Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(119)
IBUK Libra
(6)
ebookpoint BIBLIO
(6)
Forma i typ
Książki
(115)
E-booki
(12)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje fachowe
(7)
Czasopisma
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Proza
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(107)
dostępne
(84)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(87)
Czytelnia
(107)
Autor
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(9)
Furman Wojciech (1946- )
(7)
Michalczyk Stanisław
(7)
Gierula Marian
(6)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(6)
Worsowicz Monika
(5)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(4)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(4)
Allan Stuart
(3)
Borkowski Igor
(3)
Chudziński Edward (1940- )
(3)
Dzierżyńska Jolanta
(3)
Kaliszewski Andrzej (1954- )
(3)
Krawczyk Dariusz
(3)
Marklund Liza (1962- )
(3)
Marklund Liza (1962- ). Cykl z Anniką Bengtzon
(3)
Mielczarek Tomasz
(3)
Pisarek Walery
(3)
Sadza Agata
(3)
Celej Piotr (1981- )
(2)
Dobrzycki Jarosław
(2)
Fiołek-Lubczyńska Bogumiła
(2)
Fras Janina
(2)
Frątczak-Nowotny Elżbieta
(2)
Gierula Joanna
(2)
Grzegorzewski Krzysztof
(2)
Jachimowski Marek
(2)
Klimowicz Magdalena
(2)
Kobyłecka-Piwońska Ewa
(2)
Kowalczyk Ryszard
(2)
Kłosińska-Nachin Agnieszka
(2)
Magdoń Andrzej
(2)
Mocek Stanisław
(2)
Mroziewicz Krzysztof
(2)
Ostaszewski Aleksander
(2)
Palczewski Marek
(2)
Piwnicka Anna
(2)
Polińska Karolina
(2)
Ruta Przemysław
(2)
Sarna Paweł
(2)
Stępnik Krzysztof
(2)
Szastak-Zięba Dagmara
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Woźny Aleksander (1953- )
(2)
Adamczyk Wojciech
(1)
Adamowski Janusz
(1)
Adams Sally
(1)
Anderson Peter J
(1)
Andrews Phil
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Baumgartner-Cohen Beatrice
(1)
Bertrand Claude-Jean
(1)
Billingham Jo
(1)
Bogołębska Barbara
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Bourdieu Pierre
(1)
Boyd Andrew
(1)
Brzoza Katarzyna
(1)
Bucholc Marta (1978- )
(1)
Błeszyńska Katarzyna
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Ciborska Elżbieta
(1)
Cieślikowa Agnieszka J
(1)
Cisak Wojciech
(1)
Cyz Paweł
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Dahlgren Peter (1946- )
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dobosz Izabela
(1)
Domagała Małgorzata
(1)
Dołęga-Mostowicz Tadeusz
(1)
Dudek Krystian
(1)
Dąbowska Agnieszka
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Franek Katarzyna
(1)
Gawroński Sławomir
(1)
Gaze Mateusz
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Griszanina Anastazja
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Guth David W
(1)
Guzek Damian
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Harcup Tony
(1)
Hałaj Barbara Joanna
(1)
Hennessy Brendan
(1)
Hicks Wynford
(1)
Hodalska Magdalena
(1)
Hofman Iwona
(1)
Hudak Marta
(1)
Iwanek Jan
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczor Arkadiusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(35)
2000 - 2009
(93)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(131)
Język
polski
(131)
Przynależność kulturowa
Literatura szwedzka
(3)
Temat
Dziennikarstwo
(104)
Środki masowego przekazu
(58)
Dziennikarze
(28)
Komunikacja społeczna
(24)
Prasa (wydawnictwa)
(16)
Public relations
(12)
Dziennikarstwo śledcze
(11)
Publicystyka
(11)
Telewizja
(11)
Internet
(10)
Etyka dziennikarska
(7)
Gatunki medialne
(7)
Radiofonia
(7)
Reklama
(7)
Dziennikarstwo internetowe
(5)
Nowe media (komunikacja)
(5)
Opinia publiczna
(5)
Polityka
(5)
Prawo prasowe
(5)
Sztuka pisania
(5)
Informacja
(4)
Komunikacja polityczna
(4)
Annika Bengtzon (postać fikcyjna)
(3)
Czasopisma
(3)
Język polski
(3)
Kultura masowa
(3)
Media mobilne
(3)
Media społecznościowe
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Stylistyka
(3)
Stylizacja językowa
(3)
Źródła informacji
(3)
Administracja
(2)
Antropologia mediów
(2)
Blogi
(2)
Dziennikarze sportowi
(2)
Edukacja medialna
(2)
Fotografia prasowa
(2)
Język
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Korespondenci wojenni
(2)
Marketing polityczny
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations w internecie
(2)
Regionalne środki masowego przekazu
(2)
Rzecznicy prasowi
(2)
Socjotechnika
(2)
Sport
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Tekst
(2)
Wolność prasy
(2)
Wolność słowa
(2)
Agencje prasowe
(1)
Analiza treści i zawartości mediów
(1)
Audycje radiowe
(1)
Cenzura
(1)
Controlling
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Czasopismo społeczno-kulturalne
(1)
Dziennikarstwo obywatelskie
(1)
E-mail marketing
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Egzaminy do szkół wyższych
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Fotoreportaż
(1)
Gospodarka
(1)
Głos Wielkopolski (czasop.)
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Interes społeczny
(1)
Kadry
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikat prasowy
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Kościół katolicki
(1)
Kradzież
(1)
Kultura
(1)
Kłamstwo
(1)
Literatura
(1)
Majorek, Marta
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Medioznawstwo
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauki społeczne
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Nieruchomości
(1)
Okładki czasopism
(1)
Organizacje
(1)
Osobowości telewizyjne
(1)
Perswazja
(1)
Temat: dzieło
Kod YouTube
(1)
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Temat: czas
1901-2000
(3)
1989-
(3)
2001-
(3)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Rosja
(3)
Sztokholm (Szwecja)
(3)
Europa
(2)
Austria
(1)
Czechy
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Hiszpania
(1)
Kazachstan
(1)
Kenia
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Portugalia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Zagłębie Dąbrowskie
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Podręcznik
(11)
Praca zbiorowa
(8)
Czasopismo naukowe
(7)
Czasopismo prasoznawcze
(6)
Kryminał
(3)
Literatura szwedzka
(3)
Opracowanie
(3)
Powieść
(3)
Wywiady
(3)
Felieton
(2)
Literatura
(2)
Literatura polska
(2)
Monografia
(2)
Publicystyka
(2)
Reportaż
(2)
Wywiad
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Publicystyka polska
(1)
Recenzje
(1)
Reportaż polski
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(32)
Literaturoznawstwo
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
131 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77, 316,77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Książka Krzysztofa Grzegorzewskiego „Homo rhetoricus” w telewizyjnym dziennikarstwie politycznym (programy z lat 2005-2007) jest poświęcona retoryce polityków i dziennikarzy w czasach czwartej Rzeczpospolitej - demaskuje sztuczki i chwyty słowne, jakimi posługuje się władza i opozycja w celu manipulowania społeczeństwem. Autor wprowadza czytelnika w świat telewizyjnego dziennikarstwa politycznego, który rządzi się swoimi prawami: wykorzystuje błyskotliwość dziennikarzy, spryt polityków, zapierającą dech w piersiach sensacyjną narrację, operuje erystycznymi pojedynkami i epatuje atrakcyjnością przekazu. Skupia uwagę na najlepszych w kraju publicystach telewizyjnych i najpopularniejszych politykach w latach 2005-2007 oraz najgłośniejszych aferach w rządzie Jarosława Kaczyńskiego. Czytelnik znajdzie odpowiedź na pytania: w jaki sposób wpłynąć na decyzje wyborcze widzów, jak odnieść sukces komercyjny, jak wygrać wybory i skutecznie pognębić politycznego przeciwnika.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Książka Krzysztofa Grzegorzewskiego „Homo rhetoricus” w telewizyjnym dziennikarstwie politycznym (programy z lat 2005-2007) jest poświęcona retoryce polityków i dziennikarzy w czasach czwartej Rzeczpospolitej - demaskuje sztuczki i chwyty słowne, jakimi posługuje się władza i opozycja w celu manipulowania społeczeństwem. Autor wprowadza czytelnika w świat telewizyjnego dziennikarstwa politycznego, który rządzi się swoimi prawami: wykorzystuje błyskotliwość dziennikarzy, spryt polityków, zapierającą dech w piersiach sensacyjną narrację, operuje erystycznymi pojedynkami i epatuje atrakcyjnością przekazu.
Skupia uwagę na najlepszych w kraju publicystach telewizyjnych i najpopularniejszych politykach w latach 2005-2007 oraz najgłośniejszych aferach w rządzie Jarosława Kaczyńskiego. Czytelnik znajdzie odpowiedź na pytania: w jaki sposób wpłynąć na decyzje wyborcze widzów, jak odnieść sukces komercyjny, jak wygrać wybory i skutecznie pognębić politycznego przeciwnika.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Wprowadzenie. Rekonfiguracja komunikacji społecznej; Uwagi o hipertekście; Chaos, baza danych i internetowe gatunki dziennikarskie; Spojrzenie historyka mediów na internet. 2. Gatunki. Gatunek w sieci; Blog jako gatunek dziennikarski - ewolucja i transgresja; Moda na blogowanie. Blog jako komentarz, element polityki redakcyjnej i narzędzie kreacji politycznej rzeczywistości; Wykorzystanie blogów politycznych w dziennikarstwie internetowym; Felieton w ujęciu tradycyjnym oraz w e-modyfikacjach. 3. Redagowanie. Deadline 24 godziny na dobę czyli o regionalnej gazecie, radiu i konwergencji; Radio w eterze i w internecie. Sposoby kontaktu ze słuchaczami; Dziennikarstwo społeczne jako nowy trend w kulturze; Zmiana kształtu przekazów dziennikarskich w internecie na przykładzie portali internetowy koncernu "Media Regionalne"; Detronizacja czwartej władzy? Relacje dziennikarze - użytkownicy na przykładzie internetowego forum gazeta.pl; Relacje międzygatunkowe w strukturze oficjalnego serwisu internetowego serialu "Ekipa" Agnieszki Holland; www.motel.wp.pl jako przykład konwergencji różnych form komunikacji; Telewizja internetowa czy telewizja w internecie? Nowe usługi medialne. 4. Konteksty. Granice wolności internetowych gatunków dziennikarskich; Zasady ochrony ogólnie dostępnego dorobku naukowego w internecie; Techniki manipulowania a specyfika warsztatowa ogólnoinformacyjnych portali internetowych; Internetowy komunikat dla mediów; E-film jako najnowszy sposób percepcji sztuki filmowej; RSS - cechy i ewolucja.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
1. Podstawowe fakty na temat dziennikarstwa, 2. Zalety i wady pracy dziennikarskiej, 3. Formy dziennikarskie - rodzaje i podstawowe zasady, 4. Dziennikarstwo prasowe, 5. Dziennikarstwo internetowe, 6. " Jadąc na materiał", czyli przygotowanie do pisania, 7. Pierwsze kroki w dziennikarstwie, 8. Podsumowanie, czyli o obiektywiźmie słów kilka
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Logika instytucji: R. 1 Media jako sfera publiczna - ponowna analiza; R. 2 Żegnaj, Hildy Johnson! - upadek „poważnej prasy”; R. 3 Sprzedaż poparcia w kampaniach społecznych - sfera publiczna jako rynek telewizyjny; R. 4 Wyjście poza zrównoważony pluralizm - media elektroniczne w Niemczech. Cz. II Polityka a dziennikarstwo: R. 5 Skrawki i migawki - pocięte newsy, gadające głowy i rozwidlenie polityki amerykańskiej; R. 6 Sfera publiczna i sposób wykorzystywania informacji w "koalicyjnym” systemie rządów; R. 7 „Zabawa w krzesła”? - trzy sfery publiczne w Polsce; R. 8 Dyskurs polityczny - rozważania o sprawach publicznych w Stanach Zjednoczonych i w Danii. Cz. III Praktyka dziennikarska: Globalna redakcja informacyjna - globalizacja wiadomości telewizyjnych: podobieństwa i różnorodność; Tyrania intymności? Kobiety, kobiecość i wiadomości telewizyjne; Opowieści z telelandii - prasa popularna i telewizja w Wielkiej Brytanii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy komunikowania politycznego 2. Aktorzy i instytucje komunikowania politycznego 3. Pierwotne funkcje polityczne mediów 4. Dziennikarstwo i dziennikarze w komunikowaniu politycznym 5. Polityczne public relations 6. Komunikowanie polityczne w przestrzeni lokalnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Zawiera: WSTĘP. CZĘŚĆ PIERWSZA. ETYCZNE WYZWANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH I EDUKACJI DZIENNIKARSKIEJ Rozdział 1. Media społecznościowe w przestrzeni medialnej: 1.1. Zdefiniowanie mediów społecznościowych; 1.2. Media społecznościowe w pracy dziennikarza; 1.3. Informacyjna funkcja Facebooka i Twittera; 1.4. Komunikacyjna funkcja Facebooka i Twittera. Rozdział 2. Deontologia i edukacja dziennikarska: 2.1. Etyka dziennikarska jako etyka zawodowa; 2.2. Etyka dziennikarska jako przedmiot akademicki; 2.3. Etyka informacji i komunikacji. Rozdział 3. Dylematy etyczne dziennikarzy w mediach społecznościowych: 3.1. Problematyka etyczna mediów społecznościowych; 3.2. Zagrożenia dla dziennikarskich standardów etycznych na Facebooku; 3.3. Zagrożenia dla dziennikarskich standardów etycznych na Twitterze. CZĘŚĆ DRUGA. OCENA ZAJĘĆ Z ETYKI DZIENNIKARSKIEJ I DYLEMATY ETYCZNE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH W PRACY DZIENNIKARSKIEJ W OPINII STUDENTÓW DZIENNIKARSTWA W POLSCE Rozdział 1. Wprowadzenie metodologiczne: 1.1. Podstawowe założenia badawcze; 1.2. Metody i techniki badawcze; 1.3. Organizacja i przebieg badań; 1.4. Charakterystyka badanej próby. Rozdział 2. Ocena etyki dziennikarskiej jako przedmiotu akademickiego przez studentów: 2.1. Podstawowa ocena zajęć z etyki dziennikarskiej; 2.1.1. Ocena zajęć a status zawodowy; 2.1.2. Ocena zajęć a płeć; 2.1.3. Ocena zajęć a uczelnia; 2.2. Metody kształcenia na zajęciach z etyki dziennikarskiej; 2.2.1. Metody kształcenia a status zawodowy; 2.2.2. Metody kształcenia a płeć; 2.2.3. Metody kształcenia a uczelnia; 2.2.4. Metody kształcenia a rok studiów; 2.3. Mocne strony zajęć z etyki dziennikarskiej; 2.3.1. Mocne strony zajęć a status zawodowy; 2.3.2. Mocne strony zajęć a płeć; 2.3.3. Mocne strony zajęć a uczelnia; 2.3.4. Mocne strony zajęć a rok studiów; 2.4. Słabe strony zajęć z etyki dziennikarskiej; 2.4.1. Słabe strony zajęć a status zawodowy; 2.4.2. Słabe strony zajęć a płeć; 2.4.3. Słabe strony zajęć a uczelnia; 2.4.4. Słabe strony zajęć a rok studiów; 2.5. Tematyka zajęć z etyki dziennikarskiej; 2.5.1. Zagadnienia, których zabrakło na zajęciach z etyki dziennikarskiej; 2.5.1.1. Uniwersytet Warszawski; 2.5.1.2. Uniwersytet Jagielloński; 2.5.1.3. Uniwersytet Wrocławski; 2.5.1.4. Uniwersytet Śląski w Katowicach; 2.5.1.5. Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu; 2.5.1.6. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie; 2.5.1.7. Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie; 2.5.1.8. Uniwersytet Łódzki; 2.5.2. Aktywność dziennikarzy w mediach społecznościowych; w programie kształcenia w zakresie etyki dziennikarskiej; 2.5.3. Zagadnienia omawiane na zajęciach z etyki dziennikarskiej; 2.5.3.1. Zagadnienia omawiane a status zawodowy; 2.5.3.2. Zagadnienia omawiane a płeć; 2.5.3.3. Zagadnienia omawiane a uczelnia; 2.5.3.4. Zagadnienia omawiane a rok studiów; 2.5.4. Stopień omawiania zagadnień z etyki dziennikarskiej; 2.5.4.1. Stopień omawiania zagadnień a status zawodowy; 2.5.4.2. Stopień omawiania zagadnień a płeć; 2.5.4.3. Stopień omawiania zagadnień a uczelnia; 2.5.4.4. Stopień omawiania zagadnień a rok studiów; 2.5.5. Propozycje rozbudowy programu kształcenia a współczesne wyzwania pracy dziennikarskiej; 2.5.5.1. Uniwersytet Warszawski; 2.5.5.2. Uniwersytet Jagielloński; 2.5.5.3. Uniwersytet Wrocławski; 2.5.5.4. Uniwersytet Śląski w Katowicach; 2.5.5.5. Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu; 2.5.5.6. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie; 2.5.5.7. Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie; 2.5.5.8. Uniwersytet Łódzki; 2.6. Ponowny udział w zajęciach z etyki dziennikarskiej. Rozdział 3. Dylematy etyczne w użytkowaniu mediów społecznościowych w pracy dziennikarza w opinii studentów: 3.1. Rozwój mediów społecznościowych a dylematy etyczne w pracy dziennikarza; 3.2. Rodzaje współczesnych dylematów etycznych; 3.2.1. Uniwersytet Warszawski; 3.2.2. Uniwersytet Jagielloński; 3.2.3. Uniwersytet Wrocławski; 3.2.4. Uniwersytet Śląski w Katowicach; 3.2.5. Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu; 3.2.6. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie; 3.2.7. Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie; 3.2.8. Uniwersytet Łódzki; 3.3. Zawód dziennikarza i dylematy etyczne - przeszłe i aktualne; 3.4. Sposoby przestrzegania etyki dziennikarskiej; 3.4.1. Sposoby przestrzegania a status zawodowy; 3.4.2. Sposoby przestrzegania a płeć; 3.4.3. Sposoby przestrzegania a uczelnia; 3.4.4. Sposoby przestrzegania a rok studiów. CZĘŚĆ TRZECIA. OCENA I DYLEMATY ETYKI DZIENNIKARSKIEJ W UJĘCIU STUDENTÓW DZIENNIKARSTWA - WNIOSKI Z BADAŃ Rozdział 1. Ocena zajęć z etyki dziennikarskiej przez studentów: 1.1. Postawa studentów wobec zajęć; 1.2. Stosunek studentów do omawianych zagadnień; 1.3. Zagadnienia, których zabrakło na zajęciach; 1.4. Propozycje rozbudowy programu kształcenia; 1.5. Wpływ zmiennych niezależnych na ocenę zajęć; 1.5.1. Ocena zajęć a płeć; 1.5.2. Ocena zajęć a status zawodowy; 1.5.3. Ocena zajęć a uczelnia; 1.5.4. Ocena zajęć a rok studiów. Rozdział 2. Świadomość dylematów etycznych mediów społecznościowych w pracy dziennikarza. ZAKOŃCZENIE. CONCLUSION. Bibliografia. Aneksy: Aneks 1. Jak media społecznościowe wpływają na etykę dziennikarską?; Aneks 2. Podręcznik etyki NPR - media społecznościowe; Aneks 3. Kwestionariusz ankiety; Aneks 4. Wyniki testów statystycznych oraz poziomy istotności dla kluczowych analiz związków statystycznych. Wykaz wykresów, tabel i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Etos współczesnego dziennikarstwa, 2. Media i demokracja w Polsce, 3. Konflikt między wolnością mediów a ochroną dóbr osobistych. Doświadczenia i zasady w wykładni prawa Republiki Federalnej Niemiec, 4. Wolność słowa w mediach a poszanowanie godności człowieka w prawie polskim, 5. Zasady dostępu Kościoła do środków społecznego przekazu w prawie polskim, 6. Kościół w Polsce a media, 7. O odpowiedzialności dziennikarza, 8. Wartości i normy dziennikarskiego etosu na podstawie kodeksów etyki dziennikarskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
1. Powstanie i rozkwit obiektywnego dziennikarstwa prasowego. 2. Początki wiadomości radiowych i telewizyjnych. 3. Tworzenie wiadomości: prawda, ideologia i praca redakcyjna. 4. Kulturowe podłoże dyskursu wiadomości. 5. Wiadomości, audytorium i codzienność. 6. Kwestia płci w dziennikarstwie. 7. "My i oni": rasizm w wiadomościach. 8. Dziennikarstwo w Internecie: 11 września i wojna w Iraku. 9. " Dobre dziennikarstwo jest formą kultury popularnej".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Dziennikarza i polityce - wzajemne zależności: 1. Miedzy cenzurą a rynkiem, 2. Media jako specyficzna instytucja generowania zachowań wyborczych, 3. Dziennikarstwa śledcze i prowokacja dziennikarska, 4. Polityczna odpowiedzialność dziennikarska?, 5. Polityka dziennikarzem, dziennikarz politykiem?, 6. Takie widzie świata koło..., jakie telewizyjnymi zakreśla oczy - w teatrze życia politycznego, 7. "Wróg na 1" czy " czwarta władza" - media w systemie politycznym RP. Cz.II Dziennikarstwo w XXI wieku: 1. Poskramianie dziennikarzy. Instrumentarium demokracji dyktatorskiej, 2. Misja " czwarta władza" czy biznes? O potrójnej naturze mediów, 3. O przyczynach i skutkach upolitycznienia Telewizji Polskiej, 4. Trójkąt bermudzki - czyli jak kierować przedsiębiorstwem medialnym w warunkach presji politycznej, 5. Cóż to jest prawda? Wiarygodność współczesnego języka dziennikarskiego w Polsce, 6. chichot z polityka. Rola humoru w dyskursie politycznym, 7. Etyczne granice współczesnego dziennikarstwa, 8. Co z tą Radą?, 9. Demokracja deliberatywna a Internet, 10. Internetowy dyskurs polityczny na przykładzie wybranych forów i grup dyskusyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media w XXI wieku; Prasa; Radio; Telewizja; Nowe media - przykład Polski; Dziennikarze ich organizacje; Prasa, radio, telewizja w Polsce - statystyka; Media na świcie; Polityka audiowizualna Unii Europejskiej; W poszukiwaniu misji mediów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media Cyfrowe)
1. Wstęp; 2. Korzenie nowych mediów alternatywnych i zaangażowanych; 3. Sabotaż machiny medialnej: zagłuszenie Kultury; 4. Hakerstwo: coś nowego z czegoś starego; 5. Przełamywanie blokady informacyjnej: dziennikarstwo obywatelskie oparte na uczestnictwie i projekt Indymedia; 6. Jak zachęcić ludzi, by wyszli na "ulice": mobilizacja przez media; 7. Wyzwanie rzucone ekspertom: wspólne zasoby wiedzy; Nowe media, mediacja.
Bibliogr. s. 290-318.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dziennikarstwo - zawód, misja czy powołanie?, 2. Problem dopuszczalności umieszczenia w koncesji na rozpowszechniania programów radiowych i telewizyjnych zobowiązania biskupa diecezjalnego Kościoła Katolickiego do odpowiedzialności za kształt programu w świetle konstytucyjnej zasady autonomii Państwa oraz kościołów i związków wyznaniowych, 3. Centrum Monitoringu Wolności Prasy jako przykład instytucji pozarządowej w polskim systemie medialnym, 4. Regionalny nadawca telewizji publicznej w Polsce a proces demokracji, 5. Przeobrażenia prasy lokalnej w Polsce w latach dziewięćdziesiątych, 6. Prasa lokalna Ziemi Leszczyńskiej, 7. Problematyka niemiecka w publicystyce "Tygodnika Powszechnego" i "Więzi" na przełomie 1989/1990, 8. Rola sceny wyrazowej w piractwie internetowym, 9. Aktualne czasopiśmiennictwo żydów w Polsce, 10. Prawo do informacji i jego gwarancje w konstytucji Hiszpanii, 11. Stowarzyszenia dziennikarskie Ukrainy w kontekście transformacji ustrojowej państwa, 12. Pojedynki a prasa. Relacje prasowe z wybranych pojedynków okresu międzywojennego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Historia prasy, historia w prasie: Polska prasa ezoteryczna w dwudziestoleciu międzywojennym; "Po prostu" i "Wiadomości Kulturalne" - dwie nieudane próby reaktywacji pisma społeczno-kulturalnego po 1989 roku; "Głos Wybrzeża" lokalnym narzędziem partyjnej propagandy w okresie sierpniowego przełomu (1980); Rekonstrukcja historii - prasa muzyczna jako pomijany segment prasy wydawanej o%cjalnie w stanie wojennym;Rynek prasowy ziemi strzeleckiej w XX wieku; O rozwoju i funkcji prasy regionalnej w XX wieku - na przykładzie Podhala; 2. Od Marconiego do Zuckerberga; Determinanty rozwoju radia w Polsce w dwudziestoleciu międzywojennym; Złote czasy łódzkiej telewizji - ŁOT w latach 1956-1986; Nowe media - krótka historia Internetu i próby jego prawnej regulacji; Facebook jako konsekwencja ewolucji w komunikacji społecznej; 3. Media w otoczeniu prawnym i politycznym: Ustawodawstwo prasowe w Polsce w XX wieku; Prasa i radio w działalności Policji Państwowej w latach 1919-1939; Zmiana relacji między państwem a systemem medialnym po roku 1990 (próba charakterystyki i oceny); 4. Język, gatunki i funkcje komunikacji społecznej; Wiek XX: doba medialna w rozwoju polszczyzny; Internet jako nowy determinant komunikacji między mediami a odbiorcami mediów; Od oświecenia do "uwodzenia"... Ewolucja strategii perswazyjnych w czasopismach dla najmłodszych w ostatnim dwudziestoleciu XX wieku; Strength of propaganda and manipulation - role of media in development of Hitler's myth.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Od mówcy do rozmówcy. Perswazja czy spotkanie? Rewizja klasycznych modeli komunikacji. 2. Dziennikarstwo w społeczeństwie informacyjnym (krótkie wprowadzenie do problemu). 3. Publiczna rola mediów. Teoria Waltera Lippmana. 4. Międzynarodowa aktywność koncernów medialnych. 5. Media relations czyli relacje między public relations a mass mediami. 6. Dziennikarze współczesnej prasy lokalnej. 7. Dziennikarze śląscy w świetle badań empirycznych. Studium socjologiczno-prasoznawcze. 8. Poezja i prasa. 9. Rzecznicy prasowi jako element procesu komunikacji społecznej urzędów. instytucji publicznych oraz firm komercyjnych. 10. Demokracja medialna: między wizją a rzeczywistością. 11. Telewizyjne debaty prezydenckie na przykładzie USA i Polski. 12. Media elektroniczne jako środek komunikowania politycznego. 13. Marketing polityczny w Internecie. 14. Informacje o Polonii i emigrantach na lamach prasy polskiej wydawanej w Niemczech. bibliografia zawartości czasopism na przykladzie wydawanych tytułów (1989-2003).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zamiast wstępu; Komu potrzebne jest prasoznawstwo?; Rozmowa o historii i współczesności; O mistrzu, kolegach i uczniach; Status dziennikarza w Polsce na przełomie XX i XXI wieku; Prasa w Poznaniu - dziesięć lat później; Wielkopolskie media - więcej obaw niż nadziei; Dlaczego polscy wydawcy opuścili "Głos Wielkopolski"?; Nakłady "Głosu Wielkopolskiego"; Tabloidy w polskiej prasie - źródła popularności i prognozy; Międzynarodowe koncerny prasowe a proces jednoczenia Europy; Czytając Mikrokosmos.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej