Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(66)
IBUK Libra
(9)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(65)
E-booki
(10)
Publikacje naukowe
(6)
Czasopisma
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(54)
dostępne
(40)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(42)
Czytelnia
(55)
Autor
Hamrol Adam (1952- )
(6)
Borkowski Stanisław
(4)
Kozioł Leszek
(4)
Mantura Władysław (1947- )
(3)
Turkowski Marek
(3)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(3)
Chodyński Andrzej
(2)
Grudowski Piotr
(2)
Jagielska Monika (1970- )
(2)
Kozłowski Remigiusz
(2)
Liwowski Bolesław
(2)
Opolski Krzysztof (1948- )
(2)
Adamczyk Wacław
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borys Tadeusz
(1)
Brajer-Marczak Renata
(1)
Bryła Paweł
(1)
Brzozowski Tomasz
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cichoń Zofia
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Corejowa Tatiana
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Darnall Russell W
(1)
Doyle Peter
(1)
Duda Ignacy
(1)
Fertsch Marek
(1)
Filipiak Marian
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gierzyńska-Dolna Monika
(1)
Gnela Bogusław
(1)
Godala Magdalena
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Gwiazdowska Daniela
(1)
Głowacka-Fertsch Danuta
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Harry Mikel
(1)
Huczek Antoni
(1)
Iwasiewicz Andrzej
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Janasz Władysław
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Jazdon Andrzej
(1)
Jedynak Piotr
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jonas Agata
(1)
Juraszek Joanna
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kasprzak Marek
(1)
Kawalec Anna
(1)
Kijowski Jacek
(1)
Kliber Jiři
(1)
Klimczak Inga
(1)
Kolman Romuald
(1)
Konodyba-Szymański Bogumił
(1)
Kopciuszewska Elżbieta
(1)
Kowalczyk Jerzy
(1)
Kowalska Aleksandra
(1)
Kędra Agnieszka
(1)
Ligaj Marta
(1)
Lisiecka Krystyna
(1)
Lisiecki Piotr
(1)
Lisowski Jerzy Lech
(1)
Majewski Miłosz
(1)
Martin William B
(1)
Mikołajczyk-Bator Katarzyna
(1)
Nowaczyk Grażyna
(1)
Ożóg Andrzej
(1)
Pešlová Františka
(1)
Pietrzyk Małgorzata
(1)
Piotraszewska-Pająk Alina
(1)
Prozorowicz Magdalena
(1)
Rosak Joanna
(1)
Samotyja Urszula
(1)
Schroeder Richard
(1)
Selejdak Jacek
(1)
Seweryn Małgorzata
(1)
Sielicka-Różyńska Maria
(1)
Sikora Rafał
(1)
Sikora Tadeusz
(1)
Skotnicka Bożena
(1)
Skórska Anna
(1)
Smoleń Tomasz
(1)
Sokołowicz Wieńczysława
(1)
Srzednicki Andrzej
(1)
Stobiecka Jadwiga
(1)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(1)
Szkoda Jerzy
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Szymczak Jadwiga (1929-2010)
(1)
Ulewicz Małgorzata
(1)
Ulewicz Rafał
(1)
Urban Wiesław
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Wacław Adamczyk
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(48)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(75)
Arabia Saudyjska
(1)
Język
polski
(76)
Temat
Jakość produktu
(59)
Zarządzanie jakością
(42)
Przedsiębiorstwo
(12)
Jakość
(9)
Certyfikacja zgodności
(8)
Normy ISO 9000
(8)
Produkcja
(8)
Usługi
(7)
Jakość usług
(6)
Marketing
(6)
Normalizacja
(5)
Hotelarstwo
(4)
Zarządzanie
(4)
Banki
(3)
Bezpieczeństwo produktu
(3)
Bhp
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Żywność
(3)
Gospodarka materiałowa
(2)
Gwarancja jakości
(2)
Komputery
(2)
Kontrola techniczna
(2)
Koszty jakości
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Odpowiedzialność cywilna
(2)
Opakowania
(2)
Optymalizacja
(2)
Organizacja
(2)
Prawo Unii Europejskiej
(2)
Prawo porównawcze
(2)
Przemysł
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Znaki towarowe
(2)
Analiza rynku
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Certyfikacja jakości
(1)
Coaching
(1)
Dozór techniczny
(1)
Dyrektor
(1)
Ekonometria
(1)
Ekonomika przemysłu
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Informacja naukowa
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość wyrobów
(1)
Kadry
(1)
Kalkulacja kosztów
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Komunikacja
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci
(1)
Kontrola jakości
(1)
Koszty
(1)
Marka*
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Metodologia
(1)
Normy ISO 14000
(1)
Nowy produkt
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odpowiedzialność za produkt
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Otwarte fundusze emerytalne
(1)
Oznaczenie CE
(1)
Oświata
(1)
Państwowa Inspekcja Ochrony Środowiska
(1)
Prawo ochrony środowiska
(1)
Produkt*
(1)
Produkty ekologiczne
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przemysł rolno-spożywczy
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
Ryzyko zdrowotne
(1)
Ryzyko środowiskowe
(1)
Rękojmia za wady rzeczy
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Skóry
(1)
Statystyka matematyczna
(1)
Strategia rozwoju
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Targi i wystawy
(1)
Towary
(1)
Transport
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Umowa kupna i sprzedaży
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Europa
(2)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Opracowanie
(6)
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(17)
Zarządzanie i marketing
(16)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Podróże i turystyka
(1)
76 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I: Wybrane problemy zarządzania produkcją: 1. Proces produkcyjny, 2. Struktury produkcyjne jednostek wytwórczych, 3. Organizacja produkcji, 4. Cykl produkcyjny, 5. Przygotowanie produkcji, 6. Jakość produkcji, 7. Gospodarstwa wspomagające podstawową działalność produkcyjną, 8. Wybrane aspekty kosztowe decyzji w obszarze produkcji, 9. Planowanie przebiegu produkcji i sterowania nim, Cz.II: Przykłady i zadania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I: Wybrane problemy zarządzania produkcją: 1. Proces produkcyjny, 2. Struktury produkcyjne jednostek wytwórczych, 3. Organizacja produkcji, 4. Cykl produkcyjny, 5. Przygotowanie produkcji, 6. Jakość produkcji, 7. Gospodarstwa wspomagające podstawową działalność produkcyjną, 8. Wybrane aspekty kosztowe decyzji w obszarze produkcji, 9. Planowanie przebiegu produkcji i sterowania nim, Cz.II: Przykłady i zadania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Celem podręcznika jest zapoznanie czytelnika z podstawami biochemii oraz z wykrywaniem i analizą ilościową obecnych w produktach spożywczych substancji biologicznych. Autorzy skoncentrowali się na tych elementach biochemii, które są istotne dla towaroznawców z punktu widzenia ich pracy związanej z kształtowaniem jakości produktu i jej profesjonalną kontrolą. Jest adresowany głównie do studentów towaroznawstwa na uczelniach ekonomicznych, przyrodniczych i politechnikach. Może być również przydatny studentom innych kierunków, pracownikom laboratoriów analitycznych oraz pracownikom odpowiedzialnym za jakość zatrudnionym w różnych branżach przemysłu i handlu. Układ i treść książki różni się od innych podręczników biochemii dostępnych na rynku. W kilku rozdziałach opisano strukturę i właściwości aminokwasów, białek, węglowodanów, lipidów, kwasów nukleinowych i witamin. Przemiany biochemiczne tych składników podczas magazynowania i przetwarzania żywności mają ogromny wpływ na jakość końcowego produktu. Ważnym elementem każdego z tych rozdziałów jest część eksperymentalna poświęcona metodom wykrywania omawianych związków. W oddzielnym rozdziale zaprezentowano metody instrumentalne najczęściej stosowane w laboratorium biochemicznym. Elektroniczne wydanie podręcznika z 2014 r.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 410)
Wprowadzenie; 1. Proces kształtowania jakości produktów; 2. Ekonomiczne stymulatory kształtowania jakości produktów; 3. Metody zarządzania jakością i wartościowania jakości; 4. Przejawy polityki projakościowej w wybranych przedsiębiorstwach; 5. Długofalowa strategia jakości przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
. The improvement of reading of machines across the use of method SMED; 2. Identification of the areas liable to distortions in a glassworks plant; 3. Improving quality of gall chain elements; 4. Analysis of the production process the basis of the concrete block production; 5. high standard capability of battery housing manufacture; 6. Improvement of the wrapping foil production; 7. Assessment and concrete products quality improvement; 8. Problems of production management in window production company in staff's judgment; 9. Effectiveness of machine exploitation for clothing production; 10. Modernity of filling machine in the aspect of exact packing; 11. Estimation and improvement of tank elements; 12. structure of human resources and effectiveness of machinery operation in a joinery company; 13. Rolling mill efficiency in screw threads rolling process; 14. Production and quality improvement of sections; 15. Estimation and bread quality improvement; 16. Efficiency of exploitation and components modernity of machines; 17. Production and quality of providing with warm water; 18. Analysis of determinants of quality of the cast - a body of a gas valve; 19. Production and quality of bulb bur; 20. Practise of calculation TPM coefficients
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pojęcie jakości, jej cechy i determinanty, 2. Metody zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, 3. Koszty jakości jako ekonomiczny miernik oceny jakości w przedsiębiorstwie, 4. Miejsce kosztów jakości w rachunku kosztów przedsiębiorstwa, 5. Ewidencja i analiza kosztów jakości, 6. Zarządzanie kosztami jakości, 7. Wyniki badań dotyczących rachunku kosztów jakości w polskich przedsiębiorstwach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie: Fenomen Six Sigma. 1. Dlaczego Six Sigma?; 2. Droga do Szmaragdowego Grodu; 3. Lepiej, czyli taniej; Z doświadczeń innych firm: GE Quality 2000; 4. Benchmarking: poszukiwanie najlepszych 5. Credo Six Sigma: zmienić możemy tylko to, co zmierzy my; 6. Demaskowanie "Ukrytych fabryk"; Z doświadczeń innych firm: Polaroid błyszczy dawnym blaskiem; 7. Strategia przełomu; 8. Mierzenie rezultatów w skali sigma; Z doświadczeń innych firm: Jak w General Electric wykorzystano Six Sigma do udoskonalenia strategicznego pro duktu; 9. Wdrażanie i realizacja strategii Six Sigma; 10. Uczestnicy Six Sigma: championi, master black belts black belts i green belts; 11. Black belts; Z doświadczeń innych firm: Droga Allied Signal do Six Sigma; 12. Six Sigma i sektor usług; 13. Wytyczne przy doborze projektów; 14. Psychologia Six Sigma; 15. Przygotowanie organizacji do Six Sigma.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Statystyczne uregulowanie procesów produkcyjnych; 2. Zdolność jakościowa procesów produkcyjnych; 3. Statystyczna kontrola odbiorcza; 4. Wybrane metody statystyki opisowej wykorzystywane w sterowaniu jakością procesów produkcyjnych; 5. Plan jakości procesu produkcyjnego; 6.Nadzór metrologiczny nad wyposażeniem do kontroli, pomiarów i badań procesów produkcyjnych; 7. Audity i przeglądy procesów produkcyjnych; 8. Zarządzanie konfiguracją w sterowaniu jakością procesów produkcyjnych; 9. Zarządzanie ryzykiem w procesach produkcyjnych; 10. Eksploatacyjna weryfikacja jakości produkcyjnej wyrobów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Akademia Ekonomiczna im.Oskara Langego we Wrocławiu ; 136)
Strategia konkurencji jako źródło konkurencyjności przedsiębiorstw; Przesłanki konkurencyjności współczesnych przedsiębiorstw; Pojęcie strategii konkurencji; Istota dobrej strategii konkurencji; Metoda tworzenia strategii konkurencji; Podstawy informacyjne strategii konkurencji; Sposób opracowania informacji o konkurentach; Typy strategii konkurencji; Wybór obszaru działań konkurencyjnych; Wybór typu relacji z konkurentami; Wybór rodzaju przewagi konkurencyjnej; Sytuacyjne strategie konkurencji; Strategia konkurencji badanych przedsiębiorstw przemysłowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Zarządzanie organizacja wg norm ISO serii 9000; R.2 Procesowy system zarządzania; R.3 Kierownictwo firmy w systemie zarządzania wg normy ISO 9001:2000; R.4 Etapy wdrażania systemu zarządzania jakością - rola kierownictwa; R.5 Od systemu ISO do filozofii TQM i Europejskiego Modelu Doskonałości EFQM; R.6 Od kierownika do przywódcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Wprowadzenie do wiedzy o usłgach profesjonalnych, 2.Kluczowe obszary marketingu usług profesjonalnych, 3.Lojalność klientów jako cel działań marketingowych - w usługach profesjonalnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 5 (1/2004))
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Standardy pomiaru działalności innowacyjnej przedsiębiorstwa w oparciu o dokumenty OECD, 2. System edukacji w Polsce wobec perspektywy tworzenia gospodarki opartej na wiedzy, 3. Dynamika organizacji opartej na wiedzy, 4. Rozwój public relations w Europie, 5. Coaching jako metoda budowania wiedzy w organizacji, 6. Kultura organizacji a strategia jakości, 7. Jakość jako główna strategia zdobycia przewagi rynkowej polskich banków, 8. Zastosowania diagramu macierzowego i wykresu Ishikawy w procesie doskonalenia poziomu jakości produktów, 9. Doskonalenie poziomu jakości usług medycznych w oparciu o metodę Space, 10. Jakość usług w sieciach firm hotelarskich, 11. Marketing i jakość usług bankowych, 12. Konkurencyjność wyrobu branży obuwniczej w aspekcie analizy prognoz oceny poziomu jakości, 13. Analiza zmian na rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce, 14. Wykorzystanie narzędzi jakości do wyeliminowania niezgodności w procesie zgrzewania rur, 15. Strumień wartości przy wytwarzaniu okien jako jedna ze składowych metody Lean Managment, 16. QRCM sposobem na zwiększenie lojalności klientów a kontekście jakości wyrobów, 17. Podejście procesowe w zarządzaniu jakością w gminie, Specyfika wizerunku biblioteki publicznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : standardy i zasady / Jerzy Łunarski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Wydawnictwo WNT Sp. z o.o. , 2012. - 522, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1.Rozwój działań na rzecz jakości; 2. Normalizacja w działaniach projakościowych; 3. Znaczenie klienta w systemach jakości; 4. Problemy jakości w cyklu życia wyrobu; 5. Podejście procesowe w zarządzaniu jakością; 6. Ogólne zasady sterowania i zarządzania jakością; 7. Wybrane techniki sterowania jakością; 8. Zarządzanie jakością według normy ISO 9001; 9. Standardy rozszerzające wymagania ISO 9001; 10. Metody oceny jakości i zgodności wyrobów; 11. Zarządzanie środowiskowe; 12. Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy (BHP); 13. Zintegrowane systemy zarządzania (ZSZ); 14. Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM); 15. Możliwości dalszego doskonalenia systemów zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Adam Hamrol, Władysław Mantura. - Warszawa ; Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 366 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Zawiera: Wstęp; Cz. I: TEORETYCZNE PODSTAWY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: Wybrane elementy kwalitologii, Wybrane elementy nauk organizacji i zarządzania, Wprowadzenie do zarządzania jakością, Elementy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie produkcyjnym; Cz. II: PRAKTYKA ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE: Systemy zarządzania jakością według norm ISO 9000, Instrumentarium zarządzania jakością, Zapewnienie jakości i sterowanie jakością, Komputerowe wspomaganie zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Adam Hamrol, Władysław Mantura. - Wyd. 3 uakltual. - 8 dodruk. - Warszawa ; Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 2011. - 371 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Wstęp; Cz. I: TEORETYCZNE PODSTAWY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: Wybrane elementy kwalitologii, Wybrane elementy nauk organizacji i zarządzania, Wprowadzenie do zarządzania jakością, Elementy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie produkcyjnym; Cz. II: PRAKTYKA ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE: Systemy zarządzania jakością według norm ISO 9000, Instrumentarium zarządzania jakością, Zapewnienie jakości i sterowanie jakością, Komputerowe wspomaganie zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Adam Hamrol, Władysław Mantura. - Warszawa ; Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 366 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Zawiera: Wstęp; Cz. I: TEORETYCZNE PODSTAWY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: Wybrane elementy kwalitologii, Wybrane elementy nauk organizacji i zarządzania, Wprowadzenie do zarządzania jakością, Elementy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie produkcyjnym; Cz. II: PRAKTYKA ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE: Systemy zarządzania jakością według norm ISO 9000, Instrumentarium zarządzania jakością, Zapewnienie jakości i sterowanie jakością, Komputerowe wspomaganie zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Żywność. Jakość. Technologia)
1. Jakość żywności i czynniki ją kształtujące, 2. Ustawodawstwo żywnościowe dotyczące bezpieczeństwa zdrowotnego i systemów jego zapewniania, 3. Charakterystyka wy branych systemów i zasad zarządzania związanych z jakością, 4. Wprowadzenie do integracji systemów zarządzania jakością w produkcji żywności, 5. Integracja systemów zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, 6. Integracja systemów zarządzaniu, dotycząca jakości środowiska i bhp, 7. Integracja systemów zarządzania - zalety i rozwiązania, 8. Praktyka zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym w produkcji żywności przez system HACCP, 9. Integracja systemów zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym i jakością żywności w łańcuchu żywnościowym, 10. Integracja systemu HACCP i systemu według normy PN-EN-ISO serii 9000:2001, 11. Zarządzanie bezpieczeństwem pracy w przemyśle spożywczym, 12. Informatyzacja systemu zarządzania jakością, 13. Możliwości wykorzystania oprogramowania komputerowego w systemowym zarządzaniu jakością.
rozwiązania, 8.Praktyka zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym w produkcji żywności przez system HACCP, 9. Integracja systemów zarządzania bezpieczeństwem zdrowo tnym i jakością żywności w łańcuchu żywnościowym, 10. Integracja systemu HACCP i systemu według normy PN-EN ISO serii 9000:2001, 11.Zarządzanie bezpieczeństwem pracy w przemyśle spożywczym, 12.Informatyzacja syste mu zarządzania jakością, 13.Możliwości wykorzystania o programowania komputerowego w systemowym zarządzaniu jakością
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest jakość usług i jak możesz ją kształtować, 2. Oczekiwania gości: strona techniczna, 3. Oczekiwania gości: strona funkcjonalna, 4. Kształtowanie kultury jakości usług, 5. Twoja definicja jakości usług, 6. Wyłączenie doskonałej jakości usługi w działania twojego przedsiębiorstwa, 7. Ocena postępów i nagradzanie pracowników, 8. Utrzymanie orientacji na klientów przez ciągłe doskonalenie jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług /Wiesław Urban. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2018. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
1.Czym jest jakość usług?; 2. Atrakcyjność jakości w odbiorze klientów; 3.Jakość a sukces firmy; 4. Pomiar doświadczeń klientów; 5. Metoda zdarzeń krytycznych; 6. Metoda tajemniczego klienta; 7. Pomiar procesów usługowych; 8. Mapa jakości P/P; 9. Lean Service; 10. Kultura organizacyjna firmy usługowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; 54)
1.Kierunki doskonalenia jakości w bankach, 2.Zarządzanie jakością w zakładzie ubezpieczeń, 3.Przygotowanie i realizacja systemu zarządzania jakością w bankach i zakładach ubezpieczeń, 4.Nieparametryczne metody mierzenia wpływu jakości usług na efektywność - doświadczenia światowe w sektorze bankowym, 5.Zmiany poziomu jakości usług ubezpieczeniowych w Polsce w latach 1999-2003 w opinii menedżerów i klientów zakładów ubezpieczeń, 6.Informacja o kliencie - główny czynnik kształtownia jakości usług ubezpieczeniowych, 7.Jakość usług ubezpieczeniowych w świetle skarg skierowanych do Rzecznika Ubezpieczonych, 8.Ocena poziomu jakości usług w firmach ubezpieczeniowych na życie w Polce, 9.Zarządzanie jakością usług na rynku otwartych funduszy emerytalnych, 10.Jakość usług funduszy inwestycyjnych w Polsce, 11.Wybrane metodyczne aspekty oceny jakości usług (na przykłądzie usług telekomunikacyjnych)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej