Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(98)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(98)
Publikacje naukowe
(15)
Publikacje fachowe
(6)
E-booki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(73)
dostępne
(53)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(55)
Czytelnia
(75)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(7)
Gierszewska Grażyna
(6)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Krupski Rafał
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Bielski Ireneusz
(2)
Cyfert Szymon
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Gorynia Marian
(2)
Jarczewski Wojciech
(2)
Kaplan Robert S. (1940- )
(2)
Kowal Witold
(2)
Kożuch Barbara (1950- )
(2)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Lipa Michał
(2)
Norton David P
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sroślak Grzegorz
(2)
Zook Chris
(2)
Allen James
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Beckwith Harry
(1)
Białas Tomasz
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Budner Waldemar
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Chądzyński Jacek
(1)
Cowling Alan
(1)
Czapiewski Mirosław
(1)
Czepurko Aleksander
(1)
Davis Anthony
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dobrzańska Bożena M
(1)
Dolata Stanisław
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Dymek Arkadiusz
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Dziurbejko Tomasz
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Filar Ewa
(1)
Floyd Steven W
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Fung Victor K
(1)
Fung William K
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gawłowski Robert
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Górka Anna
(1)
Głębocki Konrad
(1)
Heffner Krystian
(1)
Huff Anne Sigismund
(1)
Jaksa Michael
(1)
Jakóbik Witold
(1)
Jania Magdalena
(1)
Januszkiewicz Włodzimierz
(1)
Jarmułowicz Wacław
(1)
Jaruga Alicja (1928-2011)
(1)
Jawień Robert
(1)
Jeżak Jan
(1)
Kabalski Przemysław
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kaplan Robert S
(1)
Kassay Stefan
(1)
Kiełczewski Stanisław
(1)
Kitowski Jerzy
(1)
Klasik Andrzej
(1)
Koch Szołtysek Marta
(1)
Kot Joanna
(1)
Kotowicz-Jawor Joanna (1940- )
(1)
Kowalczyk Lucyna
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kozieł Krzysztof
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kożuch Antoni (1939- )
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kreikebaum Hartmut
(1)
Krupski Rafał (1947-2014)
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Krzyżanowski Jakub
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Kurtyka Michał (1973- )
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Kędziora Karolina
(1)
Lake Neville
(1)
Levitt Raymond E
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Lisiński Marek
(1)
Lundy Olive
(1)
Makowski Krzysztof
(1)
Malek William
(1)
Malûk Vladimir Ivanovič
(1)
Marecki Krzysztof (1952- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(66)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(100)
Rosja
(1)
Język
polski
(99)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Temat
Planowanie strategiczne
(78)
Zarządzanie strategiczne
(48)
Przedsiębiorstwo
(41)
Analiza strategiczna
(21)
Marketing
(11)
Analiza SWOT
(10)
Marketing strategiczny
(9)
Decyzje
(8)
Organizacja
(8)
Zarządzanie
(8)
Controlling
(7)
Kadry
(7)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(6)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(5)
Konkurencja
(5)
Planowanie
(5)
Przywództwo
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Kontrola zarządcza
(4)
Motywacja pracy
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Audyt wewnętrzny
(3)
Biznesplan
(3)
Ceny
(3)
Globalizacja
(3)
Informacja gospodarcza
(3)
Inwestycje
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja
(3)
Planowanie regionalne
(3)
Regiony (adm.)
(3)
Samorząd gminny
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Strategia organizacyjna
(3)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Ekorozwój
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Informacja
(2)
Kompleksowa karta wyników
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kontrola
(2)
Planowanie terenowe
(2)
Polityka regionalna
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Regionalizacja gospodarcza
(2)
Rynek
(2)
Ryzyko gospodarcze
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Administracja publiczna
(1)
Agroturystyka
(1)
Analiza rynku
(1)
Audyt
(1)
Autorytet
(1)
Badania marketingowe
(1)
Demografia
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Holdingi
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Inżynieria przemysłowa
(1)
Jakość
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci
(1)
Kryzys
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kultura pracy
(1)
Miasta
(1)
Nauki ekonomiczne -- metodologia
(1)
Nowy produkt
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Opakowania
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Parki technologiczne
(1)
Partycypacja społeczna
(1)
Plan marketingowy
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Polska
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prawo administracyjne
(1)
Prawo finansów publicznych
(1)
Produkcja
(1)
Produkt*
(1)
Programy pomocowe UE
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo -- ekonomika
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Public relations
(1)
Płaca
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Ryzyko finansowe
(1)
Samorzą terytorialny
(1)
Samorząd lokalny
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-2000
(4)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Podręcznik
(30)
Opracowanie
(5)
Praca zbiorowa
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(42)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(25)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
101 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia sukcesu firmy / Krzysztof Obłój. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 226 s. : rys., tab. ; 20 cm.
Cz. I Strategia firmy: Ponad przeciętność; Strategiczne realia firmy; Elementy strategii firmy; Misja firmy; Domena strategiczna; Przewaga strategiczna; Cele i funkcjonalne programy działania. Cz. II Strategiczna analiza firmy i jej rynku: Wymiary analizy strategicznej; Analiza rynku: wymiar nabywców; Analiza rynku: wymiar konkurentów; Diagnoza produktów firmy; Analiza organizacji: wymiar finansowy; Strategiczna diagnoza organizacji. Cz. III Budowa wygrywających strategii: Myślenie liniowe i myślenie lateralne; Wygrywające strategie: domena i przewaga strategiczna; Wygrywające strategie: cele, programy i metody działania; Podsumowanie: tworzenie skutecznej strategii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozpaczliwie poszukując wzrostu, 2. Przynosząca zyski działalność podstawowa, 3. Dylemat Aleksandra Wielkiego, 4. Jak redefiniować działalność podstawową?, 5. Wzrost w oparciu o podstawowy obszar działalności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kryzys wzrostu, 2. Wyobrażenie ideału, 3. Ocena ruchów ekspansywnych, 4. Planowanie ruchów ekspansywnych, 5. Wykonywanie ruchów ekspansywnych, 6. Transformacja poprzez ruchy ekspansywne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bakalavr i magistr. Modulʹ)
Zawiera: Раздел I ОСНОВНЫЕ ПОНЯТИЯ, КАТЕГОРИИ, СУЩНОСТЬ И ЗАДАЧИ ОРГАНИЗАЦИИ СТРАТЕГИЧЕСКОГО РАЗВИТИЯ В СИСТЕМЕ СТРАТЕГИЧЕСКОГО МЕНЕДЖМЕНТА: Глава 1. Основные понятия и категории организации Предисловие стратегического развития; Глава 2. Циклический характер развития организации; Глава 3. Современные концепции организации стратегического развития. Раздел II ОРГАНИЗАЦИОННЫЕ СТРУКТУРЫ МНОГОУРОВНЕВЫХ КОМПАНИЙ: Глава 4. Многоуровневые компании; Глава 5. Типичные структуры многоуровневых компаний; Глава 6. Слияния и поглощения компаний. Раздел III ФОРМИРОВАНИЕ СТРУКТУР ПРЕДПРИЯТИЯ: Глава 7. Основные факторы влияния на структуры предприятия; Глава 8. Принципы и инструменты формирования структуры продуктового портфеля предприятия; Глава 9. Принципы и инструменты формирования организационной структуры управления; Глава 10. Методы и инструменты формирования структуры производственной системы предприятия; Приложение.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Mierzenie efektywności i zarządzanie w wieku informacji 2. Dlaczego firmie jest potrzebna strategiczna karta wyników? I. Jak mierzyć realizację strategii 3. Perspektywa finansowa; 4. Perspektywa klienta 5. Perspektywa procesów wewnętrznych; 6. Perspektywa rozwoju; 7. Powiązanie mierników ze strategią firmy 8. Struktura i strategia II. Zarządzanie wdrażaniem strategii 9. Osiągnięcie strategicznej zbieżności celów: od najniższego szczebla organizacji 10. Cele szczegółowe, alokacja zasobów, inicjatywy i budżety 11. Monitorowanie realizacji strategii i uczenie się 12. Wdrażanie systemu zarządzania opartego na strategicznej karcie wyników
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Problemy metodyczne tworzenia koncepcji i oceny polskiej transformacji, 2.Prezentacja i ocena transformacji systemowej :Polityka (strategia) społeczno-gospodarcza państwa, Polityka (strategia) społeczno-gospodarcza władz lokalnych, Przedsiębiorstwo (firma) i jego strategia, Kapitał w restrukturyzacji polskiej gospodarki, Współdziałanie strategiczne, Restrukturyzacja przemysłu polskiego. 3.Kierunki działań strategicznych i szanse ich realizacji - plansze
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczna odnowa przedsiębiorstwa / Piotr Banaszyk, Szymon Cyfert. - Warszawa : Difin, 2007. - 92, [4] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
1. Rekonstrukcja istoty strategicznej odnowy przedsiębiorstwa we współczesnych koncepcjach teoretycznych: Istota strategicznej odnowy organizacji; Koncepcje strategicznej odnowy organizacji; Mechanizmy odnowy strategicznej – koncepcja Baden-Fullera i Volbredy; Proces odnowy strategicznej. 2. Zakres i metodyka odnowy strategii biznesowej w przedsiębiorstwie: Wprowadzenie; Treść odnowy strategii przedsiębiorstwa; Metodyka rekonstrukcji strategicznej przedsiębiorstwa; Metodyka racjonalnej i inkrementalnej analizy strategicznej; Podsumowanie. 3. Podstawy teoretyczne i hipotezy badawcze: Wprowadzenie; Podstawa teoretyczna; Podstawowe hipotezy badawcze; Metodologia badań; Próbka badawcza. 4. Wyniki badań empirycznych: Charakterystyka próbki badawczej; Wyniki badań empirycznych. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Wprowadzenie; Znaczenie strategii w marketingu; Analiza sytuacji; Opracowanie strategii marketingowej; Roczny plan marketingowy; Określenie konsekwencji finansowych planu marketingowego; Organizacja, wdrożenie i kontrola realizacji strategii marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Wprowadzenie; Znaczenie strategii w marketingu; Analiza sytuacji; Opracowanie strategii marketingowej; Roczny plan marketingowy; Określenie konsekwencji finansowych planu marketingowego; Organizacja, wdrożenie i kontrola realizacji strategii marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Cz.I: PODSTAWY STRATEGICZNEGO PLANOWANIA W PRZEDSIĘBIORSTWIE: Instrumenty i środki decyzyjne strategicznego planowania w przedsiębiorstwie, Organizacja strategicznego planowania w przedsiębiorstwie; CZ.II: KRYTYKA DOTYCHCZASOWEJ PRAKTYKI PLANOWANIA I PRZEDSTAWIENIE NOWEJ KONCEPCJI; CZ.III: PROPOZYCJA ROZWIĄZANIA PROBLEMÓW MERYTORYCZNYCH W STRATEGICZNYM PLANOWANIU W PRZEDSIĘBIORSTWIE; Cz.IV: STRATEGICZNE PLANOWANIE W PRZEDSIĘBIORSTWACH MAŁYCH I ŚREDNICH.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wprowadzenie; Cz.1 Perspektywy teoretyczne: Pojęcie strategii; Powstanie strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi. Cz.2 Podstawy strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi: Zarządzanie strategiczne; Struktury strategiczne; Kultura, strategia i zmiana; Planowanie zasobów ludzkich i strategia zasobów ludzkich. Cz.3 Strategiczna integracja zasobów ludzkich: Selekcja strategiczna; Strategiczne szkolenia i rozwój zawodowy; Strategiczne zarządzanie motywacją i wynagrodzeniami; Strategiczne relacje z pracownikami. Cz.4 Aspekty strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi w praktyce. Studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Strategie przedsiębiorstwa a ryzyko, 2. Podstawy wyboru strategii finansowej przedsiębiorstwa w sytuacjach ryzykownych, 3. Strategie finansowe przedsiębiorstwa wobec ryzyka operacyjnego, 4. Strategie finansowe przedsiębiorstwa wobec ryzyka struktury kapitału, 5. Strategie działania przedsiębiorstwa wobec ryzyka na rynku kapitałowym, 6. Wykorzystanie instrumentów pochodnych w sytuacjach ryzykownych związanych ze zmianą stopy procentowej i kursu walutowego, 7. System informacji jako narzędzie identyfikacji i ograniczania ryzyka w przedsiębiorstwie, 8. Ochrona ubezpieczeniowa w strategiach finansowych przedsiębiorstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 568)
1. Internacjonalizacja przedsiębiorstwa- przegląd koncepcji teoretycznych; 2. Strategie internacjonalizacji przedsiębiorstw; 3. Strategie internacjonalizacji polskich średnich i dużych przedsiębiorstw w warunkach akcesji Polski do Unii Europejskiej- wyniki badań empirycznych; 4. Analiza przypadków strategii i modeli internacjonalizacji polskich średnich i dużych przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Dynamika regionalna, 2.Strategie regionalne, 3.Regionalne studia prospektywne, 4.Regionalne planowanie strategiczne, 5.Wdrażanie strategii regionalnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie rozwoju firmy / Zdzisław Pierścionek. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 341, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 20 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Zawiera: Źródła i rozwój zarządzania strategicznego; Podstawowe koncepcje strategii rozwoju firmy; Proces zarządzania strategicznego; Analiza strategiczna w procesie zarządzania strategicznego; Strategie konkurencji oraz ich bazy; Podstawowe strategie rozwoju firmy; Portfelowe metody formułowania strategii; Strategia dywersyfikacji - przesłanki wyboru, efekty i tendencje; Strategia połączeń oraz aliansów; Strategie globalne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo w biznesie międzynarodowym - zagadnienia wstępne, 2. Strategia zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw, 3. Przyczyny zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw, 4. Teorie internacjonalizacji, 5. Zagraniczna ekspansja przedsiębiorstw - wyjaśnienie teoretyczne, 6. Formy zagranicznej ekspancji przedsiębiorstw - spoosby wejścia na rynki zagraniczne, 7. Metody wyboru formy zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.I Strategia: 1. Wprowadznie, Cz.II Proces tworzenia strategii: 2. Myślenie strategiczne, 3. Formowanie strategii, 4. Zmiana strategiczna, Cz.III Treść strategii: 5. Strategia na poziomie obszaru działalności, 6. Strategia na poziomie korporacji, 7. Strategia na poziomie sieci, Cz.IV Konstekst strategiczny: 8. Kontekst branżowy, 9. Kontekst organizacyjny, 10. Kontekst międzynarodowy. Cz.V Cel: 11. Cel istnienia organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nie ma prostych recept, Nowe reguły konkurencji - triada, grecka tragedia i Internet, Przechwytywanie i ochrona wartości, Przewaga konkurencyjna firmy, Doskonalenie modeli biznesu: ewolucja przez stałe usprawnienia, Innowacje i tworzenie nowych modeli biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Wprowadzenie; 2. Opracowanie strategii; 3. Planowanie strategii; 4. Inicjatywy strategiczne: wprawianie strategii w ruch; 5. Zestrajanie jednostek organizacyjnych i pracowników; 6. Planowanie operacji: zestrajanie programów doskonalenia procesów; 7. Planowanie operacji: prognozowanie sprzedaży, zdolność produkcyjna zasobów, budżety dynamiczne; 8. Zebrania poświęcone przeglądowi operacji i strategii; 9. Zebrania poświęcone testowaniu i adaptacji strategii; 10. Biuro zarządzania strategią
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Klasyfikacja województw ze względu na korzystanie z funduszy Unii Europejskiej służących rozwojowi regionalnemu w latach 90. 2. Model badania wpływu funduszy strukturalnych Unii Europejskiej na strategiczne planowanie rozwoju województwa. Rozdział 3. Badanie wpływu funduszy strukturalnych Unii Europejskiej na strategiczne planowanie rozwoju województw prowadzone w latach 1999-2001. 4. Koncepcja zrównoważonego rozwoju w planowaniu strategicznym województw - analiza dokumentów strategicznych. 5. Wielkość budżetu Unii Europejskiej a finansowanie polityki strukturalnej. 6. Rola funduszy strukturalnych w procesie spójności społeczno-gospodarczej. 7. Fundusze strukturalne Unii Europejskiej a rozwój lokalny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej