Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(45)
IBUK Libra
(2)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(45)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(36)
dostępne
(21)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(21)
Czytelnia
(39)
Autor
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(4)
Fras Janina
(2)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(2)
Kamińska-Szmaj Irena
(2)
Kolczyński Mariusz
(2)
Michalczyk Stanisław
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Andruszko Robert
(1)
Anusz Andrzej (1965- )
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Bokszański Zbigniew
(1)
Brunmayr Hans
(1)
Błąd Łukasz
(1)
Caroyez Philippe
(1)
Chłopecki Jerzy
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Czyżewski Marek
(1)
Dolińska Dorota
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Gawroński Sławomir
(1)
Gierula Marian
(1)
Głowiński Michał
(1)
Habura Miłosz
(1)
Hofman Iwona
(1)
Huddy Leonie
(1)
Höffner Marta
(1)
Jarvis Robert
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Kepplinger Hans Mathias
(1)
Klisiński Janusz
(1)
Kotowski Wojciech (1950- )
(1)
Kożuch Artur
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Kulpińska Jolanta
(1)
Kurzępa Bolesław
(1)
Kłodkowski Piotr
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Le Voci Vincenzo
(1)
Lewicka Maria
(1)
Lutyńska Krystyna
(1)
Maj Gerard
(1)
Minczewska-Przeczek Anna
(1)
Olczyk Tomasz
(1)
Olszewski Piotr
(1)
Ożóg Kazimierz
(1)
Piekot Tomasz
(1)
Podobas Izabela
(1)
Płudowski Tomasz
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Sasińska-Klas Teresa
(1)
Sears David S
(1)
Siewierska-Chmaj Anna
(1)
Starosta Paweł
(1)
Szatur-Jaworska Barbara
(1)
Sztumski Janusz
(1)
Szukalski Piotr
(1)
Thompson John B. (1950- )
(1)
Tułecki Mateusz
(1)
Warzywoda-Kruszyńska Wielisława
(1)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(1)
Wierzchoń Renata
(1)
Winiarska-Brodowska Małgorzata
(1)
Wiszniowski Robert
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Zaśko-Zielińska Monika
(1)
Ziółkowski Jacek
(1)
Ślęczka Kazimierz
(1)
Święćkowska Teresa
(1)
Żuk Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(36)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
Temat
Komunikacja polityczna
(36)
Marketing polityczny
(21)
Środki masowego przekazu
(17)
Polityka
(14)
Komunikacja społeczna
(12)
Kampania wyborcza
(7)
Public relations
(7)
Wybory
(5)
Demokracja
(3)
Dziennikarstwo
(3)
Propaganda
(3)
Dziennikarze
(2)
Język
(2)
Język polski
(2)
Kultura masowa
(2)
Opinia publiczna
(2)
Partie polityczne
(2)
Polityka medialna
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Reklama polityczna
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Wybory parlamentarne
(2)
Administracja
(1)
Autorytet
(1)
Dyskurs (filoz.)
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Grupy społeczne
(1)
Historia
(1)
Image
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Internet
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Kara (prawo)
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja symboliczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kontrola społeczna (socjol.)
(1)
Kultura
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Opozycja polityczna nielegalna
(1)
Polityka wewnętrzna
(1)
Polska
(1)
Praca
(1)
Prawa człowieka
(1)
Prawo wykroczeń
(1)
Prezydentura (urząd)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przestępczość gospodarcza
(1)
Przestępstwa i wykroczenia przeciw środowisku
(1)
Przestępstwo polityczne
(1)
Przestępstwo przeciw porządkowi publicznemu
(1)
Przestępstwo przeciw życiu i zdrowiu
(1)
Przywództwo polityczne
(1)
Psychologia
(1)
Publicystyka niemiecka
(1)
Rankingi polityczne
(1)
Reklama
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Sfera publiczna
(1)
Skandale polityczne
(1)
Socjotechnika
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Stany nadzwyczajne
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Tekst
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Web 2.0
(1)
Wizerunek polityczny
(1)
Wolność słowa
(1)
Wybory do Parlamentu Europejskiego
(1)
Wybory prezydenckie
(1)
Wydawnictwa nielegalne
(1)
Władza
(1)
Zogniskowany wywiad grupowy
(1)
Środki zabezpieczające (prawo)
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
1989-
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Monografia
(4)
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Podręcznik
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Esej
(1)
Komentarz
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(11)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(10)
Psychologia
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Historia
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
48 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Część I. Komunikowanie polityczne w ujęciu teoretycznym: 1. Miejsce i rola mediów masowych w systemach demokratycznych 2. System demokratyczny i mediatyzacja polityki 3. W kierunku systemowej teorii komunikowania politycznego 4. Imagistyka społeczna czyli marketing polityczny Część II. Praktyka komunikowania politycznego. Analiza przypadków: 1. Komunikowanie polityczne w Stanach Zjednoczonych perswazja na arenie publicznej 2. Jakość oraz przemiany jakościowe w dziedzinie public relations 3. Błędy komunikacyjne w kampanii Lionela Jospina 3. Silvio Berlusconi. Od kampanii typu prezydenckiego do prezydenckiego rządu 4. Partia polityczna jako instytucja komunikacyjna. Diagnoza sytuacji na hiszpańskiej scenie politycznej w kontekście odnowy PSOE 5. Informacje parlamentarne w prasie włoskiej Część III. Komunikowanie polityczne na poziomie lokalnym 1. Komunikowanie polityczne w ymiarze gminy: lokalne i nielokalne 2. Bitwa o twierdzę Wrocław - rzecz o wyborach samorządowych we Wrocławiu w 2002 roku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biała Seria PTNP / red. Joanna Marszałek-Kawa ; Polskie Tow. Nauk Politycznych)
I. Instytucje systemu politycznego. Parlament. Prezydent. Partie i ugrupowania polityczne, Wprowadzenie, Między systemem prezydencko-parlamentarnym a parlamentarno-prezydenckim? Cechy osobowościowe idealnego prezydenta w systemie politycznym w Polsce, Wybory parlamentarne i prezydenckie 2005 roku, a instytucjonalizacja polskiego systemu partyjnego, Ugrupowania lewicowe w wyborach parlamentarnych 2005 roku, Wewnątrzpartyjne zasady i procedury wyłaniania kandydatów na posłów jako element rekrutacji klasy politycznej, Prawna ochrona dóbr osobistych kandydata w wyborach parlamentarnych (ochrona wizerunku), II. Media w wyborach. Kampanie wyborcze. Media w Polityce, Wprowadzenie, Media a kształtowanie świadomości wyborczej, Media na straży demarkacji -utopia czy rzeczywistość, Czy "czwarta" władza staje się pierwszą ? Wpływ mediów na przebieg kampanii wyborczych w Polsce w 2005 roku, Czarny PR-praktyka, historia i teoria. Etyka?, Partycypacja wyborcza na rozdrożu. Sondaże w kampaniach wyborczych, Marketing polityczny i karnawał. Uwagi na marginesie wyborów roku 2005, Kampanie wyborcze 2005 roku w mediach publicznych, Wizerunki autoprezentacyjne kandydatów na urząd prezydenta RP w 2005 roku, Kampania negatywna. Próba refleksji i analizy na podstawie wyborów prezydenckich w Polsce w 2005 roku, Relacjonowanie kampanii parlamentarnej 2005 r. w "Wiadomościach" TVP1, "Debata"- polityczna audycja telewizyjna, Problematyka wyborcza na łamach "Super Expressu"- przykład prezydenckiej kampanii wyborczej w 2005 roku, Populizm jako element kampanii wyborczej 2005 na łamach "Gazety Wyborczej", Polityk jako produkt. Przykład Donalda Tuska, Kampania wyborcza partii demokratycznej-Demokraci.pl, medialny wizerunek kobiety kandydującej w Polsce na urząd prezydenta w 2005 roku, Henryki Bochniarz, Obecność polityków w pismach kobiecych w okresie kampanii wyborczej 2005 roku, Polskie wybory 2005 w komentarzach brytyjskiej prasy, Ekonomiczne wyznaczniki parlamentarnej kampanii wyborczej w wymiarze regionalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka "Niepodległości" ; t. 18)
Wstęp; Część I. Drugi obieg polityczny – wybrane elementy, perspektywa badacza. 1. Opozycja polityczna jako istotny element drugiego obiegu; 2. Konfederacja Polski Niepodległej 1979-1989 – pierwsza partia polityczna drugiego obiegu politycznego; 3. Niezależne Zrzeszenie Studentów – największa organizacja środowiskowa drugiego obiegu politycznego 1980-1989; 4. Stosunek Kościoła Katolickiego do organizacji opozycji politycznej i ich programów społecznych i gospodarczych w latach 1976-1989; 5. Między drugim obiegiem politycznym a władzą. Kościół wobec wydarzeń politycznych w latach 1982-1989. Część II. Drugi obieg polityczny – wybrane elementy, perspektywa badacza-uczestnika. 6. Jednostka – uczestnik w drugim obiegu politycznym. Wywiad dla Instytutu Pamięci Narodowej; 7. W drodze do drugiego obiegu politycznego – Wokół Marca 1968: Kuroń, Lawina, Lipski, Lityński, Wujec, Zambrowski; 8. Czerwiec 1976 – początek drugiego obiegu politycznego; 9. Programy Niezależnego Zrzeszenia Studentów 1980-1981. Część III. Drugi obieg wydawniczy jako podstawowy element drugiego obiegu politycznego – perspektywa uczestnika. 10. Lektury drugiego obiegu politycznego – „Zielony kalendarz” 1984-1989; 11. „Żeby Polska była Polską” (1981-1989) – najmniejsze pismo drugiego obiegu; 12. „Kurier Akademicki” – środowiskowe pismo podziemne; 13. Koniec drugiego obiegu politycznego: rok 1989.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ PIERWSZA. Kontekst: 1. Wprowadzenie, 2. Kontekst teoretyczny: trzy spojrzenia na system środków masowego przekazu, 3. Kontekst polityczny: zmieniające się doktryny radzieckich środków masowego przekazu, 4. Kontekst historyczny: dziedzictwo prasowej przeszłości. CZĘŚĆ DRUGA. Orkiestra medialna : 5. Preludium: aranżacja i dostrajanie lipiec 1944 - grudzień 1948, 6. Maszerując w rytm radzieckich werbli: grudzień 1948 - grudzień 1953, 7. Nowe tematy, instrumenty i wykonawcy: grudzień 1953 - październik 1956, 8. Pod batutą Gomółki: styczeń 1957 - marzec 1968, 9. Marsz na nacjonalistyczną nutę: marzec 1968 - grudzień 1970, 10. Od gierkowskiej "ody do radości" do opozycyjnego kontrapunktu: grudzień 1970 - czerwiec 1980, 11. Medialna improwizacja Solidarności: sierpień 1980 - grudzień 1981, 12. Generał w poszukiwaniu nowej partytury: 13 grudnia 1981 - luty 1989, 13. Kapelmistrz odkłada pałeczkę: luty 1989 - kwiecień 1990. CZĘŚĆ TRZECIA. Media na życzenie: dla każdego coś miłego: 14. Narodziny mediów polifonicznych: 1989 - 1992, 15. Nowe kapele i nowi dyrygenci: 1989 - 1992, 16. Gęgacze i cisi: czy historia musi się powtarzać?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowomowa (rekonesans); Nowomowa- rekonesansu ciąg dalszy; Parafrazy współczesne; Język marksizmu- leninizm w komunikacji społecznej; Literatura wobec nowomowy; Aforyzm a slogan; Figura wroga; Opis paieskiej podróży; Nowomowa tuż po Sierpniu; Wokół trzeciej wizyty; Nowomowa po polsku (po 1988 roku); Wielka przebieranka; Nowa epoka, stary język; 2. Dramat języka; Czy totalitaryzacja języka?; Retoryka nienawiści; Rewolucja antymoalna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Język a komunikacja. Oblicza Komunikacji ; T.1-2)
1. Tekst, dyskurs, komunikacja- zagadnienia teoretyczne: Intencja a funkcja tekstu; Demagogia w dyskursie perswazyjnym; Językowe wykładniki ideologii; Wpływ Internetu na typologizacje w języku; Czy taka lingwistyka tekstu?; Pragmalingwistyka jako metoda badawcza dyskursu; Konstruktywistyczne koncepcje komunikacji; Perspektywy badania dyskursu humorystycznego; Dyskurs- pojęcie jako perspektywa. W stronę modelu analizy dyskursu Normana Fairclougha; Pomiedzy komunikacją a kulturą. O studiach kulturowych; O metodzie wyodrębniania skryptów kulturowych i kilku skryptach niemieckich i polskich; Obraz konwencji sytuacji komunikacyjnej; Komunikacyjna wartość ciszy; Zdarzenia komunikacyjne służące budowaniu więzi społecznej; Współczesny obraz komunikacji medialnej w świetle teorii aktów mowy; 2. Słowo i obraz w komunikacji: W stronę epistemologii tekstów polisemiotycznych; Rola infografów w tekstach prasowych o tematyce naukowej; Obraz jako koncept w polskiej poezji konkretnej; Teoria integracji pojęciowej w badaniach dyskursu; Trauma przeżyć wojennych w obrazkach, czyli komiks jako nowa forma przekazywania wiedzy o przeszłości; 3. Dyskurs polityczny i reklamowy: komunikacja polityczna a dyskurs polityczny; Dialog konfliktowy w polskim dyskursie publicznym; Wpływ kontekstu na interpretację znaczenia ekspresywnego wypowiedzi i jej funkcję strategiczną w rozmowie. Interpretacja wypowiedzi publicznej prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego: Tygodnik "Wprost" to mutacja Urzędu Bezpieczeństwa" w odniesieniu do różnych typów kontekstu; Hasła konstytutywne tekstów politycznych z lat 1989-1995; "Jedność w różnorodności"- komunikacja przez pryzmat wartości w kampanii do Parlamentu Europejskiego; Pozorność dialogu w dyskursie sejmowym; Nazwy komitetów wyborczych. Semantyka lokalnego apelu politycznego; Scenariusze komunikacyjne "konfliktu" i "pozornej kooperacji" w telewizyjnej debacie polityków; Poeta, czyli człowiek użytecznyů O pamflecie politycznym zakamuflowanym w tekście quasi-monografii historycznoliterackiej; Mandy negatywne w sloganach reklamowych; Badania reklamy w mediach tradycyjnych i Internecie; Psychologia komunikacji i metamodel NLP jako narzędzie badawcze rozmowy handlowej; Perswazja peryferyjna- kilka uwag na temat schematów pojęciowych w dyskursie reklamowym; "Propaganda dobrych serc", czyli co zrobić z reklamą społeczna?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media / red. nauk. Wiesław Godzic)
Przedmowa: W objęciach postkultury politycznej; Cz.I Epistemologia telewizyjnej reklamy politycznej: R.1 Reklama dźwignią polityki. Definicje, funkcje, typologia i ewolucja; R.2 Walka wieczoru. Mediatyzacja polityki i jej konsekwencje; R.3 Reklama polityczna jako źródło rozrywki; R.4 Prawda czasu, prawda ekranu. Wirtualność i reklama polityczna; Cz.II Obraz świata w telewizyjnej reklamie politycznej: R.5 Analiza ramowa telewizyjnej reklamy politycznej; R.6 Piekielne wrota i bramy raju. Retoryczne struktury obrazu świata w reklamie politycznej; R.7 Dystopie; R.8 Ciemna strona mocy. "Oni" w reklamie politycznej; R.9 Uwierzmy w jutro, że na miarę będzie marzeń. Konstruowanie arkadii przyszłości; R.10 "My" w reklamie politycznej; R.11 Sequel. Kampania wyborcza 2007 r.; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
1. Komunikowanie polityczne w kształceniu medioznawczym i politologicznym, 2. Atrybuty "czwartej władzy". W kręgu teorii medialnych i praktyki, 3. Prasa a kultura polityczna. Studium przypadku: Polacy wobec Unii Europejskiej, 4. Wywiad prasowy - nowa jakość w komunikowaniu, 5. Dziennikarstwo śledcze i prowokacje dziennikarskie: od techniki zbierania informacji do gry politycznej, 6. Manipulacja w komunikowaniu politycznym wybory 2005 w Polsce, 7. Polityczny wymiar wojny o media (z mediami) u progu IV RP, 8. Wolne media - mit czy rzeczywistość, 9. "Gazeta Wyborcza" versus "Dziennik", 10. Między dziennikarstwem a polityką - eseje Adama Michnika, 11. Politycy i dziennikarze w blogosferze, 12. Tabloidyzacja a medialny przekaz sytuacji kryzysowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Uporządkowany chaos; 2. Nowa propaganda; 3. Nowi propagandziści; 4. Psychologia kontaktów z otoczeniem; 5. Biznes i sfera publiczna; 6. Propaganda i przywództwo polityczne; 7. Działalność kobiet i propaganda; 8. Propaganda w służbie edukacji; 9. Propaganda i polityka społeczna; 10. Sztuka i nauka; 11. Mechanika propagandy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
E-book
W koszyku
OD REDAKCJI Integracja europejska, której ten tom w całości poświęcamy, jest wyzwaniem nie tylko praktycznym, ale także poznawczym. Świadczy o tym z jednej strony rozwój europeistyki jako pola badań o charakterze interdyscyplinarnym, lecz zyskującego status odrębnej dziedziny, z drugiej zaś bardzo widoczny wzrost znaczenia problematyki europejskiej w podstawowych dziedzinach nauk społecznych, takich jak socjologia, politologia, czy ekonomia. O integracji pisze się coraz częściej, z różnych perspektyw i różnym nastawieniem poznawczym. Oprócz imponującego rozwoju badań związanych z poszukiwaniem gospodarczych, politycznych, edukacyjnych, w ogólności praktycznych rozwiązań instytucjonalnych, mamy w tym polu do czynienia z równie żywą refleksją teoretyczną na temat współczesnych przemian społecznych i kulturowych. Wybór i układ tekstów oferowanych Czytelnikowi „Przeglądu Socjologicznego” w tym tomie wiązał się z zamiarem, by owo zróżnicowanie znalazło w nim swój obraz, z konieczności niepełny, odsyłający wszakże do tych wymiarów refleksji nad europejską integracją, które z pewnością należą do najistotniejszych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Mit polityczny jako fundament ideologii. Próba ideologii; 2. Kłamstwo w życiu publicznym; 3. Uwagi o języku polskiej polityki po roku 1989; 4. Władcy i błazna szorstka przyjaźń - czyli o komizmie w polityce; 5. Medialna dyskredytacja przeciwnika jako narzędzie walki politycznej; Polityka 2.0, czyli jak politycy starają się wykorzystać najnowsze trendy w Internecie i dlaczego; Krótki traktat o iluzjach i niepokojach politologa-orientalisty na początku XXI wieku;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały. Konferencje ; Nr 60)
Jezyk i psychologia, Jezyk orzeczeń i diagnozy psychologicznej, Język reklamy politycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Politika / Uniwersytet Jagielloński)
1. Psychologie leżące u podstaw psychologii politycznej. 2. Modele podejmowania decyzji. 3. Rozwój polityczny w okresie dzieciństwa i w wieku dorosłym. 4. Osobowość a zachowanie polityczne. 5. Ewolucyjne podejścia do zachowań politycznych. 6. Psychologia emocji i polityki. 7. Retoryka polityczna. 8. Psychologia polityczna a polityka zagraniczna. 9. Teoria obrazu i interakcje strategiczne w dziedzinie stosunków międzynarodowych. 10. Analiza konfliktów i ich rozwiązywanie. 11. Komunikacja i polityka w epoce informacji. 12. Wizerunki poityczne: tworzenie i sterowanie. 13. Przetwarzanie informacji a opinia publiczna. 14. Wartości, ideologia i strukturyzacja postaw politycznych. 15. Tożsamość grupowa a spójność polityczna. 16. Uprzedzenia i wrogość między grupami. 17. Teoretyczne ujęcie płci kulturowej w badaniach z dziedziny psychologii politycznej. 18. Edukacja i obywatelstwo demokratyczne w zmieniającym się świecie. 19. Kolektywne działanie polityczne. 20. Ludobójstwo, masowe mordy i uporczywe konflikty: źródła, rozwój, zapobieganie i przezwyciężanie. 21. Jak uwolnić politologię od niej samej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
ISSN 1896-1800 W numerze [Contents]: Małgorzata Niesiobędzka : Relacje podatnik – państwo jako predyktory moralności podatkowe [Taxpayer – state relations as predictors of fiscal morality], s. 123–132; Łukasz Jochemczyk, Andrzej Nowak : Sekret zmarnowanego czasu – dynamika budowania współdzielonej rzeczywistości w negocjacjach [The secret of wasted time: Dynamics of creating shared reality during the negotiation process], s. 133–143; Krzysztof Korzeniowski : O dwóch psychologicznych przesłankach myślenia spiskowego. Alienacja i autorytaryzm [On two psychological determinants of conspiratorial thinking: Alienation and authoritarianism], s. 144–154; Dorota Szczygieł, Róża Bazińska, Roma Kadzikowska-Wrzosek, Sylwiusz Retowski : Praca emocjonalna w zawodach usługowych – pojęcie, przegląd teorii i badań [Emotional labor in service roles – conceptualization, theories and research], s. 155–166; Katarzyna Cantarero : Wykrywanie kłamstwa w komunikacji interpersonalnej [Detecting deceit in interpersonal communication], s. 167–176.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Część I: Główne tendencje rozwoju praktyk public relations w Stanach Zjednoczonych. Zarys historyczny. 1. Publicity, potrzeba uzasadnienia monopolu oraz promocja nowości technologicznych jako rodowód praktyk PR. 2. Wpływ propagandy politycznej na rozwój metod i strategii public relations. 3. Public relations w kontekście rozwoju kultury komercyjnej w Stanach Zjednoczonych. 4. Public relations jako praktyki pozyskiwania społecznej i moralnej akceptacji porządku korporacyjnego. 5. Public relations jako narzędzie walki o przychylność opinii publicznej w konfliktach interesów, 6. Dynamika rozwoju i specjalizacji PR. Część II. Public relations w perspektywie komunikowania społeczno-politycznego: 1. Public relations jako specjalizacja komunikowania. Techniki tworzenia komunikatów oraz strategie kontroli i wpływu, 2. Automodele ról zawodowych, funkcji społecznych, kodeksów postępowania oraz koncepcji etycznych public relations, 3. Public relations a rynkowe środki przekazu, 4. Ruchy społeczne i organizacje pozarządowe. Spontaniczność, uczestnictwo i instytucjonalizacja, czyli zmagania o charakter sfery publicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Determinanty kreowania wizerunku partii politycznych; 2. Aspekty teoretyczne public relations; 3. Wykorzystanie technik i metod public relations przez partie polityczne; 4. Znaczenie etyki w działalności public relations i życiu politycznym; 5. Zagrożenia związane z kreowaniem image'u w polityce; 6. Znaczenie i perspektywy wykorzystania public relations w polityce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak dojrzałe są public relations. Jakie media, takie public relations. Siedem najczęściej spotykanych grzechów głównych polskiego biznesu w podejściu do public relations. Public relations w marketingu politycznym. Public relations jako element komunikacji politycznej. Niewerbalne zachowania polskich polityków, wyraz wrodzonych zdolności czy wyrafinowana manipulacja? Metamorfoza polityczna i wartościowanie w kształtowaniu wizerunku na wybranych przykładach posiedzeń sejmu. Sejmowa Komisja Śledcza - reality czy show? Przygotowanie do zarządzania w sytuacjach kryzysowych - analiza procesu i wyniki badań. Monitoring mediów. Lobbing z perspektywy Polski powiatowej. Sposoby i konsekwencje działań grup interesu w Polsce w okresie transformacji. Kształtowanie tożsamości firmy. Wewnętrzne public relations na przykładzie Elektrowni "Bełchatów" S.A.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Czym jest skandal?; 2. Narodziny skandalu medialnego; 3. Skandal jako wydarzenie medialne; 4. Natura skandalu politycznego; 5. Skandale o podłożu seksualnym w polityce; 6. Skandale finansowe w polityce; 7. Skandale związane ze sprawowaniem władzy; 8. Konsekwencje skandali
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Natura autorytetów społeczno-ekonomicznych: Pojęcie autorytetu; Niuanse zjawiska; Specyfika autorytetu politycznego; 4. Autorytet polityczny jako mistyfikacja społeczna; 2. Sugestia jako korelat funkcjonowania autorytetu: Natura sugestii i jej interpretacje; Sugestia jako element sterowania społecznego; Sugestywność autorytetu; 3. Socjotechniczne wyznaczniki kreacji autorytetu: Autorytet- między racjonalnością a automatyzmem; Wyznaczniki sugestywności autorytatywnego podmiotu; Podatność odbiorcy autorytetu na sugestie; Sugestywność autorytatywnego komunikatu; Sytuacyjno- środowiskowe przesłanki sugestywności autorytetu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Partie polityczne: aspekty teoretyczne i prawne, 2. Podział lewica - prawica na polskiej scenie politycznej, 3. Wybory i wyborcy. Determinanty preferencji wyborczych, 4. Kampanie wyborcze partii politycznych. Analiza marketingowa, 5. Wpływ środków masowego komunikowania na tworzenie wizerunku partii politycznych i ich liderów, 6. Wizerunek polityczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej