Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(328)
IBUK Libra
(20)
ebookpoint BIBLIO
(6)
Forma i typ
Książki
(316)
Publikacje fachowe
(31)
Publikacje naukowe
(29)
E-booki
(26)
Czasopisma
(10)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Pliki i bazy danych
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(268)
dostępne
(213)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(218)
Czytelnia
(269)
Autor
Mruk Henryk (1948- )
(8)
Kieżel Ewa
(6)
Łętowska Ewa (1940- )
(6)
Dąbrowska Anna
(5)
Garbarski Lechosław
(5)
Huczek Marian (1939-2023)
(5)
Janoś-Kresło Mirosława
(5)
Strzyczkowski Kazimierz
(5)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(4)
Borski Maciej (1975- )
(4)
Chodyński Andrzej
(4)
Dobiegała-Korona Barbara
(4)
Fleszer Dorota (1971- )
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(4)
Patrzałek Wanda
(4)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Adamus Rafał
(3)
Begg David
(3)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Gruchman Bohdan
(3)
Gurdek Magdalena (1977- )
(3)
Maison Dominika (1966- )
(3)
Majewski Kamil
(3)
Małuszyńska Ewa
(3)
Nowińska Ewa (1948- )
(3)
Olejniczuk-Merta Anna
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Smyczek Sławomir
(3)
Szpringer Włodzimierz
(3)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Banasiński Cezary (1953- )
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bartoszewicz Paweł
(2)
Beckwith Harry
(2)
Borkowski Stanisław (1945- )
(2)
Bronakowski Henryk
(2)
Bylok Felicjan
(2)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Dornbusch Rudiger
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Fischer Stanley
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Gębczyńska Alicja
(2)
Hoc Stanisław (1948- )
(2)
Hoffman Patrycja
(2)
Jachnis Anna (1959- )
(2)
Kaczmarek Mirosława
(2)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kowalska Sylwia
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Kramer Józefa (1930- )
(2)
Kwarciak Bogusław
(2)
Lemonnier Mariola
(2)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(2)
Małysa-Kaleta Agata
(2)
Mitręga Maciej
(2)
Nieżurawski Lech
(2)
Olszewski Jan (1960- )
(2)
Pawłowska Bożena
(2)
Pecyna Marlena
(2)
Powałowski Andrzej (1951- )
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Pudło-Jaremek Anna
(2)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(2)
Rozmus Dariusz (1961- )
(2)
Schenk George
(2)
Skowron Łukasz
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Sobas Magdalena
(2)
Sowa Izabela
(2)
Stefanicki Robert
(2)
Sut Piotr
(2)
Szostak Ryszard
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Trojanowski Tomasz
(2)
Urban Wiesław
(2)
Vall Michał du (1952-2012)
(2)
Witkowska Justyna
(2)
Wojtaszek Henryk
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Zagrodzki Michał
(2)
Zalega Tomasz
(2)
Zaltman Gerald
(2)
Zrałek Jolanta
(2)
Ławicki Jacek Stanisław
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(2)
Abramski Olgierd
(1)
Adamiec Sabina
(1)
Adcock Dennis
(1)
Albigowski Marek
(1)
Alexander Jim
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(67)
2000 - 2009
(245)
1990 - 1999
(19)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
Kraj wydania
Polska
(352)
nieznany (us)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(353)
angielski
(1)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(181)
Konsumenci
(66)
Marketing
(57)
Konkurencja
(30)
Przedsiębiorstwo
(27)
Obsługa klienta
(26)
Reklama
(24)
Lojalność konsumentów
(22)
Satysfakcja konsumentów
(21)
Zachowania konsumentów
(21)
Konsumenci (ekonomia)
(19)
Usługi
(19)
Banki
(16)
Marketing partnerski
(16)
Ochrona praw konsumenta
(16)
Marketing strategiczny
(15)
Spożycie
(15)
Handel
(13)
Prawo Unii Europejskiej
(13)
Komunikacja marketingowa
(12)
Prawo gospodarcze
(12)
Promocja handlowa
(12)
Rynek
(12)
Handel elektroniczny
(11)
Internet
(10)
Umowa
(10)
Zarządzanie
(10)
Badania marketingowe
(9)
Decyzje
(9)
Konsumpcja (ekonomia)
(9)
Monopol
(9)
Pieniądz
(9)
Postawy
(9)
Artykuły konsumpcyjne
(8)
Globalizacja
(8)
Gospodarka
(8)
Marketing elektroniczny
(8)
Prawo antymonopolowe
(8)
Public relations
(8)
Strategia marketingowa
(8)
Umowa kupna i sprzedaży
(8)
Zamówienia publiczne
(8)
Zarządzanie jakością
(8)
Ekonomia
(7)
Marketing cyfrowy
(7)
Mikroekonomia
(7)
Ochrona konsumenta
(7)
Rynek pracy
(7)
Telekomunikacja
(7)
Energetyka
(6)
Jednolity rynek UE
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Komunikowanie marketingowe
(6)
Nieuczciwa konkurencja
(6)
Ochrona środowiska
(6)
Rynek (ekonomia)
(6)
Rynek finansowy
(6)
Techniki sprzedaży
(6)
Unia Europejska
(6)
Usługi elektroniczne
(6)
Zachowanie
(6)
Ceny
(5)
Gospodarka kapitalistyczna
(5)
Gospodarstwo domowe
(5)
Instytucje europejskie
(5)
Integracja europejska
(5)
Jakość produktu
(5)
Kultura
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Logistyka
(5)
Młodzież
(5)
Otoczenie firmy
(5)
Poczta
(5)
Popyt
(5)
Prawo pracy
(5)
Prawo wspólnotowe europejskie
(5)
Transport
(5)
Ubezpieczenia
(5)
Wspólna Polityka Rolna UE
(5)
Znaki towarowe
(5)
Baza danych
(4)
Gospodarka elektroniczna
(4)
Jakość
(4)
Kadry
(4)
Menedżerowie
(4)
Nowy produkt
(4)
Opakowania
(4)
Podatek
(4)
Pomoc publiczna
(4)
Postępowanie administracyjne
(4)
Postępowanie cywilne
(4)
Prawo autorskie
(4)
Prawo cywilne
(4)
Produkcja
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Psychologia
(4)
Reklama internetowa
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Segmentacja rynku
(4)
Socjologia
(4)
Temat: czas
2001-
(25)
1989-2000
(8)
1901-2000
(7)
1989-
(3)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(38)
Kraje Unii Europejskiej
(7)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Europa
(2)
Francja
(2)
Włochy
(2)
Arktyka (region)
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Pilica (woj. śląskie)
(1)
Svalbard (Norwegia ; terytorium)
(1)
Turkmenistan
(1)
Uzbekistan
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(34)
Opracowanie
(29)
Praca zbiorowa
(19)
Czasopismo naukowe
(10)
Monografia
(8)
Raport z badań
(6)
Materiały pomocnicze
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo prawnicze
(4)
Esej
(4)
Poradnik
(4)
Analiza i interpretacja
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Case study (studium przypadku)
(2)
Dane statystyczne
(2)
Akta normatywne
(1)
Antologia
(1)
Komentarz
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(61)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(49)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(30)
Psychologia
(8)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
354 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Podstawy terminologii i klasyfikacji wyrobów w zarządzaniu jakością. 2. Ochrona konsumenta a jakość wyrobów. 3. System ochrony zgodności wyrobów. 4. Kształtowanie jakości w cyklu życia wyrobu. 5. Opakowania i ich funkcje w ochronie jakości towarów. 6. Transport i jednostki ładunkowe w ochronie jakości towarów. 7. Zachowanie jakości towarów w magazynowaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istota zarządzania kluczowymi klientami; Spojrzenie z perspektywy klienta; Przygotowania do zarządzania kluczowymi klientami; Identyfikacja kluczowych klientów; Stratgie wyjścia; Zaspakajanie potrzeb klienta; W drodze do zarządzania kluczowymi klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingowe / Małgorzata Dolińska. - Lublin : Politechnika Lubelska, 1998. - 191 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Wstęp; Koncepcja działalności marketingowej; Zorientowanie na rynek planowanie strategiczne; Rynek konsumeta i zachowanie nabywcy; System informacji marketingowej, badania marketingowe; Segmentacja rynku; Produkt; Polityka cenowa; Dystrybucja; Promocja; Organizacja i kontrola marketingu; Marketing usług; Rozwój technologii informacyjnych stosowanych w marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wpisanie relacji w marketingowy kontekst. 2. Etyczny i ekonomiczny wymiar lojalności w marketingu usług 3. Wprowadzenie do zarządzania relacjami usługowymi 4. Wspólnoty praktykantów jako przykład struktury relacyjnej 5. Relacje klient/klient 6. Relacje przedsiębiorstw usługowych z otoczeniem 7. Zarządzanie w usługach medycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zmieniające się paradygmaty zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami - diagnoza i perspektywa przyszłości; Wiedza i kultura organizacyjna jako główne filary zasobów niematerialnych w przedsiębiorstwie; Wielowymiarowa ocena zarządzania majątkiem i kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie; Rozwój organizacji ukierunkowanej na reaktywne zarządzanie odchyleniami - typologia i rola systemów wczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw; Lean management w przedsiębiorstwie; Instytucjonalne formy wspierania przedsiębiorczości; Porozumienia ograniczające uczciwą konkurencję na polskim rynku; Ewolucja pozabankowych form finansowania dłużnego przedsiębiorstw w Polsce; Zarządzanie projektami - perspektywa sukcesu; Zarządzanie projektami europejskimi - perspektywa interesariuszy; Zmieniające się paradygmaty zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami - diagnoza i perspektywa przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
1. Wprowadzenie: "Klient nasz pan"; 2. Maksymalizacja zyskowości; 3. Wskaźniki wyboru klienta; 4. Zarządzanie zyskowością klientów; 5. Maksymalizacja zyskowości klientów; 6. Jednoczesne zarządzanie lojalnością i zyskownościa; 7. Optymalna alokacja zasobów pomiędzy strategie marketingowe i strategie komunikacji; 8. Kierowanie właściwych produktów do właściwych klientów we właściwym czasie; 9. Zapobieganie odpływowi klientów; 10. Zarządzanie klientami wielokanałowymi; 11. Powiązanie inwestycji w budowę marki z zyskownością klientów; 12. Pozyskiwanie klientów przynoszących zyski; 13. Zarządzanie referencjami klientów; 14. Trudności organizacyjne i wdrożeniowe; 15. Przyszłość dyscypliny zarządzania klientami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podejścia do pomiaru wartości klienta: Istota i pomiar wartości klienta; Zastosowanie rachunku kosztów działań do oceny rentowności klientów; Metody ilościowe w badaniach klientów firmy; Wartość a rentowność klienta; Determinanty wartości klienta. Wybrane aspekty; Wartość portfela klientów w zintegrowanym planowaniu marketingowym; Pomiar rentowności w działania marketingowe przedsiębiorstwa; 2. Zarządzanie wiedzą o kliencie: Znaczenie informacji o kliencie; Modele zarządzania wiedzą o kliencie; Badanie wiarygodności klientów detalicznych; Satysfakcja i lojalność klienta- ujęcie modelowe i wyniki badań; Rola systemów informacyjnych marketingu w rozwoju usług; 3. Tworzenie wartości dla klienta: Wartość dla klienta a pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa; Strategie innowacji w budowie kapitału klienta; Budowa wartości klienta w zarządzaniu jakością; Tworzenie wartości dla konsumentów na rynku dóbr luksusowych; Czas wolny jako źródło wartości dla klienta; Kreowanie wartości dla klienta w łańcuchu dostaw; Wartość dla klienta- nowy wymiar konkurencji w handlu detalicznym; 4. Społecznie odpowiedzialny marketing jako wartość dla klienta: Reputacja a zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw; Społeczna odpowiedzialność biznesu a wartość dla klienta; Raporty społecznej odpowiedzialności w budowie relacji z klientem; Reputacja jako źródło przewagi konkurencyjnej; 5. Budowa wartości klienta w marketingu relacji: Podwyższenie atrakcyjności klienta jako narzędzie optymalizacji portfela klientów; Budowa wartości klienta z wykorzystaniem Internetu; Wartość dodana w marketingu relacji; Zarządzanie relacjami z dostawcami jako wartością dla klienta; Marka jako źródło wartości dla klienta; Władza i umiejętności klienta źródłem jego wartości; Kategoria zaufania konsumenckiego w ekonomii; Wzrost i znaczenie wiarygodności i zaufania w gospodarowaniu; Zarządzanie doświadczeniem klienta; Społeczności internetowe w budowie wartości klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XIX Zeszyt 2/2018)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie. 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Scientific examination and valuation of holistic managerial competence; Innovation culture as the basis for innovative environment of the enterprise; Innowacyjne produkty i usługi w polskiej bankowości; Financial risk in the contemporary environment of enterprises; Wdrożenie koncepcji „szczupłego” zarządzania w szkole wyższej; „Rodzinny znaczy godny zaufania” - przedsiębiorstwa rodzinne w opinii polskich konsumentów; Talent jako element potencjału organizacji XXI wieku; Istota kapitału relacyjnego - ujęcie empiryczne oraz dalsze kierunki badań; Big data jako narzędzie zarządzania procesem budowania społeczeństwa idealnego; Wynagrodzenie i zatrudnienie w mikroprzedsiębiorstwach; Integralne oceny równowagi makroekonomicznej na przykładzie polskiej gospodarki; Analiza założeń teorii uwarunkowań sytuacyjnych w kontekście zarządzania projektem europejskim; Change or continuation? Long-term city management on the example of local development strategy of Katowice; Zastosowanie chmury obliczeniowej dla potrzeb systemów BPMS; Chosen aspects of it resources security in sme sector enterprises - results of the research; Koncepcja modelu zagrożenia w systemach ostrzegających organizację; Recenzja książki: D. Martin, J. Schouten, Sustainable Marketing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVI Zeszyt 3/2015)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
1. Nadużycia w działalności przedsiębiorstw. Aspekty międzynarodowe; 2. Zarządzanie różnorodnością Zasów ludzkich w przedsiębiorstwie hutniczym; 3. Bezpieczeństwo łańcucha dostaw; 4. Strategiczne aspekty zarządzania przedsiębiorstwem- przypadek branży turystycznej; 5. Wyzwania dla zarządzania przedsiębiorstwem w kontekście reorientacji kultury organizacyjnej; 6. Zarządzanie organizacją- efekty społeczne współdziałania organizacji; 7. Wpływ decyzji społeczno-gospodarczych na ewolucję miasta; 8. Przestrzeganie i skuteczność poszczególnych form reklamy internetowej; 9. Wykorzystanie public relations w kreowaniu kapitału symbolicznego miasta; 10. Identyfikacja wizualna znaku graficznego marki "Szlak Zabytków Techniki Województwa Śląskiego" w świetle wyników badań pilotażowych; 11. Sposoby poprawy efektywności procesu zatrudniania młodych bezrobotnych; 12. Zarządzanie szpitalem a zarządzanie działalnością gospodarczą w kontekście dopuszczalności łączenia funkcji wójta z funkcją dyrektora szpitala; 13. Motywy zakupu mieszkań w świetle badań nabywców na lokalnym rynku nieruchomości mieszkaniowych; 14. Klimat organizacyjny jako przejaw kultury organizacyjnej w małych przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 1/2015)
Kwartanik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
1. Proces legitymizacji organizacji odpowiedzialnej społecznie; 2. Aktualne trendy CSR w Hiszpanii i w Polsce. Studium przypadku: La Caixa i PKN Orlen; 3. Kultura organizacyjna podporządkowana zarządzaniu wiedzą w małych przedsiębiorstwach; 4. Wpływ kultury organizacyjnej państw europejskich i azjatyckich na poziom zarządzania w organizacji; 5. Wpływ jakości kadry menedżerskiej na efektywność procesu pierwotnej oferty publicznej funduszy private equity na GPW w Warszawie; 6. Zarządzanie kapitałem ludzkim w energetyce; 7. Analiza procesu zarządzania nowoczesnymi kanałami komunikacji w motywowaniu pracowników na przykładzie banku Y. Studium przypadku; 8. CSI w ocenie satysfakcji konsumentów na przykładzie wybranych sieci handlowych; 9. Planowane postarzanie produktu - analiza zjawiska; 10. Reklama w świecie nowych technologii - przegląd wybranych zagadnień; 11. Sustainability marketing mix przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym; 12. Zarządzanie organizacją - efekty techniczne współdziałania organizacji; 13. Informacyjne aspekty Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów na przykładzie Zakładu Piekarniczo-Cukierniczego X.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 2/2008)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Marian Huczek: Wspieranie rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw przez Unię Europejską na przykładzie Małopolski; Andrzej Chodyński: Przedsiębiorczość i innowacyjność a kompetencje- aspekty strategiczne; Marta Kruk: Strategie zarządzania kapitałem obrotowym w wybranych przedsiębiorstwach sektora budowlanego; Marek jabłoński, Adam Jabłoński: Zarządzanie w kryzysie- model zarządzania finansami; Monika Budnik: Badania satysfakcji klientów jako próba zmierzenia się z dysonansem poznawczym konsumentów; Anna Sołtysik-Piorunkiewicz: Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem techniki customer care- charakterystyka systemów CRM; Małgorzata Smolarek: Strategie marketingowe małych przedsiębiorstw w powiecie częstochowskim; Paweł Nowak: Wykorzystanie ceny w jakości produktów; Magdalena Jabłońska: Ocena stosowania wybranych zasad społecznej odpowiedzialności biznesu w działalności przedsiębiorstw; Kacper Rosa: Nowe narzędzia zarządzania środowiskiem- korzyści z ekologicznej oceny cyklu życia (LCA); Eugeniusz Krzemień, Radosław Wolniak: Systemy zarządzania środowiskowego, jakością oraz bezpieczeństwem i higieną pracy i ich integracja; Krystyna Trynda: Audyt informacyjny w sektorze MSP z wykorzystaniem technologii informatycznych' Jagdiga Bakonyi: Efektywność procesów dydaktycznych wspieranych metodami e-lerningu; Sabina Adamiec: Cyfryzacja bibliotek a potencjał społeczny bibliotekarzy; Joanna Dzieńdziora: Równouprawnienie kobiet i mężczyzn w miejscu pracy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wykorzystanie wyników badań w zarządzaniu. 2. Modele postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 3. Badania uwarunkowań wewnętrznych postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 4. Badania uwarunkowań zewnętrznych postepowania dóbr konsumcyjnych. 5. Badania uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych. 6. Badania ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa. 7. Badania segmentacyjne rynku. 8.Metody badania konkurencji. 9.Badania rynków zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2617)
Umowa przedwstępna po nowelizacji kodeksu cywilnego - uwagi ogólne; Ustanowienie ograniczonych praw rzeczowych; treść i forma umowy; Obowiązki notariusza w świetle współczesnych ograniczeń obrotu nieruchomościami rolnymi; Kolizyjne aspekty umów zawieranych z udziałem konsumentów; Skutki procesowe niedochowania formy pisemnej zastrzeżonej dla celów dowodowych; Konstrukcja i charakter prawny umowy pośrednictwa w obrocie nieruchomościami; Konsumenckie prawo odstąpienia od umowy (prawo do namysłu); wykonanie i skutki; Umowne powierzenie zarządu nieruchomościami wspólną osobie fizycznej albo prawnej; Wykonanie świadczeń polegających na zaniechaniu na przykładzie umownych zakazów konkurencji; Zawarcie umowy między przedsiębiorcami w trybie ofertowym w świetle znowelizowanych przepisów kodeksu cywilnego; Skutki prawne ulepszenia przedmiotu najmu wg art.676 k.c.; Zawarcie umowy zastawu na wierzytelności w praktyce bankowej; Nienależyte wykonanie umowy o zastępstwo procesowe; Wina w kontraktowaniu (culpa in contrahendo) na tle zmian w kodeksie cywilnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Głównym obszarem analizy, któremu poświęcono największą liczbę publikacji, były determinanty potencjału innowacyjnego przedsiębiorstw, ze zwróceniem uwagi na uwarunkowania kulturowo-organizacyjne innowacyjności przedsiębiorstw, profesjonalizm i kompetencje pracownicze, nowoczesność struktury TI w zakresie e-learningu i nauczaniu zdalnym oraz wysokość nakładów na badania i rozwój i ich efektywność. Prezentowane w artykułach dane z badań wykazały, że wspomniane uwarunkowania i czynniki mają istotny wpływ na potencjał innowacyjny przedsiębiorstw, a tym samym na ich działalność innowacyjną, mierzoną liczbą wprowadzonych innowacji. Kolejny nurt badań opisanych w trzech artykułach dotyczy ekonomicznych i ergonomicznych aspektów kształtowania stosunków i warunków pracy w przedsiębiorstwie i gospodarce. Przegląd wyników badań na te tematy oraz badania własne, empiryczne autorów artykułów umożliwiły sformułowanie propozycji doskonalenia warunków pracy oraz szczegółowe zalecenia i metody zwiększania dobrostanu pracowników. Przedstawiono m.in.: niedogodności pracy stanowiska montażowego i sposoby ich niwelacji; przyczyny i skutki mobbingu, opisano przy tym profil mobbera oraz wskazano sposoby ograniczenia tego zjawiska, zaprezentowano również koncepcję ergonomicznej analizy i rekonstrukcji systemu czasu pracy w przedsiębiorstwie. Kolejny nurt analizy oscyluje wokół badania procesu jakości obsługi klienta oraz procesu obsługi reklamacji. Dla celów budowy wzorca obu tych procesów wykorzystano m.in. metodę servqual oraz wskazania normy PN-ISO 10002: 2006. Odrębną grupę stanowią publikacje z zakresu finansów i turystyki. Pozytywnie zweryfikowano tezę, że hotele butikowe stanowią atrakcyjną ofertę noclegową dla wymagających turystów. W kwestii inwestycji finansowych dokonano oceny zyskowności różnych strategii inwestowania na giełdach Europy Środkowo-Wschodniej.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Niniejszy numer jest ukierunkowany na problematykę innowacji w jej poszczególnych obszarach tematycznych z uwzględnieniem uwarunkowań i determinant zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Celem jest prezentacja poglądów i badań specjalistów zajmujących się teorią i praktyką szeroko rozumianych innowacji, reprezentujących różne dyscypliny naukowe, instytucje i doświadczenie zawodowe, jak też inspirowanie dalszych analiz i działań. W treści publikacji wyróżniono kilka nurtów, w których pomieszczono artykuły omawiające wybrane problemy innowacji. Pierwszy nurt obejmuje rozważania na temat innowacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem, z uwzględnieniem otoczenia instytucjonalnego. Wątki badawcze poruszane w prezentowanych tekstach dotyczą szerokiego spektrum innowacji w procesie zarządzania, a mianowicie kontekstu nadzoru właścicielskiego, strategii zarządzania, modeli biznesowych, negocjacji, sposobu finansowania działalności innowacyjnej czy przedsiębiorczości. W ramach tego nurtu przedstawiono również genezę polityki innowacyjnej krajów rozwijających się na przykładzie Indii. Nurt drugi został zawężony do problematyki innowacji w zarządzaniu organizacjami należącymi do sektora usług turystycznych. Innowacyjność organizacji działających w obszarze turystyki jest przedmiotem coraz większego zainteresowania zarówno badaczy, jak i praktyków gospodarki turystycznej. Wynika to z poszukiwania innowacyjnych rozwiązań przez firmy specjalizujące się w turystyce, ale też ze wzrostu oczekiwań klientów. Kolejny nurt oscyluje wokół problematyki zarządzania wiedzą w kontekście metodologii zarządzania rozwojem przedsiębiorstwa ukierunkowanego na generowanie postępu naukowego, technicznego, ekonomicznego i organizacyjnego. Obejmuje on także kwestie zarządzania wiedzą w obszarach zarządzania jakością, polityki informacyjnej czy analizy instrumentów wspomagających zarządzanie wiedzą w urzędach administracji samorządowej. Interesującym ujęciem zagadnienia innowacji w organizacjach jest wątek badawczy dotyczący dydaktyki kognitywnej w kontekście nowatorskich metod badawczych, w dziedzinie metodyki prowadzenia prac badawczych. Niniejsza publikacja powinna być inspiracją do dalszych badań i rozważań na temat potencjału innowacyjnego, zdolności innowacyjnej, działalności innowacyjnej czy innowacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Uwarunkowania przemian konsumpcji w okresie transformacji polskiej gospodarki; R.2 Postawy i formy zachowań konsumentów na rynku (w świetle badań ankietowych); R.3 Zachowania adaptacyjne gospodarstw domowych w warunkach gospodarki rynkowej; R.4 Ocena przemian zachowań konsumenckich w warunkach transformacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 6/1999)
1. Przemiany strukturalne w polskim rolnictwie, 2. Decyzje konsumenta na rynku w świetle współczesnej mikroekonomii i teoria podejmowania decyzji, 3. Przedsiębiorstwo wobec niepewności gospodarowania, 4. Teoria systemowa i analiza systemowa podstawą badań i oceny zarządzania przedsiębiorstwem, 5. Logistyka i marketing - obszary wspólnych działań (część I), 6. Drogi transmisji impulsów pieniężnych, 7. Europejska jednostka walutowa, 8. Ubezpieczenia kredytów eksportowych w polskim handlu zagranicznym z Rosją w I połowie lat dziewięćdziesiątych (część I)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Rola wpływów interpersonalnych i naśladownictwa w kształtowaniu zachowań konsumentów, 2. Oddziaływania interpersonalne jako determinanta zachowań polskich konsumentów, 3. Praktyczne zastosowanie wiedzy o roli wpływów interpersonalnych w zachowaniach konsumentów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co to jest zogniskowany wywiad grupowy; Zasadnicze etapy zogniskowanych wywiadów grupowych; Zasady prowa- dzenia wywiadu; Zastosowanie technik projekcyjnych i technik wspomagających.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Marketing zaczyna się od konsumenta : 1.Wyzwanie marketingowe, 2.Uwarunkowania postępowania konsumentów na rynku, 3.Potrzeby i motywacje, 4.Ryzyko w zakupach konsumentów. Cz.II Decyzje nabywców : 5.Anatomia decyzji konsumentów, 6.Rodzaje decyzji zakupu, 7.Zakup nowegp produktu, 8.Przedsiębiorstwo i instytucjie jako nabywcy. Cz.III wybór rynku docelowego : 9.Analiza możliwości i zagrożeń działania, 10.Segmentacja rynku, 11.Wybór pozycji i sposobu działania na rynku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej