Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(80)
Forma i typ
Książki
(78)
Publikacje naukowe
(27)
Publikacje fachowe
(22)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(64)
dostępne
(59)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(62)
Czytelnia
(64)
Autor
Szymonik Andrzej (1952- )
(9)
Kauf Sabina
(4)
Abt Stefan (1937-2002)
(3)
Andrzejczyk Paweł
(3)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(3)
Witkowski Jarosław (1963- )
(3)
Banaś Jarosław
(2)
Blaik Piotr (1942- )
(2)
Christopher Martin
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Kordel Zdzisław (1950- )
(2)
Krawczyk Stanisław
(2)
Kuriata Andrzej
(2)
Lutek Wojciech
(2)
Nowak Eugeniusz (1946- )
(2)
Pastuszak Zbigniew
(2)
Stefańska-Matuszyn Maria
(2)
Szołtysek Jacek
(2)
Wojciechowski Tadeusz
(2)
Artemenko Lina
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bielecka Agnieszka
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Brauer Jakub
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Butryn-Karaś Magdalena
(1)
Błażukiewicz Anna
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Coop Tomasz
(1)
Coughlan Anne T
(1)
Danylenko Olena
(1)
Domagała Joanna
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Drejerska Nina
(1)
Drozda Mariola
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dyczkowska Joanna
(1)
Dziedzic Dorota
(1)
Dziekański Paweł
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Ejdys Stanisław
(1)
El-Ansary Adel
(1)
Fajfer Paweł
(1)
Falecki Janusz
(1)
Ficoń Krzysztof (1947- )
(1)
Frankowska Marzena
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Galińska Barbara
(1)
Golonko Magdalena
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gołasa Piotr
(1)
Gołębiewski Jarosław
(1)
Gromada Arkadiusz
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górecka Aleksandra Katarzyna
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gąsowska Magdalena K
(1)
Hollins Bill
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Januła Eugeniusz
(1)
Jarosz Klaudia
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kacperska Elżbieta
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kasińska Małgorzata
(1)
Kasperek Marek
(1)
Kempny Danuta
(1)
Khozhylo Irina
(1)
Klepacki Bogdan (1953- )
(1)
Koliński Adam
(1)
Komorowski Jan
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Krystek Ryszard (1941-2017)
(1)
Krzyżaniak Stanisław
(1)
Kubka Janina
(1)
Kwiatkiewicz Piotr (1968- )
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Laskowski Marek
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lis Marcin
(1)
Lisiński Marek
(1)
Macełko Marta
(1)
Maciejczak Mariusz
(1)
Maciąg Agnieszka
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Majewski Jerzy (1952- )
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Małecka Małgorzata
(1)
Małkus Tomasz
(1)
Michalski Konrad
(1)
Minochkina Olga
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Niemczyk Aleksander
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(36)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(31)
Kraj wydania
Polska
(80)
Język
polski
(80)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(2)
Temat
Logistyka gospodarcza
(48)
Przedsiębiorstwo
(18)
Logistyka
(16)
Łańcuch dostaw
(14)
Marketing
(11)
Zarządzanie
(10)
Obsługa klienta
(8)
Usługi logistyczne
(7)
Gospodarka magazynowa
(6)
Sieć dystrybucji
(6)
Transport
(6)
Gospodarka materiałowa
(5)
Magazynowanie
(5)
Branża TSL
(4)
Kadry
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Gospodarka odpadami
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Handel międzynarodowy
(3)
Konkurencyjność
(3)
Logistyka zwrotna
(3)
Magazyn
(3)
Międzynarodowa logistyka gospodarcza
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Rolnictwo
(3)
Rynek
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Banki
(2)
Budżetowanie
(2)
COVID-19
(2)
Controlling
(2)
Dobrostan psychiczny
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Handel zagraniczny
(2)
Infrastruktura techniczna
(2)
Inteligentne miasta i wsie
(2)
Internet
(2)
Klęski elementarne
(2)
Konsumenci
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing partnerski
(2)
Organizacja
(2)
Poczta
(2)
Polityka transportowa
(2)
Powierzchnie magazynowo-przemysłowe
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Public relations
(2)
Transport samochodowy
(2)
Zaopatrzenie przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zarządzanie zapasami
(2)
Zwalczanie
(2)
Abt, Stefan (1937-2002)
(1)
Administracja
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Analiza systemowa
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Awans zawodowy
(1)
Azure (platforma chmurowa)
(1)
Bezpieczeństwo komunikacyjne
(1)
Bhp
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Budownictwo infrastrukturalne
(1)
Chatbot
(1)
Coworking
(1)
Dane osobowe
(1)
Dojrzałość procesowa organizacji
(1)
Dowód księgowy
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
E-logistyka
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomika transportu
(1)
Ekorozwój
(1)
Eksport
(1)
Elastyczne powierzchnie biurowe
(1)
Energetyka
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Ełk (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Faktura VAT
(1)
Farmacja
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Franchising
(1)
Freelancer
(1)
Gloede, Klaus (1936- )
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka okrężna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel
(1)
Temat: czas
2001-
(24)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Europa
(2)
Japonia
(2)
Gatunek
Podręcznik
(27)
Monografia
(14)
Praca zbiorowa
(9)
Opracowanie
(8)
Materiały pomocnicze
(4)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Raport z badań
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Poradnik
(1)
Przegląd literatury
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(58)
Transport i logistyka
(35)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(31)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Psychologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
80 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wstęp; ROZDZIAŁ 1. Tradycyjne i nowoczesne postrzeganie logistyki: Logistyka w ujęciu koncepcyjnym; Logistyka w ujęciu pragmatycznym; Współczesne rozumienie paradygmatu; Logistyka w ujęciu paradygmatycznym; ROZDZIAŁ 2. Istota i wymiary dobrostanu: Mieć czy być? Zagadnienie filozoficzne; Wzrost gospodarczy i produkt krajowy; Negatywne skutki ekonomii opartej na wzroście i zalecenie odwzrostowienia; Arkadia dobrostanu, czyli od mieć do być; ROZDZIAŁ 3. Wymiar dostępności: logistyka w tworzeniu użyteczności miejsca i czasu: Dostępność produktów jako wyznacznik dobrostanu subiektywnego; Rola mobilności w kreowaniu dobrostanu; Konsumeryzm czy współdzielenie – co daje szczęście?; ROZDZIAŁ 4. Wymiar finansowy: rola logistyki: Finanse łańcucha dostaw; Wpływ finansów łańcucha dostaw na satysfakcję nabywcy i dobrostan subiektywny; Sprawne zarządzanie finansami łańcucha dostaw jako kluczowy determinant dobrostanu subiektywnego; ROZDZIAŁ 5. Logistyka a gospodarka pętli zamkniętej: Ekonomia cyrkularna a gospodarka pętli zamkniętej; Logistyka a kryzys środowiskowy; Logistyka zwrotna w łańcuchach dostaw; Użyteczność logistyki zwrotnej w zarządzaniu łańcuchami dostaw; Logistyka zwrotna a dobrostan; Zakończenie; Spis rysunków i tabel; Indeks nazwisk.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Nowy rynek, 2.Budowanie relacjami z klientem, 3.Tworzenie wartości dla klienta, 4.Konkurencja oparta na czasie, 5.Łańcuchy dostaw zorientowane na popyt, 6.Zarządzanie logistyką marketingową, 7.Obsługa klienta globalnego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka miasta / Jacek Szołtysek. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2016. - 261, [1] s. : fot., rys., tab. ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Miasto i jego podatność na zarządzanie logistyczne 1.1. Miasto jako produkt urbanizacji 1.2. Miasto jako przestrzeń zajmowana przez społeczność 1.3. Konsekwencje przestrzenno-społeczne a dostępność 1.4. Miasto jako akcelerator innowacji 1.5. Jakość życia w mieście jako nadrzędny cel jego funkcjonowania Rozdział 2. Logistyka miasta jako koncepcja kształtowania przepływów osób, dóbr materialnych i kreowania przestrzeni miasta 2.1. Logistyka i jej uniwersalny cel 2.2. Logistyka miasta jako koncepcja osadzona w paradygmacie logistyki 2.3. Istota, przedmiot, cele i zadania logistyki miasta 2.4. Interdyscyplinarność a sposób podejmowania decyzji logistycznych 2.5. Mobilność i jej wymiary. Rola logistyki w realizacji mobilności Rozdział 3. Logistyka w kształtowaniu przepływów osób w miastach 3.1. Przemieszczenia osób w miastach 3.2. Potencjał logistyki w zarządzaniu przepływami osób 3.3. Potencjał infrastruktury transportu miejskiego w logistyce miasta 3.4. Założenia systemu zintegrowanych przemieszczeń osób w miastach 3.5. Projekty doskonalące przepływy osób w miastach oparte na narzędziach cenowych 3.6. Projekty doskonalące przepływy osób w miastach oparte na zmianach organizacyjnych i technologicznych Rozdział 4. Logistyka w kształtowaniu przepływów dóbr materialnych w miastach 4.1. Przepływy dóbr materialnych w miastach i ich wpływ na funkcjonowanie miasta 4.2. Potencjał logistyki w zarządzaniu przepływami dóbr materialnych w miastach 4.3. Wpływ logistycznej infrastruktury miejskiej na usprawnianie przepływów dóbr materialnych w miastach 4.4. Tworzenie systemów dostaw dóbr materialnych w miastach 4.5. Obsługa transportowa dostawców i odbiorców dóbr materialnych w miastach 4.6. Wdrożenia logistycznych projektów w zakresie dostaw dóbr materialnych w miastach i ich rezultaty Rozdział 5. Logistyka w kształtowaniu przestrzeni miasta 5.1. Mapy emocjonalne w ewaluacji przestrzeni miejskiej 5.2. Uwalnianie przestrzeni miejskiej 5.3. Dostosowanie miasta do potrzeb seniorów i osób niepełnosprawnych 5.4. Livability i walkability jako przykłady nowoczesnego myślenia o mobilności w miastach 5.5. Zanieczyszczenie hałasem i światłem w miastach 5.6. Smart city Rozdział 6. Zarządzanie logistyczne miastem 6.1. Miasto sukcesu 6.2. Założenia systemu zintegrowanego zarządzania przepływami osób i dóbr materialnych w miastach 6.3. Organizacja systemu zintegrowanego zarządzania przepływami osób i dóbr materialnych w miastach 6.4. Spodziewane efekty zarządzania przepływami osób i dóbr materialnych w miastach 6.5. Logistyka miasta a ambicje miasta 6.6. Kompetencje logistyków miejskich Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Istota i zadania magazynu w systemie logistycznym 1.1. Funkcjonalne ujęcie systemów logistycznych 1.2. Magazyn jako ogniwo łańcucha dostaw 1.3. Rodzaje magazynów 1.4. Przeznaczenie (funkcje) i specyfika obiektów magazynowych 2. Funkcjonowanie magazynu 2.1. Struktura organizacyjna magazynu 2.2. Organizacja pracy magazynu 2.3. Nowoczesne rozwiązania przepływu informacji wspomagające procesy magazynowe 2.4. Przygotowanie inwentaryzacji w magazynie 2.5. Odpowiedzialność za powierzone mienie 2.6. Metody i narzędzia pomocne w zarządzaniu gospodarką magazynową 3. Wyposażenie magazynowe 3.1. Klasyfikacja wyposażenia 3.2. Urządzenia do składowania 3.3. Środki transportu magazynowego 3.4. Pomocnicze urządzenia magazynowe 4. Technologia i organizacja prac magazynowych 4.1. Przyjmowanie towaru do magazynu 4.2. Składowanie towarów w magazynie 4.3. Kompletowanie towarów w magazynie 4.4. Wydawanie towarów w magazynie 4.5. Dokumentacja magazynowa 5. Przechowalnictwo towarów 5.1. Podstawowe czynniki wpływające na zmianę jakości towarów w czasie przechowywania 5.2. Urządzenia do pomiaru, kontroli i regulacji warunków w magazynach 5.3. Magazynowanie ciał stałych (sypkich, kawałkowych, bryłowych) 5.4. Racjonalne przechowywanie towarów 5.5. Ekologistyka w magazynie 6. Koszty związane z funkcjonowaniem innowacyjnego magazynu 6.1. Innowacyjny magazyn 6.2. Ocena gospodarki magazynowej 6.3. Kontroling magazynowy 6.4. Rachunek kosztów działań w gospodarce magazynowej 7. Bezpieczeństwo magazynów 7.1. Klasyfikacja zagrożeń w kontekście bezpieczeństwa magazynów 7.2. Determinanty bezpieczeństwa gospodarki magazynowej 7.3. Model zarządzania bezpieczeństwem magazynu; Bibliografia; Załącznik 2.1.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.1 Wyzwania logistyczne w erze gospodarki elektronicznej; Cz.2 Logistyczne uwarunkowania handlu B2C; Cz.3 Zakupy zaopatrzeniowe a elektroniczne rynki zakupów; Cz.4 Logistyka on-line - nowe wyzwania dla branży logistycznej
Zakupy zaopatrzeniowe a elektroniczne rynki zakupów; Cz.4 Logistyka on-line-nowe wyzwania dla branży logi stycznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
1. Specyfika logistyki ponad granicami: Logistyka a systemy logistyczne; Struktura systemów logistycznych; Procesy logistyczne ponad granicami; Ku globalizacji gospodarki; Logistyka w skali mikro i makro. 2. Różnorodność infrastruktury logistycznej: Infrastruktura logistyczna; Modernizacja transportu; Gospodarka magazynowa; Logistyczne centra; Wymogi eurologistyczne 3. Logistyka w integracji systemów transportowych Europy: Integracja polskiego systemu transportowego z systemem transportowym Europy; Bariery w wykorzystywaniu logistyki w przewozach międzynarodowych; Centrum dystrybucji w organizacji łańcucha dostaw; Znaczenie infrastruktury transportowej dla procesu integracji krajów europejskich; Koncepcje pracy europejskiego operatora logistycznego. 4. Polska infrastruktura transportowa w logistyce po nadgranicznej: Regulacje UE w zakresie transportu międzynarodowego; Rozwój motoryzacji i wzrost ruchu na drogach Polski; Polska sieć drogowa na mapie Europy; Założenia programu budowy autostrad; Pozostała infrastruktura transportowa Polski. 5. Logistyka w marketingu sprzedaży: Organizowanie procesów dystrybucji; Klasyfikacje produktów; Prognozy marketingowe; Wybór kanałów dystrybucji; Proces obsługi klienta. 6. Logistyka w marketingu zakupów: Środowisko procesu zakupów; Organizacja procesu zakupów; Planowanie zakupów; Aspekty międzynarodowe w logistyce. 7. Kontrolingowy system zarządzania międzynarodowymi procesami logistycznymi: Kontroling jako element zintegrowanego środowiska zarządzania logistycznego ponad granicami; Komponenty kontrolingowego systemu zarządzania procesami logistycznymi; Wpływ organizacyjnych form kształtowania międzynarodowych procesów logistycznych na system kontrolingu; Modele sterowania kontrolingowego procesami logistycznymi i rodzaje wzorców oceny; Wybrane metody i narzędzia rachunku zarządczego i analizy odchyleń; Podstawowe techniki zaopatrzenia informacyjnego w zarządzaniu kontrolingowym. 8. Zintegrowane łańcuchy dostaw: Zjawisko "dojrzałości przemysłowej"; Koncepcja outsourcingu; Ewolucyjne przemiany rynku dostawców; Koncepcja zintegrowanego dostawcy; Płaszczyzny współpracy objęte koncepcją zintegrowanego dostawcy; Problemy związane z wdrażaniem nowoczesnych strategii zaopatrzeniowych na rynku europejskim; Wprowadzenie do zagadnienia wirtualnych korporacji; Koordynacja działań drogą do sukcesu; Zaopatrzenie wirtualnych korporacji. 9. Doświadczenia logistyki europejskiej: Tendencje logistyki europejskiej w aspekcie ekologii; Dążenie do zmniejszenia szkodliwego wpływu transportu; Gospodarka odpadami; Rozwój ponadgranicznej regionalnej komunikacji gospodarczej (PRKG) pomiędzy Niemcami a Polską; Argumenty przemawiające za PRKG; Analiza rozwoju PRKG w latach 1994-1998 i prognoza; Warunki ramowe i następstwa rozwoju gospodarczego w regionie; Środki potrzebne do rozwoju ponadgranicznej regionalnej komunikacji gospodarczej do roku 2005.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyka usług / Grzegorz Biesok (red.). - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 160 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Przedmowa; Rozdział 1. Usługi: Pojęcie usług; Cechy usług; Klasyfikacja usług; Usługi w polskich klasyfikacjach standardowych; Usługi w Polskiej Klasyfikacji Działalności; Usługi w Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług; Jakość usług; Determinanty i ocena jakości usług; Logistyka usług; Literatura do rozdziału pierwszego; Rozdział 2. Usługi logistyczne: Pojęcie usług logistycznych; Rodzaje usług logistycznych; Charakterystyka usług logistycznych; Usługi spedycyjne; Usługi transportowe; Usługi kurierskie; Centra logistyczne; Outsourcing usług logistycznych; Branża usług logistycznych; Literatura do rozdziału drugiego; Rozdział 3. Logistyka usług transportu samochodowego rzeczy: Charakterystyka transportu samochodowego; Przepisy regulujące transport drogowy rzeczy; Infrastruktura transportu drogowego; Środki transportu drogowego rzeczy; Koszty producenta usługi transportowej; Koszty rodzajowe; Koszty bezpośrednie i pośrednie; Koszty paliwa w Europie; Analiza ograniczeń czasowych w transporcie drogowym rzeczy; Czas pracy kierowców; Ograniczenia wynikające ze specyfiki przewożonego towaru; Indywidualne ograniczenia ruchu drogowego; Czynniki losowe; Literatura do rozdziału trzeciego; Rozdział 4. Logistyka usług komunikacji miejskiej: Logistyka miejska; Cele i zadania logistyki miejskiej; Funkcjonalny i obszarowy podział logistyki miejskiej; Charakterystyka komunikacji miejskiej; Infrastruktura transportu miejskiego; Środki komunikacji miejskiej; Organizacja komunikacji miejskiej; Systemy biletowe w komunikacji miejskiej; Komunikacja miejska a niepełnosprawni; Literatura do rozdziału czwartego; Rozdział 5. Logistyka w turystyce: O turystyce; Logistyka w usługach turystycznych; Literatura do rozdziału piątego; Rozdział 6. Logistyka usług gastronomicznych: Usługa gastronomiczna; Logistyka w gastronomii; Problemy zarządzania logistycznego w gastronomii; Obsługa klienta; Gastronomia a turystyka; Nowe trendy i rozwiązania w gastronomii; Literatura do rozdziału szóstego; Rozdział 7. Logistyka imprez masowych: Pojęcie imprezy masowej; Motywy organizacji imprez masowych; Rodzaje imprez masowych; Formalnoprawne aspekty organizacji imprez masowych; Bezpieczeństwo imprez masowych; Zabezpieczenie imprezy masowej; Logistyczne aspekty imprez masowych; Lokalizacja; Rozmieszczenie obiektów i publiczności; Transport i komunikacja; Przepływ informacji; Obsługa klienta; Problemy logistyczne imprez masowych; Literatura do rozdziału siódmego; Rozdział 8. Logistyka usług. Studia praktyczne: Transport i magazynowanie dzieł sztuki; Logistyka usług transportowych i magazynowych; Logistyka przedsiębiorstw usługowych; Obsługa logistyczna dzieł sztuki; Przewóz dzieł sztuki na przykładzie firmy ART LOGISTICS; Literatura i źródła; Warunki bezpiecznej organizacji przewozu materiałów niebezpiecznych; Obowiązki stron w przewozie materiałów niebezpiecznych; Znakowanie opakowań materiałów niebezpiecznych; Niezgodności w przewozie materiałów niebezpiecznych; Literatura i źródła; O autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rola i zadania logistyki międzynarodowej w integracji przedsiębiorstw Unii Europejskiej, 2. Integracja przedsiębiorstw Unii Europejskiej, 3. Identyfikacja strategii wejścia przedsiębiorstwa na rynki zagraniczne, 4. Zagraniczne inwestycje bezpośrednie w rozwoju logistyki międzynarodowej, 5. Przesłanki rozwoju infrastruktury telekomunikacyjnej w Polsce w świetle strategii Lizbońskiej, 6. Uwarunkowania polskiego systemu transportowego w obliczu przystąpienia do Unii Europejskiej, 7. Logistyka w strategiach ekspansji międzynarodowej firm
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Aspekty logistyczne sytuacji kryzysowych: 1. Ogólna charakterystyka sytuacji kryzysowych, 2. Logistyczny punkt widzenia sytuacji kryzysowych. R.2 Organizacja zabezpieczenia logistycznego ludności poszkodowanej w strefach zagrożeń: 1. Ogólna koncepcja organizacji zabezpieczenia logistycznego ludności poszkodowanej w strefach zagrożeń, 2. Potrzeby logistyczne ludności poszkodowanej w strefach zagrożeń, 3. Potencjał logistyczny wykorzystywany w sytuacjach kryzysowych, 4. Koncepcja realizacji zabezpieczenia logistycznego na rzecz ludności poszkodowanej. R.III Zarządzanie logistyczne w sytuacjach kryzysowych: 1. Właściwości zarządzania logistycznego w sytuacjach kryzysowych, 2. Zadania oraz organy kierowania realizujące zarządzanie logistyczne, 3. Planowanie logistyczne w sytuacjach kryzysowych, 4. Praca grup logistycznych w procesie stawiania zadań, 5. Praca grup logistycznych w etapie kontroli, 6. Kierowanie zabezpieczeniem logistycznym w procesie zarządzania kryzysowego, 7. Zasady opracowania dokumentów logistycznych, 8. Wzory logistycznych dokumentów planistycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka w sytuacjach kryzysowych / Eugeniusz Nowak. - Wyd. 2 popr. i poszerz. - Warszawa : Akademia Obrony Narodowej, 2009. - 154 s. : rys., tab. ; 25 cm.
1. Historyczne i współczesne treści logistyki; 2. Potrzeby logistyczne i medyczne ludności poszkodowanej w sytuacjach kryzysowych; 3. Procedury organizacji zabezpieczenia logistycznego ludności poszkodowanej w sytuacjach kryzysowych; 4. Procedury organizacji usług medycznych dla ludności poszkodowanej w sytuacjach kryzysowych; 5. Użycie jednostek wojskowych sił zbrojnych do realizacji zadań logistycznych i medycznych na rzecz ludności poszkodowanej w sytuacjach kryzysowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Logistyka w globalizacji usług: Istota usług w XXI wieku; Ważniejsze przesłanki globalizacji usług; Zadania logistyki globalnej w zarządzaniu usługami; 2. Rola i miejsce logistyki w usługach: Przedmiot i zakres logistyki w globalizujacych się usługach; Wybrane sposoby realizacji operacji logistycznych w usługach; Kierunki rozwoju logistyki w usługach; 3. Ocena efektywności procesu logistycznego w usługach: Proces logistyczny w usługach; Ważniejsze modele jakości usług; Metody pomiaru efektów działalności logistycznej w usługach; 4. Usługi logistyczne: Mierniki i wskaźniki systemu logistycznego w przedsiębiorstwie usługowym; Siły konkurencyjne na rynku usług logistycznych; Ceny i koszty usług logistycznych; 5. Ważniejsze problemy zarządzania ryzykiem logistycznym w usługach: Istota ryzyka w logistyce w przedsiębiorstwie usługowym; Zarządzanie ryzykiem logistycznym; Zarządzanie ryzykiem w praktyce; 6. Zarządzanie ryzykiem w usługach logistycznych: Narzędzia i metody zarządzania ryzykiem w usługach logistycznych; Ważniejsze instrumenty oceny ryzyka; Zasady wdrażania zarządzania ryzykiem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka w zarządzaniu marketingiem / Stanisław Krawczyk. - Wyd. 2. - Wrocław : Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 1999. - 201 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Wstęp; Logistyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Procesy i ich koordynacja; Marketing sprzedaży; Marketing zakupów; Problemy magazynowania; Baza transportowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Przewaga konkurencyjna w głównych nurtach zarządzania strategicznego 1.1. Istota przewagi konkurencyjnej i jej miejsce w systemie konkurencyjności przedsiębiorstwa 1.2. Czynniki i wyznaczniki sukcesu przedsiębiorstwa w budowaniu przewagi konkurencyjnej 1.3. Podejście zasobowe w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa 1.4. Podejście pozycyjne w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Rozdział 2. Koncepcja logistyki jako podstawa tworzenia przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa 2.1. Istota i podstawowe wyznaczniki koncepcji logistyki 2.2. Podstawowe fazy rozwoju koncepcji logistyki 2.3. Koncepcja logistyki a logistyczne determinanty zarządzania przedsiębiorstwem 2.4. Koncepcja logistyki a potencjały logistyczne i przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Rozdział 3. Zasoby logistyczne w zarządzaniu strategicznym 3.1. Pojęcie i podstawowe wyznaczniki zasobów 3.2. Podstawowe założenia i elementy koncepcji zasobowej 3.3. Wiedza jako szczególny rodzaj zasobów 3.4. Istota i znaczenie zasobów logistycznych w zarządzaniu strategicznym 3.5. Zasoby logistyczne a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Rozdział 4. Zdolności logistyczne w zarządzaniu strategicznym 4.1. Pojęcie i podstawowe wyznaczniki zdolności 4.2. Podstawowe założenia i elementy koncepcji dynamicznych zdolności 4.3. Istota i znaczenie zdolności logistycznych w zarządzaniu strategicznym 4.4. Zdolności logistyczne a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Rozdział 5. Kompetencje logistyczne w zarządzaniu strategicznym 5.1. Pojęcie i podstawowe wyznaczniki kompetencji 5.2. Kompetencje a pozostałe potencjały strategiczne przedsiębiorstwa 5.3. Przesłanki rozwoju koncepcji zarządzania opartego na kompetencjach 5.4. Podstawowe założenia i elementy koncepcji zarządzania opartego na kompetencjach 5.5. Istota i znaczenie kompetencji logistycznych w zarządzaniu strategicznym 5.6. Kompetencje logistyczne a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Rozdział 6. Łańcuch wartości 6.1. Istota i podstawowe wyznaczniki łańcucha wartości 6.2. Podstawowe rodzaje użyteczności w łańcuchu wartości 6.3. Hierarchia wartości dla klienta i dla przedsiębiorstwa 6.4. Logistyka w rynkowo zorientowanych koncepcjach tworzenia wartości Rozdział 7. Strategie logistyczne 7.1. Pojęcie i podstawowe poziomy strategii 7.2. Istota strategii logistycznej oraz jej znaczenie w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa 7.3. Podstawowe orientacje w kształtowaniu i rozwoju strategii logistycznych 7.4. Strategie logistyczne a model biznesu 7.5. Kluczowe kompetencje oraz metakompetencje w kształtowaniu i rozwoju strategii logistycznych oraz modeli biznesu; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość w XXI wieku / Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie)
1. Lojalność klienta firmy usługowej; 2. Budowanie długookresowych rentownych relacji firmy usługowej z klientami w oparciu o informacje i wiedze o kliencie; 3. Procesowe podejście do logistyki w łańcuchach dostaw firm usługowych; 4. Wykorzystanie informacji o lojalnych klientach i relacjach z nimi w zarządzaniu logistyką firmy usługowej- wyniki badań empirycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 2 (32) 2003)
1.Klient jako obiekt marketingu; 2. Zarządzanie lojalnością klienta; 3. Wykorzystanie promocji on-line w kreowaniu relacji z klientami; 4. Badanie lojalności nabywców jako podstawa zarządzania kluczowymi klientami; 5. Strategie marketingu zakupów na rynku przemysłowym; 6. Marketing w działalności producentów rolnych; 7. Promocja w działalności przedsiębiorstw na polskim rynku produktów muzycznych; 8. Uwarunkowania prawne działalności reklamowej na rynku farmaceutycznym; 9. Idea Corporate Relations- kierunek rozwoju public relations w Stanach Zjednoczonych; 10. Obsługa logistyczna w działalności produkcyjnej; 11. Zrzeszenia detalistów jako forma integracji gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług logistycznych / Joanna Dyczkowska. - Warszawa : Difin SA, 2014. - 192 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Rynek usług transport-spedycja-logistyka (TSL) 1.1. Rynek usług logistycznych 1.1.1. Łańcuch logistyczny 1.1.2. Outsourcing 1.1.3. Przedsiębiorstwa TSL 1.2. Zarządzanie strategiczne usługami logistycznymi 1.2.1. Proces zarządzania wiedzą 1.2.2. Struktury organizacyjne 1.2.3. Zarządzanie poziomem zapasów 1.2.4. Łańcuch wartości dla przedsiębiorstw TSL 1.2.5. Funkcje zarządzania i strategie w przedsiębiorstwach TSL 1.3. Segmenty rynku logistycznego a zachowanie nabywców 1.3.1. Segmentacja rynku konsumentów 1.3.2. Marketing relacji 1.3.3. Segmenty klientów na rynku TSL 1.3.4. Wartość logistyczna a zachowanie klientów 1.4. System informacji marketingowej – telematyka 1.4.1. Informacja marketingowa 1.4.2. Informacja w procesie logistycznym 1.4.3. Elektroniczna wymiana danych 1.4.4. Telematyka Rozdział 2. Instrumenty marketingu usług logistycznych 2.1. Produkt – usługa logistyczna 2.1.1. Model usługi logistycznej 2.1.2. Cechy usługi logistycznej 2.1.3. Marka w usługach logistycznych 2.2. Promocja usług logistycznych 2.2.1. Komunikacja marketingowa 2.2.2. Sprzedaż osobista 2.2.3. Reklama 2.2.4. Public relations 2.2.5. Marketing bezpośredni 2.2.6. Promocja sprzedaży przez internet 2.3. Dystrybucja w usługach logistycznych 2.3.1. Strumienie w dystrybucji 2.3.2. Typy kanałów marketingowych 2.3.3. Rodzaje kanałów marketingowych 2.3.4. Funkcje dystrybucji 2.3.5. Strategie dystrybucji 2.3.6. Logistyka dystrybucji 2.4. Cena usługi logistycznej 2.4.1. Problem ustalania wysokości cen 2.4.2. Metody wyznaczania cen 2.4.3. Oferty cenowe usług logistycznych 2.5. Funkcje personelu w przedsiębiorstwie TSL 2.5.1. Zasoby ludzkie 2.5.2. Zarządzanie personelem 2.5.3. Personel w usługach logistycznych 2.6. Proces usług logistycznych 2.6.1. Proces świadczenia usługi 2.6.2. Determinanty procesu 2.6.3. Proces obsługi klienta 2.6.4. Logistyczna obsługa klienta 2.6.5. Fazy i mierniki procesu obsługi klienta 2.7. Jakość w usługach logistycznych 2.7.1. Koncepcja jakości 2.7.2. Kompleksowe zarządzanie jakością 2.7.3. Jakość w logistyce Rozdział 3. Kreowanie wizerunku operatora logistycznego 3.1. CSR – odpowiedzialność społeczna operatorów logistycznych 3.1.1. Zrównoważony łańcuch dostaw 3.1.2. Ekologistyka 3.1.3. Działania CSR u operatorów logistycznych 3.2. Logistyka ładunków niebezpiecznych przez operatorów logistycznych 3.2.1. Towary niebezpieczne 3.2.2. Odpowiedzialność przewoźnika 3.2.3. Logistyka ADR 3.3. Logistyka imprez sportowych 3.3.1. Obsługa klienta – zawodnika, klubu 3.3.2. Łańcuch dostaw w organizacji zawodów 3.3.3. Rola operatora w logistyce zawodów 3.4. Wizerunek wybranych przedsiębiorstw TSL 3.4.1. Konkurowanie marką 3.4.2. Benchmarking; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój marketingu w teorii i w praktyce, 2. System marketingu i jego otoczenie, 3. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem, 4. Marketingowe systemy informacyjne, 5. Kształtowanie mowego produktu, 6. Elementy polityki cenowej, 7. Polityka dystrybucji produktów i usług, 8. Podstawy promocji produktu firmy, 9. Ogranizacja działalności marketingowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem / Tadeusz Wojciechowski. - Warszawa : Difin, 2007. - 218, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Marketing i logistyka w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem. 2. Planowanie marketingowo-logistyczne. 3. Strategie marketingowo-logistyczne. 4. Podstawy zarządzania marketingowo-logistycznego. 5. Realizacja i kontrola realizacji strategii marketingowo-logistycznej. 6. Wpływ nowych koncepcji zarządzania na zarządzanie marketingowo-logistyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem / Tadeusz Wojciechowski. - Wyd. 2 zaktual. - Warszawa : Difin, 2011. - 231, [1] s. : rys. ; 23 cm.
1. Marketing i logistyka w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem. 2. Planowanie marketingowo-logistyczne. 3. Strategie marketingowo-logistyczne. 4. Podstawy zarządzania marketingowo-logistycznego. 5. Realizacja i kontrola realizacji strategii marketingowo-logistycznej. 6. Wpływ nowych koncepcji zarządzania na zarządzanie marketingowo-logistyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Interpretacja i zakres metodologii projektowania; 2. Wybrane obszary projektowania; 3. Zasady projektowania; 4. Klasyczne i współczesne metodyki projektowania; 5. Projektowanie usprawniające i projektowanie bazowe; 6. Uniwersalne ujęcie procesu projektowo-realizacyjnego; 7. Dyspozycje projektów; 8. Procedura operacjonizacji; 9. Makiety badawcze i listy kontrolne; 10. Ryzyko i wykonalność projektu; 11. Podejście systemowe w projektowaniu organizacji; 12. Projektowanie struktur organizacyjnych w perspektywie gospodarki opartej na wiedzy; 13. Projektowanie zintegrowane systemu zadaniowego; 14. Projektowanie systemów zarządzania procesowego; 15. Projektowanie systemów zarządzania strategicznego; 16. Projektowanie łańcucha wartości; 17. Projektowanie systemów zarządzania jakością; 18. Projektowanie systemów logistycznych i operacyjnych; 19. Projektowanie struktur sieciowych; 20. Projektowanie struktur algorytmicznych; 21. Projektowanie systemów wczesnego ostrzegania; 22. Projektowanie systemów zarządzania kryzysowego; 23. Projektowanie systemów zarządzania ryzykiem; 24. Projektowanie systemów motywacyjnych; 25. Projektowanie systemu oceny kompetencji kadry menedżerskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej