Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1405)
IBUK Libra
(5)
ebookpoint BIBLIO
(3)
Forma i typ
Książki
(1358)
Publikacje naukowe
(408)
Publikacje fachowe
(321)
Poradniki i przewodniki
(48)
Czasopisma
(38)
Publikacje dydaktyczne
(38)
Publikacje informacyjne
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Audiobooki
(8)
E-booki
(8)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Dostępność
dostępne
(967)
tylko na miejscu
(957)
wypożyczone
(50)
nieokreślona
(24)
Placówka
Wypożyczalnia
(1027)
Czytelnia
(971)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(37)
Penc Józef (1939-2017)
(27)
Chodyński Andrzej
(25)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(24)
Grabiec Olimpia (1975- )
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Borkowska Stanisława (1939- )
(19)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(18)
Mruk Henryk (1948- )
(18)
Dzieńdziora Joanna
(16)
Bakonyi Jadwiga
(13)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(13)
Kożuch Barbara (1950- )
(13)
Romanowska Maria (1947- )
(13)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(12)
Opolski Krzysztof (1948- )
(12)
Armstrong Michael (1928- )
(11)
Jabłoński Marek
(11)
Sikorski Czesław (1943- )
(11)
Antonowicz Paweł
(10)
Garbarski Lechosław
(10)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(10)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(10)
Szymonik Andrzej (1952- )
(10)
Jabłoński Adam
(9)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(9)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(9)
Trocki Michał (1945- )
(9)
Bieniok Henryk (1940- )
(8)
Bugdol Marek (1966- )
(8)
Fleszer Dorota (1971- )
(8)
Obłój Krzysztof (1954- )
(8)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(8)
Rosa Grażyna (1968- )
(8)
Stabryła Adam (1942- )
(8)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(8)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(8)
Adair John Eric (1934- )
(7)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(7)
Marciniak Jarosław
(7)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Rostkowski Tomasz
(7)
Siciński Jędrzej
(7)
Suchar Marek (1954- )
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(6)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(6)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(6)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(6)
Gajewska Paulina
(6)
German Janusz (1974- )
(6)
Hamrol Adam (1952- )
(6)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(6)
Klimek Jan (1952- )
(6)
Kowalska Sylwia
(6)
Maison Dominika (1966- )
(6)
Perenc Józef (1945- )
(6)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(6)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(6)
Sitek Marcin
(6)
Staszewska Jolanta (1960- )
(6)
Wolniak Radosław
(6)
Zasępa Piotr
(6)
Śliwińska Krystyna (1950- )
(6)
Adamiec Sabina
(5)
Berliński Lechosław (1944- )
(5)
Borkowski Stanisław (1945- )
(5)
Budzyński Wojciech
(5)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(5)
Gierszewska Grażyna
(5)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(5)
Huczek Antoni
(5)
Janczewski Jerzy
(5)
Jeziorski Leopold
(5)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(5)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(5)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(5)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(5)
Kochmańska Magdalena
(5)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(5)
Król Henryk (1932-2014)
(5)
Listwan Tadeusz (1940- )
(5)
Malinowska Ewa
(5)
Nowak Edward (1951- )
(5)
Rusiński Michał
(5)
Supernat Jerzy (1951- )
(5)
Szewczyk Irena
(5)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(5)
Trojanowski Tomasz
(5)
Wojtaszek Henryk
(5)
Wziątek-Staśko Anna
(5)
Armstrong Gary
(4)
Borkowski Stanisław
(4)
Chodyńska-Kukułka Agata
(4)
Doroba Anita
(4)
Dudzik-Lewicka Irena
(4)
Ehrlich Andrzej
(4)
Golnau Wiesław (1965- )
(4)
Rok wydania
2020 - 2024
(151)
2010 - 2019
(438)
2000 - 2009
(599)
1990 - 1999
(221)
Okres powstania dzieła
2001-
(346)
1989-2000
(4)
1901-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(1387)
Rosja
(9)
Stany Zjednoczone
(8)
Wielka Brytania
(6)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Słowacja
(1)
Czechy
(1)
Kanada
(1)
Język
polski
(1388)
angielski
(14)
rosyjski
(11)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(3)
Pracownicy HR
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(301)
Zarządzanie
(252)
Marketing
(201)
Kadry
(157)
Organizacja
(128)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(118)
Zarządzanie strategiczne
(117)
Zarządzanie jakością
(87)
Kultura organizacyjna
(83)
Menedżerowie
(70)
Motywacja pracy
(68)
Innowacje
(64)
Marketing strategiczny
(63)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(55)
Przywództwo
(53)
Zatrudnienie
(52)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(47)
Public relations
(47)
Zarządzanie wiedzą
(45)
Komunikacja marketingowa
(44)
Praca
(44)
Decyzje
(43)
Ocena pracowników
(43)
Planowanie strategiczne
(43)
Logistyka gospodarcza
(42)
Reklama
(42)
Zarządzanie projektami
(41)
Badania marketingowe
(40)
Polityka zatrudnienia
(39)
Płaca
(39)
Usługi
(32)
Zachowanie organizacyjne
(31)
Konsumenci
(30)
Szkolnictwo wyższe
(28)
Analiza strategiczna
(27)
Konkurencyjność
(27)
Teoria organizacji
(27)
Banki
(26)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(26)
Otoczenie firmy
(26)
Zarządzanie ryzykiem
(26)
Konkurencja
(25)
Marketing cyfrowy
(25)
Motywacja
(25)
Promocja handlowa
(25)
Turystyka
(25)
Finanse przedsiębiorstwa
(24)
Kapitał ludzki
(24)
Obsługa klienta
(24)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(24)
Rekrutacja pracowników
(23)
Strategia marketingowa
(23)
Controlling
(22)
Instytucje nonprofit
(22)
Segmentacja rynku
(22)
Zarządzanie kryzysowe
(22)
Globalizacja
(21)
Komunikacja społeczna
(21)
Marketing partnerski
(21)
Psychologia pracy
(21)
Organizacja ucząca się
(20)
Relacje międzyludzkie
(20)
Systemy informatyczne zarządzania
(20)
Jakość usług
(19)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(19)
Zarządzanie finansami
(19)
Informacja gospodarcza
(18)
Jakość produktu
(18)
Organizacja pracy
(18)
Przedsiębiorczość (postawa)
(18)
Rynek pracy
(18)
Etyka biznesu
(17)
Mentoring
(17)
Praca zespołowa
(17)
Przedsiębiorczość
(17)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(17)
Siła robocza
(17)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(16)
Firma (nazwa)
(16)
Gospodarka oparta na wiedzy
(16)
Jakość
(16)
Polityka płacowa
(16)
Zarządzanie publiczne
(16)
Łańcuch dostaw
(16)
Internet
(15)
Konsumenci (ekonomia)
(15)
Outsourcing
(15)
Rynek (ekonomia)
(15)
Służba zdrowia
(15)
Administracja publiczna
(14)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(14)
Samorząd terytorialny
(14)
Sektor publiczny
(14)
Zachowania konsumentów
(14)
Zarządzanie zmianą
(14)
Marketing elektroniczny
(13)
Media społecznościowe
(13)
Negocjacje
(13)
Produktywność pracy
(13)
Płynność kadr
(13)
Temat: czas
2001-
(256)
1989-2000
(60)
1901-2000
(38)
1945-1989
(10)
1989-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(236)
Kraje Unii Europejskiej
(25)
Stany Zjednoczone (USA)
(7)
Czechy
(4)
Europa
(4)
Niemcy
(3)
Japonia
(2)
Wielka Brytania
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Chiny
(1)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Holandia
(1)
Indie
(1)
Iran
(1)
Irlandia
(1)
Kanada
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Malezja
(1)
Meksyk
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Portugalia
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Rosja
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Szwecja
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
kenia
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Śląsk
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(483)
Opracowanie
(284)
Praca zbiorowa
(173)
Poradnik
(126)
Monografia
(109)
Czasopismo naukowe
(40)
Materiały pomocnicze
(37)
Raport z badań
(30)
Czasopismo ekonomiczne
(27)
Case study (studium przypadku)
(24)
Materiały konferencyjne
(14)
Ćwiczenia i zadania
(11)
Encyklopedia
(10)
Wydawnictwa popularne
(9)
Artykuł z czasopisma naukowego
(5)
Wzory dokumentów
(4)
Słownik angielsko-polski
(3)
Artykuły
(2)
Biografia
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Dane statystyczne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Podręczniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Synteza
(1)
Szkic
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Tezaurus
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1249)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(525)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(55)
Psychologia
(43)
Informatyka i technologie informacyjne
(37)
Media i komunikacja społeczna
(35)
Transport i logistyka
(34)
Socjologia i społeczeństwo
(31)
Medycyna i zdrowie
(14)
Nauka i badania
(13)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(12)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(10)
Edukacja i pedagogika
(10)
Podróże i turystyka
(8)
Filozofia i etyka
(7)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(5)
Matematyka
(5)
Językoznawstwo
(4)
Ochrona środowiska
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Architektura i budownictwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Historia
(2)
Inżynieria i technika
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
1413 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
PART 1: FUNDAMENTALS OF MARKETING MANAGEMENT 1. Defining Marketing for the New Realities 2. Marketing Planning and Management PART 2: UNDERSTANDING THE MARKET 3. Analyzing Consumer Markets 4. Analyzing Business Markets 5. Conducting Marketing Research PART 3: DEVELOPING A WINNING MARKETING STRATEGY 6. Identifying Market Segments and Target Customers 7. Crafting a Customer Value Proposition and Positioning PART 4: DESIGNING VALUE 8. Designing and Managing Products 9. Designing and Managing Services 10. Building Strong Brands 11. Managing Pricing and Sales Promotions PART 5: COMMUNICATING VALUE 12. Managing Marketing Communications 13. Designing an Integrated Marketing Campaign in the Digital Age 14. Personal Selling and Direct Marketing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznika akademicki / Eugeniusz Michalski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2003. - 644, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz.I Model funkcjonowania marketingu: Przesłanki działalności marketingowej w przedsiębiorstwie; Wpływ środowiska na funkcjonowanie marketingu; Rynek docelowy. Cz.II Badania marketingowe: System informacji marketingowej; Organizowanie i metody badań marketingowych; Studia nad postępowaniem konsumentów. Cz.III Zarządzanie produktem: Planowanie marketingowe produktu; Kierowanie rozwojem produktu. Cz.IV Organizowanie dystrybucji produktów: Kanały dy strybucji i dystrybucja hurtowa; Logistyka dystrybucji Dystrybucja detaliczna. Cz.V Promocja produktów: Podstawy promocji; Reklama produktów; Akwizycja; Public relations i środki popierania sprzedaży. Cz.VI Programowanie cen produktów : Polityka cen; Zasa dykallulacji cen. Cz.VII Zarządzanie marketingowe: Strategie marketingowe; Planowanie marketingowe; Organizowanie i kontrola działalności marketingowej. Cz.VIII Elementy zarządzania produktami przemysłowymi i usługami: Kierowanie rozwojem produktów przemysłowych; Kierowanie rozwojem usług. Cz.IX Marketing międzynarodowy: Podstawy marketingu międzynarodowego; Analiza środowiska międzynarodowego; Organizowanie marketingu międzynarodowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1998. - 436 s. : rys. tab. ; 20 cm.
Rozdz. I.: Istota i znaczenie marketingu (Geneza marketingu. Pojęcie marketingu. Ogólne zasady marketingu; Funkcje marketingowe. Sektorowe uwarunkowania marketingu. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu). Rozdz. II.: Otoczenie marketingowe (Przedsiębiorstwo i jego środowisko. Struktura otoczenia marketingowego. Elementy otoczenia przedsiębiorstwa. Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia). Rozdz. III.: Konsumenci i ich zachowania na rynku (Konsumenci i nabywcy. Nabywcy dóbr i usług finalnych. Organizacje i instytucje jako nabywcy produktu). Rozdz. IV.: Segmentacja rynku (Pojęcie i rola segmentacji rynku; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków; Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynkowych. Rozdz. V.: Produkt (Pojęcie i struktura produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Kryteria formowania asortymentu przedsiębiorstwa; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr). Rozdz. VI.: Wprowadzanie na rynek nowych produktów (Pojęcie nowych produktów; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu). Rozdz. VII.: Cena (Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie; Ustalanie celów polityki cen; Wybór polityki cen; Wdrażanie polityki cen; Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku). Rozdz. VIII.: Dystrybucja: Istota i miejsce dystrybucji w marketingu; Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji; Pośrednicy w kanałach dystrybucji; Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji; Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji; Logistyka dystrybucji). Rozdz. IX.: Promocja (Promocja jako element marketingu-mix; Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie; Reklama Sprzedaż osobista; Promocja dodatkowa "sales promotion"; Public relations). Rozdz. X.: Marketingowy system informacji (Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Obszary badań marketingowych; Marketingowy proces badawczy). Rozdz. XI.: Zarządzanie marketingiem (Proces zarządzania marketingiem; Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa; Kształtowanie strategii marketingowej; Planowanie operacyjne marketingu; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.138, 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(The Financial Times Przedstawia)
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Wstęp: Ścieżki marketingu; Agencja - ta, czy tamta; Badania są zawsze niekompletne; Brzydkie kaczątko; Chirurgiczna segmentacja; Innowacje; Jak przetrwać za- lew informacji; Kanały dystrybucji; Liczy się dziedzi- ctwo - tradycja; lunch edukacyjny; Marketing dzisiaj i w przyszłości; Marketing globalny; Marketing samobój- czy i partyzancki; Marketing wartości; Marketing związków i wzajemnych relacji; Niepowodzenie źródłem sukcesu; Opakowanie; Planowanie pragmatyczne; Poza krzywą "J"; Pozycjonowanie - sztuka walki marketingu; Promocje, kupony i podarunki; Public relations to sprawa osobista; Quantito ergo sum - rosnę, czyli jestem; Reklama wysokich lotów; Rozszerzenie zakresu marki i rodziny produktów; Sprzedaż osobista; Struktu- ra organizacji a zjawisko entropii; Szkolenie profe- sjonalistów; "Tak" to jeszcze nie decyzja; Wartość ma- rki; Wyznaczanie ceny; Zadowolenie z produktu; Zarzą- dzanie kategorią produktów i inne herezje; Zasada X; Zen i teraz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing i proces marketingowy, Marketing i społeczeństwo, Staregiczne planowanie marketingowe, Środowisko marketingu, Rynek globalny, Zachownaia nabywców, Rynki przedsiebiorstw, instytucji publicznych i rządowy, Informacje rynkowe i badania marketingowe, Podstawy strategii, Pozycjonowanie, Relacje z klientami, Budowanie przewagi konkurencyjnej, Marka, produkt, opakowanie i usługi, Rozwój i strategie cyklu życia produktu, Marke ting usług, Cena, Startegie cenowe, Promocja, Dystrybucja, Marketing bezpośredni i online.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Przedsiębiorstwo na rynku: Pojęcie i istota rynku; Przedsiębiorstwo jako mikropodmiot gospodarczy; Instytucje rynkowe i ich ch-ka; Zachowania podmiotów rynkowych. R.2 Istota marketingu: Pojęcie i ewlocja marketingu; Zasady postępowania marketingowego; Funkcje marketingu; Strategia marketingowa przedsiębiorstwa. R.3 System marketingu i jego elementy: Pojęcie systemu marketingu; Otoczenie przedsiębiorstwa; Struktura we wnętrzna systemu. R.4 Badania marketingowe: System informacji marketingo wej i jego rola; Badania marketingowe- pojęcie, klasyfikacje; Proces badań marektingowych; Metody i techniki badań marektingowych. R.5 Segmentacja rynku: Segmentacja rynku a rynek docelowy; Kryteria segmentacji rynku; Konstrukcja segmentu rynku- procedura i atrakcyjność. R.6 Strategia produktu: Produkt w ujęciu marketingowym Klasyfikacja produkótw; Cykl życia produktu na rynku; Proces planowania nowego produktu; Kształtowanie struktury asortymentowej. R.7 Marketingowe wyposażenie produktu: Pojęcie i funkcje opakowania; Projektowanie opakowań; Badania opakowań; Znak towarowy, nazwa handlowa i marka; Rodzaje i funkcje marek; Strategia marki. R.8 Cena jako element strategii marketingowej: Rola i miejsce cen w marketingu-mix; Funkcje cen; Metody ustalania cen; Strategie cenowe i czynniki je określa jące. R.9 Dystrybucja produktów i systemy sprzedaży: Pojęcie i funkcje dystrybucji; Kanały dystrybucji - istota, klasyfikacja typy; Ch-ka pośredników w kanałach dystry bucji; Kształtowanie kanałów dystrybucji; Dystrybucja fizyczna. R.10 Promocja i jej narzędzia: Promocja jako proces komunikacji; Zarządzanie reklamą; Sprzedaż osobista- najstarszy środek promocji; Promocja uzupełniająca konsumencka i handlowa; Rola public relations (PR) jako narzedzie aktywizujących sprzedaż. R.11 Metody analizy stosowane w procedurze budowy strategii marketingowej: Analiza strategiczna- pojęcie metody, znaczenie; Analiza makrootoczenia i jej metody Analiza otoczenia konkurencyjnego; Analiza wnętrza przedsiębiorstwa; Metody określania pozycji strategi cznej przedsiębiorstwa; Wybrane pozycje strategii marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Wojny marketingowe, 2.Wielkie powroty, 3.Zarządzanie zmianą i kryzysem, 4.Błędy w zarządzaniu i marketingu, 5.Znakomite sukcesy marketingowe, 6.Etyczne porażki, 7.Wielkie przygody przedsiębiorców
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Preface; About the authors; Acknowledgements; Part 1. Defining marketing and the marketing process 1. Marketing: creating customer value and engagement 2. Company and marketing strategy: partnering to build customer engagement, value and relationships Part 2. Understanding the marketplace and consumers 3. Analysing the marketing environment 4. Managing marketing information to gain customer insights 5. Consumer markets and buyer behaviour 6. Business markets and business buyer behaviour Part 3. Designing a customer value-driven strategy and mix 7. Customer-driven marketing strategy: creating value for target customers 8. Products, services and brands: building customer value 9 Developing new products and managing the product life cycle 10. Pricing: understanding and capturing customer value 11. Pricing strategies: additional considerations 12. Marketing channels: delivering customer value 13. Retailing and wholesaling 14. Engaging consumers and communicating customer value: integrated marketing communications strategy 15. Advertising and public relations 16. Personal selling and sales promotion 17. Direct, online, social media and mobile marketing Part 4. Extending marketing 18. Creating competitive advantage 19. The global marketplace 20. Social responsibility and ethics Appendix 1: Marketing plan Appendix 2: Marketing by numbers; Glossary; Index.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Acknowledgments. Chapter One: Introduction. Chapter Two: Types of Attractions. Chapter Three: Attraction Development. Chapter Four: Promotion, Advertising, and Marketing. Chapter Five: Media Relations. Chapter Six: Social Media Marketing. Chapter Seven: Sales Promotions and Merchandising. Chapter Eight: Special Events. Chapter Nine: Guest Relations and Customer Service. Chapter Ten: Employee Relations. Chapter Eleven: Crisis Communications. Chapter Twelve: Social Responsibility and Sustainability. Suggested Readings. Attraction Fun Fact Sources. Index.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Klasyczne koncepcje zarządzania: Uwarunkowania ewolucji wiedzy o organizacji i zarządzaniu; Szkoła klasyczna (mechanistyczne); Szkoła humanizacyjna; Szkoła systemowa; 2. Nurty zapowiadające narodziny współczesnych koncepcji zarządzania: Szkoła neoklasyczna i jej kierunki; Rola i znaczenie metafor w naukach o organizacji i zarządzaniu; 3. Wyzwania przyszłości współczesnych organizacji: Uwarunkowania i paradygmaty jako kategorie opisu rzeczywistości; Elastyczność i procesowość organizacji; 4. Koncepcje zorientowane na jakość: Ewolucja systemów zarządzania jakością; Koncepcja TQM i kaizen; Koncepcje- reengineering i benchmarking; Koncepcje zorientowane na klienta: Koncepcja marketingu; Koncepcja marketingu relacji; 7. Koncepcje zorientowane na współdziałanie: Organizacja sieciowa; Organizacja wirtualna; 8. Koncepcje zorientowane na wyszczuplanie organizacji: Outsourcing; Lean Management; 9. Koncepcje zorientowane na wiedzę: Zarządzanie wiedzą w organizacji; Koncepcja organizacji uczącej się; Zarządzanie innowacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wharton School Piblishing)
Cz.I Rola marketingu w sektorze publicznym: 1. Zwiększenie efektywności sektora publicznego dzięki wykorzystaniu okazji do zaspokajania potrzeb obywateli, 2. Zrozumienie marketingowego sposobu myślenia. Cz.II Stosowanie narzędzi marketingu w sektorze publicznym: 3. Opracowanie i doskonalenie popularnych programów i usług, 4. Wyznaczanie motywacyjnych cen oraz zachęt i instrumentów zniechęcających, 5. Optymializaja kanałów dystyrbucji, 6. Tworzenie i podtrzymywanie pożądanej tożsamości marki, 7. Skuteczna komunikacja z kluczowymi grupami adresatów, 8. Ulepszanie obsługi klienta i zwiększenie jego zadowolenia, 9. Wpływanie na pozytywne zachowania społeczeństwa: marketing społeczny, 10. Wchodzenie w partnerskie związki strategiczne. Cz.II Zarządzanie procesem marketingu: 11. Zbieranie od obywateli danych, pogladów i informacji zwrotnych, 12. Monitorowanie i ocena wyników, 13. Opracowanie aktrakcyjnego planu marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Cz.I Marketing strategiczny. Cz.II Marketing taktyczny. Cz.III Marketing administracyjny. Cz.IV Marketing transformacyjny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing strategiczny 2. Marketing taktyczny 3. Marketing administracyjny 4. Marketing transformacyjny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ.I Zrozumieć zarządzanie marketingowe : 1. Koncepcja marketingu w XXI wieku, 2. Adapatacja marketingu do nowej gospodarki, 3. Budowanie zadowolenia klienta, wartości i przywiązania. Cz.II Analiza możliwości rynkowych : 4. Zdobywanie rynków poprzez zorientowane na rynek planowanie strategiczne, 5. Groamdzenie informacji i mierzenie popytu, 6. Analiza otoczenia marketingowego, 7. Analiza rynku konsumneta i zachowania nabywców, 8. Analiza rynku przedsiębiorstw i zachowań klientów instytucjonalnych, 9. Strategia konkurencji, 10. Rozpoznawanie segmentów rynku i wybór rynków docelowych. Cz.III Rozwój strategii marketingowych : 11. Pozycjonowanie i różnicowanie oferty rynkowej w cyklu życia produktu, 12. Rozwój nowych ofert rynkowych, 13. Projektowanie globalnych oferty rynkowych. Cz.IV Kształtowanie oferty rynkowej ; 14. Strategia produktu i marki, 15. Projektowanie usług i zarządzanie nimi, 16. Tworzenie programów i strategii cenowych. Cz.V Zarządzanie projektami marketingowymi : 17. Projektowanie sieci tworzenia wartości i kanałów marketingowych oraz zarządzanie nimi, 18. Zarządzanie sprzedażą detaliczną, hurtową i systemami fizycznej dystrybucji towarów, 19. Zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową, 20.Z arządzanie reklamą, promocją sprzedaży, public relations i marketingiem bezpośrednim, 21. Zarządzanie sprzedażą, 22. Zarządzanie całościowym progrmamem marketingowym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Uniwersytet Donalda Trumpa)
Część I: Jak zbudować wpływową strategię marketingową. 1. Trump o marketingu - autorstwa Donalda Trumpa. 2. Co to jest marketing? 3. Budowanie strategii marketingowej. 4. Zrozumieć klientów. 5. Pomiar wartości postrzeganej i zarządzanie nią. 6. Zrozumieć konkurentów. 7. Zrozumieć możliwości firmy. 8. Zrozumieć otoczenie konkurencyjne. 9. Określanie potencjalnych rynków docelowych. 10. Wybór najważniejszego rynku docelowego. 11. Prawdopodobnie najważniejszy rozdział tej książki. Pozycjonowanie produktu lub usługi. Część II: Udoskonalanie strategii marketingowej. 12. Tworzenie najbardziej wartościowego zasobu. Własna marka. 13. Opracowywanie planu rozwoju. 14. Określanie celów rozwoju. 15. Zwiększanie satysfakcji klienta. Część III: Wdrażanie strategii. 16. Projektowanie produktu (usługi). 17. Zintegrowana komunikacja z klientem. 18. Reklama. 19. Identyfikatory. 20. Promocja sprzedaży. 21. Sprzedaż osobista. 22. Public relations. 23. Marketing internetowy. 24. Polityka cenowa. 25. Marketing partyzancki. Część IV: Zrozumieć liczby. 26. Analiza finansowa dla rozsądnych decyzji marketingowych. 27. Badania rynku. 28. Prognozowanie. Część V: Zapewnienie sukcesu strategii marketingowej. 29. Plan marketingowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Znaczenie zarządzania portfelem marek; 2. Role marek w portfelu. Warianty markowania; 3. Konstruowanie portfela marek; 4. Komunikacja marek w portfelu firmy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej