Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(111)
Forma i typ
Książki
(110)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(94)
dostępne
(69)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(70)
Czytelnia
(95)
Autor
Hamrol Adam (1952- )
(8)
Heszen-Niejodek Irena (1942- )
(4)
Karaszewski Robert
(4)
Mantura Władysław (1947- )
(3)
Opolski Krzysztof (1948- )
(3)
Szołtysek Katarzyna
(3)
Sęk Helena (1938- )
(3)
Ładoński Wiesław
(3)
Berdowski Filip J
(2)
Berdowski Janusz B. (1935- )
(2)
Dahlgaard Jens J
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Iwasiewicz Andrzej
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Kanji Gopal K
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Kozłowski Remigiusz
(2)
Kristesen Kai
(2)
Liwowski Bolesław
(2)
Rusiński Michał
(2)
Skotnicka Bożena
(2)
Urbaniak Maciej
(2)
Wasilewski Lesław
(2)
Wolniak Radosław
(2)
Antonowicz Paweł
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Betts Alan
(1)
Bielawa Anna
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borys Tadeusz
(1)
Bozarth Cecil
(1)
Brandon-Jones Alistair
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Cadle James
(1)
Campbell Ian
(1)
Chrisidu-Budnik Agnieszka
(1)
Czapiński Janusz (1951- )
(1)
Czerepaniak-Walczak Maria
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dessoulavy-Śliwiński Bartłomiej
(1)
Drummond Helga
(1)
Dudzikowa Maria
(1)
Dyrda Mirosław Jan (1945- )
(1)
Fereniec Jan
(1)
Fertsch Marek
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Frąś Józef
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Gralak Henryk
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Górniewicz Józef
(1)
Głowacka-Fertsch Danuta
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Handfield Robert B
(1)
Hannerz Ulf
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Hollins Bill
(1)
Hołyst Brunon (1930- )
(1)
Jarke Matthias
(1)
Jaworska-Surma Aleksandra
(1)
Johnston Robert
(1)
Jonas Agata
(1)
Jongen W.M.F
(1)
Joseph Stephen (1964- )
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Karmańska Anna
(1)
Karwowski Jan
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Kister Agnieszka
(1)
Klekot Ewa
(1)
Klimiuk Ewa
(1)
Kolman Romuald
(1)
Korczak Jerzy
(1)
Kostera Monika
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kowalczyk Jerzy
(1)
Kowalska Aleksandra
(1)
Kozłowska Irena
(1)
Krzemień Eugeniusz
(1)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(1)
Kuchta Jarosław
(1)
Lenzerini Maurizio
(1)
Linley P. Alex
(1)
Lipa Michał
(1)
Lisiecka Krystyna
(1)
Lisowski Jerzy Lech
(1)
Lock Dennis
(1)
Luning P.A
(1)
Marcelis W.J
(1)
Martin William B
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(80)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(110)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(110)
angielski
(1)
Temat
Zarządzanie jakością
(74)
Jakość
(29)
Jakość produktu
(23)
Przedsiębiorstwo
(21)
Zarządzanie
(20)
Jakość życia
(13)
Normy ISO 9000
(10)
Organizacja
(10)
Produkcja
(8)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Jakość usług
(7)
Certyfikacja zgodności
(6)
Marketing
(6)
Decyzje
(5)
Kadry
(5)
Motywacja pracy
(5)
Normalizacja
(5)
Przywództwo
(5)
Służba zdrowia
(5)
Logistyka
(4)
Normy ISO 9001
(4)
Ochrona środowiska
(4)
Psychologia zdrowia
(4)
Usługi
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Banki
(3)
Bhp
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja
(3)
Obsługa klienta
(3)
Planowanie
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Zachowania prozdrowotne
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Zdrowie psychiczne
(3)
Zdrowie publiczne
(3)
Środowisko człowieka
(3)
Akceptacja choroby
(2)
Choroby ludzi
(2)
Dobrostan psychiczny
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka materiałowa
(2)
Gwarancja jakości
(2)
Hotelarstwo
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Kontrola
(2)
Kontrola techniczna
(2)
Koszty
(2)
Koszty jakości
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Medycyna behawioralna
(2)
Motywacja leczenia się
(2)
Nauki o zarządzaniu i jakości
(2)
Normy ISO 14000
(2)
Ocena pracowników
(2)
Odporność psychiczna
(2)
Optymalizacja
(2)
Praca zespołowa
(2)
Promocja zdrowia
(2)
Przemysł rolno-spożywczy
(2)
Psychologia pozytywna
(2)
Psychologia stresu
(2)
Radość
(2)
Radzenie sobie ze stresem
(2)
Sens życia
(2)
Stopa życiowa
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Szczęście
(2)
Technologia
(2)
Teoria organizacji
(2)
Towar
(2)
Transport
(2)
Ubóstwo
(2)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
Agresywność
(1)
Agrobiznes
(1)
Analiza SWOT
(1)
Analiza Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP)
(1)
Analiza rynku
(1)
Artykuły gospodarstwa domowego
(1)
Aspiracje edukacyjne
(1)
Aspiracje zawodowe
(1)
Autorytet
(1)
BHP
(1)
Banki internetowe
(1)
Baza danych
(1)
Bezdomność
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Ceramika
(1)
Choroby cywilizacyjne
(1)
Chorzy
(1)
Controlling
(1)
Dochód
(1)
Ekonometria
(1)
Etyka biznesu
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Pomorze Zachodnie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(43)
Biografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(31)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(20)
Medycyna i zdrowie
(8)
Psychologia
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
111 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Statystyczne uregulowanie procesów produkcyjnych; 2. Zdolność jakościowa procesów produkcyjnych; 3. Statystyczna kontrola odbiorcza; 4. Wybrane metody statystyki opisowej wykorzystywane w sterowaniu jakością procesów produkcyjnych; 5. Plan jakości procesu produkcyjnego; 6.Nadzór metrologiczny nad wyposażeniem do kontroli, pomiarów i badań procesów produkcyjnych; 7. Audity i przeglądy procesów produkcyjnych; 8. Zarządzanie konfiguracją w sterowaniu jakością procesów produkcyjnych; 9. Zarządzanie ryzykiem w procesach produkcyjnych; 10. Eksploatacyjna weryfikacja jakości produkcyjnej wyrobów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój historyczny i stan obecny zarządzania produkcją, 2. Strategiczne aspekty zarządzania produkcją, 3. Taktyczne aspekty zarządzania produkcją-techniczne przygotowanie produkcji, 4. Normatywy planowania i operatywnego zarządzania produkcją, 5. Planowanie produkcji, 6. Sterowanie produkcją, 7. Zarządzanie produkcją - doświadczenia japońskie, 8. Elastyczne systemy produkcyjne, 9. Kontrola jakości w produkcji, 10. Informatyczne wspomaganie zarządzania produkcją, 11. Organizacja zarządzania produkcją w przedsiębiorstwie. Służba produkcji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie organizacją turystyczną / Jerzy Kowalczyk. - Warszawa : CeDeWu, 2009. - 173, [3] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
1. Ewolucja systemów zarządzania; 2. Od norm ISO do kompleksowego zarządzania organizacja; 3. Charakterystyka usług turystycznych; 4. System zarządzania w organizacji turystycznej; 5.Wybrane praktyczne elementy zarządzania organizacją turystyczną; 6. Podsumowanie- Rola i odpowiedzialność kierownictwa oraz pracowników organizacji w systemie zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesne paradygmaty nauk o zarządzaniu / red. nauk. Wiesław Kowalczewski. - Warszawa : Difin, 2008. - 229, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Wybrane aspekty metodologii nauk o zarządzaniu: Metodologia nauk o zarządzaniu; Podstawy filozoficzne nauk o zarządzaniu; Przesłanki kształtowania nowych paradygmatów w naukach o zarządzaniu; Znaczenie etyki w zarządzaniu. 2. Granice zarządzania: Geneza i filary przywództwa i władzy; Klasyczne rozumienie zarządzania i jego ograniczenia; Interdyscyplinarność zarządzania i nowe rubieże; Wszystko jest zarządzaniem? 3. Koncepcja przedsiębiorstwa i kierunki jej zmian: Początki tworzenia koncepcji przedsiębiorstwa; Kryzys korporacyjny; Arogancja korporacyjna; Kierunki zmian. 4. Strategiczne wymiary doskonałości w zarządzaniu: Druga rewolucja menedżerska wkroczyła do przedsiębiorstw; Poszukiwanie doskonałości w zarządzaniu trwa; Kulturowy wymiar doskonałości w zarządzaniu; W XXI wieku trwać będzie walka o jakość, doskonałość i przenikliwość; wiedza fundamentem i źródłem doskonałości zarządzania. 5. Jakość zarządzania: Paradygmat jakości w zarządzaniu; Pojęcia i determinanty jakości zarządzania; Jakość zarządzania a Model Znakomitości EFQM i ENJ; Jakość zarządzania a zasady zarządzania jakością w rodzinie norm ISO 9000:2000; Efekty rynkowe jakości zarządzania; Spojrzenie w przyszłość. 6. Integracja marketingu i logistyki w procesach zarządzania: Co to znaczy - zarządzanie marketingowe? Zarządzanie logistyczne; Marketing i logistyka - sprzężenie zwrotne; Zarządzanie marketingowo-logistyczne; Rozwiązania organizacyjne w przedsiębiorstwach; Marketing i logistyka na studiach wyższych. 7. Partycypacyjny system zarządzania wynagrodzeniem: Udział pracowników w zysku polskich przedsiębiorstw; Udział w zysku w krajach UE i Japonii; Refleksje końcowe: trzy główne powody konieczności rozszerzenia udziału pracowników w zysku w polskich przedsiębiorstwach. 8. Wirtualizacja procesów edukacyjnych w kreowaniu społeczeństwa wiedzy: System kształcenia jako czynnik rozwoju społeczeństwa; Wymagania nowoczesnych systemów edukacyjnych; Kierunki rozwoju edukacji e-learningowej; Czynniki decydujące o powodzeniu wdrażania zdalnego nauczania. 9. Paradygmaty nauki o zarządzaniu środowiskiem: Podstawowe pojęcia nauki o zarządzaniu środowiskiem; Społeczno-ekonomiczne paradygmaty nauki o zarządzaniu środowiskiem; Problemowe paradygmaty nauki o zarządzaniu środowiskiem; Problemowe paradygmaty nauki o zarządzaniu środowiskiem; 10. Zarządzanie międzykulturowe; od przystosowania do rozwoju: Kultura jako adaptacja, przetrwanie czy rozwój?; Dwie orientacje w rozumieniu komunikacji; Wielopoziomowość komunikacji; Poza rodowodem menedżera
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Usługi w gospodarce, 2. Zarzązanie marketingiem w firmie usługowej, 3. Segmentacja rynku usług, 4. Produkt usługowy, 5. Jakość usług, 6. Proces usługowy, 7. Ceny usług, 8. Dystrybucja usług, 9. Promocja usług, 10. Personel jako instrument marketingu firmy usługowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jakość w instytucjach publicznych, 2. Ewolucja systemów zarządzania w instytucjach publicznych na świecie. W stronę jakości w usługach publicznych, 3. Rodzaje systemów zarządzania jakością w instytucjach publicznych, 4. Metody i narzędzia stosowane w zarządzaniu jakością, 5. Implementacja systemu zarządzania jakością
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Systemy zarządzania w praktyce gospodarczej / Maciej Urbaniak. - Warszawa : Difin, 2006. - 375 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Systemowe podejście do jakości w oparciu o normy ISO serii 9000; 2. System zarządzania środowiskowego; 3. Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy 4. Zarządzanie jakością w poszczególnych sektorach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Klasyczne koncepcje zarządzania: Uwarunkowania ewolucji wiedzy o organizacji i zarządzaniu; Szkoła klasyczna (mechanistyczne); Szkoła humanizacyjna; Szkoła systemowa; 2. Nurty zapowiadające narodziny współczesnych koncepcji zarządzania: Szkoła neoklasyczna i jej kierunki; Rola i znaczenie metafor w naukach o organizacji i zarządzaniu; 3. Wyzwania przyszłości współczesnych organizacji: Uwarunkowania i paradygmaty jako kategorie opisu rzeczywistości; Elastyczność i procesowość organizacji; 4. Koncepcje zorientowane na jakość: Ewolucja systemów zarządzania jakością; Koncepcja TQM i kaizen; Koncepcje- reengineering i benchmarking; Koncepcje zorientowane na klienta: Koncepcja marketingu; Koncepcja marketingu relacji; 7. Koncepcje zorientowane na współdziałanie: Organizacja sieciowa; Organizacja wirtualna; 8. Koncepcje zorientowane na wyszczuplanie organizacji: Outsourcing; Lean Management; 9. Koncepcje zorientowane na wiedzę: Zarządzanie wiedzą w organizacji; Koncepcja organizacji uczącej się; Zarządzanie innowacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie produkcją i jakością w branży meblarskiej, 2. Identyfikacja obszarów powstawania niezgodności emaliowanych wyrobów sprzętu gospodarstwa domowego, 3. Jakość pieczywa z zautomatyzowanej piekarni, 4. Struktura niezgodności drutów i ocena nowoczesności wykorzystania maszyn, 5. Determinanty jakości profilowania rur, 6. Proces produkcyjny i struktura niezgodności firan/serwet, 7. Zasoby ludzkie i koszty produkcji w przędzalni, 8. Determinanty jakości folii i nowoczesność wykorzystanych maszyn do jej produkcji, 9. Model jakości wirtualnych usług bankowych, 10. Jakość obsługi klienta w urzędzie miejskim, 11. Jakość usług medycznych w szpitalu powiatowym, 12. Determinanty jakości wyrobów ceramicznych, 13. Jakość produktów wytwarzanych w zakładzie pracy chronionej dla przemysłu elektrotechnicznego, 14. Wyniki analizy SWOT podstawą utworzenia specjalistycznej firmy, 15. Jakość organizacji czasu pozaszkolnego a koszty utrzymania specjalistycznego ośrodka, 16. Problem jakości w czystszej produkcji, 17. Jakość usług w miejskiej bibliotece publicznej, 18. Lean Banking, 19. Jakość nauczania w szkole podstawowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wiadomości ogólne: Jakość a systemy zarządzania jakością; Czy w Polsce konieczne jest wdrażanie systemów zarządzania jakością mających na celu bezpieczeństwo zdrowotne żywności?; Nadzór nad bezpieczeństwem i jakością zdrowotną żywności w Polsce; Sytuacja epidemiologiczna w zakresie zatruć i zakażeń pokarmowych; Zarys ogólnych wiadomości niezbędnych do wdrożenia systemu HACCAP; Krótka charakterystyka systemu HACCAP; Regulacje prawne dotyczące HACCAP; Zasady wdrażania HACCAP w przedsiębiorstwie przemysłu spożywczego; Najistotniejsze zalety i wady systemu HACCAP; Podsumowanie ogólnych informacji o systemie HACCAP; Certyfikacja wyrobów; 2. HACCAP w praktyce: Wprowadzenie do zasad wdrażania systemu HACCAP; Dokumentacja systemu HACCAP; Wdrażanie systemu; Dokumentacja operacyjna sytemu HACCAP
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. - 257, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa; Usługa hotelarska jako produkt; Jakość usługi hotelarskiej; Ceny w hotelarstwie; Promocja usług hotelarskich; Sprzedaż usług hotelarskich; Działania marketingowe w zakładzie hotelarskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Uczelnie Techniczne)
Cz. Pierwsza : Podstawy doskonałości : 1. Doskonalenie zarządzania jakością , 2. Podejścia w zarządzaniu jakością , 3. Procesy w zarządzaniu jakością ; Cz. Druga : Współczesne koncepcje w zarządzaniu jakością : 4. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa , 5. Zarządzanie wiedzą , 6. Zarządzanie projektami , 7. Zarządzanie wartością, 8. Nowe zarządzanie publiczne , Aneks.Modele nagród jakości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I. ZNACZENIE JAKOŚCI OPROGRAMOWANIA. 1. Wyjaśnienia wstępne. 1.1. Jakość oprogramowania czy jakość systemów? 1.2. Od pomyłki do katastrofy. 2. Znaczenie jakości systemów informatycznych. 2.1. Jakość systemów informatycznych w naszym życiu. 2.2. Nagłośnione skutki błędów oprogramowania. 2.3. Skala problemu. 3. Studium przypadku – Therac-25. 3.1. Geneza i budowa systemów Therac. 3.2. Przebieg wypadków. 3.3. Ustalenia powypadkowe. CZĘŚĆ II. PODSTAWOWE POJĘCIA I PROBLEMY JAKOŚCI. 4. Definicje jakości oprogramowania. 4.1. Definicje jakości oprogramowania według IEEE. 4.2. Różne spojrzenia na jakość oprogramowania. 5. Składowe jakości. 5.1. Funkcjonalność. 5.2. Wiarygodność. 5.3. Wydajność. 5.4. Elastyczność. 5.5. Użyteczność. 5.6. Łatwość pielęgnacji (utrzymania). 5.7. Inne atrybuty jakości. 6. Drzewo jakości. 6.1. Wagi atrybutów. 6.2. Co to są metryki i miary jakości? 6.3. Skalowanie i normalizacja miar. 6.4. Problemy pomiarów jakości. 6.5. Problemy oceny jakości oprogramowania. 7. Podstawy zarządzania ryzykiem. 7.1. Definicja ryzyka. 7.2. Minimalizacja ryzyka. CZĘŚĆ III. JAKOŚĆ W UJĘCIU KLASYCZNYM. 8. Jakość w cyklu życia oprogramowania. 8.1. Opłacalność jakości oprogramowania. 8.2. Ewolucja podejścia do jakości w procesie wytwarzania. 8.3. Zapewnienie jakości oprogramowania (SQA). 8.4. Zarządzanie jakością – tło historyczne. 8.5. Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM). 9. Klasyczne modele procesu programowego. 9.1. Tradycyjny model kaskadowy. 9.2. Model klasyczny z prototypowaniem. 9.3. Model iteracyjno-inkrementacyjny. 9.4. Model spiralny. 9.5. Model V. 9.6. Wielofazowy model RUP. 9.7. Podsumowanie metodyk klasycznych. 10. Wybrane klasyczne modele jakości. 10.1. Model McCalla. 10.2. Model Boehma. 10.3. Model FURPS. 10.4. Model Dromeya. 10.5. Model ISO/IEC 9126. 10.6. Model SQuaRE. CZĘŚĆ IV. POMIARY JAKOŚCI. 11. Pomiary i metryki w inżynierii oprogramowania. 11.1. Wiadomości podstawowe. 11.2. Metryki zorientowane na rozmiar kodu. 11.3. Metryki zorientowane na funkcjonalność. 11.4. Metryki złożoności. 11.5. Metryki grafów. 11.6. Metryki obiektowe. 12. Metryki i miary jakości produktu wg ISO/IEC 9126. 12.1. Metryki jakości zewnętrznej. 12.2. Metryki jakości wewnętrznej. 12.3. Metryki jakości użytkowej. 13. Alternatywne metody oceny jakości. 13.1. Metoda Goal-Question-Metrics. 13.2. Analytic Hierarchy Process (metoda Saaty’ego). CZĘŚĆ V. DOKUMENTACJA I NORMY JAKOŚCI PROCESU. 14. Dokumentacja projektowa. 14.1. Znaczenie dokumentacji technicznej. 14.2. Artefakty projektowe. 14.3. Jakość dokumentacji. 14.4. Zarządzanie zmianami dokumentacji. 15. Dojrzałość procesu wytwarzania. 15.1. Model dojrzałości SW-CMM. 15.2. Zintegrowany model dojrzałości CMMI. 16. Jakość według ISO. 16.1. Standardy ISO inżynierii i jakości oprogramowania. 16.2. Standardy ISO 9000. 16.3. ISO 90003, czyli ISO 9001 dla oprogramowania. 16.4. Podsumowanie ISO dla wytwarzania oprogramowania. 17. PRINCE2. 17.1. Główne zasady PRINCE2. 17.2. Tematy PRINCE2. 17.3. Procesy. 17.4. Dokumenty i produkty do zarządzania. 17.5. Jakość w PRINCE2. 18. PMBOK. 18.1. Procesy i obszary wiedzy. 18.2. Systemowe podejście procesowe. 18.3. PMBOK a jakość. 19. Six Sigma. 19.1. Six Sigma w procesie produkcji. 19.2. Narzędzia Six Sigma. 19.3. Six Sigma w wytwarzaniu oprogramowania. CZĘŚĆ VI. JAKOŚĆ W PODEJŚCIU ZWINNYM. 20. Przegląd metodyk zwinnych. 20.1. Agile Manifesto. 20.2. Programowanie ekstremalne (XP). 20.3. Scrum. 20.4. Inne podejścia zwinne i szczupłe. 20.5. Silne i słabe strony metodyk zwinnych. 21. Jakość według Agile. 21.1. Co znaczy „jakość” w metodykach zwinnych. 21.2. Czynniki powodzenia metodyk zwinnych. 21.3. Wpływ praktyk zwinnych na jakość oprogramowania. 21.4. Czy Agile może zapewnić jakość oprogramowania? 21.5. Podsumowanie i dyskusja o metodykach Agile. 22. Integracja klasycznych i zwinnych metod zapewnienia jakości. 22.1. Zwiększanie zwinności metod klasycznych. 22.2. Disciplined Agile Development. 22.3. Stan obecny i perspektywy. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie dobrego życia - w ujęciu szerokim i wąskim: Ukryte definicje dobrego życia: problem szczęścia; Optymalne funkcjonowanie. Rewizja pojęcia eudajmonii; Potoczne koncepcje dobrego życia; Rola cierpienia: kiedy w dobrym życiu zdarzają się złe rzeczy; Wnioski: wiele rodzajów dobrego życia? 2. Dobre życie czy życie dobrami? Psychologia pozytywna i poczucie dobrostanu w kulturze konsumpcji: Wartości poczucie dobrostanu; Implikacje dla praktyki; Praktyka kliniczna; Działania prewencyjne; Inicjatywy w ramach polityki społecznej. 3. Mieć się lepiej, ale czuć się gorzej: paradoks wyboru: Eksplozja wyboru; Wybór i dobrostan; Cele wyboru: najlepsze czy zadowalające; Wybór i dobrostan: dlaczego ludzie cierpią; Kolejne badania; Wybór, maksymalizacja i cierpienie: co można zrobić?. 4. Trwały wzrost poziomu szczęścia: perspektywy, praktyki i zalecenia: Dlaczego zwiększenie poziomu szczęścia człowieka może być niemożliwe; Dlaczego mimo wszystko zwiększenie poziomu szczęścia człowieka może być możliwe; Nowy teoretyczny model szczęścia; Model poddany testom; Interwencje zwiększające poziom szczęścia; Kolejne badania i rekomendacje dotyczące interwencji; Czynniki wpływające na akceptację interwencji przez jej uczestników; Rekomendacje dotyczące szczęścia. 5. Zrównoważona perspektywa czasowa jako warunek optymalnego funkcjonowania: Badania perspektywy czasowej; Profile perspektywy czasowej i wyniki bada perspektywy czasowej; Zrównoważona perspektywa czasowa; Perspektywa czasowa i dobrostan; Krytyka i nowe kierunki badań; Zastosowania perspektywy czasowej. 6. Jak nauczyć podopiecznych mądrego myślenia: program "Edukacja dla mądrości": Zrównoważona teoria mądrości; Teoria mądrości i edukacja; Z teorią w praktykę; Kierunki badań. 7. Jak być dobrym liderem: przywództwo transformacyjne a dobrostan: Co to jest dobrostan?; Co to jest przywództwo transformacyjne?; Przywództwo transformacyjne i dobrostan; Psychologiczne mechanizmy wiążące przywództwo transformacyjne z dobrostanem; Streszczenie modelu; Kierunki badań i zastosowanie ich w praktyce. 8. Pozytywna i kreatywna organizacja: Dobrostan w pracy; Rozwój organizacyjny; Organizacja kreatywna. 9. Psychologia pozytywna i psychologia zdrowia: owocny związek: Zachowania zdrowotne; Wsparcie społeczne; Kontrola psychologiczna; Przystosowanie się do doświadczenia choroby; Czynniki psychologiczne w przebiegu choroby. 10. Terapia pozytywna: pozytywna teoria psychologiczna praktyki terapeutycznej: Psychologia pozytywna i fundamentalne założenia; Proces wartościowania organizmicznego i teorie skoncentrowane na osobie; Implikacje terapeutyczne. 11. Podejście kliniczne do wzrostu po doświadczeniach traumatycznych: Pojęcie wzrost potraumatycznego; Proces wzrostu potraumatycznego; W jaki sposób klinicyści mogą wspierać proces wzrostu potraumatycznego. 12. Psychologia pozytywna i psychoterapia: podejście egzystencjalne: Zarys myśli egzystencjalnej; Przypadek Meredith; Pozytywne aspekty podejścia egzystencjalnego. 13. Klasyfikacja i pomiar charakteru: implikacja dla praktyki: Wartości w działaniu. Klasyfikacja sił charakteru; Zasady ewaluacji Sił VIA; Inwentarz Sił VIA; Implikacje dla praktyki. 14. Różne podejścia do dobrego życia: emocjonalno-motywacyjny wymiar mądrości: definiowanie mądrości; Berliński paradygmat mądrości; Rozwój, struktura i funkcje mądrości. Model teoretyczny; Emocjonalno-motywacyjna dynamika mądrości: ogólne rozważania teoretyczne; Emocjonalno-motywacyjne składniki mądrości: kierunki badań empirycznych; Implikacje dla edukacji i szkoleń. 15. Zorganizowane działania młodzieży jako kontekst pozytywnego rozwoju: Śledzenie zmiany rozwojowej w trzech programach dla młodzieży; Tworzenie warunków dla pozytywnego rozwoju: rola dorosłych liderów. 16. Pozytywne starzenie się: Badawcza definicja zdrowego starzenia się; Przykłady kliniczne; Predykatory zdrowego starzenia się; Sześć zmiennych, które nie były związane z pozytywnym starzeniem się; Siedem czynników, które były związane z pozytywnym starzeniem się. 17. Sztuka wybaczania: rozwój programów grupowych i społecznych interwencji: Czym jest wybaczanie?; Wybaczanie i dobrostan; Badania stosowane nad wybaczaniem; W kierunku spójnego potwierdzonego empirycznie modelu uczenia sztuki wybaczania; Ułatwienie przebaczania. 18. Związek z ludźmi a dobre życie: szukanie równowagi między interesem jednostki a wspólnoty w polityce społecznej: Kto jest szczęśliwy?; Pieniądze i szczęście; Potrzeba przynależności; Bliskie związki i szczęście; Bliskie związki a zdrowie; Czy radykalny indywidualizm osłabia potrzebę przynależności?; Wizja przyszłości bogatszej w więzy społeczne; Ruch komunitariański; Ruch na rzecz małżeństwa. 19. Szczęście jako cel polityki społecznej: zasada największego szczęścia: Zasada największego szczęścia; Badania dotyczące szczęścia; Czy szczęście jest celem praktycznym?; Czy szczęście jest pożądanym efektem?; Czy szczęście jest najbardziej pożądaną wartością?; Czy promocja szczęścia będzie się odbywała kosztem innych wartości? 20. Psychologia pozytywna w ujęciu populacyjnym: znaczenie kampanii społecznych we wzmacnianiu dobrostanu i zapobieganiu zaburzeniom: Podejście indywidualne versus populacyjne; Rozkład czynników ryzyka a występowanie zaburzenia; Empiryczny przykład podejścia populacyjnego w zakresie zdrowia psychicznego; Strategie prewencji populacyjnej dla zwiększenia zdrowia psychicznego; Przykłady programów prewencji populacyjnej; Eksplorowanie pozytywnych zjawisk w badaniach populacyjnych; Kierunki rozwoju na przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia wprowadzające 2. Normalizacja i ocena zgodności 3. System zarządzania jakością 4. System zarządzania środowiskowego 5. Certyfikacja i doskonalenie systemów zarządzania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia pracy i organizacji / Zofia Ratajczak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2007. - 234, [1] s. ; 22 cm.
(Krótkie wykłady z psychologii)
1. Psycholgia pracy i organizacji w okresie transformacji systemowej, 2. Nowe formy pracy, 3. Adekwatność funkcjonalna między człowiekiem a pracą, 4. Cehcy człowieka a wykonywanie pracy, 5. Mechanizmy regulacyjne zachowania się człowieka w środowisku pracy i ich związek z samoregulacją, 6. Kryzysy i dysfunkcje w organizacji, 7. Jakość życia, 8. Psychologiczne koszty zaradności człowieka, 9. Psychologia pracy i organizacji jako system działań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
1. Historia, filozofia, istota jakości; 2. Pomiar i ocena jakości; 3. Zasady zarządzania jakością; 4. Normalizacja; 5. Systemy oceny zgodności (bezpieczeństwo produktu); 6. Samoocena- modele nagród jakości; 7. Koszty jakości; 8. Metody i narzędzia wspomagające zarządzanie jakością; 9. Kontrola, sterowanie i doskonalenie jakości; 10. System zarządzania środowiskowego; 11. System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy; 12. Integracja normatywnych systemów zarządzania; 13. Projektowanie strategii przedsiębiorstwa z uwzględnieniem jakości, środowiska oraz bezpieczeństwa i higieny pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Tworzenie wartości za pomocą operacji i łańcuchów dostaw. 1. Wprowadzenie do zarządzania operacjami oraz łańcuchami dostaw. 2. Strategie związane z operacjami i łańcuchami dostaw. 3. Procesy biznesowe. 4. Zarządzanie jakością. Część II: Tworzenie środowiska operacyjnego. 5. Zarządzanie projektami. 6. Rozwój produktów i usług. 7. Wybór procesu oraz decyzje dotyczące organizacji produkcji i usług. 8. Zarządzanie mocą produkcyjną. Część III: Tworzenie powiązań w ramach łańcucha dostaw. 9. Prognozowanie. 10. Decyzje dotyczące pozyskiwania produktów i usług oraz proces zaopatrzenia. 11. Logistyka. Część IV: Planowanie oraz kontrola operacji i łańcuchów dostaw. 12. Planowanie sprzedaży i operacji (planowanie zagregowane). 13. Zarządzanie zapasami w ramach łańcucha dostaw. 14. Zarządzanie produkcją w ramach łańcucha dostaw. 15. Just-in-time - produkcja odchudzona. 16. Zarządzanie technologiami informatycznymi w ramach łańcucha dostaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej