Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(108)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(107)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(74)
dostępne
(73)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(78)
Czytelnia
(77)
Autor
Cialdini Robert B. (1945- )
(3)
Stewart John
(3)
Białopiotrowicz Grażyna
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Harwas-Napierała Barbara
(2)
Maliszewski Wojciech J
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Sikorski Wiesław
(2)
Smółka Paweł
(2)
Stawnicka Jadwiga
(2)
Stojanowski Jacek
(2)
Winkler Renata
(2)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(2)
Adler Ronald Brian
(1)
Banasik Przemysław
(1)
Bandler Richard (1950- )
(1)
Baran Jolanta
(1)
Baranowska-Jojko Ewa
(1)
Barański Jarosław
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(1)
Benien Karl
(1)
Biel Dariusz
(1)
Blikle Andrzej Jace (1939- )
(1)
Bolstad Richard
(1)
Borecka-Biernat Danuta
(1)
Bredemeier Karsten
(1)
Brent Mike
(1)
Błaszczyk Klaudia
(1)
Chlabicz Sławomir
(1)
Cierpisz Małgorzata
(1)
Coleman Peter T
(1)
Cywińska Małgorzata (1958- )
(1)
Czechowska-Bieluga Marta
(1)
Czopek Jakub
(1)
Degen Ursula
(1)
Dent Fiona Elsa
(1)
Derks Lucas
(1)
Deutsch Morton
(1)
Doktór-Owczarek Gabriela
(1)
Drzewowski Mirosław
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dziekońska Joanna
(1)
Dąbrowa Ewa
(1)
Dąbrowska-Kaczorek Małgorzata
(1)
Fabish Robin
(1)
Fabish Sharon
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Flores Suzana E
(1)
Forward Susan (1938- )
(1)
Frazier-Glynn Donna
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Geller Tatiana
(1)
Gerstmann Stanisław (1911-1983)
(1)
Glińska-Neweś Aldona (1971- )
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Goldstein Noah J
(1)
Golec Danuta
(1)
Golka Marian
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Greever Tom
(1)
Griffin Em
(1)
Grinder John
(1)
Gurba Ewa
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Hallada Marek
(1)
Hansburg Freda
(1)
Herriger Catherine
(1)
Hochschild Russell Arlie
(1)
Hocker Joyce L
(1)
Höffner Marta
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Janisz Krzysztof
(1)
Jankowska Dorota
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Jurkowski Ryszard
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaczmarek Bożydar
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kalisz Anna
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Kandefer Katarzyna
(1)
Kanios Anna
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kliszcz Joanna
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kocór Maria
(1)
Kodura Małgorzata
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(37)
2000 - 2009
(56)
1990 - 1999
(4)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(108)
Rosja
(1)
Język
polski
(108)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły podstawowe
(3)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Psycholodzy
(1)
Temat
Komunikacja interpersonalna
(69)
Stosunki interpersonalne
(39)
Komunikacja społeczna
(35)
Komunikacja niewerbalna
(13)
Relacje międzyludzkie
(9)
Komunikacja międzykulturowa
(7)
Negocjacje
(7)
Perswazja
(7)
Interakcje społeczne
(6)
Język
(6)
Psychologia społeczna
(6)
Rodzina
(6)
Konflikt
(5)
Nauczyciele
(5)
Rozmowa
(5)
Socjotechnika
(5)
Kadry
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Manipulacja (psychol.)
(4)
Manipulacja (psychologia)
(4)
Menedżerowie
(4)
Praca zespołowa
(4)
Rodzice
(4)
Chorzy
(3)
Dzieci
(3)
Grupy społeczne
(3)
Inteligencja emocjonalna
(3)
Kompetencje komunikacyjne
(3)
Kompetencje społeczne
(3)
Motywacja pracy
(3)
Nauczanie
(3)
Organizacja
(3)
Postawy
(3)
Praca
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Psychologia
(3)
Retoryka
(3)
Spostrzeganie interpersonalne
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Uczniowie
(3)
Uczucia
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Edukacja medialna
(2)
Etyka biznesu
(2)
Image
(2)
Informacja
(2)
Innowacje pedagogiczne
(2)
Internet
(2)
Kobieta
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Konflikt interpersonalny
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Konsumenci
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Małżeństwo
(2)
Media społecznościowe
(2)
Miłość
(2)
Młodzież
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Pokolenie Z
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia lekarska
(2)
Public relations
(2)
Rodzeństwo
(2)
Rozwój emocjonalny
(2)
Rozwój psychospołeczny
(2)
Społeczeństwo
(2)
Studenci
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Słuchanie
(2)
Terapia rodzinna
(2)
Trening grupowy (psychol.)
(2)
Zachowanie
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Akty mowy
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Alkoholizm
(1)
Arteterapia
(1)
Asertywność
(1)
Atrakcyjność interpersonalna
(1)
Autoprezentacja
(1)
Autyzm
(1)
Badania naukowe
(1)
Barwy
(1)
Bezrobocie
(1)
Blog
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Cyfrowi tubylcy
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Decyzje
(1)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Polska
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Podręcznik
(12)
Poradnik
(9)
Praca zbiorowa
(6)
Opracowanie
(4)
Karty pracy ucznia
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Audiobooki
(1)
Esej
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(11)
Media i komunikacja społeczna
(10)
Psychologia
(10)
Zarządzanie i marketing
(9)
Edukacja i pedagogika
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
109 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Negocjacje kryzysowe / policyjne: Badania negocjacji kryzysowych / policyjnych. Wstęp do dyskusji; A Short History of the Development of FBI Crisis Negotiations. Rozdział 2. Polityka informacyjna w sytuacjach kryzysowych: Zarządzanie informacją w sytuacji kryzysowej. Wybrane aspekty procesu; Kiedy milczenie nie jest złotem. Znaczenie informacji w sytuacjach kryzysowych. Rozdział 3. Współpraca z mediami w sytuacjach kryzysowych: Spójna polityka medialna służb mundurowych MSWiA w sytuacji kryzysowej na podstawie ostatnich wydarzeń w Polsce; W stronę prawdy czy fałszu - quo vadis rzeczniku prasowy. Rozdział 4. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych: Realizowanie procedury podczas powodzi przez Gminy Zespołów Zarządzania Kryzysowego; Straż Graniczna w zarządzaniu sytuacją kryzysową w porcie lotniczym; Teoretyczne aspekty działania Policji w sytuacjach kryzysowych; Policja w sytuacjach kryzysowych - prawo a praktyka. Rozdział 5. Bariery komunikacji interpersonalnej: Komunikacja i dezinformacja w cyberprzestrzeni; Agresja werbalna wobec policjantów. Raport z badań ankietowych; Marginalizacja społeczna - cechy charakterystyczne oraz bariery w komunikacji jako przyczyny sytuacji kryzysowych. Rozdział 6. Konteksty socjologiczno-psychologiczne sytuacji kryzysowych: Wybrane przypadki zagrożeń terrorystycznych na pokładzie statku powietrznego - kontekst socjologiczno-psychologiczny; Psychologiczne uwarunkowania komunikacji kryzysowej - charakterystyka grupy docelowej; Psychologiczne aspekty informowania w sytuacji kryzysowej; Akt suicydalny - spojrzenie socjologa; Rola nauczyciela w interwencji kryzysowej w szkole - podejście fenomenologiczne; Strach przed przestępczością jako sytuacja kryzysowa a komunikacja o faktycznych zagrożeniach w społeczności lokalnej. Rozdział 7. Miscellanea: Przemoc w rodzinie jako kryzys w ujęciu komunikacyjnym. Przyczynek do badań; Analiza prognostyczna zagrożenia wystąpieniem sytuacji zakładniczych podczas realizacji przez policję konwojów etapowych osób; Odbijanie więźniów politycznych przez podziemie niepodległościowe 1939-1955; Companies in Crisis - Management and Mismanagement of Crisis Public Relations; Instytucja świadka koronnego, świadka incognito / świadka anonimowego. Sytuacje zagrożenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikacja społeczna Policji. Historia, stan obecny i perspektywy. Opis projektu badawczego; 1. Negocjacje kryzysowe/ policyjne: Skuteczność perlokucyjna negocjacji kryzysowych; Niestandardowe negocjacje policyjne; Uwarunkowania prawo-organizacyjne prowadzenia negocjacji policyjnych; 2. Polityka informacyjna w sytuacjach kryzysowych: Wzajemne oczekiwania policyjnych rzeczników prasowych i dziennikarzy w sytuacjach kryzysowych; Komunikacja kryzysowa 2012- wyniki badania komunikacji kryzysowej wśród wybranych służb mundurowych; O komunikacji w sytuacjach kryzysowych- od teorii do praktyki; propozycje całościowego podejścia do problematyki ochrony danych osobowych w Unii Europejskiej; Europa w materiałach propagandowych i komunikatach Al-Kaidy? Wybrane przykłady środków społecznego oddziaływania; Reguła autorytetu a zarządzania informacją w sytuacjach kryzowych; Organizacja działań Policji podczas awarii technicznej na przykładzie operacji policyjnej pod kryptonimem "Chorzów"; 3. Zarządzanie kryzysowe: Działanie administracji niezespolonej w obszarze zarządzania kryzysowego na przykładzie Straży Granicznej; 4. Konteksty socjologiczno-psychologiczne sytuacji kryzysowych: Socjo-psychologiczne uwarunkowania zapewnienia bezpieczeństwa społecznego w sytuacjach kryzysowych; Dobrowolna śmierć. Szkic o wolności wyboru; Przestępstwo zgwałcenia jako sytuacja kryzysowa a wybrane aspekty komunikacji z ofiarą - zagadnienia teoretyczne i perspektywy badawcze; Polityka komunikacji w sytuacji kryzysowej "…by radości życia codziennego nie mącił strach"; Komunikacja z dzieckiem wielojęzycznym w sytuacji kryzysowej- aspekty psychologiczno-językowe i prawne; Interwencja kryzysowa w kontekście komunikacji z ofiarą handlu ludźmi; 5. Problemy bezpieczeństwa: Tradycyjna i współczesne paradygmaty bezpieczeństwa państwa; Teoretyczne podstawy bezpieczeństwa w sensie ogólnospołecznym; Zarządzanie siłami i środkami na miejscu zdarzenia z wykorzystaniem systemu SWD firmy WAKSO S.A., w tym łączności bezprzewodowej oraz urządzeń mobilnych; Podniesienie poziomu bezpieczeństwa osobowego i komunikacji w zarządzaniu sytuacją kryzysową poprzez zaawansowane metody identyfikacji osób; 6. Miscellanea: Sytuacja kryzysowa na przykładzie konfliktu w Kosowie; Komunikacja czy porozumienie? Czyli o próbie adaptacji założeń Plain English do języka polskiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie. Rozdział 1. Komunikacja w zarządzaniu projektami: 1.1. Komunikacja jako ważna przyczyna porażek w projektach; 1.2. Komunikacja jako ważny czynnik powodzenia projektów; 1.3. Przeciążenie informacyjne w projekcie. Rozdział 2. Komunikacja w standardach zarządzania projektami: 2.1. Metodyki i standardy zarządzania projektami; 2.2. Standard zarządzania projektami Project Management Institute; 2.3. Metodyka zarządzania projektami PRINCE2; 2.4. Metodyka Zarządzania Cyklem Projektu; 2.5. Standard Polskie Wytyczne Kompetencje IPMA; 2.6. Porównanie komunikacji w standardach zarządzania projektami; 2.7. Modele dojrzałości projektowej a zarządzanie komunikacją; 2.7.1. PM Solutions' Project Management Maturity Model (PMMM); 2.7.2. Ocena poziomu dojrzałości projektowej w zarządzaniu komunikacją - wyniki badań. Rozdział 3. Wpływ uwarunkowań organizacyjnych na komunikację w projekcie 3.1. Wpływ struktury organizacyjnej na komunikację w projekcie; 3.2. Wpływ kultury organizacyjnej na komunikację w projekcie. Rozdział 4. Podstawowe środki przekazu wykorzystywane w środowisku projektowym: 4.1. Tradycyjne środki przekazu; 4.2. Nowoczesne środki przekazu; 4.3. Systemy dedykowane do zarządzania projektami. Rozdział 5. Podstawy komunikacji w projektach: 5.1. Komunikacja w projekcie; 5.2. Zarządzanie komunikacją w projekcie; 5.3. Komunikacja jako ciągły i wszechobecny proces w projektach; 5.4. Rola skutecznego komunikowania się i zarządzania komunikacją; 5.5. Komunikacja a świadomość i potrzeby interesariuszy; 5.6. Komunikacja i zarządzanie komunikacją w cyklu życia projektu. Rozdział 6. Komunikacja w zespole projektowym: 6.1. Pojęcie, teoria i zasady komunikacji interpersonalnej; 6.2. Nadawanie komunikatów; 6.3. Konstrukcja komunikatu; 6.4. Odbieranie komunikatów; 6.5. Bariery komunikacyjne. Rozdział 7. Komunikacyjne przykazania kierownika projektu: 7.1. Inicjowanie - zrozumieć interesariuszy; 7.2. Definiowanie - zdobyć zaufanie zespołu; 7.2.1. Kierownik projektu a komunikacja w zespole; 7.2.2. Jak komunikacja wpływa na relacje w zespole?; 7.3. Planowanie - komunikuj zmianę; 7.4. Realizacja - rozwiązuj konflikty; 7.5. Zamknięcie - informacja zwrotna. Rozdział 8.Narzędzia i dokumenty wspierające komunikację w projekcie: 8.1. Narzędzia i dokumenty inicjowania komunikacji; 8.1.1. Mapa interesariuszy; 8.1.2. Wymagania klienta; 8.1.3. Schemat organizacyjny projektu; 8.1.4. Spotkanie inauguracyjne projektu; 8.2. Narzędzia i dokumenty planowania komunikacji; 8.2.1. Plan komunikacji - plan zarządzania komunikacją; 8.2.2. System kontroli dokumentów projektowych - repozytorium projektowe; 8.2.3. Dokumentacja projektowa; 8.2.4. Kalendarz projektu; 8.2.5. Macierz odpowiedzialności; 8.2.6. Zasady i reguły komunikacji w zespole; 8.3. Narzędzia i dokumenty w procesie realizacji i kontroli komunikacji; 8.3.1. Raporty; 8.3.2. Spotkania statusowe; 8.3.3. Protokoły z zebrań; 8.3.4. Prezentacje projektu; 8.4. Narzędzia i dokumenty w procesie zakończenia komunikacji; 8.4.1. Lessons learned, doświadczenia projektowe; 8.4.2. Akceptacja zakończenia projektu i rezultatów projektu. Rozdział 9. Komunikacja w projektach - wyniki badań: 9.1. Opis narzędzia do oceny stosowanego wsparcia w obszarze zarządzania komunikacją; 9.2. Dobór próby badawczej; 9.3. Charakterystyka próby badawczej; 9.4. Wyniki badania Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. O Autorkach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja w zespole wirtualnym / Tomasz Stefaniuk. - Warszawa : Difin SA , 2014. - 194, [4] s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
Rozdział 1. Zespoły wirtualne jako nowa forma organizacji pracy, 1.1. Istota i klasyfikacja zespołów pracowniczych. 1.2. Specyfika zespołów wirtualnych. 1.3. Zalety i wady zespołów wirtualnych. 1.4. Determinanty skuteczności pracy zespołów wirtualnych i sposoby jej oceny. Rozdział 2. System komunikacji w zespole wirtualnym. 2.1. Istota procesu komunikacji. 2.2. Specyfika procesu komunikacji w zespole wirtualnym. 2.3. System komunikacji w zespole wirtualnym. 2.4. Rozwiązania strukturalne systemu komunikacji w zespole wirtualnym. 2.5. Wpływ systemu komunikacji na skuteczną pracę zespołu wirtualnego. Rozdział 3. Projektowanie systemu komunikacji w zespole wirtualnym. 3.1. Istota i znaczenie procesu projektowania systemu komunikacji. 3.2. Wybrane podejścia metodologiczne w projektowaniu systemów komunikacji. 3.3. Proces projektowania systemu komunikacji w zespole wirtualnym. 3.4. Wybrane metody i narzędzia projektowania systemu komunikacji w zespole wirtualnym. 3.5. Analiza systemu komunikacji w zespole wirtualnym jako ważny element cyklu projektowego. Rozdział 4. Przykład praktyczny zastosowania metody projektowania systemu komunikacji w zespole wirtualnym. 4.1. Przesłanki projektowania systemu komunikacji w badanym zespole wirtualnym. 4.2. Przebieg procesu projektowego. 4.3. Porównanie skuteczności pracy zespołu przed i po zastosowaniu metody projektowania systemu komunikacji. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikowanie interpersonalne / Włodzimierz Głodowski. - Wyd.2 zm. i rozsz. - Warszawa : "Wydaw. Hansa Communication", cop. 2001. - 255, [1] s. : fot. ; 24 cm.
Definicje i model komunikowania interpersonalnego; Główne cele komunikowania interpersonalnego; Rodzaje sytuacji komunikacyjnych; Podstawowe zasady komunikowania interpersonalnego; Słuchanie; Etyka w komunikowaniu interpersonalnym; Skuteczność w komunikowaniu interpersonalnym; Własne "ja" w komunikowaniu interpersonalnym; Odsłanianie się; Obawa i pewność siebie; Komunikowanie werbalne; Komunikowanie niewerbalne; Dlaczego związki interpersonalne rozwijają się?; Dynamika związku interpersonalnego; Atrakcyjność w komunikowaniu interpersonalnym; Władza w interpersonalnych związkach; Konflikt w związkach interpersonalnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Czym jest kultura?, 2.CZym jest komunikowanie, 3.Tożsamość a komunikowanie, 4.Percepcja a komunikowanie, 4.Kultura a zachowanie, 6.Niechęć do innych/obcych, 7.Język a komunikowanie, 8.Komunikowanie niewerbalne, 9.Instytucje społeczne, 10.Kompetentne komunikowanie międzykulturowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Proces komunikowania się: Pojęcie procesu komunikowania się; Modele interpersonalnego komunikowania się; Rodzaje przekazów w komunikowaniu się; Umiejętność przekonywania w komunikowaniu się; 2. Społeczne zachowanie się: Jednostka i jej zachowania; Grupa społeczna i jej zachowania; Zachowania zbiorowości; Niektóre aspekty osobowości w relacjach społecznych; Błędy przy opisywaniu i wyjaśnianiu przyczyn zachowania społecznego; 3. Specyficzne formy komunikowania się: Komunikowanie się w związkach; Komunikowanie się w grupach społecznych; Komunikowanie się poprzez konflikt społeczny; Komunikowanie się międzykulturowe; Komunikowanie się dla wywierania wpływu dla ludzi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: Część I. Zasady komunikowania międzyludzkiego. 1: Ogólne zasady porozumiewania się. Część II. Komunikowanie się lekarza z pacjentem. 2: Porozumiewanie się lekarza z pacjentem i pacjenta z lekarzem; 3: Empatia a relacja lekarz-pacjent; 4: Psychologiczne aspekty jatropatogenii; 5: Komunikowanie werbalne i niewerbalne; 6: Przestrzeń gabinetu lekarskiego jako warunek komunikowania się; 7: Zachowanie intymności pacjentki w gabinecie ginekologicznym; 8: Przestrzeganie zaleceń lekarskich; 9: Zasady komunikowania się lekarza z pacjentem z uwzględnieniem przewlekle i ciężko chorego; 10: Rozmowa z nieuleczalnie chorym; 11: Choroba jako dewiacja społeczna i jej znaczenie w komunikowaniu się lekarza z pacjentem; 12: Wyznaczniki efektywności postępowania lekarskiego w oczach pacjenta; 13: Potrzeby i oczekiwania pacjentów objętych opieką lekarza rodzinnego; 14: Czynniki wpływające na jakoś komunikowania się lekarza z pacjentem i jego rodziną lub najbliższym mu otoczeniem. Część III. Etyczne i prawne aspekty komunikowania się lekarza z pacjentem. 15: Troska, zaufanie i sprawiedliwość jako wartości ustanawiające w etyce medycznej; 16: Między deontologią a autonomią pacjenta. O granicach słuszności wzajemnych roszczeń pacjenta i lekarza; 17: Drugi język medykalizacji; 18: Bioetyczny kontekst zakłóceń w komunikowaniu się lekarza z pacjentem; 19: Podstawy prawne komunikowania się w medycynie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Potrzeby komunikacyjne w organizacji; 2. Teoria komunikowania; 3. Elementy komunikacji interpersonalnej w przedsiębiorstwie; 4. Komunikacja przedsiębiorstwa z otoczeniem; 5. Komunikacja, wiedza organizacyjna i innowacje zarządcze; 6. Komunikacja interkulturowa w organizacji; 7. Audyt komunikacji wewnętrznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Wstęp I. Socjologiczny aspekt konfliktu społecznego 1. Konflikty tożsamości w społeczeństwie współczesnym: w niewoli władzy i wolności? 2. Konflikt językowy. Studium porównawcze obszarów Arktyki II. Pedagogiczny aspekt konfliktu społecznego 3. Konflikty interpersonalne - sens, przebieg i przezwyciężanie 4. Spostrzeganie interpersonalne w sytuacjach konfliktu 5. Konflikt jako sytuacja wychowawcza 6. Konflikty w szkole w ujęciu interakcjonizmu symbolicznego. Perspektywa postrzegania szkoły jako organizacji 7. Źródła konfliktów szkolnych i ich znaczenie dla procesu edukacji młodzieży 8. Lęk komunikacyjny u uczniów a ich sposoby reagowania w sytuacji konfliktu w klasie szkolnej III. Psychologiczny aspekt konfliktu społecznego 9. „Przetrwać razem” – małżeństwo z perspektywy psychologii analitycznej 10. Konflikty interpersonalne w związkach kohabitacyjnych 11. Co oznacza skuteczność i satysfakcja stron z udziału w mediacjach rodzinnych? 12. Style i efekty rozwiązywania konfliktów w relacji rodziców z adolescentami a przekonanie adolescentów o skuteczności rodziny 13. Zadowolenie vs. rozczarowanie z komunikacji z matką z perspektywy adolescsenta 14. Konflikt jako czynnik kompozytowy relacji między rodzeństwem w okresie dorosłości a kompetencje społeczne 15. Rola reakcji emocjonalnych w regulacji strategii radzenia sobie młodzieży w wieku dorastania w sytuacji konfliktu społecznego 16. Agresywność w konfliktach społecznych a style radzenia sobie ze stresem 17. Potencjalne przyczyny konfliktów zawodowych w dobie globalizacji; Noty o autorach; Streszczenie; Abstract.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz I.: Elementy konfliktu: 1. Natura konfliktu; 2. Postrzeganie konfliktu; 3. Cele i interesy; 4. Władza. Struktura konfliktu; 5. Style i taktyki; Cz. II.: Interwencja: 6. Ocena konfliktów; 7. Moderowanie własnych konfliktów; 8. Negocjowanie wspólnych korzyści; 9. Interwencje osób trzecich; 10. Uzdrawianie złamanej gałęzi: przebaczenie i pojednanie; 11. Zapobieganie destruktywnemu konfliktowi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cultura)
Wstęp, czyli Najpilniej strzeżony sekret społeczeństwa konsumentów; Konsumpcjonizm a konsumpcja; Społeczeństwo konsumentów; Kultura konsumpcyjna; Straty współbieżne konsumpcjonizmu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Rozwoju Osobistego)
1. Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie?, 2. Kreowanie wizerunku przez wygląd, 3. Kreowanie wizerunku przez zachowanie, 4. Kreowanie wizerunku przez pozytywne relacje z ludźmi, 5. Kreowanie wizerunku przez wzbogacanie wiedzy merytorycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyfrowy Tubylec w Szkole - Diagnozy i Otwarcia ; t. 3)
Wstęp; Rozdział I Cyfrowe pokolenie w refleksji pedagogicznej i badawczych doniesieniach; Młode pokolenie pod cyfrową egidą – różne oblicza fenomenu; Cyfrowy potencjał współczesnych uczniów w perspektywie polskich raportów z badań; Muzyka w i-mózgu – muzyczne kompetencje percepcyjne cyfrowych tubylców; Edukacja muzyczna w perspektywie technologiczno-medialnej – założenia, wizje i praktyka; Wiedza osobista dziecka w młodszym wieku szkolnym w perspektywie mediatyzacji przestrzeni życia i edukacji; Obraz szkoły w e-kulturze dziecięcej. Analiza komunikacji internetowej dzieci w wybranych miejscach sieciowych; Трансформация механизмов социализации подростков средствами интернет; Rozdział II Ucyfrowienie przestrzeni edukacji – propozycje i zapytania; Współpraca nauczyciela i rodziców w przygotowaniu dziecka do bezpiecznego korzystania z cyberprzestrzeni; Urządzenia mobilne jako wsparcie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; Wykorzystanie technik cyfrowych w działaniach promujących studia polonistyczne; Współczesne wykorzystanie zasady poglądowości w edukacji matematycznej; Technologie informacyjno-komunikacyjne a efektywna edukacja w szkole podstawowej; Dydaktyk szkolny wobec potrzeby rozwijania umiejętności uczenia się uczniów; Realizacja innowacji pedagogicznej a konwergentne kompetencje medialne, informacyjne i cyfrowe dzieci; Młody nauczyciel kontra komputer – o problemach nabywania kompetencji z zakresu wykorzystywania TIK w edukacji; Bibliografia; Noty o autorach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Podstawy : 1. Idea książki, 2. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 3. Komunikacja werbalna, 4. Komunikacja niewerbalna. Cz.II Otwartość jako "wdech" : 5. Samoświadomość, 6. Świadomość obecności innych, 7. Słuchanie. Cz.III Otwartość jako "wydech" : 8. Ujawnianie siebie, 9. Męskie i kobiece style ekspresji. Cz.IV Związki : 10. Negocjowanie związku, 11. Przyjaźń, 12. Rodziny, 13. Bliscy partnerzy. Cz.V Ponad podziałami : 14. Konflikt, 15. Komunikowanie się między kulturami. Cz.VI Różne spojrzenia na komunikację między osobami :
16.Spojrzenie nauczyciela, 17.Spojrzenie psychoterape uty, 18.Spojrzenie filozofa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Podstawy : 1. Idea książki, 2. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 3. Komunikacja werbalna, 4. Komunikacja niewerbalna. Cz.II Otwartość jako "wdech" : 5. Samoświadomość, 6. Świadomość obecności innych, 7. Słuchanie. Cz.III Otwartość jako "wydech" : 8. Ujawnianie siebie, 9. Męskie i kobiece style ekspresji. Cz.IV Związki : 10. Negocjowanie związku, 11. Przyjaźń, 12. Rodziny, 13. Bliscy partnerzy. Cz.V Ponad podziałami : 14. Konflikt, 15. Komunikowanie się między kulturami. Cz.VI Różne spojrzenia na komunikację między osobami :
16.Spojrzenie nauczyciela, 17.Spojrzenie psychoterape uty, 18.Spojrzenie filozofa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Podstawy : 1. Idea książki, 2. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 3. Komunikacja werbalna, 4. Komunikacja niewerbalna. Cz.II Otwartość jako "wdech" : 5. Samoświadomość, 6. Świadomość obecności innych, 7. Słuchanie. Cz.III Otwartość jako "wydech" : 8. Ujawnianie siebie, 9. Męskie i kobiece style ekspresji. Cz.IV Związki : 10. Negocjowanie związku, 11. Przyjaźń, 12. Rodziny, 13. Bliscy partnerzy. Cz.V Ponad podziałami : 14. Konflikt, 15. Komunikowanie się między kulturami. Cz.VI Różne spojrzenia na komunikację między osobami :
16.Spojrzenie nauczyciela, 17.Spojrzenie psychoterape uty, 18.Spojrzenie filozofa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Samoświadomość pedeutologiczna nauczyciela akademickiego kształcącego nauczycieli. O niezbywalności autorefleksji w praktyce edukacyjnej nauczyciela akademickiego; Jakość kształcenia jako podstawowy problem szkoły wyższej; Uwagi o podmiocie kształcenia jako kryterium oferty edukacyjnej; Refleksja edukacyjna w kontekście sekratejskiego spotkania człowieka z człowiekiem; Kształcenie komunikacyjnych kompetencji studentów w odpowiedzi na potrzeby rynku pracy; Kreatywność w kształceniu nauczycieli informatyki; O co pyta współczesna pedeutologia? Część II: Doświadczenia i autorefleksje nauczycieli akademickich. O przewadze poszukiwań nad wskaźnikami - autorefleksja nauczyciela akademickiego; Kształtowanie kultury umysłowej studentów z punktu widzenia refleksyjnego praktyka; O twórczości pedagogicznej nayczyciela refleksji kilka; Rozwój umiejętności badawczych studentów; Czy uczelnia kształcąca nauczycieli wychowuje wychowawców? Kształtowanie umiejętności komunikacyjnych studentów kierunków pedagogicznych; Komunikacyjny model K. Steila inspiracją do pracy własnej nauczyciela akademickiego; O nauczycielu zaangażowanym; Autonomia i sterowanie w edukacji prospektowej a kształcenie akademickie. Część III: Z perspektywy praktyka. Kompetencje interpersonalne pedagogów w opinii absolwentów; Poziom nauczycielskich kompetencji osiągany w procesie kształcenia a wymagania w miejscu pracy; Moje studiowanie z perspektywy pracy zawodowej; "Sama się dziwię, że osobowość nauczyciela akademickiego, jego stosunek do studentów jest dla nas, osób dorosłych, tak ważny".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej