Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(45)
IBUK Libra
(2)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(45)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(36)
dostępne
(21)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(21)
Czytelnia
(39)
Autor
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(4)
Fras Janina
(2)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(2)
Kamińska-Szmaj Irena
(2)
Kolczyński Mariusz
(2)
Michalczyk Stanisław
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Andruszko Robert
(1)
Anusz Andrzej (1965- )
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Bokszański Zbigniew
(1)
Brunmayr Hans
(1)
Błąd Łukasz
(1)
Caroyez Philippe
(1)
Chłopecki Jerzy
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Czyżewski Marek
(1)
Dolińska Dorota
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Gawroński Sławomir
(1)
Gierula Marian
(1)
Głowiński Michał
(1)
Habura Miłosz
(1)
Hofman Iwona
(1)
Huddy Leonie
(1)
Höffner Marta
(1)
Jarvis Robert
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Kepplinger Hans Mathias
(1)
Klisiński Janusz
(1)
Kotowski Wojciech (1950- )
(1)
Kożuch Artur
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Kulpińska Jolanta
(1)
Kurzępa Bolesław
(1)
Kłodkowski Piotr
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Le Voci Vincenzo
(1)
Lewicka Maria
(1)
Lutyńska Krystyna
(1)
Maj Gerard
(1)
Minczewska-Przeczek Anna
(1)
Olczyk Tomasz
(1)
Olszewski Piotr
(1)
Ożóg Kazimierz
(1)
Piekot Tomasz
(1)
Podobas Izabela
(1)
Płudowski Tomasz
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Sasińska-Klas Teresa
(1)
Sears David S
(1)
Siewierska-Chmaj Anna
(1)
Starosta Paweł
(1)
Szatur-Jaworska Barbara
(1)
Sztumski Janusz
(1)
Szukalski Piotr
(1)
Thompson John B. (1950- )
(1)
Tułecki Mateusz
(1)
Warzywoda-Kruszyńska Wielisława
(1)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(1)
Wierzchoń Renata
(1)
Winiarska-Brodowska Małgorzata
(1)
Wiszniowski Robert
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Zaśko-Zielińska Monika
(1)
Ziółkowski Jacek
(1)
Ślęczka Kazimierz
(1)
Święćkowska Teresa
(1)
Żuk Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(36)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
Temat
Komunikacja polityczna
(36)
Marketing polityczny
(21)
Środki masowego przekazu
(17)
Polityka
(14)
Komunikacja społeczna
(12)
Kampania wyborcza
(7)
Public relations
(7)
Wybory
(5)
Demokracja
(3)
Dziennikarstwo
(3)
Propaganda
(3)
Dziennikarze
(2)
Język
(2)
Język polski
(2)
Kultura masowa
(2)
Opinia publiczna
(2)
Partie polityczne
(2)
Polityka medialna
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Reklama polityczna
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Wybory parlamentarne
(2)
Administracja
(1)
Autorytet
(1)
Dyskurs (filoz.)
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Grupy społeczne
(1)
Historia
(1)
Image
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Internet
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Kara (prawo)
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja symboliczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kontrola społeczna (socjol.)
(1)
Kultura
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Opozycja polityczna nielegalna
(1)
Polityka wewnętrzna
(1)
Polska
(1)
Praca
(1)
Prawa człowieka
(1)
Prawo wykroczeń
(1)
Prezydentura (urząd)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przestępczość gospodarcza
(1)
Przestępstwa i wykroczenia przeciw środowisku
(1)
Przestępstwo polityczne
(1)
Przestępstwo przeciw porządkowi publicznemu
(1)
Przestępstwo przeciw życiu i zdrowiu
(1)
Przywództwo polityczne
(1)
Psychologia
(1)
Publicystyka niemiecka
(1)
Rankingi polityczne
(1)
Reklama
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Sfera publiczna
(1)
Skandale polityczne
(1)
Socjotechnika
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Stany nadzwyczajne
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Tekst
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Web 2.0
(1)
Wizerunek polityczny
(1)
Wolność słowa
(1)
Wybory do Parlamentu Europejskiego
(1)
Wybory prezydenckie
(1)
Wydawnictwa nielegalne
(1)
Władza
(1)
Zogniskowany wywiad grupowy
(1)
Środki zabezpieczające (prawo)
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
1989-
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Monografia
(4)
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Podręcznik
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Esej
(1)
Komentarz
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(11)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(10)
Psychologia
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Historia
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
48 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Strategie (sieciowego) komunikowania politycznego a mediatyzacja polityki: 1.1. Istota, definicje i typologie strategii (sieciowego) komunikowania politycznego; 1.2. Profesjonalizacja i marketyzacja komunikowania politycznego; 1.3. Mediatyzacja i hybrydyzacja komunikowania politycznego – logika mediów społecznościowych. Rozdział 2. Media społecznościowe przestrzenią komunikowania politycznego: 2.1. Istota, definicje i klasyfikacje mediów społecznościowych; 2.2. Media społecznościowe w politycznych strategiach komunikacyjnych na poziomie marketingu 2.0 i 3.0; 2.3. Media społecznościowe a partycypacja polityczna – potencjalni wyborcy generacji Y i Z; 2.3.1. E-społeczność marki politycznej; 2.4. Kluczowe media społecznościowe jako platformy komunikowania politycznego: 2.4.1. YouTube; 2.4.2. Facebook; 2.4.3. Twitter. Rozdział 3. Strategie komunikowania wyborczego w mediach społecznościowych: 3.1. Profesjonalizacja i modernizacja komunikowania wyborczego w kontekście wykorzystania mediów społecznościowych; 3.2. Media społecznościowe w strategiach komunikowania wyborczego na przykładzie polskich elekcji w 2015 roku; 3.2.1. Kampania prezydencka; 3.2.2. Kampania parlamentarna; 3.2.3. Konkluzje – typologia strategii komunikowania wyborczego w mediach społecznościowych. Rozdział 4. Media społecznościowe narzędziem politycznej kampanii permanentnej w świetle badań empirycznych: 4.1. Polityczna kampania permanentna; 4.1.1. Polityczna kampania permanentna w mediach społecznościowych; 4.2. Wydarzenia i pseudowydarzenia medialne w mediach społecznościowych z perspektywy podmiotów politycznych w okresie międzywyborczym – studia przypadków; 4.2.1. Bilanse rządów; 4.2.2. Grudniowy kryzys parlamentarny; 4.2.3. „Wakacje parlamentarne”. Zakończenie. Bibliografia. Aneks 1-3. Spis tabel, wykresów, rysunków i ilustracji. Indeks osobowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2526)
1. Komunikowanie polityczne 2. Strategie komunikowania politycznego 2.1 Polityczne strategie komunikacyjne - podstawowe pojęcia 2.2 Typologia politycznych strategii komunikacyjnych 3. Polityczne strategie propagandowe 3.1 Wczesne strategie propagandowe w komunikowaniu politycznym 3.2 Nowoczesne strategie propagandy politycznej 3.3 Polityczne strategie propagandowe - teoretyczne założenia koncepcji oddziaływania propagandowego 4. Geneza i rozwój koncepcji politycznego komunikowania marketingowego 4.1 Polityczne kampanie premodernizacyjne - w poszukiwaniu efektywnej formuły komunikowania rynkowego 4.2 Kampanie polityczne ery telewizyjnej 4.3 Modernizacja/amerykanizacja kampanii politycznych w Europie 5. Charakter przeobrażeń strategii komunikowania politycznego 6. Polityczne kampanie komunikacyjne w ujęciu marketingowym 6.1 Egzogenne czynniki warunkujące przebieg kampanii politycznych 6.1.1 Odbiorcy komunikowania politycznego jako podmiot rynkowy 6.1.2 Środki masowego przekazu a polityczne komunikowanie marketingowe 6.2 Endogenne czynniki warunkujące przebieg kampanii politycznych 6.3 Etapy politycznej kampanii komunikacyjnej w ujęciu marketingowym 7. Strategie politycznych kampanii komunikacyjnych zorientowanych marketingowo 8. Badania rynku politycznego - informacyjne podstawy strategii komunikacyjnych 8.1 Segmentacja rynku politycznego 9. Kreowanie i pozycjonowanie oferty politycznej 9.1 Długookresowe rynkowe strategie komunikacyjne 9.1.1 Proces pozycjonowania indywidualnego i mieszanego - długookresowe rynkowe strategie indywidualne 9.1.2 Długookresowe rynkowe strategie komunikacyjne zbiorowych aktorów politycznych 10. Strategie komunikacyjne w kampaniach politycznych - strategie krótkookresowe (limitowane czasowo) 10.1 Tradycyjne (bezpośrednie) strategie komunikacyjne w kampaniach politycznych 10.2 Polityczne strategie komunikacyjne zorientowane na media masowe 10.2.1 Strategia komunikacyjna w mediach płatnych - polityczna strategia reklamowa 10.2.2 Medialne strategie komunikacyjne w czasie nieodpłatnym 11. Perspektywy rozwoju koncepcji strategicznego komunikowania politycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
1. Media masowe i polityka: Komunikowanie wartości politycznych- założenia, cele i metody badań; Pola komunikowania publicznego w świetle budowania strategii rozwoju regionalnego; Lokalne komunikowanie polityczne. Studium przypadku- miasto Lublin; Muzyka rockowa i polityka. Funkcje rocka w przekazie politycznym; 2. Polskie kampanie polityczne: Ulotki jako forma komunikowania politycznego- analiza dyskursu; Politycy w niepolitycznych pozach (sport). Potrzeba czy moda?; Obraz parlamentarnej kampanii wyborczej w 2005 roku w programach informacyjnych telewizji publicznej; Autoprezentacja aktorów politycznych w telewizji- nowe elementy komunikowania politycznego w 2005 roku; Komunikowanie polityczne w prezydenckich kampaniach wyborczych na łamach prasy lokalnej- przykład "Gazety Olsztyńskiej"; Witryny WWW kandydatów w kampanii prezydenckiej 2005 roku w Polsce; Komunikowanie polityczne: analiza komparatystyczna kampanii w Polsce i Niemczech; 3. studia na d marketingiem politycznym: Fetyszyzacja opinii publicznej w marketingu; Manipulacja w komunikowaniu politycznym na przykładzie kampanii wyborczych w Polsce w 2005 roku; Relacje partii politycznych i mediów na lokalnym rynku politycznym. Studium przypadku dużych miast na Dolnym Śląsku; Audycje wyborcze jako źródło informacji o podmiotach politycznych; Kreowanie wizerunku politycznego w sytuacji kryzysowej- stan badań; 4. Studia nad opinią publiczną: Badania opinii publicznej- najnowsze wyzwania i ujęcia teoretyczne; Dyskusje wobec pojęcia i zjawiska opinii publicznej; Badania opinii publicznej w studiach nad demokratyzacją w Polsce; Opinia publiczna czy opinia mediów? Wykorzystanie sondaży opinii publicznej przez media; Cztery dzienniki i opinia. Wskaźniki ekspozycji formalnej jako czynnik wpływający na opinię społeczną; Młodzi wobec wyborów prezydenckich 2005 roku. Raport z badań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Komunikowanie publiczne, Obszar komunikowania publicznego, Organizacja komunikowania publicznego, Społeczne kampanie komunikacyjne, Komunikowanie polityczne, Istota komunikowania politycznego, Kampania polityczna i wyborcza jako formy komunikowania politycznego, Uczestnicy kampanii politycznej i wyborczej, Organizacja kampanii wyborczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2412)
1. Oddziaływanie środków komunikowania na procesy społeczno - polityczne, 2. Rola mediów periodycznych w komunikowaniu politycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wykroczenia pozakodeksowe : komentarz / Wojciech Kotowski, Bolesław Kurzępa. - Wyd. 2 Stan prawny na 1.06.2008 r. - Warszawa : LexisNexis Wydaw. Prawnicze, 2008. - 946, [3] s. ; 24 cm.
Część I: Zagadnienia ogólne prawa wykroczeń. 1. Zasady odpowiedzialności. 2. Kary, środki karne i zasady ich wymiaru oraz zastosowanie środków oddziaływania wychowawczego. 3. Warunkowe zawieszenie wykonania kary. 4. Przedawnienie orzekania, wykonania kary oraz zatarcie ukarania. 5. Wyjaśnienie ustawowych wyrażeń. 6. Postępowanie mandatowe. Część II: Przepisy o wykroczeniach zawarte w ustawach szczególnych. 1. Środowisko. 2. Rolnictwo. 3. Gospodarka. 4. Zdrowie. 5. Praca i ubezpieczenia społeczne. 6. Bezpieczeństwo osób i mienia. 7. Porządek publiczny. 8. Obronność. 9. Stany nadzwyczajne. 10. Komunikacja. 11. Kultura. 12. Wybory, referenda i działalność partii politycznych. 13. Znaki i symbole. 14. Działalność kontrolna i inspekcyjna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 343 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Idea wybieralności władz w warunkach unifikacji świata; Absencja wyborcza w III RP - główne uwarunkowania; Polacy i Szwedzi - stereotypy i uprzedzenia; Partie polityczne i społeczeństwo w wyborach do Parlamentu Europejskiego 2004 r.; Wybory parlamentarne 2001 - kampania wyborcza, preferencje wyborcze, wyniki; Zachowania wyborcze społeczeństw Europy Środkowej i Wschodniej po 1990 r.; Zmiany myślenia politycznego Polaków a możliwości kreatywnych zachowań wyborczych po 1989 r.; Postawy i zachowania społeczne w okresie transformacji - nadzieje a rzeczywistość; Absencja wyborcza w wyborach parlamentarnych w Polsce po 1989 r.; Indeks zmiany poparcia wyborczego "netto" - konstrukcja i zastosowanie; Komunikacja wyborcza i jej modele; Symbolika, rola i funkcje koloru w komunikacji politycznej; Referenda gminne w województwie kieleckim w latach 1990-1998 jako przejaw zachowań wyborczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu / red. Magdalena Goik ; Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ; 7)
Zróbmy to Pozytywnieů Kampania parlamentarna Platformy Obywatelskiej w Kielcach w 2007 roku; Lojalność jako kapitał strategiczny ugrupowania politycznego w strukturze hierarchicznej i sieciowej; "Czarne slogany" w polskich wyborach parlamentarnych i prezydenckich; Polityk versus media. Przypadek Andrzeja Leppera; Mechanizmy medialnej legitymizacji i delegitymizacji podmiotów rynku politycznego; Wprowadzenie zasad marketingu na rynku wyborczym; Public relations w promocji dobra publicznego na przykładzie akcesji Polski do Unii Europejskiej; Oddziaływanie władzy politycznej na sieć klastrową; Słowność w polityce - problemy partii populistycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej