Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(107)
IBUK Libra
(14)
ebookpoint BIBLIO
(6)
Forma i typ
Książki
(101)
Publikacje dydaktyczne
(41)
E-booki
(20)
Publikacje fachowe
(14)
Publikacje naukowe
(8)
Druki ulotne
(4)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(88)
dostępne
(42)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(47)
Czytelnia
(90)
Autor
Sałamacha Przemysław
(13)
Głuchowska Hanna
(12)
Tarczyńska-Płatek Agnieszka
(12)
Dudek Sandra
(9)
Dudziec Kamila
(9)
Pelc Maria
(9)
Górska Milena
(7)
Spychał Krzysztof
(7)
Czarnik Barbara
(6)
Hinz Magdalena
(6)
Maniecka Magdalena
(6)
Przybyla Olga
(6)
Gubała Magdalena
(5)
Jarosz Magdalena
(4)
Miętkiewicz Jaśmina
(4)
Skorek Ewa Małgorzata
(4)
Nęcka Edward (1953- )
(3)
Orzechowski Jarosław
(3)
Sprawka Romana
(3)
Szymura Błażej (1969-2009)
(3)
Banaszek-Szapowałowa Aneta
(2)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(2)
Grabowska Anna
(2)
Górska Teresa
(2)
Harwas-Napierała Barbara
(2)
Kaczorowska-Bray Katarzyna
(2)
Król Małgorzata Beata
(2)
Lipka Anna
(2)
Nowis-Zalewska Małgorzata
(2)
Piaget Jean
(2)
Szewczyk Małgorzata
(2)
Trempała Janusz (1953- )
(2)
Waszczak Stanisław
(2)
Winnicka-Wejs Alicja
(2)
Zagrodzka Jolanta
(2)
Zeidler Kamil
(2)
Żulewska-Wrzosek Justyna
(2)
Baczała Ditta
(1)
Baszkowski Adam
(1)
Bełszyński Jacek J. (1963- )
(1)
Bodnar Adam (1977- )
(1)
Borowska Magdalena
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Błasiak-Tytuła Marzena
(1)
Błeszyński Jacek (1963- )
(1)
Błeszyński Jacek J. (1963- )
(1)
Chowaniak Jolanta
(1)
Cieszyńska Jagoda
(1)
Cmok Jarosław
(1)
Cywińska Małgorzata (1958- )
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Czerwińska-Rydel Anna (1973- )
(1)
Czul Karolina
(1)
Domagała Aneta
(1)
Doroszczak Jan
(1)
Dryżałowska Grażyna
(1)
Dubois Jacek (1962- )
(1)
Elliot Gill
(1)
Emiluta-Rozya Danuta
(1)
Filipczak-Białkowska Anita
(1)
Firkowska-Mankiewicz Anna
(1)
Fontana David
(1)
Frydecka Mirosława
(1)
Gerus Ewa
(1)
Giaro Tomasz
(1)
Glej Sandra
(1)
Gliszczyńska-Grabias Aleksandra
(1)
Glomb Dominika
(1)
Gosztyła Małgorzata
(1)
Grabias Stanisław
(1)
Grochowalska Magdalena
(1)
Grubalska Aleksandra
(1)
Grąbczewska-Różycka Katarzyna
(1)
Gunia Grażyna
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górski Marcin
(1)
Harwas-Napierała Barbara Tom 2 Charakterystyka okresów życia człowieka
(1)
Harwas-Napierała Barbara Tom 3 Rozwój funkcji psychicznych
(1)
Holoubek Gustaw (1923-2008)
(1)
Hołówka Tomasz
(1)
Huget Patrycja
(1)
Huras Agnieszka
(1)
Jasiński Tomasz J
(1)
Jaworski Czesław (1934-2018)
(1)
Jung Marcin (1979- )
(1)
Kadyszewski Borys
(1)
Kamińska Dorota
(1)
Kamyk-Wawryszuk Agnieszka
(1)
Kil Jan
(1)
Kobroń-Gąsiorowska Łucja
(1)
Korendo Marta
(1)
Kowalik Elżbieta
(1)
Kołakowska Tamara
(1)
Kołudzka Janina
(1)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(1)
Krenz-Brzozowska Lucyna
(1)
Krzemińska Marcelina
(1)
Krzywoń Danuta (1973- )
(1)
Kubacki Artur Dariusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(38)
2010 - 2019
(59)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(54)
Kraj wydania
Polska
(125)
Język
polski
(124)
angielski
(1)
Odbiorca
Dziecko z zaburzeniami mowy
(21)
6-8 lat
(20)
0-5 lat
(18)
Dzieci
(18)
Przedszkola
(8)
9-13 lat
(5)
Logopedzi
(5)
Nauczyciele
(4)
Rodzice
(4)
Szkoły podstawowe
(2)
Temat
Korekcja mowy
(44)
Mowa
(43)
Język polski
(37)
Wymowa
(29)
Zaburzenia mowy
(28)
Spółgłoski
(26)
Terapia logopedyczna
(22)
Dziecko
(16)
Język dziecka
(14)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(11)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(10)
Myślenie
(10)
Nauka mówienia
(8)
Pamięć
(7)
Psychologia rozwojowa
(7)
Komunikacja werbalna
(6)
Logopedia
(6)
Dzieci
(5)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(5)
Mowa nienawiści
(5)
Młodzież
(5)
Niepowodzenia szkolne
(5)
Osobowość
(5)
Akty mowy
(4)
Diagnoza logopedyczna
(4)
Język
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Metodologia
(4)
Rekwizycje wojenne
(4)
Spostrzeganie
(4)
Decyzje
(3)
Dziecko niedosłyszące
(3)
Dziecko niewidome
(3)
Gry edukacyjne
(3)
Internet
(3)
Jąkanie
(3)
Kinezyterapia
(3)
Mutyzm
(3)
Muzykoterapia
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Neurologopedia
(3)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(3)
Poznanie
(3)
Psychologia
(3)
Rozumowanie (logika)
(3)
Terapia zajęciowa
(3)
Umysł
(3)
Uwaga (psychologia)
(3)
Wiedza
(3)
Wychowanie przedszkolne
(3)
Wzrok
(3)
Świadomość
(3)
Afazja
(2)
Autyzm
(2)
Biologia molekularna
(2)
Ból
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Czytanie
(2)
Depresja psychiczna
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dziecko głuche
(2)
Gramatyka
(2)
Gry i zabawy
(2)
Kompetencje komunikacyjne
(2)
Komunikacja wspomagająca
(2)
Lekozależność
(2)
Metoda Dobrego Startu
(2)
Mózg
(2)
Orientacja przestrzenna
(2)
Osoby z niepełnosprawnością
(2)
Prawa człowieka
(2)
Prawo autorskie
(2)
Prawo karne procesowe
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przemoc
(2)
Prześladowanie w miejscu pracy
(2)
Psychologia poznawcza
(2)
Retoryka
(2)
Rozwój społeczny
(2)
Specjalne potrzeby komunikacyjne
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Stres
(2)
Uczniowie
(2)
Układ nerwowy
(2)
Zachowanie
(2)
Zarządzanie
(2)
Zniewaga
(2)
Alalia
(1)
Aparaty słuchowe
(1)
Apartheid
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Budownictwo mieszkaniowe
(1)
Choroba Alzheimera
(1)
Choroba Aspergera
(1)
Choroby układu nerwowego
(1)
Diagnostyka medyczna
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Diagnoza surdologopedyczna
(1)
Dobro pacjenta (etyka lekarska)
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Izrael
(1)
Kanada
(1)
Kosowo
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(27)
Materiały pomocnicze
(24)
Praca zbiorowa
(14)
Karty pracy ucznia
(12)
Ćwiczenia logopedyczne
(11)
Podręcznik
(7)
Książka do wypełniania
(6)
Poradnik
(4)
Monografia
(3)
Opracowanie
(3)
Scenariusz zajęć
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Debata
(1)
Dyskusja
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Mowy sądowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(56)
Językoznawstwo
(34)
Psychologia
(10)
Medycyna i zdrowie
(7)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Historia
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
127 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wstęp; Głoska J: 1. Ćwiczenia artykulatorów 2. Ćwiczenia oddechowe – kształtowanie prawidłowego toru wydechowego 3. Wizualizacja głoski J 4. Wywoływanie głoski J 5. Ćwiczenie głoski J w izolacji 6. Ćwiczenia głoski J w nagłosie sylab 7. Ćwiczenia głoski J w nagłosie rzeczowników 8. Ćwiczenie głoski J w śródgłosie cząstek wyrazów 9. Ćwiczenia głoski J w śródgłosie rzeczowników 10. Ćwiczenia głoski J w nagłosie i śródgłosie czasowników w liczbie pojedynczej i mnogiej 11. Ćwiczenia głoski J w wygłosie sylab 12. Ćwiczenia głoski J w wygłosie rzeczowników 13. Ćwiczenia głoski J w wygłosie czasowników 14. Kategoryzacja wyrazów 15. Kształtowanie orientacji przestrzennej 16. Ćwiczenie głoski J w wyrażeniach 17. Ćwiczenie głoski J w zdaniach 18. Automatyzacja głoski J. Głoska L: 1. Ćwiczenia artykulatorów 2. Ćwiczenia oddechowe – kształtowanie prawidłowego toru wydechowego 3. Wizualizacja głoski L 4. Wywoływanie głoski L 5. Ćwiczenie słuchu fonemowego 6. Ćwiczenie głoski L w izolacji 7. Ćwiczenia głoski L w nagłosie sylab 8. Ćwiczenia głoski L w nagłosie rzeczowników 9. Ćwiczenie głoski L w nagłosie rzeczowników 10.. Ćwiczenia głoski L w śródgłosie cząstek wyrazów 11. Ćwiczenia głoski L w śródgłosie rzeczowników 12. Ćwiczenia głoski L w śródgłosie czasowników 13. Ćwiczenia głoski L w wygłosie sylab 14. Ćwiczenia głoski J w wygłosie rzeczowników 15. Kategoryzacja wyrazów 16. Kształtowanie orientacji przestrzennej 17. Ćwiczenie głoski L w wyrażeniach 18. Ćwiczenie głoski L w zdaniach 19. Automatyzacja głoski L.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Głoska K: 1. Ćwiczenia artykulatorów 2. Ćwiczenia oddechowe – kształtowanie prawidłowego toru wydechowego 3. Wizualizacja głoski K 4. Wywoływanie głoski K 5. Ćwiczenie słuchu fonemowego 6. Ćwiczenie głoski K w izolacji 7. Ćwiczenie głoski K w nagłosie sylab 8. Ćwiczenie głoski K w nagłosie rzeczowników 9. Ćwiczenie głoski K w nagłosie czasowników 10. Ćwiczenie głoski K w śródgłosie cząstek wyrazów 11. Ćwiczenie głoski K w śródgłosie rzeczowników 12. Ćwiczenie głoski K w wygłosie sylab 13. Ćwiczenie głoski K w wygłosie rzeczowników 14. Ćwiczenie cząstek i sylab z głoską K w śródgłosie czasowników 15. Kategoryzacja wyrazów 16. Kształtowanie orientacji przestrzennej 17. Ćwiczenie głoski K w wyrażeniach 18. Ćwiczenie głoski K w zdaniach 19. Ćwiczenie głosek K, T w sylabach 20. Ćwiczenie głoski K w zdaniach 21. Automatyzacja głoski K. Głoska G: 1. Ćwiczenia artykulatorów 2. Ćwiczenia oddechowe – kształtowanie prawidłowego toru wydechowego 3. Wizualizacja głoski G 4. Wywoływanie głoski G 5. Ćwiczenie głoski G w izolacji 6. Ćwiczenie głoski G w nagłosie sylab 7. Ćwiczenie głoski G w nagłosie rzeczowników 8. Ćwiczenie głoski G w śródgłosie cząstek wyrazów 9. Ćwiczenie głoski G w śródgłosie rzeczowników 10. Ćwiczenie głoski G w nagłosie i śródgłosie czasowników 11. Kategoryzacja wyrazów 12. Kształtowanie orientacji przestrzennej 13. Ćwiczenie głoski G w wyrażeniach 14. Ćwiczenie głoski G w zdaniach 15. Automatyzacja głoski G 16. Ćwiczenie głoski G na końcu wyrazów, które w wymowie tracą swoją dźwięczność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Głoska S: 1. Ćwiczenia artykulatorów 2. Ćwiczenia oddechowe – kształtowanie prawidłowego toru wydechowego 3. Wizualizacja głoski S 4. Wywoływanie głoski S 5. Ćwiczenie różnicowania słuchowego 6. Ćwiczenie głoski S w izolacji 7. Ćwiczenia głoski S w nagłosie sylab 8. Ćwiczenia głoski S w nagłosie rzeczowników 9. Ćwiczenie głoski S w śródgłosie cząstek wyrazów 10. Ćwiczenia głoski S w śródgłosie rzeczowników 11. Ćwiczenia głoski S w nagłosie i śródgłosie czasowników 12. Ćwiczenia głoski S w wygłosie sylab 13. Ćwiczenia głoski S w wygłosie rzeczowników 14. Kategoryzacja wyrazów 15. Kształtowanie orientacji przestrzennej 16. Ćwiczenie głoski S w wyrażeniach 17. Ćwiczenie głoski S w zdaniach 18. Automatyzacja głoski S. Głoska Z: 1. Ćwiczenia artykulatorów 2. Ćwiczenia oddechowe – kształtowanie prawidłowego toru wydechowego 3. Wizualizacja głoski Z 4. Wywoływanie głoski Z 5. Ćwiczenie głoski Z w izolacji 6. Ćwiczenie głoski Z w nagłosie sylab 7. Ćwiczenia głoski Z w nagłosie rzeczowników 8. Ćwiczenie głoski Z w śródgłosie cząstek wyrazów 9. Ćwiczenia głoski Z w śródgłosie rzeczowników 10. Ćwiczenia głoski Z w nagłosie i śródgłosie czasowników 11. Kategoryzacja wyrazów 12. Kształtowanie orientacji przestrzennej 13. Ćwiczenie głoski Z w wyrażeniach 14. Ćwiczenie głoski Z w zdaniach 15. Automatyzacja głoski Z. Głoska C: 1. Ćwiczenia artykulatorów 2. Ćwiczenia oddechowe – kształtowanie prawidłowego toru wydechowego 3. Wizualizacja głoski C 4. Wywoływanie głoski C 5. Ćwiczenie głoski C w izolacji 6. Ćwiczenia głoski C w nagłosie sylab 7. Ćwiczenia głoski C w nagłosie rzeczowników 8. Ćwiczenie głoski C w śródgłosie cząstek wyrazów 9. Ćwiczenie głoski C w śródgłosie rzeczowników 10. Ćwiczenia głoski C w nagłosie i śródgłosie czasowników 11. Ćwiczenia głoski C w wygłosie sylab 12. Ćwiczenia głoski C w wygłosie rzeczowników 13. Kategoryzacja wyrazów 14. Kształtowanie orientacji przestrzennej 15. Ćwiczenie głoski C w wyrażeniach 16. Ćwiczenie głoski C w zdaniach 17. Automatyzacja głoski C. Głoska DZ: 1. Ćwiczenia artykulatorów 2. Ćwiczenia oddechowe – kształtowanie prawidłowego toru wydechowego 3. Wizualizacja głoski DZ 4. Wywoływanie głoski DZ 5. Ćwiczenie głoski DZ w izolacji 6. Ćwiczenie głoski DZ w nagłosie sylab 7. Ćwiczenia głoski DZ w nagłosie rzeczowników 8. Ćwiczenie głoski DZ w śródgłosie cząstek wyrazów 9. Ćwiczenia głoski DZ w śródgłosie rzeczowników 10. Ćwiczenia głoski DZ w nagłosie i śródgłosie czasowników 11. Ćwiczenia głoski DZ w nagłosie i śródgłosie wyrazów 12. Kategoryzacja wyrazów 13. Ćwiczenie głoski DZ w wyrażeniach 14. Ćwiczenie głoski DZ w zdaniach 15. Automatyzacja głoski DZ.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Głoska SZ: 1. Ćwiczenia artykulatorów 2. Ćwiczenia oddechowe – kształtowanie prawidłowego toru wydechowego 3. Wizualizacja głoski SZ 4. Wywoływanie głoski SZ 5. Ćwiczenie różnicowania słuchowego 6. Ćwiczenie głoski SZ w izolacji 7. Ćwiczenia głoski SZ w nagłosie sylab 8. Ćwiczenia głoski SZ w nagłosie rzeczowników 9. Ćwiczenie głoski SZ w śródgłosie cząstek wyrazów 10. Ćwiczenia głoski SZ w śródgłosie rzeczowników 11. Ćwiczenia głoski SZ w wygłosie sylab 12. Ćwiczenia głoski SZ w wygłosie rzeczowników 13. Ćwiczenia głoski SZ w nagłosie, śródgłosie i wygłosie sylab 14. Kategoryzacja wyrazów 15. Kształtowanie orientacji przestrzennej 16. Ćwiczenie głoski SZ w wyrażeniach 17. Ćwiczenie głoski SZ w zdaniach 18. Automatyzacja głoski SZ. Głoska Ż: 1. Ćwiczenia artykulatorów 2. Ćwiczenia oddechowe – kształtowanie prawidłowego toru wydechowego 3. Wizualizacja głoski Ż 4. Wywoływanie głoski Ż 5. Ćwiczenie różnicowania słuchowego 6. Ćwiczenie głoski Ż w izolacji 7. Ćwiczenia głoski Ż w nagłosie sylab 8. Ćwiczenie głoski Ż (RZ) w nagłosie rzeczowników 9. Ćwiczenia głoski Ż w śródgłosie cząstek wyrazów 10. Ćwiczenia głoski Ż (RZ) w śródgłosie rzeczowników 11. Ćwiczenia głoski Ż (RZ) w nagłosie, śródgłosie czasowników 12. Kategoryzacja wyrazów 13. Ćwiczenie głoski Ż (RZ) w wyrażeniach 14. Ćwiczenie głoski Ż (RZ) w zdaniach 15. Automatyzacja głoski Ż (RZ). Głoska CZ: 1. Ćwiczenia artykulatorów 2. Ćwiczenia oddechowe – kształtowanie prawidłowego toru wydechowego 3. Wizualizacja głoski CZ 4. Wywoływanie głoski CZ 5. Ćwiczenie głoski CZ w izolacji 6. Ćwiczenia głoski CZ w nagłosie sylab 7. Ćwiczenia głoski CZ w nagłosie rzeczowników 8. Ćwiczenie głoski CZ w nagłosie czasowników 9. Ćwiczenie głoski CZ w śródgłosie cząstek wyrazów 10. Ćwiczenia głoski CZ w śródgłosie rzeczowników 11. Ćwiczenia głoski CZ w śródgłosie czasowników 12. Ćwiczenia głoski CZ w wygłosie sylab 13. Ćwiczenia głoski CZ w wygłosie rzeczowników 14. Kategoryzacja wyrazów 15. Kształtowanie orientacji przestrzennej 16. Ćwiczenie głoski CZ w wyrażeniach 17. Ćwiczenie głoski CZ w zdaniach 18. Automatyzacja głoski CZ. Głoska DŻ: 1. Ćwiczenia artykulatorów 2. Ćwiczenia oddechowe – kształtowanie prawidłowego toru wydechowego 3. Wizualizacja głoski DŻ 4. Wywoływanie głoski DŻ 5. Ćwiczenie głoski DŻ w izolacji 6. Ćwiczenie głoski DŻ w nagłosie sylab 7. Ćwiczenia głoski DŻ w nagłosie rzeczowników 8. Ćwiczenie głoski DŻ w śródgłosie cząstek wyrazów 9. Ćwiczenia głoski DŻ w śródgłosie rzeczowników 10. Kategoryzacja wyrazów 11. Kształtowanie orientacji przestrzennej 12. Ćwiczenie głoski DŻ w wyrażeniach 13. Ćwiczenie głoski DŻ w zdaniach 14. Automatyzacja głoski DŻ.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Głoska Ś: 1. Ćwiczenia artykulatorów 2. Ćwiczenia oddechowe – kształtowanie prawidłowego toru wydechowego 3. Wizualizacja głoski Ś 4. Wywoływanie głoski Ś 5. Ćwiczenie różnicowania słuchowego 6. Ćwiczenie głoski Ś w izolacji 7. Ćwiczenia głoski Ś (SI) w nagłosie sylab 8. Ćwiczenia głoski Ś (SI) w nagłosie rzeczowników 9. Ćwiczenie głoski Ś (SI) w śródgłosie cząstek wyrazów 10. Ćwiczenia głoski Ś (SI) w śródgłosie rzeczowników 11. Ćwiczenia głoski Ś w wygłosie sylab 12. Ćwiczenia głoski Ś w wygłosie rzeczowników 13. Ćwiczenia głoski Ś (SI) w nagłosie i śródgłosie czasowników 14. Kategoryzacja wyrazów 15. Kształtowanie orientacji przestrzennej 16. Ćwiczenie głoski Ś (SI) w wyrażeniach 17. Ćwiczenie głoski Ś (SI) w zdaniach 18. Automatyzacja głoski Ś (SI). Głoska Ź: 1. Ćwiczenia artykulatorów 2. Ćwiczenia oddechowe – kształtowanie prawidłowego toru wydechowego 3. Wizualizacja głoski Ź 4. Wywoływanie głoski Ź 5. Ćwiczenie głoski Ź w izolacji 6. Ćwiczenie głoski Ź (ZI) w nagłosie sylab 7. Ćwiczenia głoski Ź (ZI) w nagłosie rzeczowników 8. Ćwiczenie głoski Ź (ZI) w śródgłosie cząstek wyrazów 9. Ćwiczenia głoski Ź (ZI) w śródgłosie rzeczowników 10. Ćwiczenia głoski Ź (ZI) w nagłosie i śródgłosie czasowników 11. Kategoryzacja wyrazów 12. Kształtowanie orientacji przestrzennej 13. Ćwiczenie głoski Ź (ZI) w wyrażeniach 14. Ćwiczenie głoski Ź (ZI) w zdaniach 15. Automatyzacja głoski Ź (ZI). Głoska Ć: 1. Ćwiczenia artykulatorów 2. Ćwiczenia oddechowe – kształtowanie prawidłowego toru wydechowego 3. Wizualizacja głoski Ć 4. Wywoływanie głoski Ć 5. Ćwiczenie głoski Ć (CI) w izolacji 6. Ćwiczenia głoski Ć (CI) w nagłosie sylab 7. Ćwiczenia głoski Ć (CI) w nagłosie rzeczowników 8. Ćwiczenie głoski Ć (CI) w śródgłosie cząstek wyrazów 9. Ćwiczenie głoski Ć (CI) w śródgłosie rzeczowników 10. Ćwiczenia głoski Ć (CI) w nagłosie i śródgłosie czasowników 11. Ćwiczenia głoski Ć (CI) w wygłosie sylab 12. Ćwiczenia głoski Ć (CI) w wygłosie rzeczowników 13. Kategoryzacja wyrazów 14. Kształtowanie orientacji przestrzennej 15. Ćwiczenie głoski Ć (CI) w wyrażeniach 16. Ćwiczenie głoski Ć (CI) w zdaniach 17. Automatyzacja głoski Ć (CI). Głoska DŹ: 1. Ćwiczenia artykulatorów 2. Ćwiczenia oddechowe – kształtowanie prawidłowego toru wydechowego 3. Wizualizacja głoski DŹ 4. Wywoływanie głoski DŹ 5. Ćwiczenie głoski DŹ w izolacji 6. Ćwiczenie głoski DŹ (DZI) w nagłosie sylab 7. Ćwiczenia głoski DŹ (DZI) w nagłosie rzeczowników 8. Ćwiczenie głoski DŹ (DZI) w śródgłosie cząstek wyrazów 9. Ćwiczenia głoski DŹ (DZI) w śródgłosie rzeczowników 10. Ćwiczenia głoski DŹ (DZI) w nagłosie i śródgłosie czasowników 11. Kategoryzacja wyrazów 12. Kształtowanie orientacji przestrzennej 13. Ćwiczenie głoski DŹ (DZI) w wyrażeniach 14. Ćwiczenie głoski DŹ (DZI) w zdaniach 15. Automatyzacja głoski DŹ (ZI).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zaburzenia ze spektrum autyzmu – kryteria diagnostyczne, uwarunkowania genetyczne i neurobiologiczne; Komunikacja niewerbalna i werbalna dzieci z ASD oraz dzieci rozwijających się prawidłowo – uściślenie terminologiczne; Zaburzenia komunikacji niewerbalnej i werbalnej u dzieci z ASD – porównanie z normatywnym rozwojem komunikacji społecznej; Opóźniony rozwój mowy czy zaburzony rozwój komunikacji werbalnej i niewerbalnej u dzieci z ASD – diagnozowanie i formy zaburzeń komunikacji w ASD; Próba porównania zachowań językowych i komunikacyjnych osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz osób z zaburzeniem ze spektrum autyzmu; Diagnoza różnicowa niedokształcenia mowy pochodzenia korowego i niedokształcenia mowy w autyzmie; Diagnoza rozumienia mowy osób z ASD ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi – propozycja modelu badania; ASD a niedosłuch, neuropatia słuchowa i centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego – zależności, współwystępowanie, różnicowanie; ASD a epilepsja; Zaburzenia czynności jedzenia u dzieci ze spektrum autyzmu; Znaczenie procesów przetwarzania sensorycznego w rozwoju komunikacji dzieci z ASD; ESDM (Early Start Denver Model) – wielospecjalistyczna metoda wczesnej interwencji dla małych dzieci z ASD; Praca logopedyczna z małym dzieckiem ze spektrum autyzmu – podstawowe cele i strategie pracy; Terapia logopedyczna dziecka z ASD z nadwrażliwością lub podwrażliwością dotykową obszaru orofacjalnego; Wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się (AAC) w pracy nad rozwojem mowy i komunikacji dzieci z ASD; Wykorzystanie gestów obrazujących ruchy artykulatorów ©GORA w terapii logopedycznej dziecka z ASD; Etyka w gabinecie logopedy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Logopedia XXI Wieku)
Zawiera: ROZDZIAŁ 1. Niepełnosprawność intelektualna – wprowadzenie do problematyki 1.1. Zarys problemów 1.2. Refleksje nad inteligencją ogólną i jej regulacyjną rolą 1.3. Osoba niepełnosprawna intelektualnie w kulturze 1.4. Kierunki wsparcia osób z niepełnosprawnością intelektualną ROZDZIAŁ 2. Zaburzenia komunikacji językowej w grupie osób z niepełnosprawnością intelektualną 2.2. Możliwości komunikacyjne dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim 2.3. Możliwości komunikacyjne dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym 2.4. Możliwości komunikacyjne osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim ROZDZIAŁ 3. Niepełnosprawność intelektualna jako zaburzenie współwystępujące 3.1. Rozwój i zaburzenia komunikacji językowej u osób z zespołem Downa 3.2. Rozwój i zaburzenia komunikacji językowej u osób z zespołem Gregga 3.3. Masaż logopedyczny 3.4. Możliwości komunikacyjne osób z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi (PDD – Pervasive Developmental Disorders) ROZDZIAŁ 4. Niepełnosprawność intelektualna jako zaburzenie mogące współwystępować z innymi zespołami 4.1. Mózgowe porażenie dziecięce jako zespół objawów chorobowych 4.2. Zaburzenia rozwoju psychoruchowego dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym 4.3. Etiologia i klasyfikacje mózgowego porażenia dziecięcego 4.4. Odmiany kliniczne mózgowego porażenia dziecięcego 4.5. Rozwój mowy i jej zaburzenia u dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym ROZDZIAŁ 5. Niepełnosprawność intelektualna jako zaburzenie ujawniające się w okresie rozwoju 5.1. Możliwości komunikacyjne osób z zespołem łamliwego chromosomu X. Porównanie zespołu z niepełnosprawnością intelektualną i z autyzmem 5.2. Niepełnosprawność intelektualna jako zaburzenie w rozwoju. DIAGNOZA I TERAPIA LOGOPEDYCZNA MAŁEGO DZIECKA Z ZABURZENIAMI ZE SPEKTRUM AUTYZMU (ASD) 1. Zaburzenie ze spektrum autyzmu - kryteria diagnostycze, uwarunkowania genetyczne i neurobiologiczne 2. Komunikacja niewerbalna i werbalna dzieci z ASD oraz dzieci rozwijających się prawidłowo - uściśnienia terminologiczne 3. Zaburzenia komunikacji niewerbalnej i werbalnej u dzieci z ASD - porównanie z normatywnym rozwojem komunikacji społecznej 4. Opóźniony rozwój mowy czy zaburzony rozwój komunikacji werbalnej i niewerbalnej u dzieci z ASD - diagnozowanie i formy zaburzeń komunikacji w ASD 5. Próba porównania zachowań językowych i komunikacyjnych osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz osób z zaburzeniem ze spektrum autyzmu 6. Diagnoza różnicowa niedokształcenia mowy pochodzenia korowego i niedokształcenia mowy w autyzmie 7. Diagnoza rozumienia mowy osób z ASD ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi - propozycja modelu badania 8. ASD a niedosłuch, neuropatia słuchowa i centralne zaburzenia przetważania słuchowego - zależności, współwystępowanie, różnicowanie 9. ASD a epilepsja 10. Zaburzenia czynności jedzenia u dzieci ze spektrum autyzmu 11. Znaczenie procesów przetwarzania sensorycznego w rozwoju komunikacji dzieci z ASD 12. ESDM (Early Start Denver Model) - wielospecjalistyczna metoda wczesnej interwencji dla małych dzieci z ASD 13. Praca logopedyczna z małym dzieckiem ze spektrum autyzmu - podstawowe cele i strategie pracy 14. Terapia logopedyczna dziecka z ASD z nadwrażliwością lub podwrażliwością dotykową obszaru orofacjalnego 15. Wspomagające i alternatywnemetody porozumiewania się (AAC) w pracy nad rozwojem mowy i komunikacji dzieci z ASD 16. Wykorzystanie gestów obrazujących ruchy artykulatorów GORA w terapii logopedycznej dziecka z ASD 17. Etyka w gabinecie logopedy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; PODSTAWY DIAGNOZY INTERDYSCYPLINARNEJ: Diagnoza pedagogiczna. Specyfika i obszary diagnozy w ujęciu historycznym; Diagnoza psychopedagogiczna. Podstawowe pojęcia, przedmiot, problemy i modele diagnozy w naukach społecznych; Diagnoza w neurologii dziecięcej; Diagnoza psychiatryczna dziecka. DIAGNOZA FUNKCJI PODSTAWOWYCH. WYBRANE ZAGADNIENIA: Diagnoza funkcjonalna i symptomy zaburzeń funkcji podstawowych. Wybrane problemy; Diagnoza funkcjonalna dziecka z dysfunkcją wzroku; Diagnoza percepcji słuchowej; Diagnostyka motoryki małej; Ewolucja rozumienia lateralizacji w naukach podstawowych. Implikacje dla diagnozy i interwencji pedagogicznej; Diagnoza procesów integracji sensorycznej dziecka; Diagnozowanie gotowości szkolnej dziecka. DIAGNOZA WYBRANYCH ZABURZEŃ ROZWOJOWYCH: Wczesne objawy autyzmu; Diagnoza zespołu Aspergera; Diagnoza dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym oraz komunikacji alternatywnej i wspomagającej; Diagnoza dziecka z dystrofią mięśniową. WYBRANE PROBLEMY DIAGNOZY LOGOPEDYCZNEJ: Zaburzenia mowy u dzieci chorych neurologicznie. Diagnoza kliniczna a rozpoznanie logopedyczne; Czas i istota opieki logopedycznej w przypadku małego dziecka z rozszczepem wargi i podniebienia; Narzędzia stosowane w diagnozie jąkania u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; Dyslalia: objawy, przyczyny, klasyfikacje, podstawy diagnozy oraz postępowanie logopedyczne. Noty o autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wypowiedź w interakcji , 2. Funkcje informacyjno - weryfikacyjne wypowiedzi parlamentarnych , 3. Funkcje emtoywne wypowiedzi parlamentarnych , 4. Funkcje działania wypowiedzi parlamentarnych , 5. Perswazja jako podstawowy sposób działania językowego w wypowiedziach parlamentarnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Komunikacja – diagnoza, możliwości językowe i komunikacyjne: Psychologiczne aspekty języka i mowy; zaburzenia rozwoju mowy i komunikacji u małych dzieci z autyzmem. Dylematy wczesnej diagnozy autyzmu; Język, mowa i komunikacja u dzieci z FAS – doniesienie z badań; Mowa i język dzieci z zespołem Downa – czynniki zakłócające; Zaburzenia substancji segmentalnej czy wielowymiarowe zaburzenia rozwoju mowy dzieci z rozszczepem wargi i podniebienia; Komunikacja z dzieckiem z syndromem apallicznym – dylematy diagnostyczne. Cz. II Komunikacja – relacje interpersonalne, komunikacja społeczna: Dzieci ze specjalnymi potrzebami komunikacyjnymi – rozważania o możliwościach komunikacyjnych; Wczesne zabawy interakcyjne jako płaszczyzna rozwijania umiejętności komunikacyjnych u dzieci z zespołem Downa; Dziecko z zespołem Möbiusa w komunikacji interpersonalnej; Zaburzenia mowy i komunikacji w świetle relacji interpersonalnych; Wybrane aspekty procesu komunikacji u dzieci i młodzieży niedostosowanych społecznie. Cz. III Komunikacja – grupa rówieśnicza, edukacja integracyjna: Komunikacja dzieci przedszkolnych w grupach integracyjnych; Wybrane aspekty komunikowania w klasie integracyjnej; Sytuacja szkolna uczniów z zaburzeniami mowy w klasie i grupie rówieśniczej; Kompetencja komunikacyjna dzieci z niepełnosprawnością umysłową w stopniu lekkim w warunkach edukacji integracyjnej i specjalnej. Cz. IV Komunikacja – wspomaganie rozwoju i terapia: Wybrane zagadnienia terapii dziecka z zaburzeniami rozwoju mowy i komunikacji; Wspomaganie rozwoju komunikacji i odżywiania dziecka z rzadką chorobą genetyczną; wspomaganie pozawerbalnej komunikacji dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym i głębszą niepełnosprawnością intelektualną przez stymulację rozwoju emocjonalnego; Znaczenie i wykorzystanie komunikacji wspomagającej i alternatywnej (AAC) w porozumiewaniu się z osobami z głęboką niepełnosprawnością intelektualną; Posługiwanie się prostymi instrumentami perkusyjnymi sposobem bezsłownego komunikowania się dzieci; Wspomaganie komunikacji niewerbalnej między dzieckiem a nauczycielem przez muzykoterapię; Wspomaganie komunikacji niewerbalnej między osób z niepełnosprawnością wzrokową przez sztukę; Wspieranie komunikacji osób niesłyszących w wirtualnym świecie internetu; wybrane aspekty diagnozy i terapii trudności komunikacyjnych u dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Przedmowa. Rozdział 1. Dziecko zaburzone czy dziecko z zaburzeniami?. Rozdział 2. Dziecko trudne: 2.1. Dziecko nieposłuszne; 2.2. Dziecko tyran; 2.3. Dziecko zabiera czy kradnie?; 2.4. Dziecko agresywne i jego ofiara. Rozdział 3. Dziecko nadpobudliwe psychoruchowo. Rozdział 4. Dziecko lękliwe: 4.1. Dziecko śpiące z rodzicami; 4.2. Dziecko z fobią przedszkolną. Rozdział 5. Dziecko mutystyczne czy nieśmiałe?. Rozdział 6. Dziecko jąkające się czy niepłynnie mówiące?. Rozdział 7. Dziecko opóźnione w rozwoju mowy: 7.1. Dziecko niemówiące lub słabo mówiące; 7.2. Dzieci z mową bezładną; 7.3. Dziecko z autyzmem czy upośledzone umysłowo?; 7.4. Dziecko dwujęzyczne. Rozdział 8. Rozpoznanie dziecka zaburzonego: 8.1. Rodzaje diagnozy; 8.2. Cele diagnozy; 8.3. Etapy diagnozy; 8.4. Metody diagnozy. Rozdział 9. Wychowanie dziecka zaburzonego: 9.1. Zmierzch wychowania; 9.2. Kary fizyczne; 9.3. Olimpiada z wychowania oraz ocena z mowy. Rozdział 10. Terapia dziecka zaburzonego: 10.1. Podejście dyrektywne i niedyrektywne; 10.2. Motywacja do terapii; 10.3. Pseudoterapia. Rozdział 11. Praktyka: 11.1. Procedury; 11.2. Metoda przytrzymywania lub siłowania; 11.3. Muzykoterapia i relaksacja; 11.4. Terapia mutyzmu; 11.5. Jąkanie wczesnodziecięce – dylematy terapeutyczne; 11.6. Postępowanie z dzieckiem moczącym się; 11.7. Cudotwórczyni; 11.8. Reedukacja dzieci agresywnych; 11.9. Spojrzenie rodziców. Rozdział 12. Program WST: 12.1. Praca z rodzicami/opiekunami; 12.2. Zmiana zachowania; 12.3. Stymulowanie rozwoju poznawczo-językowego; 12.4. Materiały pomocnicze do programu WST. Rozdział 13. Zaburzenia zachowania, emocji i mowy u dzieci a reakcje rodziców – badania własne: 13.1. Zaburzenia zachowania, emocji i mowy u dzieci; 13.2. Reakcje rodziców na zaburzenia występujące u dzieci. Bibliografia. Indeks. Spis rycin i tabel. Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I. Perspektywa holistyczna w psychologicznych badaniach rodzin; Cz. II. Zmodyfikowana metoda lozańska; Cz. III. Badania - analiza danych i diagnozy; Cz. IV. Rozważania wokół badań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Oddech do mówienia; 2. Głos; 3. Akcent; 4. Intonacja i frazowanie; 5. Pauza; 6. Alfabet fonetyczny; 7. Dykcja; 8. Prozodia w interpretacji; 9. Etiuda dykcyjna; Ortofonia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Logopedia to interdyscyplinarna dziedzina nauki, która bardzo szybko rozwinęła się w ostatnim dziesięcioleciu. Jej intensywny rozwój jest związany ze wzrostem zapotrzebowania społecznego wynikającego ze zwiększenia świadomości i wiedzy na temat zaburzeń mowy. W procesie diagnostyczno-terapeutycznym mowy najważniejsza jest rola logopedy, jednak najczęściej pełny sukces terapeutyczny osiąga się dopiero przy współpracy wielu specjalistów. Dlatego tak istotna w rozwoju myśli logopedycznej jest kooperacja wielu dziedzin nauki, świadcząca o interdyscyplinarności logopedii.

Tom zawiera teoretyczne rozważania oraz wyniki badań własnych naukowców i praktyków, którzy reprezentują ośrodki naukowe, placówki oświatowe oraz terapeutyczne z całej Polski. Ukazali oni logopedię jako dziedzinę o interdyscyplinarnych podstawach, a także przyczynili się do kontynuacji dyskusji oraz współpracy specjalistów zajmujących się pomocą dzieciom i dorosłym z zaburzeniami mowy i języka. W monografii znajdują się rozważania specjalistów z różnych dziedzin - logopedii, neurologopedii, surdologopedii, onkologopedii, oligofrenopedagogiki, psychologii, ortodoncji, językoznawstwa, glottodydaktyki - co umożliwia wieloaspektowe spojrzenie na skomplikowane zagadnienie, jakim jest szeroko pojęta komunikacja.

Ze Słowa wstępnego

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Mowa, język, czytanie 2. Przyswajanie umiejętności czytania 3. Dysleksja rozwojowa, czylii specyficzne rozwojowe zaburzenia czytania 4. Właściwości mowy i jej zaburzenia u dzieci a dysleksja rozwojowa 5. Umiejętności językowe dzieci dyslektycznych 6. Struktura językowa opowiadań tworzonych przez dzieci dyslektyczne 7. Struktura treściowa opowiadań tworzonych przez dzieci z dysleksją 8. Rezultaty badań a profilaktyka i terapia dysleksji rozwojowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Postępowanie logopedyczne. Standardy terapii I. Sprawności formacyjne: Diagnoza neurologiczna dzieci; Diagnostyka neuropsychologiczna dzieci i osób dorosłych; Diagnoza psychiatryczna – przewodnik po zaburzeniach mowy; Diagnoza audiofoniczna; Diagnoza laryngologiczno-foniatryczna. II. Zaburzenia mowy związane z niewykształconą kompetencją językową. 1. Głuchota: Usprawnianie percepcji słuchowej; Programowanie rozwoju fonologicznego dzieci z zaburzeniami słuchu; Postępowanie logopedyczne z zastosowaniem metody fonogestów; Postępowanie logopedyczne w głuchocie i niedosłuchu. Programowanie języka; 2. Dyslalia: Postepowanie logopedyczne w przypadku dyslalii, 3. Alalia prolongata: Postępowanie logopedyczne w przypadku alalii prolongaty; 4. Oligofazja: Postepowanie logopedyczne w przypadkach oligofazji; Postepowanie logopedyczne w przypadku zespołu Downa; 5. Opóźnienie rozwoju mowy na tle zaburzeń neurologicznych: Postępowanie logopedyczne w przypadkach alalii i niedokształcenia mowy o typie afazji; Standard postępowania logopedycznego w przypadku dzieci z padaczką; Postępowanie logopedyczne w przypadku zespołu mózgowego porażenia dziecięcego; Postępowanie logopedyczne w przypadku dzieci z zespołem poalkoholowym (FAS); 6. Dysleksja rozwojowa: Postepowanie logopedyczne w przypadku dysleksji rozwojowej; 7. Autyzm: Standard postepowania logopedycznego w przypadku autyzmu; Postepowanie logopedyczne w przypadku osób dorosłych z zespołem Aspergera. III. Zaburzenia mowy związane z zaburzeniami sprawności realizacyjnych: 1. Wczesna interwencja logopedyczna: Postępowanie logopedyczne w przypadku noworodków i niemowląt; 2. Dysfonia: Postepowanie logopedyczne w przypadkach osób z czynnościowymi zaburzeniami głosu, 3. Dysglosja: Postępowanie logopedyczne w przypadku osób z wadą zgryzu; Postępowanie logopedyczne u osób z dyslalią i ankylogosją; Postepowanie logopedyczne u osób po wycięciu nowotworu jamy ustnej; Standard postepowania logopedycznego w przypadku rozszczepu wargi i podniebienia; Postepowanie logopedyczne w przypadku osób laryngektomowanych; 4. Niepłynność mówienia: Diagnoza i terapia osób z zaawansowanym jąkaniem; 5. Dyzatria: Postepowanie logopedyczne w przypadku dyzatrii. IV. Zaburzenia mowy związane z rozpadem sprawności językowych i komunikacyjnych: 1. Afazja: Postępowanie logopedyczne w przypadkach afazji; 2. Pragnozja: Postepowanie logopedyczne w przypadku pragnozji; 3. Neurodegeneracja: Postepowanie logopedyczne w przypadkach chorób neurodegeneracyjnych, 4. Otepienie: Standardy postępowania logopedycznego w przypadku otępienia alzheimerowskiego, 5. Zespół czołowy: Postępowanie logopedyczne w przypadku zespołu psychorganicznego czołowego; 6. Zespół zamknięcia: Postepowanie logopedyczne w przypadku stanów ograniczonej świadomości i zespołu zamknięcia, 7. Schizofazja: Schizofazja. Zasady postepowania logopedycznego. V. Podtrzymywanie i doskonalenie sprawności językowych i komunikacyjnych: 1. Logopedia podeszłego wieku: Stabilizowanie normy interakcyjnej u osób w podeszłym wieku; 2. Logopedia artystyczna: Budowanie wzorcowej wymowy w wypowiedziach artystycznych; Standard postepowania logopedycznego w logopedii artystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej