Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(478)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(476)
Publikacje naukowe
(239)
Publikacje fachowe
(144)
Publikacje dydaktyczne
(16)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
E-booki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(331)
tylko na miejscu
(296)
wypożyczone
(31)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(362)
Czytelnia
(301)
Autor
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(9)
Hołyst Brunon (1930- )
(6)
Oręziak Leokadia (1954- )
(5)
Szymonik Andrzej (1952- )
(5)
Uścińska Gertruda (1958- )
(5)
Forward Susan (1938- )
(4)
Hołyst Brunon (1930- ). Bezpieczeństwo jednostki, społeczeństwa i gatunku ludzkiego
(4)
Siciński Jędrzej
(4)
Urbanowski Bohdan (1943- )
(4)
Antonowicz Paweł
(3)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(3)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(3)
Godzic Wiesław (1953- )
(3)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(3)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(3)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(3)
Piwowarski Juliusz (1954- )
(3)
Wojciechowska-Filipek Sylwia
(3)
Babińska-Górecka Renata
(2)
Banaś Jarosław
(2)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(2)
Bosek Leszek
(2)
Dercz Maciej (1963- )
(2)
Dewey John (1859-1952)
(2)
Draheim Szymon Emilia
(2)
Ekman Paul (1934- )
(2)
Frazier Donna
(2)
Goffman Erving (1922-1982)
(2)
Grażyński Ryszard
(2)
Gąsowska Magdalena K
(2)
Hołyst Brunon (1930- ). Przeciwko życiu
(2)
Itrich-Drabarek Jolanta
(2)
Jabłoński Paweł
(2)
Jeruszka Urszula (1952- )
(2)
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Kil Jan
(2)
Kmieciak Błażej
(2)
Kmiecik Zbigniew R
(2)
Kordel Zdzisław (1950- )
(2)
Kosikowski Cezary (1942- )
(2)
Kowalczyk Marek
(2)
Kożuch Barbara (1950- )
(2)
Kryla-Cudna Katarzyna
(2)
Kulesza Michał (1948-2013)
(2)
Kulińska Ewa
(2)
Kusztal Justyna
(2)
Küng Lucy
(2)
Latoszek Ewa (1954- )
(2)
Lewandowicz-Machnikowska Monika (1973- )
(2)
Lutek Wojciech
(2)
Malinowska Ewa
(2)
Mazurczak-Jasińska Eliza
(2)
Mazurek-Kucharska Beata
(2)
Małecka-Ziembińska Edyta
(2)
Misiuk Andrzej (1958- )
(2)
Modzelewski Wojciech Tomasz
(2)
Morańska Danuta (1963- )
(2)
Mędrala Małgorzata
(2)
Nitecki Stanisław
(2)
Nowicka-Skóra Anna
(2)
Pastuszak Zbigniew
(2)
Pawelec Kazimierz Jerzy
(2)
Pisarczyk Łukasz
(2)
Powałowski Andrzej (1951- )
(2)
Przybysz Piotr
(2)
Puślecki Zdzisław W. (1947- )
(2)
Rozmus Dariusz (1961- )
(2)
Sierpowska Iwona
(2)
Smektała Tymon (1977- )
(2)
Spurek Sylwia (1976- )
(2)
Stelina Jakub (1969- )
(2)
Strelau Jan (1931-2020)
(2)
Sześciło Dawid (1985- )
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Waloszek Danuta (1947- )
(2)
Wilczek-Karczewska Magdalena
(2)
Wolska Hanna
(2)
Wziątek-Staśko Anna
(2)
Zaremba Ulyana
(2)
Abt Stefan (1937-2002)
(1)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamczyk Andrzej
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Andrusiewicz Andrzej (1940- )
(1)
Anielska Agnieszka
(1)
Anioł Włodzimierz (1955- )
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Antonowicz Alicja
(1)
Anusz Andrzej (1965- )
(1)
Araszkiewicz Michał
(1)
Attwood Tony (1952- )
(1)
Augustyniak Monika
(1)
Bach-Golecka Dobrochna
(1)
Badura Ewelina
(1)
Baka Łukasz
(1)
Balicki Marcin
(1)
Balicki Ryszard (1968- )
(1)
Bandarzewski Kazimierz
(1)
Baran Beata
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(135)
2010 - 2019
(217)
2000 - 2009
(97)
1990 - 1999
(27)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(263)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(476)
nieznany (-cn)
(1)
Niemcy
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(477)
angielski
(2)
Odbiorca
Prawnicy
(4)
Szkoły wyższe
(4)
Pracownicy HR
(2)
Pracownicy naukowi
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Doradcy podatkowi
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Komornicy sądowi
(1)
Nauczyciele
(1)
Pracownicy
(1)
Sędziowie
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Unia Europejska (UE)
(29)
Prawo Unii Europejskiej
(18)
Zarządzanie
(17)
Przedsiębiorstwo
(16)
Samorząd terytorialny
(16)
Środki masowego przekazu
(14)
Kultura organizacyjna
(13)
Postępowanie administracyjne
(12)
Prawo administracyjne
(12)
Bezpieczeństwo narodowe
(11)
Bezpieczeństwo publiczne
(11)
Finanse publiczne
(11)
Polityka społeczna
(11)
Zarządzanie jakością
(11)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(11)
Dzieci
(10)
Relacje międzyludzkie
(10)
Administracja publiczna
(9)
Internet
(9)
Prawo pracy
(9)
Społeczeństwo informacyjne
(9)
Kadry
(8)
Komunikacja społeczna
(8)
Logistyka gospodarcza
(8)
Prawo wspólnotowe europejskie
(8)
Szkolnictwo wyższe
(8)
Służba zdrowia
(8)
Zarządzanie kryzysowe
(8)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(8)
Świadczenia społeczne
(8)
Kobieta
(7)
Konkurencyjność
(7)
Marketing
(7)
Media społecznościowe
(7)
Motywacja pracy
(7)
Prawo podatkowe
(7)
Prawo socjalne
(7)
Przywództwo
(7)
Służby mundurowe
(7)
Ubezpieczenia społeczne
(7)
Zachowanie organizacyjne
(7)
Budżety terenowe
(6)
Etyka zawodowa
(6)
Globalizacja
(6)
Innowacje
(6)
Komunikacja marketingowa
(6)
Logistyka
(6)
Menedżerowie
(6)
Nauczyciele
(6)
Policja
(6)
Prawo karne procesowe
(6)
Prawo porównawcze
(6)
Prawo zamówień publicznych
(6)
Zarządzanie służbą zdrowia
(6)
Zdrowie publiczne
(6)
Łańcuch dostaw
(6)
Bezpieczeństwo osobiste
(5)
Działalność gospodarcza
(5)
Filozofowie
(5)
Ochrona danych osobowych
(5)
Opieka społeczna
(5)
Organizacja
(5)
Poczucie bezpieczeństwa
(5)
Polityka podatkowa
(5)
Praca
(5)
Prawo karne
(5)
Prawo konstytucyjne
(5)
Prawo międzynarodowe
(5)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(5)
Rozwój zrównoważony
(5)
Rynek finansowy
(5)
Rynek pracy
(5)
Terapia zajęciowa
(5)
Terroryzm
(5)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(5)
Zaangażowanie pracowników
(5)
Zapobieganie
(5)
Zarządzanie publiczne
(5)
Zwalczanie
(5)
Administracja
(4)
Administracja rządowa
(4)
Audyt wewnętrzny
(4)
Banki
(4)
Cyberprzestępczość
(4)
Egzekucja administracyjna
(4)
Etyka biznesu
(4)
Filozofia nowożytna
(4)
Filozofia polska
(4)
Filozofia współczesna
(4)
Funkcjonariusze publiczni
(4)
Harmonizacja prawa
(4)
Historia filozofii
(4)
Inteligencja (psychologia)
(4)
Kapitał ludzki
(4)
Kultura
(4)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(4)
Monografia
(4)
Młodzież
(4)
Organizacje
(4)
Osobowość
(4)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(227)
1901-2000
(59)
1989-2000
(47)
1801-1900
(17)
1945-1989
(10)
1701-1800
(5)
1501-1600
(4)
1601-1700
(4)
1901-1914
(3)
1914-1918
(3)
1918-1939
(3)
1401-1500
(2)
1939-1945
(2)
1001-1100
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1939-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(247)
Kraje Unii Europejskiej
(34)
Stany Zjednoczone (USA)
(12)
Europa
(11)
Niemcy
(11)
Czechy
(5)
Rosja
(5)
Francja
(4)
Wielka Brytania
(4)
Ukraina
(3)
Świat
(3)
Austria
(2)
Belgia
(2)
Chiny
(2)
Chorwacja
(2)
Dania
(2)
Estonia
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
Hiszpania
(2)
Indie
(2)
Litwa
(2)
Szwajcaria
(2)
Słowacja
(2)
Afryka Południowa
(1)
Ameryka Północna
(1)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Australia
(1)
Azja
(1)
Białoruś
(1)
Brazylia
(1)
Bułgaria
(1)
Cypr
(1)
Czarnogóra
(1)
Finlandia
(1)
Grecja
(1)
Japonia
(1)
Kanada
(1)
Kazachstan
(1)
Kraje GUAM
(1)
Kraje rozwinięte
(1)
Kraków
(1)
Meksyk
(1)
Nowa Gwinea (wyspa)
(1)
Serbia
(1)
Szwecja
(1)
Toruń (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Walia (Wielka Brytania)
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Monografia
(474)
Materiały pomocnicze
(26)
Praca zbiorowa
(25)
Raport z badań
(22)
Podręcznik
(9)
Case study (studium przypadku)
(2)
Bibliografia
(1)
Komentarz prawny
(1)
Konstytucja
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Orzeczenie sądowe
(1)
Program telewizyjny
(1)
Raport
(1)
Umowa międzynarodowa
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(146)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(116)
Zarządzanie i marketing
(108)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(85)
Socjologia i społeczeństwo
(64)
Edukacja i pedagogika
(48)
Psychologia
(44)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(27)
Media i komunikacja społeczna
(27)
Medycyna i zdrowie
(18)
Filozofia i etyka
(17)
Transport i logistyka
(17)
Historia
(16)
Informatyka i technologie informacyjne
(9)
Nauka i badania
(5)
Literaturoznawstwo
(3)
Archeologia
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Językoznawstwo
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Religia i duchowość
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
479 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdz. I. Wprowadzający: I. Pojęcie osobowości i podstawowych elementów struktury osobowości. II.Rzetelność i trafność metody badań psychologicznych. Rozdz. II. Wybrane metody badania całych struktur osobowości: I. Kwestionariusz T. G. Grygiera, jako metoda badania struktury osobowości w ujęciu psychoanalitycznym: Elementy struktury osobowości w ujęciu psychoanalityków; Charakterystyka kwestionariusza T. G. Grygiera. II. Kwestionariusz G. Sterna, jako metoda badania osobowości w ujęciu H. A. Murraya: Charakterystyka koncepcji struktury osobowości H. A. Murraya; Kwestionariusz G. Sterna, jako metoda badania osobowości, opartej na koncepcji H. A. Murraya. III. Kwerstionariusz G. Bergera jako metoda badania koncepcji osobowości w ujęciu R. Le Senne’a: Charakterystyka koncepcji typów charakteru R. Le Senne’a; Charakterystyka kwestionariusza G. Bergera. Rozdz. III. Wybrane metody badania potrzeb psychicznych: I. Charakterystyka wybranych koncepcji potrzeb psychicznych: Psychoanalityczna koncepcja „potrzeb” psychicznych; Potrzeby psychiczne w ujęciu A. H. Maslowa; Koncepcja dynamizmów osobowości R. B. Cattella; Koncepcja potrzeb J. P. Guilforda; Koncepcja funkcjonowania popędów w ujęciu J. Konorskiego; Koncepcja potrzeb psychicznych K. Obuchowskiego; Koncepcja potrzeb psychicznych H. A. Murrraya. II. Kwestionariusz H. A. Murrraya i M. I. Steina, jako metoda badania potrzeb psychicznych. III. Test Apercepcji Tematycznej (TAT) jako metoda badania potrzeb otamowanych, utajonych. Rozdz. IV. Wybrane metody badania lęku i agresywności: I.Pojęcie leku i charakterystyka reakcji lękowych; Kwestionariusz J. Taylor; Arkusz samopoznania R. B. Cattella jako metoda badania reakcji lękowych; Kwestionariusz Ch. D. Spielbergera; Kwestionariusz do oceny reakcji lekowych, opracowane przez J. Wolpe; Skala pewności siebie; Kwestionariusz A. H. Bussa i A. Durkee, jako metoda badania agresywności. Rozdz. V. Test przymiotników G. H. Gougha i A. B. Heilbruna, jako metoda badania obrazu siebie: I. Struktura i rozwój obrazu siebie. II. Charakterystyka Testu Przymiotników G. H. Gougha i A. B. Heilbruna. Rozdz. VI. Wybrane metody badania postaw wartościujących i religijnych: I. Pojęcie i podziały postaw. II. Wybrane metody badania postaw wartościujących: Charakterystyka postaw wartościujących; Kwestionariusz Ch. Morrisa, jako metoda badania wyboru określonych wartości stylu życia; Kwestionariusz G. W. Allporta jako metoda badania postaw wartościujących. III. Wybrane metody badania postaw religijnych: Charakterystyka postaw religijnych; Charakterystyka skali do badania postaw religijnych, opracowanej przez W. Prężynę; Charakterystyka kwestionariusza do badań nad religijnością, opracowanego przez W. Piwowarskiego; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Spectrum)
1. Wydarzenia medialne jako wielkie święta masowego komunikowania; 2. Scenariusze wydarzeń medialnych: Konkurs, Konkwista. Koronacja; 3. Wydarzenia medialne jako przedmiot negocjacji; 4. Realizacja wydarzeń medialnych medialnych; 5. Świętowanie wydarzeń medialnych; 6. Wydarzenia medialne jako praktyki szamańskie; 7. Wydarzenia medialne- przegląd zagadnień; Ocena skutków wydarzeń medialnych- pięć ram teoretycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
WSTĘP; 1. WYKLUCZENIE SPOŁECZNE – NOWE ZJAWISKO CZY NOWA NAZWA 1.1. Powstanie i kariera pojęcia 1.2. Pojęcie wykluczenia na tle innych pojęć 1.3. Próby definiowania wykluczenia społecznego 1.4. Inkluzja versus ekskluzja? 1.5. Egalitaryzm versus spójność 1.6. O pomiarze 2. WYKLUCZENI 2.1. Wykluczenie a problem płci 2.2. Wykluczenie w perspektywie wieku 2.3. Bogaci i ubodzy - podziały ekonomiczne 2.4. Wykluczenie uwarunkowane etnicznie 2.5. Wykluczenie w perspektywie podziałów klasowych 2.6. Robotnicy jako „przegrani” transformacji i nowa klasa średnia 2.7. Wykluczenie w perspektywie terytorialnej - polska wieś 2.8. Wykluczenie a funkcjonalność życiowa - niepełnosprawni 2.9. Wykluczenie polityczne 3. ZWALCZANIE WYKLUCZENIA SPOŁECZNEGO 3.1. Historyczny kontekst działań na rzecz zwalczania wykluczenia społecznego 3.2. Rola państwa w zwalczaniu wykluczenia społecznego (koncepcje polityczno-doktrynalne) 3.3. Działania trzeciego sektora 3.3.1. Organizacje społeczne 3.3.2. Ekonomia społeczna 3.4. Współczesne podejście do zwalczania wykluczenia społecznego 3.4.1. Wykluczenie jako konstrukt społeczny 3.4.2. Inkluzja i wspólnoty lokalne 3.4.3. Inkluzja a integracja - przykład mniejszości narodowych 3.4.4. Samotransformacją europejskiego modelu społecznego 3.4.5. Zapobieganie wykluczeniu poprzez edukację 3.4.6. Inkluzja w miejscu pracy i poprzez pracę 3.5. Inkluzja w perspektywie społeczeństwa obywatelskiego 3.5.1. Definiowanie społeczeństwa obywatelskiego 3.5.2. Inkluzja – między ekonomią a obywatelskością? 3.5.3. Nowe obszary wykluczenia i wyzwania inkluzyjne; ZAKOŃCZENIE; BIBLIOGRAFIA; SUMMARY.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Zawiera: Wstęp; Nauka o zwyczajach; Różnorodność kultur; Integracja kultury; Indianie Pueblo z Nowego Meksyku; Dobu; Północno - zachodnie wybrzeże Ameryki; Istota społeczeństwa; Jednostka i wzór kultury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Dowodzenie jako czynność wiedzotwórcza i wytwór tej czynności: Wprowadzenie; Niektóre aspekty wiedzy i zadania epistemologii w nauce o dowodach; Modelowanie wiedzy i rodzaje kazusów; Racjonalność w myśleniu o dowodach; Niewygodne uwagi praktyczne. R. 2 Środek dowodowy: Pojęcie; Relewancja; W stronę definicji. R. 3 Badanie środka dowodowego: „Ślepota na treść”; Jakość i wiarygodność środka dowodowego; Stosunki między środkami dowodowymi; Waga środków dowodowych; jeszcze o rodzajach środków dowodowych. R. 4 Ustalenia faktyczne: Zagadnienia ogólne; Teoria śledztwa a ustalenia faktyczne; Aspekty dowodowe. R. 5 Rozumowania: Wprowadzenie; Rozumowania indukcyjne; Rozumowanie dedukcyjne; Rozumowanie abdukcyjne. R. 6 Opowieści o przestępstwie: Wprowadzenie; Pojęcie opowieści; Podstawowa rola opowieści; Rodzaje opowieści; Kontrola opowieści; Struktura opowieści; Zakotwiczenie narracji; Porównywanie opowieści. R. 7 Argument dowodowy: Wprowadzenie; Generalizacje; Wizualizacja struktury argumentów; Dialektyka argumentów; Argumenty a opowieści. R. 8 Sieci wnioskowań: Wprowadzenie; Właściwości sieci wnioskowań; Metoda wykresów Johna Henry’ego Wigmore’a. R. 9 Prawdopodobieństwo: Wprowadzenie; Kilka uwag ogólnych; Prawdopodobieństwo a przekonanie; Podejście bayesowskie; Rzut oka na logikę rozmytą; Funkcja przekonania; Uwagi końcowe. R. 10 Rozumowanie do najlepszego wyjaśniania: Charakterystyka problemu; Ogólnie o koherencji; Eksplancjonizm; Niektóre dalsze problemy poznawcze. R. 11 Tło teorii udowodnienia: Przedmiot dowodzenia; Standard dowodu; Inwentarz pojęć i jego modyfikacja. R. 12 Uzasadnienie, prawdziwość, błąd: Uzasadnienie; Prawdziwość; Błąd. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 343 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 343 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przyczyny szczególnego znaczenia zaangażowania pracowników w procesie zarządzania; 2. Rola zaangażowania we współczesnym zarządzaniu; 3. Koncepcje oceny i pomiaru zaangażowania pracowników; 4. Metoda oceny zaangażowania organizacyjnego oraz zaangażowania w pracę; 5. Motywowanie w zarządzaniu przez zaangażowanie; 6. System motywowania do zaangażowania pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; I. Kształtowanie się kompetencji komunikacyjnej u dzieci 1. Język, mowa, komunikacja 2. Kompetencja komunikacyjna 3. Periodyzacja rozwoju kompetencji komunikacyjnej 4. Kształtowanie się kompetencji komunikacyjnej u dzieci II. Autyzm – charakterystyka zaburzenia 1. Autyzm – problemy terminologiczne 2. Etiologia autyzmu 3. Objawy autyzmu III. Zachowania komunikacyjne dzieci z autyzmem 1. Przedjęzykowe stadium komunikacji dzieci z autyzmem 2. Niewerbalne zachowania komunikacyjne 3. Werbalne zachowania komunikacyjne IV. Metodologia badań własnych V. Deficyty kompetencji komunikacyjnej badanych dzieci 1. Kompetencja werbalna (językowa) 2. Umiejętności interakcyjne 3. Kompetencja społeczno-kulturowa 4. Kompetencja pragmatyczna 5. Kompetencja emocjonalna 6. Kompetencja poznawcza 7. Kompetencja symboliczna 8. Kompetencja metakomunikacyjna 9. Kompetencja korekcyjna (korygująca) VI. Rewizja zachowań uznanych za charakterystyczne dla osób z autyzmem 1. Echolalie 2. Stereotypie językowe 3. Powtarzające się aktywności językowe 4. Trudności z używaniem zaimków osobowych 5. Niezwykłe, osobliwe używanie słów VII. Wnioski i postulaty badawcze; Bibliografia; Spis tabel; Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; ROZDZIAŁ 1. Tendencje rozwoju konsumpcji jako przesłanka działań marketingowych 1.1. Megatrendy wyznacznikami przyszłych zachowań konsumentów 1.1.1. Podstawowe uwarunkowania i rodzaje megatrendów w rozwoju konsumpcji 1.1.2. Procesy demograficzne nowym wyzwaniem dla marketingu 1.1.3. Czynniki technologiczne w kształtowaniu zachowań konsumenckich 1.1.4. Uwarunkowania ekonomiczne zmian w zachowaniach konsumenckich 1.1.5. Uwarunkowania społeczno-kulturowe - tendencje zmian wartości konsumpcyjnych 1.2. Pokolenia konsumentów - wartości, postawy, zachowania we współczesnym świecie 1.3. Cechy nowego konsumenta 1.4. Etnocentryzm i globalizacja konsumpcji 1.4.1. Globalizacja w aspekcie wpływu na zachowania konsumentów 1.4.2. Podstawy etnocentryzmu konsumenckiego a rozwój marketingu globalnego 1.5. Postmodernizm w konsumpcji i jego implikacje marketingowe 1.5.1. Cechy postmodernizmu jako etapu w rozwoju społeczno-ekonomicznym 1.5.2. Prawidłowości konsumpcji postmodernistycznej 1.5.3. Wpływ zmian technologicznych i społecznych na konsumpcję i marketing ROZDZIAŁ 2. Produkt i jego atrybuty jako uwarunkowania zachowań konsumentów 2.1. Produkt jako uwarunkowanie procesu decyzyjnego konsumenta 2.1.1. Preferowane cechy i asortyment produktów 2.1.2. Reakcje konsumentów wobec nowych produktów 2.1.3. Dyfuzja innowacji na polskim rynku 2.2. Oczekiwania konsumentów dotyczące opakowań 2.3. Rola marki w procesie decyzyjnym konsumenta 2.3.1. Wybór marki przez konsumenta 2.3.2. Lojalność wobec marki 2.3.3. Wyniki badania wrażliwości i lojalności konsumentów wobec marki 2.4. Cena jako uwarunkowanie decyzji rynkowych konsumentów 2.4.1. Prawidłowości zachowań konsumentów pod wpływem cen 2.4.2. Strategie postępowania polskich konsumentów wobec cen ROZDZIAŁ 3. Zachowania konsumentów pod wpływem marketingowych form dystrybucji i promocji 3.1. Postępowanie konsumenta w procesie wyboru formy dystrybucji 3.1.1. Wybór przez konsumenta formy dystrybucji 3.1.2. Czynniki wpływające na postępowanie konsumenta przy dokonywaniu zakupów 3.1.3. Przesłanki realizowania zakupów w rożnych rodzajach sieci handlowych 3.1.4. Korzystanie przez konsumentów z form sprzedaży bezpośredniej 3.2. Reakcje konsumentów na działania promocyjne 3.2.1. Mechanizm reagowania odbiorców na przekazy reklamowe 3.2.2. Zewnętrzne czynniki określające percepcję przekazu komunikacyjnego 3.2.3. Wrażliwość konsumenta na promocję sprzedaży 3.2.4. Zachowania rynkowe konsumentów pod wpływem środków promocji . ROZDZIAŁ 4. Segmenty rynku konsumpcyjnego i ich znaczenie w polityce produktu i ceny 4.1. Podział rynku na segmenty 4.1.1. Charakterystyki konsumentów w zespole kryteriów segmentacji 4.1.2. Style życia konsumentów i ich rola w wyznaczaniu segmentów rynku 4.1.3. Behawioralne kryteria segmentacji rynku 4.2. Strategie pozycjonowania dostosowane do reguł postępowania konsumentów 4.3. Konsument w polityce rozwoju nowego produktu 4.4. Przesłanki polityki cenowej przedsiębiorstwa ROZDZIAŁ 5. Konsument w centrum marketingowej strategii dystrybucji i komunikacji 5.1. Kształtowanie strategii dystrybucji i poziomu obsługi klienta 5.1.1. Wpływ wymagań konsumentów na decyzje dotyczące intensywności dystrybucji 5.1.2. Trend omnichannel w zachowaniach konsumentów 5.1.3. Relacje między sprzedawcą a nabywcą 5.1.4. Przykłady działań służących podwyższaniu poziomu obsługi klienta 5.2. Komunikowanie się przedsiębiorstwa z rynkiem 5.2.1. Rola społeczno-kulturowych uwarunkowań zachowań konsumenckich w tworzeniu przekazu reklamowego 5.2.2. Wpływ wewnętrznych uwarunkowań postępowania konsumenta na przekaz komunikacyjny 5.3. Stosowanie form komunikacji online 5.3.1. Znaczenie technologii internetowej w kształtowaniu form komunikacji z konsumentami 5.3.2. Reklama kontekstowa i behawioralna - w kierunku większej skuteczności odziaływania na konsumentów ROZDZIAŁ 6. Konsument w kreowaniu wartości 6.1. Model współtworzenia wartości z aktywną rolą konsumentów 6.2. Formy aktywności konsumentów w tworzeniu innowacji 6.3. Udział konsumentów w realizowaniu zadań o charakterze społecznym we współpracy z instytucjami publicznymi 6.4. Konsumpcja kolaboratywna jako bodziec rozwoju nowych modeli biznesowych przedsiębiorstw 6.4.1. Cele i mechanizmy konsumpcji kolaboratywnej 6.4.2. Konsumpcja kolaboratywna jako forma sharing economy 6.4.3. Konsumpcja kolaboratywna a modele biznesowe przedsiębiorstw ROZDZIAŁ 7. Nowe koncepcje zarządzania i marketingu związane z klientem 7.1. Customer Knowledge Management jako wyzwanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.1.1. Customer Knowledge Management - założenia i obszary zarządzania wiedzą konsumenta 7.1.2. Zasady, etapy kształtowania i style Customer Knowledge Management . 7.2. Customer Engagement Marketing - strategie pobudzania zaangażowania potencjalnych klientów 7.2.1. Mechanizmy i instrumenty kształtowania zaangażowania konsumentów 7.2.2. Efekty Customer Engagement Management 7.3. Podstawowe orientacje strategiczne w kształtowaniu zaangażowania i więzi przedsiębiorstwa z klientem 7.4. Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.4.1. Zasady i mechanizmy kształtowania satysfakcji 7.4.2. Metody pomiaru satysfakcji klientów 7.4.3. Kierunki wykorzystania wskaźników satysfakcji klientów w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.5. Programy kształtowania lojalności klientów 7.6. Uwarunkowania i kierunki działań służących umieszczeniu klienta w centrum strategii przedsiębiorstwa; Zakończenie; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej)
CZĘŚĆ I Podstawy teoretyczne Rozdział 1 Zachowania kontrproduktywne w pracy - konceptualizacje, sposoby pomiaru, skala zjawiska: 1.1. Próba zdefiniowania zachowań kontrproduktywnych w pracy; 1.2. Zachowania kontrproduktywne w pracy z perspektywy teorii agresji; 1.3. Cechy zachowań kontrproduktywnych w pracy; 1.4. Sposoby pomiaru zachowań kontrproduktywnych w pracy; 1.5. Wybrane narzędzia do pomiaru zachowań kontrproduktywnych w pracy; 1.6. Skala zjawiska zachowań kontrproduktywnych w pracy w Polsce i na świecie. Rozdział 2 Wybrane typologie zachowań kontrproduktywnych w pracy: 2.1. Typologia Hollingera i Clarka; 2.2. Typologia Robinson i Bennett; 2.3. Typologia Gruys i Sacketta; 2.4. Typologia Spectora i Fox. Rozdział 3 Modele zachowań kontrproduktywnych w pracy: 3.1. Model zachowań odwetowych Skarlickiego i Folgera; 3.2. Model rewanżu Biesa i Trippa; 3.3. Model moralnego zdystansowania Bandury; 3.4. Model stresory-emocje Spectora i Fox. Rozdział 4 Stresory w pracy jako źródło zachowań konrtrproduktywnych: 4.1. Pojęcie stresorów w pracy; 4.2. Typologia stresorów w pracy; 4.3. Stresory w pracy a zachowania kontrproduktywne. Rozdział 5 Rola emocji w relacji: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne: 5.1. Funkcje emocji pozytywnych i negatywnych; 5.2. Wrogie i instrumentalne motywy; zachowań kontrproduktywnych w pracy; 5.3. Style radzenia sobie ze stresem a zachowania kontrproduktywne; 5.4. Pośrednicząca funkcja emocji - przegląd badań. Rozdział 6 Rola wypalenia zawodowego w relacji: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne: 6.1. Ewolucja podejścia do wypalenia zawodowego; 6.2. Wybrane koncepcje wypalenia zawodowego; 6.3. Pośrednicząca rola wypalenia zawodowego - przegląd badań. Rozdział 7 Rola kontroli i wsparcia w pracy w relacji: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne: 7.1. Pojęcie kontroli w pracy; 7.2. Rodzaje kontroli w pracy; 7.3. Kontrola w pracy a zachowania kontrproduktywne; 7.4. Pojęcie i rodzaje wsparcia społecznego; 7.5. Mechanizmy oddziaływania wsparcia społecznego - efekt główny, addytywny i buforowy; 7.6. Wsparcie społeczne a zachowania kontrproduktywne; 7.7. Wspierające przywództwo a zachowania kontrproduktywne; 7.8. Model wymagania-kontrola-wsparcie. Rozdział 8 Rola osobowości w relacji: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne: 8.1. Wielka Piątka a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.2. Style atrybucji a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.3. Negatywna afektywność a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.4. Gniew i lęk jako cechy a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.5. Samokontrola a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.6. Umiejscowienie źródła kontroli a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.7. Cechy Ciemnej Triady a zachowania kontrproduktywne w pracy. CZĘŚĆ II Badania własne Rozdział 9 Cel, uzasadnienie i plan badań własnych: 9.1. Cel badań; 9.2. Uzasadnienie problemów badawczych; 9.3. Plan badań. Rozdział 10 Bezpośredni i pośredniczony przez negatywne emocje efekt stresorów w pracy na ogólne zachowania kontrproduktywne (badanie 1): 10.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 10.2. Metoda; 10.3. Wyniki badań; 10.4. Dyskusja. Rozdział 11 Bezpośredni i pośredniczony przez negatywne emocje efekt stresorów w pracy na cztery rodzaje zachowań kontrproduktywnych (badanie 2): 11.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 11.2. Metoda; 11.3. Wyniki badań; 11.4. Dyskusja. Rozdział 12 Relacja: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne. Mediacyjne efekty negatywnych emocji i wypalenia zawodowego oraz moderacyjne efekty kontroli i wsparcia w pracy (badanie 3): 12.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 12.2. Metoda; 12.3. Wyniki badań; 12.4. Dyskusja. Rozdział 13 Relacje: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne. Mediacyjne efekty wyczerpania i braku zaangażowania oraz moderacyjne efekty kontroli i wsparcia w pracy (badanie 4): 13.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 13.2. Metoda; 13.3. Wyniki badań; 13.4. Dyskusja. Rozdział 14 Relacje: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne. Moderujący efekt makiawelizmu (badanie 5): 14.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 14.2. Metoda; 14.3. Wyniki badań; 14.4. Dyskusja. Rozdział 15 Relacje: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne. Moderujący efekt Ciemnej Triady i kontroli w pracy (badanie 6): 15.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 15.2. Metoda; 15.3. Wyniki badań; 15.4. Dyskusja. Rozdział 16 Ogólna dyskusja: 16.1. Podsumowanie i dyskusja wyników; 16.2. Ograniczenia badań własnych oraz kierunki dalszych badań; 16.3. Implikacje praktyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Zachowania organizacyjne – rola jednostki 1.1. Koncepcja zachowań organizacyjnych 1.2. Jednostka w organizacji 1.3. Stosunki między jednostką a organizacją 1.4. Osobowość jednostki 1.5. Postawa jednostki 1.6. Percepcja jednostki 1.7. Stres jednostki 1.8. Kreatywność jednostki 1.9. Skuteczność zachowania jednostki 2. Zachowania grupowe 2.1. Pojęcie grupy 2.2. Teorie, normy, zachowania grupowe i decyzje w grupie 2.3. Konflikty 2.4. Komunikacja w grupie 3. Zachowania międzyorganizacyjne 3.1. Specyfika zachowań międzyorganizacyjnych 3.2. Rola negocjacji w zachowaniach międzyorganizacyjnych 3.3. Kultura organizacyjna a zachowania organizacyjne 4. Praktyka zachowań organizacyjnych 4.1. Badanie zachowań organizacyjnych w przedsiębiorstwie 4.2. Badanie zachowań organizacyjnych pracowników – rola lidera 4.3. Testowanie zachowań organizacyjnych – przykłady.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
Zawiera: Wstęp. 1. Przedsiębiorstwo i jego zachowania rynkowe: 1.1. Istota przedsiębiorstwa w świetle teorii ekonomii oraz nauk o zarządzaniu; 1.2. Zasoby warunkujące funkcjonowanie przedsiębiorstw; 1.3. Zachowania rynkowe przedsiębiorstw z perspektywy makro- oraz mikroekonomicznej. 2. Cechy szczególne mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw: 2.1. Kryteria używane przy kategoryzacji mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw i ich wykorzystanie w powszechnie stosowanych definicjach; 2.2. Cechy mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw na tle cech dużych przedsiębiorstw; 2.3. Znaczenie mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw we współczesnych gospodarkach rynkowych; 2.4. Rozwój mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce i zmiany w ich zachowaniach rynkowych. 3. Czynniki determinujące zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw: 3.1. Otoczenie makroekonomiczne a zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw; 3.2. Wpływ czynników mezo- i mikrootoczenia na zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw; 3.3. Wewnętrzne uwarunkowania zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. 4. Zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw - wyniki badań empirycznych: 4.1. Metodyka badań pierwotnych i charakterystyka badanej populacji; 4.2. Zachowania rynkowe badanych przedsiębiorstw oraz ich zróżnicowanie w zależności od wielkości przedsiębiorstwa; 4.3. Inercja i kongruencja zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw; 4.4. Scenariusze rozwoju zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw oraz rekomendacje w odniesieniu do polityki wsparcia działalności tych podmiotów. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Instytucje Prawa Prywatnego)
Zawiera: Rozdział I. Szkoda niemajątkowa i zadośćuczynienie: Pojęcie szkody w KC; Szkoda niemajątkowa; Szkoda prawnie relewantna; Charakter zadośćuczynienia pieniężnego; Zasada pełnej kompensacji szkody; Zasada restytucji (ne quis ex damno suo lucrum faciat) a kompensacja szkody niemajątkowej; Podsumowanie. Rozdział II. Rozwój instytucji zadośćuczynienia pieniężnego za szkodę niemajątkową wynikającą z niewykonania umowy: Rozwój kompensacji szkody niemajątkowej wynikającej z niewykonania umowy w perspektywie porównawczej; Zadośćuczynienie pieniężne za szkodę niemajątkową wynikającą z niewykonania umowy w prawie polskim na początku XX w.; Zadośćuczynienie pieniężne za szkodę niemajątkową wynikającą z niewykonania umowy w Kodeksie cywilnym. Rozdział III. Dopuszczalność zasądzenia zadośćuczynienia pieniężnego za szkodę niemajątkową wynikającą z niewykonania umowy de lege lata: Zbieg roszczeń odszkodowawczych; Umowne rozszerzenie zakresu szkody relewantnej na szkodę niemajątkową; Kara umowna; Zadośćuczynienie pieniężne za szkodę niemajątkową wynikającą z niewykonania umowy o podróż. Rozdział IV. Optymalny model kompensacji szkody niemajątkowej w kontraktowym reżimie odpowiedzialności odszkodowawczej: Ocena argumentów wskazywanych przeciwko kompensacji szkody niemajątkowej wynikającej z niewykonania umowy; Założenia wstępne; Klasyfikacja przypadków powstania szkody niemajątkowej wskutek niewykonania umowy; Ograniczenie kompensacji szkody niemajątkowej w kontraktowym reżimie odpowiedzialności odszkodowawczej do negatywnych skutków naruszenia dóbr osobistych wierzyciela; Ograniczenie kompensacji szkody niemajątkowej do skutków niewykonania umów służących realizacji interesów niemajątkowych; Kompensacja szkody niemajątkowej wynikającej z niewykonania umowy w szerokim zakresie; Optymalny model kompensacji szkody niemajątkowej w kontraktowym reżimie odpowiedzialności odszkodowawczej – wnioski. Rozdział V. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Dydaktyczne / Centrum Edukacji Bibliotekarskiej, Informacyjnej i Dokuemntacyjnej im. Heleny Radlińskiej w Warszawie)
1. Historia Internetu, 2. Zagrożenia w Internecie, 3. Zabezpieczenia, 4. Bezpieczeństwo w bibliotekach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział I. Geneza nowoczesnej administracji państwowej. Miejsce resortu spraw wewnętrznych w administracji państwowej w ujęciu prawno-historycznym 1. Kierunki rozwoju administracji w Europie w okresie XVII–XVIII w.; 2. Model administracji w republikach XVIII w.; 3. Rola resortu spraw wewnętrznych w kształtowaniu współczesnej administracji publicznej. Rozdział II. Czasy stanisławowskie 1. Próby reform administracji publicznej u schyłku Rzeczpospolitej szlacheckiej – w II połowie XVIII wieku; 2. Reformy Sejmu Czteroletniego. Konstytucja 3 maja 1791 r.; 3. Upadek Rzeczpospolitej; 4. Insurekcja kościuszkowska. Rozdział III. Dzieje porozbiorowe (1795–1918) 1. Systemy administracyjne na ziemiach polskich wcielonych do państw zaborczych po 1795 r.; 2. Księstwo Warszawskie (1807–1815); 3. Królestwo Polskie (1815–1830); 4. Wolne Miasto Kraków; 5. Zabór pruski (1807–1918). Wielkie Księstwo Poznańskie; 6. Autonomia Galicji; 7. Ziemie polskie w czasie I wojny światowej (1914–1918). Rozdział IV. II Rzeczpospolita (1918–1943) 1. Ustrój administracji publicznej państwa; 2. Ministerstwo Spraw Wewnętrznych; 3. Organizacja terenowej administracji spraw wewnętrznych; 4. Organizacja statystyki administracyjnej; 5. Formacje ochrony granic; 6. Instytucje policyjne. Rozdział V. II wojna światowa (1939–1945) 1. Na emigracji; 2. Państwo podziemne; 3. Państwowy Korpus Bezpieczeństwa; 4. W służbie okupanta. Polska Policja w Generalnym Gubernatorstwie w czasie II wojny światowej. Rozdział VI. Polska Ludowa (1944–1989) 1. Kształtowanie się modelu resortu spraw wewnętrznych; 2. Milicja Obywatelska; 3. Organy bezpieczeństwa publicznego; 4. Wojska Wewnętrzne; 5. Służba Więzienna; 6. Ochotnicza Rezerwa Milicji Obywatelskiej. Rozdział VII. III Rzeczpospolita 1. Ewolucja organizacji i zakresu działania administracji spraw wewnętrznych; 2. Ewolucja cywilnych służb specjalnych w Polsce po 1989 r.; 3. Policja; 4. Straż Graniczna; 5. Państwowa Straż Pożarna; 6. Biuro Ochrony Rządu – Służba Ochrony Państwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Psychologia zarządzania czasem, 2. Doskonalenie w zarządzaniu czasem a cele i zamierzenia, 3. Istota dobrego wykorzystywania czasu: samoorganizacja, 4. Ustalanie priorytetów, 5. Nawyk kończenia rozpoczętych spraw, 6. Jak sobie radzić ze złożonymi zadaniami, 7. Techniki oszczędzania czasu: jak się uporać z trudnościami, 8. Jak nie odkładać ważnych spraw na później, 9. Dotrzymanie kroku innym i wysuwania się na czoło dzięki optymalnemu wykorzystywaniu czasu, 10. zarządzanie czasem w kontaktach z ludźmi, 11. Techniki zarządzania czasem dla handlowców i sprzedawców, 12. Filozofia zarządzania czasem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Uwarunkowania zarządzania finansowego 1.1. Banki jako pośrednicy finansowi i ich otoczenie 1.2. Wybrane uwarunkowania zewnętrzne 1.2.1. Sieć bezpieczeństwa finansowego i regulacje 1.2.2. Nowe technologie i ich znaczenie 1.2.3. Relacje z klientami 1.3. Wybrane uwarunkowania wewnętrzne 2. Sprawozdania finansowe banku 2.1. Ogólne zasady konstrukcji sprawozdań finansowych 2.2. Sprawozdania udostępniane szerokiej publiczności 2.3. Sprawozdania zarządcze 2.4. Raporty finansowe a cyfryzacja 3. Ocena efektywności 3.1. Zakres oceny efektywności 3.2. Wskaźniki finansowe 3.3. Model ROE 3.4. Metody wartości dodanej 3.5. Ocena efektywności transakcji 3.6. Zarządzanie efektywnością 4. Ocena ryzyka 4.1. Podstawowe definicje i klasyfikacja 4.2. Ramy regulacyjne 4.3. Metody pomiaru ryzyka bankowego 4.4. Modele wartości zagrożonej (VaR) 4.5. Zarządzanie ryzykiem 5. Kapitały i zintegrowane zarządzanie finansami banku 5.1. Kapitały własne banku 5.2. Kapitał regulacyjny 5.3. Kapitał ekonomiczny 5.4. Alokacja kapitału 5.5. Zarządzanie kapitałem 5.6. Zintegrowane zarządzanie efektywnością i ryzykiem Podsumowanie; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka pojęć: koncepcja, metoda, technika, narzedzie; 2. Zarządzanie jakością; 3. Koncepcje w zarządzaniu jakością; 4. Metody badania dokumentów w zarządzaniu jakością; 5. Metody analizy i konstrukcji logicznej w zarządzaniu jakością; 6. Metody sondażu diagnostycznego w zarządzaniu jakością; 7. Metody statystyczne w zarządzaniu jakością; 8. Metoda eksperymentalna w zarządzaniu jakością; 9. Metoda heurystyczna w zarządzaniu jakością; 10. Techniki badania dokumentów w zarządzaniu jakością; 11. Narzędzia badawcze w zarządzaniu jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. I Informacja we współczesnym świecie: Definicja informacji; Rodzaje informacji; Ch-ka informacji; Źródła i sposoby pozyskiwania informacji; Zakłócenia przekazu informacji. R. II Zarządzanie informacją: Istota zarządzania informacją; Klasyfikacje funkcji zarządzania informacją; Pozyskiwanie informacji w procesie zarządzania informacją; Technologia w zarządzaniu informacją. R. III Zarządzanie informacją w organizacjach zhierarchizowanych: organizacja zhierarchizowana; Typy organizacji zhierarchizowanych. R. IV Systemy informacyjne w zarządzaniu informacją: Systemy informacyjne zarządzania; Rodzaje systemów informacyjnych; Bazy danych i hurtownie danych. R. V Bezpieczeństwo systemów informacyjnych i informacji: Zarządzanie bezpieczeństwem informacji; Zagrożenia bezpieczeństwa informacji. R. VI Jakość informacji: Ch-ka jakości; Ewolucja podejścia do zarządzania jakością; Narzędzia TQM. R. VII Zarządzanie jakością informacji: Jakość jako element strategii konkurencyjności; Koszty jakości; Metody pomiaru i kontroli jakości. R. VIII Ocena jakości informacji w organizacji zhierarchizowanej na przykładzie banku: Ocena jakości informacji w opinii klientów (odbiorców informacji); Ocena jakości informacji według jej dostawców; Wnioski i podsumowania. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością w projekcie / Sławomir Wawak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne , 2023. - 234 s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
Spis treści; Wstęp; Rozdział 1 Współczesne podejście do jakości w projekcie; Rozdział 2 Rola zarządzania jakością w projekcie; Rozdział 3 Osiąganie jakości w zespole projektowym; Rozdział 4 Wybrane metody i techniki zarządzania jakością; Rozdział 5 Praktyki zarządzania jakością w projekcie; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej