Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(90)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(89)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(2)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(70)
dostępne
(67)
Placówka
Wypożyczalnia
(67)
Czytelnia
(70)
Autor
Berkley Holly
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Dutko Maciej
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Kaznowski Dominik
(2)
Kyciak Wojciech
(2)
Marzec Krzysztof
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Sala Paweł
(2)
Teluk Tomasz
(2)
Święch Andrzej
(2)
Adamczyk Jan
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Balicki Adam
(1)
Bar Gabriela
(1)
Barrow Colin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Bekas Robert
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bernoff Josh
(1)
Białecki Marcin
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Bird Drayton
(1)
Bishop Bill
(1)
Borek Marcin
(1)
Brady Regina
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Błażewicz Grzegorz
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Collin Simon
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czernecka Julita
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Doyle Peter
(1)
Dudycz Helena
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Eager Bill
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Feldy Marzena
(1)
Fiuk Grzegorz
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Forrest Edward
(1)
Foryś Iwona
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Froń Karol
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gaca Daria
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Galewska Ewa (1976- )
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gibson Shane
(1)
Gil Izabella
(1)
Gil Piotr
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Golec Marek
(1)
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Goździaszek Łukasz
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Grzega Urszula
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Guz Tadeusz
(1)
Guziur Piotr
(1)
Górna-Zawadzka Magdalena
(1)
Górski Mirosław
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Huczek Antoni
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(59)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(90)
Rosja
(1)
Język
polski
(90)
rosyjski
(1)
Temat
Marketing elektroniczny
(65)
Handel elektroniczny
(28)
Internet
(26)
Strony WWW
(16)
Marketing
(15)
Przedsiębiorstwo
(11)
Reklama internetowa
(11)
Gospodarka elektroniczna
(8)
Usługi elektroniczne
(8)
Marketing cyfrowy
(7)
Public relations
(6)
Społeczeństwo informacyjne
(6)
Handel
(5)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Marketing strategiczny
(5)
Media społecznościowe
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Komunikowanie marketingowe
(4)
Marketing partnerski
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Obsługa klienta
(4)
Promocja
(4)
Promocja handlowa
(4)
Rynek
(4)
Usługi
(4)
Wyszukiwarki internetowe
(4)
Aukcja internetowa
(3)
Banki
(3)
Blogi
(3)
Firmowa witryna internetowa
(3)
Google
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Innowacje
(3)
Konkurencja
(3)
Marka*
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Baza danych
(2)
Biznes
(2)
Decyzje
(2)
E-konsumenci
(2)
Ekonomika
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Handel wysyłkowy
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Model biznesowy
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Public relations w internecie
(2)
Społeczności internetowe
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Transport
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Administracja
(1)
Administracja elektroniczna
(1)
Agrobiznes
(1)
Allegro (platforma internetowa)
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Aplikacje internetowe
(1)
Banki internetowe
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Big data
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Czynności procesowe
(1)
E-mail marketing
(1)
E-sądy
(1)
E-zdrowie
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Elektroniczne zarządzanie dokumentacją
(1)
Facebook
(1)
Finanse
(1)
Globalizacja
(1)
Google AdWords
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Handel detaliczny
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informacja wizualna
(1)
Informatyka medyczna
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Interesariusze
(1)
Internet -- stosowanie -- gospodarka
(1)
Jakość produktu
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Praca zbiorowa
(5)
Opracowanie
(4)
Podręcznik
(4)
Poradnik
(4)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(17)
Zarządzanie i marketing
(15)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Transport i logistyka
(1)
91 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Narzędzia skutecznej promocji w Internecie / Tomasz Maciejowski. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2003. - 275 s. : wykresy, il., tab. ; 24 cm.
Cz.I Planowanie promocji w Internecie: Organizacja działań promocyjnych w Internecie; Badania i segemnta cja rynku w sieci; Wyniki badań: Internet i internauci Tworzenie programu działań promocyjnych w sieci. Cz.II Budowanie obecności firmy w sieci: Własny serwis www; Promocja witryny w katalogach i wyszukiwarkach; Działania public relations w Internecie. Cz.III Wirtualne programy promocyjne: E-mail - poczto wa komunikacja z klientem; Reklama - płatna prezenta cja na www; Działania wspierające: promocja sprzedaży, marketing bezpośredni. Cz.IV Pomiar i kontrola promocji w sieci: Organizacja pomiaru i działań kontrolnych; Działania kontrolne na witrynie www; Mierzenie skuteczności poszczególnych narzędzi promocji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. 1. Czynniki rozwoju gospodarki opartej na wiedzy, Cz. 2. Organizacyjne uwarunkowania działalności przedsiębiorstw, Cz. 3. Prawno - finansowe uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 4. Biznes elektroniczny w rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 5. technologie informacyjne i aplikacje na rzecz rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 6. Uwarunkowanie rozwoju rynku kapitałowego w Polsce, cz. 7. Suplement metodologiczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Handel we współczesnej gospodarce, 2. Przedsiębiorstwo handlowe jako podmiot rynku, 3. Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w handlu, 5. Marketing w handlu, 6. Merchandising, 7. Systemy informatyczne w handlu, 8. Zarządzanie jakością w handlu, 9. Handel elektorniczny, 10. Przestrzeganie aspekty funkcjonowania hadnlu, 11. Kooperacja w handlu, 12. Internacjonalizacja w handlu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowy marketing w Internecie / Dominik Kaznowski. - Warszawa : Difin, 2007. - 175 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Jak internet wpływa na zmiany postaw konsumenckich? 2. Strategie internetowe. 3. Zasięg internetu. 4. Rodzaje podmiotów działających w internecie. 5. Wyszukiwarki. 6.Web 2.0 i treści tworzone przez konsumentów. 7. Wpływ rozwoju internetu na media tradycyjne. 8. Telewizje internetowe. 9. Czas w internecie. 10. Badania internetu. 11. Rynek reklamy internetowej. 12. Działania promocyjne w internecie. 13. Planowanie kampanii w internecie. 14. Kim są polscy użytkownicy internetu. 15. Zakup powierzchni reklamowej. 16. Sposoby pomiaru efektywności kampanii internetowej. 17. Przyszłość internetu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Narzędzia Google dla e-commerce / Krzysztof Marzec. - Wyd. 2 poszerz. - Gliwice : Helion , cop. 2018. - 236 s. : il. , 21 cm.
Wstęp. 1. Strategia e-commerce bazująca na wykorzystaniu narzędzi Google: Od czego zacząć?; Jakie środki przeznaczyć na promocję?; Jaki sklep wybrać?; Idea łączenia kont Google. 2. Google Search Console: Weryfikacja witryny; Panel; Wiadomości; Wygląd w wyszukiwarce: Dane uporządkowane i Marker danych; Wygląd w wyszukiwarce: Udoskonalenia HTML; Ruch związany z wyszukiwaniem: Analityka wyszukiwania; Ruch związany z wyszukiwaniem: Linki do Twojej witryny i Linki wewnętrzne; Ruch związany z wyszukiwaniem: Ręczne działania; Ruch związany z wyszukiwaniem: Kierowanie międzynarodowe; Ruch związany z wyszukiwaniem: Obsługa na urządzeniach mobilnych; Indeks Google; Indeksowanie; Problemy dotyczące bezpieczeństwa; Web Tools/Inne zasoby; Nowa wersja Google Search Console; Podsumowanie. 3. Google Moja Firma: Dlaczego warto być w lokalnych wynikach wyszukiwania?; Uruchomienie wizytówki; Weryfikacja wizytówki; Edycja i ulepszanie wizytówki; Dostęp i import; Optymalizacja pod kątem wysokich pozycji; Statystyki. 4. Optymalizacja sklepu: Audyt SEO; Narzędzia; Domena; Skanowanie strony - crawler; Skanowanie strony - WebSite Auditor; Profil linków; Dodatkowe ulepszenia; Testowanie silnika sklepu pod SEO. 5. Tworzenie bazy słów kluczowych pod content marketing: Strategie wyszukiwania słów kluczowych; Analiza słów kluczowych - Google Analytics oraz Google Search Console; Planer słów kluczowych; Zmiany trendów słów kluczowych; Trendy mobilne; Mechanizm autouzupełniania Google - keywordtool.io; Analiza konkurencji; Wdrożenie bazy. 6. AdWords: Strategia działań w AdWords; AdWords a pozycjonowanie; Pierwsza kampania w wyszukiwarce; Grupa reklam; Słowa kluczowe i dopasowania; Reklamy i rozszerzenia reklam; Analiza kampanii; Google Merchant Center - zakładanie konta; Google Merchant Center - plik danych o produktach; Google Merchant Center - nawigacja i zarządzanie; Kampania produktowa - Shopping Ads i Zakupy Google; Remarketing; Reklama w sieci reklamowej Google; Inne możliwości AdWords; Dlaczego warto używać AdWords. 7. Google Analytics: Raporty w Google Analytics; Jak działa Google Analytics?; Zakładanie konta GA; Pojęcia konieczne do pracy z Google Analytics; Wdrożenie konwersji; Wyciąganie wniosków – podstawy; Wyciąganie wniosków dla średnio zaawansowanych; Analiza danych dla zaawansowanych; Pułapki przy wdrażaniu; Zakończenie. A. Lista blogów; B. Minisłowniczek; C. Google Data Studio; D. Google Optimize.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
IT w firmie / Tomasz Teluk. - Gliwice : Helion, 2004. - 244 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
1. Przedsiębiorstwo działające w czasie rzeczywistym ( Real-Time Enterprise), 2.Technologie informacyjne- rdzeń nowoczesnego biznesu, 3. Marketing w czasie rzeczywistym i współczesne systemy wspomagania sprzedaży, 4. Otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa działającego w czasie rzeczywistym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Uwarunkowania konkurencyjności produktów i pośredników rynkowych: Innowacje operacyjne jako źródło przewagi konkurencyjnej. Proces świadczenia usług jako istotny element kształtowania przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach usługowych. System zarządzania jakością czynnikiem przewagi konukrencyjnej przedsiebiorstw na rynku. Instrumenty konukrowania na rynku usług szkoleniowych w Polsce. Uwarunkowania konkurencyjności dla nowych modeli biznesu (na przykładzie sektora odzieżowego).Konkurencyjnośc polskiego przemysłu stocznowego na rynku globalnym. Rola regionalnych i lokalnych organizacji wspierających rozwój gospodarki turystycznej w województwie śląskim. Odpowiedzialność sprzedawcy za towar konsumcyjny jako czynnik jego konkurencyjnośi w świetle prawa wspólnotowego i krajowego. II.Narzędzie marketingowe a rozwój technik informatycznych i komunikacyjnych: Współpraca producenta i detalisty w łańcuchu dostaw FMCG - jako czynnik przewagi konkurencyjnej. Strategie efektywnej obsługi klienta - ECR w swietle wyników badań. Centra handlowe kreujące nowe cechy konkurencyjności na rynku sprzedaży detalicznej. Relacja producent-konsument w aspekcie badań postępowania nabywców indywidualnych na polskim rynku IT. Rynek internetowy a uwarunkowania rynku doskonale konkurencyjnego. Pozycjonowanie witryn WWW innowacją w marketingu internetowym. Kierunki ewolucji marketingu partnerskiego na rynku B2B - w świetle badań. Nowoczesne formy komunikacji a procesy decyzyjne młodych konsumentów. III. Trendy w zachowaniach na rynku: Uwarunkowania i czynniki kształtujące zachowania konsumentów na rynku usług finansowych. Wpływ oczekiwań klientów na postrzeganie jakości usług świadczonych przez jednostki administracyji samorządowej. Wpływ reklamy na zachowania konsumentów na podstawie badań studentów Małopolski. Postawy konsumentów wobec różnych form reklamy. Zachowania konsumentów w sferze czasu wolnego i ich uwarunkowania. Gospodarstwa agrosturystyczne w opinii ich właściceli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Modele biznesu z perspektywy ogólnej teorii systemów; 2. Przewaga konkurencyjna a modele biznesu; 3. Ekonomiczne uwarunkowania modeli biznesu w Internecie; 4. Podejścia do analizy modeli biznesu; 5. Model biznesu firm mediowych w Polsce. Perspektywa sprzężeń; 6. Model biznesu serwisu aukcyjnego i grupy Allegro; 7. Innowacje popytowe w modelu biznesu na przykładzie banku pomysłów BZ WBK; 8. Media społecznościowe w modelach biznesu startupów internetowych na rynku mody; 9. Konflikt społeczny w procesie kierowania wartości przedsiębiorstwa - analiza modelu biznesu serwisu internetowego Salon24.pl.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Wyd 1 - 6 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2022. - 149 s. : il., wykresy ; 24 cm.
Wstęp; Od Autorki; Rozdział 1. Definicja, rynek, trendy: 1.1. Definicja handlu elektronicznego (e-commerce) 1.2. Rynek e-commerce i jego otoczenie 1.3. Trendy w e-commerce Rozdział 2. Strategie, modele, KPI 2.1. Podejście strategiczne 2.2. Budowanie modelu biznesowego 2.3. Praktyczne zastosowanie modelowania e-biznesu 2.4. Internetowy kanał sprzedaży w tradycyjnie działającej firmie 2.5. Kluczowe wskaźniki efektywności – KPI w e-commerce Rozdział 3. E-konsument, procesy e-commerce, omnichannel 3.1. E-konsument 3.2. Nowy proces zakupowy 3.3. Online jako nowy kanał sprzedaży vs. omnichannel 3.4. Procesy i organizacja pracy Rozdział 4. Sprzedaż, marketing, usability 4.1. Sprzedaż a marketing 4.2. E-marketing – przegląd 4.3. Usability w e-commerce 4.4. Projektowanie user experience 4.5. Projektowanie end-to-end Rozdział 5. Konwersja, online merchandising, BIG Data 5.1. Konwersja, czyli sprzedaż 5.2. Online merchandising 5.3. Data – Driven Biznes, e-biznes coraz bardziej uzależniony od danych Rozdział 6. Finanse, planowanie przychodów 6.1. Finanse – budowanie business case dla e-biznesu; Zakończenie; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Wizualizacja danych w zarządzaniu: Rola informacji w zarządzaniu, Zasady poprawnej wizualizacji danych; Narzędzia wizualizacji danych; Przykłady zastosowań wizualizacji danych w zarządzaniu: Analiza kosztów działalności przedsiębiorstwa, Syntetyczna analiza funkcjonowania przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SEO jako element strategii marketingowej twojej firmy / Paweł Cengiel. - Gliwice : Helion S.A. cop. 2020. - 179, [5] s. : fot., rys., wykresy ; 24 cm.
Podziękowania; Rozdział 1.Wyszukiwarka Google - miejsce twojej kampanii SEO: Podstawowe pojęcia dotyczące pozycjonowania; W jaki sposób zwiększyć widoczność firmy w internecie?; Wskazówki, które pomogą określić idealny profil Twojego klienta; Dlaczego warto wykorzystać usługę pozycjonowania?; Algorytmy wyszukiwarki Google - co warto o nich wiedzieć?; Rozdział 2. Zacznij od słów kluczowych - analiza fraz; W jaki sposób trafić do odpowiedniej grupy docelowej?; W jaki sposób wybrać odpowiednie słowa kluczowe?; Słowa kluczowe z długim ogonem; Rozdział 3. Wykonaj analizę swojego serwisu - audyt SEO: Na czym polega audyt i dlaczego warto go przeprowadzić?; Elementy, które należy wziąć pod uwagę podczas audytu; Rozdział 4. Dostosuj swój serwis - optymalizacja SEO: Najważniejsze elementy na stronie internetowej; Jak powinno wyglądać odpowiednie linkowanie wewnętrzne?; Responsywność, czyli zadbaj o urządzenia mobilne; W jaki sposób zoptymalizować kartę produktu w sklepie?; Przekierowanie 301 - czym jest i kiedy z niego korzystać?; Optymalizacja strony internetowej pod frazy lokalne; Optymalizacja strony typu one-page; Rozdział 5. Pozyskuj linki pozycjonujące - link building: Na czym polega usługa link buildingu?; Podstawowe metody pozyskiwania linków pozycjonujących; Zaawansowane metody pozyskiwania linków pozycjonujących; Rozdział 6. Publikuj wartościowe treści - content marketing: Dlaczego dobra treść jest ważniejsza od linków pozycjonujących?; O czym pamiętać podczas tworzenia treści?; Czy posiadanie bloga jest konieczne?; W jaki sposób aktualizować treści na stronie internetowej?; W jaki sposób przygotować treści do umieszczenia w sklepie internetowym?; Rozdział 7. Weryfikuj ważne informacje - analiza danych: Google Search Console; Google Analytics; Rozdział 8. Wykorzystaj odpowiednie narzędzia w swojej pracy; Wizytówka w "Google Moja Firma"; Google Tag Manager; Google Data Studio; Google Trends; Google Keyword Planner; AnswerThePublic; Ubersuggest; Keyword Tool; Senuto; Semstorm; SurferSEO; SEMrush; Ahrefs; MajesticSEO; Yandex.Metrica; Screaming Frog SEO Spider; Sitebulb; SEO SpyGlass; Clusteric Auditor; SEOptimer; Stat4Seo; WebPozycja; SeoStation; OnCrawl; DeepCrawl; Copyscape; Brand24; SentiOne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bakalavr. Akademičeskij kurs)
Zawiera: Раздел I. ИНФОРМАЦИЯ. ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ И ПРОЦЕССЫ. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ Глава 1. Экономическая информация: Экономическая информация как часть информационного ресурса общества; Информация и информационные процессы в организационно-экономической сфере; Сущность, значение и закономерности развития информационных систем и технологий в современной экономике; Экономические законы развития информационных технологий. Глава 2. Информационные технологии: Основные понятия, терминология и классификация; Технология и методы обработки экономической информации; Структура базовой информационной технологии. Глава 3. Информационные системы: Роль и место автоматизированных информационных систем в экономике; Виды информационных систем и принципы их создания; Состав информационных систем; Жизненный цикл информационных систем. Раздел II. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В УПРАВЛЕНИИ ПРЕДПРИЯТИЕМ Глава 4. Организация и средства информационных технологий обеспечения управленческой деятельности: Предприятие как объект управления; Роль и место информационных технологий в управлении предприятием; нформационные технологии организационного развития и стратегического управления предприятием. Глава 5. Методические основы создания информационных систем и технологий в управлении предприятием: Основные понятия; Системный подход; Информационный подход; Стратегический подход; Объектно-ориентированный подход; Методические принципы совершенствования управления предприятием на основе информационных технологий; Разработка информационного обеспечения систем управления предприятием. Глава 6. Информационные технологии документационного обеспечения управленческой деятельности: Основные понятия документационного обеспечения управленческой деятельности; Виды информационных систем управления документационным обеспечением предприятия; Организация электронной системы управления документооборотом. Глава 7. Инструментальные средства компьютерных технологий информационного обслуживания управленческой деятельности: Общие свойства КИС; Типовой состав функциональных модулей КИС; Корпоративная информационная система SAP R/3; Корпоративные информационные системы компании «Microsoft»; Корпоративная информационная система «Галактика»; Корпоративная информационная система «Парус». Глава 8. Компьютерные технологии интеллектуальной поддержки управленческих решений: Корпоративная сеть Интранет; Информационные базы корпоративных информационных систем; Аналитическая обработка данных. Раздел III. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В МАРКЕТИНГЕ Глава 9. Структура и состав информационной системы маркетинга; Маркетинг как объект управления; Информационное обеспечение в системе управления маркетингом; Управление взаимоотношениями с потребителем (CRM); Планирование ресурсов в зависимости от потребности клиента (CSRP); Непрерывная информационная поддержка поставок и жизненного цикла (CALS); Программные продукты в маркетинге. Глава 10. Функциональное назначение и ресурсы Интернета: Технология Интернет в маркетинге; Электронная коммерция. Раздел IV. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В БУХГАЛТЕРСКОМ УЧЕТЕ Глава 11. Общая характеристика информационной системы бухгалтерского учета: Сущность и принципы ведения бухгалтерского учета; Учетная политика; Функциональная архитектура бухгалтерского учета. Глава 12. Компьютерные информационные технологии в бухгалтерском учете: Программные продукты ИС бухгалтерского учета; Классы программных продуктов ИС бухгалтерского учета. Раздел V. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В БАНКОВСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Глава 13. Специфика организации банковского дела в России: Сущность банковской деятельности; Операции и услуги банков; Основные тенденции развития банковской системы России. Глава 14. Проблемы создания информационных систем банковской деятельности: Принципы построения автоматизированных банковских систем; Технические решения банковских систем; Информационное и программное обеспечение банковских систем; Электронный документооборот в банке Глава 15. Электронные банковские услуги: Электронные услуги с использованием банковских карт; Электронные услуги дистанционного банковского обслуживания; Автоматизация межбанковских расчетов; Электронные платежные системы в Интернете. Раздел VI. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В СТРАХОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Глава 16. Понятие страховой деятельности и ее организации: Риск как экономическая категория; Основные функции и задачи страхования; Основы финансово-хозяйственной деятельности страховщиков. Глава 17. Автоматизированные информационные системы страховой деятельности: Организационная структура ИС СД; Функциональная структура ИС СД; Информационные технологии ИС СД; Программа «Парус-Страхование»; Программа «ИНЭК-Страховщик»; Развитие ИС СД. Раздел VII. СТАНДАРТИЗАЦИЯ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ Глава 18. Основы построения системы стандартов ИТ: Понятие открытых систем; Международные структуры в области стандартизации информационных технологий; Методологический базис открытых систем; Архитектурные спецификации (эталонные модели); Эталонная модель взаимосвязи открытых систем; Базовые спецификации. Глава 19. Инструменты функциональной стандартизации: Понятие профиля открытой системы; Классификация профилей; Основные свойства и назначение профилей; Пример компоновки функционального профиля. Раздел VIII. БЕЗОПАСНОСТЬ ИНФОРМАЦИОННЫХ СИСТЕМ Глава 20. Защищенная информационная система: Определение защищенной информационной системы; Методология анализа защищенности информационной системы; Требования к архитектуре информационной системы для обеспечения безопасности ее функционирования; Этапы построения системы безопасности ИС; Стандартизация подходов к обеспечению информационной безопасности; Обеспечение интегральной безопасности информационных систем.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Część I. E-konsument: Zjawiska i procesy kształtujące rozwój społeczeństwa informacyjnego i gospodarki cyfrowej w Polsce; Konsument w świecie wirtualnym; Wybrane problemy konsumenta na wspólnym rynku cyfrowym; Wpływ nowych przepisów dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich na postępowanie przed Prezesem Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Część II. E-zdrowie: Doświadczenia z realizacji regionalnych projektów e-zdrowie w Polsce – wyzwania, bariery, problemy, korzyści i rekomendacje; Świadczenie usług medycznych z wykorzystaniem telemedycyny – stan obecny i perspektywy; Telemedycyna w świetle rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych; MHealth a wybrane prawa pacjenta o charakterze informacyjnym; Elektroniczna dokumentacja medyczna (EDM) w świetle rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 910/2014 z 23.7.2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE (tzw. eIDAS); Przechowywanie elektronicznej dokumentacji medycznej – wybrane problemy; Udostępnianie elektronicznej dokumentacji medycznej – zagadnienia praktyczne. Część III. E-wymiar sprawiedliwości: Informatyzacja postępowania cywilnego w orzecznictwie sądów powszechnych i Sądu Najwyższego; Nowelizacja przepisów postępowania cywilnego dotycząca postępowań rozpoznawczych; Identyfikacja stron i uczestników postępowania – wybrane zagadnienia informatyzacji postępowania cywilnego; Dowód z dokumentu prywatnego w formie elektronicznej w sądowym postępowaniu cywilnym – wybrane zagadnienia; Problem dowodów nielegalnych na przykładzie środków dowodowych pozyskanych z Internetu w sprawach rodzinnych; Perspektywy pełnego zautomatyzowania elektronicznego postępowania upominawczego; Informatyzacja postępowania wieczystoksięgowego; Informatyzacja postępowania o nadanie klauzuli wykonalności; Ochrona tajemnicy komornika sądowego w elektronicznym sądowym postępowaniu egzekucyjnym; Wszczęcie elektronicznej licytacji ruchomości; Elektroniczna licytacja ruchomości czyli komorniczy portal aukcyjny; Wykorzystanie narzędzi elektronicznych w postępowaniu upadłościowym i restrukturyzacyjnym. Część IV. E-usługi publiczne: Zagrożenia prywatności i bezpieczeństwa w Internecie w kontekście kompetencji cyfrowych; Elektroniczne usługi publiczne w wymiarze europejskim – na wybranych przykładach; E-usługi w praktyce radcy prawnego; Obowiązek korzystania przez zamawiających z systemu e-Certis – aspekty prawne i praktyczne. Część V. IT i e-commerce: Prawo z rejestracji domeny i piractwo domenowe w orzecznictwie sądowym; Odpowiedzialność za hiperlinki: pierwsze refleksje; Marketing elektroniczny. Istota, bariery i perspektywy rozwoju w Polsce; Marketing bezpośredni prowadzony za pomocą środków komunikacji elektronicznej w świetle planowanej reformy prawa europejskiego; Wzmacnianie zaufania użytkowników e-commerce jako czynnik rozwoju tej formy handlu; Przetwarzanie danych publicznych kołem zamachowym dla spółek e-commerce? – wyzwania prawne; Wpływ handlu elektronicznego na zasady podatkowe; Cyberprzestępstwa związane z treścią pornograficzną z udziałem małoletnich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Od czego zacząć? Platforma sprzedażowa czy własny sklep? Środowisko mojej pracy... Mój model biznesowy? Podsumowanie. Rozdział 2. Allegro. Jak przygotować się do sprzedaży na Allegro? Strategia obecności na portalu aukcyjnym. Marketing na Allegro - gotowe rozwiązania serwisu a własne sposoby, aby wyróżnić się na listingu. Narzędzia usprawniające sprzedaż. Case study. Rozdział 3. eBay. eBay w Polsce i na świecie. Jak przygotować się do sprzedaży w serwisie eBay? Sprzedaż na eBayu (różne wersje serwisu). Polskie narzędzia wspomagające sprzedaż na eBayu. Case study. Rozdział 4. Amazon. Amazon - czy warto? Jak przygotować się do sprzedaży na Amazonie? Pułapki Amazona - na co uważać, handlując na tej platformie? Case study. Rozdział 5. Growth hacking a obecność na wielu platformach sprzedażowych. Konsument 3.0, czyli kto?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Dostępność transportowa - wielowymiarowe podejście multimodalne; Wpływ kryzysu finansowego na sytuację Polski pod koniec pierwszej dekady XXI wieku; Rola biura projektów w zarządzaniu zasobami ludzkimi; Znaczenie Jednolitego Obszaru Płatności w Euro dla europejskiego rynku płatności; Chińskie agrobiznesowi inwestycje zagraniczne i ich wpływ na bezpieczeństwo żywnościowe w Chinach; Niepewność czy jakość? O pułapkach empirycznych analiz popytu widzów na mecze sportów zespołowych; Wpływ przynależności związkowej pracowników na ich wynagrodzenia w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej; Runek nieruchomości mieszkaniowych w wybranych krajach o zróżnicowanych uwarunkowaniach kulturowych i ekonomicznych; Zarządzanie wartością klienta. Od koncepcji do wyników przedsiębiorstwa; Reforma emerytalna a stopa oszczędności w Chile; Międzynarodowa działalność przedsiębiorstw rodzinnych; Walidacja algorytmu podejmowania decyzji z kosztem zmiany strategii w podejściu ekonomii eksperymentalnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marka z potencjałem; 2. Marketing 3.0; 3. Rynek internetowy w Polsce i na świecie; 4. Wpływ Internetu na gospodarkę; 5. Social media - społeczny wymiar Internetu; 6. Rola edukacji środowiska online; 7. Usability i User Experience; 8. Marketing mobilny; 9. E-mail marketing; 10. Automatyzacja marketingu; 11. Gry w Internecie; 12. Wideo i audio w sieci; 13. Od e-commerce do „zakupów totalnych”; 14. Vademecum budowania platformy e-commerce; 15. Copywriting; 16. Content marketing; 17. Kampanie społeczne w Internecie; 18. Badania mediów internetowych; 19. Monitoring mediów społecznościowych; 20. Human Crafted Rules vs. Artificial Inelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing; 21. Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja; 22. Ominichannel, czyli o wszechsprzedaży; 23. Z technologią za pan brat; 24. Jak współpracować z zespołem IT; 25. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę); 26. Obsługa klienta w sieci; 27. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci; 28. Marketing w start-upach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Spójrz na handel elektroniczny całościowo; 2. Zdobądź informacje o konkurencji; 3. Znajdź własną niszę na rynku e-commerce; 4. Poznaj swoich klientów; 5. Zobacz w e-konsumencie kobietę i mężczyznę; 6. Zbadaj wizerunek swojego sklepu internetowego; 7. Zapoznaj się ze specyfika procesu zakupowego online; 8. Dowiedz się, jak przebiega proces zakupowy w sklepie internetowym u kobiet i mężczyzn; 9. Dostosuj swój sklep internetowy do preferencji klientów obu płci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wieczna radość czy przymus kreatywności - próba spojrzenia na retorykę kreatywności z punktu widzenia kulturowej ekonomii politycznej; 2. Jak mierzyć kreatywność? Przegląd podejść i prób metodologicznych; 3. Innowacje i komercjalizacja wiedzy w naukach społecznych; 4. „Nowe nowe media” według Paula Levinsona - kreatywna nazwa czy innowacyjna koncepcja?; 5. Ekonomia doznań - ewolucja czy destrukcja przemysłu kreatywnego w dobie gospodarki cyfrowej? ; 6. Spór o dostęp do dóbr kultury - cza na innowacyjne modele biznesowe; 7. Ewolucja postaw konsumentów w Polsce wobec sposobów korzystania z rozrywki filmowej; 8. Twórcza destrukcja w gospodarce cyfrowej na przykładzie powstania i rozwoju internetowych serwisów aukcyjnych na świecie i w Polsce; 9. Przenoszenie usług biznesowych opartych na wiedzy i tworzenie się ich skupisk - przypadek Polski; 10. Innowacyjność w gospodarce Chin - przykład „odwróconej” triady Schumpetera?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Logistyczna obsługa klientów w kontekście literaturowym 1.1. Zakres definicyjny logistycznej obsługi klienta 1.2. Teoretyczne podstawy logistycznej obsługi klienta 1.2.1. Paradygmat sieciowy w logistycznej obsłudze klienta 1.2.2. Kapitał społeczny a logistyczna obsługa klienta 1.2.3. Implikacje ekonomii behawioralnej w logistycznej obsłudze klienta 1.3. Elementy logistycznej obsługi klienta 1.4. Mierniki i wskaźniki obsługi klienta 1.5. Koszty logistycznej obsługi klienta 2. Istota, formy i rozwój handlu elektronicznego 2.1. Początki handlu elektronicznego 2.2. Zakres definicyjny handlu elektronicznego 2.3. Rozwój handlu elektronicznego w Polsce i na świecie 2.4. Modele obsługi logistycznej w handlu elektronicznym 2.5. Regulacje prawne handlu elektronicznego 2.6. Handel hybrydowy wyzwaniem dla kanału elektronicznego 3. Podmioty wzorcowe branży "odzież i obuwie" funkcjonujące w internecie - studium jakościowe 3.1. Cele i kryteria doboru podmiotów do badań jakościowych 3.2. Sklep odzieżowy Ąnswear.com 3.3. Największa oferta obuwia - eobuwie.pl 3.4. Więcej niż aukcje -Allegro.pl 4. Metodologia badań logistycznej obsługi klienta 4.1. Charakter zrealizowanych badań 4.2. Dobór próby do badań 4.3. Narzędzia analizy statystycznej 5. Logistyczna obsługa e-klienta - badania empiryczne 5.1. Zróżnicowanie pokoleniowe klientów handlu elektronicznego 5.2. Logistyczna obsługa e-klienta na europejskim rynku 5.3. Postrzeganie przez klienta logistycznej obsługi w handlu elektronicznym 5.4. Czynniki kształtujące logistyczną obsługę klienta handlu elektronicznego; Zakończenie; Aneks; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; Spis wykresów; Summary.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Pięć kroków do sukcesu w handlu elektronicznym: Jak stworzyć opłacalną strategię handlu elektroniczne go; Krok1 Spraw, by prowadzenie interesów z Twoją firmą było dla klientów łatwe; Krok2 Skup się na klientach końcowych Twoich produktów i usług; Krok3 Prze kształć prokonsumenckie procesy zachodzące w firmie z punktu widzenia klienta końcowego; Krok4 Zaloguj swoją firmę do zysku: Opracuj wszechstronną, rozwojową strukturę handlu elektronicznego; Krok5 Umacniaj lojalność klienta, będącą kluczem do opłacalności w handlu elektronicznym. Cz. II Osiem podstawowych czynników sukcesu oraz analizy przypadków: Jak przyswoić sobie podstawowe czynniki sukcesu oraz analizy przypadków; Synteza najlepszych praktyk. Kolejne kroki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej