Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(259)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(251)
Publikacje naukowe
(56)
Publikacje fachowe
(50)
Czasopisma
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(189)
dostępne
(185)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(194)
Czytelnia
(191)
Autor
Penc Józef (1939-2017)
(14)
Sikorski Czesław (1943- )
(10)
Chodyński Andrzej
(7)
Bieniok Henryk (1940- )
(6)
Kożuch Barbara (1950- )
(5)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(4)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(4)
Huczek Marian (1939-2023)
(4)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(4)
Stabryła Adam (1942- )
(4)
Supernat Jerzy (1951- )
(4)
Adair John Eric (1934- )
(3)
Borkowski Stanisław
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(3)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Huczek Antoni
(3)
Jabłoński Marek Marian
(3)
Jeziorski Leopold
(3)
Kassay Stefan
(3)
Majewski Miłosz
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Pietrzyk Małgorzata
(3)
Rusiński Michał
(3)
Skórska Anna
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Albigowski Marek
(2)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Baruk Agnieszka
(2)
Beckhard Richard (1918-1999)
(2)
Bednarski Lech
(2)
Bieda Jolanta
(2)
Borkowski Stanisław (1945- )
(2)
Borowiecki Ryszard
(2)
Chrościcki Zbigniew
(2)
Czajka Kamil
(2)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(2)
Duraj Jan
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Dąbkowski Grzegorz
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Freeman Edward R. (1951- )
(2)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(2)
Glinka Beata (1973- )
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Gruszecka-Malec Grażyna
(2)
Hesselbein Frances (1915- )
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Howaniec Honorata
(2)
Ingram Jolanta
(2)
Ingram Marian
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Janiszewski Adam
(2)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kocot Maria
(2)
Kondak Anna
(2)
Kordel Piotr
(2)
Kraśnicka Teresa
(2)
Krzyżanowski Leszek Jerzy (1926-2005)
(2)
Królik Grażyna
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Majewski Maciej
(2)
Martyniak Zbigniew (1936-2002)
(2)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(2)
Nowacki Robert
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Przybyszewski Roman
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Rosak Joanna
(2)
Schauz Ewa
(2)
Selejdak Jacek
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Staszewska Jolanta (1960- )
(2)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(2)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Wnuk Jan
(2)
Wójcik Marian
(2)
Ziółkowska Bogusława
(2)
Łopalewski Piotr
(2)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(2)
Ackoff Russell Lincoln (1919- )
(1)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Adamiec Sabina
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Addison Herbert J. (1932- )
(1)
Allen Judy
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Auksztol Jerzy
(1)
Avery Gayle (1947- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(140)
1990 - 1999
(54)
190 - 199
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(40)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(257)
Stany Zjednoczone
(2)
Rosja
(1)
Język
polski
(257)
angielski
(2)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Organizacja
(132)
Zarządzanie
(82)
Przedsiębiorstwo
(80)
Zarządzanie strategiczne
(28)
Teoria organizacji
(27)
Kadry
(25)
Kultura organizacyjna
(25)
Marketing
(25)
Organizacja ucząca się
(20)
Menedżerowie
(19)
Marketing strategiczny
(18)
Organizacja pracy
(18)
Przywództwo
(18)
Decyzje
(17)
Motywacja pracy
(17)
Innowacje
(16)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(14)
Zachowanie organizacyjne
(13)
Zarządzanie wiedzą
(13)
Praca
(11)
Zarządzanie jakością
(11)
Organizacje
(10)
Motywacja
(9)
Relacje międzyludzkie
(9)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(9)
Gospodarka oparta na wiedzy
(8)
Socjologia organizacji
(8)
Globalizacja
(7)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(7)
Komunikacja społeczna
(7)
Systemy informatyczne zarządzania
(7)
Turystyka
(7)
Internet
(6)
Marketing elektroniczny
(6)
Otoczenie firmy
(6)
Psychologia zarządzania
(6)
Szkolnictwo wyższe
(6)
Zarządzanie projektami
(6)
Informacja gospodarcza
(5)
Konkurencja
(5)
Kultura pracy
(5)
Negocjacje
(5)
Planowanie
(5)
Praca zespołowa
(5)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(5)
Psychologia pracy
(5)
Public relations
(5)
Szkolenie zawodowe
(5)
Targi i wystawy
(5)
Zaangażowanie pracowników
(5)
COVID-19
(4)
Ceny
(4)
Gospodarka
(4)
Handel elektroniczny
(4)
Holdingi
(4)
Informacja
(4)
Innowacje organizacyjne
(4)
Instytucje nonprofit
(4)
Konflikt
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Kontrola zarządcza
(4)
Planowanie strategiczne
(4)
Przemysł
(4)
Przydatność zawodowa
(4)
Płaca
(4)
Satysfakcja zawodowa
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Usługi
(4)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(4)
Zarządzanie różnorodnością
(4)
Administracja publiczna
(3)
Banki
(3)
Bibliotekarstwo
(3)
Controlling
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Inwestycje
(3)
Jakość
(3)
Jakość produktu
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Kariera
(3)
Klaster (ekonomia)
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Kompetencje zawodowe
(3)
Konflikt społeczny
(3)
Logistyka
(3)
Miasta
(3)
Outsourcing
(3)
Prakseologia
(3)
Projektowanie
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Reklama
(3)
Teoria dystrybucji
(3)
Współdziałanie
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zarządzanie międzykulturowe
(3)
Zarządzanie zmianą
(3)
Temat: czas
2001-
(26)
1901-2000
(6)
1989-2000
(5)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(81)
Opracowanie
(48)
Praca zbiorowa
(18)
Monografia
(13)
Poradnik
(9)
Czasopismo naukowe
(8)
Raport z badań
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Encyklopedia
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Biografia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Szkic
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(182)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(69)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Psychologia
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Nauka i badania
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Transport i logistyka
(1)
260 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przywództwo w organizacji: Istota przywództwa; Paradygmaty przywództwa; Cechy paradygmatów przywództwa; Teorie przywództwa na poziomie mikro; Emocje a przywództwo; Przywództwo na poziomie makro; Integracja teorii i paradygmatów; 2. Studia przypadków: BMW- radość z jazdy; W. L. Gore & Associates, INC: naturalne przywództwo; Nowatris- ludzka chemia; SAP- lider e-biznesu; Bondualle- przywództwo po francusku; Schrening- Plough- prezesi w roli mentorów; Swatch- przywództwo oparte na emocjach; Rodenstock- praca i wizja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Dlaczego brać udział w tragach?; Typologia im prez targowych; Kryteria selekcji targów; Strategia handlowa i jej implementacja; Organizacja udziału w targach; Określenie celów targowych; Metoda 10 kroków: Krok 1 Procedury przygotowawcze; Krok 2 Przestrzeń wy stawowa; Krok 3 Mix promocyjny i projekt stoiska; Krok 4 Personel stoiska; Krok 5 Budżet uczestnictwa w tar gach; Krok 6 Ustawienie stoiska; Krok 7 Czas targów - scenariusz; Krok 8 Demontaż; Krok 9 Po targach; Krok 10 Wykorzystanie doświadczeń/sprzężenie zwrotne; Zakoń czenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa: gorące tematy jutra, 1. Nowe paradygmaty zarządzania, 2. Strategia - nowe pewniki, 3. Lider zmian, 4. Wyzwania informacji, 5. Wydajność pracownika wiedzy, 6. Zarządzanie sobą, Podziękowania, Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zaczynamy od zera; 2. Nie rozdrabniaj się; 3. Styl życia czy sprzedaż?; 4. Akt wiary; 5. Szczerość, skromność, śmiech; 6. Pracować ciężko, pracować inteligentnie; 7. Nabieranie prędkości, obniżanie lotów; 8. Zmieniaj się każdego dnia; 9. Znaczenie marketingu; 10. Podaj dalej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania: zachowania organizacyjne / Bogusław Kaczmarek, Czesław Sikorski. - Wyd. 2 poszerz. - Łódź : Absolwent, 1998. - 248, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Wstęp; Podstawowe pojęcia i problemy zarządzania: Organizacja i zarządzanie jako nauka - krótki rys historyczny rozwoju organizacji i zarządzania, Analogie organizacyjne, Organizacja jako system, Zarządzanie; Cele działania: Planowanie celów, Projektowanie struktury celów, Formułowanie strategii działania, Promocja i integracja celów, Efektywność organizacyjna; Struktura organizacyjna: Uwarunkowania struktury organizacyjnej, Projektowanie struktury organizacyjnej, Metody zarządzania, Człowiek w strukturze organizacyjnej, Kryteria oceny struktury organizacyjnej; Procesy funkcjonowania organizacji: Planowanie procesów pracy, Organizowanie procesów pracy, Procedury decyzyjne, Style kierowania, Kontrola procesów pracy; Kadry i gospodarka zasobami ludzkimi: Planowanie zasobów ludzkich, Pozyskiwanie kadr, Strategie kadrowe, Motywowanie pracowników, Ocena potencjału ludzkiego; Rozwój organizacji: Planowanie zmian organizacyjnych, Metodyka zmian organizacyjnych, Strategie zmian ,Pozyskiwanie ludzi do zmian, Kontrola reorganizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Ogólna charakterystyka marketingu w polskiej gospodarce rynkowej; Prawne i organizacyjne zagadnienia marketingu; Konstytucyjno-ustrojowe zasady gospodarowania i przedsiębiorczości; Kierunki polityki gospodarczej i organizacji przedsiębiorczości; Umowy i porozumienia gospodarcze związane z marketingiem; Ochrona środowiska w działalności marketingowej; Ochrona konsumenta w obrocie rynkowym; Organizacja działalności marketingowej w firmie; Produkt; Opakowanie; Cena; Promocja i reklama.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ PIERWSZA: Nowe tendencje w gospodarce i zarządzaniu. Perspektywiczne myślenie i działanie. Zarządzanie strategiczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie)
1. Zarządzanie wobec wyzwań przyszłości, 2. Zarządzanie z myślą o jutrze, 3. Badanie potencjału i dynamiki otoczenia, 4. Badanie potencjału i perspektywy rozwoju organizacji, 5. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji, 6. Formułowanie i wybór strategii firmy, 7. Wdrażanie i kontrola realizowanej strategii, 8. Zarządzanie zmianami i tworzenie warunków ich powodzenia, 9. Tworzenie uczącej się przedsiębiorczej organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Część I. Rozpoznanie i analiza potrzeb Rozdział 1. Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych (RAPS): Co to jest RAPS?; Wstęp do rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych; Po co przeprowadza się RAPS?; Zalety i wady RAPS; Kto jest odpowiedzialny za RAPS?; „Kwintet szkoleniowy”; Klienci zamawiający RAPS; Etapy RAPS. Rozdział 2. Zastosowanie rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych: Zastosowanie RAPS w praktyce; Sposób określania potrzeb szkoleniowych; Kto powinien przeprowadzać RAPS?; Metody przeprowadzania analizy; Etap 1 – określanie wymagań; Etap 2 – planowanie RAPS; Etap 3 – ocena istniejących potrzeb; Normy kwalifikacji zawodowych. Rozdział 3. Rozpoznanie istniejących potrzeb szkoleniowych: Etap 4 i 5 – identyfikacja braków w kwalifikacjach pracowników i rozpoznanie potrzeb szkoleniowych; Planowanie RAPS; Analiza wyników; Dalsze działania; Etap 6 – określenie celów i treści szkolenia; Część II. Planowanie i projektowanie programów szkoleniowo-rozwojowych Rozdział 4. Projektowanie programu szkoleniowo-rozwojowego: Indywidualne cechy uczącego się; Style uczenia się; Preferencje dotyczące sposobu uczenia się; Wykorzystanie zmysłów w procesie uczenia się; Model komunikacji; Zastosowanie modeli uczenia się w programach szkoleniowych; Cel szkolenia; Przeszkody w procesie uczenia się. Rozdział 5. Cele szkolenia: Określanie celów szkolenia na piśmie; Plan osiągania celów; Sprawdzanie listy celów; Praktyczne zastosowanie listy celów; Rozdział 6. Szkolenie w miejscu pracy: Planowanie czynności; Lista ustalonych celów; Grupa uczących się; Ustalenie treści programu szkolenia; Uwzględnienie norm kwalifikacji w programie; Rodzaje metod szkoleniowych. Rozdział 7. Szkolenie poza miejscem pracy: Planowanie czynności; Cele a grupa uczących się; Miejsce zorganizowania szkolenia; Ograniczenia czasowe; Termin rozpoczęcia i zakończenia; Zalety i wady szkolenia poza miejscem pracy; Ustalenie treści programu szkolenia; Formy szkolenia; Strategie szkolenia grupowego; Szkolenia o sztywnej i elastycznej strukturze; Metody szkolenia grupowego; Kolejność materiału szkoleniowego; Szablon programu szkolenia. Część III. Planowanie i projektowanie sesji szkoleniowych Rozdział 8. Planowanie sesji szkoleniowych – cz. I: Cele sesji; Metody szkoleniowe. Rozdział 9. Planowanie sesji szkoleniowych – cz. II: Metody szkoleniowe; Opracowanie sesji. Rozdział 10. Planowanie sesji ćwiczeniowych: Ćwiczenia; Obserwacja i podsumowanie; Część IV. Ocena programów szkoleniowo-rozwojowych Rozdział 11. Ogólne zasady oceny programów szkoleniowo-rozwojowych: Dlaczego dokonuje się oceny szkolenia?; Dlaczego nie dokonuje się oceny szkolenia?; Skutki nieprzeprowadzenia oceny; Kto przeprowadza ocenę?; Proces oceny; Projektowanie procesu oceny; Zaangażowanie menedżerów liniowych. Rozdział 12. Ocena przed rozpoczęciem, na początku i w trakcie programu: Ocena przed rozpoczęciem lub na początku programu; Testy sprawdzające poziom wiedzy; Ocena wiedzy lub umiejętności; Samoocena wiedzy lub umiejętności; Ocena w trakcie szkolenia. Rozdział 13. Inne formy oceny w czasie trwania szkolenia: Podsumowania w kilku słowach; Metoda „znaczków”; Podsumowanie sesji; Podsumowanie w notatnikach szkoleniowych; Rozdział 14. Ocena na zakończenie programu szkoleniowego: Wskazówki dotyczące oceny przeprowadzanej na końcu programu; Rodzaje oceny przeprowadzanej na koniec szkolenia; Efektywna ocena. Rozdział 15. Ocena po programie szkoleniowym: Średnio- i długoterminowe metody oceny; Ocena długoterminowa; Czy warto przeprowadzać szkolenie?; Oszacowanie wartości szkolenia; Lista punktów do sprawdzenia przed szkoleniem; Podsumowanie; Lektura uzupełniająca; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.1 Kierowanie sobą: Wprowadzenie: rozumienie siebie i znajomość umiejętności kierowniczych; Samodoskonalenie menedżerów; Gospodarowanie czasem; Gospodarowanie informacją w biurze; Jak skutecznie pisać; Jak skutecznie przemawiać; Troska o własne zdrowie; Stres w pracy; Planowanie kariery. Cz.2 Kierowanie innymi: Wprowadzenie: rozumienie innych ludzi; Przywództwo i motywacja; Umiejętność postępowania z ludźmi; Rekrutacja; Przeprowadzanie wywiadów; Doskonalenie pracowników; Skuteczne oceny okresowe; Poradnictwo w miejscu pracy; Patronat; Tworzenie zespołu; Twój personel pomocniczy; Komunikowanie się; Narady. Cz.3 Kierowanie wydziałem: Wprowadzenie: znajomość funkcji specjalistycznych; Kierowanie wydziałem produkcji; Kierowanie pracami badawczo-rozwojowymi; Kierowanie działem kadr; Kierowanie działem marketingu; Kierowanie działem sprzedaży; Kierowanie dystrybucją; Kierowanie działem finansowym; Kierowanie działem SIK. Cz.4 Zarządzanie przedsiębiorstwem: Wprowadzenie: znajomość przedsiębiorstwa; Informacje finansowe w zarządzaniu; kierowanie przedsięwzięciami; Podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów; Negocjowanie; Innowacja i przedsiębiorczość wewnętrzna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Organizacja jako system, 2. Zmiany we współczesnej organizacji, 3. Przygotowanie do zmian, 4. Charakter i zasięg wprowadzanych zmian, 5. Przeprowadzanie zmian w organizacji, 6. Ludzie w procesie zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Początki i lata międzywojenne Restytucja i rozwój; Utrata tożsamości i zabiegi o przetrwanie; Rehabilitacja i rozwój; Nobilitacja i rozkwit; Dezintegracja potencjału naukowego i utrata suwerennego statusu; Po systemowej transformacji poli- tyczno - gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Wprowadzenie; Narzędzia projektowania organizacji; CZ.I: Organizowanie zasobów ludzkich w wyspecjalizowanych komórkach organizacyjnych; Cz.II: Organizowanie zasobów ludzkich w firmie o działalności jednorodnej; Cz.III: Organizowanie zasobów ludzkich w firmach o działalności wielorakiej i w korporacjach wielonarodowych, Zarządzanie zmianami organizacyjnymi; Cz.IV: Zmiana organizacyjna. Strategie i taktyki; Cz.V Rozwój organizacji przyczyniający się do długofalowej efektywności; CZ.VI: Kazus 15.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tourism management / David B. Weaver, Laura Lawton. - 5th ed. - Milton, Qld : John Wiley & Sons, 2014. - XIII, 430 s. : kolor il., mapy ; 25 cm.
Zawiera: About the authors. Preface. Acknowledgements. Features at a glance. 1.Introduction to tourism management: Introduction; The phenomenon of tourism; Definition of tourism; The importance of tourism; Tourism as an academic field of study; Obstacles to development; Current status; A sequence of tourism platforms; Universities and VET providers; Characteristics, outline and structure; Characteristics; Chapter outline; Chapter structure; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; References. 2.2 The tourism system: Introduction; A systems approach to tourism; The basic whole tourism system; The tourist; Spatial component; Temporal component; Travel purpose; Major tourist categories; Data problems; Origin region; Origin community; Origin government; Transit region; Management implications of transit regions; Effects of technology; Destination region; Destination communities; Destination governments; The tourism industry; Chapter review; Summary of key terms; Question; Exercises; Further reading; Case study; References. 3. The evolution and growth of tourism: Introduction; Premodern tourism; Mesopotamia, Egypt and the Indus Valley; China; Ancient Greece and Rome; The Dark Ages and Middle Ages; Early modern tourism (1500–1950); The Grand Tour; Spa resorts; Seaside resorts; Thomas Cook; The post-Cook period (1880–1950); Contemporary tourism (1950 onwards); The world’s biggest industry?; Factors associated with increased tourism demand; Economic factors; Social factors; Demographic factors ;Transportation technology factors; Political factors; Australian tourism participation; Future growth prospects; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; Case study; References. 4.Destinations: Introduction; Global destination patterns: Advanced and emerging economies; Tourism market share and growth; Reasons for the proliferation of the emerging economies as destinations; Pull factors influencing a destination; Geographical proximity to markets; Accessibility to markets; Availability of services; Availability of attractions; Cultural and spiritual links; Affordability; Peace, stability and safety; Positive market image; Pro-tourism policies; Regional destination patterns; Europe; Asia–Pacific; The Americas; The Middle East; Africa; Australia; Internal destination patterns; The Australian pattern; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; Case study; References. 5. The tourism product: Introduction; Tourist attractions; Natural sites; Natural events; Cultural sites; Attraction attributes; The tourism industry; Travel agencies; Transportation; Accommodation; Tour operators; Merchandise; Industry structure; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; Case study; References. 6. Tourist markets: Introduction; Tourist market trends; The democratisation of travel; The emergence of simple market segmentation and multilevel segmentation; Niche markets and ‘markets of one’; The destination selection proces; Multiple decision makers; Tourist market segmentation; Geographic segmentation; Sociodemographic segmentation; Psychographic segmentation; Behavioural segmentation; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; Case study; References. 7. Tourism marketing: Introduction; The nature of marketing; Definition of marketing; Services marketing; Intangibility; Inseparability; Variability; Perishability; Managing supply and demand; Daily variations in demand; Weekly variations in demand; Seasonal variations in demand; Long-term variations in demand; Supply/demand matching strategies; Market failure; Destination tourism organisations; Strategic tourism marketing; SWOT analysis and objectives; Objectives; Control/evaluation; Marketing mix; Place; Product; People; Price; Packaging; Programming; Promotion; Partnerships; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; Case study; References. 8. Economic impacts of tourism: Introduction; Economic benefits; Direct revenue; Indirect revenue; Economic integration and diversification; Employment (direct and indirect); Regional development; Formal and informal sectors; Economic costs; Direct financial costs; Indirect financial costs; Fluctuations in intake; Competition with other sectors; Employment problems; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; Case study; References. 9. Sociocultural and environmental impacts of tourism: Introduction; Sociocultural benefits; Promotion of cross-cultural understanding; Incentive to preserve culture and heritage; Promoting social wellbeing and stability; Sociocultural costs; Commodification; The demonstration effect revisited; The relationship between tourism and crime; Factors contributing to the increased likelihood of sociocultural costs; Resident reactions; Environmental benefits; Environmental costs; Environmental impact sequence; Ecological footprinting; Management implications of sociocultural and environmental impacts; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; Case study; References. 10. Destination development: Introduction; Destination cycle; The Butler sequence; Application and critique of the Butler sequence; Factors that change the destination cycle; Internal-intentional actions; External-unintentional actions; Internal-unintentional actions; External-intentional actions; National tourism development; Spatial diffusion; Effects of hierarchical diffusion; Effects of contagious diffusion; Model of national tourism development; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; Case study; References. 11. Sustainable tourism; Introduction; A paradigm shift?; Dominant Western environmental paradigm; Towards a green paradigm; Sustainable tourism; Indicators; Sustainability and mass tourism; Reasons for adoption; Practices; Quality control; Sustainability and small-scale tourism; Alternative tourism; Manifestations; Critique of alternative tourism; Ecotourism; Soft and hard ecotourism; Magnitude; Location; Destination sustainability; Extending the Butler sequence; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; Case study; References. 12.Tourism research: Introduction; Types of research; Basic research; Applied research; Cross-sectional research; Longitudinal research; Qualitative research; Quantitative research; Primary research; Secondary research; The research proces; Problem recognition; Question formulation; Identification of research methodology or methods; Data collection; Data analysis; Data presentation; Data interpretation; Chapter review; Summary of key terms; Questions; Exercises; Further reading; Case study; References. Appendix 1. Appendix 2. Appendix 3. Glossary. Index.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Učebnik dlâ vuzov)
Zawiera: Глава 1. Место теории менеджмента в системе современных научных знаний: Менеджмент как система научных знаний и как искусство управления; Системный подход к изучению менеджмента; Основные этапы развития теории менеджмента как науки. Глава 2. Основополагающие законы и принципы организации: Общие понятия о зависимостях, закономерностях, законах и принципах организации; Законы организации; Основные принципы организации. Глава 3. Принципы целеполагания, виды и методы организационного планирования: Понятие «корпоративная миссия». Процедура утверждения миссии организации; Понятия «стратегическое управление» и «программно-целевое управление»; Цель как важнейшая характеристика в менеджменте. Понятие «дерево целей». Основные требования, предъявляемые к целям, и их классификация; Стратегическое планирование, реализация стратегического плана. Влияние выбранной стратегии на формирование бизнес-процессов в организации. Глава 4. Функциональные основы менеджмента: Понятие «функция», ее значение и содержание в менеджменте; Контроль как важнейшая функция в системе менеджмента; Понятие «функция мотивации», ее значение. Основные теории мотивации. Глава 5. Управленческие решения в организации: Понятие «управленческое решение», его значение и определение; Виды управленческих решений иих характеристика; Методы принятия решений; Процедура подготовки и принятия управленческих решений; Организация как система принятиярешений. Глава 6. Организационная структура управления: Понятие «организационная структура управления», ее значение в повышении эффективности функционирования организаций; Типы организационных структур и их характеристика; Методы проектирования организационных структур управления. Глава 7. Основные теории и концепции взаимодействия людей в организации: Понятие «группа». Динамика формирования групп; Командообразование как создание специальной разновидности формальной группы; Управление лидерством в системе эффективного менеджмента; Деловая конфликтология. Глава 8. Типы организационной культуры и методы ее формирования: Понятие «организационная культура», типы и методы ее формирования; Личность и социальные роли; Личностный потенциал персонала в современных условиях.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja, Zarządzanie, Cele i strategie, Zarządzanie strategiczne, Informacja w procesie zarządzania, Podejmowanie decyzji, Planowanie w zarządzaniu, Organizowanie instytucji, Kierowanie podwładnymi, Motywowanie w zarządzaniu, Kontrolowanie w procesie zarządzania, Zarządzanie marketingowe, Zarządzanie potencjałem wytwórczym, Zarządzanie kadrami, Zarządzanie finansami, Zarządzanie innowacjami, Formalizacja organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz.I: Przedsiębiorstwo w perspektywie przemian. Cz.II: Wizerunek menedżera I dekady XXI wieku. Cz.III: Problemy rozwoju menedżerów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zasady działania marketingowego małych i średnich przedsiębiorstw; Podstawy formułowania strategii marketingowej; Informacje jako narzędzie marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem; Decyzje w zakresie produktu i ceny; Wybór strategii dystrybucji; Promocja w zarządzaniu marketingowym przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej