Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(32)
Forma i typ
Książki
(26)
Czasopisma
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(28)
dostępne
(22)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(23)
Czytelnia
(29)
Autor
Gajewska Paulina
(4)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(4)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Rudolf Stanisław
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Klimczok Monika
(2)
Limański Andrzej
(2)
Stefańska-Matuszyn Maria
(2)
Szewczyk Irena
(2)
Widera Zbigniew
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Barcik Agnieszka
(1)
Bera Milena
(1)
Biernat Andrzej
(1)
Bogusz Marta
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Burceva Tetyana
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chwastowski Maciej
(1)
Ciuk Wojciech
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cyz Katarzyna Emilia
(1)
Czajkowska Agnieszka
(1)
Czakwari Remigiusz
(1)
Czyżewska Marta
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Dojwa Katarzyna
(1)
Donets Oksana
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dziwiński Piotr
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fołomjew A.N
(1)
Gallardo-Vázquez Dolores
(1)
Gawron Iwona
(1)
Gesteland Richard R
(1)
Golinowski Janusz
(1)
Grmanová Eva
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hajdas Monika
(1)
Harasimowicz Magdalena
(1)
Haviernikova Katarína
(1)
Herbuś Aneta
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Horodyńska Małgorzata
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Ivanová Eva
(1)
Jabłońska Magdalena
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Janulek Piotr
(1)
Janusz Anna
(1)
Jaśniok Michał
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kall Jacek
(1)
Kataev Dmitrij
(1)
Kay Frances
(1)
Knapik Alina
(1)
Kocot Maria
(1)
Koišová Eva
(1)
Kopel Anna
(1)
Kordoš Marcel
(1)
Korenkiewicz Aleksandra
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Kozak Marcin
(1)
Krakowczyková Mariola
(1)
Krupski Rafał
(1)
Krzepicka Alicja
(1)
Kulisz Victoria
(1)
Kuszlin W.I
(1)
Kędzierska-Szczepaniak Angelika
(1)
Lewicki Arkadiusz
(1)
Lisowski Jerzy Lech
(1)
Malarecka-Simbierowicz Hanna
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Marcineková Katarína
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Marczak Mariusz
(1)
Masárová Jana
(1)
Małgorzata Pietrzyk
(1)
Michałek Janusz
(1)
Motnyk Marcin
(1)
Mroczek Teresa
(1)
Murdoch Anna
(1)
Niedzielska Anna
(1)
Nový František
(1)
Nowakowski Krzysztof
(1)
Ocieczek Wioletta
(1)
Otakar Bokuvka
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Pepchuk Sergei
(1)
Piskrzyńska Katarzyna
(1)
Pochopeń Jolanta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Temat
Marketing
(13)
Zarządzanie
(9)
Przedsiębiorstwo
(8)
Innowacje
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Internet
(3)
Konkurencja
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Organizacja
(3)
Public relations
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Banki
(2)
Euro (pieniądz)
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Kadry
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kryzys
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Miasta
(2)
Outsourcing
(2)
Polska
(2)
Reklama
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Turystyka
(2)
Administracja
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Automatyzacja
(1)
Benchmarking
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Controlling
(1)
Decyzje
(1)
Ekonomia
(1)
Ekorozwój
(1)
Etnopsychologia
(1)
Europejskie rady zakładowe
(1)
Finanse
(1)
Firma (nazwa) -- marketing
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gwarancja jakości
(1)
Handel
(1)
Handel detaliczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Inwestycje
(1)
Izrael
(1)
Jakość
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Jakość produktu
(1)
Kanada
(1)
Kariera
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Koneck (woj. kujawsko-pomorskie ; okręg)
(1)
Konflikt
(1)
Kredyt preferencyjny*
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Las
(1)
Leasing
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing -- zagadnienia
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Milejów (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Negocjacje
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Obsługa klienta
(1)
Oceny pracowników
(1)
Opieka społeczna
(1)
Organizacja -- kultura -- zagadnienia
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Państwo
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Policja
(1)
Polityka
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Prezydentura (urząd)
(1)
Produktywność pracy
(1)
Protekcjonizm
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Psychologia
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Rachunkowość
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Regiony (adm.)
(1)
Reklama -- zagadnienia
(1)
Rolnictwo
(1)
Rosja
(1)
Rynek pieniężny
(1)
Temat: miejsce
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(5)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
32 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Seria A; Zeszyt 1)
Cz.I Rola szkoły wyższej w edukacji i badaniach naukowych: rola uczelni niepaństwowej w edukacji, badaniach naukowych i kształtowaniu elit intelektualnych (na przykładzie Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku); O potrzebie nauczania etyki biznesu; Pierwszy rok studiów na państwowej i prywatnej uczelni. Cz.II Wybrane problemy zarządzania: Niektóre instytucjonalne uwarunkowania przenoszenia ryzyka; Regionalne uwarunkowania strategii rozwoju przedsiębiorstwa (studium przypadku PKS Białystok); Instrumenty ekonomiczne w zarządzaniu ochrona środowiska; Geometryczna interpretacja analizy postoptymalizacyjnej w programowaniu liniowym; Przegląd systemów informatycznych do wspomagania zarządzania działających w środowisku Windows. Cz.III Marketing w badaniach i działalności gospodarczej: Perspektywy rozwoju ubezpieczeń w Polsce; Sponsorowanie ochrony środowiska - doświadczenia europejskie; Cz.IV Zarządzanie regionalne: Euroregiony jako forma współpracy transgranicznej; Instrumenty zarządzania rozwojem regionalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Usługi: produkcja, rynek, marketing / Marianna Daszkowska. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 211 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Geneza wiedzy ekonomicznej o usługach; Pojecie sfery usług i ich systematyzacja; Elementy produkcji usług; Funkcje usług w gospodarce rynkowej; Istota rynku usług i zasady jego funkcjonowania; Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwach usługowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dylematy tożsamości społecznej i organizacyjnej, 2. Pomiędzy tożsamością a tożsamością organizacyjną, 3. Organizacja i jej komponenty tożsamości, 4. Podążając za organizacją - dryfującą łodzią pragnień, 5. Puszka Pandory ujawnia swoje organizacyjne oblicze, 6. Wchodząc do organizacji, jak do jaskini Platona, 6. Quum advocatus diaboli w organizacji, 8. W organizacji-behawioralnym bagnie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Funkcjonowanie organizacji non-profit w gospodarce rynkowej. Przesłanki wdrożenia marketingu w organizacjach non-profit. 3. Pozyskiwanie donatorów jako obszar decyzji marketingowych organizacji non-profit. 4. Zarządzanie marketingowe w organizacjach non-profit.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Budowa założeń strategicznych na rynku politycznym, 2. Opcje strategiczne na rynku politycznym, 3. Nowe wyzwania strategiczne marketingu politycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Znaczenie zarządzania portfelem marek; 2. Role marek w portfelu. Warianty markowania; 3. Konstruowanie portfela marek; 4. Komunikacja marek w portfelu firmy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 1/2015)
Kwartanik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
1. Proces legitymizacji organizacji odpowiedzialnej społecznie; 2. Aktualne trendy CSR w Hiszpanii i w Polsce. Studium przypadku: La Caixa i PKN Orlen; 3. Kultura organizacyjna podporządkowana zarządzaniu wiedzą w małych przedsiębiorstwach; 4. Wpływ kultury organizacyjnej państw europejskich i azjatyckich na poziom zarządzania w organizacji; 5. Wpływ jakości kadry menedżerskiej na efektywność procesu pierwotnej oferty publicznej funduszy private equity na GPW w Warszawie; 6. Zarządzanie kapitałem ludzkim w energetyce; 7. Analiza procesu zarządzania nowoczesnymi kanałami komunikacji w motywowaniu pracowników na przykładzie banku Y. Studium przypadku; 8. CSI w ocenie satysfakcji konsumentów na przykładzie wybranych sieci handlowych; 9. Planowane postarzanie produktu - analiza zjawiska; 10. Reklama w świecie nowych technologii - przegląd wybranych zagadnień; 11. Sustainability marketing mix przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym; 12. Zarządzanie organizacją - efekty techniczne współdziałania organizacji; 13. Informacyjne aspekty Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów na przykładzie Zakładu Piekarniczo-Cukierniczego X.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Zarządzanie marketingowe w handlu współczesnym : 1. Marketing handlowy - zagadnienia podstawowe, 2. Marketing handlu detaliczego, 3. Relacje z klientami, 4. marki handlowe. Cz.II Dylematy zarządzania marketingowego wybranymi usługami i produktami: 1. Marketing usług finansowych, 2. Usługi medyczne, 3. zarządzanie marketingowe usługami turystycznymi, 4. Marketing niektórych produków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 19/2005)
1. Zarządzanie jakością- strategiczna cecha współczesnego marketingu; 2. Polityka proekologiczna w zarządzaniu przedsiębiorstwem; 3. Automatyzacja- wyzwanie organizacyjne w XXI wieku; 4. Wprowadzenie do marketingu bankowego; 5. Rosnąca rola funduszy inwestycyjnych w gospodarce światowej; 6. Leasing jako forma finansowania inwestycji w Polsce i w Rosji; 7. Leasing jako forma dofinansowania przedsiębiorstwa; 8. Zarządzanie ryzykiem w działalności ubezpieczeniowej banków; 9. Public relations jako narzedzie komunikacji z otoczeniem; E-rektutacja- istota, zalety i wady; 11. Język haseł przedmiotowych KABA; Język haseł BN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy : kreowanie, zarządzanie, efekty / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Poltext, 2002. - 220,[4] s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Wizerunek firmy jako element jej wartości: Wizeru nek firmy w jej otoczeniu podmiotowym; Wizerunek firmy a wizerunek marki; Kultura organizacyjna firmy i jej tożsamość; Co to jest tzw. społeczna odpowiedzialność firmy?; Wartość wizerunek firmy. 2. Dziedziny pokrewne wizerunkowi firmy: Wokół public relations; Związki public relations z marketingiem; Elementy promocji a kształtowanie wizerunku firmy; Produkt - cena - dystrybucja; Miejsce zarządzania wizerunkiem w ogólnej koncepcji zarządzania firmą. 3. Etapy wstępne zarządzania wizerunkiem: Zasady plano wania strategicznego; Programy promocji firmy i marki; Wykorzystanie teorii struktur- miejsce i rola działów public relations; Wpływ zarządzania zmianą na wizeru nek firmy. 4. Komunikowanie się firmy z otoczeniem: Modele skute cznej komunikacji; Analiza potrzeb komunikacyjnych firmy; Zarządzanie wizerunkiem w środowisku wewnę trznym; Zasady zarządzania wizeunkiem w otoczeniu zewnętrznym; Kontrolowanie- ocena i finansowanie proce su zarządzania wizerunkiem firmy. 5. Kierunki wspierania i rozwoju zarządzania wizerun kiem firmy: Zarządzanie sytuacją kryzysową; Wykorzysta nie wizerunku kraju, branży i lidera firmy; Tendencje zmian warunków rynkowych i ich wpływ na wizerunek firmy; Problem globalizacji wizerunku w sytuacji różno rodności kulturowej; Wpływ nowych sposobów komunikowa nia się na koncepcje zarządzania wizerunkiem firmy. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 7-2/2005)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Postindustrialność a innowacje i wiedza; Ocena szans rozwojowych firm na globalnym rynku, a zarządzanie wiedzą; Innowacje jako element budowania gospodarki opartej na wiedzy w aspekcie założeń strategii lizbońskiej; Konkurencyjność a efektywny rozwój i współdziałanie systemów gospodarczych; Kryteria ekologiczne w strategiach przedsiębiorstw odpowiedzialnych społecznie; Wielowymiarowe traktowanie strategii jakości przedsiębiorstw a strategiczna karta wyników (balanced scoreboard); Zasoby i wiedza w organizacji a korupcja; Kultura organizacyjna niematerialnym zasobem organizacji; Ocena otoczenia placówki medycznej w oparciu o metodę PEST; Jakość usług determinantem relacji klient (pacjent) - pracownik stacjonarnej opieki medycznej w Polsce; Kategoryzacja i rekomendacja polskich hoteli jako źródło oceny jakości oferowanych usług; Znaczenie systemu HAACP w gastronomii hotelowej; Zastosowanie kart kontrolnych Shewharta w sterowaniu procesem produkcji mąki młynowej w cementowni; Analiza przyczyn reklamacji kładki komunikacyjnej; Nowe metody pomiarowe w systemie zarządzania jakością odlewni żeliwa; Ocena efektywności eksploatacji linii formowania pod wysokimi naciskami; Zastosowanie metody PAMCO do oceny wykorzystania nagrzewnicy potokowej; Ocena efektywności procesów logistycznych w firmie spedycyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing Nowego Wieku)
Część I: Czym jest CRM? 1. CRM system czy strategia? 2. Proces CRM. 3. Koncepcja CRM a system informatyczny klasy CRM. Część II: Wdrożenie. 4. Przed rozpoczęciem projektu. 5. CRM a kultura organizacyjna. 6. Organizacja projektu CRM. 7. Określenia przyczyn i celów projektu. 8. Analiza stanu bieżącego (samoocena). 9. Budowa strategii CRM. 10. Wybór systemu CRM. 11. konfiguracja systemu. 12. Instrukcje stanowiskowe. 13. Uruchomienie systemu. 14. Przyszłość systemów CRM. Część II: Załączniki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej