Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(119)
IBUK Libra
(6)
ebookpoint BIBLIO
(5)
Forma i typ
Książki
(115)
E-booki
(11)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje fachowe
(7)
Czasopisma
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Proza
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(107)
dostępne
(84)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(87)
Czytelnia
(107)
Autor
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(9)
Furman Wojciech (1946- )
(7)
Michalczyk Stanisław
(7)
Gierula Marian
(6)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(6)
Worsowicz Monika
(5)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(4)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(4)
Allan Stuart
(3)
Borkowski Igor
(3)
Chudziński Edward (1940- )
(3)
Dzierżyńska Jolanta
(3)
Kaliszewski Andrzej (1954- )
(3)
Krawczyk Dariusz
(3)
Marklund Liza (1962- )
(3)
Marklund Liza (1962- ). Cykl z Anniką Bengtzon
(3)
Mielczarek Tomasz
(3)
Pisarek Walery
(3)
Sadza Agata
(3)
Celej Piotr (1981- )
(2)
Dobrzycki Jarosław
(2)
Fiołek-Lubczyńska Bogumiła
(2)
Fras Janina
(2)
Frątczak-Nowotny Elżbieta
(2)
Gierula Joanna
(2)
Grzegorzewski Krzysztof
(2)
Jachimowski Marek
(2)
Klimowicz Magdalena
(2)
Kobyłecka-Piwońska Ewa
(2)
Kowalczyk Ryszard
(2)
Kłosińska-Nachin Agnieszka
(2)
Magdoń Andrzej
(2)
Mocek Stanisław
(2)
Mroziewicz Krzysztof
(2)
Ostaszewski Aleksander
(2)
Palczewski Marek
(2)
Piwnicka Anna
(2)
Polińska Karolina
(2)
Ruta Przemysław
(2)
Sarna Paweł
(2)
Stępnik Krzysztof
(2)
Szastak-Zięba Dagmara
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Woźny Aleksander (1953- )
(2)
Adamczyk Wojciech
(1)
Adamowski Janusz
(1)
Adams Sally
(1)
Anderson Peter J
(1)
Andrews Phil
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Baumgartner-Cohen Beatrice
(1)
Bertrand Claude-Jean
(1)
Billingham Jo
(1)
Bogołębska Barbara
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Bourdieu Pierre
(1)
Boyd Andrew
(1)
Brzoza Katarzyna
(1)
Bucholc Marta (1978- )
(1)
Błeszyńska Katarzyna
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Ciborska Elżbieta
(1)
Cieślikowa Agnieszka J
(1)
Cisak Wojciech
(1)
Cyz Paweł
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Dahlgren Peter (1946- )
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dobosz Izabela
(1)
Domagała Małgorzata
(1)
Dołęga-Mostowicz Tadeusz
(1)
Dudek Krystian
(1)
Dąbowska Agnieszka
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Franek Katarzyna
(1)
Gawroński Sławomir
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Griszanina Anastazja
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Guth David W
(1)
Guzek Damian
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Harcup Tony
(1)
Hałaj Barbara Joanna
(1)
Hennessy Brendan
(1)
Hicks Wynford
(1)
Hodalska Magdalena
(1)
Hofman Iwona
(1)
Hudak Marta
(1)
Iwanek Jan
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczor Arkadiusz
(1)
Karbownik Karolina
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(35)
2000 - 2009
(93)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(130)
Język
polski
(130)
Przynależność kulturowa
Literatura szwedzka
(3)
Temat
Dziennikarstwo
(104)
Środki masowego przekazu
(58)
Dziennikarze
(28)
Komunikacja społeczna
(24)
Prasa (wydawnictwa)
(16)
Public relations
(12)
Dziennikarstwo śledcze
(11)
Publicystyka
(11)
Telewizja
(11)
Internet
(10)
Etyka dziennikarska
(7)
Gatunki medialne
(7)
Radiofonia
(7)
Reklama
(7)
Dziennikarstwo internetowe
(5)
Nowe media (komunikacja)
(5)
Opinia publiczna
(5)
Polityka
(5)
Prawo prasowe
(5)
Sztuka pisania
(5)
Informacja
(4)
Komunikacja polityczna
(4)
Annika Bengtzon (postać fikcyjna)
(3)
Czasopisma
(3)
Język polski
(3)
Kultura masowa
(3)
Media mobilne
(3)
Media społecznościowe
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Stylistyka
(3)
Stylizacja językowa
(3)
Źródła informacji
(3)
Administracja
(2)
Antropologia mediów
(2)
Blogi
(2)
Dziennikarze sportowi
(2)
Edukacja medialna
(2)
Fotografia prasowa
(2)
Język
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Korespondenci wojenni
(2)
Marketing polityczny
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations w internecie
(2)
Regionalne środki masowego przekazu
(2)
Rzecznicy prasowi
(2)
Socjotechnika
(2)
Sport
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Tekst
(2)
Wolność prasy
(2)
Wolność słowa
(2)
Agencje prasowe
(1)
Analiza treści i zawartości mediów
(1)
Audycje radiowe
(1)
Cenzura
(1)
Controlling
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Czasopismo społeczno-kulturalne
(1)
Dziennikarstwo obywatelskie
(1)
E-mail marketing
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Egzaminy do szkół wyższych
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Fotoreportaż
(1)
Gospodarka
(1)
Głos Wielkopolski (czasop.)
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Interes społeczny
(1)
Kadry
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikat prasowy
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Kościół katolicki
(1)
Kradzież
(1)
Kultura
(1)
Kłamstwo
(1)
Literatura
(1)
Majorek, Marta
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Medioznawstwo
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauki społeczne
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Nieruchomości
(1)
Okładki czasopism
(1)
Organizacje
(1)
Osobowości telewizyjne
(1)
Perswazja
(1)
Temat: dzieło
Kod YouTube
(1)
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Temat: czas
1901-2000
(3)
1989-
(3)
2001-
(3)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Rosja
(3)
Sztokholm (Szwecja)
(3)
Europa
(2)
Austria
(1)
Czechy
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Hiszpania
(1)
Kazachstan
(1)
Kenia
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Portugalia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Zagłębie Dąbrowskie
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Podręcznik
(11)
Praca zbiorowa
(8)
Czasopismo naukowe
(7)
Czasopismo prasoznawcze
(6)
Kryminał
(3)
Literatura szwedzka
(3)
Opracowanie
(3)
Powieść
(3)
Wywiady
(3)
Felieton
(2)
Literatura
(2)
Literatura polska
(2)
Monografia
(2)
Publicystyka
(2)
Reportaż
(2)
Wywiad
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Publicystyka polska
(1)
Recenzje
(1)
Reportaż polski
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(32)
Literaturoznawstwo
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
130 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Logika instytucji: R. 1 Media jako sfera publiczna - ponowna analiza; R. 2 Żegnaj, Hildy Johnson! - upadek „poważnej prasy”; R. 3 Sprzedaż poparcia w kampaniach społecznych - sfera publiczna jako rynek telewizyjny; R. 4 Wyjście poza zrównoważony pluralizm - media elektroniczne w Niemczech. Cz. II Polityka a dziennikarstwo: R. 5 Skrawki i migawki - pocięte newsy, gadające głowy i rozwidlenie polityki amerykańskiej; R. 6 Sfera publiczna i sposób wykorzystywania informacji w "koalicyjnym” systemie rządów; R. 7 „Zabawa w krzesła”? - trzy sfery publiczne w Polsce; R. 8 Dyskurs polityczny - rozważania o sprawach publicznych w Stanach Zjednoczonych i w Danii. Cz. III Praktyka dziennikarska: Globalna redakcja informacyjna - globalizacja wiadomości telewizyjnych: podobieństwa i różnorodność; Tyrania intymności? Kobiety, kobiecość i wiadomości telewizyjne; Opowieści z telelandii - prasa popularna i telewizja w Wielkiej Brytanii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Zagadnienia wstępne: 1. Wprowadzenie, 2. Narodziny mediów masowych. Cz.II Teorie: 3. Pojęcie i modele komunikowania masowego, 4. Teoria mediów a teoria społeczna,5. Komunikowanie masowe a kultura, 6. Nowe media - nowa teoria?, 7. Normatywna społeczna teoria mediów. Cz.III Struktury: 8. Struktura i produkt mediów - zasady i odpowiedzialność, 9. Ekonomia i zarządzanie mediami, 10. Globalne komunikowanie masowe. Cz.IV Organizacje: 11. Organizacja mediów - naciski i wyzwania, 12. Tworzenie kultury mediów. Cz.V Treść: 13. Treść przekazu masowego - zagadnienia, koncepcje i metody analizy, 14. Gatunki i teksty, Cz.VI Widownia: 15. Widownia - teoria i tradycje badawcze, 16. Tworzenie się widowni i doświadczenie odbioru mediów. Cz.VII Oddziaływanie: 17. Oddziaływanie mediów - procesy i modele, 18. Oddziaływanie społeczno-kulturowe, 19. Informacje, opinia publiczna i komunikacja polityczna, 20. Epilog
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Od mówcy do rozmówcy. Perswazja czy spotkanie? Rewizja klasycznych modeli komunikacji. 2. Dziennikarstwo w społeczeństwie informacyjnym (krótkie wprowadzenie do problemu). 3. Publiczna rola mediów. Teoria Waltera Lippmana. 4. Międzynarodowa aktywność koncernów medialnych. 5. Media relations czyli relacje między public relations a mass mediami. 6. Dziennikarze współczesnej prasy lokalnej. 7. Dziennikarze śląscy w świetle badań empirycznych. Studium socjologiczno-prasoznawcze. 8. Poezja i prasa. 9. Rzecznicy prasowi jako element procesu komunikacji społecznej urzędów. instytucji publicznych oraz firm komercyjnych. 10. Demokracja medialna: między wizją a rzeczywistością. 11. Telewizyjne debaty prezydenckie na przykładzie USA i Polski. 12. Media elektroniczne jako środek komunikowania politycznego. 13. Marketing polityczny w Internecie. 14. Informacje o Polonii i emigrantach na lamach prasy polskiej wydawanej w Niemczech. bibliografia zawartości czasopism na przykladzie wydawanych tytułów (1989-2003).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Medialny demontaż wizerunku sfery publicznej w Polsce. Czy odpowiedzialność i wiarygodność mediów uznać należy za relikt przeszłości? Dziennikarze i terroryści - przeciwnicy czy wspólnicy? Dziennikarz - podmiot niezaangażowany czy komunikator? Spirala ujadania i jazgotu w mediach; Lista Wildsteina a spirala ujadania i jazgotu; Zagrożenia debaty publiczne - fragmentaryzacja i mitologizacja informacji dziennikarskiej; Dziennikarstwo śledcze a standardy etyki zawodu; Prywatność a prawo - wybrane zagadnienia; "Nowiny" i "Super Nowiny" - Spór o tytuł; Różne rodzaje odpowiedzialności we współczesnych mediach; Fotografia prasowa - między etyką a sensacją; Tabloidy zmieniają konkurencję; W kręgu faktograficznej rejestracji rzeczywistości - reportaż, felieton; "Opowiedzieć coś ważnego" - reportaż prasowy w audiowizualnym świecie; Praca dziennikarza w mediach lokalnych w latach 1990-2005, na przykładzie Kielc; Status lubelskiego dziennikarza a realia wolnego rynku; Prze(dziwna) prasa bezpłatna w Mazowieckim Grodzie; Dziennikarstwo interwencyjne jako przejaw kontrolnej funkcji prasy na przykładzie dzienników woj. podkarpackiego; Szczepański i Rywin. Prasa polska o telewizyjnych aferach PRL i III Rzeczypospolitej; Interefikacja dziennikarstwa i public relation w dwóch wybranych gazetach; Dziennikarz ukraiński - zmagania z rzeczywistością polityczną na tle "pomarańczowej rewolucji"; Problemy życia społeczności lokalnych na łamach podkarpackich pism lokalnych i sublokalnych w latach 1989-2005; Rynkowe determinanty wolności mediów; Nowoczesne radio - między statyką a dynamiką; Współczesne formuły wiadomości radiowych; Radio katolickie jako owoc przemian ustrojowych w Polsce; Komisja śledcza ds. PKN Orlen w programach informacyjnych Radia Maryja i Telewizji Trwam; Między misją a komercją. Problemy finansowania mediów publicznych a odpowiedzialność nadawców; Między odpowiedzialnością a sensacją. Programy interwencyjne i kryminalne; Książka czy telewizja - łatwiejszym źródłem zdobywania wiedzy? Reforma systemu edukacji w Polsce a jej obraz w mediach; Media o edukacji - konkurent czy sojusznik przyjemnej nauki? (prezentacja wyników badań własnych); Edukacja moralna postrzegana w kontekście alfabetyzacji medialnej przez amerykańskich badaczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2938)
1. Współczesne systemy medialne: zewnętrzne ograniczenia rozwoju. Cz.I Wielkie rynki medialne: 1. Amerykański rynek telewizyjny, 2. Rola i pozycja koncernów CBS Corporation i Viacom w amerykańskim systemie medialnym, 3. System medialny Japonii. Cz.II Systemy medialne w krajach Europy Zachodniej. Model liberalny - Wielka Brytania: 1. Prasa w Wielkiej Brytanii - rynek pracy informacyjnej, 2. Zmiany na rynku radiowo-telewizyjnym w Wielkiej Brytanii, 3. Prawne i etyczne podstawy funkcjonowania brytyjskiego systemu mediów elektronicznych. DZ.II Model demokratycznego korporacjonizmu - Austria i Norwegia: 1. System prasowy Austrii, 2. Transformacja rynku telewizyjnego w Austrii po 2001 r., 3. Media w Norwegii - historia rozwoju, struktura i norweska obecność w Polsce. Dz.III Model spolaryzowanego pluralizmu - Hiszpania: 1. system medialny Hiszpanii, 2. Dzienniki regionalne w hiszpańskiej Murcji. Cz.III Systemy medialne w krajach postkomunistycznych. Czwarty model/modele systemu medialnego?: 1. Nowe media w Rosji, 2. System prasowy w Czechach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy komunikowania politycznego 2. Aktorzy i instytucje komunikowania politycznego 3. Pierwotne funkcje polityczne mediów 4. Dziennikarstwo i dziennikarze w komunikowaniu politycznym 5. Polityczne public relations 6. Komunikowanie polityczne w przestrzeni lokalnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rola wielkich indywidualności w narodzinach i rozwoju polskiego reportażu, 2. Melchior Wańkowicz - mistrz polskiego reportażu - na tle współczesnych autorów dwudziestolecia międzywojennego, 3. Aleksandra Janty-Połczyńskiego reporterskie odkrywanie świata, 4 . Problemy intermedialności reportażu międzywojennego, 5. Retoryczność reportaży międzywojnia na wybranych przykładach, 6. Praesents historicus jako figura reportażu, 7. Reportaż i literacka proza dwudziestolecia, 8. Reportażowość Prowincji Jerzego Pietrkiewicza, 9. O literackości reportażu, 10. Fabularyzacja narracji w międzywojennym reportażu podróżniczym, 11. O reportażu radiowym, 12. Po świecie między wojnami - o reportażach podróżniczych Ferdynanda Goetla, 13. Między literaturą a dziennikarstwem - reportaże podróżnicze Ferdynanda Goetla, 14. Reportaże podróżnicze Zbigniewa Uniłowskiego - dylematy i paradoksy, 15. Niemcy w reportażu polskim lat 1932-1933, 16. Wobec Rosji sowieckiej. Obraz społeczenstwa totalitarnego w reportażach Stanisława Mackiewicza i Melchiora Wańkowicza, 17." Entuzjazm jest uczuciem bardzo męczącym" Moja podróż do Rosji Antoniego Słonimskiego, 18. Antoniego Słonimskiego podróż po Rosji, 19. Reportaż dwudziestolecia międzywojennego w Rosji sowieckiej w rodzimych opracowaniach krytycznoliterackich, 20. Polski reportaż o Stanach Zjednoczonych w dwudziestoleciu międzywojennym, 21. Perswazyjność i propaganda w polskich reportażach z wojny domowej w Hiszpanii 1936-1939, 22. Emigracja polska w Brazylii w reportażu dwudziestolecia międzywojennego, 23." Opracowanie doznanych przyjemności" Śródziemnomorskie peregrynacje Jana Parandowskiego, 24. Karen Bixen reportaż ze wspomnień - o Pożegnaniu z Afryką kobiety, która chce zrozumieć, 25. Reportaż Stefana Żeromskiego Na probostwie w Wyszkowie - po latach, 26. Wokół plebiscytowego reportażu Stefana Żeromskiego, 27. Prusy Wschodnie w reportażach dwudziestolecia międzywojennego (Jędrzej Gietrych, Melchior Wańskowicz), 28. Rola prasy regionalnej w kształtowaniu reportażu w dwudziestoleciu międzywojennym na przykładzie Kielecczyzny, 29. Reportaż w "Bluszczu" w okresie dwudziestolecia międzywojennego, 30. Reportaż sądowy w tygodniku "Tajny Detektyw", 31. Estetyka słowa w twórczości reportażowej Ireny Krzywickiej (na przykładzie zbioru reportaży Sąd idzie)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Człowiek i społeczeństwo / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; red. Elżbieta Piechorowska ; Tom 24)
Cz. I Etyka a nauki społeczne: 1. O trudnościach wpływania etyki na morlaność, czyli o różnych wymiarach i granicach absolutyzacji i deabsolutyzacji etyki, 2. Etyka jako "organon" badań naukowych XXI wieku, 3. Aksjologiczność i rtyczność nauk społecznych. Cz.II Środowisko akademickie a etyka: 1. Epidemie społeczne w środowisku akademickim, 2. Czy uczonemu potrzebna jest odwaga?, Cz.III Przedmiot badań społecznych a etyka: 1. Etyka w administracji i biznesie - przedsiębiorczość czy legalizm?, 2. Problem możliwości etycznej refleksji nad gospodarką, 3. Dylematy etyki dziennikarskiej, 4. Badanie ksenofobii jako dylemat etyczny, Cz.IV Etyczny wymiar procedur badawczych: 1. Testowy pomiar inteligencji i ilorazu inteligencji (IQ). O etycznych konsekwencjach respektowania standardów naukowych dla psychologicznej praktyki diagnostycznej, 2. Przyjaźń jako narzędzie pracy antropologa. Wątpliwości etyczne, 3. Czy w badaniach jakościowych wybory metodologiczne są problemem etycznym?, 4. Ironia antropologiczna, etnocentryzm i inne etyczne aspekty badań terenowych według Clifforda Geertza, 5. Etyka i dobre obyczaje w wywiadzie naukowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
1. Komunikowanie polityczne w kształceniu medioznawczym i politologicznym, 2. Atrybuty "czwartej władzy". W kręgu teorii medialnych i praktyki, 3. Prasa a kultura polityczna. Studium przypadku: Polacy wobec Unii Europejskiej, 4. Wywiad prasowy - nowa jakość w komunikowaniu, 5. Dziennikarstwo śledcze i prowokacje dziennikarskie: od techniki zbierania informacji do gry politycznej, 6. Manipulacja w komunikowaniu politycznym wybory 2005 w Polsce, 7. Polityczny wymiar wojny o media (z mediami) u progu IV RP, 8. Wolne media - mit czy rzeczywistość, 9. "Gazeta Wyborcza" versus "Dziennik", 10. Między dziennikarstwem a polityką - eseje Adama Michnika, 11. Politycy i dziennikarze w blogosferze, 12. Tabloidyzacja a medialny przekaz sytuacji kryzysowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2513)
1. Zdefiniowanie obiektu badań i konteksty metodologiczne, 2. Pojęcie gatunku w przyjętych kontekstach metodologicznych - rekonesans, 3. Paratekst a metatekst, 4. Paratekst a reklama, 5. Parateksty na okładkach, 6. Parateksty w prasie, 7. Parateksty w radiu, 8. Parateksty w telewizji, 9. Parateksty w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 1/2007)
Rocznik, 2007-
1. Zasady i formy przeciwdziałania procesom koncentracji na wybranych rynkach medialnych Unii Europejskiej, 2. Współczesna polska prasa opinii, 3. Życie Częstochowy w latach 1983-2003, 4. Rosyjski rynek prasy: analiza i perspektywy, 4. Osobowość a podatność na wpływ reklamy telewizyjnej - prezentacja i analiza wyników badań własnych, 5. Dziennikarstwo, reklama, PR- gdzie są granice?, 6. Co z tą genologią?, 7. Stefan Ślązak. Szkic biograficzny z dziejów dziennikarstwa muzycznego na Śląsku, 8. Wykorzystanie narzędzi wewnętrznego public relations w działalności uczelni na przykładzie Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 11/2017)
Rocznik, 2007-
Zawiera: Rozprawy i artykuły: Kognicje i emocje w procesie recepcji mediów; Strategiczne wyznaczniki zintegrowanej komunikacji marketingowej; Профессиональные стандарты, роли и культура современного журналиста; Od duopolu do monopolu. Dzienniki regionalne w Polsce w XXI wieku: próba bilansu. Media na świecie: Zadania czasopism o charakterze regionalistycznym w okresie zaboru pruskiego na przykładzie Wielkopolski w świetle źródeł, literatury i poglądów XIX/XX wieku; Historia i współczesność kazachskiego radia i telewizji; Świat literackich fikcji. Formaty publicystyczno-informacyjne radiofonii III Rzeszy w czasie wojny; Struktura wiadomości zagranicznych w nagłówkach „New York Timesa” w latach 1989-2014. Komunikaty i materiały: Środki prawne w razie odmowy udzielenia prasie informacji; Trudna miłość? O relacjach między lokalnymi mediami tradycyjnymi a internetowymi w społeczności lokalnej; Postrzeganie prasy samorządowej wobec inicjatywy zakazującej jej wydawania; Nagrody za dziennikarstwo śledcze w Polsce jako popularyzacja dobrych wzorców w zawodzie; Wizerunek Platformy Obywatelskiej oraz Prawa i Sprawiedliwości w „Rzeczpospolitej” podczas parlamentarnej kampanii wyborczej w 2011 r.; Recenzje i sprawozdania: Zawartość rosyjskiej prasy lokalnej w świetle badań empirycznych; Retoryka w kształceniu dziennikarzy; O reklamie z perspektywy języka; Podziały polityczne w mediach - ekscesy czy norma? - sprawozdanie z konferencji naukowej; Medioznawcza konferencja naukowa w Sankt Petersburgu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 4/2010)
Rocznik, 2007-
1. Rozprawy i artykuły: Cechy publicystyki Adama Skwarczyńskiego na tle rozwoju stronnictwa Józefa Piłsudskiego do roku 1926; Uwarunkowania prawne funkcjonowania cenzury w PRL; Problemy współczesnego dziennikarstwa arabskiego; 2. Komunikaty i materiały: "Obok wielkiej powieści- wielki reportaż". Recepcja krytyczne reportaży Lucjana Wolanowskiego. Przegląd wybranych recenzji; Prasa dla Polaków w Irlandii; Telewizja cyfrowa w Polsce- uwarunkowania prawne i organizacyjne; Nagłówek w sieci. Budowa i funkcja nagłówków prasowych na przykładzie internetowego portalu miejskiego e-sosnowiec.pl; Częstochowska prasa reklamowa i bezpłatna- ekonomiczny wymiar lokalnego rynku prasowego; Strategia gazety jako element przewagi rynkowej; Przekonać kobiet, czyli o strategiach perswazyjnych w reklamach kosmetyków; 4. Recenzje i sprawozdania: Kompendium wiedzy o Kapuścińskim; Nowe spojrzenie na stary świat; Strategie medialne współczesnego świata- III konferencja Wydziału Dziennikarstwa Kubańskiego Państwowego Uniwersytetu w Krasnodarze (Rosja)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja społeczeństwa medialnego w medioznawstwie; 2. Metamorfizm mediów na przykładzie Polski; 3. Przestrzeń wirtualna jako ważny obszar działań public relations na podstawie badań wykorzystania Internetu w zarządzaniu komunikacją Południowego Koncernu Energetycznego S.A. Struktura procesu i próba oceny efektywności przyjętych rozwiązań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Prawne aspekty transformacji w mediach. Prawne aspekty transformacji w mediach; Odpowiedzialność karna dziennikarza za zniesławienie; Polskie prawo prasowe wobec wyzwań europejskich; Nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji a proces dostosowywania prawa do standardów wspólnotowych; Finansowanie radiofonii i telewizji publicznej w Polsce a wspólnotowe zakazy pomocy państwa. Część II: Media a integracja europejska. Europa - sposoby definiowania pojęcia w tekstach zwolenników i przeciwników integracji; Obraz Polski i Europy w audycjach wyborczych kandydatów do Parlamentu Europejskiego; Demokracja sontażowa? O znaczeniu " opinii publicznej" w medialnej debacie o integracji; Dziesięciolecie działalności wydawniczej koncernu Axel Springer Polska. Część III: Wybrane problemy zawodu dziennikarskiego. Kobieta w prasie (1818-1918) (redaktorki, dziennikarki, publicystki); Dostęp do zawodu dziennikarza na przykładzie rynku prasy w Lublinie; Dostęp do zawodu dziennikarza w praktyce na przykładzie mediów lubelskich; Prasa o sądowych procesach dziennikarzy - relacje, opinie, komentarze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Introduction: How This Book Works Section 1. Strategic Writing: 1A. Introduction; 1B. The Importance of Good Writing; 1C. research, Planning and the Writing Process; 1D. Writing for the Web; 1E. Writing for Social Media; 1F. Broadcast/Podcast Writing; 1G. Strategic Design; 1H. Integrated Marketing Communications; 1I. Ethics and Strategic Writing; 1J. Diversity and Strategic Writing; 1K. Persuasion and Strategic Writing; 1L. The Law and Strategic Writing. Section 2. Strategic Writing in Public Relations: 2A. Introduction; 2B. Social Media in Public Relations; 2C. Microblogs and Status Updates; 2D. Blogs; 2E. Podcast; 2F. Websites; 2G. News Release Guidelines; 2H. Annoucement News Releases; 2I. Feature News Releases; 2J. Hybrid News Release; 2K. Social Media News Release; 2L. Media Advisories; 2M. Pitches; 2N. Video News Releases and Organizational Storytelling; 2O. Digital Newsrooms and Media Kits; 2P. Backgrounders; 2Q. Fact Sheets; 2R. Photo Opportunity Advisories; 2S. Newsletter and Magazine Stories; 2T. Annual Reports; 2U. Speeches. Section 3. Strategic Writing in Advertising: 3A. Introduction; 3B. Social Media in Advertising; 3C. Strategic Message Planners; 3D. Print Advertisements; 3E. Radio Advertisements; 3F. Television Advertisements; 3G. Web and Mobile Advertisements; 3H. Radio and TV Promotions; 3I. Radio and TV Public Service Annoucements. Section 4. Strategic in Sales and Marketing: 4A. Introduction; 4B. Social Media in Sales and Marketing; 4C. Content Marketing; 4D. Proposals and Marketing Communications Plans; 4E. Mobile Messages; 4F. Sales Letters and E-Blats; 4G. Fundraising Letters and E-Blasts; 4H. Brochures. Section 5. Strategic Writing in Business Communication: 5A. Introduction; 5B. Social Media in Business Communication; 5C. Business Correspondence; 5D. Good-News Correspondence; 5E. Bad-News Correspondence; 5F. Request Correspondence; 5G. Job-Request Correspondence; 5H. Resumes; 5I. Memoranda; 5J. Business Reports. Appendices: A. A Concise Guide to Punctuation; B. A Concise Guide to Grammar; C. A Concise Guide to Style; D. Tips for Oral Presentations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Instytutu Prawa Własności Intelektualnej UJ / red. Janusz Barta ; Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ ; Zeszyt 90)
1. Konstytucyjna zasada wolności prasy i jej ograniczenia, 2. Dziennikarskie prawo do informacji jako środek dochodzenia prawdy, 3. Organizacja działalności prasowej, 4. Środki masowego komunikowania, 5. Przestępstwo prasowe jako skutek działalności dziennikarskiej, 6. Część jako dobro prawnie chronione, 7. Znamiona zniesławienia w środkach masowego komunikowania, 8. Odpowiedzialność za zniesławienie w środkach masowego komunikowania, 9. Okoliczności wyłączające odpowiedzialność za zniesławienie w środkach masowego komunikowania, 10. Kary i środki karne za zniesławienie popełnione w środkach masowego komunikowanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 9/2015)
Rocznik, 2007-
Zawiera: Prasa lokalna w ujęciu ekonomicznym; Oblicze samorządu w prasie samorządowej - metody kształtowania wizerunku; Media relations w zarządzaniu sytuacją kryzysową organizacji samorządowej; Etyka zawodowa PR-owców zatrudnionych w samorządach; Portugalskie media masowe - ewolucja powstawania, specyfika, funkcjonowanie i tendencje rozwojowe; Z dziejów „Gazety Siemianowickiej”.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CzęśćI:Sesja plenarna konferencji. Prolog nowego etapu komunikacji społecznej; Ukryta reklama. Wybrane zagadnienia prawne; Dostosowywanie przepisów prawa polskiego z zakresu czynów nieuczciwej konkurencji do prawa Unii Europejskiej; "Czyste informacjie". adania MillwardBrown SMG/KRC; Międzynarodowe doświadczenia z zakresu przejrzystości mediów; Kampania "Czyste informacje"; Część II: Dyskusje i polemiki. Panel pierwszy: Media wobec problemu nieuczciwych działań komunikacyjnych w Polsce. Omówienie i przebieg dyskusji panelowej; Tabloidyzacja mediów; Dziennikarskie grzeszki; Jak rozliczać "czwartą władzę"? Panel drugi: PR jako źródło "czystej informacji" dla mediów. Omówienie dyskusji panelowej; Uwagi i wątpliwości moderatora panelu; Ukrytą reklamę należy zwalczać; Informacja jest mieszana z reklamą. Panel trzeci: Advertoriale i inne formy promocji i reklamy. Omówienie dyskusji panelowej; O wizerunku reklamy; Treści reklamowe w programach telewizyjnych; Prawnik jako magik; Szukanie nowych miejsc na reklamę. Panel czwarty: Wydawcy a reklama i PR w świetle dyskusji o nieuczciwych działaniach komunikacyjnych w Polsce. Omówienie dyskusji panelowej; Wydawcy są przedsiębiorcami w medialnym biznesie. Aneks: Ukryta reklama - wybrane aspekty prawne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Wolność słowa po 19879 roku: 1. Media przy Okrągłym Stole, 2. Dyskusja w prasie nad kształtem polskiej demokracji po 1989 roku, 3. Problematyka wolności mediów i ładu medialnego w ujęciu Prawa i Sprawiedliwości oraz Ligi Polskich Rodzin, 4. Lewica wobec wolności słowa w programach partii i działaniach koalicji rządowych. II. Zmiany w prawie prasowym: 5. Zmiany w prawie prasowym po 1989 roku, 6. Zmiany w polskiej ustawie o radiofonii i telewizji w świetle procesu dostosowywania prawa do standardów unijnych, 7. Prawna dopuszczalność sporządzania i rozpowszechniania przez media zapisów fonicznych i wizualnych,. III. Przemiany na rynku prasowym : 8. Czytelnictwo prasy po 1989 roku, 9. Otwarte społeczeństwo, wolne media i wolny rynek. Strategiczni sojusznicy czy naturalni wrogowie?, 10. Rozwój mediów lokalnych i regionalnych po 1989 roku, 11. Prasa lokalna w procesie komunikowania wyborczego - przykład "Gazety Olsztyńskiej", 12. "Arcana- Historia- Kultura- Polityka" - krakowski dwumiesięcznik konserwatywny. IV. Dziennikarz a wolny rynek medialny: 13. Status zawodowy dziennikarza w Polsce, 14. Etyka dziennikarska a etyka mediów, 15. Problemy lokalnego dziennikarstwa - analiza na przykładzie rynku prasowego Lubelszczyzny. V. Internet: 16. Internet w Polsce, 17. Użytkownicy Internetu w Polsce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej