Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(715)
IBUK Libra
(22)
ebookpoint BIBLIO
(5)
Forma i typ
Książki
(704)
Publikacje naukowe
(65)
Publikacje fachowe
(50)
E-booki
(27)
Czasopisma
(10)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(576)
dostępne
(494)
wypożyczone
(22)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(517)
Czytelnia
(581)
Autor
Penc Józef (1939-2017)
(14)
Chodyński Andrzej
(11)
Sikorski Czesław (1943- )
(10)
Strużycki Marian
(8)
Ehrlich Andrzej
(7)
Grudzewski Wiesław M
(7)
Mikołajczyk Zofia
(7)
Rusiński Michał
(7)
Bieniok Henryk (1940- )
(6)
Borkowski Stanisław
(6)
Kostera Monika
(6)
Bieda Jolanta
(5)
Duraj Jan
(5)
Durlik Ireneusz (1931-2023)
(5)
Hejduk Irena K
(5)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(5)
Kożuch Barbara (1950- )
(5)
Perechuda Kazimierz
(5)
Bańka Waldemar
(4)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(4)
Dzieńdziora Joanna
(4)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(4)
Galata Stanisław
(4)
Grabiec Olimpia (1975- )
(4)
Griffin Ricky W
(4)
Huczek Marian (1939-2023)
(4)
Ingram Jolanta
(4)
Jabłoński Marek Marian
(4)
Janiszewski Adam
(4)
Jeziorski Leopold
(4)
Krzakiewicz Kazimierz
(4)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(4)
Listwan Tadeusz
(4)
Martyniak Zbigniew
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Potocki Arkadiusz
(4)
Rudolf Stanisław
(4)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(4)
Stabryła Adam (1942- )
(4)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(4)
Supernat Jerzy (1951- )
(4)
Wiankowska-Ładyka Zofia
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Adair John Eric (1934- )
(3)
Albigowski Marek
(3)
Bakonyi Jadwiga
(3)
Bitkowska Agnieszka
(3)
Borowiecki Ryszard
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(3)
Durska Małgorzata
(3)
Fudaliński Janusz
(3)
Gawroński Krzysztof
(3)
Grajewski Piotr
(3)
Hofstede Geert
(3)
Huczek Antoni
(3)
Jabłoński Adam Stefan
(3)
Janasz Władysław
(3)
Justyna Marlena
(3)
Kowalczyk Jerzy
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Lipka Anna
(3)
Majewski Miłosz
(3)
Malara Zbigniew
(3)
Masłyk-Musiał Ewa
(3)
Mikuła Bogusz
(3)
Morgan Gareth
(3)
Nowacki Robert
(3)
Oleksiuk Adam
(3)
Pietrzyk Małgorzata
(3)
Sawicki Jarosław
(3)
Schauz Ewa
(3)
Skórska Anna
(3)
Stefan Arkadiusz
(3)
Szabłowski Józef
(3)
Szczupaczyński Jerzy
(3)
Vollmuth Hilmar J
(3)
Waszczak Stanisław
(3)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(3)
Antoszkiewicz Jan D
(2)
Bakalarz Dariusz
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Beck-Krala Ewa
(2)
Beckhard Richard (1918-1999)
(2)
Bednarski Lech
(2)
Bitkowska Agnieszka Anna
(2)
Borkowski Stanisław (1945- )
(2)
Borowska Joanna
(2)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Brzeziński Marek
(2)
Błaszczyk Wanda
(2)
Chrościcki Zbigniew
(2)
Chądzyński Jacek
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Cyfert Szymon
(2)
Czajka Kamil
(2)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(2)
Daniecki Wojciech
(2)
Dąbrowski Paweł
(2)
Falecki Janusz
(2)
Fołtyn Hanna
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(29)
2010 - 2019
(119)
2000 - 2009
(502)
1990 - 1999
(92)
Okres powstania dzieła
2001-
(43)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(739)
Stany Zjednoczone
(2)
Rosja
(1)
Język
polski
(737)
angielski
(4)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Organizacja
(307)
Zarządzanie
(269)
Przedsiębiorstwo
(267)
Kadry
(88)
Zarządzanie strategiczne
(73)
Zarządzanie wiedzą
(58)
Organizacja ucząca się
(54)
Menedżerowie
(52)
Innowacje
(40)
Zarządzanie jakością
(40)
Kultura organizacyjna
(37)
Motywacja pracy
(37)
Praca
(37)
Decyzje
(32)
Przywództwo
(32)
Teoria organizacji
(30)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(23)
Organizacje
(22)
Systemy informatyczne zarządzania
(21)
Informacja dla zarządzania
(20)
Produkcja
(20)
Internet
(19)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(19)
Gospodarka oparta na wiedzy
(18)
Organizacja pracy
(18)
Zarządzanie projektami
(17)
Motywacja
(16)
Globalizacja
(15)
Controlling
(14)
Gospodarka
(14)
Kultura
(14)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(14)
Banki
(13)
Jakość
(13)
Komunikacja społeczna
(13)
Konflikt
(13)
Praca zespołowa
(13)
Zachowanie organizacyjne
(13)
Zarządzanie kryzysowe
(13)
Zarządzanie ryzykiem
(13)
Systemy informatyczne
(12)
Informacja
(11)
Negocjacje
(11)
Przedsiębiorczość (postawa)
(11)
Szkolnictwo wyższe
(11)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(11)
Informatyka
(10)
Konkurencja
(10)
Logistyka
(10)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(10)
Turystyka
(10)
Usługi
(10)
Marketing
(9)
Ocena pracowników
(9)
Otoczenie firmy
(9)
Public relations
(9)
Relacje międzyludzkie
(9)
Administracja
(8)
Informacja gospodarcza
(8)
Jakość produktu
(8)
Logistyka gospodarcza
(8)
Marketing strategiczny
(8)
Polska
(8)
Płaca
(8)
Socjologia organizacji
(8)
Społeczeństwo informacyjne
(8)
Audyt wewnętrzny
(7)
Benchmarking
(7)
Handel elektroniczny
(7)
Kariera
(7)
Planowanie
(7)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(7)
Samorząd terytorialny
(7)
Systemy informacyjne
(7)
Szkolnictwo
(7)
Służba zdrowia
(7)
Transport
(7)
Współdziałanie
(7)
Instytucje nonprofit
(6)
Kultura pracy
(6)
Ochrona środowiska
(6)
Outsourcing
(6)
Planowanie strategiczne
(6)
Projektowanie
(6)
Przedsiębiorcy
(6)
Przedsiębiorczość
(6)
Psychologia zarządzania
(6)
Technologia
(6)
Wiedza
(6)
Administracja publiczna
(5)
Bezpieczeństwo publiczne
(5)
Holdingi
(5)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Mentoring
(5)
Oświata
(5)
Przydatność zawodowa
(5)
Psychologia pracy
(5)
Rynek pracy
(5)
Sektor publiczny
(5)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(28)
1901-2000
(8)
1989-
(6)
1989-2000
(6)
2001-0
(5)
1901-
(3)
1801-1900
(1)
1918-
(1)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(22)
Kraje Unii Europejskiej
(7)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Czechy
(1)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Europa
(1)
Irlandia
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Norwegia
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(89)
Opracowanie
(53)
Praca zbiorowa
(23)
Monografia
(14)
Czasopismo naukowe
(11)
Poradnik
(9)
Raport z badań
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Czasopismo prawnicze
(2)
Encyklopedia
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Biografia
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Szkic
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(182)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(81)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(11)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Inżynieria i technika
(5)
Psychologia
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Nauka i badania
(2)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Transport i logistyka
(1)
742 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
(Przedsiębiorczość)
Zagadnienia teoretyczne; Procesy; Dystrybucja; Zagadnienia produkcji w łańcuchu podaży; Zaopatrzenie; Usługi transportowe i logistyczne w Europie; Zarządzanie; Zarządzanie łańcuchem podaży; System informacyjny łańcucha podaży; Zależności rynkowe; Zagadnienia globalne; Tworzenie modeli strategicznych i lokalizacja przedsiębiorstw; Strategia; Strategia łańcucha podaży; Studia przypadków; Bang & Olufsen przykład zarządzania łańcuchem podaży; Cisco systems; Coloplast; Dell Computer.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział I: Wprowadzenie do zarządzania. 1. Interpretacja pojęć podstawowych. 2. Podejścia, kierunki i szkoły w teorii zarządzania. Rozdział II: Funkcje zarządzania. 1. Planowanie. 2. Organizowanie. 3. Motywowanie. 4. Kontrolowanie. 5. Podejmowanie decyzji. Rozdział III: Społeczne aspekty zarządzania. 1. Kierowanie konfliktami organizacyjnymi. 2. Komunikacja w organizacjach. 3. Style kierowania. 4. Kultura organizacyjna. 5. Etyka zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65,01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Kultury narodowe; Ja, my i oni; On, ona, on(a); Inne znaczy niebezpieczne; Piramidy, maszyny, targowi- ska i rodziny, Prawda a prawość; Kultury organizacyjne Od szaleństwa do metody; Wnioski, Kontakty międzykul- turowe, sztuka przetrwania w środowisku wielokulturo- wym, Odczytywanie zaprogramowania umysłowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp: zasady gry społecznej, Cz. I Wymiary kultur narodowych; 2. Równi i równiejsi, 3. Ja, my i oni; 4. On, ona, on(a); 5. Inne znaczy niebezpieczne; 6. Kiedyś, teraz czy potem? Cz. II Kultury organizacyjne: 7. Piramidy, maszyny, targowiska i rodziny, czyli o tym jak się ludzie organizują w różnych kulturach, 8. Kultury organizacyjne, czyli słoń i bocian. Cz. III Wnioski: 9. Kontakty międzykulturowe, 10. Sztuka przetrwania w środowisku wielokulturowym,
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Organizacja jako dyscyplina naukowa 2. Strategia w organizacji i zarządzanie strategiczne 3. Źródła innowacji i procesy innowacyjne w przedsiębiorstwie 4. Podejmowanie decyzji w organizacji 5. Interpersonalny charakter organzacji 6. Kultura w kontekście organizacji 7. Eyka w kontekście organizacyjnym 8. Koncepcje teoretyczne organizacji i zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorczość : podstawy teoretyczne / Teresa Piecuch. - Warszawa : C.H.Beck, 2010. - 173, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie / C.H.Beck. Przedsiębiorczość)
1. Przedsiębiorczość w teoriach ekonomii i zarządzania; 2. Przedsiębiorczość i jej rodzaje; 3. Charakterystyka przedsiębiorcy; 4. Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości; 5. Małe i średnie przedsiębiorstwa efektem zachowań przedsiębiorczych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Uwarunkowania rozwoju organizacji, 2. Kapitał intelektualny organizacji, 3. Koncepcja uczącej się organizacji, 4. Partycypacja pracowników w zarządzaniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tourism management / David B. Weaver, Laura Lawton. - 5th ed. - Milton, Qld : John Wiley & Sons, 2014. - XIII, 430 s. : kolor il., mapy ; 25 cm.
Zawiera: About the authors. Preface. Acknowledgements. Features at a glance. 1.Introduction to tourism management: Introduction; The phenomenon of tourism; Definition of tourism; The importance of tourism; Tourism as an academic field of study; Obstacles to development; Current status; A sequence of tourism platforms; Universities and VET providers; Characteristics, outline and structure; Characteristics; Chapter outline; Chapter structure; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; References. 2.2 The tourism system: Introduction; A systems approach to tourism; The basic whole tourism system; The tourist; Spatial component; Temporal component; Travel purpose; Major tourist categories; Data problems; Origin region; Origin community; Origin government; Transit region; Management implications of transit regions; Effects of technology; Destination region; Destination communities; Destination governments; The tourism industry; Chapter review; Summary of key terms; Question; Exercises; Further reading; Case study; References. 3. The evolution and growth of tourism: Introduction; Premodern tourism; Mesopotamia, Egypt and the Indus Valley; China; Ancient Greece and Rome; The Dark Ages and Middle Ages; Early modern tourism (1500–1950); The Grand Tour; Spa resorts; Seaside resorts; Thomas Cook; The post-Cook period (1880–1950); Contemporary tourism (1950 onwards); The world’s biggest industry?; Factors associated with increased tourism demand; Economic factors; Social factors; Demographic factors ;Transportation technology factors; Political factors; Australian tourism participation; Future growth prospects; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; Case study; References. 4.Destinations: Introduction; Global destination patterns: Advanced and emerging economies; Tourism market share and growth; Reasons for the proliferation of the emerging economies as destinations; Pull factors influencing a destination; Geographical proximity to markets; Accessibility to markets; Availability of services; Availability of attractions; Cultural and spiritual links; Affordability; Peace, stability and safety; Positive market image; Pro-tourism policies; Regional destination patterns; Europe; Asia–Pacific; The Americas; The Middle East; Africa; Australia; Internal destination patterns; The Australian pattern; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; Case study; References. 5. The tourism product: Introduction; Tourist attractions; Natural sites; Natural events; Cultural sites; Attraction attributes; The tourism industry; Travel agencies; Transportation; Accommodation; Tour operators; Merchandise; Industry structure; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; Case study; References. 6. Tourist markets: Introduction; Tourist market trends; The democratisation of travel; The emergence of simple market segmentation and multilevel segmentation; Niche markets and ‘markets of one’; The destination selection proces; Multiple decision makers; Tourist market segmentation; Geographic segmentation; Sociodemographic segmentation; Psychographic segmentation; Behavioural segmentation; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; Case study; References. 7. Tourism marketing: Introduction; The nature of marketing; Definition of marketing; Services marketing; Intangibility; Inseparability; Variability; Perishability; Managing supply and demand; Daily variations in demand; Weekly variations in demand; Seasonal variations in demand; Long-term variations in demand; Supply/demand matching strategies; Market failure; Destination tourism organisations; Strategic tourism marketing; SWOT analysis and objectives; Objectives; Control/evaluation; Marketing mix; Place; Product; People; Price; Packaging; Programming; Promotion; Partnerships; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; Case study; References. 8. Economic impacts of tourism: Introduction; Economic benefits; Direct revenue; Indirect revenue; Economic integration and diversification; Employment (direct and indirect); Regional development; Formal and informal sectors; Economic costs; Direct financial costs; Indirect financial costs; Fluctuations in intake; Competition with other sectors; Employment problems; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; Case study; References. 9. Sociocultural and environmental impacts of tourism: Introduction; Sociocultural benefits; Promotion of cross-cultural understanding; Incentive to preserve culture and heritage; Promoting social wellbeing and stability; Sociocultural costs; Commodification; The demonstration effect revisited; The relationship between tourism and crime; Factors contributing to the increased likelihood of sociocultural costs; Resident reactions; Environmental benefits; Environmental costs; Environmental impact sequence; Ecological footprinting; Management implications of sociocultural and environmental impacts; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; Case study; References. 10. Destination development: Introduction; Destination cycle; The Butler sequence; Application and critique of the Butler sequence; Factors that change the destination cycle; Internal-intentional actions; External-unintentional actions; Internal-unintentional actions; External-intentional actions; National tourism development; Spatial diffusion; Effects of hierarchical diffusion; Effects of contagious diffusion; Model of national tourism development; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; Case study; References. 11. Sustainable tourism; Introduction; A paradigm shift?; Dominant Western environmental paradigm; Towards a green paradigm; Sustainable tourism; Indicators; Sustainability and mass tourism; Reasons for adoption; Practices; Quality control; Sustainability and small-scale tourism; Alternative tourism; Manifestations; Critique of alternative tourism; Ecotourism; Soft and hard ecotourism; Magnitude; Location; Destination sustainability; Extending the Butler sequence; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; Case study; References. 12.Tourism research: Introduction; Types of research; Basic research; Applied research; Cross-sectional research; Longitudinal research; Qualitative research; Quantitative research; Primary research; Secondary research; The research proces; Problem recognition; Question formulation; Identification of research methodology or methods; Data collection; Data analysis; Data presentation; Data interpretation; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; Case study; References. Appendix 1. Appendix 2. Appendix 3. Glossary. Index.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bankowość internetowa a strategia; Ekonomika bankowości internetowej; Realizacja bankowści internetowej; Czynniki sukcesu; Zakończenie; Kryptografia w bankowości internetowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest strategia i zarządzanie strategiczne, 2. Przewaga konkurencyjna, 3. Wpływ otoczenia na konkurowanie przedsiębiorstw, 4. Przedsiębiorstwo uczące się, 5. Zasoby jako źródło przewagi konkurencyjnej, 6. Tworzenie wartości dodanej, 7. Strategie biznesów, 8. Strategie konkurencji, 9. Kontekst wewnętrzny tworzenia i utrzymywania przewagi konkurencyjnej - kultura organizacyjna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ogólna charakterystyka współczesnej konkurencji międzynarodowej. 2. Zasoby wiedzy jako strategiczny czynnik międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstwa. 3. Istota i główne problemy zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach. 4. Metody i narzędzia pomiaru zasobów wiedzy i oceny poziomu zarządzania w przedsiębiorstwach. 5. Pomiar zasobów wiedzy i ocena poziomu zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 6. Uwarunkowania zewnętrzne zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 7. Uwarunkowania wewnątrzorganizacyjne zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 8. Kultura organizacyjna a procesy zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 9. Zarządzanie wiedzą - stan w przedsiębiorstwach działających w Polsce na tle osiągnięć największych korporacji świata. 10. Próba modelowania procesów zarządzania konkurencyjnym potencjałem wiedzy w polskich przedsiębiorstwach. 11. Rola konsultingu w racjonalizacji zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu UMCS ; Tom 7)
Czynniki kształtowania i redukcji kosztów procesów logistycznych w przedsiębiorstwie; Syntetyczne metody oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstwa Strategie przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw w procesie integracji z Unią Europejską; Uwagi o prognozowaniu zmiennych marketingowych; Tworzenie długookresowych więzi z klientami jako źródło przewagi konkurencyjnej; Rola public relations w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa na rynku; Wykorzystanie zasad segmentacji i lojalności klientów przez firmy usługowe; Czynniki wpływające na poziom satysfakcji konsumenta czekającego w kolejce; Sprawozdanie z konferencji naukowej działalność marketingowa w bankach komercyjnych; Sprawozdanie z konferencji Marketing usług profesjonalnych; Sprawozdanie z seminarium Małe i średnie przedsiębiorstwa handlowe. Stan i perspektywy rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Model ciągłego doskonalenia systemu zarządzania: 1.Doskonalenia zarządzania jakością, 2.Business Process Reengineering (BPR) jako metoda restrukturyzacji, 3. Systemy klasy MRP, MRP II, ERP, CRM, 4.Zarządzanie Relacjami z Klientami - Customer Relationship Managment, 5. Just-in-Time. Cz. II Metody projektowania systemów zarządzania: 6. Benchmarking jako metoda projektowania systemów zarządzania, 7. Lean Management jako metoda projektowania systemów zarządzania, 8. Outsourcing jako metoda projektowania systemów zaradzania w przedsiębiorstwie
5.Just-in-Time. Cz.II Metody projektowania systemów zarządzania : 6.Be nchmarking jako metoda projektowania systemów zarządza nia, 7.Lean Management jako metoda projektowania syste mów zarządzania, 8.Outsourcing jako metoda projektowan ia systemów zarządzania w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej ; Zarządzanie i Marketing Nr 7)
Artykuły- Polityka społeczna: Uczyć się i pracować w społeczeństwie informacyjnym czyli aktualna ekspansja metody pracy projektowej; Konkurencyjność rzeczy i idei, czyli o komplementarności zamożności i wiedzy; Kształtowanie w zakresie zarządzania w polskich uczelniach technicznych w perspektywie wyzwań XXI wieku; Rola organizacji państwowej w kształtowaniu się doktryny welfare state; Wolność gospodarcza a interwencjonizm państwowy w pismach ks. Antoniego Szymańskiego. Artykuły Socjologia i psychologia: Stres a funkcjonowanie człowieka; Rola i znaczenie norm społecznych w organizacjach przemysłowych; Planowanie karier pracowniczych, czynniki wspomagające i utrudniające; Metoda socjometryczna w badaniu struktury nieformalnej grupy studenckiej; Sugestywność i perseweracja wyznacznikiem stabilności struktury psychicznej studentów zarządzania; Stres w zawodzie lekarza. Z badań nad bezpieczeństwem pracy i ryzykiem zawodowym lekarza; Wybrane zagadnienia zarządzania czasem studentów. Przykład Politechniki Częstochowskiej; Charakter merkantylny a sukces i zadowolenie z życia Posłuszeństwo wobec autorytetów zwolnieniem z myślenia; Blokowanie emocji przez menedżerów a problematyka zdrowia. Komunikaty: Polska samorządna podstawowe standardy prawne ustroju samorządu terytorialnego; Poglądy maturzystów na historię i państwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorczość i innowacje: Współczesne podejście do innowacji jako wartości dla klienta; Innowacje w rozwoju sektora małych i średnich przedsiębiorstw- siły motoryczne i bariery; Uwarunkowania procesów innowacyjnych w organizacji; Outsourcing w aspekcie zmian organizacyjnych; Rola kanałów dystrybucji w rozwoju przedsiębiorstwa z sektora MŚP; Budowa wartości dla klienta w kanałach dystrybucji; Współpraca MŚP z instytucjami pośrednictwa finansowego warunkiem efektywnego zarządzania strategicznego; Efekty finansowe działania grup kapitałowych w Polsce; Pozycja innowacyjna UE na tle jej głównych rywali; 2. Społeczna odpowiedzialność biznesu: Społeczna odpowiedzialność biznesu w wymiarze lokalnym i międzynarodowym; Świadomość ekologiczna w realizacji koncepcji Ekologicznej Społecznej Odpowiedzialności Biznesu; SOB: fanaberia czy biznesowa konieczność; Recykling produktowy w procesie zarządzania przedsiębiorstwem usługowym; Wyzwania etyczne współczesnych przedsiębiorstw; 3. Przedsiębiorstwa i organizacje w środowisku lokalnym: Klastry jako forma kształtowania konkurencyjności regionu; Wpływ infrastruktury logistycznej na rozwiązania zarządcze w klastrach przemysłowych; Wpływ zarządzania projektami na efektywność jednostek samorządu terytorialnego i przedsiębiorstw komunalnych; Technologie mobilne w funkcjonowaniu szkoły wyższej; Młodzi ludzie na rynku pracy województwa lubelskiego; 4. Uwarunkowania zarządzania organizacjami: Istota decyzji i jej znaczenie w procesie zarządzania organizacjami; Zmiany w kształtowaniu wizerunku instytucji finansowych na przykładzie banków; Rola menedżera w procesie zmiany kultury organizacyjnej na przykładzie banku X; Rola pracowników w obsłudze klienta biura podróży; Oczekiwania wobec jakości usług świadczonych w sektorze publicznym- wyniki badań.
Bibliogr. przy rozdz.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Organizacyjne formuły działania zespołowego, 3. Determinanty organizacji procesowej, 4. Model struktury organizacji procesowej
kierunku organizacji procesowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Tourism: An Introduction: 1.1. Introduction; 1.2. Basic Concept of Tourism; 1.3. The Tourist; 1.4. Multidisciplinary Aspects of Tourism; 1.5. Tourism System; 1.6. Evolution and History of Tourism; 1.7. Evolution of Indian Tourism; 1.8. Reasons for the Growth of Tourism; 1.9. Why is Tourism Promoted?; 1.10. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 2. Classification of Tourism: 2.1. Introduction; 2.2. International Tourism; 2.3. Domestic Tourism; 2.4. Inbound and Outbound Tourism; 2.5. Intraregional and Interegional Tourism; 2.6. Leisure and Business Tourism; 2.7. Mass Tourism and ‘Niche’ Tourism; 2.8. Culture Related Tourism Types; 2.9. Cultural Tourism; 2.10. Historical Tourism; 2.11. indigenous Tourism; 2.12. Film-induced Tourism; 2.13. Literary Tourism; 2.14. Music Tourism; 2.15. Ethnic Tourism; 2.16. Pilgrimage Tourism; 2.17. Red Tourism; 2.18. Yoga Tourism; 2.19. Industrial Tourism; 2.20. Alternative Tourism; 2.21. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 3. Tourism Motivation and Demand; 3.1. Introduction; 3.2. Travel Motivation Theories; 3.3. demand for Tourism; 3.4. Indicators of Tourism Demand of a Population; 3.5. Determinants of Tourism Demand; 3.6. Measuring Demand for Tourism; 3.7. Problems of Measuring Tourism Demand; 3.8. Tourist Statistics; 3.9. Volume Statistics; 3.10. Value Statistics; 3.11. Visitor Profile Statistics; 3.12. Methods of Measurement; 3.13. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 4. Tourism Industry: 4.1. Introduction; 4.2. Tourism Industry: The Concept; 4.3. Business Environments; 4.4. Components of Tourism Industry; 4.5. Destinations and Attractions; 4.6. Government Organizations; 4.7. National Tourism Organization (NTO); 4.8. Intermediaries; 4.9. Travel Agent; 4.10. Tour Operator; 4.11. Types of Tour Operators; 4.12. Transportation; 4.13. Modes of Transport; 4.14. Accomodation and Hospitality; 4.15. Food and Beverage; 4.16. Entertainment and Recreation; 4.17. Shopping; 4.18. Infrastructure; 4.19. Conclusion; Key Terms; ReviewQuestions. 5. Transport and Tourism: 5.1. Introduction; 5.2. Tourism and Transport: The Interrelationship; 5.3. Air Transport; 5.4. Evolution of Air transport; 5.5.Air Transport Industry; 5.6. Airports; 5.7. Structure of an Airport; 5.8. Navigation and Air Traffic Control; 5.9. Airlines; 5.10. Aircraft and Equipment Manufacturers; 5.11. Air transport Regulations; 5.12. Surface transport; 5.13. Road Transportation; 5.14. Rail Transportation; 5.15. Water Transportation; 5.16. Cruise Tourism; 5.17. Conclusion; Key terms; Review Questions. 6. Tourist Destination: 6.1. Introduction; 6.2. Destination: Concept and Definitions; 6.3. Common Characteristics of Destinations; 6.4. Fundamental Elements of Tourism in a Destination; 6.5. Attractions; 6.6. Accessibility; 6.7. Accomodation; 6.8. Amenities; 6.9. Ancillary Services; 6.10. Activities; 6.11. Awareness; 6.12. Evolution and Growth of Tourism in a Destination; 6.13. Destination Elements and Tourist Flows; 6.14. Destination Image; 6.15. Destination Marketing Organisation (DMO); 6.16. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 7. Tourism Organisations: 7.1. Introduction; 7.2. international Organisations; 7.3. United Nations World Tourism Organisation (UNWTO); 7.4. international Air Transport Association (IATA); 7.5. International Civil Aviation Organisation (ICAO); 7.6. World Travel and Tourism Council (WTTC); 7.7. United Federation of Travel Agents Association (UFTAA); 7.8. Pacific Asia Travel Association (PATA); 7.9. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 8. National Tourism Organisations in India: 8.1. Introduction; 8.2. India Tourism Development Corporation (ITDC); 8.3. Directorate General of Civil Aviation (DGCA); 8.4. Airports Authority of India (AAI); 8.5. Archeological Survey of India (ASI); 8.6. Indian Railway Catering and Tourism Corporation (IRCTC); 8.7. Tourism Finance Corporation of India (TFCI); 8.8. Travel Agents Association of India (TAAI); 8.9. India Association of Tour Operators (IATO); 8.10. Travel Agents Federation of India (TAFI); 8.11. Association of Domestic Tour Operators of India (ADTOI); 8.12. Association of Tourism Trade Organisations India (ATTOI); 8.13. Adventure Tour Operators’ Association of India (ATOAI); 8.14. Indian Medical Travel Association (IMTA); 8.15.Federation of Indian Chambers of Commerce and Industry (FICCI); 8.16. Confederation of Indian Industry (CII); 8.17. India Convention Promotion Bureau (ICPB); 8.18. Rajasthan Tourism Development Corporation (RTDC); 8.19. Delhi Tourism and Transportation Development Corporation (DTTDC); 8.20. Goa Tourism Development Corporation (GTDC); 8.21. Uttarakhand Tourism Development Board (UTDB); 8.22. Kerala Tourism Development Corporation (KTDC); 8.23. Himachal Pradesh Tourism Development Corporation (HPTDC); Conclusion; Key Terms; Review Questions. 9. Tourism Planning: 9.1. Introduction; 9.2. Planning in Tourism; 9.3. Significance of Planning in Tourism; 9.4. Planning Levels in Tourism; 9.5. Approaches to Tourism Planning; 9.6. Tourism Planning Process; 9.7. Tourism Policy; 9.8. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 10. Benefits of Tourism: 10.1. Introduction; 10.2. Economic Benefits of Tourism; 10.3. Economic Growth and Diversification; 10.4. Local Entrepreneurship Development; 10.5. Redistribution of Wealth; 10.6. Direct, Indirect and Induced Benefits; 10.7. Multiplier Effect; 10.8. Measuring Economic Impacts; 10.9. Social Significance of Tourism; 10.10. Positive Cultural Impacts of Tourism; 10.11. Environmental Benefits of Tourism; 10.12. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 11. Impacts of Tourism: 11.1 Introduction; 11.2. Economic Impacts; 11.3. Social Consequences; 11.4. Cultural Impacts; 11.5. Environmental Impacts of Tourism; 11.6. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 12.Sustainable Tourism: 12.1. Introduction; 12.2. Sustainable Development; 12.3. Sustainable Tourism Development; 12.4. Components of Sustainable Tourism; 12.5. Carrying Capacity; 12.6. Environmental Impact Assessment (EIA); 12.7. Visitor Management; 12.8. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 13. Ecotourism and Responsible Tourism: 13.1. Introduction; 13.2. Definition ad Concept of Ecotourism; 13.3. Ecotourism Resources of India; 13.4. Responisble Tourism; 13.5. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 14. Tourism Marketing: 14.1. Introduction; 14.2. Tourism Marketing; 14.3. Tourism: the Product and Its Characteristics; 14.4. Characteristics of Tourism Products; 14.5. Tourist as the Customer and the Purchase Decision Making; 14.6. Market Segmentation and target Marketing; 14.7. Marketing Mix for Tourism; 14.8. Product; 14.9. Price; 14.10. Promotion; 14.11. Place; 14.12. People; 14.13. Physical Evidence; 14.14. Process; 14.15. Customer Relationship Management (CRM); Conclusion; Key Terms; Review Questions. 15. Tourism Information technology: 15.1. Introduction; 15.2. Significance of Information Technology in Tourism; 15.3. IT Application in Tourism; 15.4. e-Tourism; 15.5. e-Business in Tourism; 15.6. Cyber Tourism; 15.7. IT Application in Transport Sector; 15.8. Information Systems in Travel Intermediaries; 15.9. Influence of Technology in the Distribution of Travel Products; 15.10. Global Distribution System; 15.11. m-Commerce Distribution; 15.12. Disintermediation and Reintermediation; 15.13. IT Application in Hospitality Industry; 15.14. Destination’s Use of ICT for Competitive Advantage; 15.15. mobile Applications; 15.16. e-Marketing in Tourism; 15.17. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 16. The Future of Tourism: 16.1. Introduction; 16.2. Unethical Tourism Practises; 16.3. Sex Tourism and Child Sex Tourism; 16.4. Terrorism and Political Crisis; 16.5. Climate Change and Tourism; 16.6. Globalization and Tourism; 16.7. Growth of Tourism and the Challenges; 16.8. The Future; 16.9. Conclusion; Key Terms; Review Questions. References and Bibliography. Index.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki organizatorskie w rozwiązywaniu problemów zarządzania / Zofia Mikołajczyk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 325, [1] s., [1] k. tabl. złoż. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Przedmowa; Cz.I: OGÓLNA METODYKA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ZARZĄDZANIA: Zmiany warunkiem funkcjonowania i rozwoju organizacji, Analiza i diagnoza organizacyjna, Projektowanie i wdrażanie zmian; Cz.II: TECHNIKI ORGANIZOWANIA PRACY I KOORDYNOWANIA JEJ PRZEBIEGU: Badanie metod i organizowanie pracy produkcyjnej, Nowoczesne koncepcje w organizowaniu pracy i techniki ich wprowadzania, Mierzenie i normowanie czasu pracy, Kwalifikowanie, Analiza wartości, Zarządzanie zmianami w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
I.Współczesny kontekst organizowania - organizacja w relacjach z otoczeniem: Organizacja w środowisku międzynarodowym: Zarys teoretyczno-instytucjonalny; System informacyjny rachunkowości- ramy koncepcyjne; Lex mercatoria jako przykład samoregulacji prawnej handlu międzynarodowego; Wykorzystanie teorii corporate governance w korporacjach; Organizacja bez granic - łańcuchy dostaw, sieci i "ekosystemy"; Gender w organizacjach. 2. Aspekty organizacji i zarządzania we współczesnych teoriach: Informacja w zarządzaniu a rachunkowość; Kultura i organizacje: Perspektywa antropologiczna; Planowanie jako walka z niepewnością; Duchowość w organizacji; Doradztwo naukowe (Action Research) jako metoda sprzyjająca uczeniu się organizacji i tworzeniu wiedzy; Krytyczne badania nad doradztwem organizacyjnym; Fenomen przedsiębiorczości społecznej; Teoria aktora-sieci (Actor- NetworkTheory ANT); Nowe technologie w organizacjach; Nowe kierunki w badaniach nad przywództwem. 3. Współczesne trendy w zarządzaniu - aspekty praktyki: Rachunkowość jako system informacyjny wspomagający zarządzanie; Kwestie praktyczne zarządzania w kontekście wielonarodowym: Perspektywa firmy i jej interesariuszy; Zarządzanie na rynku doznań; Przedsiębiorczość w małej firmie; Negocjacje w organizacji; Społeczna odpowiedzialność organizacji; Nowe kierunki w zarządzaniu ludźmi - zaangażowanie organizacyjne. 4. Badania organizacji - metody badawcze i ich implikacje: Zarządzanie zmianą i badanie wartości organizacji z użyciem techniki siatki repertuaru; Opowieść paradygmatyczna, pole kapitały i gra dystynkcji w opowiadaniach o karierze; Podwójne czytanie rzeczywistości: wspieranie badań ilościowych badaniami jakościowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Metodologie zarządzania projektami, 2. Wdrażanie metodologii zarządzania projektami, 3. Styl działania firmy a zarządzanie projektami, 4. Struktura organizacyjna zarządzania projektami, 5. Negocjowanie dostępu do zasobów, 6. Prognozy i szacunki dotyczące projektu, 7. Planowanie projektu, 8. Przygotowanie harmonogramów projektu, 10. Kontrolowanie projektów, 11. Zarządzanie ryzykiem projektów, 12. Zarządzanie konfliktem, 13. Etyka i moralność, 14. Radzenie sobie ze zmianami zakresu projektu, 15. Pensje i wynagrodzenie, 16. Zarządzanie czasem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej