Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(50)
Forma i typ
Książki
(50)
Dostępność
tylko na miejscu
(42)
dostępne
(26)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(27)
Czytelnia
(42)
Autor
Noga Marian
(3)
Stawicka Magdalena Kinga
(3)
Jędralska Krystyna
(2)
Stankiewicz Marek Jacek
(2)
Szymański Władysław
(2)
Berdowski Janusz B
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Daszkiewicz Nelly
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dominiak Piotr
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Filipczuk Janusz
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Herman Andrzej
(1)
Karwowski Jan
(1)
Karwowski Marek
(1)
Koćwin Lesław
(1)
Kröger Fritz
(1)
Kucharska Barbara
(1)
Kuciński Kazimierz
(1)
Kwiatkowski Aleksander
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Malinowska Mirosława
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mączyńska Elżbieta
(1)
Najlepszy Eugeniusz
(1)
Nawrot Wioletta
(1)
Olszewska Barbara
(1)
Olszewski Leon
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Piontek Franciszek
(1)
Pyka Irena
(1)
Pyka Jan
(1)
Rokita Jerzy
(1)
Rudawska Edyta
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Rymarczyk Jan
(1)
Sitko-Lutek Agnieszka
(1)
Staszczak Dariusz Eligiusz
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Suszyński Cezary
(1)
Szewczyk Agnieszka
(1)
Szwajca Danita
(1)
Tkaczyk Tadeusz Paweł
(1)
Tubielewicz Andrzej
(1)
Vizjak Andrej
(1)
Wasilczuk Julita
(1)
Woźniak-Sobczak Barbara
(1)
Wójtowicz Krzysztof
(1)
Wąsikiewicz-Rusnak Urszula
(1)
Zorska Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(49)
Kraj wydania
Polska
(50)
Język
polski
(50)
Temat
Przedsiębiorstwo
(39)
Globalizacja
(38)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(9)
Polska
(7)
Unia Europejska
(7)
Konkurencja
(6)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(5)
Integracja europejska
(4)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Euro (pieniądz)
(3)
Fuzja przedsiębiorstw
(3)
Gospodarka
(3)
Handel międzynarodowy
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Konkurencja międzynarodowa
(3)
Marketing
(3)
Marketing międzynarodowy
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Pieniądz
(3)
Rynek
(3)
Rynek pracy
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Monopole
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Odpowiedzialność moralna
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Regiony przygraniczne
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Upadłość
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Współpraca gospodarcza
(2)
Akcjonariusze
(1)
Banki
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Controlling
(1)
Czas
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Emerytura
(1)
Emisja papierów wartościowych
(1)
Etyka biznesu
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Francja
(1)
Fundusz powierniczy
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych
(1)
Giełda
(1)
Gospodarka elekroniczna
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Handel
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Innowacje
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Internacjonalizm
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Kapitał
(1)
Karty płatnicze
(1)
Klasyfikacja kredytowa
(1)
Kobieta
(1)
Konflikt
(1)
Koszty
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(1)
Marka*
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing polityczny
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nafta
(1)
Niemcy
(1)
Normalizacja
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Organizacja
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Polska -- a Unia Europejska -- gospodarka
(1)
Postępowanie naprawcze
(1)
Praca
(1)
Prywatyzacja
(1)
Przedsiebiorstwo
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie -- Polska
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Rachunkowość
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Włochy
(1)
50 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cz.I Abecadło przedsiębiorstwa: 1. Istota i zakres funkcjonowania przedsiębiorstwa, 2. Organizacyjne i produkcyjne aspekty działalności przedsiębiorstwa, 3. Potencjał przedsiębiorstwa. Cz.II Zmieniające się przedsiębiorstwo: 4. Odnawianie przedsiębiorstwa, 5. Globalizacja przedsiębiorstwa. Cz.III Współczesne i przyszłe zagadnienia zarządzania przedsiębiorstwem: 6. Podstawy zarządzania, 7. wybrane metody zarządzania przedsiębiorstwem, 8. Przedsiębiorstwo przyszłości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Konferencyjne)
Referat wprowadzający - Brdulak H., Gołębiowski T.: Przedsiębiorstwo wobec wyzwań globalizacji. R.1 Konkurencyjność przedsiębiorstw a globalizacja - wybrane zagadnienia: -Krawiec F.: Komponent globalizacyjny w kompleksowej strategii firmy; -Antoszkiewicz J.D.: Rozwój przedsiębiorczości w celu skutecznego konkurowania w warunkach globalizacji; -Simpson D.: Uwarunkowania kulturowe a proces pozyskiwania kapitału ludzkiego w dobie globalizacji; -Wiktor W.: Nisza rynkowa jako strategia konkurowania w warunkach globalizacji rynku; -Adamkiewicz-Drwiłło H.G.: Adaptacja rynkowa przedsiębiorstwa jako czynnik poprawy jego konkurencyjności; -Sobczyk G.: Strategie konkurowania małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach globalizacji; -Fonfara K.: Marketing partnerski w warunkach konkurencji na rynkach zagranicznych; -Cisielski M.: Globalizacja a logistyczne aspekty konkurencyjności; -Witek-Hajduk M.K.: Silna marka jako przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa na rynku; -Figiel A.: Wpływ efektu kraju pochodzenia produktu na kształtowanie strategii internacjonalizacji przedsiębiorstwa; -Sadza P.: Wpływ technologii informatycznych na strategie konkurencyjne przedsiębiorstw(wybrane aspekty). R.2 Polskie przedsiębiorstwa wobec globalizacji: Perspektywy partycypacji krajowych przedsiębiorstw w procesach globalizacyjnych; proces internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw w świetle wyników badan bezpośrednich; Międzynarodowa konkurencyjność przedsiębiorstw krajów spoza UE- badania porównawcze; Od marketingu globalnego do marketingu międzykulturowego- szansa czy zagrożenie dla polskich przedsiębiorstw; Bariery realizacji marketingowych strategii przetrwania (na przykładzie globalnego rynku tytoniowego); Działalność korporacji transnarodowych a kreowanie i dyfuzja innowacji- doświadczenia Polski; Formy współpracy w proce się tworzenia i wdrażania innowacji w Polsce; Sojusze strategiczne polskich przedsiębiorstw - wyniki badań; Internacjonalizacja i globalizacja funduszy venture capital i ich znaczenie dla przedsiębiorstw pol.; Koszty zew. procesów logistycznych a konkurencyjność przedsiębiorstw; Polskie przedsiębiorstwa usługowe wobec globalizacji; Scenariusze rozwoju polskiego transportu lot niczego w świetle globalizacji i integracji; Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa w warunkach globalizacji; Rozwój marketingu internetowego w przedsiębiorstwach działających na pol. rynku (Synteza badań empirycznych - analiza przypadków). R.3 Zarządzanie potencjałem społecznym w przedsiębiorstwie oraz polityka gospodarcza państwa w kontekście globalizacji i integracji: Zarządzanie potencjałem społecznym jako istotny element wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw; Kapitał ludzki w praktyce zarządzania polskich przedsiębiorstw; Współpraca szkół wyższych z praktyką gospodarczą- uwarunkowania i zakres; Idea społecznej odpowiedzialności korporacji a konkurencyjność przedsiębiorstw; Globalizacja gospodarki światowej - nowe możliwości czy nowe zagrożenia dla transformującej się gospodarki Polski; Współczesne koncepcje kapitalizmu globalnego i aliansowego; Polityka gospodarcza i działalność samorządu gospodarczego a konkurencyjność przedsiębiorstw pol. w dobie integracji z UE -wyniki badań empirycznych; Wspieranie innowacyjności przedsiębiorstw warunkiem wzrostu ich konkurencyjności; Lokalne systemy produkcyjne jako stymulatory innowacyjności Konkurencyjność pol. przedsiębiorstw po wprowadzeniu wspólnej waluty w UE; Liberalizacja rynku energii w UE - wybrane aspekty; Globalizacja a specyfika biznesowe go otoczenia firm w polskim euroregionie morskim "Bałtyk"; System promocji polskich przedsiębiorstw na rynku litewskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rowój przedsiębiorstwa w zmieniającym się otoczeniu Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem; Otoczenie; Główne czynniki otoczenia - szanse i zagrożenia wpółczesnego przedsiebiorstwa; Globalizacja i regionalizacja; Wspólczesny klient; Inwestycje bezpośrednie jako czynnik dynamizujący otoczenie; Czynniki wewnetrzne przedsiębiorstwa kształtujące jego zdolność do konkurowania; Istota konkurencyjności przedsiębiorstwa; Przewagi konkurencyjne przedsiębiorstw; Dystrybucja i komunikacja; Zarządzanie wiedzą; Zarządzanie ryzykiem; Wybory strategiczen - uwarunkowania przetrwania i rozwoju przedsiębiorstwa w otoczeniu miedzynarodowym; Ogólne kierunki rozwoju przedsiębiorstwa; Startegie umiędzynarodowienia; Wybor strategii umiedzynarodowien ia i jego następstwa dla przedsiebiorstwa; Umiędzynarodowienia polskich przedsiebiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Nowe uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstwa: 1. Kilka refleksji na temat nowych źródeł wzrostu wartości przedsiębiorstwa; 2. Przedsiębiorstwa a integracja i globalizacja; 3. Droga złotego do Euro; 4. Klient kapitałem przedsiębiorstwa II. Finansowe źródła wartości przedsiębiorstwa: 1. Restrukturyzacja finansowa przedsiębiorstwa metodą podnoszenia jego wartości; 2. Nowoczesna rachunkowość zarządcza jako źródło informacji do zarządzania wartością przedsiębiorstwa 3. Modelowanie i kreowanie wzrostu wartości firmy 4. Niematerialne źródła wartości przedsiębiorstwa 5. Wartość dla klientów generatorem wartości przedsiębiorstwa III. Organizacyjne źródła wartości przedsiębiorstwa 1. Systemy zarządzania wiedzą warunkiem wzrostu wartości firmy 2. Wpływ jakości nadzoru korporacyjnego na wartość spółki 3. Procesowe zarządzanie przedsiębiorstwem 4. Konkurowanie czasem w świetle innych koncepcji zarządzania 5. Zarządzanie wiedzą o kliencie źródłem wartości przedsiębiorstwa IV. Pomiar wybranych wartości przedsiębiorstwa: 1 Kreacja wartości przedsiębiorstwa i metody pomiaru 2. Klasyfikacja metod oceny opłacalności przedsięwzięcia inwestycyjnego 3. Metody pomiaru wartości marki 4. Wartość portfela klientów - aspekt teoretyczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Globalizacja i zachowania podmiotów rynkowych - aspekt teoretyczny, 2.Badania zachowań podmiotów rynkowych w warunkach globalizacji, 3.Diagnoza i przewidywanie zachowań gospodarstw domowych w warunkach globalizacji, 4.Analiza i kierunki zmian zachowań rynkowych przedsiębiorstw w warunkach globalizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Normalizacja, akredytacja i certyfikacja, 3. Ocena zgodności, 4. Normy ISO 9000, 5. Wdrożenie systemu i certyfikacja, 6. ISO 9001:2000 - Wymagania, 7. TQM w erze globalizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie / Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne)
R.1 Marketing w zarządzaniu przedsiębiorstwem, R.2 Sy stem informacji marketingowej (SIM), R.3 Analiza sytua cji marketingowej przedsiębiorstwa, R.4 Miejsce strate gii marketingowych w strategii przedsiębiorstwa, R.5 Strategiczne planowanie marketingowe, R.6 Decyzje stra tegiczne dotyczące produktów, R.7 Strategie cen, R.8 Zarządzanie dystrybucją, R.9 Zarządzanie komunikacją m arketingową, R.10 Wpływ internetu na strategie marketi ngowe, r.11 Globalne strategie marketingowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Podstawowe kategorie zarządzania strategicznego; Proces zarządzania strategicznego; Analiza strategiczna otoczenia przedsiębiorstwa; Analiza potencjału wewnętrznego przedsiębiorstwa; Metody zintegrowanej analizy strategicznej; Strategie produktoworynkowe; Strategie konkurencji; Strategie przedsiębiorstw w warunkach globalizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Uwarunkowania oraz podstawy zarządzania strategicznego w biznesie międzynarodowym: 1. Zarządzanie w warunkach globalnego otoczenia, 2. Przedsiębiorstwo w o toczeniu globalnym, 3. Podstawy zarządzania strategicznego w biznesie międzynarodowym. Cz. II Budowanie przewagi konkurencyjnej w biznesie międzynarodowym: 4. Przewaga konkurencyjna i metody jej budowy w zarządzaniu strategicznym, 5. Rola kluczowych kompetencji w tworzeniu przewagi konkurencyjnej, 6. Konfiguracje strategiczne, 7. Budowanie wartości ekonomicznej przedsiębiorstwa, 8. Koncepcja łańcucha wartości
w budowaniu przewagi konkurencyjnej, 9.Rozwijanie po tencjału społecznego i innowacyjnego przesiębiorstwa. CZ.III Strategie w biznesie międzynarodowym : 10.Pod stawy strategii przedsiębiorstw w biznesie międzynaro dowym, 11.Wybrane strategie stosowane w biznesie mię dzynarodowym, 12.System kontroli i oceny realizacji strategii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wpływ gospodarki opartej na wiedzy na rozwój przedsiębiorstw: Organizacja wirtualna jako nowoczesna forma modelu biznesowego w warunkach gospodarki opartej na wiedzy i globalizacji; Zarządzanie wiedzą w małych i średnich przedsiębiorstwach; Czy wiedza jest elementem kapitału przedsiębiorstwa i wyznacznikiem jego wartości?; Wiedza jako zasób strategiczny w zarządzaniu przedsiębiorstwem; The diffusion of knowledge management practises in turkish private sector (tps): a literature review; Knowledge and management wn Enterprise; Reengineering źródłem innowacji w przedsiębiorstwie; 2.Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach. Problematyka oceny zasobów niematerialnych małych i średnich przedsiębiorstw - badania własne; Wykorzystanie elementów zarządzanie wiedzą w hotelarstwie; Zarządzanie wiedzą w firmach branży motoryzacyjnej - badania własne; Systemy informacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem przemysłowym na przykładzie odlewni żeliwa; Zarządzanie wiedzą a jakość procesów w budowie konkurencyjności przedsiębiorstw branży odlewniczej; Zarządzanie wiedzą a doskonalenie jakości; Competitive inteligence - part of knowledge management or new marketing; cooperative management of Small and Medium Enterprises; Zarządzanie wiedzą - kluczowe zagadnienia dla rozwoju organizacji; 3. Edukacja, wiedza, zmiany postaw ludzi w organizacjach; Wiedza - strategiczny zasób organizacji a rozwój kadr menedżerskich; W trosce o edukację. Polityka lokalnego rynku pracy wobec zagrożenia wykluczeniem społecznym na przykładzie Bielska-Białej; Przemiany systemu szkolnictwa wyższego w dobie zarządzanie wiedzą; System edukacji i szkoleń wobec zarządzania wiedzą w organizacji; Znaczenie internal relations w zarządzaniu przedsiębiorstwem opartym na wiedzy (zarys problematyki); Integracja emocjonalna warunkiem funkcjonowania biblioteki jako organizacji opartej na wiedzy; Zasoby i wiedza w organizacji w perspektywie zagrożeń korupcyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 18/2005)
1. Innowacje jako czynnik dynamiczności w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Rola menedżera w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych w organizacji, 3. Efektywna komunikacja interpersonalna - czynnik determinujący skuteczne zarządzanie współczesną organizacją, 4. Znaczenie rynku pieniężno-kapitałowego dla rozwoju polskich przedsiębiorstw, 5.Mechanizmy przepływu wybranych instrumentów rynku finansowego w warunkach globalizacji, 6. Zmiany w polsko-rosyjskich kontaktach handlowych w warunkach członkostwa Polski w UE, 7. Konsekwencje dla turystyki przyjazdowej do Polski w związku z wprowadzeniem wiz dla Rosjan po akcesji Polski do Unii Europejskiej, 8. Transformacja systemowa a upadłość przedsiębiorstw na Ukrainie, 9. Oczekiwania i motywacje ludzi w organizacji, 10. Mierniki oceny efektywności w bibliotekach szkół akademickich a marketing biblioteczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Ekonomia / red. nauk Jerzy Gawinecki ; Zeszyt 7)
R.1 Strategia marketingowa a strategia rozwoju przed siębiorstwa. R.2 Zastosowanie metod portfelowych w pro cesie formułowania strategii marketingowej (na przykła dzie przedsiębiorstwa przemysłu mięsnego). R.3 Rozwój rynków instytucjonalnych w Internecie. R.4 Promocja w Internecie-nowy element budowania przewagi konkurencyj nej przedsiębiorstw na rynku : 1.Promocja tradycyjna a promocja on-line, 2.Public relations w sieci, 3.Spon soring on-line, 4.Reklama w sieci, 5.Pozostałe formy promocji on-line, 6.Efekty działań promocyjnych w sie ci. R.5 Budowa lojalności klienta jako czynnika przewa gi konkurencyjnej. R.6 Licencjonowanie marki a inne sp osoby jej pozyskiwania, R.7 Partnerstwo jako przejaw o rientacji marketingowej przedsiębiorstw. Relacje po między polskimi eksporterami a ich zagranicznymi par tnerami handlowymi (wyniki badań), R.8 Handel w kra jach Unii europejskiej i w Polsce na tle trendów w han dlu światowym. R.9 Kultura a globalizacja konsumpcji. R.10 Metoda conjoint analysist w badaniach nad wpły wem kraju pochodzenia na decyzje konsumnetów. R.11 Za sady tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku usług bankowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej