Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(185)
Forma i typ
Książki
(178)
Poradniki i przewodniki
(48)
Publikacje fachowe
(36)
Publikacje naukowe
(8)
Audiobooki
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(126)
tylko na miejscu
(105)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(128)
Czytelnia
(105)
Autor
Adair John Eric (1934- )
(7)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(7)
German Janusz (1974- )
(6)
Kotler Philip (1931- )
(4)
Bakalarz Dariusz
(3)
Karbowski Marcin
(3)
Marciniak Jarosław
(3)
Mulak Maciej S
(3)
Sałbut Bartosz
(3)
Appelo Jurgen
(2)
Blanchard Marjorie (1940- )
(2)
Carew Donald
(2)
Chrościcki Zbigniew
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Czerwińska Ewa
(2)
Doroba Anita
(2)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(2)
Kulczycka Luiza
(2)
Lipa Michał
(2)
Marzec Krzysztof
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Nowotarska-Romaniak Beata
(2)
Osterwalder Alexander
(2)
Pogorzelski Jacek
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Schauz Ewa
(2)
Suchar Marek (1954- )
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Tkaczyk Paweł
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Witkowska Magda
(2)
Zatorska Joanna
(2)
Zawiła Anna
(2)
Zawiła Tadeusz
(2)
Zigarmi Drea
(2)
Zigarmi Patricia
(2)
Żmigrodzki Marcin
(2)
Albigowski Marek
(1)
Ali Moi
(1)
Allen Judy
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Babin Leif
(1)
Bangs David H. Jr
(1)
Baranowski Marian
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Barrow Colin
(1)
Beckwith Harry
(1)
Bekas Robert
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bielińska Inga
(1)
Binda Albert
(1)
Blanchard Madeleine
(1)
Blanchard Scott
(1)
Blikle Andrzej Jace (1939- )
(1)
Bloch Michał
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borowska Joanna
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brzezowska Agnieszka
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Bąkiewicz Tomasz
(1)
Caslione Johna A
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Ciesielski Mateusz
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Conley Randy
(1)
Cuff Kathy
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Demarest Garry
(1)
Diaz-Ortiz Claire (1982- )
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Douglas Laura Clampitt
(1)
Drab Adam
(1)
Duncan Kevin
(1)
Durand Barbara
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Dąbrowski Marcin (informatyk)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(30)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(73)
1990 - 1999
(33)
190 - 199
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(45)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(182)
Stany Zjednoczone
(3)
Kanada
(1)
Język
polski
(183)
angielski
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Marketing
(43)
Zarządzanie
(22)
Przedsiębiorstwo
(21)
Reklama
(18)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(16)
Kadry
(12)
Marketing strategiczny
(11)
Praca zespołowa
(11)
Przywództwo
(11)
Marketing cyfrowy
(10)
Obsługa klienta
(10)
Zarządzanie projektami
(10)
Zatrudnienie
(10)
Menedżerowie
(9)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(9)
Public relations
(9)
Konsumenci (ekon.)
(8)
Motywacja pracy
(8)
Techniki sprzedaży
(8)
Praca
(6)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(5)
Coaching
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Organizacja
(5)
Organizacja pracy
(5)
Rekrutacja pracowników
(5)
Rynek
(5)
Targi i wystawy
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Decyzje
(4)
Firma (nazwa)
(4)
Mentoring
(4)
Polityka zatrudnienia
(4)
Produktywność pracy
(4)
Rynek (ekonomia)
(4)
Dobre praktyki
(3)
Google
(3)
Innowacje
(3)
Internet
(3)
Kampania wyborcza
(3)
Kariera
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Marketing polityczny
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Motywacja
(3)
Normalizacja
(3)
Normy ISO 9000
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Poszukiwanie pracy
(3)
Pozycjonowanie stron internetowych
(3)
Programowanie zwinne
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Psychologia pracy
(3)
Psychologia zarządzania
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Rynek pracy
(3)
Strony WWW
(3)
Sukces
(3)
Szkolenie zawodowe
(3)
Urzędnicy
(3)
Wybory
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zespół projektowy
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Audyt wewnętrzny
(2)
Biznesplan
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Globalizacja
(2)
Google Analytics
(2)
Image
(2)
Inwestycje
(2)
Jakość produktu
(2)
Język
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumenci
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Marketing szeptany
(2)
Media społecznościowe
(2)
Miasta
(2)
Negocjacje
(2)
Nowy produkt
(2)
Outplacement
(2)
Plan marketingowy
(2)
Pracownicy samorządowi
(2)
Prawo pracy
(2)
Prawo reklamy
(2)
Projekt informatyczny
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(2)
Płaca
(2)
Reklama internetowa
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Temat: czas
2001-
(18)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(18)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(130)
Wzory dokumentów
(3)
Opracowanie
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(128)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(45)
Informatyka i technologie informacyjne
(13)
Psychologia
(13)
Media i komunikacja społeczna
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
185 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Informacja marketingowa / Robert Pieczykolan. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005. - 163 s. : tab., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
1.Informacja marketingowa, 2.System informacji marketingowej (SIM), 3.Zakres i rodzaje gromadzonej informacji, 4.Źródła informacji, 5.Badania marketingowe, 6.Analiza informacji, 7.Dystrybucja informacji w firmie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Zarządcy Nieruchomościami)
1. Pojęcie i znaczenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego, 2. Zintegrowany System Informatyczny (ZSI) - inteligentny pomocnik zarządcy nieruchomości, 3. Zanim uruchomimy Zintegrowany System Informatyczny. Przygotowanie wdrożenia, 4. Zintegrowany System Informatyczny wspomagający zarządzanie nieruchomościami - inwestycja w przyszłosć firmy, 5. Infrastruktura ZSI
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 332 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instrukcja obsługi projektu / Marcin Żmigrodzki. - Gliwice : Helion S.A., cop. 2021. - 317, [3] s. : il. ; 19x24 cm.
(Onepress)
Zawiera: WSTĘP: Jak czytać niniejszą książkę?; Czym jest projekt, portfel, program; Odniesienie do PMBOK Guide 6; Typowe procesy projektowe; Indeks typowych problemów w projektach; Indeks technik i metod według ważności; 1. ZMIANY I UZASADNIENIE PROJEKTÓW: Wprowadzenie; Typowe procesy projektowe; Opracuj kartę projektu; Zaplanuj projekt; Analizuj zmiany; Kontroluj projekt; Techniki, metody i zagadnienia; Plan bazowy (ważna); Inicjacja projektu (ważna); Definiowanie celów (przydatna); Kryteria sukcesu projektu (przydatna); Karta projektu (ważna); MoSCoW (przydatna); Business canvas (rzadziej stosowana); Analiza SWOT (rzadziej stosowana); Spotkanie kick-off (przydatna); Monitorowanie projektu (ważna); Rejestr zmian (ważna); Raport statusu (ważna); Rejestr decyzji (rzadko stosowana); 2. ZARZĄDZANIE ZAKRESEM W PROJEKTACH: Typowe procesy projektowe; Zbierz wymagania; Zaplanuj zakres; Dokonaj odbiorów; Techniki, metody i zagadnienia; Mapa procesu (ważna); Historyjka użytkownika (przydatna); Planowanie oparte na produktach (rzadko stosowana); Struktura podziału prac (ważna); Rejestr produktu (przydatna); Lista kontrolna (rzadko stosowana); Informacja zwrotna od użytkownika (przydatna); Wykres wypalania (rzadko stosowana); 3. ZARZĄDZANIE CZASEM W PROJEKTACH: Typowe procesy projektowe; Zaplanuj harmonogram; Kontroluj harmonogram; Techniki, metody i zagadnienia; Ścieżka krytyczna (ważna); Wykres Gantta (ważna); Iteracja/sprint (ważna); Scrum (ważna); Tablica Kanban (przydatna); Kompresja harmonogramu (przydatna); Zespołowe szacowanie czasu (przydatna); Trend kamieni milowych (rzadko stosowana); 4. ZARZĄDZANIE KOSZTEM W PROJEKTACH: Typowe procesy projektowe; Zaplanuj koszty; Uzyskaj finansowanie; Kontroluj koszty; Techniki, metody i zagadnienia; Budżet projektu (ważna); Lean budget (rzadko stosowana); Wartość wypracowana (ważna); Wskaźniki finansowe - NPV, IRR, okres zwrotu (przydatne); 5. ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ: Typowe procesy projektowe; Zaplanuj jakość; Kontroluj jakość; Techniki, metody i zagadnienia; Model Kano (przydatna); SIPOC (przydatna); CTQ - zmienne krytyczne dla jakości (rzadziej stosowana); Rybia ość (przydatna); Źródła marnotrawstwa - muda (ważna); 5S (ważna); Definition of done (przydatna); 6. STRUKTURA ORGANIZACYJNA: Typowe procesy projektowe; Zidentyfikuj interesariuszy; Rozsyłaj raporty; Techniki, metody i zagadnienia; Diagram struktury organizacyjnej (ważna); Sponsor i komitet sterujący (ważna); Kierownik projektu (ważna); Właściciel produktu (ważna); Macierz RACI (przydatna); Mapa udziałowców (rzadko stosowana); Plan komunikacji (przydatna); Mapa pola sił (rzadko stosowana); 7. ZESPÓŁ I PRZYWÓDZTWO: Typowe procesy projektowe; Zaplanuj zasoby; Zarządzaj ludźmi; Techniki, metody i zagadnienia; Zespół autonomiczny (ważna); Burza mózgów (przydatna); Model pełnej ekspresji (rzadko stosowana); Motywacja (ważna); Nieformalne relacje (przydatne); Spotkania w projekcie (ważne); Zarządzanie konfliktem (przydatna); Źródła autorytetu (przydatne); 8. ZARZĄDZANIE RYZYKIEM I UCZENIE SIĘ W PROJEKTACH: Typowe procesy projektowe; Zaplanuj ryzyka; Obserwuj ryzyka; Gromadź doświadczenia; Techniki, metody i zagadnienia; Obieg wiedzy w organizacji (ważne); Strategie wobec ryzyk (ważne); Rejestr ryzyk (przydatna); Risk board (rzadko stosowana); Spotkanie retrospektywne (ważna); Analiza ilościowa ryzyk (rzadko stosowana); Monte Carlo (rzadko stosowana); 9. KONTRAKTY W PROJEKTACH: Typowe procesy projektowe; Przeprowadź przetarg; Sprzedaj projekt; Techniki, metody i zagadnienia; Typy kontraktów (ważne); Organizacja przetargów (przydatne); Negocjowanie (przydatne); Typowe dokumenty w przetargach (ważne); Literatura do dalszej lektury; Indeks kluczowych terminów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISO : system zarządzania jakością / Wieńczysława Sokołowicz, Andrzej Srzednicki. - Wyd. 2 uaktual. - Warszawa : C.H.Beck, 2004. - 157, [3] s. : tab. ; 23 cm.
(Vademecum Menedżera)
Cz.I System zarządzania jakością: R.1 Normy dot. systemów zarządzania: Wprowadzenie; Normy serii ISO 9000 dot. systemu zarządzania jakością; Podstawowe zmiany w znowelizowanej rodzinie norm ISO 9000:2000; Normy dot. innych systemów zarządzania. R.2 Podjęcie decyzji o wdrożeniu systemu zarządzania opartego na normach ISO: Identyfikacja potrzeb wdrożenia systemu zarządzania jakością; Wybór sposobu opracowania i wdrożenia systemu; Biznes plan inwestycji (przedsięwzięcia) polegającej na wdrożeniu systemu zarządzania jakością; Specyfika małych i średnich przedsiębiorstw. R.3 Proces opracowania i wdrożenia systemu zarządzania opartego na normach ISO: Organizacja i harmonogram procesu opracowania i wdrożenia systemu; Zdefiniowanie polityki i strategii; Zdefiniowanie polityki jakości i sformułowanie celów; Przygotowanie pracowników oraz Pełnomocnika ds. Systemu Jakości; Inwentaryzacja i analiza funkcjonującego w przedsiębiorstwie systemu zarządzania; Opracowanie zasad sporządzania; wdrażania i zarządzania dokumentacja systemową; Zagrożenia i problemy występujące w procesie opracowywania i wdrażania systemu zarządzania. R.4 Wymagania normy ISO 9001:2000 i praktyczne wskazówki dot. wdrożenia systemu zarządzania jakością oraz certyfikacja: Wymagania ogólne; Wymagania dot. dokumentacji; Odpowiedzialność kierownictwa; Zarządzanie zasobami; Realizacja wyrobu; Nadzorowanie wyposażenia do monitorowania i pomiarów; Pomiary, analiza i doskonalenie; Certyfikacja. Cz.II Wzory dokumentów: Polityka jakości; Procedura - Audit wewnętrzny; Procedura - Nadzór nad dokumentami i zapisami; Procedura - Działania korygujące; Procedura - Wykonanie usługi; Sprawozdanie Pełnomocnika ds. Systemu Jakości dot. funkcjonowania i możliwości systemu zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Gazety Wyborczej. 6 Kroków do Nowej Pracy ; 2)
R. 1. Kompetencje, świat pracy oraz proces selekcji i rekrutacji. R. 2. Czy znasz dobrze samego siebie? R. 3. Zaplanuj swoją drogę zawodową. R. 4. Jakie są metody poszukiwania pracy? r. 5. Gdzie szukać pomocy? A może własna działalność gospodarcza? Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Gazety Wyborczej. 6 Kroków do Nowej Pracy ; 4)
Wprowadzenie; 1. Przygotowujemy się do rozmowy kwalifikacyjnej- pierwsze działania; 2. Rodzaje rozmów kwalifikacyjnych; 3. Nie dajmy się zaskoczyć- czyli jak odpowiadać na pytania; 4. Jak skutecznie zaprezentować się pracodawcy; 5. Co po rozmowie kwalifikacyjnej; Krótkie podsumowanie tajników rozmowy kwalifikacyjnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Gazety Wyborczej. 6 Kroków do Nowej Pracy ; 3)
R. 1. Co to są dokumenty aplikacyjne? R. 2. Przygotowujemy się do pisania CV i listu motywacyjnego. R. 3. Poszukujemy danych o pracodawcy i stanowisku. R. 4. Co warto wiedzieć o CV. R. 5. List motywacyjny. R.6. Inne ważne dokumenty. Dodatek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biznes)
I. WPROWADZENIE (Czym jest planowanie marketingowe?; Etay przygotowania p.m.) II. ANALIZA SYTUACJI - AUDYT MARKETINGOWY (Otoczenie marketing -badania rynku; Na czym polega segmentacja rynku; Jak przedstawiać dane liczbowe; Analiza SWOT) III. CELE, STRATEGIE I PLANY DZIAŁANIA (Co to jest cel market.; Koszyk oferowanych produktów; Względne tempo rozwoju rynku i udział rynku; Na czym polega strategia market.; Plany działania) IV. DYSTRYBUCJA, PROMOCJA I BUDŻETY (Plan dystrybucji Plan reklamy i promocji; Koszty i budżet) V. SPORZĄDZANIE PLANU NA PIŚMIE (Wstęp; Streszczenie dla kierownictwa; Analiza sytuacyjna; Cele market.; Strategie marketingowe; Terminarz z informacjami co/gdzie/jak; Promocja sprzedaży; Budżety oraz zestawienie zysków i strat Procedury kontroli i kkorekty) VI. PRZEDSTAWIANIE PLANU, NADZOROWANIE I KOREKTA; ANEKS - PLAN MARKETINGOWY DLA RYNKU KRAJOWEGO.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Reklama sprzeczna z prawem; Reklama sprzeczna z dobrymi obyczajami; Reklama uchybiająca godności człowieka; Reklama wprowadzająca klienta w błąd; Reklama nierzeczowa; Reklama imitująca neutralną informację; Reklama ingerująca w prywatność klienta; Reklama porównawcza; Konsekwencje prawne reklamy nieuczciwej; Reklama zakazana przez etykę zawodową; Sponsorowanie - inna forma reklamy; Zasady etyczne agencji reklamowych; Uwaga na prawa autorskie; Ostrożnie z wizerunkami; telewizja i radiofonia publiczne; Zasady podatkowe dla reklamujących się; Zalecane lektury; Aneks - przepisy dotyczące reklamowania się i reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biznes)
Zawiera: Wstęp; Przygotowanie: Ustal, kogo potrzebujesz; Skuteczna rekrutacja: jak znaleźć najlepszych kandydatów; Kwestionariusz osobowy i życiorys; Rozmowa kwalifikacyjna: przegląd ogólny; Technika prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej; Rozwijaj w sobie umiejętność zadawania pytań; Sprawdzanie referencji kandydatów; Zawężanie kręgu kandydatów i ostateczny wybór; Dziesięć błędów najczęściej popełnianych przy selekcji pracowników; kontroluj rotacje personelu; Orientacja i szkolenie pracowników; wywiad końcowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Teoretyczne podstawy wynagradzania pracowników; Motywacyjne aspekty wynagradzania pracowników; Doskonalenie systemu wynagradzania w firmie; Kontrakty menedżerskie; Metody oceny efektywności wynagrodzeń; Prawne aspekty wynagradzania pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Cz.I Od czego zacząć opracowywanie planu marketingowego: 1. Dlaczego warto planować działania marketingowe; 2. Jak opracować audyt marketingowy; Cz.II Analizy niezbędne do opracowania planu marketingowego: 3. Jak przygotować analizę strategiczną firmy; 4. Jak przeprowadzić analize rynku; Cz.III Przygotowanie planu strategicznego i taktyczno-operacyjnego: 5. Jak opracować strategię marketingową i wyznaczyć cele strategiczne; 6. Jak przygotować segmentację, pozycjonowanie i strategię konkurencji; 7. Jak przygotować plan marketingu mix; Cz.IV Przygotowanie do wdrożenia planu marketingowego oraz powiązania go z innymi działaniami firmy: 8. Jak przygotować wdrożenie i kontrolę planu; 9. Jak przygotować streszczenie menedżerskiego planu marketingowego; 10. Jak powiązać plan marketingowy z innymi planami w firmie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Spójrz w głąb siebie: określ i przedstaw swoje atuty. 2. Wyznacz swoją drogę do sukcesu: postępuj zgodnie z planem, a osiągniesz zamierzony cel. 3. "Obierz cebulę": znajdź osobę, która będzie w stanie Ci pomóc. 4. Przedstaw właściwy obraz: zrób doskonałe wrażenie. 5. Dopracuj swój wizerunek: poznaj podstawowe zasady supernetworkingu. 6. Przyciśnij ich: nakłoń do złożenia obietnic i zobowiązań. 7. Nie wypadnij z gry: działaj konsekwentnie i utrzymuj kontakt. 8. Złóż raport mentorowi: sformalizuj proces i nie trać celu z oczu. 9. Stawiaj sobie wymagania: śledź postępy i mierz wyniki.10. Śmiało patrz w przyszłość: zbuduj sieć kontaktów na całe życie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Gazety Wyborczej. 6 Kroków do Nowej Pracy ; 5)
Wprowadzenia; 1. Rozstanie z dotychczasowym pracodawcą; 2. Nawiązanie współpracy z nowym pracodawcą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Najważniejsze zasady znakomiej ubsługi klientów. 2. Znakomita obsługa klientów - jak to robić. Część III: Rozwiązywanie problemów. Część IV: Zadbaj o siebie, żebyś mógł sprawnie obsługiwać klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Przedmowa; CZĘŚĆ I. JAK DZIAŁA UMYSŁ: 1. Decyzja i podjęcie działania: Zmiana zachowania...; ...i nauki o zachowaniu; Wstęp do nauk behawioralnych: jak działa umysł; Co może pójść nie tak; Mapa procesu podejmowania decyzji; Krótkie podsumowanie pojęć; 2. Tworzenie działania: Od problemów do rozwiązań; Prosty model tego, kiedy i dlaczego działamy; Model działania CREATE; Krótkie podsumowanie pojęć; 3. Powstrzymywanie chybionych działań: Wykorzystywanie modelu CREATE do tworzenia przeszkód w działaniu; Zmiana istniejących nawyków; Pochopne decyzje i godne pożałowania działania; Krótkie podsumowanie pojęć; 4. Etyka zmiany zachowania: Szczególnie narzędzia cyfrowe manipulują użytkownikami; Co poszło nie tak: cztery typy zmiany zachowania; Behawioryzm etyki; Idziemy za pieniędzmi; Dalsze kroki: samodzielne korzystanie z nauk o zachowaniu; Dlaczego projektowanie zmiany zachowania to temat szczególnie drażliwy; Krótkie podsumowanie pojęć; CZĘŚĆ II. PLAN ZMIANY ZACHOWANIA: 5. Podsumowanie procesu: Zrozumienie nie wystarczy - potrzebujemy procesu; Proces jest powszechny; Szczegóły mają znaczenie; Skoro też jesteśmy ludźmi: praktyczne wskazówki i arkusze robocze; Trochę praktyki; 6. Definiowanie problemu: Gdy zespoły produktowe nie zdefiniują jasno problemu; Rozpocznij od wizji produktu; Sprecyzuj oczekiwany rezultat; Kto podejmuje działanie?; Spisz swój początkowy pomysł działania; Hipoteza zmiany zachowania; Przykłady z różnych dziedzin; Przypomnienie: działanie != rezultat; Trochę praktyki; 7. Badanie kontekstu: Co wiesz o swoich użytkownikach?; Mapa behawioralna: jakie mikrozachowania prowadzą do działania?; Czy jest lepsze działanie?; Diagnozowanie problemu przy użyciu modelu CREATE; Trochę praktyki; 8. Zrozumienie naszej pracy: krótka historia o rybce: Zrób to za nich, gdy możesz; Kiedy nie możesz działać za nich, używaj modelu CREATE; Trochę praktyki; 9. Tworzenie ingerencji: wskazówka, reakcja i ocena: Wskazówki do działania; Reakcja intuicyjna; Świadoma ocena; Kilka uwag na temat podejmowania decyzji; Trochę praktyki; 10. Tworzenie ingerencji: zdolność, czas, doświadczenie: Zdolność użytkownika do działania; Właściwy czas; Zarządzanie wcześniejszym doświadczeniem; Trochę praktyki; 11. Tworzenie ingerencji: tematy zaawansowane: Ingerencje wieloetapowe; Kształtowanie nawyków; Utrudnianie działania; Trochę praktyki; 12. Implementacja w produkcie: Dokonaj oceny etycznej; Zostaw miejsce na kreatywność; Twórz wskaźniki behawioralne od pierwszego dnia; Trochę praktyki; 13. Określanie wpływu za pomocą testów A/B i eksperymentów: Testy: jak i dlaczego; Projektowanie eksperymentalne w szczegółach; Analizowanie rezultatów eksperymentów; Rodzaje eksperymentów; Trochę praktyki; 14. Określanie wpływu, gdy nie można przeprowadzić testów A/B: Inne sposoby określenia wpływu; Co, jeśli rezultatu nie można zmierzyć w produkcie?; Trochę praktyki; 15. Ocena kolejnych kroków: Określ, jakie zmiany zaimplementować; Mierz wpływ każdej dużej zmiany; Kiedy jest "wystarczająco dobrze"?; Trochę praktyki; CZĘŚĆ III. ZBUDUJ SWÓJ ZESPÓŁ I ODNIEŚ Z NIM SUKCES; 16. Obecny stan wiedzy: Co zrobiliśmy: światowe badania zespołów behawioralnych; Kogo tam mamy?; Co nas interesuje; Szeroki zakres zastosowań; Wyzwania; Trochę praktyki; 17. Czego będziesz potrzebował dla swojego zespołu: Od tego, co zrobiono, do tego, co Ty zrobisz; Udowodnienie swojej wartości; Umiejętności i ludzie, których potrzebujesz; Trochę praktyki; 18. Wnioski: Jak podejmujemy decyzje i działania; Kształtowanie zachowania przez produkt: model CREATE; Model DECIDE i budowanie ingerencji behawioralnej; Inne tematy; Często zadawane pytania; Spojrzenie w przód; Słowniczek pojęć; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
czym sa jakościowe badania marketingowe, Rola jakościowych badań marketingowych, Organizacja jakościowych badań marketingowych, Pogłębione wywiady grupowe, Pogłębione wywiady indywidualne, Obserwacja uczestnicząca, Techniki wspomagające.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Symbol- wprowadzenie; 2. Przedmowa; 3. Zbyt wiele możliwości; 4. Nietypowy telefon; 5. Strach; 6. Stres i wydajność; 7. Zależność miedzy stresem i zmęczeniem; 8. Czynniki wpływające na poziom stresu; 9. Efekt domino; 10. Samopoczucie- pierwszy krok; 11. Początek; 12. Wizyta na uniwersytecie; 13. Charakterystyka zdrowego człowieka; 14. Odpowiedzialność za zdrowie; 15. Zdrowy tryb życia; 16. Identyfikacja zagrożeń; 17. Informacje zdrowotne; 18. Kolejny krok; 19. Promocja zdrowia w przedsiębiorstwie; 20. Logika; 21. Fakty; 22. Zyski dla organizacji; 23. Zmiany w organizacji; 24. Łatwiej powiedzieć niż zrobić; 25. Wsparcie; 26. Opracowanie planu; 27. Zmiana stylu życia; 28. Osobisty trener; 29. Pomoc bliskich; 30. Nowy styl życia; 31. Wierność zobowiązaniom; 32. Pomagac innym; 33. Samodyscyplina; 34. Program dla pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Symbol; 2. Jednominutowy menedżer odbiera telefon; 3. Problem; 4. Dlaczego grupy są ważne; 5. Charakterystyka wysokowydajnego zespołu; 6. Dlaczego wizja jest ważna; 7. Diagnoza; 8. Zrozumieć dynamikę grupy; 9. Rozpoznanie; 10. Niezadowolenie; 11. Produkcja; 12. Integracja 13. Zmiany w produktywności i morale; 14. Umiejętność adaptacji; 15. Cztery style przywództwa; 16. Funkcje zadaniowe i serwisowe; 17. Naucz innych; 18. Zastosowanie koncepcji; 19. Odpowiedzi na pytania; 20. Zarządzanie drogą do decyzyjności; 21. Kiedy zmienić styl przywództwa; 22. Regres; 23. Obserwacja procesu; 24. Zrozumieć dynamikę grupy; 25. Menedżer jako nauczyciel; 26. Nowi Jednominutowi menedżerowie; 27. Dzieląc się z innymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Symbol- wprowadzenie; 2. Wizyta pani prezes; 3. Osiąganie sukcesów; 4. Inne myślenie o przywództwie; 5. Jednych z włosem, a innych pod włos; 6. Styl przywództwa- postrzeganie przez innych; 7. Elastyczność stylu przywództwa; 8. Cztery podstawowe style przywództwa; 9. Nie ma najlepszego stylu przywództwa; 10. Zastanów się co robisz; 11. Elastyczność- podsumowanie; 12. Cztery podstawowe style przywództwa- podsumowanie; 13. Diagnozowanie poziomu rozwoju; 14. Dopasowywanie stylu przywództwa do poziomu rozwoju; 15. przywództwo sytuacyjne a jednominutowe zarządzanie; 16. Raz z włosem, a raz pod włos; 17. Rozwijanie kompetencji i zaangażowania; 18. Radzenie sobie ze słabym i wynikami; 19. Jednominutowe zarządzanie i przywództwo sytuacyjne- podsumowanie; 20. Mów, co robisz; 21. Umowa w sprawie stylu przywództwa; 22. Pozytywne założenia dotyczące ludzi; 23. Stawanie się przywódcom sytuacyjnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej