Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(44)
IBUK Libra
(5)
ebookpoint BIBLIO
(4)
Forma i typ
Książki
(44)
Publikacje dydaktyczne
(15)
Publikacje fachowe
(10)
E-booki
(9)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(33)
dostępne
(21)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Czytelnia
(34)
Autor
Czarnik Barbara
(6)
Przybyla Olga
(6)
Spychał Krzysztof
(5)
Jarosz Magdalena
(4)
Dudek Sandra
(3)
Skorek Ewa Małgorzata
(3)
Kaczorowska-Bray Katarzyna
(2)
Nowis-Zalewska Małgorzata
(2)
Sałamacha Przemysław
(2)
Żulewska-Wrzosek Justyna
(2)
Baczała Ditta
(1)
Baszkowski Adam
(1)
Bełszyński Jacek J. (1963- )
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Błasiak-Tytuła Marzena
(1)
Błeszyński Jacek (1963- )
(1)
Błeszyński Jacek J. (1963- )
(1)
Cmok Jarosław
(1)
Czul Karolina
(1)
Domagała Aneta
(1)
Elliot Gill
(1)
Emiluta-Rozya Danuta
(1)
Firkowska-Mankiewicz Anna
(1)
Frydecka Mirosława
(1)
Gerus Ewa
(1)
Glej Sandra
(1)
Gosztyła Małgorzata
(1)
Grabias Stanisław
(1)
Gunia Grażyna
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Głuchowska Hanna
(1)
Hołówka Tomasz
(1)
Jasiński Tomasz J
(1)
Jung Marcin (1979- )
(1)
Kamińska Dorota
(1)
Kamyk-Wawryszuk Agnieszka
(1)
Kowalik Elżbieta
(1)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(1)
Krzemińska Marcelina
(1)
Kuc Iwona
(1)
Kuczkowski Jerzy
(1)
Kurowska Marlena
(1)
Kwasiborska-Dudek Joanna
(1)
Lampart-Busse Marzena
(1)
Lechta Viktor
(1)
Manderla Aleksandra
(1)
Masgutowa Swietłana
(1)
Milewski Stanisław (1956- )
(1)
Muzyka-Furtak Ewa
(1)
Nosko-Goszczycka Magdalena
(1)
Nowara Piotr
(1)
Nowicka-Jasińska Monika
(1)
Obrębowski Andrzej
(1)
Olejnik Rafał
(1)
Orłowska-Popek Zdzisława
(1)
Panasiuk Jolanta
(1)
Pelc Maria
(1)
Podgórska Barbara
(1)
Przygoda Michał
(1)
Półtorak Agata
(1)
Regner Anna
(1)
Sadowska-Krajewska Aleksandra
(1)
Sitek Emilia J
(1)
Skibska Joanna
(1)
Smith Deborah Deutsch
(1)
Szewczyk Małgorzata
(1)
Szumski Grzegorz
(1)
Szurek Mateusz
(1)
Słodownik-Rycaj Ewa
(1)
Tarczyńska-Płatek Agnieszka
(1)
Tarkowski Zbigniew
(1)
Tarkowski Zbigniew (1953- )
(1)
Winczura Barbara (1969- )
(1)
Wolańska Ewa Małgorzata
(1)
Woźniak Tomasz
(1)
Wyleżoł Anna
(1)
Wąsik Marek
(1)
Włodarczyk Teresa
(1)
Zając Ewelina
(1)
Zakrzewski Andrzej P
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
Kraj wydania
Polska
(53)
Język
polski
(53)
Odbiorca
Dziecko z zaburzeniami mowy
(10)
Przedszkola
(6)
6-8 lat
(2)
Dzieci
(1)
Logopedzi
(1)
Temat
Zaburzenia mowy
(28)
Mowa
(17)
Korekcja mowy
(16)
Język polski
(12)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(10)
Dziecko
(6)
Logopedia
(6)
Wymowa
(6)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(5)
Spółgłoski
(5)
Terapia logopedyczna
(5)
Diagnoza logopedyczna
(4)
Komunikacja werbalna
(4)
Niepowodzenia szkolne
(4)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(3)
Jąkanie
(3)
Neurologopedia
(3)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(3)
Afazja
(2)
Dzieci
(2)
Dziecko niedosłyszące
(2)
Dziecko niewidome
(2)
Gramatyka
(2)
Język dziecka
(2)
Kinezyterapia
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Komunikacja wspomagająca
(2)
Muzykoterapia
(2)
Orientacja przestrzenna
(2)
Osoby z niepełnosprawnością
(2)
Terapia zajęciowa
(2)
Alalia
(1)
Aparaty słuchowe
(1)
Apartheid
(1)
Autyzm
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Budownictwo mieszkaniowe
(1)
Choroba Alzheimera
(1)
Choroby układu nerwowego
(1)
Czytanie
(1)
Diagnostyka medyczna
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Diagnoza surdologopedyczna
(1)
Dobro pacjenta (etyka lekarska)
(1)
Dyslekcja i dysgrafia
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko z zaburzeniami słuchu
(1)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Głuchoniemi
(1)
Intencjonalność
(1)
Język migowy
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konflikt palestyńsko-izraelski
(1)
Konfrontacja (prawo)
(1)
Kontratypy (prawo)
(1)
Kooperatywy mieszkaniowe
(1)
Lateralizacja
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
Logopedia dziecięca
(1)
Logorytmika
(1)
Mediacja rówieśnicza
(1)
Mediacja szkolna
(1)
Metoda Dobrego Startu
(1)
Mowa nienawiści
(1)
Mutyzm
(1)
Nadużycie prawa podmiotowego
(1)
Naprawienie szkody
(1)
Narząd słuchu
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Neurologia dziecięca
(1)
Nielegalne wysypiska odpadów
(1)
Niepełnosprawność intelektualna
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Ochrona dóbr osobistych
(1)
Osoby z zaburzeniami mowy
(1)
Osoby z zaburzeniami psychicznymi
(1)
Otorynolaryngologia
(1)
Oświata
(1)
Pamięć
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pokrzywdzony
(1)
Policjanci
(1)
Potrzeba autonomii
(1)
Prawa pacjenta
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo gospodarki odpadami
(1)
Prawo karne procesowe
(1)
Psychologia
(1)
Płatność zbliżeniowa
(1)
Rodzina
(1)
Rozumienie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Izrael
(1)
Kanada
(1)
Palestyna
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(12)
Ćwiczenia logopedyczne
(11)
Praca zbiorowa
(8)
Książka do wypełniania
(6)
Poradnik
(4)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Monografia
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(24)
Językoznawstwo
(12)
Medycyna i zdrowie
(7)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Historia
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
53 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przyczyny niepowodzeń szkolnych; Pojęcie dysleksji, jej rodzaje i przyczyny; Zaburzenia percepcji słuchowej; Rodzaje zaburzeń artykulacji; Trudności w uczeniu się uwarunkowane zaburzeniami spostrzeżeń wzrokowych; Dysgrafia; Dysortografia - definicja, symptomy, terapia; Zaburzenia orientacji przestrzennej; uczeń z zaburzeniami orientacji przestrzennej; Zaburzenia lateralizacji; Rola ruchu w procesie nauczania i terapii dziecka; Zaburzenia rozwoju ruchowego; Wczesne przejawy opóźnienia rozwoju ruchowego dzieci - zasady i sposoby ich usprawniania; Nadpobudliwość psychoruchowa; Dzieci zahamowane psychoruchowo; Przyczyny trudności w uczeniu się matematyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Przedmowa; Wstęp; Założenia programu; Cele ogólne i szczegółowe programu; Planowane efekty; Metody, formy i zasady pracy z dzieckiem; Harmonogram działań; Charakterystyka rozwojowej niepłynności mówienia i jąkania wczesnodziecięcego; Diagnoza i terapia jąkania; Ewaluacja programu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Zaburzenia mowy i terapia logopedyczna z perspektywy ogólnych koncepcji rozwoju człowieka. 1. Uściślenia terminologiczne. 2. Ogólne koncepcje rozwoju człowieka. 3. Modele badań rozwoju. 4. Etapy badań nad rozwojem języka dziecka. 5. Status logopedii jako nauki. 6. Perspektywy ujmowania terapii logopedycznej. 7. Strategie definiowania celów edukacyjnych a cele terapii logopedycznej. 8. Kształtowanie się modelu opieki logopedycznej w Polsce. Część II: Projekt badań porównawczych dotyczących opieki logopedycznej w systemie edukacyjnym Polski i Anglii. 1. Koncepcyjno-metodologiczne podstawy pracy. 2. Cele i założenia badań. 3. Sposób prowadzenia badań i wykorzystanie źródłą. Część III: System oświaty w Polsce i Anglii. 1. System oświaty w Polsce. 2. System oświaty w Anglii. 3. Analiza porównawcza polskiego i angielskiego systemu oświaty. Część IV: Struktura i organizacja opieki logopedycznej w Polsce i Anglii. 1. System opieki logopedycznej w Polsce. 2. System opieki logopedycznej w Anglii. Część V: Analiza porównawcza polskiego i angielskiego systemu opieki logopedycznej. 1. Sposób postrzegania opieki logopedycznej. 2. Miejsce opieki logopedycznej w systemie edukacji. 3. Finansowanie, zarządzanie i nadzór. 4. Prawne uregulowania. 5. Wielkość potrzeb w zakresie opieki logopedycznej. 6. Możliwości zaspokojenia potrzeb. 7. Modele wsparcia logopedycznego. 8. Instytucjonalne rozwiązania. 9. Specjaliści odpowiedzialni za organizację i przebieg opieki logopedycznej. 10. Udział rodziców w terapii logopedycznej. 11. Kierunki zmian. Część VI: Model systemu opieki logopedycznej - propozycja własna. 1. Założenia przyjęte przy konstruowaniu modelu. 2. Charakterystyka modelu. 3. Pierwszy wymiar, czyli poziomy opieki. 4. Drugi wymiar, czyli rodzaje opieki logopedycznej. 5. Trzeci wymiar, czyli sposoby charakter sprawowania opieki logopedycznej. 6. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Zestaw ćwiczeń do wykonywania podczas terapii logopedycznej. Samogłoski. Samogłoska A. Samogłoska E. Samogłoska O. Samogłoska U/Ó. Samogłoska I. Samogłoska Y. Samogłoska Ą. Samogłoska Ę. Spółgłoski. Spółgłoska P. Spółgłoska B. Spółgłoska M. Spółgłoska F. Spółgłoska W. Spółgłoska T. Spółgłoska D. Spółgłoska N. Spółgłoska Ń/N’. Spółgłoska L. Spółgłoska J. Spółgłoska Ł. Spółgłoska K. Spółgłoska G. Spółgłoska H/CH. Szereg ciszący. Spółgłoska Ś. Spółgłoska Ć. Spółgłoska Ź. Spółgłoska DŹ. Różnicowanie i utrwalanie głosek szeregu ciszącego. Szereg syczący. Spółgłoska S. Spółgłoska C. Spółgłoska Z. Spółgłoska DZ. Różnicowanie i utrwalanie głosek szeregu syczącego. Szereg szumiący. Spółgłoska SZ. Spółgłoska CZ. Spółgłoska Ż/RZ. Spółgłoska DŻ. Różnicowanie i utrwalanie głosek trzech szeregów. Różnicowanie głosek szeregu szumiącego. Różnicowanie głosek trzech szeregów. Spółgłoska drżąca dziąsłowa. Spółgłoska R. Mowa bezdźwięczna. Spółgłoska W/W’. Spółgłoska Z. Spółgłoska Ż. Spółgłoska Ź. Spółgłoska DZ. Spółgłoska DŻ. Spółgłoska DŹ. Spółgłoska B/B’. Spółgłoska D/D’. Spółgłoska G/G’.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wybrane zagadnienia z terapii muzycznej; Muzykoterapia i trening relaksacyjny w pracy z dziećmi; Metoda Ruchu Rozwijającego; Kinezjologia edukacyjna jako wsparcie dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych; Terapia dzieci z zaburzoną neurodynamiką przez kontakt ze zwierzętami; Usprawnianie percepcji wzrokowej; Usprawnianie percepcji wzrokowej na materiale; Usprawnianie funkcji analizatora wzrokowego na materiale literowym; Usprawnianie analizy i syntezy wzrokowej na materiale literowym, sylabowym i wyrazowym; Ćwiczenia analizy i syntezy wzrokowej; Usprawnianie percepcji słuchowej; Układanie zdań i dzielenie ich na wyrazy; Dzielenie wyrazów na sylaby; Podział na samogłoski i spółgłoski; Ćwiczenia usprawniające percepcję wzrokową i słuchową; Utrwalanie prawidłowej wymowy zgłoski sz; Różnicowanie głosek sz - s; Ćwiczenia orientacji przestrzennej; Ćwiczenia orientacji przestrzennej - strona lewa i prawa; Kierowca; Ćwiczenia utrwalające określenia słowne dotyczące stosunków przestrzennych; Ćwiczenia utrwalające kierunki Ćwiczenie orientacji przestrzennej, Usprawnienia percepcji wzrokowej; Rozwijanie orientacji w schemacie ciała i przestrzeni; Propozycje tekstów do ćwiczeń w orientacji przestrzennej; Usprawnianie lateralizacji; Herbata w hotelu; Ćwiczenia regulujące prawidłowe ustawienie głowy w przestrzeni w stosunku do ciała; Ćwiczenia wyrabiające odruch równowagi; Żabki - usprawnianie ogólnej koordynacji ruchów; Zajęcia usprawniające funkcjonowanie analizatora kinestetyczno-ruchowego; Spacer po lecie - ćwiczenia koordynacji ruchów ze szczególnym uwzględnieniem problemów dzieci z zaburzeniami równowagi; Spotkanie z Calineczką - zajęcia dla dzieci zahamowanych emocjonalnie; Dziecko "zamknięte" ("wycofanie") na zajęciach socjoterapeutycznych - propozycje ćwiczeń; Zimowe igraszki - propozycja zajęć dla dzieci z nadpobudliwością psychoruchową; Zajęcia dla dzieci z zaburzeniami w sferze emocjonalno-społecznej; Warsztat muzykoterapeutyczny: Drzewko smutku - drzewko radości; W leśniczówce - ćwiczenia rozwijające zdolność rozumienia czytanego tekstu; Zabawa na lodzie - ćwiczenia rozwijające zdolność rozumienia czytanego tekstu; Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla dzieci z trudnościami w uczeniu się matematyki. Dodawanie i odejmowanie w zakresie 10
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Ćwiczenia aparatu mowy: Ćwiczenia aparatu oddechowego; Ćwiczenia aparatu fonacyjnego; Ćwiczenia aparatu artykulacyjnego. Ćwiczenia utrwalające artykulację samogłosek: Ćwiczenia samogłoski [a]; Ćwiczenia samogłoski [u]; Ćwiczenia samogłoski [y]; Ćwiczenia samogłoski [e]; Ćwiczenia samogłoski [o]; Ćwiczenia samogłoski [i]. Ćwiczenia utrwalające samogłoski w imionach, związkach wyrazowych i zdaniach: Utrwalanie samogłosek w imionach (łatwych); Utrwalanie samogłosek w związkach wyrazowych i zdaniach. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Logopedia XXI Wieku)
Zawiera: ROZDZIAŁ 1. Niepełnosprawność intelektualna – wprowadzenie do problematyki 1.1. Zarys problemów 1.2. Refleksje nad inteligencją ogólną i jej regulacyjną rolą 1.3. Osoba niepełnosprawna intelektualnie w kulturze 1.4. Kierunki wsparcia osób z niepełnosprawnością intelektualną ROZDZIAŁ 2. Zaburzenia komunikacji językowej w grupie osób z niepełnosprawnością intelektualną 2.2. Możliwości komunikacyjne dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim 2.3. Możliwości komunikacyjne dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym 2.4. Możliwości komunikacyjne osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim ROZDZIAŁ 3. Niepełnosprawność intelektualna jako zaburzenie współwystępujące 3.1. Rozwój i zaburzenia komunikacji językowej u osób z zespołem Downa 3.2. Rozwój i zaburzenia komunikacji językowej u osób z zespołem Gregga 3.3. Masaż logopedyczny 3.4. Możliwości komunikacyjne osób z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi (PDD – Pervasive Developmental Disorders) ROZDZIAŁ 4. Niepełnosprawność intelektualna jako zaburzenie mogące współwystępować z innymi zespołami 4.1. Mózgowe porażenie dziecięce jako zespół objawów chorobowych 4.2. Zaburzenia rozwoju psychoruchowego dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym 4.3. Etiologia i klasyfikacje mózgowego porażenia dziecięcego 4.4. Odmiany kliniczne mózgowego porażenia dziecięcego 4.5. Rozwój mowy i jej zaburzenia u dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym ROZDZIAŁ 5. Niepełnosprawność intelektualna jako zaburzenie ujawniające się w okresie rozwoju 5.1. Możliwości komunikacyjne osób z zespołem łamliwego chromosomu X. Porównanie zespołu z niepełnosprawnością intelektualną i z autyzmem 5.2. Niepełnosprawność intelektualna jako zaburzenie w rozwoju. DIAGNOZA I TERAPIA LOGOPEDYCZNA MAŁEGO DZIECKA Z ZABURZENIAMI ZE SPEKTRUM AUTYZMU (ASD) 1. Zaburzenie ze spektrum autyzmu - kryteria diagnostycze, uwarunkowania genetyczne i neurobiologiczne 2. Komunikacja niewerbalna i werbalna dzieci z ASD oraz dzieci rozwijających się prawidłowo - uściśnienia terminologiczne 3. Zaburzenia komunikacji niewerbalnej i werbalnej u dzieci z ASD - porównanie z normatywnym rozwojem komunikacji społecznej 4. Opóźniony rozwój mowy czy zaburzony rozwój komunikacji werbalnej i niewerbalnej u dzieci z ASD - diagnozowanie i formy zaburzeń komunikacji w ASD 5. Próba porównania zachowań językowych i komunikacyjnych osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz osób z zaburzeniem ze spektrum autyzmu 6. Diagnoza różnicowa niedokształcenia mowy pochodzenia korowego i niedokształcenia mowy w autyzmie 7. Diagnoza rozumienia mowy osób z ASD ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi - propozycja modelu badania 8. ASD a niedosłuch, neuropatia słuchowa i centralne zaburzenia przetważania słuchowego - zależności, współwystępowanie, różnicowanie 9. ASD a epilepsja 10. Zaburzenia czynności jedzenia u dzieci ze spektrum autyzmu 11. Znaczenie procesów przetwarzania sensorycznego w rozwoju komunikacji dzieci z ASD 12. ESDM (Early Start Denver Model) - wielospecjalistyczna metoda wczesnej interwencji dla małych dzieci z ASD 13. Praca logopedyczna z małym dzieckiem ze spektrum autyzmu - podstawowe cele i strategie pracy 14. Terapia logopedyczna dziecka z ASD z nadwrażliwością lub podwrażliwością dotykową obszaru orofacjalnego 15. Wspomagające i alternatywnemetody porozumiewania się (AAC) w pracy nad rozwojem mowy i komunikacji dzieci z ASD 16. Wykorzystanie gestów obrazujących ruchy artykulatorów GORA w terapii logopedycznej dziecka z ASD 17. Etyka w gabinecie logopedy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ewolucja podejścia do niepełnosprawności intelektualnej- mowa, język, komunikacja; 2. Jakość komunikowania się ze społeczeństwem osób z niepełnosprawnością intelektualną; 3. Badania nad poziomem kompetencji językowych osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i w normie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zaburzenia ze spektrum autyzmu – kryteria diagnostyczne, uwarunkowania genetyczne i neurobiologiczne; Komunikacja niewerbalna i werbalna dzieci z ASD oraz dzieci rozwijających się prawidłowo – uściślenie terminologiczne; Zaburzenia komunikacji niewerbalnej i werbalnej u dzieci z ASD – porównanie z normatywnym rozwojem komunikacji społecznej; Opóźniony rozwój mowy czy zaburzony rozwój komunikacji werbalnej i niewerbalnej u dzieci z ASD – diagnozowanie i formy zaburzeń komunikacji w ASD; Próba porównania zachowań językowych i komunikacyjnych osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz osób z zaburzeniem ze spektrum autyzmu; Diagnoza różnicowa niedokształcenia mowy pochodzenia korowego i niedokształcenia mowy w autyzmie; Diagnoza rozumienia mowy osób z ASD ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi – propozycja modelu badania; ASD a niedosłuch, neuropatia słuchowa i centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego – zależności, współwystępowanie, różnicowanie; ASD a epilepsja; Zaburzenia czynności jedzenia u dzieci ze spektrum autyzmu; Znaczenie procesów przetwarzania sensorycznego w rozwoju komunikacji dzieci z ASD; ESDM (Early Start Denver Model) – wielospecjalistyczna metoda wczesnej interwencji dla małych dzieci z ASD; Praca logopedyczna z małym dzieckiem ze spektrum autyzmu – podstawowe cele i strategie pracy; Terapia logopedyczna dziecka z ASD z nadwrażliwością lub podwrażliwością dotykową obszaru orofacjalnego; Wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się (AAC) w pracy nad rozwojem mowy i komunikacji dzieci z ASD; Wykorzystanie gestów obrazujących ruchy artykulatorów ©GORA w terapii logopedycznej dziecka z ASD; Etyka w gabinecie logopedy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej