Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(163)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(163)
Publikacje naukowe
(30)
Publikacje fachowe
(27)
Publikacje dydaktyczne
(7)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(135)
dostępne
(103)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(106)
Czytelnia
(137)
Autor
Gołembska Elżbieta (1946- )
(12)
Szymonik Andrzej (1952- )
(10)
Ciesielski Marek (1949- )
(7)
Blaik Piotr (1942- )
(5)
Krawczyk Stanisław
(5)
Rutkowski Krzysztof
(5)
Christopher Martin
(4)
Kauf Sabina
(4)
Sarjusz-Wolski Zdzisław
(4)
Skowronek Czesław
(4)
Szołtysek Jacek
(4)
Szymczak Maciej
(4)
Abt Stefan (1937-2002)
(3)
Fechner Ireneusz
(3)
Kempny Danuta
(3)
Kisperska-Moroń Danuta
(3)
Koliński Adam
(3)
Krzyżaniak Stanisław
(3)
Kuriata Andrzej
(3)
Majewski Jerzy
(3)
Nowak Eugeniusz (1946- )
(3)
Witkowski Jarosław (1963- )
(3)
Andrzejczyk Paweł
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Fajfer Paweł
(2)
Fertsch Marek
(2)
Gołembski Marcin
(2)
Juchniewicz Małgorzata
(2)
Konecka Sylwia
(2)
Kordel Zdzisław (1950- )
(2)
Kubka Janina
(2)
Matulewski Marek
(2)
Wojciechowski Adam
(2)
Wojciechowski Tadeusz
(2)
Zając Paweł
(2)
Śliwczyński Bogusław
(2)
Bardi Edward J
(1)
Beier Frederick J
(1)
Bendkowski Józef
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Bozarth Cecil
(1)
Brauer Jakub
(1)
Brdulak Halina
(1)
Buzek Ludgarda (1935- )
(1)
Błaszczyk Artur
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Coyle John J
(1)
Cyplik Piotr
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dmytruszyńska Benita
(1)
Doński-Lesiuk Jakub
(1)
Duczmal Marian
(1)
Dwiliński Lech
(1)
Dziedzic Dorota
(1)
Długosz Jan
(1)
Ejdys Stanisław
(1)
Ficoń Krzysztof (1947- )
(1)
Filina Lydumyla
(1)
Foltyński Marcin
(1)
Frankowska Marzena
(1)
Galińska Barbara
(1)
Grzybowska Katarzyna
(1)
Gąsowska Magdalena K
(1)
Głowacka Danuta
(1)
Hajdul Marcin
(1)
Handfield Robert B
(1)
Harrison Alan
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Hoek Remko van
(1)
Januszewski Arkadiusz
(1)
Januła Eugeniusz
(1)
Janyga Jerzy
(1)
Jasiński Zdzisław
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
Jeszka Anna Maria
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(1)
Kapusta Franciszek
(1)
Kasperek Marek
(1)
Kautsch Adam
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kosakowski Dariusz
(1)
Kotowska Izabela
(1)
Kowalska Krystyna
(1)
Kramer Matthias (1959- )
(1)
Kupiec Leszek
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Langley C. John
(1)
Laskowski Marek
(1)
Lipa Michał
(1)
Loska Magdalena
(1)
Lus Tomasz
(1)
Marszałek Stanisław
(1)
Milewska Beata
(1)
Milewski Dariusz
(1)
Mindur Maciej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(39)
2000 - 2009
(104)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(34)
Kraj wydania
Polska
(165)
Język
polski
(165)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(3)
Temat
Logistyka gospodarcza
(151)
Przedsiębiorstwo
(47)
Łańcuch dostaw
(40)
Transport
(36)
Logistyka
(22)
Gospodarka materiałowa
(20)
Obsługa klienta
(19)
Zarządzanie
(16)
Międzynarodowa logistyka gospodarcza
(9)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(9)
Sieć dystrybucji
(9)
Usługi logistyczne
(9)
Branża TSL
(7)
Marketing
(7)
Systemy informatyczne zarządzania
(7)
Zarządzanie kryzysowe
(6)
Gospodarka
(5)
Handel międzynarodowy
(5)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(5)
Systemy informatyczne
(5)
Gospodarka magazynowa
(4)
Magazyn
(4)
Miasta
(4)
Spedycja
(4)
Teoria dystrybucji
(4)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Globalizacja
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Handel
(3)
Informatyka
(3)
Infrastruktura techniczna
(3)
Innowacje
(3)
Internet
(3)
Kadry
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Obrót towarowy
(3)
Odpady
(3)
Organizacja
(3)
Outsourcing
(3)
Polityka transportowa
(3)
Popyt -- prognozy
(3)
Produkcja
(3)
Przedsiębiorstwo handlowe
(3)
Przedsiębiorstwo spedycyjne
(3)
Przedsiębiorstwo transportowe
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Rynek
(3)
Transport kolejowy
(3)
Transport międzynarodowy
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Ekologistyka
(2)
Ekonomika transportu
(2)
Gospodarka odpadami
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Gospodarka żywnościowa
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Handel zagraniczny
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Integracja europejska
(2)
Klęski elementarne
(2)
Komunikacja miejska
(2)
Konkurencyjność
(2)
Magazynowanie
(2)
Marketing partnerski
(2)
Opakowania
(2)
Polska
(2)
Popyt -- statystyka -- Polska
(2)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(2)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
System transportowy
(2)
Towar
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
Transport samochodowy
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Usługi
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie środowiskowe
(2)
Zintegrowane systemy informatyczne
(2)
Zwalczanie
(2)
Środki obrotowe
(2)
Abt, Stefan (1937-2002)
(1)
Administracja
(1)
Analiza Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP)
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Badania ilościowe
(1)
Badania jakościowe
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo ekonomiczne państwa
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Budownictwo infrastrukturalne
(1)
Budżetowanie
(1)
COVID-19
(1)
Temat: czas
2001-
(24)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Kraje Unii Europejskiej
(7)
Europa
(2)
Japonia
(2)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Kazachstan
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Podręcznik
(42)
Opracowanie
(11)
Praca zbiorowa
(11)
Monografia
(9)
Materiały pomocnicze
(5)
Case study (studium przypadku)
(2)
Poradnik
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Księga pamiątkowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(47)
Transport i logistyka
(45)
Zarządzanie i marketing
(38)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(4)
Ochrona środowiska
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Psychologia
(1)
165 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski ; Nr 340)
Cz.I podstawowe informacje o badaniach w dziedzinie marketingu i logistyki : 1.Indormacyjno-decyzyjne aspekty zarządzania marketingowo-logistycznego, 2.Metody pomiaru i gormadzenia danych na potrzeby maketingu logistyki, 3.Metody analizy danych empirycznych na potrzeby marketingu logistyki. Cz.II Zachowania nabywców jako podstawa kształtowania działań marketingowo-logistycznych: 5.Metody segmentacji marketingowo-logistycznych : 5.Metody segmentacji marketingowo-logistycznej i ich wykorzystanie w wyborze rynku docelowego, 6.Cechy i prefernecje nabywców a działania marketingowo-logistyczne, 7.Zadowoloenie i lojalnośc jako przedmiot przesłanki kształtowania koncepcji obsługi klienta. Cz.III Analiza strategiczna jako przesłanka zintegrowanego planowania marketingowo-logistycznego : 8.kierunki i metody strategicznej analizy marketingowo-logistycznej, 9.Prognozowanie rozwoju zjawisk rynkowych w czasie a planowanie działalności marketingowo-logistycznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zmieniająca się istota biznesu międzynarodowego. Podstawowe pojęcia, 2.Teorie biznesu międzynarodowego, 3.Niepewność w międzynarodowym otoczeniu przedsiębiorstw, 4.Międzynarodowe regulacje handlu światowego, 5.Przem,iany w korporacjach transnarodowych, 6.Międzyanrodwe sieci przedsiębiorstw handlowych, 7.Przedsiębiorstwa wirtualne, 8.Małe i średnie przedsiębiorstwa, 9.Podmioty z udziałem kapitału zagranicznego, 10.Zarządzanie międzynarodowe, 11. B+R. Produkcja międzynarodowa (rozwój technologii i produkcja międzynarodowa), 12.Marketing na rynkach zagranicznych, 13.Logistyka międzynarodowa, 14.Finansowanie w biznesie międzynarodowym, 15.Ryzyko kursowe w działalności gospodarczej i metody jego minimalizowania - zarządzanie przepływami środków walutowych w firmie międzynarodowej, 16.Euro jako katalizator rozwoju, 17.Międzyanrodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Biznes międzynarodowy - formy i metody działania w zróżnicowanych warunkach konkurencji międzynarodowej. Międzynarodowa konkurencyjność gospodarki Polski i jej pomiar przy zastosowaniu analizy czynnikowej; Dylematy polityk i konkurencji Unii Europejskiej; Konkurencyjność, atrakcyjność i ryzyko inwestycyjne Polski na tle innych krajów Europy Środkowowschodniej; Rozwój sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce w latach 1919-2002 i jego wkład w handel zagraniczny; Determinanty rozwoju regionalnego i globalnego. Przypadek energii; Analiza rynku wyrobów mleczarskich w Polsce w obliczu przystąpienia do Unii Europejskiej; Międzynarodowa wymiana handlowa produktami technologii informatycznych - specyfikacja i implikacje; Technologiczne aspekty funkcjonowania łańcuchów dostaw - ujęcie międzynarodowe; Logistyka międzynarodowa w biznesie międzynarodowym; Uwarunkowania rozwoju transportu w krajach alpejskich; Żegluga morska bliskiego zasięgu. Część II: Zróżnicowanie współczesnej polityki gospodarczej i zagranicznej z perspektywy rozwoju globalizacji. Globalizacja a handel międzynarodowy - uwagi ogólne; Globalizacja - szansa czy zagrożenia dla przedsiębiorstw i gospodarstw domowych - wyniki badań ekspertów; Globalizacja a polityka przemysłowa; Perspektywy delokalizacji działalności produkcyjnej poza Europę w opinii europejskich ekspertów; Wpływ procesów integracji i globalizacji rynków finansowych na usługi bankowości inwestycyjnej; Wpływ japońskiego kryzysu gospodarczego na reformy strukturalne w Japonii; Polityka wspierania wymiany gospodarczej krajów ASEAN. Część III: Procesy internacjonalizacji - korporacje międzynarodowe - strategie przedsiębiorstw - konkurencyjność międzynarodowa. Korporacje transnarodowe jako podmioty współczesnej gospodarki światowej; Struktury przedsiębiorstw międzynarodowych w świetle nowego instytucjonalizmu w teorii organizacji; Zarządzanie wiedzą w korporacjach transnarodowych; Przeciwdziałanie kryzysom - wnioski dla przedsiębiorców międzynarodowych; Teoretyczny model funkcjonowania konsorcjum eksportowego; Sieci biznesowe jako forma integracji w celu optymalizacji warunków działania na rynku globalnym - ujęcie teoretyczne; Typologia oraz kierunki przepływu wiedzy wewnątrz powiązania sieciowego działającego na rynku zagranicznym; Możliwości czołowej rywalizacji polskich przedsiębiorstw z korporacjami międzynarodowymi; Wpływ konkurencji na strategie przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych; Determinanty strategii internacjonalizacji przedsiębiorstwa na etapie wyboru rynku zagranicznej ekspansji; Inwestycje jako forma wejścia przedsiębiorstw na rynek Federacji Rosyjskiej; Rozwój rynku fuzji i przejęć w Europie Środkowowschodniej - determinanty szóstej fali fuzji i przejęć; Cele i strategie działania polskich przedsiębiorców w perspektywie roku 2008 - wyniki badań; Kształtowanie polityki cenowej na rynkach międzynarodowych; Zagadnienia kadrowe w kontekście internacjonalizacji rynków pracy; Wpływ pomocy publicznej na konkurencyjność przedsiębiorstw; Dominujące postawy strategiczne firm polskich wobec ekspansji inwestorów zagranicznych; Wpływa nowoczesnych technologii na działalność firm fonograficznych; Internacjonalizacja polskiej branży meblarskiej. Część IV: Międzynarodowe rynki finansowe. Rozwój globalnych rynków finansowych na przełomie wieków; Ryzyko kraju i instrumenty jego ograniczania; Ocena skuteczności tzw. pośrednich reżimów kursowych; Problematyka uwarunkowania pomocy kredytowej MFW oraz efektywności programów dostosowywania tej organizacji; Wpływ globalizacji rynków finansowych na politykę pozyskiwania kapitału przez przedsiębiorstwa; Ocena stabilności deficytu na rachunku obrotów bieżących - podejście bezpośrednie i pośrednie; Liberalizacja przepływów kapitału w krajach Unii Europejskiej na tle ewolucji światowego systemu walutowego; Sektor finansowy w nowych krajach Unii Europejskiej i jego znaczenie w finansowej intermediacji i transmisji impulsów polityki pieniężnej; Integracja rynku papierów wartościowych w Unii Europejskiej; Kontrowersje wokół polityki fiskalnej w strefie euro; Perspektywy integracji walutowej Polski w ramach Europejskiego Systemu Walutowego; Rozwój detalicznego rynku usług bankowych po akcesji Polski do Unii Europejskiej na przykładzie małych i średnich przedsiębiorstw; Rozwój światowego rynku kwitów depozytowych w latach 1993-2004.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zadania centrów logistycznych w realizacji usług logistycznych; 2. Centrum logistyczne jako ogniwo łańcucha dostaw; 3. Wpływ lokalizacji centrów logistycznych na realizację ich zadań w łańcuchach dostaw; 4. Centra logistyczne jako organizacje wielopodmiotowe; 5. Koncepcje funkcjonowania centrów logistycznych w łańcuchach dostaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
1. Cel, 2. Realizacja, 3. Przyszłość
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Navigator ISSN 1425-0993 ; 17)
Wstęp, Cel i zakres pracy, 1. Charakterystyka systemów CRM w aspekcie zarządzania logistycznego, 1.1. Logistyczna obsługa klienta, 1.2. Ogólne pojęcie i definicje systemu CRM, 1.3. Poczatki i rozwój systemów CRM, 1.4. Filozofia CRM, 1.5. Koncentracja na kliencie jako podstawa strategii CRM, 1.6. Architektura systemów CRM, 2. Przegląd oraz porównanie wybranych systemów dostepnych na rynku, 2.1. Systemy o pełnej funkcjonalności CRM, 2.2. Systemy o ograniczonej funkcjonalności CRM, 2.3. Rynek CRM w Polsce, 3. technologie IT wspierające CRM, 3.1. Internet i rynki internetowe, 3.2. Elektroniczny biznes (e-business), 3.3. E-CRM, 3.4. Mobolny CRM, 3.5. Przegląd nowoczesnych technologii telematycznych, 4. Wdrożenie systemu TETA_CRM w modelowej firmie, 4.1. cele i oczekiwania wobec wdrożenia systemu, 4.2. Harmonogram wdrożenia, 4.3. Zakres funkcjonalny systemu TETA_CRM, 4.4. Charakterystyka firmy modelowej, 4.5. Zdefiniowanie potrzeb modelowej firmy wobec systemu, 5. Analiza wdrożenia systemu TETA_CRM, 5.1. Charakterystyka procesow biznesowych objetych wdrożeniem, 5.2. Ważniejsze modyfikacje systemu, 5.3. Środowisko informatyczne, 5.4. Koszty wdrożenia systemu TETA_CRM, 5.5. Przebieg wdrożenia systemu TETA_CRM, 5.6. Korzyści i zagrożenia związane z wdrożeniem systemu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej