Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(185)
Forma i typ
Książki
(178)
Poradniki i przewodniki
(48)
Publikacje fachowe
(36)
Publikacje naukowe
(8)
Audiobooki
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(126)
tylko na miejscu
(105)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(128)
Czytelnia
(105)
Autor
Adair John Eric (1934- )
(7)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(7)
German Janusz (1974- )
(6)
Kotler Philip (1931- )
(4)
Bakalarz Dariusz
(3)
Karbowski Marcin
(3)
Marciniak Jarosław
(3)
Mulak Maciej S
(3)
Sałbut Bartosz
(3)
Appelo Jurgen
(2)
Blanchard Marjorie (1940- )
(2)
Carew Donald
(2)
Chrościcki Zbigniew
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Czerwińska Ewa
(2)
Doroba Anita
(2)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(2)
Kulczycka Luiza
(2)
Lipa Michał
(2)
Marzec Krzysztof
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Nowotarska-Romaniak Beata
(2)
Osterwalder Alexander
(2)
Pogorzelski Jacek
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Schauz Ewa
(2)
Suchar Marek (1954- )
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Tkaczyk Paweł
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Witkowska Magda
(2)
Zatorska Joanna
(2)
Zawiła Anna
(2)
Zawiła Tadeusz
(2)
Zigarmi Drea
(2)
Zigarmi Patricia
(2)
Żmigrodzki Marcin
(2)
Albigowski Marek
(1)
Ali Moi
(1)
Allen Judy
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Babin Leif
(1)
Bangs David H. Jr
(1)
Baranowski Marian
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Barrow Colin
(1)
Beckwith Harry
(1)
Bekas Robert
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bielińska Inga
(1)
Binda Albert
(1)
Blanchard Madeleine
(1)
Blanchard Scott
(1)
Blikle Andrzej Jace (1939- )
(1)
Bloch Michał
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borowska Joanna
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brzezowska Agnieszka
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Bąkiewicz Tomasz
(1)
Caslione Johna A
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Ciesielski Mateusz
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Conley Randy
(1)
Cuff Kathy
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Demarest Garry
(1)
Diaz-Ortiz Claire (1982- )
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Douglas Laura Clampitt
(1)
Drab Adam
(1)
Duncan Kevin
(1)
Durand Barbara
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Dąbrowski Marcin (informatyk)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(30)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(73)
1990 - 1999
(33)
190 - 199
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(45)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(182)
Stany Zjednoczone
(3)
Kanada
(1)
Język
polski
(183)
angielski
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Marketing
(43)
Zarządzanie
(22)
Przedsiębiorstwo
(21)
Reklama
(18)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(16)
Kadry
(12)
Marketing strategiczny
(11)
Praca zespołowa
(11)
Przywództwo
(11)
Marketing cyfrowy
(10)
Obsługa klienta
(10)
Zarządzanie projektami
(10)
Zatrudnienie
(10)
Menedżerowie
(9)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(9)
Public relations
(9)
Konsumenci (ekon.)
(8)
Motywacja pracy
(8)
Techniki sprzedaży
(8)
Praca
(6)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(5)
Coaching
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Organizacja
(5)
Organizacja pracy
(5)
Rekrutacja pracowników
(5)
Rynek
(5)
Targi i wystawy
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Decyzje
(4)
Firma (nazwa)
(4)
Mentoring
(4)
Polityka zatrudnienia
(4)
Produktywność pracy
(4)
Rynek (ekonomia)
(4)
Dobre praktyki
(3)
Google
(3)
Innowacje
(3)
Internet
(3)
Kampania wyborcza
(3)
Kariera
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Marketing polityczny
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Motywacja
(3)
Normalizacja
(3)
Normy ISO 9000
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Poszukiwanie pracy
(3)
Pozycjonowanie stron internetowych
(3)
Programowanie zwinne
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Psychologia pracy
(3)
Psychologia zarządzania
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Rynek pracy
(3)
Strony WWW
(3)
Sukces
(3)
Szkolenie zawodowe
(3)
Urzędnicy
(3)
Wybory
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zespół projektowy
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Audyt wewnętrzny
(2)
Biznesplan
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Globalizacja
(2)
Google Analytics
(2)
Image
(2)
Inwestycje
(2)
Jakość produktu
(2)
Język
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumenci
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Marketing szeptany
(2)
Media społecznościowe
(2)
Miasta
(2)
Negocjacje
(2)
Nowy produkt
(2)
Outplacement
(2)
Plan marketingowy
(2)
Pracownicy samorządowi
(2)
Prawo pracy
(2)
Prawo reklamy
(2)
Projekt informatyczny
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(2)
Płaca
(2)
Reklama internetowa
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Temat: czas
2001-
(18)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(18)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(130)
Wzory dokumentów
(3)
Opracowanie
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(128)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(45)
Informatyka i technologie informacyjne
(13)
Psychologia
(13)
Media i komunikacja społeczna
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
185 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cz.I Zasady : 1.Od podstaw : definicje, 2.Wyjdź im na przeciw : dobrze poznaj swoich klientów, 3.Produkty : trzeźwe spojrzenie, 3.Jak walczyć z konkurencją - i wygrać!, 5.Kreowanie wizerunku, 6.Dobra ocena : w poszukiwaniu zysku, 7.Jak tworzyć PR i strategię marketingową. Cz.II Praktyka : 8.Jak korzystać z mediów, 9.Pamiętny dzień : jak zorganizować uroczystość, 10.Pieniądze : sukces sprzedaży, 11.Jak pisać : planowanie i oparcowywanie przekonujących publikacji, 12.Zrób to sam : jak zaprojektować atrakcyjny materiał promocyjny własnymi siłami, 13.Wznieś transparent : planowanie kampanii, 14.Zorganizuj stoisko : podbijaj targi i wystawy, 15.Reklama i sponsoring, 16.Skrzynak pocztowa : usuwanie śmieci z poczty, 17.Promocja firmy : jak wybrać najlepsze narzędzia, 18.Zbieranie informacji : badnie marketingowe, 19.Klient nasz pan : jak troszczyć się o klienta, 20.Komunikacja w firmie : jak ją usprawnić. Cz.III Profesjonaliści : 21.Jak rozmawiać z fotografem, 22.Jak przygotować promocyjny film video, 23.Absolutnie przebojowy : jak wybrać konsultanta PR, 24.Dobry projektant, najlepszy projekt, 25.Jak zawrzeć z drukarnią korzystą umowę, 26.Jak korzystać z usług konsultanta ds. badań rynku, 27.Jak korzystać z usług agencji reklamowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Cz.I Od czego zacząć opracowywanie planu marketingowego: 1. Dlaczego warto planować działania marketingowe; 2. Jak opracować audyt marketingowy; Cz.II Analizy niezbędne do opracowania planu marketingowego: 3. Jak przygotować analizę strategiczną firmy; 4. Jak przeprowadzić analize rynku; Cz.III Przygotowanie planu strategicznego i taktyczno-operacyjnego: 5. Jak opracować strategię marketingową i wyznaczyć cele strategiczne; 6. Jak przygotować segmentację, pozycjonowanie i strategię konkurencji; 7. Jak przygotować plan marketingu mix; Cz.IV Przygotowanie do wdrożenia planu marketingowego oraz powiązania go z innymi działaniami firmy: 8. Jak przygotować wdrożenie i kontrolę planu; 9. Jak przygotować streszczenie menedżerskiego planu marketingowego; 10. Jak powiązać plan marketingowy z innymi planami w firmie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zmiana nastawienia: od Web 2.0 do Web 3.0; 2. Czy jesteś przygotowany na marketing 3.0?; 3. Marketing treści: jak zrozumieć i wykorzystać zachodzące przemiany; 4. Mobilny marketing: pukanie do miliardów użytkowników komórek; 5. Światy wirtualne: tajniki niezwykłej przestrzeni marketingowej; 6. Wideomarketing: wyższy poziom techniki wideo; 7. Aplikacje sieciowe: jak z nich skutecznie korzystać w działaniach marketingowych; 8. Otwarty kod źródłowy: jak znaleźć i skutecznie wykorzystać owoce ciężkiej pracy innych; 9. Praca zespołowa: szybkie porozumiewanie się i wymiana danych; 10. Firmy ze świata Web 3.0; 11. Plan działania: jak to wszystko pozbierać i przejść do czynów; 12. Zakończenie: o sztuce rewanżu!.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
R.1 Nazwy, nazwy, nazwy...; R.2 Nazwa= marka+promocja; R.3 Jak to działa?; R.4 Do wyboru, do koloru; R.5 Ję zyk pod mikroskopem; R.6 Nazwa na manowcach; R.7 "Pro dukacja", badanie, logotyp; R.8 Pod ochroną prawa; R.9 Zastosowanie, promocja, wymiana.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do planowanie marketingowego, 2. Analiza bieżącej sytuacji, 3. Zdobywanie wiedzy o rynkach i klientach, 4. Segmentacja wyboru rynku docelowego i pozycjonowanie, 5. Planowanie strategii działania, celów i narzędzi marketingu, 6. Planowanie strategii produktu i marki, 7. Planowanie strategii dystrybucji i logistyki, 8. Planowanie strategii cenowych, 9. Planowanie strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej, 10. Planowanie pomiaru wyników i kontroli wdrażania planu marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Krok do przodu, dwa kroki do tyłu, 2. Nowocześniejszy marketing, 3. Zarządzanie - sztuka zapomniana, 4. Realne pieniądze dla wirtualnych firm, 5. Opuścić okręt!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Cz.I Marketing strategiczny. Cz.II Marketing taktyczny. Cz.III Marketing administracyjny. Cz.IV Marketing transformacyjny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing strategiczny 2. Marketing taktyczny 3. Marketing administracyjny 4. Marketing transformacyjny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Bez marketingu ani rusz...., 2.Marketing relacji, 3. Marketing wewnętrzny, 4.Plan marketingowy, 5.Jak pozys kać nowego klienta?, 6.Obsługa klientów kancelarii, 7. Jakość gwarancją satysfakcji klienta, 8.Dlaczego klien ci odchodzą i jak temu zapobiec?, 9.Reklama, 10.Negocjacje w kancelarii podatkowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Klient jako obiekt działań marketingowych: Podstawy orientacji na klienta; Nowy konsument i wyzwania stawiane firmom marketingowym. Cz.II Wykorzystywanie wiedzy o zachowaniach nabywców w kształtowaniu strategii marketingowej: Segmentacja rynku: kryteria, procedury, ocena; Pozycjonowanie produktów a reguły postępowania konsumentów; Przydatność wiedzy o zachowaniach nabywców w polityce rozwoju nowego produktu; Zanczenie potrzeb i oczekiwań klientów w określaniu strategii dystrybucji i polityki cen; Kierunki oddziaływania zachowań nabywców na komunikowanie się przedsiebiorstwa z rynkiem. Cz.III Orientacja na klienta w działaniach polskich przedsiębiorstw: Kształtowanie form dystrybucji i poziomu obsługi klientów; Promocja w polskich przedsiębiorstwach; Ocena warunków stosowania orientacji na klienta. Cz.IV Kierunki rozwoju orientacji na klienta w przedsiębiorstwie: Marketing związków firmy z klientami i pracownikami; Usługi prokonsumenckie w przedsiębiorstwie. Słownik użytecznych terminów; Wybrane pozycje bibliograficzne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreowanie silnej marki / Maciej Dębski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. - 137, [3] s. : rys.; tabl. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
1. Zdefiniowanie istoty marki: Pojęcie marki; Marka a terminy pokrewne; Marka a produkt; Produkt markowy i jego przymioty; 2. Znaczenie marki dla przedsiębiorstwa: Funkcje marki; Korzyści silnej marki; Marka jako źródło przewagi konkurencyjnej; 3. Kapitał marki: Szacunki najcenniejszych marek; Wartość marki a koncepcja kapitału marki; Świadomość i wizerunek marki; Postrzegana jakość marki; Lojalność wobec marki; Budowanie kapitału marki; Obliczanie wartości marki; 4. Budowanie silnej marki: Kształtowanie strategii marki w ujęciu procesowym; Marki prywatne; System zarządzania marka; 5. Kształtowanie architektury marek: Istota koncepcji architektury marek; Nazwa marki; Architektura marek a wybór strategii pozycjonowania; Model architektury marek D. Aakera i E. Joachimsthalera; 6. Wizerunek marki i jego kształtowanie: Tożsamość a wizerunek firmy; Wizerunek marki w koncepcji architektury marek; 7. Marka jako szansa dla przedsiębiorstwa w Polsce: Specyfika polskich konsumentów; Znaczenie marek dla polskich konsumentów; Znaczenie marek i zarządzania nimi w polskich przedsiębiorstwach; Błędy w zarządzaniu markami w Polsce; 8. Polskość marek: Potencjalne kryteria polskości marek; Określenie polskości marek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Dlaczego brać udział w tragach?; Typologia im prez targowych; Kryteria selekcji targów; Strategia handlowa i jej implementacja; Organizacja udziału w targach; Określenie celów targowych; Metoda 10 kroków: Krok 1 Procedury przygotowawcze; Krok 2 Przestrzeń wy stawowa; Krok 3 Mix promocyjny i projekt stoiska; Krok 4 Personel stoiska; Krok 5 Budżet uczestnictwa w tar gach; Krok 6 Ustawienie stoiska; Krok 7 Czas targów - scenariusz; Krok 8 Demontaż; Krok 9 Po targach; Krok 10 Wykorzystanie doświadczeń/sprzężenie zwrotne; Zakoń czenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zaczynamy od zera; 2. Nie rozdrabniaj się; 3. Styl życia czy sprzedaż?; 4. Akt wiary; 5. Szczerość, skromność, śmiech; 6. Pracować ciężko, pracować inteligentnie; 7. Nabieranie prędkości, obniżanie lotów; 8. Zmieniaj się każdego dnia; 9. Znaczenie marketingu; 10. Podaj dalej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Najpierw celować, potem strzelać - cele targów, 2.Myśleć wcześniej-planowanie targów, 3.Gra wstępna - czyli jak znaleźć się w planie wizyt potencjalnych klientów, 4.Komuniakcja na targach-"Touch ang Go", 5.Na wszelki wypadek, 6.Krytyczne sytuacje na stoisku, 7.Po dobrze spełnionym obowiązku czas na przyjemność
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Planowanie kampanii reklamowej; 2. Adresaci, cele i treści reklamy; 3. Planowanie mediów; 4. Pomiar skuteczności reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
Istota marketingu usług zdrowotnych, System informacji marketingowej w placówce służby zdrowia, Metody analizy warunków działania na rynku usług zdrowotnych, Segmentacja rynku usług zdrowotnych Marketingowa strategia działania placówki służby zdrowia i jej elementy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biznes)
I. WPROWADZENIE (Czym jest planowanie marketingowe?; Etay przygotowania p.m.) II. ANALIZA SYTUACJI - AUDYT MARKETINGOWY (Otoczenie marketing -badania rynku; Na czym polega segmentacja rynku; Jak przedstawiać dane liczbowe; Analiza SWOT) III. CELE, STRATEGIE I PLANY DZIAŁANIA (Co to jest cel market.; Koszyk oferowanych produktów; Względne tempo rozwoju rynku i udział rynku; Na czym polega strategia market.; Plany działania) IV. DYSTRYBUCJA, PROMOCJA I BUDŻETY (Plan dystrybucji Plan reklamy i promocji; Koszty i budżet) V. SPORZĄDZANIE PLANU NA PIŚMIE (Wstęp; Streszczenie dla kierownictwa; Analiza sytuacyjna; Cele market.; Strategie marketingowe; Terminarz z informacjami co/gdzie/jak; Promocja sprzedaży; Budżety oraz zestawienie zysków i strat Procedury kontroli i kkorekty) VI. PRZEDSTAWIANIE PLANU, NADZOROWANIE I KOREKTA; ANEKS - PLAN MARKETINGOWY DLA RYNKU KRAJOWEGO.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Poradnik Doskonały)
Zawiera: Wstęp; Wnikliwość; Inicjatywa; Inspiracja; Zaangażowanie; Improwizacja; Indywidualność; Realizacja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
How to write reports and proposals / Patrick Forsyth. - 3rd ed. - London ; Philadelphia ; New Delhi : Kogan Page Limited , 2013.
(Creating Success)
Zawiera: 1. What makes good business Whiting?; 2. Creating a good report; 3. Preparing to write; 4. The power of language; 5. Making numbers clear; 6. Making proposals persuasive; 7. The contribution of layout and presentation.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej