Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(141)
Forma i typ
Książki
(141)
Publikacje fachowe
(23)
Publikacje naukowe
(17)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(113)
dostępne
(100)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(106)
Czytelnia
(114)
Autor
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(8)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(6)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(5)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(4)
Wojcik Krystyna
(4)
Cialdini Robert B. (1945- )
(3)
Furman Wojciech (1946- )
(3)
Rzepa Teresa
(3)
Aronson Elliot
(2)
Barge J. Kevin
(2)
Chudziński Edward (1940- )
(2)
Cybulko Anna
(2)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Izdebski Mateusz
(2)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(2)
Jakubowska Urszula
(2)
Jaworska Aleksandra
(2)
Jong Peter De
(2)
Kaczmarek Bożydar
(2)
Kaliszewski Andrzej (1954- )
(2)
Kim Berg Insoo
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Mruk Henryk (1948- )
(2)
Pratkanis Anthony
(2)
Radwan Beata
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Szulżycka Alina
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(2)
Adamowski Janusz (1952- )
(1)
Albigowski Marek
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andruszko Robert
(1)
Argyle Michael (1925- )
(1)
Augustyn Anna
(1)
Baran Stanley J
(1)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(1)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Bartkowicz Anna
(1)
Baryło Waldemar (1980- )
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bernatowicz Małgorzata
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Białobłocki Tomasz
(1)
Birkenbihl Vera F
(1)
Bokszański Zbigniew
(1)
Bolstad Richard
(1)
Borkowski Jan (pedagogika)
(1)
Braun Juliusz Jan (1948- )
(1)
Briggs Asa (1921-2016)
(1)
Briggs Matt
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Brown Rupert
(1)
Bucholc Marta (1978- )
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Bugajski Marian
(1)
Bukowski Zbigniew
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Campbell G. Michael
(1)
Cierpisz Małgorzata
(1)
Ciolkosz Krystyna
(1)
Coleman Peter T
(1)
Davis Anthony
(1)
Davis Dennis K
(1)
Deutsch Morton
(1)
Dijak Jan van
(1)
Doktór-Owczarek Gabriela
(1)
Domachowski Waldemar (1948- )
(1)
Dominick Joseph R
(1)
Drzał-Sierocka Aleksandra
(1)
Dudek Krystian
(1)
Dziedzic Beata
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Ehninger Douglas
(1)
Fabish Robin
(1)
Fabish Sharon
(1)
Filiciak Mirosław
(1)
Fras Janina
(1)
Gergen Kenneth J
(1)
German Kathleen
(1)
Giddens Anthony (1938- )
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Golka Bartłomiej (1934- )
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Gregory Anne
(1)
Gronbeck Bruce E
(1)
Grzenia Jan
(1)
Hallin Daniel C. (1953- )
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Harcup Tony
(1)
Hocker Joyce L
(1)
Hogan Kevin (1961- )
(1)
Huddy Leonie
(1)
Höffner Marta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(98)
1990 - 1999
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(140)
Rosja
(1)
Słowacja
(1)
Język
polski
(140)
rosyjski
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(86)
Środki masowego przekazu
(49)
Public relations
(17)
Komunikacja niewerbalna
(16)
Psychologia społeczna
(13)
Dziennikarstwo
(12)
Interakcje społeczne
(12)
Internet
(12)
Kultura masowa
(11)
Grupy społeczne
(9)
Język
(9)
Komunikacja interpersonalna
(9)
Stosunki interpersonalne
(8)
Komunikacja marketingowa
(7)
Negocjacje
(7)
Nowe media (komunikacja)
(7)
Organizacja
(7)
Perswazja
(7)
Socjologia
(7)
Społeczeństwo informacyjne
(7)
Antropologia mediów
(6)
Konflikt
(6)
Menedżerowie
(6)
Opinia publiczna
(6)
Reklama
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Socjotechnika
(6)
Teoria komunikacji i mediów
(6)
Gatunki medialne
(5)
Komunikacja międzykulturowa
(5)
Marketing
(5)
Autoprezentacja
(4)
Kultura
(4)
Polityka
(4)
Polityka medialna
(4)
Przywództwo
(4)
Telewizja
(4)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(4)
Decyzje
(3)
Kadry
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Manipulacja (psychol.)
(3)
Multimedia
(3)
Prasa (wydawnictwa)
(3)
Prezentacje i wystąpienia
(3)
Propaganda
(3)
Retoryka
(3)
Rozmowa
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Czasopisma
(2)
Dokumenty audiowizualne
(2)
Dziennikarstwo internetowe
(2)
Dziennikarstwo śledcze
(2)
Dziennikarze
(2)
Edukacja medialna
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Gesty
(2)
Globalizacja
(2)
Historia
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Konsumenci
(2)
Kreowanie wizerunku
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing polityczny
(2)
Mediacja (socjologia)
(2)
Mimika
(2)
Motywacja
(2)
Motywacja pracy
(2)
Naród
(2)
Nauczyciele
(2)
Ocena pracowników
(2)
Osobowość
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Pluralizm mediów
(2)
Praca
(2)
Prawo mediów
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Psychologia stosowana
(2)
Psychoterapia
(2)
Public relations w internecie
(2)
Publicystyka
(2)
Płaca
(2)
Radiofonia
(2)
Reklama internetowa
(2)
Rzecznicy prasowi
(2)
Spostrzeganie interpersonalne
(2)
Społeczeństwo
(2)
Struktura społeczna
(2)
Sztuka
(2)
Sztuka pisania
(2)
Uprzedzenia
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zastosowanie i wykorzystanie
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Antropologia wizualna
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-2000
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Stany Zjednoczone (USA)
(5)
Europa
(3)
Europa Zachodnia
(2)
Niemcy
(2)
Ameryka Północna
(1)
Czechy
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Japonia
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Rosja
(1)
Rumunia
(1)
Słowacja
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Podręcznik
(83)
Praca zbiorowa
(5)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(62)
Zarządzanie i marketing
(18)
Socjologia i społeczeństwo
(12)
Psychologia
(9)
Edukacja i pedagogika
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Językoznawstwo
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
141 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Zagadnienia wstępne: 1. Wprowadzenie, 2. Narodziny mediów masowych. Cz.II Teorie: 3. Pojęcie i modele komunikowania masowego, 4. Teoria mediów a teoria społeczna,5. Komunikowanie masowe a kultura, 6. Nowe media - nowa teoria?, 7. Normatywna społeczna teoria mediów. Cz.III Struktury: 8. Struktura i produkt mediów - zasady i odpowiedzialność, 9. Ekonomia i zarządzanie mediami, 10. Globalne komunikowanie masowe. Cz.IV Organizacje: 11. Organizacja mediów - naciski i wyzwania, 12. Tworzenie kultury mediów. Cz.V Treść: 13. Treść przekazu masowego - zagadnienia, koncepcje i metody analizy, 14. Gatunki i teksty, Cz.VI Widownia: 15. Widownia - teoria i tradycje badawcze, 16. Tworzenie się widowni i doświadczenie odbioru mediów. Cz.VII Oddziaływanie: 17. Oddziaływanie mediów - procesy i modele, 18. Oddziaływanie społeczno-kulturowe, 19. Informacje, opinia publiczna i komunikacja polityczna, 20. Epilog
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Komunikowanie publiczne, Obszar komunikowania publicznego, Organizacja komunikowania publicznego, Społeczne kampanie komunikacyjne, Komunikowanie polityczne, Istota komunikowania politycznego, Kampania polityczna i wyborcza jako formy komunikowania politycznego, Uczestnicy kampanii politycznej i wyborczej, Organizacja kampanii wyborczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizm społeczny, Empiryzm nowego świata, Teoria informacji, Przemysł kulturalny, ideologia i władza, Ekonomia polityczna, Powrót życia codziennego, Dominium komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
Cz.I Wstęp do teorii komunikowania masowego, 2. Rozumienie i ocena teorii komunikowania masowego. Cz.II Era społeczeństwa masowego i kultury masowej: 3. Powstanie przemysłu medialnego i teorii społeczeństwa masowego, 4. Rozwój teorii mediów w okresie propagandy, 5. Normatywne teorie komunikowania masowego. Cz.III Powstanie i upadek teorii ograniczonych efektów: 6. Powstanie teorii ograniczonych efektów mediów, 7. Teoria średniego zasięgu i umocnienie paradygmatu ograniczonych efektów mediów, 8. Zakwestionowanie dominującego paradygmatu: dzieci, systemy, efekty. Cz.IV Współczesna teoria komunikowania masowego: poszukiwanie konsensusu i nowe wyzwania: 9. Rozwój krytycznych i kulturowych teorii komunikowania masowego, 10. Media i publiczność: teorie roli mediów w codziennym życiu, 11. Teorie mediów, kultury i społeczeństwa, 12. Obecne tendencje w teorii komunikowania masowego: konsensus i wyzwania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2335)
1. Przejście do demokracji a transformacja systemów medialnych w Europie Środkowej i Wschodniej po upadku komunizmu, 2. Transformacja rosyjskich środków masowej informacji ( lata osiemdziesiąta i dziewięćdziesiąte ), 3. Prasa na Ukrainie w latach 1991-2000, 4. Czeskie media po rozpadzie Czechosłowacji, 5. zmiany w sytuacji mediów na Słowacji po 1989 r., 6. Zmiany w kształceniu dziennikarzy na Słowacji po 1989 r., 7. Prasa i media elektroniczne na Węgrzech, 8. Transformacja czy kolonizacja? Media w nowych landach zjednoczonych Niemiec, 9. System medialny w postkomunistycznej Rumunii, 10. Radio i telewizja w Polsce po 1989 roku, 11. Koncesjonowane stacje radiowe na Dolnym Śląsku w latach dziewięćdziesiątych, 12. Kondycja prasy dolnośląskiej 10 lat po zmianach ustrojowych w Polsce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Problematyka ogólna: Wspólnota gospodarcza wkracza na pole polityki medialnej; Zakres działalności unii Europejskiej a dziedzinie mediów. Podstawy prawne i traktatowe; Lad medialny promowany przez instytucje unijne; Deficyt demokracji, komunikowania i integracji. Rola mediów w strategiach Unii Europejskiej; 2. Dziedziny polityki medialnej i działalności Unii Europejskiej w dziedzinie mediów: Unijne prawo medialne; Wspieranie rozwoju sektora audiowizualnego i europejskiej zawartości mediów elektronicznych; Komunikacja elektroniczna a budowa społeczeństwa informacyjnego; Media w polityce zewnętrznej Unii Europejskiej; 3. Wpływ przystąpienia do Unii Europejskiej na systemy medialne: Oddziaływanie Unii Europejskiej: różne oblicza europeizacji mediów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
1. oddziaływanie na opinie publiczną; 2. Rzeczywistość a informacje medialne; 3. Jak działa agenda-setting; 4. Dlaczego powstaje agenda-setting; 5. Obrazy w naszych głowach; 6. Atrybuty agenda-setting i uramowienie; 7. Kształtowanie agendy mediów; 8. Konsekwencje agend-setting; 9. Komunikowanie masowe i społeczeństwo
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dlaczego napisaliśmy tę książkę, Psychologia codziennej perswazji, Persfazja wstępna : przygotowanie gruntu pod skuteczne oddziaływanie, Wiarygodność nadawcy komunikatu : prawdziwa i sfabrykowana, Komunikat i sposób jego przekazania, Odwołanie się do emocji : porusz serce, przekonaj rozum, Kiedy informacja zawodzi : propaganda jako wyzwanie dla społeczeństwa, Przeciwdziałanie technikom propagandowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego napisaliśmy tę książkę, Psychologia codziennej perswazji, Persfazja wstępna : przygotowanie gruntu pod skuteczne oddziaływanie, Wiarygodność nadawcy komunikatu : prawdziwa i sfabrykowana, Komunikat i sposób jego przekazania, Odwołanie się do emocji : porusz serce, przekonaj rozum, Kiedy informacja zawodzi : propaganda jako wyzwanie dla społeczeństwa, Przeciwdziałanie technikom propagandowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy / Jerzy Altkorn. - Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, 2004. - 212 s. : tab., rys. ; 20 cm.
R.1 Tożsamość i wizerunek - koncepcja i znaczenie; R.2 Adresaci wizerunku firmy; R.3 Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa; R.4 Wizualizacja firmy; R.5 Tożsamości wizerunek firm a strategie marketingowe; R.6 Public relations w procesie tworzenia wizerunku firmy; R.7 Zarządzanie wizerunkiem firmy w czasie; R.8 Badanie wizerunku firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Podstawowe pojęcia; 2. Znaki; 3. Kompetencje komunikacyjne; 4. Media; 5. Rodzaje komunikacje między ludźmi; 6. Modele aktów i procesu komunikacji; 7. Typologia mediów masowych; 8. Funkcje komunikowania; 9. Główne orientacje w badaniach komunikacji publicznej; 10. Tradycje badań nad komunikowaniem masowym w Europie i USA; 11. Tradycje badań nad komunikowaniem masowym w Polsce; 12. Metody i techniki badawcze; 13. Skuteczność a skutki komunikacji; 14. Wyniki badań; 15. Wymiar globalny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Wprowadzenie, 2.Spostrzeganie i ocenianie innych, 3.Porozumiewanie się, 4.Natura wzajemnych relacji, 5.Jednostka w grupie, 6.Proces wywierania wpływu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. System medialny Stanów Zjednoczonych, 2. System medialny Wielkiej Brytanii, 3. System medialny Niemiec, 4. System medialny Francji, 5. System medialny Hiszpanii, 6. System medialny Federacji Rosyjskiej, 7. System medialny Japonii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Narzędzia wpływu; Reguła wzajemności, Zaangażowanie i konsekwencja; Społeczny dowód słuszności; Lubienie i sympatia; Autorytet; Niedostępność; Wpływ w mgnieniu oka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Narzędzia wpływu; Reguła wzajemności, Zaangażowanie i konsekwencja; Społeczny dowód słuszności; Lubienie i sympatia; Autorytet; Niedostępność; Wpływ w mgnieniu oka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Zarządzanie sytuacjami problemowymi: 1. Ukierunkowanie na otoczenie, 2. Podstawy zarządzania sytuacjami problemowymi, 3. Model zarządzania sytuacjami problemowymi, 4. Ignorowany problem to pewnik kryzysu, 5. Wdrożenie programu zarządzania sytuacjami problemowymi. Cz. II Zarządzanie kryzysem: 6. Sytuacja wymknęła się spod kontroli - co teraz?, 7. Percepcja to rzeczywistość, 8. Sytuacja kryzysowa a media, 9. Perspektywa prawna, 10. Planowanie tego, co może się zdarzyć, 11. Zarządzanie komunikacją w kryzysie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pracownik organizacji - człowiekiem dorosłym, 2. Współczesne paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, 3. Ewolucja podejścia do zarządzania zasobami ludzkimi, 4. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi jako funkcja menedżerska, 6. Kierowanie ludźmi w przekształcających się organizacjach, 7. Proces komunikowanie się w organizacji, 8. Rozwój i kariera w organizacji, 9. Szkolenie w firmie, 10. System motywowanie w przedsiębiorstwie, 11. Zarządzanie przez kulturę, 12. Zarządzanie wiedzą w organizacji, 13. Budowanie zespołów w organizacji, 14. Kierowanie zespołem zadaniowym w organizacji, 15. Konflikty w organizacji, 16. Rola kultury w zarządzaniu różnorodnością narodową
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. menedżerowie i ich zadania w nowoczesnej organizacji, 2. Zachowania i uczestnictwo ludzi w organizacji, 3. Przywództwo wyzwaniem dla współczesnego kierownika, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji, 5. Determinanty zarządzania zasobami ludzkimi w procesie transformacji, 6. Planowanie zatrudnienia i pozyskiwanie pracowników sprzyjających powodzeniu organizacji, 7. Kierowanie zespołami pracowniczymi, 8. Ocenianie i rozwój pracowników, 9. Wynagradzanie pracowników, 10. Proces komunikowania się w przedsiębiorstwie, 11. rozwiązywanie konfliktów w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie ; Cz.I Jak przemawiać publicznie i krytycznie słuchać : 1. Odpowiedzialność mówcy w czasach podziałów społecznych ; 2. Początek , czyli gdzie zaczyna się odpowiedzialność ; 3. Krytyczny odbiór wygłaszanych tekstów ; 4. Przemawianie publiczne a życie kulturalne . Cz.II Odpowiedzialność mówcy a planowanie i przygotowanie przemowy : 5. Jak zrozumieć publiczność ; 6. Szukanie materiałów ilustrujących ; 7. Wykorzystanie materiałów ilustrujących ; 8. Organizacja przemówienia i sporządzenie konspektu ; 9. Wprowadzenie i zakończenie przemówienia . Cz.III Odpowiedzialna prezentacja : 10. Jak nadać przemówieniu kształt językowy ; 11. Jak wygłaszać przemówienie ; 12. Jak posługiwać się pomocami wizualnymi . Cz.IV Rodzaje przemówień publicznych : 13. Przemówienia mające na celu informować ; 14. Przemówienia mające na celu przekonywać ; 15. Argumentacja i myślenie krytyczne .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Doktryny medialne i etyka zawodowa, 2. Systematyka źródeł informacji dziennikarskiej - teoria i praktyka, 3. Wokół tematów historycznych, 4. Dziennikarstwo śledcze, 5. Literatura (dla dziennikarza) informacją "wyższego piętra", 6. Czy i jak korzystać z materiałów public relations
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej