Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(78)
Forma i typ
Książki
(78)
Publikacje naukowe
(23)
Publikacje fachowe
(10)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(52)
dostępne
(46)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(50)
Czytelnia
(52)
Autor
Kolczyński Mariusz
(3)
Sikorski Czesław (1943- )
(3)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Kopecka-Piech Katarzyna
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Mazur Marek
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Piziak Bartosz
(2)
Wasilewski Piotr (1965- )
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Arendt Łukasz
(1)
Bailey Reinholdt Barbara
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bień Magdalena
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Bęben Robert
(1)
Bławat Franciszek (1945- )
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Depa Jakub
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Duda Aneta
(1)
Dzienniak-Pulina Danila
(1)
Dzik Piotr
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Florek Magdalena
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gesteland Richard R
(1)
Giereło-Klimaszewska Katarzyna
(1)
Glińska Ewa
(1)
Gobillot Emmanuel
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Gros Urszula
(1)
Gądecki Jacek (1979- )
(1)
Iwasiewicz Andrzej
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jarczewski Wojciech
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jeruszka Urszula (1952- )
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Justyna Marlena
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kimla-Walenda Katarzyna
(1)
Kinowska Hanna
(1)
Kmiecik-Baran Krystyna (1948- )
(1)
Kobylarek Aleksander (1968- )
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Kossakowska Anna
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kostrzewa Agata
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalewska Anna
(1)
Koziński Bartosz (1988- )
(1)
Kośmider Rudolf
(1)
Krupa Marian
(1)
Kuć-Czajkowska Katarzyna
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Maciaszek Paweł
(1)
Makarenko Vadim
(1)
Malarecka-Simbierowicz Hanna
(1)
Mangione Thomas W
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Ner Katarzyna
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nizard Georges
(1)
Oczkowska Renata
(1)
Pawłowska Hanna Elżbieta
(1)
Podlasiak Zbigniew
(1)
Płoska Renata
(1)
Radomski Norbert
(1)
Reiher Robert H
(1)
Robbins Stephen P. (1943- )
(1)
Rostkowski Tomasz
(1)
Rutka Ryszard (1946- )
(1)
Rybicki Jacek (1959- )
(1)
Sadłowska-Wrzesińska Joanna
(1)
Scheelen Frank M. (1962- )
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Sidor Monika
(1)
Sielska Alicja
(1)
Sikora Jan
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Stachowiak Agnieszka
(1)
Stafiej-Bartosik Agata
(1)
Stalewski Tadeusz
(1)
Stanowicka-Traczyk Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(78)
Język
polski
(78)
Temat
Marketing
(14)
Zarządzanie
(12)
Socjologia
(10)
Organizacja
(9)
Komunikacja społeczna
(8)
Kultura organizacyjna
(8)
Socjologia organizacji
(8)
Relacje międzyludzkie
(7)
Środki masowego przekazu
(7)
Media społecznościowe
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Reklama
(6)
Marketing polityczny
(5)
Marketing społecznościowy
(5)
Menedżerowie
(5)
Przywództwo
(5)
Psychologia pracy
(5)
Zachowanie organizacyjne
(5)
Autoprezentacja
(4)
Kampania wyborcza
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Praca
(4)
Socjologia pracy
(4)
Kadry
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Miasta
(3)
Polityka
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Produktywność pracy
(3)
Public relations
(3)
Public relations w internecie
(3)
Reklama internetowa
(3)
Socjologia kultury
(3)
Świadomość społeczna
(3)
Czas pracy
(2)
Czas wolny od pracy
(2)
Image
(2)
Inteligentne miasta i wsie
(2)
Internet
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Kampania społeczna
(2)
Kariera
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Metody badawcze
(2)
Mobbing
(2)
Motywacja pracy
(2)
Polityka miejska
(2)
Praca zespołowa
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Reklama społeczna
(2)
Socjologia miasta
(2)
Społeczeństwo
(2)
Sukces
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Telewizja
(2)
Teoria organizacji
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
UrbanLab Gdynia
(2)
Wybory parlamentarne
(2)
Zatrudnienie
(2)
Zaufanie
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Adaptacja zawodowa
(1)
Agroturystyka
(1)
Alkoholizm
(1)
Ankieta
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Blog
(1)
Decyzje
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomika pracy
(1)
Ekorozwój
(1)
Etnopsychologia
(1)
Etyka dziennikarska
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Industrializacja
(1)
Informacja wizualna
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje
(1)
Integracja społeczna
(1)
Jakość życia
(1)
Język
(1)
Język polski
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Temat: czas
2001-
(17)
1989-2000
(4)
1901-2000
(2)
2001-0
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Europa
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Maków Mazowiecki (woj. mazowieckie ; okręg)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(19)
Podręcznik
(12)
Monografia
(10)
Praca zbiorowa
(8)
Raport z badań
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Poradnik
(1)
Szkic
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(46)
Socjologia i społeczeństwo
(38)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
78 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
Cz. I O potrzebie, korzyściach i słabościach programów praca - życie: O równowagę między pracą i życiem - UE -Polska; Czy istnieje życie poza firmą?; Programy praca-życie jako sposób budowania kapitału ludzkiego organizacji; E-learning, czyli elektroniczny system edukacji - szansą rozwoju kapitału ludzkiego; E-learning - pomaga czy przeszkadza w budowaniu równowagi między pracą a życiem. Cz. II Styl zarządzania a równowaga miedzy pracą i życiem: Gdy zaciera się granica między pracą zawodową a życiem prywatnym; Czas wolny jako obszar rozwoju współ czesnego menedżera; Równowaga między pracą i życiem w kulturze organizacyjnej nastawionej na efekty; Styl zarządzania i otwarta komunikacja - czyli jak przedostać się do katakumb, w których funkcjonują pracownicy; Odkryj swoje silne strony jak znaleźć, zrozumieć i efektywnie wykorzystać własne talenty w życiu zawodowym i osobistym?; Od kierownika do coacha - rozwój menedżerów sprzedaży w PTK Centertel. Cz. III Elastyczne formy zatrudnienia i organizacji czasu: Less work... more jobs; Reforma czasu pracy we Francji; Elastyczny czas pracy - ułatwia czy utrudnia godzenie pracy z życiem pozazawodowym?; Zarządzanie czasem pracy w handlu; Zarządzanie czasem - zarządza nie sobą w czasie. Umiejętności niezbędne współczesne mu menedżerowi; Przestrzeganie przepisów o czasie pracy w świetle kontroli Państwowej Inspekcji Pracy. Cz. IV Firma przyjazna pracownikom i ich rodzinom: Firma przyjazna rodzinie; "Moderator" - program wspierania pracowników w polskiej telefonii cyfrowej; Równowaga pomiędzy życiem osobistym a pracą zawodową; Inwestycja w przyszłość; Zmiany a dialog w firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
1. Ile pracy, ile życia poza nią?; 2. Działania na rzecz równowagi między pracą a życiem pozazawodowym; z doświadczeń wybranych krajów; 3. Koncepcja badań; 4. Zakłócenia równowagi praca-życie i ich skutki w opinii pracodawców; 5. Ekonomiczna opłacalność działań wspierających WLB. Punkt widzenia pracodawców; 6. Równowaga między pracą zawodową a życiem pozazawodowym w opiniach pracowników; 7. Studia przypadków: kształtowanie WLB; 8. Wnioski końcowe i rekomendacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co to jest reklama społeczna?; Reklama "na stronie"; Historia reklamy społecznie użytecznej; Przemawianie do masowej wyobraźni - kiedyś i dziś; Andrzeja Pągowskiego twórczość w służbie ludzkości; Sprzątanie świata - Polska; Powstrzymać przemoc domową; Kampania odniosła sukces; Prowokacja pomogła kampanii; Kampanie społeczne Fundacji "Porozumienie bez barier"; Warto się zaangażować; Cause Related marketing - Marketing zaangażowany społecznie; Czysty zysk; Kino akcji społecznych w paśmie największej oglądalności; Wpływ badań na skuteczność społecznej kampanii reklamowej; Szlachetny precedens; Partnership for a Drug-Free America; Program ONDCP, czyli wiele dróg do jednego celu; Do skutecznej kampanii społecznej - krok po kroku; Polskie kampanie społeczne w latach 1997-2001; Zewnętrzna Galeria AMS. Sztuka w mieście
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wieloznaczność i ewolucja pojęcia "przedsiębiorca", 2. Charakterystyka przedsiębiorcy, 3. Typologia przedsiębiorców, 4. Kompetencje przedsiębiorcy oraz właściciela-menedżera małego i średniego przedsiębiorstwa, 5. Rola kategorii zysku w teorii celów przedsiębiorstwa i przedsiębiorcy, 6. Motywacje przedsiębiorcy - założyciela i właściciela małej firmy oraz paradygmaty jego kariery
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Cel ogólny i cele szczegółowe badań; Przestrzenie kreatywne jako miejsca trzecie; Struktura pracy; 1. Ruch wytwórców – kontekst badań 1.1 Od amatora do profesjonalnego amatora 1.2 Tworzenie jako zobowiązanie czy styl życia? 1.3 Krytyczne czy hobbystyczne tworzenie? 2. Przestrzenie kreatywno-warsztatowe 2.1 Definiowanie przestrzeni kreatywno-warsztatowych 2.2 Podejście oddolne i odgórne – wektor zróżnicowania 2.3 Od innowacji otwartych do innowacji społecznych 2.4 Potencjał miejsca trzeciego 3. Przestrzenie kreatywno-warsztatowe i miasto 3.1 Poza miejsce trzecie 3.2 Od warsztatu w mieście do miasta-warsztatu 4. Wyniki badań 4.1 Przestrzenie kreatywno-warsztatowe – podstawowe informacje 4.2 Lokalizacja i przestrzeń warsztatowa 4.3 Dostępność 4.4 Zasoby sprzętowe 4.5 Podejmowane aktywności 4.6 Profil użytkownika 4.7 Finansowanie działalności 5. Wnioski 5.1 Otwartość i dostępność 5.2 Kooperacja i oddolna inicjatywa 5.3 Odpowiedzialność i autonomia 6. Rekomendacje; Nota metodologiczna; Literatura; Spis fotografii; Spis rycin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I. Argumenty przemawiające za tworzeniem powiązań: 1. Czego ludzie potrzebują? 2. Jak reagują organizacje. Cz. II. Argumenty przemawiające za przywództwem przez integrację: 3. Jak muszą postępować przywódcy?, 4. W jaki sposób przywódcy mogą odnieść sukces. Cz. III: Dźwignie przywództwa przez integrację: 5. W jaki sposób budować więzi poprzez zaufanie, 6. W jaki sposób budować zaangażowanie poprzez nadanie znaczenia, 7. Jak utrzymać efektywność poprzez dialog. Cz. IV. Rozwijanie umiejętności przywództwa przez integrację
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
1. Zamiast wprowadzenia. 2. Reklama - co może, a czego nie może: Iluzja odporności na działanie reklamy; Wpływ reklamy na zakupy; Reklama kontra plotka; Reklama - pieniądze w błoto?; Marketing mix i zasada łańcucha; Problemy etyczne. 3. Ogólne determinanty skuteczności reklamy: Grupa do celowa; Dopasowanie i brak dopasowania; Specyficzność kulturowa; Plusy i minusy reklamy porównawczej; Ogłoszenia; Wielkość reklamy i częstość jej pojawiania się 4. Procesy poznawcze: Percepcja; Uwaga; Warunkowanie klasyczne; Przetwarzanie informacji; Pamięć; Potęga wyobraźni; Język reklamy. 5. Nastrój i emocje: Nastrój a odbiór reklamy; Intensywność przezywanych emocji a odbiór reklamy; Specyficzne emocje wywoływane przez reklamy; Skuteczność reklamy emocjonalnej; Humor w reklamie. 6. Człowiek w reklamie: Kto do reklamy?; Atrakcyjność fizyczna; Płeć osób występujących w reklamach; Dziecko w reklamie; Czy te oczy mogą kłamać; Człowiek stereotypowy. 7. Zachowania konsumenckie: Klient - istota nieracjonalna; Kupony, talony, bony; Skuteczna promocja; Patriotyzm, nacjonalizm, kosmopolityzm; Meandry oceny jakości; Kupowanie kompulsywne; Badania marketingowe; Niezadowolenie klienta i reputacja firmy; Sztuczki sprzedawców i domokrążców. 8. Reklama polityczna i społeczna: Specyficzność reklamy politycznej i społecznej; Rola plotki w polityce; Polityczna reklama wyborcza; Wizerunek polityka; Jak sprawić, by ludzie troszczyli się o siebie i o innych? Emocje w reklamie społecznej; Ambasador dobrych serc, czyli człowiek w reklamie społecznej; Techniki pozyskiwania funduszy na cele charytatywne. 9. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
1. Zamiast wprowadzenia. 2. Reklama - co może, a czego nie może: Iluzja odporności na działanie reklamy; Wpływ reklamy na zakupy; Reklama kontra plotka; Reklama - pieniądze w błoto?; Marketing mix i zasada łańcucha; Problemy etyczne. 3. Ogólne determinanty skuteczności reklamy: Grupa do celowa; Dopasowanie i brak dopasowania; Specyficzność kulturowa; Plusy i minusy reklamy porównawczej; Ogłoszenia; Wielkość reklamy i częstość jej pojawiania się 4. Procesy poznawcze: Percepcja; Uwaga; Warunkowanie klasyczne; Przetwarzanie informacji; Pamięć; Potęga wyobraźni; Język reklamy. 5. Nastrój i emocje: Nastrój a odbiór reklamy; Intensywność przezywanych emocji a odbiór reklamy; Specyficzne emocje wywoływane przez reklamy; Skuteczność reklamy emocjonalnej; Humor w reklamie. 6. Człowiek w reklamie: Kto do reklamy?; Atrakcyjność fizyczna; Płeć osób występujących w reklamach; Dziecko w reklamie; Czy te oczy mogą kłamać; Człowiek stereotypowy. 7. Zachowania konsumenckie: Klient - istota nieracjonalna; Kupony, talony, bony; Skuteczna promocja; Patriotyzm, nacjonalizm, kosmopolityzm; Meandry oceny jakości; Kupowanie kompulsywne; Badania marketingowe; Niezadowolenie klienta i reputacja firmy; Sztuczki sprzedawców i domokrążców. 8. Reklama polityczna i społeczna: Specyficzność reklamy politycznej i społecznej; Rola plotki w polityce; Polityczna reklama wyborcza; Wizerunek polityka; Jak sprawić, by ludzie troszczyli się o siebie i o innych? Emocje w reklamie społecznej; Ambasador dobrych serc, czyli człowiek w reklamie społecznej; Techniki pozyskiwania funduszy na cele charytatywne. 9. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Ewolucja paradygmatów zarządzania Rozdział 2. Zwinne przedsiębiorstwo 2.1. Geneza i determinanty zwinności 2.2. Definicja zwinności 2.3. Przekaźniki zwinności Rozdział 3. Ryzyko psychospołeczne związane z pracą 3.1. Istota ryzyka psychospołecznego 3.2. Charakterystyka psychospołecznych czynników ryzyka 3.3. Konsekwencje zagrożeń psychospołecznych w środowisku pracy Rozdział 4. Badania nad psychospołecznymi konsekwencjami zwinności w obszarze logistyki 4.1. Założenia metodologiczne 4.2. Obiekt badań: wybór, uzasadnienie, charakterystyka 4.3. Problematyka ryzyka zawodowego na przykładzie przedsiębiorstw z branży Transport i magazynowanie 4.4. Metodyka identyfikacji i oceny zagrożeń zawodowych o charakterze psychospołecznym Rozdział 5. Model psychospołecznych konsekwencji zwinnego zarządzania w obszarze logistyki; Podsumowanie; Bibliografia; Wykaz tabel i rysunków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kieunki rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; 2. Instrumenty przedsiębiorczości małych i średnich przedsiębiorstw; 3. Stymulanty i destymulanty rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości w procesie transformowania polskiej gospodarki; 5.Rozwój drobnej przedsiębiorczości na bazie majątku kopalń węgla kamiennego ;6. Prawno - finansowe problemy działalności małych i średnich przedsiębiorstw; 7. Wybór formy organizacyjno-prawnej i formy opodatkowania przez małe i średnie firmy; 8. Wpływ małych i średnich przedsiębiorstw na rynek pracy; 9. Leasing jako szczególna forma finansowania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; 10. Rynek pracy na Śląsku Opolskim do 2005 r. w świetle potrzeb rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; 11. Rynek podwykonawstwa w aktywizacji małych i średnich przedsiębiorstw; 12. Wpływ otoczenia na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw; 13. Rola małych i średnich przedsiębiorstw w ekorozwoju regionu; 14. Rola małych i średnich przedsiębiorstw z udziałem kapitału niemieckiego na opolskim rynku pracy; 15. Wpływ struktury franchisingowej na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw; 16. Małe przedsiębiorstwa na wsi - inicjatywy rolników w powiacie opolskim; 17. Marketing partnerski a średnia i mała firma - aspekt regionalny; 18. Wykorzystanie zasad marketingu w zarządzaniu regionem oraz stymulowaniu rozwoju małeś i średniej przedsiębiorczości; 19. Podpora maleho a stredniho podnikani v ceske republice; 20. Wybrane aspekty doskonalenia kadry kierowniczej; 21. Rola liderów opinii w procesie komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem; 22. Ocena przedsiębiorstwa na podstawie kryteriów Polskiej Nagrody Jakości; 23. Proces tworzenia wartości w świetle teorii kluczowych kompetencji; 24. Inwestycje zagraniczne w budownictwie; 25. Pracownicze programy emerytalne w przedsiębiorstwach; 26. Bankowość - wybór, perspektywy, rozwój, zagrożenia; 27. R/3 jako zintegrowany system wspomagający zarządzanie w przedsiębiorstwach; 28. Optymalizacja obsługi transportowej rynku; 29. Integracja komputerowa technicznego przygotowania produkcji; 30. Źródła prawa gospodarczego; 31. Metoda dyskontowa jako kryterium wyboru projektów ekologicznych; 32. Pewne zastosowanie pól losowych w teorii zanieczyszczenia i ochrony środowiska naturalnego; 33. Zmiany systemowe w służbie zdrowia. Model finansowania usług zdrowotnych przez regionalną służbę zdrowia; 34. Przemiany społeczne, demograficzne i historyczne w Kujawach w powiecie krapkowickim; 35. Konstytucyjne gwarancje społeczeństwa obywatelskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
Część I Analiza procesów komunikacyjnych na rynku politycznym w kontekście kształtowania wizerunku polityków w telewizji. 1. Wizerunek (image) polityka - teoria i praktyka, 2. Telewizja jako istotny czynnik kształtujący role aktorów politycznych i widzów, 3. Profesjonalizacja kampanii wyborczych, 4. Elementy marketingu politycznego, 5. Polityczne public relations, 6. Elementy komunikowania perswazyjnego. Część II Kwaśniewski versus Krzaklewski - analiza telewizyjnego pojedynku wizerunków. 1. Wprowadzenie, 2. Marian Krzaklewski, 3. Aleksander Kwaśniewski, 4. Podsumowanie analizy zawartości wizerunków Mariana Krzaklewskiego i Aleksandra Kwaśniewskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Kulturowe modele zachowań w biznesie; Sylwetki negocjatorów z różnych krajów, Główne cechy kultur świata biznesu, Kultury propatrnerskie, ceremonialne, polichroniczne i powściągliwe; Kultury umiarkowanie propartnerskie, ceremonialne, polichroniczne i o niestałej ekspresyjności, Kultury umiarkowanie protransakcyjne, ceremonialne, o zróżnicowanym podejściu do czasu i ekspresyjne; Kultury umiarkowanie protransakcyjne, ceremonialne, dość monochroniczne i powściągliwe; Kultury protransakcyjne, umiarkowanie ceremonialne, monochroniczne i powściągliwe; Kultury protransakcyjne, monochroniczne i o zróżnicowanej ekspresyjności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Różnice kulturowe w biznesie / Radosław Zenderowski, Bartosz Koziński. - Wyd. 4. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 352 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Podstawowe pojęcia 1.1. Kultura, kultura narodowa, tożsamość narodowa 1.1.1. Pojęcie kultury 1.1.2. Pojęcie kultury narodowej 1.1.3. Pojęcie tożsamości narodowej 1.2. Biznes międzynarodowy 1.2.1. Pojęcie biznesu międzynarodowego 1.2.2. Obszary biznesu międzynarodowego 1.2.3. Proces umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa (etapy) 1.2.4. Formy orientacji międzynarodowej 1.2.5. Standaryzacja i dyferencjacja 1.3. Różnice rasowe i kulturowe 1.3.1. Rasa 1.3.2. Naród 1.3.3. Cywilizacja 1.3.4. Religia 1.3.5. Język 1.4. Pożytki z różnorodności kulturowej 1.5. Stereotypy i uprzedzenia jako bariery dla skutecznej i korzystnej komunikacji 1.5.1. Stereotypy 1.5.2. Uprzedzenia 1.6. Szok kulturowy i adaptacja kulturowa 1.6.1. Pojęcie szoku kulturowego 1.6.2. Przyczyny i okoliczności szoku kulturowego 1.6.3. Kategorie osób szczególnie narażonych na szok kulturowy 1.6.4. Proces adaptacji kulturowej 1.6.5. Uczenie się innych kultur Rozdział 2. Kultury narodowe: próba klasyfikacji 2.1. „Wielki podział" między kulturami świata biznesu 2.1.1. Kultury propartnerskie 2.1.2. Kultury protransakcyjne 2.2. Relacje jednostka-społeczeństwo 2.2.1. Kultury indywidualizmu 2.2.2. Kultury kolektywizmu 2.3. Pojmowanie władzy 2.3.1. Kultury hierarchiczne 2.3.2. Kultury demokratyczne 2.4. Status społeczny i okazywanie szacunku 2.4.1. Kultury ceremonialne 2.4.2. Kultury nieceremonialne 2.5. Sposób i styl wypowiadania się 2.5.1. Kultury wysokiego kontekstu (ogólnikowego sposobu wypowiedzi) 2.5.2. Kultury niskiego kontekstu (otwartego sposobu wypowiadania się) 2.6. Pojmowanie czasu 2.6.1. Czas linearny 2.6.2. Czas elastyczny 2.6.3. Czas cykliczny 2.7. Stosunek do czasu i harmonogramów 2.7.1. Kultury monochroniczne 2.7.2. Kultury polichroniczne 2.8. Niewerbalne sposoby zachowania 2.8.1. Kultury ekspresyjne 2.8.2. Kultury powściągliwe Rozdział 3. Komunikacja werbalna i niewerbalna w stosunkach międzykulturowych 3.1. Komunikowanie 3.1.1. Pojęcie komunikowania 3.1.2. Cechy procesu komunikowania 3.1.3. Funkcje komunikowania 3.1.4. Poziomy i etapy procesu komunikowania 3.1.5. Elementy komunikowania 3.1.6. Znaki i kody 3.2. Komunikacja werbalna 3.2.1. Pojęcie komunikacji werbalnej 3.2.2. Style komunikacji werbalnej 3.3. Komunikacja parawerbalna (paralangue) 3.4. Komunikacja niewerbalna 3.4.1. Pojęcie komunikacji niewerbalnej i jej znaczenie w kontaktach międzykulturowych 3.4.2. Rola i funkcje komunikacji niewerbalnej 3.4.3. Zasady interpretacji komunikatów niewerbalnych 3.4.4. Elementy i techniki komunikacji niewerbalnej Rozdział 4. Różnice kulturowe w procesie negocjacji 4.1. Kultury propartnerskie 4.1.1. Kultury propartnerskie, ceremonialne, polichroniczne i powściągliwe 4.1.2. Kultury propartnerskie, ceremonialne, monochroniczne i powściągliwe 4.1.3. Kultury propartnerskie, ceremonialne, polichroniczne i ekspresyjne 4.1.4. Kultury umiarkowanie propartnerskie, ceremonialne, polichroniczne, o niestałej ekspresyjności 4.2. Kultury protransakcyjne 4.2.1. Kultury umiarkowanie protransakcyjne, ceremonialne, o zróżnicowanym podejściu do czasu, ekspresyjne 4.2.2. Kultury umiarkowanie protransakcyjne, ceremonialne, dość monochroniczne, powściągliwe 4.2.3. Kultury protransakcyjne, umiarkowanie ceremonialne, monochromiczne, powściągliwe 4.2.4. Kultury protransakcyjne, nieceremonialne, monochromiczne, o zróżnicowanej ekspresyjności Rozdział 5. Inne zagadnienia 5.1. Protokół i etykieta w biznesie międzynarodowy 5.1.1. Ubiór 5.1.2. Tytułowanie 5.1.3. Wizytówki 5.1.4. Prezenty 5.1.5. Pisma (korespondencja) 5.1.6. Poczęstunki 5.2. Wartości i zwyczaje - ich znaczenie w komunikowaniu międzykulturowym 5.3. Religia i normy religijne 5.4. Stosunek do korupcji i łapownictwa 5.5. Kobiety w biznesie międzynarodowym; Bibliografia; Test sprawdzający; Klucz odpowiedzi; Spis rysunków; Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rynkowe zachowania konsumetów / red. Ewa Kieżel. - Wyd.2. - Katowice : Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 2000. - 308 s. : tab., rys. ; 24 cm.
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Konsumpcja i konsument w gospodarce rynkowej; Potrzeby konsumpcyjne jako przesłanki zachowań konsumentów; Zachowania konsumpcyjne konsumentów i gospodarstw domowych; Modele rynkowych zachowań konsumentów; Determinanty rynkowych zachowań konsumentów; Prawidłowości zachowań konsumentów jako rezultat oddziaływania czynników o zróżnicowanym charakterze; Typologia konsumentów jej znaczenie poznawcze i praktyczne; Interes konsumenta w gospodarce rynkowej i jego ochrona; Wiedza o rynkowych zachowaniach konsumentów i jej wykorzystanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja „społecznie ukierunkowana” – zmieniający się paradygmat kluczowych czynników sukcesu współczesnych przedsiębiorstw; Psychologiczne aspekty transformacji cyfrowej przedsiębiorstw; Media społecznościowe w działalności marketingowej przedsiębiorstw; Identyfikacja społeczności w sieci społecznościowej opartej na komunikacji e-mail przy użyciu modularności; Rola CSR w budowaniu wartości rynkowej przedsiębiorstw; CSR w Polsce na tle rynku europejskiego – analiza komparatywna; Formy i zakres wykorzystania mediów społecznościowych w strategii CSR polskich przedsiębiorstw; Storytelling w social mediach jako czynnik kreowania wartości marki; Badanie aktywności banków spółdzielczych w mediach społecznościowych w aspekcie budowania relacji z klientem; Rola influencer marketingu jako kanału komunikacji marketingowej marki NeoNail w wybranych mediach społecznościowych w oparciu o badania własne; Prosumpcja w działalności firm rodzinnych – ujęcie teoretyczne i praktyczne; Koncepcje badawcze kapitału intelektualnego i społecznego we włoskich spółdzielniach socjalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Metodyka podjętych badań i opis organizacji procesu badawczego; Część I. Teoretyczne przesłanki sprawiedliwości wynagradzania i ich praktyczne implikacje Rozdział 1. Przesłanki sprawiedliwości wynagrodzeń w filozofii i teorii ekonomii Rozdział 2. Sprawiedliwe wynagradzanie z perspektywy nauk o zarządzaniu Rozdział 3. Współczesne podejście do kształtowania sprawiedliwości wynagradzania Część II. Sprawiedliwość wynagradzania i opodatkowania w różnych formach zatrudnienia Rozdział 4. Zróżnicowanie poczucia sprawiedliwości wynagradzania w różnych formach zatrudnienia Rozdział 5. Standardy wynagradzania – perspektywa prawna, społeczna i dyskurs medialny Rozdział 6. Opodatkowanie różnych form zatrudnienia a sprawiedliwość podatkowa Rozdział 7. Opodatkowanie różnych źródeł dochodów a (nie)sprawiedliwość systemu podatkowego Część III. Czynniki wpływające na stosowanie norm sprawiedliwości wynagradzania Rozdział 8. Nagrody dla pracowników – różnicowanie ze względu na posiadane umiejętności Rozdział 9. Zróżnicowanie czynników oceny sprawiedliwości wynagradzania w zależności od płci Rozdział 10. Zróżnicowanie norm sprawiedliwości – perspektywa pracownika i pracodawcy Rozdział 11. Narracja o sprawiedliwości wynagradzania a miejsce pracy Część IV. Marka płacowa – różnice perspektywy pracodawcy i pracownika Rozdział 12. Postrzeganie czynników osobistych a stosowanie norm dla sprawiedliwego wynagradzania. Perspektywy pracownika i pracodawcy Rozdział 13. Napięcia dotyczące sprawiedliwości wynagradzania Rozdział 14. Sprawiedliwość wynagradzania a marka płacowa Rozdział 15. Miejsce świadczeń pozapłacowych w systemie wynagradzania; Zakończenie; Spis tabel; Spis rysunków; Biogramy autorek i autorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I. STATYSTYKA OPISOWA: 1. PODSTAWOWE POJĘCIA STATYSTYKI; 2. PODSTAWOWE METODY OPISU: TABELE I GRAFIKA; 2.1. Opis tabelaryczny; 2.2. Opis graficzny; 3. MIARY POZIOMU WARTOŚCI CECHY; 3.1. Średnia arytmetyczna; 3.2. Średnia harmoniczna; 3.3. Średnia geometryczna; 3.4. Dominanta; 3.5. Mediana; 3.6. Miary pozycyjne wyższych rzędów; 4. MIARY ZRÓŻNICOWANIA WARTOŚCI CECHY: 4.1. Wariancja; 4.2. Odchylenie standardowe; 4.3. Odchylenie przeciętne; 4.4. Rozstęp; 4.5. Odchylenie ćwiartkowe; 4.6. Współczynnik zmienności; 4.7. Stosunkowe odchylenie ćwiartkowe; 4.8. Zmienne standaryzowane; 4.9. Momenty; 5. MIARY ASYMETRII; 5.1. Rodzaje asymetrii; 5.2. Współczynnik asymetrii; 5.3. Współczynnik skośności; 5.4. Pozycyjna miara asymetrii; 5.5. Wykres ramkowy; 6. MIARY KONCENTRACJI I RÓWNOMIERNOŚCI; 6.1. Kurtoza; 6.2. Krzywa Lorenza i współczynnik Giniego; 7. ANALIZA WSPÓŁZALEŻNOŚCI ZJAWISK; 7.1. Związek stochastyczny; 7.2. Opis tabelaryczny; 7.3. Współczynnik zbieżności Pearsona; 7.4. Współczynnik zbieżności x2 Cramera; 7.5. Współczynnik korelacji; 7.6. Stosunek korelacyjny; 7.7. Regresja według najmniejszych kwadratów; 7.8. Regresja dla wielu zmiennych x; 7.9. Regresja nieliniowa; 8. PROCEDURA BADANIA STATYSTYCZNEGO; 8.1. Etapy badania statystycznego; CZĘŚĆ II. PODSTAWY STATYSTYKI MATEMATYCZNEJ; 9. ZMIENNA LOSOWA; 9.1. Zmienne losowe skokowe; 9.2. Zmienne losowe ciągle; 10. PARAMETRY ROZKŁADÓW ZMIENNYCH LOSOWYCH; 10.1. Wartość oczekiwana zmiennej losowej; 10.2. Wariancja zmiennej losowej; 10.3. Momenty zmiennych losowych; 10.4. Parametry pozycyjne rozkładu zmiennej losowej; 11. ZMIENNE DWUWYMIAROWE I ICH PARAMETRY; 11.1. Dwuwymiarowa zmienna skokowa; 11.2. Zmienna dwuwymiarowa ciągła; 11.3. Parametry zmiennych dwuwymiarowych; 12. ROZKŁADY ZMIENNYCH SKOKOWYCH; 12.1. Rozkład dwupunktowy; 12.2. Rozkład dwumianowy; 12.3. Rozkład wielomianowy; 12.4. Rozkład geometryczny; 12.5. Rozkład Poissona; 13. ROZKŁADY ZMIENNYCH CIĄGŁYCH; 13.1. Rozkład jednostajny; 13.2. Rozkład normalny; 13.3. Rozkład wykładniczy; 13.4. Rozkład logarytmiczno-normalny; 13.5. Inne rozkłady; 14. WŁASNOŚCI ROZKŁADÓW GRANICZNYCH; 14.1. Twierdzenie graniczne Lindeberga-Levy‘ego; 14.2. Centralne twierdzenie rachunku prawdopodobieństwa; 14.3. Twierdzenia graniczne de Moivre‘a-Laplacc‘a; 14.4. Prawa wielkich liczb.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Idea uniwersytetu. Kształcenie, edukacja liberalna czy badania naukowe?, 2. Sytuacja uniwersytetu w dobie transformacji, 3. Założenia metodologiczne i zastosowanie procedury w badaniach własnych, 4. Sytuacja społeczno-zawodowa absolwentów uniwersytetu w świetle badań, 5. Analiza jakościowa wybranych przypadków absolwentów charakteryzujących się nietypową pozycją społeczno-zawodową
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Reklama społeczna - czym jest i jak się zmienia, 2. Polskie kampanie społeczne w latach 2002-2006, 3. Reklama społeczna w Polsce - podsumowanie ostatnich lat, 4. Między propagandą a reklamą, 5. Nietypowa reklama społeczna, 6. Wartość marki w reklamie społecznej Kampania "Dzieciństwo bez krzywdzenia" - edycja międzynarodowa, 7. PAH - pomoc bez granic, 8. Caritas - kampania opiekuna ubogich, 9. Dlaczego warto zainteresować się reklamą społeczną na poziomie lokalnym. Śląski program promocji trzeźwości, 10. Prasa lokalna i dzienniki regionalne - niedoceniony partner akcji społecznych, 11. Reklama społeczna. zagadnienia prawne, 12. Przygotowanie kampanii społecznej - krok po kroku, 13. Kampanie społeczne w agencjach reklamowych, 14. Badania marketingowe - droga do sukcesu społecznej kampanii reklamowej, 15. Społeczniku - badaj swoje kampanie! Znajomość i ocena wybranych kampanii społecznych z lat 2002 - 2006, 16. Reklama społeczna w czasach nieuwagi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tajne służby kapitalizmu / Vadim Makarenko. - Kraków : Znak, 2008. - 236, [1] s. ; 20 cm.
Cz.I W domu, Cz.II Poza domem, Cz.III W pracy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej