Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(259)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(251)
Publikacje naukowe
(56)
Publikacje fachowe
(50)
Czasopisma
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(189)
dostępne
(182)
wypożyczone
(9)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(194)
Czytelnia
(191)
Autor
Penc Józef (1939-2017)
(14)
Sikorski Czesław (1943- )
(10)
Chodyński Andrzej
(7)
Bieniok Henryk (1940- )
(6)
Kożuch Barbara (1950- )
(5)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(4)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(4)
Huczek Marian (1939-2023)
(4)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(4)
Stabryła Adam (1942- )
(4)
Supernat Jerzy (1951- )
(4)
Adair John Eric (1934- )
(3)
Borkowski Stanisław
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(3)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Huczek Antoni
(3)
Jabłoński Marek Marian
(3)
Jeziorski Leopold
(3)
Kassay Stefan
(3)
Majewski Miłosz
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Pietrzyk Małgorzata
(3)
Rusiński Michał
(3)
Skórska Anna
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Albigowski Marek
(2)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Baruk Agnieszka
(2)
Beckhard Richard (1918-1999)
(2)
Bednarski Lech
(2)
Bieda Jolanta
(2)
Borkowski Stanisław (1945- )
(2)
Borowiecki Ryszard
(2)
Chrościcki Zbigniew
(2)
Czajka Kamil
(2)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(2)
Duraj Jan
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Dąbkowski Grzegorz
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Freeman Edward R. (1951- )
(2)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(2)
Glinka Beata (1973- )
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Gruszecka-Malec Grażyna
(2)
Hesselbein Frances (1915- )
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Howaniec Honorata
(2)
Ingram Jolanta
(2)
Ingram Marian
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Janiszewski Adam
(2)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kocot Maria
(2)
Kondak Anna
(2)
Kordel Piotr
(2)
Kraśnicka Teresa
(2)
Krzyżanowski Leszek Jerzy (1926-2005)
(2)
Królik Grażyna
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Majewski Maciej
(2)
Martyniak Zbigniew (1936-2002)
(2)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(2)
Nowacki Robert
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Przybyszewski Roman
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Rosak Joanna
(2)
Schauz Ewa
(2)
Selejdak Jacek
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Staszewska Jolanta (1960- )
(2)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(2)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Wnuk Jan
(2)
Wójcik Marian
(2)
Ziółkowska Bogusława
(2)
Łopalewski Piotr
(2)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(2)
Ackoff Russell Lincoln (1919- )
(1)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Adamiec Sabina
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Addison Herbert J. (1932- )
(1)
Allen Judy
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Auksztol Jerzy
(1)
Avery Gayle (1947- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(140)
1990 - 1999
(54)
190 - 199
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(40)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(257)
Stany Zjednoczone
(2)
Rosja
(1)
Język
polski
(257)
angielski
(2)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Organizacja
(132)
Zarządzanie
(82)
Przedsiębiorstwo
(80)
Zarządzanie strategiczne
(28)
Teoria organizacji
(27)
Kadry
(25)
Kultura organizacyjna
(25)
Marketing
(25)
Organizacja ucząca się
(20)
Menedżerowie
(19)
Marketing strategiczny
(18)
Organizacja pracy
(18)
Przywództwo
(18)
Decyzje
(17)
Motywacja pracy
(17)
Innowacje
(16)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(14)
Zachowanie organizacyjne
(13)
Zarządzanie wiedzą
(13)
Praca
(11)
Zarządzanie jakością
(11)
Organizacje
(10)
Motywacja
(9)
Relacje międzyludzkie
(9)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(9)
Gospodarka oparta na wiedzy
(8)
Socjologia organizacji
(8)
Globalizacja
(7)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(7)
Komunikacja społeczna
(7)
Systemy informatyczne zarządzania
(7)
Turystyka
(7)
Internet
(6)
Marketing elektroniczny
(6)
Otoczenie firmy
(6)
Psychologia zarządzania
(6)
Szkolnictwo wyższe
(6)
Zarządzanie projektami
(6)
Informacja gospodarcza
(5)
Konkurencja
(5)
Kultura pracy
(5)
Negocjacje
(5)
Planowanie
(5)
Praca zespołowa
(5)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(5)
Psychologia pracy
(5)
Public relations
(5)
Szkolenie zawodowe
(5)
Targi i wystawy
(5)
Zaangażowanie pracowników
(5)
COVID-19
(4)
Ceny
(4)
Gospodarka
(4)
Handel elektroniczny
(4)
Holdingi
(4)
Informacja
(4)
Innowacje organizacyjne
(4)
Instytucje nonprofit
(4)
Konflikt
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Kontrola zarządcza
(4)
Planowanie strategiczne
(4)
Przemysł
(4)
Przydatność zawodowa
(4)
Płaca
(4)
Satysfakcja zawodowa
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Usługi
(4)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(4)
Zarządzanie różnorodnością
(4)
Administracja publiczna
(3)
Banki
(3)
Bibliotekarstwo
(3)
Controlling
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Inwestycje
(3)
Jakość
(3)
Jakość produktu
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Kariera
(3)
Klaster (ekonomia)
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Kompetencje zawodowe
(3)
Konflikt społeczny
(3)
Logistyka
(3)
Miasta
(3)
Outsourcing
(3)
Prakseologia
(3)
Projektowanie
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Reklama
(3)
Teoria dystrybucji
(3)
Współdziałanie
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zarządzanie międzykulturowe
(3)
Zarządzanie zmianą
(3)
Temat: czas
2001-
(26)
1901-2000
(6)
1989-2000
(5)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(81)
Opracowanie
(48)
Praca zbiorowa
(18)
Monografia
(13)
Poradnik
(9)
Czasopismo naukowe
(8)
Raport z badań
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Encyklopedia
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Biografia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Szkic
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(182)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(69)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Psychologia
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Nauka i badania
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Transport i logistyka
(1)
260 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Firmą; Nr 29)
Wstęp. Menedżer, jego role, umiejętności. Wskazówki przy wprowadzaniu zmian globalnych. Ukierunkowanie działań... Indywidualnie, czy w zespole? Zespoły zadaniowe. Struktury organizacyjne. Motywacja... Wynagradzanie pracowników. Zarządzanie przez delegowanie... Zarządzanie przez cele. Zarządzanie nakazowo-rozdzielcze. Zarządzanie przez wyjątki. Zarządzanie przez wyniki. Zarządzanie systemowe. Zarządzanie strategiczne. Konsulting.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Uczelniane / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Metody planowania: Metody scenariuszowe; Metody symulacyjne Wykresy Gantta; Planowanie sieciowe; M. analizy portfelowej; Metodyka budowy biznes planu przedsiębiorstwa. 2. Metody i techniki organizowania pracy: Cykl organizacyjne jako uniwersalna dyrektywa organizowania działań; Ogólne metody (podejścia) organizatorskie; Techniki zbierania i rejestracji informacji dla potrzeb diagnozy organizatorskiej. 3. Techniki motywowania: Zarządzanie przez cele; Zarządzanie przez delegowanie uprawnień; Zarządzanie przez wyjątki (odchylenia); Zarządzanie przez zadania; Zarządzanie przez wyniki albo rezultaty; Zarządzanie przez innowacje; Zarządzanie przez partycypację; Zarządzanie przez komunikację; Zarządzanie przez konflikt; Zarządzanie przez motywację; Inne techniki motywacyjne. 4. Techniki kontroli menedżerskiej: Zarządzanie przez stosowanie zasad nadzoru i kontroli; Zarządzanie przez obchód; Zarządzanie przez inwigilację; Zarządzanie przez controlling.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauka o organizacji / Barbara Kożuch. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 290 s. ; 23 cm.
Wprowadzenie, 1. Teoria organizacji jako dyscyplina naukowa, 2. Tradycja i współczesność w nauce o organizacji, 3. Materialne i niematerialne podstawy działalności organizacji, 4. Organizacja jako obiekt badań, 5. Prawno-organizacyjne i własnościowe formy zorganizowanego działania, 6. Zarządzanie-podsystem organizacji, 7. Tworzenie i przekształcanie organizacji, 8. Współdziałanie organizacji, 9. Zmiana jako warunek rozwoju organizacji, 10. Organizacje w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie / Bob Nelson, Peter Economy ; opr. wersji polskiej Marzena Baranowska, Marcin Kowalczyk. - Warszawa : RM Sp. z o.o., 1999. - XV, [3], 270 s., [4] s. tabl., [1] k. luz. : rys., tab. ; 24 cm.
(Seria Dla Opornych)
Wstęp; Cz. I: Zatem chcesz zostać menedżerem?; Cz. II Zarządzanie innymi, czyli kierowanie innymi: Zatrudnianie to bardzo kosztowna decyzja, Motywowanie pracowników; Cz. III: Odnoszenie sukcesów: Ustalanie celów Mierzenie i monitorowanie indywidualnych dokonań; Cz. IV: Zasady dobrej współpracy: Jak skutecznie przekazywać swoje myśli innym, Praca zespołowa; CZ.V: Ciężkie czasy dla twardych szefów: Utrzymywanie dyscypliny: bądź miły, ale noś ze sobą dużą rózgę, Zwalnianie pracowników; Cz. VI: Pomocne narzędzia i techniki: Budżet, rachunkowość i inne sprawy finansowe, Zaprzęgamy do pracy technikę, Rozwój i szkolenie pracowników, Jakość i firma "oświecona"; Cz. VII: Skarbnica dekalogów: Dziesięć typowych błędów zarządzania, Dziesięć darmowych sposobów doceniania pracownika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ PIERWSZA: Nowe tendencje w gospodarce i zarządzaniu. Perspektywiczne myślenie i działanie. Zarządzanie strategiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: AIDA, Analiza SWOT, Benchmarking, Biznes, Biznesplan, Etyka biznesu, Firma, Franchise, Globalizacja, Image, ISO, Joint venture, Logistyka, Management, Marketing, Maverick, Organizacja ucząca się, Public relations, Segmentacja rynku, Zarządzanie czasem, Zarządzanie kryzysem, Zarządzanie portfelem, Zarządzanie transnarodowe, Zasada Petersa, Zyskowność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Cz.1 Zarządzanie strategią: System otwarty; Analiza SWOT; Analiza grup interesów oraz ich ról. Cz.2 Zarządzanie marketingiem: Cykl życia produktu; Wpływ wielkości udziału w rynku na zysk; Tabela rynku i produktu; Zasada czterech "P"; Cechy i korzyści. Cz.3 Zarządzanie ceną: Krzywa popytu i podaży; Elastyczność cenowa popytu. Cz.4 Zarządzanie finansami: Bilans; rachunek zysków i strat; Prognoza przepływów gotówki; Ocena inwestycji; Budżet. Cz.5 Zarządzanie działaniem: System zamknięty; Cykl kontroli zarządczej; Narady operacyjne; Grupy zadaniowe; Wykres Gantta; Analiza progu rentowności. Cz.6 Zarządzanie decyzjami: Drzewko decyzyjne; Metoda bilansu argumentów "za" i "przeciw"; Koszty i korzyści z szans. Cz.7 Zarządzanie liczbami: Analiza Pareto; Normalny rozkład danych; Prawo Zipfa. Cz.8 Zarządzanie ludźmi: Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna; Tabela stylów zarządzania; Umiejętność prowadzenia narad; Tworzenie zespołu; Podział ról w zespole; Negocjowanie ról; Stanowczość; Okno Johari. Cz.9 Zarządzanie nauką: Wykresy gwiaździste; Słowa klucze; cykl nauki poprzez doświadczenie; Tabela wiedzy. Cz.10 Zarządzanie samym sobą: Metoda Ivy Lee; Tabela priorytetów; Tabela skuteczności i wydajności; Krzywa produktywności; Cykl regeneracji psychicznej. Cz.11 Zarządzanie zmianami: Rozmiary organizacji; Zasada przychodniości; Formowanie kultury; Analiza akcji i reakcji; Kultura osobista; Krzywa zaangażowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Lojalność klientów / Edyta Rudawska. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005. - 172 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Wprowadzenie; Cz.I Pozyskiwanie nowych a utrzymywanie dotychczasowych klientów: Konieczność zmiany podejścia do obsługi klienta; Pozyskanie lojalności klienta jako ważny element działalności marketingowej firm; Cz.II Od potencjalnego klienta do adwokata firmy: Proces kształtowania lojalności klientów; Etapy przemiany nabywców w lojalnych klientów; Cz.III Kształtowanie lojalnych postaw klientów w praktyce: Dbałość o jakość i obsługę klientów; Działania promocyjne kreujące lojalność; Sprawna obsługa reklamacji jako narzędzie wzrostu lojalności klientów;Od lojalnego pracownika do lojalnego klienta; Tworzenie kultury organizacyjnej firmy zorientowanej na lojalność.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Określenie adresatów i ustalenie zadań, R.II The I nternet Bullseye Marketing Model.Planowanie strategii marketingu w Internecie, R.III Od fizyczności do wirtu alności, R.IV Badania marketingowe prowadzone za pomoc ą Internetu, R.V Cztery pierwsze etapy budowy twoich s tron w sieci, R.VI Strategie interaktywności i bazy da nych, R.VII Zaawansowane metody tworzenia stron w siec i, R.VIII Pięć końcowych stadiów tworzenia stron w In ternecie, R.IX Tworzenie i utrzymywanie sieciowej za wartości, R.X Kierowanie ruchu na twoje strony, R.XI Zaawansowane techniki Internetu, R.XII Marketing przy użyciu poczty elektronicznej-metody aktywne, R.XIII A ktywny marketing w Internecie, R.XIV Aktywny marketing poza Internetem, R.XV Handel w Sieci : zawieranie tra nsakcji w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Aleksandra Grzesiuk. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 193 s. : tab. ; 24 cm.
1. Podstawy internacjonalizcji przedsiębiorstw, 2. Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw - wprowadzenie do marketingu międzynarodowego, 3. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw, 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych, 5. zróżnicowanie zachowań nabywców na rynkach międzynarodowych, 6. Kształtowanie instrumentów marketingu mix na rynku międzynarodowym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Proces zarządzania i jego podstawowe funkcje; Zadania, wymagania i kierunki zmian w zarządzaniu; Myślenie strategiczne w działaniu; Zarządzanie strategiczne i jego komponenty; Budowa strategii i planu strategicznego; Badanie otoczenia i wartościowanie potencjału przedsiębiorstwa; Metody diagnozowania otoczenia; Koncepcja i praktyka marketingu; Marketing strategiczny i strategie marketingu; Tworzenie i wprowadzenie innowacji; Promowanie nowego produktu; Działania promocyjne firmy; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Drogi do Biznesu)
Istota zespołów zadaniowych (projektów); Od struktury biurokratycznej do struktury wirtualnej; Pochodzenie zespołów - trochę historii; Struktury i organizacja zespołu (projektu); Wybór kierownika i członków zespołu; Opracowanie planu; Badanie kreatywności i wyników pracy zespołu badawczo - rozwojowych; Przykłady zastosowania projektów i zespołów zadaniowych; Jak rozpocząć stosowanie systemu zadaniowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy funkcjonowania organizacji; 2. Formy przedsiębiorstw; 3. Otoczenie przedsiębiorstwa; 4. Przedsiębiorstwo w otoczeniu międzynarodowym; 5. Zasoby i ich znaczenie w działalności przedsiębiorstwa; 6. Gospodarowanie zasobami materialnymi; 7. Gospodarowanie kapitałem ludzkim; 8. Gospodarowanie zasobami niematerialnymi; 9. Procesy innowacyjne w przedsiębiorstwie; 10. Współczesne problemy zarządzania przedsiębiorstwem; 11. Kryzys w gospodarce i przedsiębiorstwie; 12. Finansowy wymiar rezultatów przedsiębiorstwa; 13. Główne uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wprowadzenie; Zaburzenia w otoczeniu; Napięcia i stres w życiu organizacji i jego personelu; Tożsamość i kultura tożsamości; Zaburzenia jako wyzwania dla menedżera; Zmiany typu I i typu II; Zdrowa organizacja; Metamorfoza zarządzania: wnioski i uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Organizowanie jako funkcja zarządzania; 2. Modelowanie w procesie budowy i przebudowy firmy; 3. Metody projektowania organizacji; 4. Projektowanie struktur organizacyjnych; 5. Modele struktur organizacyjnych; 6. Tworzenie dokumentów organizacyjnych; 7. Wdrażanie projektu organizacji- uruchamianie przedsiębiorstwa; 8. Uwarunkowania i zasady przebudowy przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie, Czynniki sukcesu nowoczesnej firmy; Etyczne konkurowanie; Zdobywanie informacji; Organizacja procesu decydowania; Formułowanie strategii rozwoju firmy; Utrwalanie orientacji marketingowej; Promowanie zmian i sterowanie nimi; Doskonalenie jakości produkcji; Integratywne kierowanie pracownikami; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Techniki decyzyjne i organizatorskie / Jerzy Supernat. - Wrocław : Kolonia Limited, 2000. - 247 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Cz. I Organizacyjne aspekty decydowania: 1. Pojęcia podstawowe, 2. Delegowanie uprawnień decyzyjnych, 3. Udział konsultantów w procesie decydowania, 4. Udział podwładnych w procesie decydowania, 5. Grupowe podejmowanie decyzji, 6. Decydowanie a systemy normatywne. Cz. II Techniki decydowania w warunkach niepewności: 7. Struktura problemu decyzyjnego, 8. Mierzenie niepewności, 9. Kryteria decydowania w warunkach niepewności. Cz. III Techniki organizatorskie w procesie decyzyjnym: 10. Struktura procesu decyzyjnego, 11. Analiza sytuacji decyzyjnej, 12. Wypracowanie kierunków działania, 13. Ocena kierunków działania, 14. Wybór kierunków działania, 15. Realizacji wybranego kierunku działania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Najpierw celować, potem strzelać - cele targów, 2.Myśleć wcześniej-planowanie targów, 3.Gra wstępna - czyli jak znaleźć się w planie wizyt potencjalnych klientów, 4.Komuniakcja na targach-"Touch ang Go", 5.Na wszelki wypadek, 6.Krytyczne sytuacje na stoisku, 7.Po dobrze spełnionym obowiązku czas na przyjemność
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw: Istota internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw; Jak internacjonalizować działalność przedsiębiorstwa?; Metody wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne; Cz.II Budowa strategii marketingowych na rynku międzynarodowym: Istota międzynarodowych strategii marketingowych; Międzynarodowe orientacje przedsiębiorstw; Korzyści standaryzacji i indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych; Zakres standaryzacji i indywidualizacji strategii marketingowych przedsiębiorstw; Cz.III Kształtowanie instrumentów marketingu na rynku międzynarodowym: Międzynarodowa polityka produktu; Globalna polityka aktywizacji sprzedaży; Międzynarodowa polityka cen i dystrybucji; Marketingowe dylematy przedsiębiorstw na unijnym Jednolitym Rynku Wewnętrznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej