Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(75)
IBUK Libra
(2)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(75)
Publikacje naukowe
(15)
E-booki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(58)
dostępne
(43)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(45)
Czytelnia
(58)
Autor
Godzic Wiesław (1953- )
(4)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(3)
Sokołowski Marek
(3)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(2)
Gajda Janusz
(2)
Gontarz Beata
(2)
Hopfinger Maryla
(2)
Kempna-Pieniążek Magdalena
(2)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(2)
Maj Anna
(2)
Sikorski Czesław (1943- )
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Szczęsna Ewa
(2)
Andrzejewski Bolesław
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Baran Stanley J
(1)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bendyk Edwin
(1)
Bernatowicz Małgorzata
(1)
Białek-Szwed Olga
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Bielecka-Prus Joanna
(1)
Bokszański Zbigniew
(1)
Bolten Jürgen
(1)
Borkowski Igor
(1)
Borkowski Jan (pedagogika)
(1)
Bucholc Marta (1978- )
(1)
Buchowski Michał
(1)
Bukowski Zbigniew
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Burszta Wojciech J. (1957-2021)
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cichy Diana
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Davis Dennis K
(1)
Dayan Daniel (1943- )
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Doliwa Urszula
(1)
Dudek Krystian
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dziekońska Joanna
(1)
Filiciak Mirosław
(1)
Francuz Piotr
(1)
Golka Bartłomiej (1934- )
(1)
Gołębiewska Maria
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gwóźdź Andrzej
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Hall Edward T. (1914-2009)
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Jenkins Henry (1958- )
(1)
Jung Bohdan
(1)
Jung Bohdan (1953- )
(1)
Katz Elihu (1926- )
(1)
Kempa Ewa
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Kot Wiesław
(1)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kołak Przemysław
(1)
Krannich Marek
(1)
Kurz Iwona (1972- )
(1)
Kwiatkowska Paulina (1979- )
(1)
Kłoskowska Antonina
(1)
Leach Edmund
(1)
Li Charlene
(1)
Markiewicz Katarzyna
(1)
McQuail Denis (1935-2017)
(1)
Melosik Zbyszko (1956- )
(1)
Miczka Tadeusz
(1)
Mielnik Izabela
(1)
Mikułowski Pomorski Jerzy
(1)
Nass Clifford
(1)
Nieć Mateusz
(1)
Nowakowski Radosław (1955- )
(1)
Nowicka Marzenna (1962- )
(1)
Okręglicka Małgorzata
(1)
Olejniczak-Szuster Katarzyna
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Pisarek Walery
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Reeves Byron
(1)
Sadza Agata
(1)
Sawisz Anna
(1)
Sekuła Elżbieta A
(1)
Siemieńska Katarzyna
(1)
Socha Irena (1946- )
(1)
Staniszewski Michał
(1)
Stasiuk Karina
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Stolarska Elżbieta
(1)
Szczerkowska Hanna
(1)
Szopski Marek
(1)
Sztompka Piotr (1944- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(55)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(77)
Rosja
(1)
Język
polski
(76)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(46)
Kultura masowa
(29)
Środki masowego przekazu
(29)
Kultura
(14)
Kultura organizacyjna
(11)
Kultura audiowizualna
(10)
Telewizja
(7)
Reklama
(6)
Socjologia kultury
(6)
Internet
(5)
Edukacja medialna
(4)
Kadry
(4)
Nowe media (komunikacja)
(4)
Public relations
(4)
Społeczeństwo
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Antropologia mediów
(3)
Antropologia społeczna
(3)
Globalizacja
(3)
Interakcje społeczne
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(3)
Menedżerowie
(3)
Multimedia
(3)
Pedagogika medialna
(3)
Studenci
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Wychowanie
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Dziennikarstwo
(2)
Etyka biznesu
(2)
Innowacje
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Język
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja drogowa
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikacja społeczna -- a wychowanie
(2)
Kultura masowa -- a wychowanie
(2)
Media społecznościowe
(2)
Mężczyzna
(2)
Naród
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Nieruchomości
(2)
Opinia publiczna
(2)
Organizacja
(2)
Organizacje
(2)
Praca
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przywództwo
(2)
Płeć
(2)
Reality show
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Struktura społeczna
(2)
Symbole
(2)
Sztuka
(2)
Technika a kultura
(2)
Teoria komunikacji i mediów
(2)
Uprzedzenia
(2)
Wizerunek uczelni
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zatrudnienie
(2)
Antropologia słowa
(1)
Antropologia wizualna
(1)
Bernstein, Basil B. (1924-2000)
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Budownictwo
(1)
Budżety gminne
(1)
Controlling
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Cyfrowi tubylcy
(1)
Czas
(1)
Czasopisma
(1)
Decyzje
(1)
Dyskusja
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Edukacja muzyczna
(1)
Ekonomika
(1)
Elita władzy
(1)
Estetyka
(1)
Etyka dziennikarska
(1)
Ewidencja ludności
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Feminizm
(1)
Film
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gatunki medialne
(1)
Gender
(1)
Geodezja
(1)
Informacja
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Temat: dzieło
Big Brother
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Niemcy
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(11)
Podręcznik
(9)
Monografia
(6)
Opracowanie
(6)
Esej
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Program telewizyjny
(1)
Szkic
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(21)
Socjologia i społeczeństwo
(15)
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Edukacja i pedagogika
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
78 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Instytutu Prawa Własności Intelektualnej UJ / red. Janusz Barta ; Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ ; Zeszyt 90)
1. Konstytucyjna zasada wolności prasy i jej ograniczenia, 2. Dziennikarskie prawo do informacji jako środek dochodzenia prawdy, 3. Organizacja działalności prasowej, 4. Środki masowego komunikowania, 5. Przestępstwo prasowe jako skutek działalności dziennikarskiej, 6. Część jako dobro prawnie chronione, 7. Znamiona zniesławienia w środkach masowego komunikowania, 8. Odpowiedzialność za zniesławienie w środkach masowego komunikowania, 9. Okoliczności wyłączające odpowiedzialność za zniesławienie w środkach masowego komunikowania, 10. Kary i środki karne za zniesławienie popełnione w środkach masowego komunikowanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie Rozdział 1. Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu 1.1. Geneza wirtualności 1.2. Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu 1.3. Pomiar wirtualności Rozdział 2. E-kultura jako forma kultury organizacyjnej – ujęcie teoretyczno-metodyczne 2.1. Kultura organizacyjna – definicje i wymiary 2.2. E-kultura – istota i charakterystyka 2.3. Wymiary e-kultury Rozdział 3. Metodyka badania e-kultury 3.1. Struktura procesu badawczego 3.2. Metodyka ilościowych badań empirycznych wirtualności i e-kultury Rozdział 4. Model e-kultury organizacji IT działających w Polsce 4.1. Empiryczna weryfikacja modelu e-kultury 4.2. Analiza związków wirtualności z e-kulturą 4.3. Wnioski z interpretacji związków wirtualności z poszczególnymi wymiarami e-kultury na podstawie wyników wnioskowania statystycznego Rozdział 5. Praktyki zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze – badania jakościowe 5.1. Wywiad jakościowy 5.2. Raport z wywiadów jakościowych 5.3. Interpretacja wywiadów jakościowych na temat praktyk zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze 5.4. Wskazówki dla działów personalnych dotyczące wdrożenia e-kultury 5.5. Słabe strony e-kultury Rozdział 6. Wnioski i rekomendacje; Załącznik; Studium przypadku praktyk zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze w wybranej organizacji; Bibliografia; Streszczenia; Wykaz tabel; Wykaz wykresów i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rzeczywistość telewizyjnych dyskursów - fenomenologia telewizyjnego medium; 2. Transformacja telewizji - telemorfoza oraz status telewizji; 3. Self-Television - autoreferencyjna natura telewizji; 4. Telewizja śniadaniowa - koncepcje telewizji bezpośredniego przekazu; 5. Telewizja rozrywkowa- rozrywkowa koncepcja telewizji; 6. Teleporadnictwo - kultywacja i znaczenia zmian w życiu indywidualnym oraz społecznym; 7. Teleinterwencjonizm - wizualizacja i inscenizacja problematyki społecznej i instytucjonalnej; 8. Telesocjonwesy - wyjaśnienie i interpretacja rzeczywistości; 9. Teleświat medyczny - medykalizacja codzienności i diagnozowanie stanu organizmu społecznego; 10. Telekulinaria - popularyzacja gotowania w telewizji; 11. Telewizyjni bohaterowie Kasia i Tomek- negocjacyjny styl życia w kulturze konsumpcyjnej; 12. Telewizyjne pokolenie "Magdy M." - styl życia reprezentantów pokolenia trzydziestolatków; Zakończenie: Telewizja w metaforach codzienności - społeczny i kulturowy fenomen telewizji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Funkcje komunikacji społecznej, 2. Komunikacja między kulturowa w kontekście integracji europejskiej, 3. Reguły i działania komunikacyjne w sferze publicznej świat a społecznego, 4. Mediacje jako element komunikacji politycznej w społeczeństwie obywatelskim, 5.Zaufanie jako podstawa kapitału społecznego, 6. Polskie przedsiębiorstwa wobec strategii Public relations, 7. Komunikacja polityczna-nowe wyzwania dla aktorów polskiego życia politycznego, 8. Miejsce marketingu społecznego w organizowaniu społeczności lokalnej. Teoria i praktyka , 9. Komunikowanie o problemach społecznych a rozwój społeczności lokalnych, 10. Bariery komunikowania przy rozwiązywaniu problemów społecznych-na podstawie badań
epmirycznych w instytucjach pomocy społecznej, 11.Ge nder w badaniach komunikowania masowego, 12.Językowy i
obrazowy świat kobiet i mężczyzn na przykładzie prasy
rozrywkowej dla nich przeznaczonej, 13.Politycy w ocz ac twórców przekazów medialnych.Wzorzec postulowany, 14.Zachowania społeczne a sfera racjonalnych wyborów-a spekt komunikacji społecznej, 15.Próba przedstawienia procesu negocjacji towarzyszącego wydarzeniom ekonomi czym. 16.Wpływ statusu społeczno-zawodowego rodziców n a dokonywanie przez młodzież wybory edukacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media )
1. Karta kredytowa, 2. Pilot, 3. Lustro i skalpel, 4. Portfel, 5. Książka i czytanie, 6. T-shirt, 7. Curriculum Vitae, 8. Kino domowe DVD, 9. Telefon komórkowy, 10. Przedmioty i seks, 11. Słuchawki, 12. Kaseta magnetofonowa, 13. Zaproszenie "na grilla", 14. Komputer, 15. Joystick
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; 1. Rozwój instrumentarium polityki społecznej na ziemiach polskich do połowy XX wieku; 2. Normatywne i organizacyjne uwarunkowania polityki społecznej; 3. Patologika społeczna jako naukowy instrument polityki społecznej; 4. Edukacja kulturowa narzędziem polityki profilaktyki społecznej; 5. Instrumenty monitorowania i controllingu w uczelniach publicznych; 6. Instrumenty finansowania polityki społecznej; 7. Raportowanie spółek w zakresie społecznie odpowiedzialnego biznesu; 8. Reklama zamknięta w okowach prawa; 9. Policja instrumentem polityki społecznej państwa (na przykładzie problemów nieletnich w powiecie zgierskim); 10. Środki prawne zwalczania przemocy w rodzinie; 11. Między sein a sollen. Tryb określania dóbr chronionych prawem na przykładzie przestępstw i wykroczeń przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji; 12. Polityka karna państwa w aspekcie zwalczania przestępczości przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji; 13. Prawnoadministracyjne instrumenty przeciwdziałania zjawisku niealimentacji; 14. Postępowanie w przedmiocie przymusowego leczenia osób uzależnionych od alkoholu i narkotyków; 15. Instrumenty wspierania zdrowia a polityka społeczne - wybrane problemy; 16. Potrzeba instytucjonalnego wsparcia wobec ludzi z otyłością; 17. Doradztwo i pośrednictwo zawodowe jako instrumenty polityki społecznej; 18. Doradztwo edukacyjno-zawodowe w kontekście projektowania karier na współczesnym rynku pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura-komunikacja-interkulturowość, 2. Nie wiemy, co czynimy: o kulturowych uwarunkowaniach naszego działania, 3. Obchodzenie się z obcym i z obcością, 4. Multikulturowość a interkulturowość do bycia obok siebie do bycia ze sobą, 5. Interkulturowe uczenie się, 6. Porcja informacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I: Komunikacja kulturowa. 1. Pojęcie. 2. Komunikacja i jej nawiązanie. 3. Komunikacja jako spotkanie. 4. Jakie są granice komunikacji? 5. Aktualne problemy komunikacji kulturowej. Rozdział II: Międzynarodowość jako płaszczyzna komunikacji. 1. Międzynarodowość: zmiana perspektywy. 2. Międzynarodowość: dwie jej postaci. 3. Międzypaństwowość czy międzykulturowość? Komunikowanie międzynarodowe jako czynnik stosunków międzynarodowych. 4. Transgraniczność fizyczna i kulturowa. 5. Rola obywatela: dyplomacja obywatelska. 6. Komunikowanie polityczne. 7. Komunikowanie międzynarodowe. 8. Wielokulturowość a międzynarodowość. 9. Komunikacja międzykulturowa. Rozdział III: Ewolucja modeli komunikacji i komunikowania. 1. Tradycyjne modele komunikacji. 2. Późniejsze modele komunikowania. 3. Społeczne funkcje komunikowania. 4. Potrzeba zmiany modelu komunikacji. 5. Zmiany zachodzące w poszczególnych składnikach modeli tradycyjnych. 6. Nowe spojrzenie na akt komunikacji. Rozdział IV: Komunikowanie w zmieniającym się społeczeństwie. 1. Źródła wiedzy o komunikacji międzynarodowej. 2. Najważniejsze amerykańskie badania nad mediami. 3. Badania nad mediami wyrażają społeczną zmianę. Rozdział V: Rola zmysłów w procesie komunikacji. 1. Pierwotny poziom kulturowy. 2. Orientacja proksemiczna - miejsce w przestrzeni. 3. Dotyk. 4. Smak. 5. Węch. 6. Słuch. 7. Wzrok. Przekaz wizualny. Rozdział VI: Kultura a jednostka. 2. Kultura i cywilizacja. 3. Obecność świata materialnego i świata duchowego w kulturze. 4. Kultura jako nastawienie na wartości. 5. Kultura jako komunikacja. 6. Fragmentaryzacja społeczna. Rozdział VII: Kulturowe postacie komunikacji. 1. Style poznawcze. 2. Język. 3. Style komunikacji. 4. Ramowanie medialne. 5. Metafora. 6. Gatunki. 7. Dyskurs. Rozdział VIII: Typy kultur narodowych w perspektywie komunikacji. 1. Charakter społeczny i charakter narodowy. 2. Analiza kultur: dominacja - współistnienie - współpraca. 3. Typy kultur według Geerta Hofstedego. 4. Typy kultur według Alfonsa Trompenaarsa. Rozdział IX: Europejczycy w świetle wymiarów kultury. 1. Wstęp. 2. Źródła zróżnicowań. 3. Inteligencja a różnice zamożności. 4. Narody europejskie w świetle ustaleń Geerta Hofstedego. 5. Kontekst. 6. Preferencje kulinarne. 7. Narody europejskie w świetle badań nad metaforami kulturalnymi. Metafory narodów europejskich. 8. Przykłady dwu narodów europejskich. Rozdział X: Od spotkania kulturowego do wielokulturowości.1. Spotkanie międzykulturowe. 2. Podejście emiczne i etniczne. 3. Obcy. 4. Dzieci trzeciej kultury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Smacznego, 2. Kicz jako problem antropologiczny, 3. Kiczosfery muzyki popularnej, 4. Kicz jako źródełko radości, 5. Bez-granicze kiczu, 6. Wielokulturowość - nowy globalny folkloryzm, 7. Postać anioła w kulturze popularnej, 8. Cała prawda o białych kozaczkach, 9. Polityka, nacjonalizm i kicz. Marija Serifovi kontra Soni Malaj, 10. Prawi jak sztuka. O współczesnym kiczu wnętrzarskim, 11. Zbawienny wpływ kiczu, czyli jeszcze raz o związkach kiczu i religijności ludowej na przykładzie Sanktuarium Licheńskiego, 12. Gra w autentyczność. Rola indywidualności we współczesnej kulturze masowej, 13. So bad.. It's good - obcowanie z filmowym kiczem, 14. Kicz w przedogródkach wiejskich, 15. Kicz prawicowy rodem z pism Krasińskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Role : role męskie, role kobiece, niejasne role kobiet i mężczyzn. 2. Porozumiewanie się kobiet i mężczyzn : komunikowanie się mężczyzn i kobiet, bariery w komunikowaniu się kobiet i mężczyzn. 3. Uważne słuchanie : style słuchania, ukryte przekazy, ukryte programy, czyli mechanizmy obronne, 4. Budowanie zdrowych relacji między kobietą a mężczyzną, 5. Kobieta, mężczyzna i miłość
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Czym jest kultura?, 2.CZym jest komunikowanie, 3.Tożsamość a komunikowanie, 4.Percepcja a komunikowanie, 4.Kultura a zachowanie, 6.Niechęć do innych/obcych, 7.Język a komunikowanie, 8.Komunikowanie niewerbalne, 9.Instytucje społeczne, 10.Kompetentne komunikowanie międzykulturowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. O komunikowaniu. Varia- koncepcje; 2. Media masowe- definicja, o publiczności; 3. Dzieje mediów masowych. Media drukowane- elektroniczne- cyfrowe; 4. Doktryny medialne i rozwiązania normatywne; 5. Funkcjonowanie mediów masowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Komunikowanie w perspektywie dyscyplinarnej (aspekty socjologiczne, psychologiczne i ekonomiczne): Socjologiczna problematyka komunikowania masowego; Psychologiczno-społeczne uwarunkowania procesów komunikowania. Cz. II Analiza procesów komunikowania - zastosowanie praktyczne (komunikowanie się przedsiębiorstwa, polityka medialna, rynek multimediów): Komunikowanie marketingowe; Polityka medialna; Rozwój rynków multimedialnych. Cz. III Przyszłość mediów i komunikowania ( ponowoczesność i media przyszłości): Ponowoczesność i produkt medialny; Przyszłość mediów - media przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2551)
1.Wstęp, czyli życie w wieku komunikacji : Cztery ujęcia kultury, Krytyczny dyskurs kultury, Kultura masowa a zmiany w komunikowaniu, Dyskurs, Działanie komunikacyjne. 2.Habermas, czyli racjonalność komunikacji : Pojęcie działania celowo-racjonalnego, Działanie komunikacyjne
a działanie celowo-racjonlne, Roszczenia ważnościowe a dwa typy działania, Konsens-podstawa działania komu nikacyjnego i teorii krytycznej, Świat życia a działa nie komunikacyjne, Dyskurs-w kierunku komunikacji ide alnej, Idealna sytuacja mówienia a systematycznie zabu rzona komunikacja, Nowy komunikacyjny paradygmat teori i krytycznej, Tendencje kryzysowe we współczesnych spo łeczeństwach, Kolonizacja świata życia jako źródło kry zysów współczesności, Komunikacja a kryzys, Drogi wyj ścia z kryzysu, Etyka komunikacyjna, Polityka, sfera publiczna i mass media, Intelektualista zaangażowany?, Komunikacja, czyli to co daje nadzieję. 2.Foucault, czyli tragedia dyskursu : Metoda, Szaleń stwo, czyli jak działa dyskurs, Pojęcie dyskursu-próba definicji, Słowa i rzeczy-język i dyskurs w centrum a naliz, Powstanie i rozpad podmiotu, Język a instytucje -genealogia władzy, "Zetrzeć podmiot", Seksualność a podmiot, Foucault zmienia poglądy?, A jednak dyskurs.. 3.Postmodernizm, czyli zagubienie w masowości : Czy postmodernizm istnieje?, Postmodernizm a społeczeństwo -postindustrializm, Społeczeństwo postindustrialne a społeczeństwo industrialne-różnice i podobieństwa, Glo balizacja-największa zmora współczesności, Ponowoczes ność i społeczeństwo ponowoczesne, Nowoplemiona-nowe wcielenie tłumu, Kultura masowa a upadek tradycji, Po stmodernizm i znak-utrata zaufania, Jean Baudrillard, czyli tuż przed końcem..., Estetyzacja i konsumpcjo nizm (raz jeszcze)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Pogranicza)
1. Empiryści a racjonaliści. Transakcje ekonomiczne i akty komunikowania; 2. Zagadnienia terminologiczne; 3. Obiekty, wyobrażenia zmysłowe, pojęcia; 4. Sygnały a oznaki; 5. Transformacje; 6. Teorie magii i czarownictwa; 7. Symboliczne uporządkowanie świata tworzonego przez człowieka. Granice w społecznej przestrzeni i czasie; 8. Materialna reprezentacja idei abstrakcyjnych. Kondensacja rytualna; 9. Zespołowe wykonanie utworu muzycznego jako metafora przebiegu rytualnego; 10. Fizjologiczna podstawa relacji znak/symbol; 11. Siatka pojęciowa: czas i przestrzeń jako wzajemne swe reprezentacje; 12. Hierarchia społeczna a usytuowanie w przestrzeni; 13. Przykłady kodowania binarnego; 14. Nakazy i zakazy dotyczące zawierania małżeństw; 15. Logika i mito-logika; 16. Podstawowa kosmologia; 17. Obrzędy przejścia; 18. Logika ofiary; 19. Konkluzja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
Wstęp: "Adoracja przy ołtarzu konwergencji": nowy paradygmat myślenia o przemianie mediów. 1. Spojlowanie programu "Robinsonowie": anatomia wspólnoty wiedzy. 2. Wkupując się do "Amerykańskiego idola": jak nas sprzedano w reality tv. 3. W poszukiwaniu papierowego jednorożca: "Matrix" i opowiadanie transmedialne. 4. "Quentin Tarantino's Star Wars"? Twórczość ludowa a przemysł medialny. 5. Jak Heather nauczyła się pisarstwa: alfabetyzm medialny i wojny o "Harry'ego Pottera". 6. Photoshop dla demokracji: nowe związki polityki i kultury popularnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura masowa, 2. Gra przekazu reklamowego, 3. Egzemplifikacja kultury masowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Kultura organizacyjna w świecie organizacji: Charakterystyka pojęcia kultury organizacyjnej; Definiowanie kultury organizacyjnej; Tożsamość kulturowa uczelni. Rozdział 2. Modele kulturowe, typy kultur organizacyjnych oraz rodzaje orientacji kulturowych: Model kultury organizacyjnej Deale'a i Kennedy'ego; Model kultury organizacyjnej Bleichera; Model kultury organizacyjnej według Ouchiego; Typologie psychologiczne Handy'ego; Model Petersa; Typologia kultur według Hofstedego; Podejście typologiczne Sikorskiego; Orientacje kulturowe Harrisona - Handy'ego; Cechy kultury organizacyjnej. Rozdział 3. Komunikacja w mediach społecznościowych a kultura organizacyjna uczelni: Pojęcie komunikacji i jej główne wymiary; Komunikacja i internet; Web 2.0 a kultura organizacyjna uczelni. Rozdział 4. Kultura organizacyjna i komunikacja w wybranych uczelniach wyższych na podstawie badań: Założenia badawcze; Struktura badanych; Kultura organizacyjna uczelni w opiniach badanych; Postrzeganie systemu komunikacji oraz wykorzystywane formy komunikacji; Wykorzystywane formy komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Naród i etniczność. Obraz Ukrainy w polskiej prasie, studium przypadku. Teoretyczne podstawy analizy stosunków sąsiedzkich, Być mniejszością w większości, Ethnic conflict resolution in scandinavia, Psychologiczny kontekst postaw patriotycznych i nacjonalistycznych. Polityka. The polish presidency: a retrospective, System differences in political elites, Is the united states still a democracy?, Thinking adn (Un)doing: legitimacy deficit and the fall of socialism, Władza i kooperacja, Meandry procesu instytucjonalizacji zachowań wyborczych społeczeństwa polskiego, Kultura. Przegląd poznawczych teorii rozwoju moralnego, Technologie komunikacji a opinia publiczna, Świadkowie Jehowy: charakterystyka wyznania, Wiry globalizacji, Transformacja. Kilka uwag o kryzysach i ich badaniu, Kto jeszcze lubi socjalizm i dlaczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna - Komunikacja medialna - Komunikacja sieci / Tomasz Goban-Klas, Jerzy Jastrzębski, Marek Jeziński, Kazimierz Krzysztofek ; zastępca przewodniczącego Wojciech Muszyński ; przewodniczący rady serii Marek Sokołowski ; Mirosława Wawrzak-Chodaczek)
1. Media XXI wieku. Ciągłość i zmiana: Digitariusze wszystkich sieci łączcie się! Widmo hiperkapitalizmu krąży nad światem; Poprawianie wizerunków w popkulturze i tego konsekwencje; Telewizyjne programy informacyjne w badaniach problemów społecznych; Redefinicja pojęcia czasu i przestrzeni w dobie Internetu; Obecność prawosławia w Internecie- skala i rola; Społeczny i medialny wizerunek skrajnych feministek; E-prasa, e-książka. Gutenberg w notebooku?; Kod konotacyjny w reklamie. Aspekty antropologiczne; Badanie wpływu mediów na przykładzie analizy skuteczności oddziaływania reklamy twórczej; Teoria autorska a kino amerykański w latach 70-tych XX wieku; Uwarunkowania kulturowe wizerunków Indian w kinie amerykańskim; Kompetencje medialne młodzieży: status quo, perspektywy rozwoju; Walory i ograniczenia komunikacji sieciowej; Od telewizora do monitora- zmiana preferencji odbiorczych; 2. Sztuka jako komunikacja. Autor i jego dzieło: Dzieło muzyczne jako komunikat; Miasto jako przestrzeń komunikacyjna w programowych wypowiedziach awangardy literackiej XX wieku; Wolność twórczości artystycznej a ochrona dóbr kultury w świetle prawa; Sztuka interaktywna jako forma psychoterapii; Aktor i widz- relacja intersubiektywności (na przykładzie teatru ruchu); Komunikacja jako sztuka początku XXI wieku- taniec słowa z obrazem; "Taniec z gwiazdami"- próba analizy programu telewizyjnego; Dziennikarz jako twórca; 'Ja jestem bohaterem moich książek". Autor i jego dzieło na przykładzie twórczości Ryszarda Kapuścińskiego; Wizerunek starszej kobiety w polskiej sztuce współczesnej; Kształcenie komunikacji interkulturowej z wykorzystaniem materiałów prasowych z punktu widzenia dydaktyka i taphofila; Uwagi o młodych pojęciach- na przykładzie autorytetu; Czytelnik we wspomnieniach Marii Znamierowskiej-Prufferowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej