Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(99)
IBUK Libra
(6)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(99)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(11)
E-booki
(8)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(80)
dostępne
(69)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(72)
Czytelnia
(80)
Autor
Kozioł Leszek
(4)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(3)
Krzyżaniak Stanisław
(3)
Rutkowski Krzysztof
(3)
Barlow Janelle
(2)
Bartoszewicz Paweł
(2)
Buzan Tony
(2)
Christopher Martin
(2)
Dziawgo Leszek
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Gołembski Marcin
(2)
Hoffman Patrycja
(2)
Hędrzak Anna
(2)
Israel Richard
(2)
Kempny Danuta
(2)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Nesterowicz Mirosław
(2)
Nieżurawski Lech
(2)
Ocicka Barbara
(2)
Pawłowska Bożena
(2)
Schenk George
(2)
Sut Piotr
(2)
Witkowska Justyna
(2)
Woźniak Monika
(2)
Zając Paweł
(2)
Ziemba Marika
(2)
Zięba Magda
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Albigowski Marek
(1)
Anderson James C
(1)
Asmoah Emmanuel Selase
(1)
Baraniecka Anna
(1)
Beier Frederick J
(1)
Bobrowicz Maciej
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Brabec Jiří
(1)
Brauer Jakub
(1)
Brown Stanley B
(1)
Burnett Ken (1930- )
(1)
Chovancovă M
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Clark Graham
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Durand Barbara
(1)
Dyche Jill
(1)
Dziedzic Dorota
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fox Jeffrey J
(1)
Furtak Robert
(1)
Futrell Charles M
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Geffroy Edgar K
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Grzanka Izabela
(1)
Horovitz Jacques
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Jakubiec Marcin
(1)
Januszewski Arkadiusz
(1)
Johnston Robert
(1)
Jonas Agata
(1)
Juchnowicz Ryszard
(1)
Kassay Štefan (1941- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kautsch Adam
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kisperska-Moroń Danuta
(1)
Konrath Jill
(1)
Krawczyk Stanisław
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kubka Janina
(1)
Kudła Janusz
(1)
Kumar Nirmalya
(1)
Kumar V
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Lehtinen Jarmo R
(1)
Lisiecka Milena
(1)
Lisiecka-Biełanowicz Mira
(1)
Lotko Aleksander
(1)
Majewska-Opiełka Iwona
(1)
Maleszyk Edward
(1)
Manhas Parikshat Singh
(1)
Maziarz Wiesław M
(1)
Mazur Alicja
(1)
Mazur Dariusz
(1)
Mirecka Halina
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Moulinier René
(1)
Narus James A
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(68)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(104)
Stany Zjednoczone
(2)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(105)
angielski
(2)
Temat
Obsługa klienta
(85)
Konsumenci (ekon.)
(19)
Logistyka gospodarcza
(19)
Marketing
(18)
Marketing partnerski
(18)
Przedsiębiorstwo
(10)
Techniki sprzedaży
(10)
Usługi
(9)
Internet
(7)
Banki
(5)
Jakość usług
(5)
Konsumenci
(5)
Lojalność konsumentów
(5)
Satysfakcja konsumentów
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Gospodarka materiałowa
(4)
Handel
(4)
Kupno i sprzedaż
(4)
Transport
(4)
Turystyka
(4)
Handel elektroniczny
(3)
Konkurencja
(3)
Logistyka
(3)
Popyt -- prognozy
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Rynek
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie relacjami z klientami
(3)
Bankowe usługi detaliczne
(2)
Hotelarstwo
(2)
Jakość
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Negocjacje
(2)
Popyt -- statystyka -- Polska
(2)
Promocja handlowa
(2)
Reklamacja
(2)
Rynek finansowy
(2)
Służba zdrowia
(2)
Usługi logistyczne
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Środki obrotowe
(2)
Analiza SWOT
(1)
Artykuły gospodarstwa domowego
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Autoprezentacja
(1)
Badania ilościowe
(1)
Badania jakościowe
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki internetowe
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Ceny
(1)
Ceramika
(1)
Copywriting
(1)
Decyzje
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Firanki i zasłony
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka magazynowa
(1)
Głusi
(1)
Hurtownia danych
(1)
Informacja publiczna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Jakość produktu
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kaucja
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kreatywność
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kultura
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
Logistycy
(1)
Logistyka zwrotna
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Maszyny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja
(1)
Narzędzia
(1)
Nauczanie
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Obrót towarowy
(1)
Obuwie
(1)
Odzież
(1)
Opakowania
(1)
Opiekunowie klienta
(1)
Pieczywo
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Indie
(1)
Iran
(1)
Malezja
(1)
Meksyk
(1)
Portugalia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
kenia
(1)
Gatunek
Opracowanie
(13)
Podręcznik
(5)
Poradnik
(4)
Raport z badań
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(19)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(12)
Transport i logistyka
(9)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
107 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rola marketingu na nowoczesnym rynku towarowym : 1.Marketing tradycyjny a marketing bezpośredni; 2.Miej sce obsługi klienta w marketingu bezpośrednim; 3.Bench marketing, czyli dochodzenie do pozycji lidera na rynk u; 4.Clienting i partneting,czyli układ klientalnej więzi miedzy firmą a klientami. R.2 Zachowania konsu menckie na rynku : 1.Preferencje konsumenta; 2.Postępo wanie konsumnetów na rynku; 3.Zachowanie konsumenta a tworzenie satysfakcji konsumenckiej. R.3 Partnering w warunkach rosnącej konkurencji rynkowej : 1.Znaczenie wizerunku firmy a pratnering; 2.Bezpośrednia obsługa klienta i kanały ją tworzące; 3.Presonel handlowy; 4. Sztuka sprzedaży według wymogów partneringu; 5.Dekalog troski o klienta-gościa według ideii partneringu; 6. Procedura reklamacyjna jako element partneringu; 7.Mie jsce partneringu w kulturze organizacyjnej firmy; 8.ba dania oceniające jakość obsługi klienta. R.4 Długookre sowa strategia rozwoju partnergingu w firmie : 1.Kapi tał marki jako narzedzie partneringu; 2.Wartość progra mu etycznego w umacnianiu marki firmy; 3.Tworzenie nowych wartości dla klientów obecnej ery
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Nowy rynek, 2.Budowanie relacjami z klientem, 3.Tworzenie wartości dla klienta, 4.Konkurencja oparta na czasie, 5.Łańcuchy dostaw zorientowane na popyt, 6.Zarządzanie logistyką marketingową, 7.Obsługa klienta globalnego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Marketing partnerski nową koncepcją funkcjonowania firmy usługowej: Specyfika usług i jej implokacje mar ketingowe; Rozwój koncepcji marketingu partnerskiego; Podstawowe założenia marketingu partnerskiego; Warunki implementacji marketingu part. R.2 Tworzennie długookreoswych więzi z klientami i ich skutki ekonomiczne: Więź w interpretacji marketingu part.; Usługodawca i jego sieć powiązań; Struktura więzi z klientami; Dynamika więzi z klientami; Życiowa wartość kilenta jako podstawa planowania działań marke tingowych; Rentowność długookresowych relacji z klien tami; Segmentacja rynku metodą racjonalizacji wydatków R.3 Czynniki wpływające na pogłębianie więzi z klienta mi: Interpretacja jakości w usługach; Jakość usług a satysfakcja klientów; Konsekwencje marketingowe satys fakcji klientów; Zaufanie jako warunek kontynuowania związku; Przywiązanie i zaangażowanie konsumenta a utrzymywanie długookresowych więzi. R.4 Modelowe ujęcie koncepcji marketingu partnerskiego Proces marketingu partner.; Faza wstępna procesu marke tingu partner. - tworzenie więzi; Faza właściwa proce su marketingu partner. - wzmacnianie więzi; Charakter więzi a strategie marketingu partner.; Programy marke tingu parter.; Taktyki pozyskiwania lojalności klien tów; System gwarancji i "naprawa" usług; Programy dla byłych klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Strategie informacyjne i strategie informatyzacji organizacji, 2. Wybrane trendy w ekonaomii i marketingu. Klient w centrum zainteresowania, 3. Customer Relationship Management (CRM). Koncepcje marketingowe, 5. Polskie rynek CRM
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Najpierw sprawdź, czy słone, czyli jak korzystać z tej książki, 2.Ja sprzedaję, ty sprzedajesz, on, ona, ono sprzedaje, czyli co to jest sprzedaż, 3.Kim będziesz jak dorośniesz, czyli dlaczego jesteś sprzedawcą, 4.To se ne vrati, pane havranek, czyli czasy się zmieniają, 5.Tylko dla orłów, czyli zapomnij o przeciętności, 6.Wlepianie wzroku i areobik, czyli nie tylko techniki, 7."To jest za drogie", czyli potrzeby i motywy klientów, 8.Czy jesteś taki jak Frank Woddwoard, czyli charakter przede wszystkim, 9.Kto jest kurą, czyli co to znaczy działać skutecznie, 10.Reguła P10, czli niezawodny przepis na sukces, 11.Podróż w głąb lodowca, czyli przyjaźń z podświadomością, 12.Weź łopatę, czyli pracować trzeba, 13."Cóż, jestem genialna", czyli o poczuciu własnej wartości, 14.Modlitwa światego Franciszka, czyli bądź proaktywny, 15."Mam mieć", czyli poczucie obfitości, 16.Spraw sobie kompas, czyli poczucie spójności wewnętrznej, 17.Co łączy Edisona z Pollyanns, czyli myśl pozytywnie, 18.Duże i małe patelnie, czyli po pierwsz : program, 19.Mów do mnie jeszcze, czyli kilka zasad dobrej komunikacji, 20.Za pięć dwunasta, czyli jak zarządzać sobą w czasie, 21.Nie sprzedawajmy duszy, czyli harmonia na co dzień
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Sprzedaż: najlepszy sposób na wyróżnienie się spo śród konkurencji; 2.Sprzedaż w nowoczesnej firmie; 3.Rola sprzedaży i marketingu w pozyskiwaniu stałych klientów; 4.Kim są najlepsi sprzedawcy?; 5.Motywacja do pracy; 6.Produkt markowy czy masowy; 7."Marka" sprzedawcy; 8.Ch-ka klientów docelowych; 9.Rozumienie siebie i innych; 10.Poszukiwanie klientów docelowych; 11.Jak gospodarować czasem?; 12.Nawiązywanie kontaktów osobistych z klientem; 13.Znaczenie ceny produktu; 14.Pozyskiwanie nowych klientów; 15.Współpraca ze sta łymi klientami; 16.Osiągnij szczyt swoich możliwości. Zakończenie; Załączniki: -Dziesięć przyczyn, dla których firmy doznają niepowo dzeń; -Zadania sprzedawcy; -Jaką wartość dla sprzedawcy ma ocena jego pracy; -Jak wykorzystać czynniki decydujące o sukcesie firmy klienta; -Wprowadzenie zmian w organizacji własnej pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Sprzedaż: najlepszy sposób na wyróżnienie się spo śród konkurencji; 2.Sprzedaż w nowoczesnej firmie; 3.Rola sprzedaży i marketingu w pozyskiwaniu stałych klientów; 4.Kim są najlepsi sprzedawcy?; 5.Motywacja do pracy; 6.Produkt markowy czy masowy; 7."Marka" sprzedawcy; 8.Ch-ka klientów docelowych; 9.Rozumienie siebie i innych; 10.Poszukiwanie klientów docelowych; 11.Jak gospodarować czasem?; 12.Nawiązywanie kontaktów osobistych z klientem; 13.Znaczenie ceny produktu; 14.Pozyskiwanie nowych klientów; 15.Współpraca ze sta łymi klientami; 16.Osiągnij szczyt swoich możliwości. Zakończenie; Załączniki: -Dziesięć przyczyn, dla których firmy doznają niepowo dzeń; -Zadania sprzedawcy; -Jaką wartość dla sprzedawcy ma ocena jego pracy; -Jak wykorzystać czynniki decydujące o sukcesie firmy klienta; -Wprowadzenie zmian w organizacji własnej pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. The Rainmaker's Credo; 2. Always Answer the Question, Why Should This Customer do business with Us; 3. Obey Marketing's First Commandment; 4. Customers Don't Care About Yoy; 5. Always Precall Plan Every Sales Call; 6. Fish Where the Big Fish Are; 7. Show Them the Money!; 8. Earthquakes Don't Count; 9. Killer Sales Question #1; 10. Take the Best Seat in a Restaurant; 11. Don't Drink Coffee on a Sales Call; 12. You're Not AT Lunch to Eat Lunch; 13. Never Wear a Pen in Your Shirt Pocket; 14. Killer Sales Question #2; 15. Rainmakers Turn Customer Objections into Customer Objectives; 16. Always Make a Mid-Job Next-Job Recommendation; 17. Treat Everybody You Meet as a Potential Client; 18. Heed the Biggest Buy Signal; 19. Killer Sals Question #3; 20. Always Return Every Call Every Day; 21. Learn the "Miles Per Gallon" of Selling; 22. Beware the Myth of Time and Territory Management; 23. Always taste the Wine Befora a Wine Tasting; 24. Dare to Be Dumb; 25. Always Do an Investment Return Analysis; 26. Never Forget Everybody Is Sombody's Somebody; 27. Always Be on High Receive; 28. Onionize; 29. If You Don't Care About the Answer, Don't Ask the Question; 30. Never Be in a Meeting; 31. Present for Show, Close for Dough; 32. Advice to a Baby-sitter; 33. Killer Sales Question#4; 34. Give and Get; 35. Sell on Friday Afternoons; 36. Break ihe Ice AT the End od the Sales Call; 37. Use the Point System Every Day; 38. A Shot on Goal Is Never a Bad Play; 39. Don't Make Cold Calls; 40. Show the Chain, Sell the First Link; 41. Don't Talk with Food in Your Mouth; 42. Killer Sales Questions #5; 43. Love Voice Mail; 44.Park in the Back; 45. Be the Best-Dresses Person You Will Meet Toay; 46. Why Breakfast Meetings Bring Rain; 47. Here's My Card; 48. Killer Sales Questions #6; 49. Ten Things to Do Today Get Business; 50. How to Recognize Rainmaker; The Rainmaker Extra: How to Dollarize; A Case Study: Mr. K.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. 1. Teoria komunikacji i jej wykorzystanie w praktyce przedsiębiorstwa: Istota i proces komunikacji; Komunikacja versus marketing; Wpływ komunikacji na zmiany zachowania zakupowego uczestników rynku; Budowanie rynków i ich odmienności. Cz. 2. Składniki komunikacji wielowymiarowej i specyfika ich stosowania: Komunikacja zintegrowana; Strategiczna pozycja public relations; Produkt w kontekście strategii komunikacyjnej; Marka jako specyficzny środek komunikacji i unikatowa tożsamość; Reklama – przekaz o przedsiębiorstwie i jego produktach; Ustalanie i prezentacja ceny produktu; Sprzedaż i dystrybucja w warunkach rynku rozwiniętego; Nowe podejście do dystrybucji i promocji sprzedaży. Cz. 3. Wybrane metody badania rynku i konsumentów: Metody badania przestrzeni rynkowej; Wybrane metody GFK; Metody badawcze TNS; Metody badawcze IPSOS; Wybrane metody Synovate. Cz. 4. Opieka nad klientem: Wpływ komunikacji na klienta w środowisku rosnącej konkurencji globalnej; Zarządzanie procesami obsługi klienta w kontekście innowacji systemów CRM; Przyszłość CRM w środowisku nowej gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Sprzedawcy wartości. Transakcje oparte na wykazanej największej wartości; 2. Pojecie wartości. Skupianie się na tym, co ważne; 3. Formułowanie oferty wartości. Wyszukiwanie potencjalnie wartościowych punktów różnicowania; 4. Uzasadnienie oferty wartości. Wykazywanie i dokumentowanie największej wartości; 5. Dostosowanie ofert rynkowych do klienta. Tworzenie czystych rozwiązań a opcjami uzupełniającymi; 6. Przekształcanie sprzedawców w sprzedawców wartości. Sprzedawanie na podstawie wartości, a nie ceny; 7. Zyski z dostarczonej wartości. Osiąganie godziwego zysku; 8. Sukces na rynkach. Sprzedawanie wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Przedmowa; Wstęp. Ale przecież mam tylko 4 minuty; 1. Jak zarządzać czasem; kontrola rozpędu; 2. Jak się przedstawiać; sprzedaż w zajawkach; 3. Jak nawigować; unikanie bezów; 4. Jak zadawać pytania; budowanie zaufania, jedno pytania naraz; 5. Jak słuchać; pożegnanie z założeniami; 6. Jak osiągać powiązania: sprzedawanie tym, którzy naprawdę mogą kupić; 7. Jak prezentować; kurtyna w górę; 8. Jak sobie radzić z zastrzeżeniami; dawać mi tu je!; 9. Jak finalizować: Złożona droga do uzyskania wiążącego zaangażowania; 10. Jak tworzyć partnerstwo: świadoma współpraca.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Obsługa logistyczna / Danuta Kempny. - Katowice : Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 2008. - 120 [1] s. : wykr. ; 24 cm.
1. Definicja i istota obsługi logistycznej 2. Podmioty obsługi logistycznej. Klienci i usługodawcy. 3. Przedmioty obsługi. Produkty fizyczne i ich opakowania, ładunki i jednostki ładunkowe. 4. Kompleksowa obsługa ładunków. Usługi standardowe i dodatkowe. 5. Obsługa logistyczna w cyklu zamawiania. 6. Poziomy obsługi logistycznej i polityka jej kształtowania 7. Pomiar poziomu obsługi logistycznej 8. Pomiar kosztów obsługi logistycznej 9. Projektowanie obsługi logistycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Wprowadzenie do logistyki i menedżerskich decyzji. I. Logistyka. Koncepcja i rozwój. II. Obsługa klienta. III. Transport. IV. Utrzymywanie i kontrola zapasów. V. Składowanie. VI. Lokalizacja zakładów produkcyjnych i składów. Część II: Przypadki logistyczne. VII. Wprowadzenie do metody studiów przypadków. VIII. Przypadki logistyczne. Część III: Logistyczna gra decyzyjna. IX. Logistyczna gra decyzyjna. X. Uwagi pomocnicze do gry logistycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Koncepcja kompleksowej dystrybucji: logistyka i gospodarka narodowa, jakie są koszty dystrybucji, kompleksowe zarządzanie systemami; Rola logistyki w przedsiębiorstwie: wkład logistyki w tworzenie zysku, kapitałowa podstawa logistyki, poprawa wskażnika ROI przez zarządzanie logistyczne, logistyka w strategii firmy; Obsługa klienta i marketing: określenie pojęcia obsługi klienta (serwisu), rozwój polityki przedsiębiorstwa Koszty dystrybucji: pojęcie analizy kosztów całkowitych, koszty obsługi klienta, rachunkowość dla określenia kosztów zapasów, zasady określania kosztów logistycznych, kalkulacja zyskowności klienta; Kontrola działalności dystrybucyjnej: potrzeba audytu, kiedy niezbędny jest audyt? strategiczny audyt dystrybucji, taktyczny audyt dystrybucji; Systemy informacyjne logistyki: potrzeba informacji, funkcje systemu informacyjnego logistyki, podsystem informacyjny, technologia informacyjna i jej potencjalne możliwości; Planowanie działalności dystrybucyjnej: nowe idee dla starych problemów, planowanie zapotrzebowań, LRP w praktyce, rozszerzenie sposobu myślenia o planowaniu zapotrzebowań; Dystrybucja i strategia kanałów dostawczych: strategia kanału dostawczego, strategia kanału marketingowego, wzmacnianie efektywności kanalu dystrybucyjnego; rozwijanie planu dystrybucji: horyzont czasowy planowania dystrybucji, zakres planowania dystrybucji, systemy wspomagania decyzji w planowaniu dystrybucji, budowa modeli i symulacja, dynamika przemysłowa, zarządzanie popytem i plan dystrybucji; Wdrażanie strategii logistycznych: podstawowe umiejętności, potrzeba akceptacji, bariery organizacyjne, zadania organizacyjne, systemy logistyczne zorientowane na przepływ, autonomia logistyki, uruchomienie działalności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Accept the challenge; 2. Build the foundation; 3. Launch the campaign; 4. Break through the barriers; 5. Advance the sale.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (9 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Autoprezentacja w kontakcie z klientem: Pojęcie autoprezentacji; Elementy profesjonalnego wizerunku pracownika sprzedaży aktywnej; Sterowniki zachowania; Sposoby autoprezentacji a stany "ja" (wg Analizy Tran sakcyjnej); Techniki wywierania pozytywnego wrażenia. R.2 Komunikacja w kontakcie z klientem: Cele komunikacji; Znaczenie jasnej i precyzyjnej komunikacji dla przebiegu kontaktu z klientem; Komunikacja niewerbalna - cechy i właściwości; Rodzaje sygnałów niewerbalnych; Kreowanie własnego wizerunku za pomocą sygnałów niewerbalnych; Komunikacja werbalna i jej ch-ka; Metody ułatwiające komunikację; Bariery komunikacyjne; Różnice w komunikacji mężczyzn i kobiet. R.3 Sztuka rozmowy przez telefon: Pojęcie telemarketingu; Rola telemarketingu w pracy sprzedawcy bezpośredniego; Podstawowe reguły prowadzenia rozmowy telefonicznej; Modelowy przebieg rozmowy telefonicznej; Metody współdziałania z różnymi rodzajami klientów; Tekst sprawdzający umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej z kilentem. R.4 Sztuka bezpośredniej rozmowy z klientem: Planowanie rozmowy w zależności od nastawienia klienta; Planowanie rozmowy w oparciu o osobiste cele; Etapy indywidualnego spotkania dot. sprzedaży produktu; Techniki wywierania wpływu; Sposoby radzenia sobie z różny mi reakcjami klienta; Radzenie sobie z metaprogramami (czyli ogólnymi wzorcami postępowania klientaL. R.5 Stres w życiu zawodowym: Pojęcie stresu; Sposoby identyfikacji stresu i jego źródeł we własnym życiu; Czynniki stresogenne w pracy sprzedawcy bezpośredniego Optymalny poziom stresu; Czynniki obniżające nadmierny stres; Metody obniżania nadmiernego stresu; Techniki zmniejszania niepokoju i zdenerwowania przed rozmową z klientem. Posłowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. 1.Wybrane zagadnienia z teorii marketingu usług:1.1.Wprowadzenie do teorii marketingu. 1.2.Pojęcie i cechy usług. 1.3.Koncepcje marketingu-mix w działalności usłygowej. 2.Charakterstyka rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce; 2.1.Istota rynku usług telekomunikacyjnych. 2.2.Aspekty organizacyjno-prawne funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce. 2.3.Usługi świadczone na rynku usług telekomunikacyjnych. 3.Marketingowa analiza rynku rynku usług telekomunikacyjnych: 3.1.Wstęp do teorii badań marketingowych. 3.2.Wybrane metody analizy otoczenia firm telekomunikacyjnych. 3.3.Firma telekomunikacyjna jako obszar badań marketingowych. 3.4.Analiza SWOT w badaniach rynku telekomuniakcyjnego. 4.Marketingowe instrumenty oddziaływania na rynku usług telekomunikacyjnych: 4.1.istota i formy strategii marketingowych. 4.2.Produkt - usługa telekomunikacyjna. 4.3.Cena usługi telekomunikacyjnej. 4.4.Dystrybucja usług telekomunikacyjnych. 4.5.Promocja usług telekomunikacyjnych w praktyce działalności operatorów: 4.5.1.Wprowadzenie do metod aktywizacji sprzedaży usług telekomunikacyjnych. 4.5.2.Możliwości wykorzystania odziaływania psychologicznego na zachowanie nabywców. 4.5.3.Korzyści aktywizacji sprzedaży usług telekomunikacyjnych. 5.Istota obsługi klienta w telekomunikacji: 5.1.Klienci jako podstawa funkcjonowania firm. 5.2.Poczynania służące do utrzymaniu klienta. 5.3.Nowoczesne metody budowania więzi i lojalności klientów na rynku telekomunikacyjnym. 5.4.Uwarunkowania wprowadzenia CRM w firmie telekomunikacyjnej. 5.5.Wdrażanie systemu CRM w Telekomunikacji Polskiej. 5.6.Spojrzenie Deutsche Telekom na systemy CRM. 5.7.Skutki wdrażania systemów CRM.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kształtowanie relacji z klientami przez przedsiębiorstwo, 2. Kapitał społeczny przedsiębiorstwa, 3. Kapitał społeczny przedsiębiorstwa w kształtowaniu relacji z klientami w świetle wyników badań empirycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od autora; 1. Rodzaje transportu 1.1. Wiadomości wstępne 1.2. Transport drogowy 1.3. Transport kolejowy 1.4. Transport przesyłowy 1.5. Transport wodny śródlądowy 1.6. Transport morski 1.7. Transport lotniczy 1.8. Sprawdzenie wiadomości 2. Zadania transportowe dla spedytora 2.1. Wiadomości wstępne 2.2. Umowa spedycji 2.3. Odpowiedzialność spedytora i przewoźnika 2.4. Zlecenie spedycyjne 2.5. Sprawdzenie wiadomości 3. Usługi transportowe 3.1. Wiadomości wstępne 3.2. Plan realizacji usługi transportowej 3.3. Dobór środków transportu do realizacji usług transportowych 3.4. Przykładowe zadanie usług transportowych 3.5. Ceny usług spedycyjnych 3.6. Sprawdzenie wiadomości 4. Przepisy prawne związane z realizacją usług transportowych 4.1. Wiadomości wstępne 4.2. Przykłady regulacji prawnych w usługach transportowych 4.3. Opłaty drogowe w Polsce 4.4. Ubezpieczenie ładunku 4.5. Przepisy pracy kierowcy i załóg pojazdów 4.6. Wzory listów i dokumentów przewozowych 4.7. Sprawdzenie wiadomości 5. Rodzaje ładunków transportowych 5.1. Ładunki drobnicowe i masowe 5.2. Transport towarów niebezpiecznych 5.3. Dokumenty przewozowe przy transporcie ładunków niebezpiecznych 5.4. Transport ładunków łatwo psujących się 5.5. Transport ładunków ponadgabarytowych 5.6. Znaki manipulacyjne 5.7. Sprawdzenie wiadomości 6. Jednostki ładunkowe 6.1. Wiadomości wstępne 6.2. Formowanie jednostek ładunkowych 6.3. Przykłady formowania ładunków 6.4. Opakowanie w transporcie 6.5. Zabezpieczanie ładunku w transporcie 6.6. Systemy monitorowania transportu i ładunków 6.7. Sprawdzenie wiadomości 7. Informacje uzupełniające 7.1. Elektroniczna wymiana danych 7.2. Obsługa klienta w spedycji 7.3. Międzynarodowe standardy identyfikacji i wymiany danych w transporcie 7.4. Jakość w transporcie 7.5. Giełdy transportowe w spedycji 7.6. Sprawdzenie wiadomości; Słownik ważniejszych pojęć spedycyjnych; Przypisy; Bibliografia; Wykaz źródeł ilustracji; Wykaz źródeł tablic; Odpowiedzi do zadań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Obsługa klientów w logistyce zwrotów: Koncepcja obsługi klientów w logistyce zwrotów; Jakość obsługi klienta w logistyce zwrotów. Rozdział 2. Gospodarka o obiegu zamkniętym jako element funkcjonowania miasta w ramach idei smart city: Przegląd literatury; Metodyka badań; Analiza studium przypadku. Rozdział 3. Instrumenty wdrażania gospodarki o obiegu zamkniętym w Gminie Miejskiej Kraków: Gospodarka o obiegu zamkniętym jako wyzwanie; Instrumenty kształtujące gospodarkę o obiegu zamkniętym w Gminie Miejskiej Kraków. Rozdział 4. System kaucyjny w Europie: Istota systemu kaucyjnego w krajach europejskich; Funkcjonowanie systemu kaucyjnego na przykładzie Islandii; System kaucyjny w Polsce; Metodyka badań; Wyniki badań. Rozdział 5. Postrzeganie systemu kaucyjnego w Polsce przez konsumentów: Charakterystyka systemu kaucyjnego w Polsce; Metodyka badań; Wyniki badań. Rozdział 6. Analiza logistyki zwrotnej butelek po piwie w Polsce: Charakterystyka rynku piwa w Polsce; Opakowania stosowane na polskim rynku piwa; Polski system kaucyjny; Problemy logistyki zwrotnej butelek szklanych; Proponowane rozwiązania. Rozdział 7. Butelkomaty jako narzędzie logistyki zwrotnej: Charakterystyka butelkomatów; Butelkomaty w ujęciu światowym oraz z perspektywy Polski; Projekt butelkomatu. Rozdział 8. Opinia konsumentów na temat refillomatów w świetle przeprowadzonych badań: Przegląd literatury; Metodyka badań; Wyniki badań. Rozdział 9. Opakowania zwrotne w branży kosmetycznej: Funkcje opakowań produktów kosmetycznych; Rodzaje opakowań z tworzyw sztucznych dla produktów kosmetycznych; Regulacje prawne dotyczące opakowań w branży kosmetycznej; Ekologiczne opakowania w branży kosmetycznej; Opakowania zwrotne w branży kosmetycznej; Droga opakowania zwrotnego produktu kosmetycznego. Rozdział 10. Nowoczesne opakowania zwrotne stosowane w modelu B2C: Opakowania zwrotne w Polsce i za granicą; Metodyka badań; Wyniki badań dotyczących opakowania transportowego EkoBox od firmy InPost.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej