Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(120)
Forma i typ
Książki
(120)
Publikacje naukowe
(32)
Publikacje fachowe
(20)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(87)
dostępne
(80)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(84)
Czytelnia
(88)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(9)
Mruk Henryk (1948- )
(6)
Gierszewska Grażyna
(5)
Kotler Philip (1931- )
(5)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Stabryła Adam (1942- )
(4)
Kassay Stefan
(3)
Kożuch Barbara (1950- )
(3)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(3)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(3)
Banaszyk Piotr
(2)
Bieniok Henryk (1940- )
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Cywoniuk Mirosława
(2)
Domański Tomasz
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Grzegorczyk Wojciech
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Kowal Witold
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Adamczyk Jan
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika. Tł
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Armstrong Gary
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Bartołd Robert
(1)
Belka Marek
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Betts Alan
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blinov Andrej Olegovič
(1)
Bond Alison
(1)
Borkowska Marta
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Brandon-Jones Alistair
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Chernev Alexander
(1)
Christopher Martin
(1)
Cravens David W
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Day Derek
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dobrodziej Barbara
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Edwards Helen
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Fołtyn Hanna
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Gliński Bohdan (1926-2009)
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Halama Henryk
(1)
Harris Lloyd C
(1)
He Hongwei
(1)
Hutt Michael D
(1)
Ingram Marian
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jaruga Alicja (1928-2011)
(1)
Johann Maria
(1)
Johnson Gerry
(1)
Johnston Robert
(1)
Jonas Agata
(1)
Kabalski Przemysław
(1)
Kaplan Robert S. (1940- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Keller Kevin Lane
(1)
Kowalski Paweł
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Kożuch Antoni (1939- )
(1)
Krawiec Franciszek (Frank)
(1)
Kreikebaum Hartmut
(1)
Kubka Janina
(1)
Kurtyka Michał (1973- )
(1)
Kłodziński Ryszard
(1)
Lambin Jean-Jacques
(1)
Lane Keller
(1)
Malûk Vladimir Ivanovič
(1)
Marecki Krzysztof (1952- )
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Michalik Małgorzata
(1)
Mihaleva Elena Petrovna
(1)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(1)
Misiuk Andrzej (1958- )
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(77)
1990 - 1999
(19)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(113)
Rosja
(3)
Wielka Brytania
(3)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(114)
angielski
(3)
rosyjski
(3)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(62)
Marketing strategiczny
(48)
Przedsiębiorstwo
(46)
Planowanie strategiczne
(31)
Marketing
(30)
Analiza strategiczna
(25)
Zarządzanie
(17)
Organizacja
(16)
Strategia marketingowa
(10)
Analiza SWOT
(9)
Decyzje
(8)
Strategia organizacyjna
(8)
Kultura organizacyjna
(7)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(7)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(6)
Przywództwo
(6)
Kadry
(5)
Kanały marketingowe
(5)
Otoczenie firmy
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Badania marketingowe
(4)
Ceny
(4)
Informacja gospodarcza
(4)
Innowacje
(4)
Konkurencyjność
(4)
Kontrola zarządcza
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
Menedżerowie
(4)
Rynek
(4)
Teoria organizacji
(4)
Controlling
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Holdingi
(3)
Informacja
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Konkurencja
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marketing międzynarodowy
(3)
Motywacja pracy
(3)
Plan marketingowy
(3)
Planowanie
(3)
Promocja handlowa
(3)
Public relations
(3)
Segmentacja rynku
(3)
Teoria dystrybucji
(3)
Usługi
(3)
Wartość ekonomiczna
(3)
Znaki towarowe
(3)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Ekologia
(2)
Globalizacja
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konsumenci
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kultura pracy
(2)
Marka*
(2)
Motywacja
(2)
Obsługa klienta
(2)
Polityka cenowa
(2)
Produkt*
(2)
Promocja
(2)
Ryzyko gospodarcze
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Zarządzanie międzykulturowe
(2)
Audyt
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Autorytet
(1)
Badania rynku
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Biznesplan
(1)
Dywersyfikacja portfela
(1)
Etyka biznesu
(1)
Farmacja
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Internet
(1)
Inżynieria przemysłowa
(1)
Jakość
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość usług
(1)
Kapitał
(1)
Kluby sportowe
(1)
Kompleksowa karta wyników
(1)
Konflikt
(1)
Kontrola
(1)
Logistyka
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Marketing-mix
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Nieruchomości
(1)
Nowy produkt
(1)
Ocena pracowników
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(89)
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(86)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(47)
Transport i logistyka
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
120 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingowe / red. nauk. Grażyna Rosa. - Warszawa : C.H.Beck , 2012. - 321, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie. Marketing / C.H.Beck)
1. Podstawy zarządzania marketingowego: Miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu; Koncepcja zarządzania marketingowego; 2. Marketing w przedsiębiorstwie: Marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa; Misja przedsiębiorstwa i planowanie marketingowe; Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa na rynku; System informacji marketingowej; 3. Strategie marketingowe: Strategie przedsiębiorstw; Strategia marketingowa; Strategie marketingowe- klasyfikacje; Strategie konkurencyjne; Strategie zarządzania zasobami ludzkimi; Wdrażanie strategii i kontrola strategiczna; 4. Zarządzanie marketingowe w perspektywie: Nowoczesne Trandy w zarządzaniu marketingowym; Strategie na rynkach globalnych; Wykorzystanie Internetu w zarządzaniu marketingowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Geneza i istota zarządzania strategicznego: R.1 Zarządzanie strategiczne - tło ekonomiczne, R.2 Zarządzanie strategiczne jako koncepcja zarządzania. Cz. II Strategia przedsiębiorstwa: R.3 Strategia przedsiębiorstwa jako system, R.4 Podmiotowe ujęcie strategii - kluczowe wybory strategiczne, R.5 Procesowe ujęcie strategii - przedsiębiorczość strategiczna. Cz. III Opracowanie strategii przedsiębiorstwa: R.6 Identyfikacja przedsiębiorstwa, R.7 Analiza strategiczna, R.8 Implementacja strategii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zarządzanie marketingowe, 2.Analiza sytuacji marketingowej, 3.Fazy procesu zarządzania marketingowego, 4.Analiza strategii marketingowej, 5.Operacyjny plan marketingowy, 6.Kryteria wyboru w procesie podejmowania decyzji marketingowych, 7.Informacje dla potrzeb zarządzania marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabryła. - [5 dodruk]. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., [2011]. - 377, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
R.1 Koncepcje zarządzania strategicznego: Pojęcie zarządzania strategicznego; Determinanty systemu zarządzania strategicznego; Geneza zarządzania strategicznego; Szkoły i nury w zarządzaniu strategicznym; Zasady zarządzania strategicznego. R.2 Typologia strategii zarządzania: Pojecie strategii zarządzania; Cele firmy; Wizja i misja firmy; Podział strategii zarządzania; Opcja strategiczna; Program działalności globalnej przedsiębiorstwa (DGP). R.3 Kierunki wykorzystania analizy preferencji w zarządzaniu strategicznym: Istota analizy preferencji; Zasady analizy preferencji; Strefa przygotowawcza analizy preferencji; Metoda rangowania; Metoda punktacji. R.4 Analiza strategiczna: Istota i zakres analizy strategicznej; Przegląd metod analizy makrootoczenia; Przegląd metod analizy sektorowej; Przegląd metod analizy strategicznej firmy; Podejście uniwersalne w analizie strategicznej firmy. R.5 Planowanie strategiczne: Planowanie strategiczne jako narzędzie rozwoju firmy; Internacjonalizacja i globalizacja a koncepcja planowania strategicznego; Analiza zdolności rozwojowej firmy; Restrukturyzacja firmy; Programowanie strategiczne; Plan biznesowy firmy. R.6 Implementacja strategii i kontrola strategiczna: Ch-ka procesu implementacji; Kontrola strategiczna w praktyce firmy; Analiza produktywności; Instrumenty analizy działalności operacyjnej; Analiza dziedziny zasobów ludzkich; Kompleksowa kwalifikacja działalności firmy. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Wyd. 1 - 2 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2012. - 217 s. : wykr. ; 24 cm.
1. Zarządzanie marketingowe, 2. Analiza sytuacji marketingowej, 3. Fazy procesu zarządzania marketingowego, 4. Analiza strategii marketingowej, 5. Operacyjny plan marketingowy, 6. Kryteria wyboru w procesie podejmowania decyzji marketingowych, 7. Informacje dla potrzeb zarządzania marketingowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I: Istota zarządzania marketingowego; CZĘŚĆ II: Analiza możliwości rynkowych; CZĘŚĆ III: Badanie i wybór rynków docelowych; CZĘŚĆ IV: Rozwój strategii marketingowych; CZĘŚĆ V: Planowanie programów marketingowych; CZĘŚĆ VI: Organizacja, wdrażanie i kontrola wysiłku marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zrozumieć proces marketingowy; 2. Proces planowania marketingowego: Główne etapy; Obalenie mitów; 3. Audyt marketingowy: Audyt klientów i rynków; Audyt produktu; 6. Ustalenie celów i projektowanie strategii marketingowych; 7. Plan zintegrowanej komunikacji marketingowej; 8. Plan sprzedaży; 9. Planowanie cen; 10. Plan zarządzania kanałami dystrybucji. Droga do rynku; 11. Plan zarządzania relacjami z klientem; 12. Problemy wdrożeniowe planowania marketingowego; 13. Pomiar efektywności planowania marketingowego; 14. Metodyczny system planowania marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ.1 Strategie: Zasady analizy strategicznej; Analiza konkurencji; Przewaga konkurencyjna a pozycja konkurencyjna; Strategie kosztowe; Strategie wyróżniania się (dyferencji); Segmentacja strategiczna; Portfel strategiczny; Dwie drogi rozwoju- specjalizacja i dywersyfikacja; Strategie globalizacji; Strategie akwizycji; Alianse strategiczne; Strategie relacyjne; Konkluzje: Zawód (specjalność). CZ.2 Struktury: Teoria struktur- elementy podstawowe; Trzy podstawowe typy struktur; Struktury złożone, międzynarodowe i projektowe; Zmiana organizacji i nowe podejście do problematyki struktur; Konkluzje. CZ.3 Decyzje: Planowanie przedsiębiorstwa a zarządzanie strategiczne; Podstawowe modele procesów decyzyjnych; Procesy decyzyjne a opanowywanie strategii; Formowanie strategii; Konkluzje-Kierownik i formowanie strategii. CZ.4 Tożsamość: Kultura przedsiębiorstwa; W samym sercu tożsamości - przywództwo i kontrakt psychologiczny; Zarządzanie tożsamością; Konkluzje; Konkluzje ogólne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.1 Strategie: Zasady analizy strategicznej; Analiza konkurencji; Przewaga konkurencyjna a pozycja konkurencyjna; Strategie kosztowe; Strategie wyróżniania się (dyferencji); Segmentacja strategiczna; Portfel strategiczny; Dwie drogi rozwoju- specjalizacja i dywersyfikacja; Strategie globalizacji; Strategie akwizycji; Alianse strategiczne; Strategie relacyjne; Konkluzje: Zawód (specjalność). CZ.2 Struktury: Teoria struktur- elementy podstawowe; Trzy podstawowe typy struktur; Struktury złożone, międzynarodowe i projektowe; Zmiana organizacji i nowe podejście do problematyki struktur; Konkluzje. CZ.3 Decyzje: Planowanie przedsiębiorstwa a zarządzanie strategiczne; Podstawowe modele procesów decyzyjnych; Procesy decyzyjne a opanowywanie strategii; Formowanie strategii; Konkluzje-Kierownik i formowanie strategii. CZ.4 Tożsamość: Kultura przedsiębiorstwa; W samym sercu tożsamości - przywództwo i kontrakt psychologiczny; Zarządzanie tożsamością; Konkluzje; Konkluzje ogólne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Mierzenie efektywności i zarządzanie w wieku informacji 2. Dlaczego firmie jest potrzebna strategiczna karta wyników? I. Jak mierzyć realizację strategii 3. Perspektywa finansowa; 4. Perspektywa klienta 5. Perspektywa procesów wewnętrznych; 6. Perspektywa rozwoju; 7. Powiązanie mierników ze strategią firmy 8. Struktura i strategia II. Zarządzanie wdrażaniem strategii 9. Osiągnięcie strategicznej zbieżności celów: od najniższego szczebla organizacji 10. Cele szczegółowe, alokacja zasobów, inicjatywy i budżety 11. Monitorowanie realizacji strategii i uczenie się 12. Wdrażanie systemu zarządzania opartego na strategicznej karcie wyników
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podziękowania; Zamiast wstępu; Rozdział 1. Jak poprowadzić proces strategicznej zmiany? 1.1. Rozpoczęcie procesu partycypacyjnego 1.2. Jak zorganizować diagnozę? 1.3. Jak opracować diagnozę wewnętrzną? 1.4. Zasady podejścia systemowego i analitycznego 1.5. Przeprowadzenie diagnozy 1.6. Od diagnozy do wyzwań strategicznych i ambicji przedsiębiorstwa 1.7. Koncepcja strategiczna 1.8. Opracowanie strategicznego planu działania 1.9. Czynniki wpływające na specyfikę procesu strategicznego 1.10. Podsumowanie etapów procesu strategicznego 1.11. Przykład udanego procesu strategicznego Rozdział 2. Jak wdrażać strategię? 2.1. Warunki sukcesu dla realizacji projektu strategicznego 2.2. System zarządzania w służbie strategii 2.3. Faza wdrożenia 2.4. Szczeble odpowiedzialności zarządczej 2.5. Kontrakt o cele 2.6. Rozmowa oceniająca 2.7. Tabela zarządcza 2.8. Narzędzia menedżera operacyjnego 2.9. Audyt zarządzania 2.10. Przegląd systemu zarządzania 2.11. Przegląd strategiczny 2.12. Podsumowanie wdrożenia systemu zarządzania Rozdział 3. Jak zarządzać kapitałem ludzkim spójnie ze strategią? 3.1. Makrokompetencje a strategia 3.2. Rozwijanie kompetencji 3.3. Szkolenie 3.4. Przegląd kadry 3.5. Zarządzanie talentami 3.6. Dobór zarządzających 3.7. Dwie perspektywy zarządzania Rozdział 4. Jak prowadzić zmianę? 4.1. "Rozszerzanie horyzontów" 4.2. Uwzględnianie czynnika czasu 4.3. Postawa i uczciwość menedżerska 4.4. Dynamika społeczna 4.5. Wymiar kulturowy w przedsiębiorstwie 4.6. Prowadzenie zmiany a przełomy 4.7. Zarządzanie kryzysem 4.8. Analiza niespójności Rozdział 5. Jakie zmiany w organizacji, jakie nowe role dla menedżera? 5.1. Ewolucja organizacji i zarządzania 5.2. Czynniki przełomu 5.3. Niektóre teorie i modele zmiany organizacyjnej 5.4. Zagadnienia etyki 5.5. Menedżer a złożoność 5.6. Menedżer a szkolenie 5.7. Uwzględnianie stresu 5.8. Menedżer a emocje 5.9. Ewolucja organizacji i roli menedżera w przyszłości; Wnioski; Przykładowe pytania do diagnozy; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ PIERWSZA: Nowe tendencje w gospodarce i zarządzaniu. Perspektywiczne myślenie i działanie. Zarządzanie strategiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ISSN 1642-3119 ; 32)
1. Klub sportowy jako podmiot analizy teoretycznej, 2. Istota i przesłanki rozwoju marketingu w sporcie, 3. Marketingowe zorientowanie klubów sportowych - ocene dorobku literatury przedmiotu, 4. Determinanty i zakres marketingowego zorientowania klubów sportowych w Polsce, 5. Wdrażanie orientacji marektingowej w klubach sportowych - diagnoza stanu i proporcja modelu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Zmieniająca się rola marketingu: Rola marketingu w firmie i w gospodarce rynkowej; Od zarządzania marketingowego do zarządzania rynkowego. Cz.II Zachowanie nabywcy: Zachowanie nabywcy w procesie zakupu; Relacje nabywców na bodźce z rynku. CZ.III Konstruowanie strategii marketingowej: Analiza potrzeb poprzez segmentację rynku; Analiza atrakcyjności rynku; Analiza konkurencji; Opracowywanie strategii marketingowej; Strategiczny plan marketingowy. Cz.IV Realziacja strategii marketingowej: Decyzje dot. nowych produktów; Decyzje dot. kanałów dystrybucji; Strategiczne decyzje cenowe; Strategiczne decyzje w zakresie komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingowe. Zarządzanie innowacyjne. Zarządzanie zasobami pracy. Zarządzanie ekologiczne. Zarządzanie zintegrowane i jego implementacja.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Wprowadzenie; Znaczenie strategii w marketingu; Analiza sytuacji; Opracowanie strategii marketingowej; Roczny plan marketingowy; Określenie konsekwencji finansowych planu marketingowego; Organizacja, wdrożenie i kontrola realizacji strategii marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
Książka
W koszyku
1. Planowanie strategiczne, 2. Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, 3. Strategia dywersyfikacji - od przedsiębiorstwa wyspecjalizowanego do konglomeratu, 4. Strategia rozwoju rynku - od przedsiębiorstwa lokalnego do korporacji transnarodowej, 5. Strategia integracji pionowej, 6. Sposoby rozwoju przedsiębiorstw, 7. Strategie konkurencji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1.Pojęcie,istota i funkcje marki. 2.Wizerunek i tożsamość marki. 3.Wartość, siła i kapiał marki. 4.Pozycjonowanie marki. 5.Strategie zarządzania marką. 6.Zastosowanie koncepcji zarządzania marką
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Cz.I: PODSTAWY STRATEGICZNEGO PLANOWANIA W PRZEDSIĘBIORSTWIE: Instrumenty i środki decyzyjne strategicznego planowania w przedsiębiorstwie, Organizacja strategicznego planowania w przedsiębiorstwie; CZ.II: KRYTYKA DOTYCHCZASOWEJ PRAKTYKI PLANOWANIA I PRZEDSTAWIENIE NOWEJ KONCEPCJI; CZ.III: PROPOZYCJA ROZWIĄZANIA PROBLEMÓW MERYTORYCZNYCH W STRATEGICZNYM PLANOWANIU W PRZEDSIĘBIORSTWIE; Cz.IV: STRATEGICZNE PLANOWANIE W PRZEDSIĘBIORSTWACH MAŁYCH I ŚREDNICH.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie rozwoju firmy / Zdzisław Pierścionek. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 341, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 20 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Zawiera: Źródła i rozwój zarządzania strategicznego; Podstawowe koncepcje strategii rozwoju firmy; Proces zarządzania strategicznego; Analiza strategiczna w procesie zarządzania strategicznego; Strategie konkurencji oraz ich bazy; Podstawowe strategie rozwoju firmy; Portfelowe metody formułowania strategii; Strategia dywersyfikacji - przesłanki wyboru, efekty i tendencje; Strategia połączeń oraz aliansów; Strategie globalne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej