Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(184)
Forma i typ
Książki
(177)
Poradniki i przewodniki
(48)
Publikacje fachowe
(35)
Publikacje naukowe
(8)
Audiobooki
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(125)
tylko na miejscu
(105)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(127)
Czytelnia
(105)
Autor
Adair John Eric (1934- )
(7)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(7)
German Janusz (1974- )
(6)
Kotler Philip (1931- )
(4)
Bakalarz Dariusz
(3)
Karbowski Marcin
(3)
Marciniak Jarosław
(3)
Mulak Maciej S
(3)
Sałbut Bartosz
(3)
Appelo Jurgen
(2)
Blanchard Marjorie (1940- )
(2)
Carew Donald
(2)
Chrościcki Zbigniew
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Czerwińska Ewa
(2)
Doroba Anita
(2)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(2)
Kulczycka Luiza
(2)
Lipa Michał
(2)
Marzec Krzysztof
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Nowotarska-Romaniak Beata
(2)
Osterwalder Alexander
(2)
Pogorzelski Jacek
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Schauz Ewa
(2)
Suchar Marek (1954- )
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Witkowska Magda
(2)
Zatorska Joanna
(2)
Zawiła Anna
(2)
Zawiła Tadeusz
(2)
Zigarmi Drea
(2)
Zigarmi Patricia
(2)
Żmigrodzki Marcin
(2)
Albigowski Marek
(1)
Ali Moi
(1)
Allen Judy
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Babin Leif
(1)
Bangs David H. Jr
(1)
Baranowski Marian
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Barrow Colin
(1)
Beckwith Harry
(1)
Bekas Robert
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bielińska Inga
(1)
Binda Albert
(1)
Blanchard Madeleine
(1)
Blanchard Scott
(1)
Blikle Andrzej Jace (1939- )
(1)
Bloch Michał
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borowska Joanna
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brzezowska Agnieszka
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Bąkiewicz Tomasz
(1)
Caslione Johna A
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Ciesielski Mateusz
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Conley Randy
(1)
Cuff Kathy
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Demarest Garry
(1)
Diaz-Ortiz Claire (1982- )
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Douglas Laura Clampitt
(1)
Drab Adam
(1)
Duncan Kevin
(1)
Durand Barbara
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Dąbrowski Marcin (informatyk)
(1)
Dąbrowski Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(30)
2010 - 2019
(46)
2000 - 2009
(73)
1990 - 1999
(33)
190 - 199
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(45)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(181)
Stany Zjednoczone
(3)
Kanada
(1)
Język
polski
(182)
angielski
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Marketing
(42)
Zarządzanie
(22)
Przedsiębiorstwo
(21)
Reklama
(18)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(16)
Kadry
(12)
Marketing strategiczny
(11)
Praca zespołowa
(11)
Przywództwo
(11)
Marketing cyfrowy
(10)
Obsługa klienta
(10)
Zarządzanie projektami
(10)
Zatrudnienie
(10)
Menedżerowie
(9)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(9)
Public relations
(9)
Konsumenci (ekon.)
(8)
Motywacja pracy
(8)
Techniki sprzedaży
(8)
Praca
(6)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(5)
Coaching
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Organizacja
(5)
Organizacja pracy
(5)
Rekrutacja pracowników
(5)
Rynek
(5)
Targi i wystawy
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Decyzje
(4)
Firma (nazwa)
(4)
Mentoring
(4)
Polityka zatrudnienia
(4)
Produktywność pracy
(4)
Rynek (ekonomia)
(4)
Dobre praktyki
(3)
Google
(3)
Innowacje
(3)
Internet
(3)
Kampania wyborcza
(3)
Kariera
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Marketing polityczny
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Motywacja
(3)
Normalizacja
(3)
Normy ISO 9000
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Poszukiwanie pracy
(3)
Pozycjonowanie stron internetowych
(3)
Programowanie zwinne
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Psychologia pracy
(3)
Psychologia zarządzania
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Rynek pracy
(3)
Strony WWW
(3)
Sukces
(3)
Szkolenie zawodowe
(3)
Urzędnicy
(3)
Wybory
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zespół projektowy
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Audyt wewnętrzny
(2)
Biznesplan
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Globalizacja
(2)
Google Analytics
(2)
Image
(2)
Inwestycje
(2)
Jakość produktu
(2)
Język
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumenci
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Marketing szeptany
(2)
Media społecznościowe
(2)
Miasta
(2)
Negocjacje
(2)
Nowy produkt
(2)
Outplacement
(2)
Plan marketingowy
(2)
Pracownicy samorządowi
(2)
Prawo pracy
(2)
Prawo reklamy
(2)
Projekt informatyczny
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(2)
Płaca
(2)
Reklama internetowa
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Temat: czas
2001-
(18)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(18)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(129)
Wzory dokumentów
(3)
Opracowanie
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(127)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(45)
Psychologia
(13)
Informatyka i technologie informacyjne
(12)
Media i komunikacja społeczna
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
184 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
Wprowadzenie; Część I. Coaching zespołowy jako metoda wspierania zespołów Rozdział 1. Istota i warunki coachingu zespołowego Rozdział 2. Zastosowania coachingu zespołowego Rozdział 3. Kompetencje coacha zespołowego Część II. Proces coachingu zespołowego Rozdział 4. Struktura procesu coachingu zespołowego Rozdział 5. Przygotowanie do coachingu zespołowego Rozdział 6. Sesja otwierająca Rozdział 7. Sesja diagnostyczna Rozdział 8. Sesja ustalania celów Rozdział 9. Dalsze sesje - poszerzanie świadomości zespołu i praca nad wyzwaniami Rozdział 10. Sesje zamykające proces coachingu Rozdział 11. Utrzymanie efektów coachingu Część III. Modele, techniki i narzędzia wykorzystywane w coachingu zespołowym Rozdział 12. Model GROW Rozdział 13. Proces grupowy Rozdział 14. Dysfunkcje pracy zespołowej Rozdział 15. Wywiad motywujący Rozdział 16. Ćwiczenia interakcyjne Rozdział 17. Umowy w zespole Rozdział 18. Analiza pola sił Rozdział 19. Profilowanie zespołu i psychometria Rozdział 20. Warsztaty wartości Rozdział 21. Perspektywa systemowa w pracy z zespołem Rozdział 22. Psychoedukacja Rozdział 23. Sesje informacji zwrotnej Rozdział 24. Rytuały w pracy z zespołem Rozdział 25. Gadżety i karty coachingowe Rozdział 26. Gamestorming Rozdział 27. HPI - Human Performance Improvement Rozdział 28. Design Thinking Rozdział 29. Team Canvas Rozdział 30. Zespoły X Rozdział 31. Ewaluacja Rozdział 32. Technika wspierająca zespół Część IV. Superwizja i rozwój coacha zespołowego Rozdział 33. Drogi rozwoju coacha zespołowego Rozdział 34. Superwizja w coachingu zespołowym Część V. Przykłady procesów coachingu zespołowego; Zakończenie; Spis rysunków; Spis tabel, arkuszy i ćwiczeń; Literatura.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne; 2. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu ; 3. Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Prawne aspekty ochrony języka polskiego, 2. Rada Języka Polskiego, 3. Poradnie językowe, 4. Marketing, leasing, businesswoman, czyli o zapożyczeniach, 5. E-mail, kasa, sponsor, czyli o wyrazach modnych, 6. Menedżer, biznesmen, e-commerce, czyli o języku biznesu, 7. Piwo bezalkoholowe, superpewność, megabit, czyli o języku reklamy, 8. Lista wyrazów często mylonych (wybór), 9. Najczęściej spotykane błędy językowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Programowa naiwność. Etyczne dylematy kampanii wyborczej. Cz.I Poznać wyborców : 1. Jak decydują wyborcy. Podstawowe teorie, 2. Co warto myśleć o wyborcach. Podstawowe mechanizmy podejmowania decyzji wyborczych, 3. O tym czego nie wiem, czyli badania w kampanii wyborczej, 4. Targeting. Odpowiedź na pytanie "dla kogo". Cz.II Przekonać wyborców : 5. Przekaz. Odpowiedź na pytanie "co mówimy", 6. Media w kampanii. Jak pracować z dziennikarzami, 7. Kampania negatywna. Czy i jak atakować, czy i jak się bronić, 8. Praca w sztabie wyborczym. Kampania na co dzień
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Doktryna jakości : rzecz o turkusowej samoorganizacji / Andrzej Jacek Blikle. - Wyd. 2, turkusowe. - Gliwice : Helion , 2017. - 606, [4] s. : rys., tab ; 24 cm.
Zawiera: Cz. 1 Wprowadzenie: R.1 Społeczne uwarunkowania pracy; R.2 Turkusowa ewolucja. Cz. 2 Budowanie relacji: R.3 Gdy słuchasz i mówisz; R.4 Strach przed mówieniem prawdy; R.5 Inteligencja emocjonalna. Cz. 3 Budowanie motywacji: R.6 Dylemat lidera - przemoc czy partnerstwo?; R.7 Rodzaje i źródła motywacji; R.8 Przemoc; R.9 Partnerstwo; R.10 Zarządzanie bez budżetu; R.11 System wynagrodzeń; R.12 Kompendium zarządzania procesowego. Cz. 4 Droga do jakości: R.13 Zasady podstawowe; R.14 Specyficzne drogi do TQM; R.15 Inkubatory jakości; R.16 Jak to wszystko zrealizować. Cz. 5 Zrozumieć głos procesu losowego: R.17 O procesach losowych ogólnie; R.18 Głos procesu; R.19 Głos klienta; R.20 Odkrywanie ukrytych zaburzeń X. Cz. 6 Narzędzia procesowe: R.21 Zarządzanie procesami; R.22 Księga standardów. Cz. 7 Zarządzanie przepływem informacji: R.23 Zbiorowa wiedza; R.24 Firma 2.0 - platformy komunikacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Świat wokół nas, czyli o warunkach, w jakich żyjemy; 2. Młody rynek, czyli o potencjale konsumenckim dzieci i młodzieży; 3. Rozwój konsumentów, czyli o zmianach postępujących z wiekiem; 4. Socjalizacja konsumenta, czyli skąd dzieci wiedzą, jak robić zakupy; 5. Reklama i inne działania promocyjne, czyli jak marketerzy wpływają na konsumenta; 6. Reklama dla młodych konsumentów, czyli o tworzeniu reklam i ich odbiorze przez najmłodszych; 7. Społeczne oddziaływanie reklamy, czyli o wpływie niezamierzonym; 8. Co i komu wolno, czyli o zasadach działalności reklamowej; 9. Interwencja, czyli co jeszcze można zrobić.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Poradnik Doskonały)
Zawiera: Wprowadzenie; Minimalizowanie stresu we wzajemnych kontaktach; Dziedziny, w których możemy zredukować stres; Zebrania; Wystąpienia publiczne; Wywiad kwalifikacyjny; Udział w rozmowie kwalifikacyjnej w charakterze kandydata do pracy; Rozmowa dyscyplinująca; Rozmowa oceniająca; Dzielenie się obowiązkami; Trening motywacyjny; Zachowanie równowagi życiowej; Zapobieganie stresowi; Przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rola i obowiązki Scrum mastera. Samoorganizujący się zespół. Cel Scrum mastera. Obowiązki Scrum mastera. Pułapki związane z łączeniem ról. 2. Model stanu umysłu. Nauczanie i mentoring. Usuwanie przeszkód. Facylitacja. Coaching. Przykład: początki pracy z Agile'em. Przykład: przeszkody. Przykład: marazm. Przykład: odpowiedzialność. Ćwiczenie: stan umysłu – teraz. Brakujący element układanki. Ćwiczenie: stan umysłu – przyszłość. 3. ScrumMasterWay. Ćwiczenie: #scrummasterway. Poziom 1 - mój zespół. Poziom 2 – relacje. Poziom 3 - cały system. Grupa Scrum masterów. Organizacja jako system. Ramy postępowania Cynefin. 4. Metaumiejętności i kompetencje. Metaumiejętności. Kompetencje. Podstawowe kompetencje. 5. Budowanie zespołów. Model Tuckmana dotyczący faz rozwoju zespołów. Pięć dysfunkcji zespołu. Toksyny zespołowe. Koncentracja na odpowiedzialności. Organizacja jako plemię. Wybierz właściwy styl przywództwa. Stosowanie decentralizacji. 6. Wdrażanie zmiany. Dążenie do zmian. Zmiana zachowania. Osiem kroków na drodze do udanej zmiany. 7. Zestaw narzędzi Scrum mastera. Opanowanie shu ha ri. Zasada systemowa. Pozytywność. Facylitacja. Coaching. Analiza przyczyn źródłowych. Mapowanie wpływu. Skalowanie Scruma. Wgląd Kanbana i scrumowa lista kontrolna. Lista kontrolna praktyk XP. Lista kontrolna dla właściciela produktu. 8. Wierzę. Prawdziwy Scrum master. Nie wiesz, czy Agile i Scrum są dla Ciebie? Chcesz przekształcić swoją organizację w organizację agile'ową? Nie wiesz, jak zbudować dobry rejestr produktu? Szukasz sposobu na doskonalenie swojego zespołu? Chcesz zostać prawdziwym Scrum masterem? Chcesz zostać prawdziwym właścicielem produktu? Chcesz rozwiązać konflikty? Chcesz mieć nowoczesną organizację działającą w duchu Agile'a? Chcesz przenieść swoją organizację na wyższy poziom? Zuzana Šochová - sochova.com. Trener Agile'a. Trener.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Formalne rozpoczęcie; Przygotowanie dokumentacji systemu jakości; Audit i działania poauditowe; Procedura certyfikacyjna; Certyfikat i co dalej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dylematy rozwoju zawodowego / Zbigniew Ściborek. - Warszawa : Wydawnictwo PTM, 2009. - 144 s. : tab. ; 24 cm.
1.Znaczenie personelu dla współczesnych organizacji; 2. Charakterystyka wybranych teorii rozwoju zawodowego; 3. Typy i etapy karier zawodowych; 4. Uwarunkowania rozwoju zawodowego; 5. Implikacje pracy zawodowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Firma w niedostatecznym stopniu skupia sie na rynku i nastawia na klinetów, 2. Firma nie w pełni rozumie swoich klientów docelowych, 3. Firma powinna lepiej definiować i obesrwować swoich klientów, 4. Firma nieskutecznie kieruje swoimi relacjami z zainteresowanymi stronami, 5. Firma nie umie wyszukiwać nowych okazji, 6. Planowanie marketingowe w firmie jest niewystarczające, 7. Polityka wyrobów i usług wymaga uściślenia, 8. Firma ma niewielkie umiejętności budowania marki i komunikacji, 9. Firma nie jest należycie zorganizowana, żeby prowadzić skuteczny marketing, 10. Firma nie wykorzystuje w maksymalnym stopniu techniki informacyjnej, Epilog: Dziesięć przykazań skutecznego marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
Od autorek; Zamiast wstępu. Autorefleksja – ja i mój zespół; 1. W zdrowej organizacji zdrowy duch. Dlaczego warto budować silne zespoły: Studium przypadku; Kiedy zespół jest w formie?; Psychologia zespołów w pigułce; Przepis na zdrowe normy zespołowe; Jakie owoce zbierzesz, gdy wdrożysz zdrowe normy?; Ćwiczenia rozwojowe. Kontrakt. 2. Ofiara, primadonna i Zosia Samosia. Jak trudne jednostki wpływają na zespół? Studium przypadku; Co zrobić, gdy trudni pracownicy sabotują cele zespołowe?; Ćwiczeni rozwojowe. Kudo Box, czyli pudełko doceniania; 3. Wiele twarzy oporu. Jak przeprowadzić zespół od dysfunkcji do efektywności? Studium przypadku; Skąd ten opór?; Opór wobec szefa; Opór wobec zmian organizacyjnych; Opór wobec celów; Opór wynikający z dynamiki zespołowej; Ćwiczenia rozwojowe. Zatankuj, zamiast zaciągać hamulec ręczny. 4. Gry, sekrety i kłamstwa. Jak kultura organizacyjna wpływa na twój zespół? Studium przypadku; Prawo duplikacji, czyli ryba psuje się od głowy; Kliki i ich interesy; Parawaning, czyli kultura silosowa; Piłkarzyki i fotele do masażu, czyli menadżer siedzi po godzinach; Organizacja szklanych sufitów; Gierki organizacyjne; Co jest w twojej strefie wpływu?; Kiedy korzystać z pomocy zewnętrznej?; Ćwiczenia rozwojowe. Małe triki na wielkie wyzwania. 5. A co, jeśli to lider jest trudny? Studium przypadku; Jak sobie zrobić trudny zespół?; Patrząc w głąb siebie; Ćwiczenia rozwojowe. PoMOCY! Zakończenie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakie korzyści przynosi firmom eksport: Bezpośrednie korzyści osiągane przez eksportera; Możliwość uzyskania dodatkowych środków na rozwój firmy z Unii Europejskiej; Porównywanie własnych produktów z produktami konkurencji; Korzyści powstające dla firmy eksportującej z eksportu pośredniego; Znaczenie kwestii podatkowych związanych z eksportem; Przeszkody w prowadzeniu działalności eksportowej; Miejsce i znaczenie Polski w handlu międzynarodowym; Obowiązek przekazywania danych statystycznych o obrotach towarowych. 2. Konsekwencje podjęcia decyzji o samodzielnej działalności eksportowej: Rejestracja działalności - ewentualne staranie się o koncesje; Poszukiwanie personelu; Analiza dotychczasowego profilu działalności wytówrczej, usługowej) z punktu widzenia możliwości eksportowych; Rejestracja patentu, znaku patentowego.3. Gromadzenie informacji nabywcach, pośrednicy na rynkach zbytu organizacje wspomagające działalność eksportową: Badania rynków zbytu; Korzystanie z pośrednich ogniw sprzedaży za granica; Inne formy pośrednictwa w handlu zagranicznym; Pośrednictwo zawodowych eksporterów w Polsce; Organizowanie sprzedaży przez własne biura i oddziały; Przedsiębiorstwa zajmujące się obsługą eksportu. 4. Działalność promocyjna na rynkach importowych: Reklama; Personel sprzedaży, czyli akwizytorzy; Zagadnienie wykorzystania niektórych form public relations; Popieranie sprzedaży (promocja pomocnicza); Działalność sponsoringowa; Uczestnictwo w międzynarodowych imprezach targowych (targowo-wystawienniczych). 5. Opracowanie oferty eksportowej: Pojęcie oferty i rodzaje ofert; Elementy oferty; Forma oferty; Ewidencja ofert; Akceptacja oferty i kontroferta; Negocjacje kontraktowe; Podpisanie kontraktu. 6. Analiza klauzul (warunków) kontraktowych: Dane formalno-porządkowe kontraktu; Towar jako przedmiot kontraktu; Kontraktowa ilość towaru; Cena kontraktowa (umowna) towaru i opusty cenowe; Waluta ceny i waluta płatności; Kontrola i odbiór towaru; Klauzule specjalne (uzupełniające) kontraktu; Ogólne warunki sprzedaży i dostawy. 7. Realizacja transakcji eksportowej: Pozwolenie wywozu, Zlecenie spedycyjne; Czynności związane z otwarciem akredytywy; Czynności związane z wysyłką towaru; Ubezpieczenie eksportowanych towarów; Dokumenty pomocnicze; Instrukcja wysyłkowa; Awizo wysyłkowe; Kompletacja dokumentów; Rozliczenie transakcji ; Kontrola likwidacyjna transakcji; Reklamacje i postępowanie reklamacyjne; Postępowanie reklamacyjne; Postępowanie sporne. 8. Ryzyko kontaktowe i sposoby jego ograniczania: Podejmowanie działalności eksportowej w warunkach ryzyka; Rodzaje ryzyka występujące w wymianie międzynarodowej; Sposoby minimalizowania i ograniczania ryzyka; Ubezpieczenia w eksporcie; Warunki zapłaty za towar a ryzyko. 9. Rozliczenia finansowe i formy płatności w transakcji eksportowej: Uwarunkowane sposoby zapłaty handlu międzynarodowym; Praktyczne wskazówki związane z realizacją inkasa dokumentowego; Wybór sposobu zapłaty warunków płatności; Gwarancje bankowe; Kredyty w handlu zagranicznym. 10. Zwyczaje i uzanse obowiązujące w handlu międzynarodowym: Uregulowania w formułach INCOTERMS; Amerykańskie znowelizowane definicje handlu zagranicznego z 1941 r.; COMBITERMS 2000 - warunki dostaw towarów w kontenerach; Konwencja dotycząca zasad sprzedaży i kupna w handlu międzynarodowym. 11. Nietypowe formy kontraktów w handlu międzynarodowym: Ogólna charakterystyka podstawowych technik handlu wzajemnie uwarunkowanego; Transakcje barterowe; Transakcja samospłaty; Zakup wzajemny towarów; Transakcje typu offset.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa do drugiego wydania; Wstęp; Prolog; Część 1. Wygrać wewnętrzną wojnę: 1. Ekstremalne zawłaszczanie; 2. Nie ma złych zespołów, tylko źli dowódcy; 3. Wierzyć; 4. Kontrolować ego. Część 2. Prawa walki: 5. Osłaniaj i przemieszczaj się; 6. Prostota; 7. Priorytetyzuj i wykonuj; 8. Zdecentralizowane dowodzenie. Część 3. Podtrzymywanie zwycięstwa: 9. Plan; 10. Dowodzenie w górę i w dół łańcucha dowodzenia; 11. Decyzyjność pośród niepewności; 12. Dyscyplina oznacza wolność – dychotomia przywództwa. Posłowie; Dodatek. Podcast Jocko Leadership questions and answers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Employer branding po polsku / Urszula Zając-Pałdyna. - Gliwice : Helion S.A., cop. 2020. - 229, [3] s. : il. ; 21 cm.
(Onepress)
Wstęp; Rozdział 1. Słów kilka o employer brandingu 1.1. Kluczowe definicje i pojęcia związane z employer brandingiem 1.2. Modele EB 1.3. Interesariusze działań EB Rozdział 2. Od czego rozpocząć przygodę z EB? 2.1. Na czym stoimy? 2.2. Odkrywanie EVP 2.3. Transparentność wynagrodzeń 2.4. Strategia komunikacji 2.5. Mierzenie działań EB Rozdział 3. Kandydat w centrum uwagi 3.1. Ogłoszenie o pracy 3.2. Strona Kariera 3.3. Targi pracy 3.4. Współpraca z uczelniami 3.5. Social media 3.6. Personal branding jako składowa EB 3.7. Akcja rekrutacja 3.8. Wideo w employer brandingu 3.9. Opinie w sieci 3.10. Agencja pracy/headhunter — rola w budowaniu marki pracodawcy Rozdział 4. Osoba ubiegająca się o pracę 4.1. Doświadczenie na wagę złota 4.2. Odpowiadanie na ofertę pracy 4.3. Informacja zwrotna 4.4. Spotkanie 4.5. Komunikacja 4.6. Rola osób rekrutujących oraz hiring managerów 4.7. Ambasador za 0 zł Rozdział 5. Osoba, która przyjęła ofertę 5.1. Pre-boarding Rozdział 6. Pracownik 6.1. On-boarding 6.2. Re-boarding 6.3. Employee experience Rozdział 7. Były pracownik 7.1. Rozstanie z pracownikiem 7.2. Off-boarding 7.3. Exit interview Rozdział 8. Kadra zarządzająca Rozdział 9. Klient; Podsumowanie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Focusing-cleary defining what you do; 2. Nichting-decining what you want to become known for; 3. Mastery-emonstrating why you're the Best choice; 4. Developing your tailor-made marketing campaign; 5. Describing what you do in a memorable way; 6. Making a name for yourself; 7. Creating an Unforgettable Impression; 8. Developing Your Promotional Package; 9. Making Personal Contacts; 10. Getting Others Talking About You; 11. Telling All About it; 12. Showing what you can do; 13. Turning Interst into Business again ang again.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. The Rainmaker's Credo; 2. Always Answer the Question, Why Should This Customer do business with Us; 3. Obey Marketing's First Commandment; 4. Customers Don't Care About Yoy; 5. Always Precall Plan Every Sales Call; 6. Fish Where the Big Fish Are; 7. Show Them the Money!; 8. Earthquakes Don't Count; 9. Killer Sales Question #1; 10. Take the Best Seat in a Restaurant; 11. Don't Drink Coffee on a Sales Call; 12. You're Not AT Lunch to Eat Lunch; 13. Never Wear a Pen in Your Shirt Pocket; 14. Killer Sales Question #2; 15. Rainmakers Turn Customer Objections into Customer Objectives; 16. Always Make a Mid-Job Next-Job Recommendation; 17. Treat Everybody You Meet as a Potential Client; 18. Heed the Biggest Buy Signal; 19. Killer Sals Question #3; 20. Always Return Every Call Every Day; 21. Learn the "Miles Per Gallon" of Selling; 22. Beware the Myth of Time and Territory Management; 23. Always taste the Wine Befora a Wine Tasting; 24. Dare to Be Dumb; 25. Always Do an Investment Return Analysis; 26. Never Forget Everybody Is Sombody's Somebody; 27. Always Be on High Receive; 28. Onionize; 29. If You Don't Care About the Answer, Don't Ask the Question; 30. Never Be in a Meeting; 31. Present for Show, Close for Dough; 32. Advice to a Baby-sitter; 33. Killer Sales Question#4; 34. Give and Get; 35. Sell on Friday Afternoons; 36. Break ihe Ice AT the End od the Sales Call; 37. Use the Point System Every Day; 38. A Shot on Goal Is Never a Bad Play; 39. Don't Make Cold Calls; 40. Show the Chain, Sell the First Link; 41. Don't Talk with Food in Your Mouth; 42. Killer Sales Questions #5; 43. Love Voice Mail; 44.Park in the Back; 45. Be the Best-Dresses Person You Will Meet Toay; 46. Why Breakfast Meetings Bring Rain; 47. Here's My Card; 48. Killer Sales Questions #6; 49. Ten Things to Do Today Get Business; 50. How to Recognize Rainmaker; The Rainmaker Extra: How to Dollarize; A Case Study: Mr. K.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
How to write reports and proposals / Patrick Forsyth. - 3rd ed. - London ; Philadelphia ; New Delhi : Kogan Page Limited , 2013.
(Creating Success)
Zawiera: 1. What makes good business Whiting?; 2. Creating a good report; 3. Preparing to write; 4. The power of language; 5. Making numbers clear; 6. Making proposals persuasive; 7. The contribution of layout and presentation.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Image : czyli jak być gwiazdą na rynku / Kurt Huber. - Warszawa : Business Press, 1994. - 243 s. : fot. kolor. ; 21 cm.
Image - od bochenka chleba po golarkę Brauna - próba określeniaco to jest image; Image - jest coraz ważniejszy; IMAGE: Wizerunek nigdy nie jest skuteczny; Każdy produkt ma taką cenę, na jaką (w opinii klientów) zasługuje; Czy kartofle też posiadają image?; Zewnętrzny obraz jest tylko częścią ogólnego image'u; Problem starzenia się produktów; Czy reklama uwodzi człowieka?; Powódź bodźców - kwestie harmonii i proporcji; Kontakty z opinią publiczną a Corporate Image. ANALIZY: Transfer image'u; Kolory! Ale jakie?; PRAKTYKA: Hoechst. Chemia dla ochrony środowiska; Jogurt Toniego. Ten szklany; Nivea - mleczko do pielęgnacji ciała dla mężczyzn?; Birkin. Zielony grosz; Marlboro. Na koniec nowy; Coca-Cola. Globalizacja marki; Camel. Konsekwencja to (niemal) wszystko; Adidas. But zwycięzców; Jagermeister. Jedendla wszystkich; Dr Oetker. Nasz najdelikatniejszy; Daimler-Benz. Postępowa tradycja; Rowenta. Kawa robiona "lewą reką"; American Express; Deutsche Bank. Z siłą. FIRMY: Daimler-Benz AG. W duchu Deimlera i Benza; Hiechst A.G.,Frankfurt. Dlaczego pozytywny image jest ważny; Robert Bosch GmbH. Boscha znamy,a le; Drink Coca-Cola. Parę słów o historii (reklamy); Wyroby Maggi AG., Zurich. Parę słów o historii reklamy firmy Maggi; Objaśnienia terminów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ewolucja imprez korporacyjnych i sposoby ich wykorzystywania w firmie, 2. Rodzaj imprezy a osiągnięcie celów przez firmy, 3. Wybór rodzajów imprez pod kątem osiągania celów przez firmy, 4. Ocena sytuacji i dalszy plan działania, 5. Przeznaczenie pieniędzy firmy na najważniejsze cele, 6. Określenie potencjalnych zagrożeń, 7. Jak uchronić siebie i firmę przed zagrożeniami, 8. Wykorzystanie analizy działalności konkurencji, 9. Realizacja powyżej oczekiwań, 10. Kodeks postępowania i firmowe standardy, 11. Sprawdzanie i analizowanie rezultatów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej