia
(1)
Image
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Inwestycje
(1)
Język polski
(1)
Kampania wyborcza parlamentarna
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kariera
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Klasy społeczne
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konstytucja Cypru (1960)
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kontrola społeczna (socjol.)
(1)
Kozioł ofiarny (socjologia)
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura
(1)
Kultura masowa
(1)
Ludobójstwo
(1)
Mandat radnego
(1)
Miasta
(1)
Migracje
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nacjonalizm
(1)
Naród
(1)
Nauki społeczne
(1)
Niealimentacja
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Obywatelstwo
(1)
Ocena pracowników
(1)
Oceny pracowników
(1)
Odmiany człowieka
(1)
Odpady
(1)
Odpowiedzialność prawna
(1)
Ojcostwo
(1)
Opinia publiczna
(1)
Temat: czas
1901-2000
(3)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Europa
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Ameryka Północna
(1)
Cypr
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Tadżykistan
(1)
Wielka Brytania
(1)
Węgry
(1)
Władysławowo (woj. pomorskie, pow. pucki, gm. Władysławowo)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Praca zbiorowa
(7)
Opracowanie
(6)
Monografia
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuły
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Polemika
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(20)
Media i komunikacja społeczna
(19)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Psychologia
(1)
44 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Dyskurs Politologiczny : monografie)
1. Ewolucja Internetu a nowe media; 2. Ewolucja demokracji; 3. Demokracja 2.0; 4. Nowe media jako narzędzia polityki 2.0; 5. Sieciowa demokracja obywatelska jako fundament demokracji 2.0.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Demokracja w sieci, Polityka w Internecie-populizm jako konsekwencja zaburzeń dialogu, Technologia i demokracja, Demokracja a nowe technologie, Polityka społeczna i nowe media, Rola Internetu wobec procesów demokratyzacji w stosunkach międzynarodowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Programowa naiwność. Etyczne dylematy kampanii wyborczej. Cz.I Poznać wyborców : 1. Jak decydują wyborcy. Podstawowe teorie, 2. Co warto myśleć o wyborcach. Podstawowe mechanizmy podejmowania decyzji wyborczych, 3. O tym czego nie wiem, czyli badania w kampanii wyborczej, 4. Targeting. Odpowiedź na pytanie "dla kogo". Cz.II Przekonać wyborców : 5. Przekaz. Odpowiedź na pytanie "co mówimy", 6. Media w kampanii. Jak pracować z dziennikarzami, 7. Kampania negatywna. Czy i jak atakować, czy i jak się bronić, 8. Praca w sztabie wyborczym. Kampania na co dzień
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biała Seria PTNP)
1. Teoretyczne aspekty funkcjonowania wizerunku polityki i polityków (w stronę medialnego demontażu polityki); Wizerunek negatywny w polskiej polityce; Wizerunek polityczny: ideologiczny, strategiczny, operacyjny czy taktyczny; Rebranding lidera politycznego. Przyczynek do dyskusji o czynnikach determinujących efektywność zmiany wizerunku; Wizerunek polskich polityków. Teoria i praktyka; 2. Kreowanie wizerunku w wymiarze państwowym i międzynarodowym: Wizerunek Parlamentu Europejskiego jako przesłanka aspiracji wyborczych; Wizerunek dyplomacji i dyplomatów w świetle "rewelacji" WikiLeaks; Osobowościowy wizerunek Bronisława Komorowskiego i jego wyborców; Aspekty negatywne w pierwszych kampaniach wyborczych w Polsce po 1989 r.; Immunitet jako element wizerunku parlamentarzysty. Uwagi na tle instytucji immunitetu materialnego; Wizerunek polityczny- media a kampanie wyborcze; Wizerunek Lecha Kaczyńskiego po katastrofie smoleńskiej- powstanie mitu?; Wizerunek polityczny kandydatów na urząd prezydenta. Analiza kompanii wyborczej Jarosława Kaczyńskiego i Bronisława Komorowskiego; 3. Wizerunek w kampaniach lokalnych: Wizerunek szyty na miarę- o kreacjach dolnośląskich liderów rynku w kampanii samorządowej 2006; Siła argumentów czy argument siły? Rywalizacja wyborcza o stanowisko prezydenta miasta Kielce w 2010 r. z powyborczym suplementem; Wizerunek jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie miasta Kilce; Polskie miasta w Internecie na przykładzie kandydatur do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016; 4. Komunikowanie w procesie kształtowania wizerunku organizacji, grup, instytucji i jednostki: Strony internetowe organizacji pozarządowych jako źródło informacji i wiedzy (na przykładzie wybranych polskich think tanków); Kształtowanie wizerunku grupy podczas akcji protestacyjnych zorganizowanych przez mniejszości etniczne; Rola public relations w komunikowaniu się Kościoła katolickiego; Komunikowanie polityczne a wizerunek; Kilka uwag o wizerunku egzekutora ukształtowanym przez ustawę o postępowaniu egzekucyjnym w administracji; Etyczne aspekty kreacji wizerunku sądu oraz sędziego cywilisty. Normatywny obraz sędziego; Wizerunek konstytucyjnych organów państwowych jako determinant autorytetu państwa na przykładzie Komisji Śledczej do zbadania prawidłowości działań organów administracji rządowej w sprawie postępowań karnych związanych z uprowadzeniem i zabójstwem Krzysztofa Olewnika (SKKO); Portret zabójczyni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; 1. Rozwój instrumentarium polityki społecznej na ziemiach polskich do połowy XX wieku; 2. Normatywne i organizacyjne uwarunkowania polityki społecznej; 3. Patologika społeczna jako naukowy instrument polityki społecznej; 4. Edukacja kulturowa narzędziem polityki profilaktyki społecznej; 5. Instrumenty monitorowania i controllingu w uczelniach publicznych; 6. Instrumenty finansowania polityki społecznej; 7. Raportowanie spółek w zakresie społecznie odpowiedzialnego biznesu; 8. Reklama zamknięta w okowach prawa; 9. Policja instrumentem polityki społecznej państwa (na przykładzie problemów nieletnich w powiecie zgierskim); 10. Środki prawne zwalczania przemocy w rodzinie; 11. Między sein a sollen. Tryb określania dóbr chronionych prawem na przykładzie przestępstw i wykroczeń przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji; 12. Polityka karna państwa w aspekcie zwalczania przestępczości przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji; 13. Prawnoadministracyjne instrumenty przeciwdziałania zjawisku niealimentacji; 14. Postępowanie w przedmiocie przymusowego leczenia osób uzależnionych od alkoholu i narkotyków; 15. Instrumenty wspierania zdrowia a polityka społeczne - wybrane problemy; 16. Potrzeba instytucjonalnego wsparcia wobec ludzi z otyłością; 17. Doradztwo i pośrednictwo zawodowe jako instrumenty polityki społecznej; 18. Doradztwo edukacyjno-zawodowe w kontekście projektowania karier na współczesnym rynku pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 304 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Język a komunikacja ; 17)
I. Zagadnienia ogólne: Konsiliencja, czyli o porozumieniu między naukami w trzecim tysiącleciu; Nazywanie emocji u młodych dorosłych użytkowników języka; Ikoniczność w gramatyce generatywnej; Minimalizm a polska terminologia językoznawcza; Struktura językowa narracyjnych gier fabularnych; Językowa i wizualna reprezentacja stereotypu (rekonesans badawczy); Porażka komunikacyjna i jej pragmatyczne uwarunkowania. II. Odmiany i rejestry języka: Odmiany polszczyzny, typy tekstów, rodzaje komunikacji: Rozmowa studentów - komunikat ekspresji i rytuału; O socjolekcie "komórkowców" (na przykładzie wariantów wyrażenia puścić komuś sygnał); Paralele zmian kolokacji w stylu publicystycznym i struktury potocznego obrazu świata; Wpływ reklamy na językowe zachowania dzieci i młodzieży; Analiza dyskursu CB radio: profesjolekt kierowców TIR-ów. Studium pilotażowe; O kilku strategiach dyskursowych w rozmowie handlowej; Funkcja języka W w języku sportu - próba analizy; Interakcyjność elektronicznych gatunków mowy: przykład internetowego dyskursu naukowego; Charakterystyka genologiczna i stylistyczna ulotki medycznej; Gatunkowa odrębność konsultacji lekarskiej w świetle wybranych nurtów genologii lingwistycznej; Język "komputerowców". Zagadnienia leksykalne: Nieścisłości w polskich słownikach obcych; Nowe wyrazy w języku najstarszych mieszkańców wsi południowo-wschodniej Rzeszowszczyzny; Formy apelatywne we współczesnym języku polskim; aktualne problemy z feminizacją nazewnictwa w języku polskim. Język prasy, telewizji i reklamy: Wartościowanie ksiązki w programie telewizyjnym "Książki z górnej półki"; Informacja i komentarz - dwa sposoby konceptualizowania wydarzeń w wiadomościach telewizyjnych; Reklamie czasopism w czasopismach; Dynamika reklamy jako stylu komunikacyjnego; Obraz jako element argumentacyjnej - kilka uwag na temat funkcji warstwy wizualnej przekazów reklamowych; Informacja czy argumentacja? Wpływ kultury na styl reklamy; Współdziałanie słowa i obrazu w prasie tabloidowej. Ujęcie semiotyczne; Najczęstsze przykłady normy językowej w prasie. Język polityki: Poselska gra na słowa - analiza perswazji w dyskursie sejmowym; Kreowanie wizerunku przeciwnika politycznego w rozmowie publicznej; Kampania wyborcza to wojna - o metaforach w tekstach prasowych w czasie kampanii wyborczej 2005; Językowa charakterystyka politycznych wypowiedzi Jana Marii Rokity
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej