Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(26)
Forma i typ
Książki
(24)
Czasopisma
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(20)
tylko na miejscu
(19)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Czytelnia
(19)
Autor
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Anuszewska Izabella
(1)
Badora Sylwia
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Bednarek Hanna
(1)
Bobrowicz Maciej
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czopek Jakub
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Degen Ursula
(1)
Dominick Joseph R
(1)
Dorobek Rafał
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dąbrowa Ewa
(1)
Fiodorow Patrycja
(1)
Flores Suzana E
(1)
Gmerek-Rajchel Maria
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabka Robert Ireneusz. Lekotr
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gurba Ewa
(1)
Hallada Marek
(1)
Izdebski Mateusz
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jankowska Dorota
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jong Peter De
(1)
Juszczyk Stanisław
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Karłowicz Tadeusz
(1)
Kassay Štefan
(1)
Katolicki Rafał
(1)
Kim Berg Insoo
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kocór Maria
(1)
Kondak Anna
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Korombel Anna
(1)
Kosmala Janina
(1)
Kosz-Szumska Justyna
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalik-Paluch Katarzyna
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Krakowska Monika
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Madyda Aneta
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Mamroł Andrzej
(1)
Marzec Danuta
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Miotk Anna
(1)
Mojkowska Katarzyna
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Musiał Emilia
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Ostrowska Małgorzata
(1)
Ostrowski Kazimierz
(1)
Parkes Aneta
(1)
Perchthaler Arleta
(1)
Prokopenko Olha V
(1)
Przewoźnik Sylwia
(1)
Rzewucka Paulina
(1)
Satir Virginia
(1)
Shkola Viktoriia Yu
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Spitzberg Brian H
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Szymański Wojciech
(1)
Szymonik Andrzej (1952- )
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Tobiasz Magdalena
(1)
Turk Christopher
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Urbańska Magda
(1)
Waloszek Danuta (1947- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Temat
Komunikacja społeczna
(20)
Środki masowego przekazu
(7)
Public relations
(5)
Opinia publiczna
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Socjotechnika
(4)
Stosunki interpersonalne
(4)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Perswazja
(3)
Prezentacje i wystąpienia
(3)
Retoryka
(3)
Autoprezentacja
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Dziennikarze
(2)
Innowacje
(2)
Kadry
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Menedżerowie
(2)
Metody badawcze
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczyciele
(2)
Psychoterapia
(2)
Public relations w internecie
(2)
Rozmowa
(2)
Uczniowie
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Badania naukowe
(1)
Barwy
(1)
Blogi
(1)
Controlling
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Dialog społeczny
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dyskusja
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
E-learning
(1)
Edukacja informacyjna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Egalitaryzm
(1)
Facebook
(1)
Filozofia dialogu
(1)
Fonoholizm
(1)
Gospodarka
(1)
Grupy społeczne
(1)
Hermeneutyka
(1)
Historia wychowania
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Język
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt -- badanie -- metody
(1)
Konflikt szkolny
(1)
Kryzys edukacji
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Mediacja szkolna
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Motywacja pracy
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Multimedia
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Negocjacje
(1)
Nieruchomości
(1)
Odpady
(1)
Państwowa Komunikacja Samochodowa
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Poczucie własnej skuteczności
(1)
Pokolenie Z
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Postawy
(1)
Praca socjalna
(1)
Private equity
(1)
Profilaktyka szkolna
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Przywództwo
(1)
Radiofonia
(1)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
1. Komunikacja werbalna . 2. Publiczność . 3. Wybór , rozplanowanie i aranżacja materiału . 4. Początek , środek i koniec . 5. Notatki . 6. Nerwy - problem wiarygodności . 7. Czas trwania wystąpienia . 8. Intonacja i gra głosem . 9. Komunikacja niewerbalna . 10. Fizyczne środowisko - aranżacja pomieszczeń . 11. Pomoc wzrokowa . 12. Sztuka przekonywania . 13. Czas na pytanie : prowadzenie dyskusji w grupie i odpowiadanie na pytania . 14. Wnioski .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dylemat- nowa twarz dialogu; 1. Dialog w człowieku: Wychowanie jako spotkanie osób; Pedagogika dialogu-filozoficzne inspiracje i perspektywy; Dojrzałość osobowa w perspektywie dialogu; Dialog osobowym horyzontem rozumienia człowieka; Dialog i dialogiczność szansą etyki w ponowoczesnym społeczeństwie; Dialogiczny fenomen (roz)mowy ; Dialog w obszarze języka sztuki; 2. Edukacja wobec dialogu- dialog w edukacji: Bariery dialogu w edukacji; Dialog w sytuacjach zabawy jako czynnik stymulujący rozwój dzieci przedszkolnych; Edukacja w dialogu- w "ALA" autorskich liceach artystycznych we Wroclawiu; Dialog w edukacji akademickiej; Studenci o spotkaniu jako kategorii pedagogicznej; Dialog w doświadczeniu studentów i absolwentów Akademii Pedagogiki Specjalnej; Obszary napięć w dialogu akademickim w opinii studentów pedagogiki i teologii; Dialog w edukacji ustawicznej dorosłych; 3. Dialog w świecie współczesnym: Czemu dialog ma służyć i czego powinien dotyczyć? Kilka uwag o dialogu we współczesnej filozofii polityki; Dialog sfałszowany. Rozważania o edukacji, fundamentalizmie i komunikacji społecznej inspirowane myślą Nietzschego i Wittgensteina; O braku rzeczywistego dialogu pomiędzy Zachodem i Islamem w kontekście publikacji karykatur Mahometa; O możliwościach urzeczywistnienia idei dialogu międzykulturowego w koncepcji trans kulturowości; Edukacja międzykulturowa jako obszar napięć i dialogu; Wartość dialogu dla poczucia bezpieczeństwa kulturowego; Dialog i komunikacja w małżeństwie i rodzinie; Współpraca międzysektorowa na rzecz osób niepełnosprawnych- rzeczywistość czy fikcja; Możliwość dialogu w przestrzeni medialnej na przykładzie społecznego znaczenia nekrologów prasowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
DVD
W koszyku
1. Od rozwiązania problemów do budowania rozwiązań, 2. Budowanie rozwiązań:podstawy, 3. Umiejętności służące postawie niewiedzy, 4. Rozpoczynanie.Jak zwracać uwagę na to,czego chce klient, 5. Jak wzmacniać to,czego chce klient:pytanie o cud, 6. Poszukiwanie wyjątków:budowanie na mocnych stronach i sukcesach klienta, 7. Formułowanie informacji zwrotnych dla klientów, 8. Kolejne sesje:odkrywanie,wzmacnianie i mierzenie postępów klienta, 9. Wywiad z klientem niedobrowolnym:dzieci,diady i klienci niedobrowolni, 10. Prowadzenie wywiadu w sytuacji kryzysowej, 11. rezultaty, 12. Wartości zawodowe a ludzka różnorodność, 13. Praktyka w instytucji,grupie i środowisku, 14. Implikacje teoretyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
I. Nauka a badania; Elementy badań; Etyka badań; Próbkowanie. II. Strategie badań: Metoda badań jakościowych; analiza treści; Badania sondażowe; Badania longitudinalne; Badania doświadczalne. III. Analiza danych: Wprowadzenie do statystyki; Sprawdzanie hipotez; Podstawowe procedury statystyczne. IV. Zastosowanie badań: Badania mediów drukowanych; Badania mediów elektronicznych; Badania reklamy; Badania public relations; Badania środków masowego przekazu a Internet
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz. I podstawy komunikacji: 1. Wprowadzenie do komunikacji, 2. Model kompetencji komunikacyjnej, 3. Spostrzeganie, 4. Język, 5. Komunikacja niewerbalna, 6. Słuchanie, 7. Kompetencja w komunikacji internetowej, Cz.II Komunikacja interpersonalna: 8. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 9. Związki międzyludzkie a wiedza, 10. Związki międzyludzkie a umiejętności. Cz. III Komunikacja w małej grupie, 11. Komunikacja w małej grupie a motywacja, 12. Podejmowanie decyzji, 13. Przywództwo, czyli zarządzanie relacjami w grupie. Cz. IV przemawianie publiczne, 14. Wprowadzenie do przemawiania publicznego, 15. Przygotowanie wystąpienia publicznego, 16. Prezentacja wystąpienia, 17. Wystąpienia informacyjne, 18. Wystąpienia perswazyjne. Dodatek: Kompetentne prowadzenie wywiadów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podmiotowość wychowanka w szkole. Zagadnienia teoretyczne, 2. Znaczenie dialogu w wychowaniu, 3. Metodologiczne podstawy badań, 4. Komunikacja i podmiotowość w praktyce pedagogicznej, 5. Środki komunikacji społecznej we współczesnej szkole, 6. Komunikacja zaburzona oraz sposoby jej przeciwdziałania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Potęga perswazji. 2. Dwanaście uniwersalnych praw skutecznej perswazji. 3. Prawo dysonansu. Sekretem jest nacisk wewnetrzny 4. Prawo zobowiązania. jak sprawić, by każdy chciał ci oddac przysługę. 5. Prawo dobrego kontaktu. Zaraźliwe współdziałanie 6. Prawo aprobaty społecznej. Sztuka nacisku społecznego7. Prawo niedoboru. Spraw, by ludzie natychmiast podejmywali decyzje 8. Prawo doboru słów. Potega języka 9. Prawo kontrastu. Jak stworzyć dodatkową wartość 10. Prawo oczekiwań. Potęga sugestii. 11. Prawo zaangażowania. Wzbudzaj i podsycaj ciekawość. 12. Prawo poczucia wartości. W jaki sposób pochwały wyzwalają energię. 13. Prawo skojarzeń. Stwórz klimat. 14. Prawo równowagi. Logiczny umysł kontra emocjonalne serce. 15. Lista kontrolna opracowywana przed przeprowadzeniem procesu perswazji. Sekrety sztuki wywierania wpływu dla zaawansowanych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania w public relations : wprowadzenie / Anna Miotk. - Warszawa : Difin , 2012. - 231, [1] s. : rys. ; 23 cm.
1. Badania w public realtions; 2. Prowadzenie badań; 3. Praktyczne aspekty realizacji badań; 4. Metody i techniki badawcze stosowane w public relations; 5. Jak zmierzyć efekty działań PR; 6. Mierzenie skuteczności różnych narzędzi PR; 7. Dlaczego pomiar Pr sprawia tyle problemów?; 8. Jak robią to inni? Rozwiązania stosowane na rynkach zagranicznych; 9. Jak to się robi w Polsce?; 10. Nowe trendy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sfejsowani / Suzana E. Flores ; przekł. Katarzyna Mojkowska. - Warszawa : MUZA SA, 2017. - 298, [6] s. : il. ; 23 cm.
Zawiera: Przedmowa. Wprowadzenie. Rozdział pierwszy. Relacje z innymi w erze cyfrowej: Przed zachodem słońca; Wirtualny czy rzeczywisty?; Występując dla mas; Narodziny mediów społecznościowych; Haczyk; Tracąc kontakt z rzeczywistością. Rozdział drugi. Czy ja i moje zdjęcie profilowe to jedno i to samo: Facebook a nasze poczucie tożsamości; Wyrażanie siebie czy retusz; Nawiązywanie relacji, gdy zasłaniamy się maską; Kontakt czy kontrola; Facebookowy avatar – nowa gwiazda reality show; I co teraz. Rozdział trzeci. Wszystko, co umieszczam na mojej ścianie, jest prywatne, prawda?: Prywatność a ustawienia Facebooka; Co o mnie myślisz; Czy to jest tego warte; Niekontrolowana siła; Wielbi Brat; Bang with friends; Czy możemy prowadzić życie społeczne, zachowując prywatność; I co teraz? Rozdział czwarty. Ilu masz znajomych: Nawiązywanie relacji w czasach mediów społecznościowych; Kiedy przyjaźnie z Facebooka wywierają wpływ na te prawdziwe; Rozwiązywanie konfliktu; Zaraz, zaraz! Wyrzucił mnie ze znajomych?!; Zasady usuwania z listy znajomych; Usuwać czy nie usuwać; I co teraz? Rozdział piąty. Związek? „To skomplikowane”: Miłość, romans i flirt na Facebooku; Catfish – nowa generacja oszustów; Ale ona jest tylko moją „znajomą”!; Miłość nie jest skomplikowana, ale ludzie już tak; Zachowaj swoje prywatne życie dla siebie; Facebook: wspieramy stalkerów od 2004 roku; I co teraz? Rozdział szósty. Nastoletnie kliki klikają: Wyjątkowe wyzwania, jakie stawia Facebook przed nastolatkami; „Cyfrowi Tubylcy”; Nie tylko Facebook; Nowy autoportret; Seks, kłamstwa i osie czasu; Millenialsi i śmierć prywatności; Cyberprzemoc; Gdy cyberprzemoc już się zacznie; Co możemy zrobić my, rodzice; I co teraz? Rozdział siódmy. Gdy masz takich przyjaciół, po co ci wrogowie: Ciemna strona Facebooka: Manipulatorzy emocjonalni oraz psychiczne szkody, jakie wyrządzają; Sabotażysta; Narcyz; Cierpiętnicy; Uwodziciel; Stalker; Psychologiczne konsekwencje działania Manipulatorów Emocjonalnych; I co teraz? Rozdział ósmy. Jak skombinować działkę Facebooka: Uzależnienie w erze mediów społecznościowych; Efekt automatu do gier; FOMO; Na krok za nowym „polubieniem” lub „obserwującym”; Każdy jest fotografem; Sfejsowani; Prawo a uzależnienie; Sprytny rozpraszacz; Co ma z tym wspólnego mózg; Psychologia uzależnienia; Klatka Skinnera; Co robić, jeśli jesteś sfejsowany; To nie Facebook jest problemem; dowiedz się, co nim jest; Chwila wytchnienia od Facebooka. Rozdział dziewiąty. Lubisz mnie… naprawdę mnie lubisz!: Poszukiwanie aprobaty i potwierdzenia na Facebooku; Porcja mocy dla ego; Zdrowe dowartościowanie na Facebooku; Czy dowartościowanie na Facebooku się liczy; Niezdrowe dowartościowywanie się na Facebooku; I co teraz? Rozdział dziesiąty. Zameldować się bez wymeldowania: Korzystaj z Facebooka tak, by on Cię nie wykorzystał; Domowe szczęście: pewien dobry uczynek, który stał się viralem w Stanach Zjednoczonych; Wiedza to połowa walki; Inwazja porywaczy ciał; Prywatność: mój dom jest twoim domem; To co, jestem czy nie jestem na moim zdjęciu profilowym; I co teraz? Nie istnieje żaden haczyk. Aneks. Studia przypadków. Podziękowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Firma prawnicza w UE)
R.I O mediacji; 1. Konflikty, 2. Mediacja, 3. Mediator. R.II O przekonywaniu; 1. Wstęp do części drugiej, 2. O retoryce-sztuce przekonywania, 3. Rodzaje wypowiedzi perswazyjnych, 4. Strategie perswazji, 5. Czynniki skupienia uwagi w wystąpieniach perswazyjnych, 6. Techniki przekonywania, 7. Metaprogramy-jak ludzie podejmują decyzje. Załącznik 1 Projekt zmian w KC i KPC dotyczący mediacji gospodarczej wraz z uzasadnieniem (stan prawny na 3.12.2003 r.). Załącznik 2 Zielona Księga Komisji Europejskiej o alternatywnych metodach rozwiązywania sporów cywilno-i handlowoprawnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Rodziny)
Cz.I Teoria rodziny: 1. Dlaczego terapia rodzinna?, 2. Niska samoocena a wybór partnera?, 3. Odmienność nieporozumienie, 4. Napięcia oddziałujące na współczesną rodzinę, 5.Rozczarowanie małżeństwem i jego konsekwencje dla dziecka, 6. Czego każde dziecko potrzebuje, by nabrać pewności siebie, 7. Rodzinny trójkąt - mała dygresja. Cz.II Teoria komunikacji: 8. Komunikacja: proces wysyłania i odbioru informacji, 9. Komunikacja: werbalne i niewerbalne procesy wysuwania żądań. Cz.III Teoria i praktyka terapii: 10. Podstawowe pojęcia terapii, 11. Początek terapii, 12. Wykorzystanie chronologii życia rodziny, 13. Włączenie dzieci do terapii rodziny, 14. Rola terapeuty oraz techniki terapeutyczne, 15. Integrowanie modeli i dyscyplin. Cz.IV Kiedy spotkam człowieka, Cz.V Włączanie szerszego systemu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Poradnik: 1. Istota Public Relations, 2. Budowanie wizerunku publicznego - przegląd narzędzi PR, 3. Media relations jako instrument kreowania wizerunku publicznego, 4. Konferencje prasowe, 5. Business lunch, 6. Wywieranie wpływu przez ubiór,7. Budowanie własnego wizerunku - rola kanałów komunikacji, 8. Budowanie własnego wizerunku - wystąpienia publiczne, 9. Wyborcze media realtions. Cz. II Warsztat 10. Doskonalenie umiejętności z zakresu kreowania wizerunku - propozycje ćwiczeń
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Public relations w ujęciu społecznym. W kierunku nowej koncepcji komunikowania instytucjonalnego; 2. Uwarunkowania public relations szkół wyższych w Polsce; 3. Założenia, cele i organizacja działań public relations w uczelniach- rozwiązania modelowe a praktyka społeczna; 4. Uczelnia w systemie społeczno-politycznym; 5. Instrumenty akademickiego public relations; 6. Rola PR w budowaniu wspólnoty akademickiej; 7. Public relations uczelni w procesach agregowania kapitału społecznego. Przykłady dobrych praktyk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie Rozdział 1. Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu 1.1. Geneza wirtualności 1.2. Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu 1.3. Pomiar wirtualności Rozdział 2. E-kultura jako forma kultury organizacyjnej – ujęcie teoretyczno-metodyczne 2.1. Kultura organizacyjna – definicje i wymiary 2.2. E-kultura – istota i charakterystyka 2.3. Wymiary e-kultury Rozdział 3. Metodyka badania e-kultury 3.1. Struktura procesu badawczego 3.2. Metodyka ilościowych badań empirycznych wirtualności i e-kultury Rozdział 4. Model e-kultury organizacji IT działających w Polsce 4.1. Empiryczna weryfikacja modelu e-kultury 4.2. Analiza związków wirtualności z e-kulturą 4.3. Wnioski z interpretacji związków wirtualności z poszczególnymi wymiarami e-kultury na podstawie wyników wnioskowania statystycznego Rozdział 5. Praktyki zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze – badania jakościowe 5.1. Wywiad jakościowy 5.2. Raport z wywiadów jakościowych 5.3. Interpretacja wywiadów jakościowych na temat praktyk zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze 5.4. Wskazówki dla działów personalnych dotyczące wdrożenia e-kultury 5.5. Słabe strony e-kultury Rozdział 6. Wnioski i rekomendacje; Załącznik; Studium przypadku praktyk zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze w wybranej organizacji; Bibliografia; Streszczenia; Wykaz tabel; Wykaz wykresów i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : PLACET, 2005. - 927 s. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Radio lokalne a wspólnota lokalna w Polsce, 2. Charakterystyka wybranej społeczności, 3. Propozycja oferty medialnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 4/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Innowacje i działalność innowacyjna polskich przedsiębiorstw w świetle krajowych i zagranicznych badań; Źródła finansowania działalności innowacyjnej w Polsce; The investment processes in the state: national practices and international experience; Przykład nieefektywnej zmiany w przedsiębiorstwie w aspekcie retrospekcji działalności PKS; Zasady negocjowania w sytuacjach kryzysowych; Znaczenie narzędzi analitycznych w skutecznym zarządzaniu sklepem internetowym i stopień ich wykorzystania przez właścicieli e-sklepów; Komunikacja poprzez bloga osobistego i jej wartość dla interesariuszy. Wyniki badań; Rola podejścia analitycznego w planowaniu kosztów działalności operacyjnej przedsiębiorstwa; Zmiany w systemie zarządzania jednostkami ochrony zdrowia; Rola ubezpieczeń w zarządzaniu ryzykiem przedsiębiorstwa; Zarządzanie talentami w organizacjach non-profit na przykładzie Związku Harcerstwa Polskiego; Efektywność wybranych elementów systemu motywacyjnego w opinii zawodników sportów drużynowych; Wybrane problemy przechowalnictwa towarów w magazynach; Sieciowy system wytwarzania w warunkach koopetycji sektorowej; Resource-efficient and energy-efficient changes in waste oils management; Rozwój kariery zawodowej kobiet województwa śląskiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Gatunek
Wstęp. Część I. Organizacja pracy w szkole. Rozdział 1. Szkoła równych szans? (raport z badań wśród nauczycieli). Rozdział 2. Mediacje w szkole jako forma wsparcia w środowisku oświatowym – w opiniach młodzieży akademickiej. Rozdział 3. Siła czy wytrwałość? – Pytania o czynniki warunkujące poczucie sprawstwa. Rozważania w świetle wyników badań własnych. Rozdział 4. Tworzenie projektu edukacyjnego – współdziałanie czy zakamuflowana praca indywidualna? Rozważania w kontekście wyników badań własnych. Rozdział 5. Problemy kierowania szkołą na łamach „Nowej Szkoły” (1945-2017). Część II. Kompetencje i obszary pracy nauczyciela we współczesnej szkole. Rozdział 1. Znane i nieznane wymiary innowacji nauczycielskiej. Kontekst badawczy. Rozdział 2. Wspierające wymiary komunikacji językowej w praktyce edukacyjnej szkoły i w pracy dydaktyczno-wychowawczej nauczyciela. Rozdział 3. Pedagogiczne uwarunkowania relacji interpersonalnych rodziców i nauczycieli wybranych szkół podstawowych. Rozdział 4. Znaczenie dotyku w edukacji. Model węgierski. Część III. Potencjał edukacji przedszkolnej i zintegrowanej. Rozdział 1. Prawo dziecka do nauki w edukacji wczesnoszkolnej. Rozdział 2. „What we will learn in our youth…” – that it to say, to reasonably support the development of a child’s creative potential. Rozdział 3. Dyscyplina w przedszkolu – wspólne ustalanie zasad czy narzędzie do kierowania grupą? Rozdział 4. Wartości estetyczne przyrody w wytworach plastycznych uczniów kończących edukację wczesnoszkolną. Część IV. Edukacja medialna w instytucjach edukacyjnych. Rozdział 1. Edukacja w społeczeństwie technokratycznym i informacyjnym. Spojrzenie krytyczne i horyzontalne. Rozdział 2. Edukacja cyfrowa, czyli jaka? Rozdział 3. Emocjonalne funkcjonowanie „cyfrowych” uczniów we wczesnym wieku szkolnym. Rozdział 4. Profilaktyka i terapia fonoholizmu wśród uczniów szkół podstawowych. Rozdział 5. Poszukiwanie informacji przez studentów – raport z badań pilotażowych. Rozdział 6. Uczenie się nie musi być monochromatyczne. Kolor jako czynnik mogący wspomagać uczenie się. Część V. Młodzi dorośli jako podmiot oddziaływań edukacyjnych. Rozdział 1. Przeżycie – przebudzenie – przemiana. Inicjacyjne dynamizmy egzystencji ludzkiej w motywowaniu studentów pedagogiki i pracy socjalnej do (samo)doskonalenia kompetencji hermeneutycznych. Rozdział 2. Pojęcie wdzięczności w opinii osób u progu dorosłości. Rozdział 3. Inteligencja emocjonalna studentów – przyszłych nauczycieli. Rozdział 4. Wybrane problemy aktywności fizycznej studentów Uniwersytetu Mikołaja Kopernika – kontekst doświadczeń sportowych i wychowania rodzinnego. Rozdział 5. About the need of preparation of candidates for teachers for cooping with stress at school and supporting students in this range.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej