Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(46)
Forma i typ
Książki
(45)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(36)
dostępne
(29)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(31)
Czytelnia
(39)
Autor
Cenker Ewa Małgorzata
(4)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(3)
Budzyński Wojciech
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Black Sam
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Davis Anthony
(1)
Duda Aneta
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gregory Anne
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kall Jacek
(1)
Kanczak Agnieszka
(1)
Karbownik Karolina
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kolasa Małgorzata
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Levine Michael
(1)
Macierzyński Michał
(1)
Maj Gerard
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Mich Włodzimierz
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Michałowski Stanisław
(1)
Mikosz Joanna
(1)
Misiołowski Robert
(1)
Mlekodaj Anna
(1)
Musz Anna
(1)
Niestrój Roman
(1)
Nowacki Robert
(1)
Obrzut Anna
(1)
Ociepka Beata
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Parkes Aneta
(1)
Patten Dave
(1)
Podobas Izabela
(1)
Popielec Dominika
(1)
Przeliorz Karol
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Rosińska-Mamej Agnieszka
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Scott David Meerman
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(1)
Szocki Józef
(1)
Szołtysik Karina
(1)
Szyfter Jerzy P
(1)
Urban Bogumiła
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Widera Zbigniew
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(37)
Kraj wydania
Polska
(46)
Język
polski
(46)
Temat
Public relations
(34)
Reklama
(14)
Środki masowego przekazu
(12)
Marketing
(9)
Marketing polityczny
(9)
Przedsiębiorstwo
(8)
Internet
(6)
Marketing elektroniczny
(6)
Firma (nazwa)
(4)
Komunikacja polityczna
(4)
Komunikowanie marketingowe
(4)
Promocja handlowa
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Sponsoring
(4)
Targi i wystawy
(4)
Banki
(3)
Kampania wyborcza
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Polityka
(3)
Public relations*
(3)
Strony WWW
(3)
Wybory
(3)
Biblioteka
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Dziennikarze
(2)
Innowacje
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Public relations w internecie
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Administracja
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Automatyzacja
(1)
Banki internetowe
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Blogi
(1)
Controlling
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
E-mail marketing
(1)
Ekologia
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Kadry
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja społeczna- internet
(1)
Kultura masowa
(1)
Leasing
(1)
Logistyka
(1)
Marketing -- zagadnienia
(1)
Marketing biblioteczny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Negocjacje
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Nieruchomości
(1)
Nowy produkt
(1)
Obsługa klienta
(1)
Okładki czasopism
(1)
Organizacja
(1)
Polska
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo do informacji niejawnej
(1)
Prezydentura (urząd)
(1)
Private equity
(1)
Product placement
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo -- reklama
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Public relations -- a reklama
(1)
Rankingi polityczne
(1)
Reklama -- psychologia
(1)
Rynek
(1)
Sport
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Venture capital
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiekiem
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zatrudnienie elastyczne
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
46 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
1. Public relations w kształtowaniu wizerunku, 2. Koncepcja misji administracji, 3. Skuteczne urzędy i urzędnicy, 4. Etyka w procesie kształtowania wizerunku, 5. Kreowanie obrazu administracji lokalnej, 6. Badania marketingowe w administracji, 7. System marketingu w administracji publicznej i samorządowej, 8. Działania promocyjne na przykładzie samorządu terytorialnego, 9. Kultura obsługi w administracji jako instrument kształtowania jej wizerunku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations w bankach wirtualnych / Michał Macierzyński. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 258 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(PLATINIUM)
1. Konkurencja na rynku usług bankowych: Istota konkurencji na rynku bankowym; Zmiany w otoczeniu rynkowym sektora bankowego; Przewaga konkurencyjna banku i jego pozycja na rynku; Komunikacja marketingowa w budowie przewagi konkurencyjnej w bankowości. 2. Bankowość wirtualna: Istota i pojęcie bankowości internetowej i wirtualnej; Fazy rozwoju bankowości internetowej; Bariery rozwoju bankowości internetowej; Dystrybucja elektronicznych usług bankowych; Najbardziej popularne elektroniczne kanały dystrybucji usług bakowych; Efektywność bankowości wirtualnej i internetowej; Przyszłość bankowości wirtualnej; Banki wirtualne w Polsce. 3. Public relations bankowości: Istota public relations; Funkcje i cele public relations bankowego; Zarządzanie procesem komunikacji w banku; Wizerunek banku jako przedmiot oddziaływania public relations; ePR w bankowości; Etyczne i prawne aspekty public relations w bankowości. 4. Public relations polskich banków wirtualnych: Zarządzanie działaniami public relations w bankach wirtualnych; Corporate identity w bankowości wirtualnej w Polsce; Najważniejsze techniki public relations w badanych bankach wirtualnych; Działalność sponsorska badanych banków wirtualnych; Zarządzanie kryzysowe w bankowości wirtualnej. 5. Banki wirtualne w Polsce w ocenie ich klientów w latach 2004-2006: Zakres badań i charakterystyka próby badawczej; wykorzystanie bankowości internetowej ze względu na czynniki zewnętrzne; Działania PR banków w opinii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public Relations w Internecie / Jerzy P. Szyfter. - Gliwice : Helion, 2005. - 178,[2] s. : rys. ; 20 cm.
Wprowadzenie; 1. e-PR, czyli public relations w Internecie; 2. Witryna jako narzędzie e-PR; 3. Internetowe biuro prasowe; 4. Komunikat prasowy w czasach Internetu; 5. Gdy firma przezywa kryzys; 6. Monitorowanie mediów online; 7. Pozycjonowanie witryny; 8. Praca z grupami dyskusyjnymi; 9. Internetowe narzędzia komunikacji; 10. Internetowy savoir-vivre.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak dojrzałe są public relations. Jakie media, takie public relations. Siedem najczęściej spotykanych grzechów głównych polskiego biznesu w podejściu do public relations. Public relations w marketingu politycznym. Public relations jako element komunikacji politycznej. Niewerbalne zachowania polskich polityków, wyraz wrodzonych zdolności czy wyrafinowana manipulacja? Metamorfoza polityczna i wartościowanie w kształtowaniu wizerunku na wybranych przykładach posiedzeń sejmu. Sejmowa Komisja Śledcza - reality czy show? Przygotowanie do zarządzania w sytuacjach kryzysowych - analiza procesu i wyniki badań. Monitoring mediów. Lobbing z perspektywy Polski powiatowej. Sposoby i konsekwencje działań grup interesu w Polsce w okresie transformacji. Kształtowanie tożsamości firmy. Wewnętrzne public relations na przykładzie Elektrowni "Bełchatów" S.A.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama / Robert Nowacki. - Warszawa : Difin, 2005. - 272 s. : tab. ; 23 cm.
1. Reklama w systemie narzędzi promocyjnych przedsiębiorstwa, 2. Reklama, cele i klasyfikacje, 3. Budowa przekazu reklamowego, 4. Techniki liternictwa, 5. Media, środki i nośniki reklamy, 6. Reklama wystawiennicza, 7. Programowanie działalności reklamowej, 8. Współpraca z agencją reklamową, 9. Psychologia oddziaływania reklamy, 10. Prawo i etyka w reklamie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikacja w marketingu, 2. Komunikacja wewnętrzna, 3. Współpraca ze społecznością lokalną, 4. PR w zakresie finansów, 5. Współpraca z rządem i samorządem terytorialnym, 6. Komunikacja pomiędzy firmami, 7. PR w organizacjach niekomercyjnych, 8. Sponsoring, 9. Public realtions w ekologii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Czym jest marketing?, 2.Badanie rynku, 3.Internet, 4.Reklama, 5.Marketing bezposredni, 6.Public relations, 7.Sprzedaż i promocja sprzedaży, 8.Wystawy i pokazy, 9.Jak rozpocząć działalność eksportową?, 10.Nowe produkty - innowacje, patenty, licencje i projekty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Planowanie kampanii reklamowej; 2. Adresaci, cele i treści reklamy; 3. Planowanie mediów; 4. Pomiar skuteczności reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Ikonizacja tematów e-maili marketingowych; Przedsięwzięcia promocyjne polskich redakcji prasowych - komunikacja z nabywcami; Strategie komunikacyjne z pracownikami niepełnosprawnymi w e-przedsiębiorstwie; Harnaś, ze hej! Marketingowe użycie dziedzictwa kulturowego (na przykładzie Podhala); Pomiędzy misją a promocją. Funkcjonowanie organizacji wspierających dziennikarstwo śledcze na przykładzie Center for Investigative Reporting; Finansowa funkcja okładek polskich magazynów; Wydarzenia uczelniane jako narzędzie akademickiego public relations. Studium przypadku Kongresu Praktyków Biznesu w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Postrzeganie i ewolucja koncepcji marketingowej: 1. Czy "rozproszenie" marketingu ma wpływ na jego "tożsamość", 2. Struktura i otoczenie współczesnego marketingu w perspektywie interdyscyplinarnej, 3. Marketing w okresie transformacji systemowej w Polsce, 4. Postrzeganie praktyk marketingowych przez konsumentów, menedżerów i środowisko akademickie, 5. Marketing jako przedmiot, dziedzina wiedzy i miejsce pracy/zawód (różnice w postrzeganiu marketingu na przykładzie badań studentów kierunków ekonomii i zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego), 6. Zarządzanie marketingowe na tle innych koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem, 7. Marketing a orientacja rynkowa przedsiębiorstwa- ewolucja podejścia, 8. Badania jakościowe w procesie poznania naukowego marketingu, 9. Wizerunek marketingu wśród polskich internautów w świetle badań ankietowych, 10. Tożsamość marketingu- analiza krytyczna, 11. Podstawowe dylematy tożsamości marketingu akademickiego, 12. O praktycznym znaczeniu badań naukowych w dziedzinie marketingu, 13. Marketing w nazwach katedr i zakładów naukowych szkół wyższych w Polsce, 14. Tożsamość regionalna w budowaniu nowych wartości gospodarczych, 15. Wizerunek marketingu w kontekście odpowiedzialności menedżerskiej, 16. Epistemologiczne rozterki marketingu, 17. Ocena aktywności marketingowej przedsiębiorstw za pomocą indeksu rozumienia i stosowania marketingu, 18. Social responsibility of trade company as a marketing tool of its image, 19. koncepcje naukowe a praktyczne marketingu. Konsekwencje ich relacji dla tożsamości i wizerunku dyscypliny, Cz. II Ekspansja i rozwój marketingu: 1. Zmiany w sposobie postrzegania i stosowania marketingu, 2. Marketing innowacji, 3. Corporate image- tool of marketing orientated company, 4. Marketingowe instrumenty budowania wizerunku firmy społecznie odpowiedzialnej, 5. Społeczne oblicze marketingu, 6. Kształtowanie nowego oblicza marketingu przez technologie informacyjno-komunikacyjne, 7. Miejsce marki w strategii rynkowej przedsiębiorstwa, 8. Cechy działań marketingowych w organizacjach non profit- kierunki zmian strategii, 9. Elementy wsparcia marki i ich rosnące znaczenie w komunikacji marketingowej, 10. Ewolucja celów i metod badań marketingowych, 11. Wpływ rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych na marketing międzynarodowych, 12. marketing wobec wyzwań postmodernizmu, 13. Holistyczne aspekty zarządzania marketingowego, 14. Merchandising jako system bezpośredniej komunikacji marketingowej i budowania wizerunku marki sieci handlowej, 15. Zarządzanie marketingowe a współczesne wyzwania przedsiębiorstw, 16. Wartość wizerunku firmy w kontekście jej społecznej odpowiedzialności, 17. Tożsamość a strategie w marketingu terytorialnym, 18. Establishing and development of marketing in Ukraine, 19. Konsument przyjazny ekologii- wybrane implikacje dla marketingu, 20. Orientacja marketingowa samorządów a kreowanie marki regionu, 21. Marketing relacyjny w świetle założeń teorii kosztów transakcyjnych, 22. Marketing w sieciowych modelach biznesu, 23. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu a marketing, Cz. III dydaktyka marketingu: 1. Kompetencje marketingowe studentów kierunku zarządzanie w świetle założeń systemu bolońskiego, 2. edukacja w zakresie marketingu wystawienniczego wobec wyzwań wynikających z formuły współczesnych targów, 3. Zmiany w nauczaniu marketingu w opinii ekspertów (lata 2002 i 2008), 4. Marketing w dydaktyce szkół wyższych- opinie studentów, 5. Standardy jakości kształcenia na studiach podyplomowych z zakresu marketingu- dylematy, 6. Postrzeganie treści i sposobów kształcenia w zakresie badań marketingowych, 7. Dydaktyka marketingu w warunkach wirtualizacji życia społecznego, 8. Metoda case study w kształceniu marketerów, Cz. IV studia analityczne wybranych obiektów marketingowych: 1. Znajomość, stosowanie i rozumienie pojęcia marketing relacji w małych przedsiębiorstwach i jednostkach samorządu terytorialnego w Polsce i Czechach, 2. Ważność potrzeb młodych konsumentów europejskich, 3. Główne obszary internetowej aktywności Marketingowej polskich nabywców finalnych- wyniki badań empirycznych, 4. Działania marketingowe organizacji radiowej a zachowania słuchaczy i reklamodawców, 5. Marketing w rozwoju przedsiębiorczości akademickiej w szkole wyższej, 6. Możliwość zastosowania badan marketingowych w szkołach wyższych, 7. Etnocentryzm/patriotyzm konsumencki na rynku piwa jako przejaw nostalgii polskich migrantów, 7. Badania PIMS- zastosowania i perspektywy, 8. Zarządzanie relacjami z klientem jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, 9. Zarządzanie markami lokalnymi przez firmy francuskie w Polsce, 10. działania marketingowe przedsiębiorstw a problematyka bankructw gospodarstw domowych, 11. Zmiany w otoczeniu a działania marketingowe przedsiębiorstw handlowych, 12. Wykorzystanie orientacji marketingowej w zarządzaniu obszarami słabo rozwiniętymi, 13. Tożsamość marki "Koleje Dużych Prędkości" w Polsce, 14. Efekt kraju pochodzenia produktu a rynkowe decyzje konsumentów, 15. Postrzeganie przez młodych konsumentów działań marketingowych firmy Mars, 16. Działania marketingowe banków i ich wpływ na zachowania klientów, 17. Orientacja rynkowa przedsiębiorstwa a strategie outsourcingowe na rynkach zagranicznych, 18. reakcje konsumentów na działania marketingowe przedsiębiorstw handlowych, 19. Key aspects of market orientation in Czech high-tech firms, 20. Skuteczność i efektywność działań marketingowych przedsiębiorstwa, 21. Współczesne działania marketingowe skierowane do kobiet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Upadek reklamy, 2. Era public relations, 3. Nowa rola reklamy, 4. Różnice między reklamą i public relations, 5. Postscriptum
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy w mediach / Józef Szocki. - Poznań, Wrocław : PASSAT - Paweł Pietrzyk, 2008. - 181, [1] s. ; 21 cm.
(Podręczniki)
1. Wizerunek firmy- pojęcia i miejsce w ej strategii marketingowej: Kultura organizacyjna i tożsamość firmy oraz istota i wartość jej wizerunku; Wyróżniki tożsamości firmy jako wyróżniki jej wizerunku; Pojęcie wizerunku marki. Relacje między wizerunkiem firmy a wizerunkiem marki; Znaczenie wizerunku firmy. Procesy globalizacyjne; Wizerunek firmy w jej strategii marketingowej i systemie wynikających z niej celów; 2. Wizerunek firmy w teorii zachowań: Adresaci wizerunku firmy; Oddziaływanie wizerunku firmy na zachowania nabywców; Kształtowanie postawy klienta; Adresaci wizerunku firmy jako odbiorcy mediów; 3. Zarządzanie wizerunkiem firmy: Ważniejsze teorie zarządzania; Zarządzanie firmą i jej wizerunkiem; Oddziaływanie procedur zarządzania firmą i marketingiem na jej wizerunek; 4. Działania public relations za pomocą mediów (media relations): Charakterystyka public relations; Public relations a inne formy promocji firmy; Public relations jako działanie. Pojęcie metody public relations; Perswazyjny charakter gatunków dziennikarskich; Język mediów i jego rola perswazyjna; Sugestia, manipulacja i działanie na podświadomość człowieka jako metody public relations; Typowe działania public relations; Wykorzystanie siły mediów w działaniu public relationsl Mediatyzacja polityki jako public relations aktorów politycznych; 5. Prasa w procesie wizualizacji firmy: Prasa: pojęcie i podmiot nauki; Pojęcia i typologia gazet i czasopism; Redakcja, redaktor i redagowanie; Agencje prasowe; Kolportaż prasy i jej czytelnictwo; Rynek prasowy jako rynkowy wizerunek firmy; Zalety prasy z punktu widzenia reklamy; Reklama prasowa; Wizualizacja firmy jako efekt reklamy prasowej; 6. Radio w procesie fonetyzacji firmy: Radio i jego dzieje; Radio jako sztuka; Rynek radiowy; Reklama radiowa; Fonetyzacja firmy przez radio; 7. Wykorzystanie telewizji i filmu do unaoczniania i nagłaśniania firmy: Charakterystyka telewizji; charakterystyka filmu; Telewizja i film jako sztuki; Rynek telewizyjny; Reklama telewizyjna i kinowa; Audiowizualizacja firmy przez reklamę telewizyjna i kinową; 8. Internet i multimedia w procesie zapisywania i przesyłania tekstów, obrazów i dźwięków dotyczących firmy: Charakterystyka Internetu; Multimedia i ich funkcjonowanie. Konwergencja mediów. Rynek multimediów; Konstrukcja przekazu w Internecie i multimediach; Reklama firm w Internecie i multimediach; Zapisywanie i przesyłanie tekstów, obrazów i dźwięków dotyczących firm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Tradycyjne rozumienie wizerunku jako bariera dalszego rozwoju skutecznych działań promocyjnych: Dotychczasowe ujęcie wizerunku; Rozumienie wizerunku przez różne grupy uczestników rynku; Ograniczenia wykorzystania wizerunku we współczesnym marketingu; 2. Nowa koncepcja wizerunku równoległego: 1. Uwarunkowania powstania wizerunku równoległego; Istota wizerunku równoległego; Psychologiczne i fizyczne aspekty wizerunku równoległego; 3. Wpływ wizerunku równoległego na decyzje podejmowane przez przedsiębiorców i ich klientów: Wizerunek równoległy jako uwarunkowanie decyzji podejmowanych przez przedsiębiorców na rynku biznesowym; Stopień wpływu wizerunku równoległego na decyzje konsumentów krajowych i zagranicznych; Wykorzystanie wizerunku równoległego w procesie podejmowania decyzji na podstawie zachowań uczestników rynku; 4. Możliwości kreowania wizerunku równoległego: Analiza możliwości ingerowania w wizerunek równoległy; Podatność wizerunku równoległego na tradycyjne metody promocyjne; Nowe podejście do koncepcji kreowania wizerunku firmy i marki; 5. Znaczenie koncepcji wizerunku równoległego dla rozwoju nowych kierunków w public relations i marketingu: Wykorzystanie wizerunku równoległego w kształtowaniu opinii o kraju; Wizerunek kraju jako wizerunek równoległy przy kreowaniu wizerunku eksporterów i ich marek za granica; Nowe koncepcje działań public relations z uwzględnieniem wizerunku równoległego; Wizerunek równoległy we współczesnych kierunkach rozwoju marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek równoległy : nowa szansa promocji firmy i marki / Wojciech Budzyński. - [Wydanie w nowej szacie graficznej] - Warszawa : Poltext, 2011. - 216 s. : rys. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Tradycyjne rozumienie wizerunku jako bariera dalszego rozwoju skutecznych działań promocyjnych: Dotychczasowe ujęcie wizerunku; Rozumienie wizerunku przez różne grupy uczestników rynku; Ograniczenia wykorzystania wizerunku we współczesnym marketingu; 2. Nowa koncepcja wizerunku równoległego: 1. Uwarunkowania powstania wizerunku równoległego; Istota wizerunku równoległego; Psychologiczne i fizyczne aspekty wizerunku równoległego; 3. Wpływ wizerunku równoległego na decyzje podejmowane przez przedsiębiorców i ich klientów: Wizerunek równoległy jako uwarunkowanie decyzji podejmowanych przez przedsiębiorców na rynku biznesowym; Stopień wpływu wizerunku równoległego na decyzje konsumentów krajowych i zagranicznych; Wykorzystanie wizerunku równoległego w procesie podejmowania decyzji na podstawie zachowań uczestników rynku; 4. Możliwości kreowania wizerunku równoległego: Analiza możliwości ingerowania w wizerunek równoległy; Podatność wizerunku równoległego na tradycyjne metody promocyjne; Nowe podejście do koncepcji kreowania wizerunku firmy i marki; 5. Znaczenie koncepcji wizerunku równoległego dla rozwoju nowych kierunków w public relations i marketingu: Wykorzystanie wizerunku równoległego w kształtowaniu opinii o kraju; Wizerunek kraju jako wizerunek równoległy przy kreowaniu wizerunku eksporterów i ich marek za granica; Nowe koncepcje działań public relations z uwzględnieniem wizerunku równoległego; Wizerunek równoległy we współczesnych kierunkach rozwoju marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Prawne i społeczne a polityczne uwarunkowania dostępu do informacji i zarządzania informacją: Funkcjonowanie prawa do informacji publicznej w działalności samorządu lokalnego; Działalność organów samorządu terytorialnego a dostęp do informacji publicznej (na tle orzecznictwa sądów administracyjnych); Karna ochrona prawa do informacji publicznej; Informacja publiczna on-line. Stopień realizacji wymogu prawnego przez gminy i powiaty Lubelszczyzny; Sądowa kontrola udostępniania informacji publicznej; Zasady nieudzielania informacji publicznej; Ograniczenia dostępu do informacji publicznej (zagadnienia wybrane); Dostęp do informacji publicznej w polskim planowaniu przestrzennym, sektorze Administracji Publicznej; Przesłanki dobrego zarządzania w jednostkach samorządu terytorialnego; Koncepcje budowy społeczeństwa informacyjnego w UE i ich konsekwencje dla Polski; Budżet jednostki samorządu terytorialnego jako źródło w informacji publicznej. R.2 Polityka informacyjna i media w samorządzie lokalnym: Polityka informacyjna w samorządzie terytorialnym a społeczeństwo obywatelskie; Lokalna przestrzeń komunikacyjna mediów periodycznych w Polsce; Samorząd - media: wzajemne relacje i ich granice; Rola samorządu terytorialnego w procesie budowy społeczeństwa informacyjnego; Dwa światoobrazy: media i samorządy w społeczeństwie obywatelskim; Wolność wypowiedzi prasy lokalnej a samorząd terytorialny; Sprawne zarządzanie jako element budowania wiarygodności urzędów samorządowych i zaufania mieszkańców; Wizerunek Rady Miasta Lublina w prasie lokalnej (na podstawie tytułów i nagłówków); Samorząd lokalny na łamach lubelskich dzienników; Dlaczego media i samorząd prowadzą wojnę?; Dlaczego lokalne media są krytycznie nastawione do władzy samorządowej?; Władza, media, społeczeństwo - komunikacja lokalna na przykładzie Wielkiej Brytanii; Administrowanie informacją jako formą własności organów rządowych i samorządowych Ukrainy. R.3 Marketing i public relations jednostek samorządu terytorialnego: Zarządzanie informacją w gminie - podejście strategiczne czy marketingowe?; Public relations jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie Lubelszczyzny; Polityka informacyjna urzędu miasta - PR, E - Urząd, promocja miasta (na przykładzie Warszawa); Polityka komunikacyjna województwa opolskiego; Imagistyka w procesie pozyskiwania inwestorów przez gminy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Od marketingu tradycyjnego do marketingu internetowego: biblioteka otwarta i aktywne bibliotekarstwo internetowe; 2. Wizerunek biblioteki jako element wizerunku uczelni; 3. Co i jak promować w bibliotece?; 4. Public relations w aspekcie pracy w bibliotece. Praktyczne zastosowanie wybranych narządzi; 5. System ocen okresowych pracowników w bibliotece; 6. Identyfikacja korporacyjna jako potężne źródło przewagi wobec konkurencji; 7. Tworzenie wizerunku biblioteki na przykładzie działań Biblioteki Głównej Uniwersytetu Szczecińskiego; 8. Jak łapać użytkownika w sieci? Elementy marketingu 2.0 w bibliotece; 9. Prospołeczne działania współczesnej biblioteki jako narzędzie marketingu: konieczność czy potrzeba serca?; 10. Marketing biblioteki w zmieniającym się świecie. Marketing w Bibliotece Uniwersytetu Łódzkiego- wybrane działania marketingowe; 11. Zarządzanie czasopismami elektronicznymi w Bibliotece Politechniki Wrocławskiej; 12. Zasady działalności marketingowej i marketing relacji; 13. Dialog w bibliotece szkoły wyższej- wybrane zagadnienia; 14. Budowanie więzi w środowisku uniwersyteckim: rola marketingu partnerskiego w działaniach biblioteki akademickiej; 15.Iinnowacyjne rozwiązania w bibliotekarstwie fińskim z wykorzystaniem elementów strategii marketingowych; 16. Biblioteka otwarta- biblioteka aktywna. Sztuka promocji Biblioteki Głównej Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach; 17. Komunikacja marketingowa biblioteki uczelnianej z otoczeniem (ze szczególnym uwzględnieniem relacji bibliotekarz- użytkownik); 18. Zachowania użytkowników bibliotek impulsem do usprawnień ich obsługi; 19. Możliwości wykorzystania badań marketingowych w bibliotekach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
R.1 Promocja w działalności przedsiębiorstw: Ch-ka działalności marketingowej; Planowanie marketingowe; Rola promocji w procesie komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem; Formy promocji; Etyka promocji. R.2 Public relations jako forma promocji mix: Cele i funkcje public relations; Planowanie public relations; Metody, techniki i środki public relations; Bariery i trudności - efekt bumerangowy; Skuteczność public relations. R.3 Organizowanie public relations: Wyznaczanie zadań w zakresie public relations; Specjalista do spraw public relations; Informacje i komentarz; Wizerunek przedsiębiorstwa i produktu; Public relatins w sytuacjach kryzysowych; Finansowanie public relations. R.4 Studia przypadków public relations: Policja; Wojsko; Gmina; Toyota Tsusho Corporation; Kombinat "PZLhydral" S.A.; ABB Instal LTD; Fabryka samochodów; Elektrociepłownia "Opole"; Przedsiębiorstwo Ochrony Mienia "Jurex"; Szkoła średnia. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 19/2005)
1. Zarządzanie jakością- strategiczna cecha współczesnego marketingu; 2. Polityka proekologiczna w zarządzaniu przedsiębiorstwem; 3. Automatyzacja- wyzwanie organizacyjne w XXI wieku; 4. Wprowadzenie do marketingu bankowego; 5. Rosnąca rola funduszy inwestycyjnych w gospodarce światowej; 6. Leasing jako forma finansowania inwestycji w Polsce i w Rosji; 7. Leasing jako forma dofinansowania przedsiębiorstwa; 8. Zarządzanie ryzykiem w działalności ubezpieczeniowej banków; 9. Public relations jako narzedzie komunikacji z otoczeniem; E-rektutacja- istota, zalety i wady; 11. Język haseł przedmiotowych KABA; Język haseł BN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. W stronę zintegrowanej komunikacji, czyli ewolucja w marketingu. Marketing na rozdrożach; Nowe wyzwania - mowa tożsamość, czyli czynniki ewolucji teorii marketingu; Marketing w perspektywie komunikowania; Marketing relacyjny - w poszukiwaniu antidotum; Marketing relacyjny - kilka przestróg. 2. Zintegrowana komunikacja marketingowa w organizacji. ZKM - cechy i funkcje; Wprowadzenie ZKM; Pozycjonowanie marki jako spoiwo ZKM. 3. Wpływ ZKM na tworzenie przewagi konkurencyjnej. Przewaga konkurencyjna i strategie organizacji; Unikalne zasoby organizacji; Zasoby strategiczne i ich źródła; Wpływ ZKM na zasoby strategiczne; Miejsce ZKM w łańcuchu wartości; Przewagi konkurencyjne jako efekt ZKM. 4. Teoretyczne podstawy ZKM. ZKM w świetle teorii komunikowania; ZKM a teoria zachowania konsumenta; Model komunikowania a model przetwarzania informacji - aspekty psychologiczne i społeczne; Wpływ ZKM na tworzenie wartości w świetle teorii komunikowani; Podsumowanie, czyli od ZKM do ZK. 5. Studia przypadków. ZKM w polskiej praktyce - wybrane projekty.Wnioski, czyli między teorią a praktyką; Tło, czyli sytuacja na polskim rynku reklamowym w latach 1997-2003; Kampania funduszu emerytalnego - od marketingu masowego do marketingu relacji (nowy rynek, nowa marka); Wprowadzenie na rynek Internetowego Domu Maklerskiego WoodStock: nasowe medium - indywidualne kontakty; Credit Suisse Life & Pensions - zmiana marki, jako przedsięwzięcie zintegrowanej komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej