Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(98)
IBUK Libra
(7)
Forma i typ
Książki
(97)
Publikacje naukowe
(10)
E-booki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(83)
dostępne
(60)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(61)
Czytelnia
(83)
Autor
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Bronakowski Henryk
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Dyoniziak Ryszard
(2)
Jędrzejczyk Zbigniew
(2)
Kukuła Karol (1948- )
(2)
Nowacka Aldona
(2)
Nowacki Robert
(2)
Panek Tomasz
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Sadowska-Snarska Cecylia
(2)
Skrzypek Jerzy
(2)
Tarczyński Waldemar
(2)
Walkosz Anna
(2)
Ancyparowicz Grażyna
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Arendt Łukasz (1979- )
(1)
Batiuk Anna
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Białoszewski Dariusz
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Birûkova V. M
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borowski Krzysztof
(1)
Brittain Paul
(1)
Butowski Leszek
(1)
Cheverton Peter
(1)
Cox Roger
(1)
Cravens David W
(1)
Czabanowska Katarzyna
(1)
Czerwińska Marzenna
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dimitrova S. S
(1)
Dorosiewicz St
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(1)
Duszczyk Maciej
(1)
Dziwota Janusz
(1)
Ellis John
(1)
Gawlik Ewa
(1)
Gawrońska-Nowak Bogna
(1)
Gałecki Paweł
(1)
Gejmo Beder
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gurgul Henryk
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hague Paul
(1)
Homiński Paweł
(1)
Horodeński Ryszard Cz
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Jaworski Witold
(1)
Juchnowicz Ryszard
(1)
Kabaj Mieczysław
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kalinowski Romuald
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Karasev Aleksandr Pavlovič
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Karwacki Arkadiusz
(1)
Kassay Štefan (1941- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kononowicz Marta
(1)
Korabiewska Izabela
(1)
Korczyńska Joanna
(1)
Kotowska Irena E
(1)
Kowal Jolanta
(1)
Kowalkowski Stanisław
(1)
Kozerska Agnieszka
(1)
Krajewska Anna (1942- )
(1)
Kubicki Paweł
(1)
Kukulak-Dolata Iwon
(1)
Kusińska Alicja
(1)
Kwaśna Anna
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Lewandowska Monika
(1)
Lewandowski A
(1)
Lutostański Michał Jan
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Majewska Aleksandra
(1)
Marciniak Mateusz
(1)
Markiewicz-Patkowska Julita
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Michalski Tomasz
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Muczyński Maciej
(1)
Musiał Emilia
(1)
Niedziółka Paweł
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Nowak Zbigniew
(1)
Nowakowski Jerzy
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(75)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(102)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(103)
rosyjski
(2)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Marketing
(32)
Rynek
(30)
Rynek pracy
(20)
Przedsiębiorstwo
(12)
Badania marketingowe
(10)
Badania rynku
(10)
Rynek kapitałowy
(10)
Segmentacja rynku
(9)
Bezrobocie
(8)
Marketing strategiczny
(8)
Reklama
(7)
Kobieta
(5)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Zatrudnienie
(5)
Handel międzynarodowy
(4)
Młodzież
(4)
Promocja
(4)
Rynek finansowy
(4)
Spożycie
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Badania operacyjne
(3)
Ceny
(3)
Decyzje
(3)
Gospodarstwo domowe
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konkurencja
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Papiery wartościowe
(3)
Praca
(3)
Rynek ubezpieczeniowy
(3)
Transport
(3)
Unia Europejska
(3)
Usługi
(3)
Wywiad socjologiczny
(3)
Banki
(2)
Demografia
(2)
Dziecko
(2)
Etyka społeczna
(2)
Finanse
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka
(2)
Gry kierownicze
(2)
Handel zagraniczny
(2)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(2)
Internet
(2)
Jakość życia
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Kształcenie
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marka*
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Polska
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Produkcja
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Rodzina
(2)
Siła robocza
(2)
Socjotechnika
(2)
Studenci
(2)
Służba zdrowia
(2)
Ubóstwo
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie produktem
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Zdrowie publiczne
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Akcje (ekon.)
(1)
Akcjonariusze
(1)
Analiza rynku
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Ankieta
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Badania internetowe
(1)
Baza danych
(1)
Biblioterapia
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Dochody państwowe
(1)
Dochód
(1)
Domy dziecka
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Dywidenda
(1)
Edukacja dla bezpieczeństwa
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Emigracja
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Folklor
(1)
Fundusz emerytalny
(1)
Fundusz powierniczy
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Giełda
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (Warszawa)
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-
(4)
1989-2000
(4)
2001-0
(3)
1901-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Europa
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Człuchów (woj. pomorskie)
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Śląsk, Górny
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Żyrardów (woj. małopolskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(14)
Praca zbiorowa
(8)
Raport z badań
(6)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(18)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(12)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Matematyka
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
105 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Charakterystyka krzywej dochodowości i jej znaczenie dla uczestników rynku finansowego, 2.Efektywność informacyjna rynku finansowego a przejrzystość i iwrygodność polityki pieniężnej, 3.Zdarzenia wpływające na krzywą dochodowości, 4.wyniki badania reakcji krzywej dochodowości na zdarzenie "Informacja RPP o zmianie stopy referencyjnej" w Polsce w latach 1999-2003, 5.Wyniki badania reakcji krzywej dochodowości na zdarzenie "Informacja GUS o zmianie wskaźnika CPI" w Polsce w latach 1999-2003
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i rodzaje elastycznych form pracy, 2. Wykorzystanie elstycznych form pracy w badanych przedsiębiorstwach, 3. Elastyczne formy pracy w opinii badanych pracobiorców
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; Nr 10)
Cz. I Etyczne i humanistyczne wartości zarządzania organizacją: Wartości etyczne i humanistyczne w zarządzaniu - niektóre problemy i wyzwania; Etyka organizacji globalnych; Problemy etyki na tle działalności administracji publicznej i samorządowej; Zarządzanie przez wartość; Efekty humanistyczno -etyczne w zarządzaniu czynnikami wytwórczymi; Charakter a psychologiczne prawo Kopernika-Greshama; Etyczne kwestie ewaluacji w zarządzaniu; etyczne dylematy PR-owca; Mobbing i inne grzechy menedżerów. Cz. II Psychospołeczne i metodologiczne aspekty badań rynkowych: Co zyskują "szczury"? Odwrócona perspektywa korzystania z badań rynku; Rozwój badań rynkowych w Polsce a efekt "świadomego respondenta". Uwagi badacza praktyka; Niektóre etyczne, metodologiczne i pragmatyczne aspekty badań statystycznych; Poznanie biografii pracownika jako element polityki personalnej; Projekcyjny obraz siebie i świata społecznego u przyszłych menedżerów; Wartościowanie a kreatywność menedżerów; System wartości prywatnych przedsiębiorców - raport z badań; Symbole w reklamie a preferencje konsumentów; Oczekiwania edukacyjne uczniów kończących gimnazjum, poziom ich realizmu i zgodności z rynkiem pracy. Raport z badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Metody analiz stosowane na rynku kapitałowym: Analiza techniczna; Analiza fundamentalna; Analiza portfelowa. 2. Istota analizy portfelowej: Stopa zwrotu i ryzyko; Portfel papierów wartościowych; Klasyczny model Markowitza i Sharpe'a. 3. Koncepcja pomiaru siły fundamentalnej przedsiębior stwa: Wielowymiarowa analiza porównawcza na rynku kapi tałowym; Syntetyczny miernik rowoju; Taksonomiczna miara atrakcyjności inwestycji (TMAI). 4. Nowe podejście w analizie portfelowej: Fundamentalne kryterium budowy portfela papierów wartościowych; Model fundamentalnego portfela papierów wartościowych; Portfel zbudowany na podstawie kryterium wielu czynników; Ocena efektywności fundamentalnego portfela papierów wartościowych. 5. Badania polskiego rynku kapitałowego: Ocena efektyw ności Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie; Dywresyfikacja ryzyka na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie; Analiza dyskryminacyjna jako narzędzie wyboru spółek do analizy portfelowej; Wykorzystanie sztucznych sieci neuronowych na rynku kapitałowym; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Bezrobocie w teoretycznej perspektywie; 2. Społeczno-demograficzny portret badanej grupy; 3. Lokalny rynek pracy w percepcji osób bezrobotnych; 4. Zaradni czy bezradni? O strategiach poszukiwania pracy; 5. Chcieć i/czy móc? Podnoszenie kwalifikacji zawodowych; 6. Opinie dotyczące pracodawców; 7. Wyobrażenia związane z przyszłością badanych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 533)
1.Struktury rynkowe - problemy identyfikacji, 2.Struktury rynkowe - problemy modelowania i symulacji, 3.Struktury rynkowe - pomiar
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Definicje, cel i proces. 1. Czym jest marketing? 2. Model marketingu. 3. Co wynika z modelu marketingu?. 4. Dobry marketing. 5. Proces marketingu. 6. Pisanie planu marketingowego. Część II: Audyt strategiczny rynku. 7. Badanie rynku. 8. Fortepian Chakravatiego, czyli dlaczego badanie rynku jest potrzebne... 9. Audyt strategiczny. 10. Studium przypadku - firma Connect Inc. Część III: Pozycjonowanie strategiczne. 11. Wizja i cele. 12. Jak zapewnisz firmie wzrost? 13. Jak będziesz konkurować? 14. Czym będziesz się kierować? 15. Do kogo skierujesz ofertę? 16. Branding - budowanie świadomości marki. Część IV: Dostarczanie wartości. 17. Audyt segmentu. 18. Subiektywny model wartości. 19. Zarządzanie relacjami. 20. Zarządzanie marką. 21. Przystosowanie firmy do strategii marketingowej. 22. Zarządzanie portfelem. Część V: Mix taktyczny. 23. Audyt taktyczny. 24. Cztery "p" marketingu... a może cztery "c"? 25. Produkt. 26. punkt sprzedaży. 27. Promocja. 28. Polityka cenowa. 29. Studium przypadku - firma Ambient Ltd. Część VI: Wykorzystaj zdobytą wiedzę. 30. Marketing - pytania sprawdzające. 31. Źródła informacji i rekomendacje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Mechanizmy wzrostu wartości i konkurencyjności przedsiębiorstw:1. Uwarunkowania i czynniki konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku globalnym; 2. Konkurencyjność przedsiębiorstw w świetle Strategii Lizbońskiej; 3. Wartość dla akcjonariuszy a wartość dla interesariuszy. Ewolucja orientacji spółek publicznych w świetle badań empirycznych; 4. Kapitał menedżerski oferowany przez fundusze venture capital/private equity jako źródło wzrostu wartości spółek portfelowych; 5. Wykorzystanie Valute at Risk w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa; 6. Rola kapitału intelektualnego w kształtowaniu kompetencji przedsiębiorstwa; 7. Tworzenie wartości w sieciach przedsiębiorstw; 8. Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw poprzez fuzje i przejęcia. Cz. II Instrumenty finansowe i prawne zwiększania wartości i konkurencyjności przedsiębiorstw: 9. Fundusze poręczeń kredytowych a bankowe finansowanie przedsiębiorstw; 10. Opodatkowanie należności licencyjnych za korzystanie z własności przemysłowej podatkami dochodowymi; 11. Opodatkowanie dochodów osób fizycznych z depozytów bankowych jako jeden z elementów tworzenia jednolitego rynku usług finansowych w ramach Strategii Lizbońskiej; 12. Międzynarodowe Standardy Rachunkowości - nowa koncepcja postrzegania wartości przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy; 13. Zarządzanie kosztami w prowadzeniu działalności gospodarczej warunkiem wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw; 14. Ekonomiczna wartość dodana - szansa na wzrost konkurencyjności europejskich przedsiębiorstw? Cz. III Rozwój przedsiębiorczości w małych i średnich przedsiębiorstwach: 15. Ewolucja przedsiębiorczości a małe i średnie przedsiębiorstwa; 16. Determinanty przedsiębiorczości gospodarstw domowych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Konsyment i jego zachowania na rynku: Konsument idywidualny jako podmiot rynku; Zachowania konsumentów indywidualnych na rynku; Podstawy źródłowe i metody badania zachowań konsumentów na rynku. Cz.II Modele zachowań konsumentów na rynky: Teoretyczne i metodyczne aspekty budowy modeli zachowań konsumentów na rynku; Ch-ka rynkowych zachowań konsumentów wg modelu EBK. Cz.III Wykorzystanie wiedzy o konsumencie i jego zachowaniach w praktyce: Aktywne kształtowanie zachowań konsumentów w praktyce gospodarczej; Zachowania konsumentów na wybranych rynkach - ujęcia modelowe; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koszty pracy w Polsce w latach 1993-2004, 2. Obciążenia kosztów pracy składkami na ubezpieczenie społeczne. Porównania międzyanrodowe i wnioski dla Polski, 3. Sektorowe zróżnicowanie płac w Poslce w latach 1995-2005, 4. Determinanty regionalengo zróżnicowania płac w Polsce, 5. Gospodarowanie zasobami pracy w przedsiębiorstwach przemysłowych. Wyniki badań empirycznych, 6. Zarządzanie zasobami ludzkimi. Studia sześciu przypadków, 7. Produktywność pracy w Polsce i w krajach Unii Europejskiej. Trajektorie rozwojowe w latach 1990-2004 oraz przewidywania na przyszłość, 8. Kontrowersje dotyczące kosztów pracy w Polsce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia, Monografie / ALMAMER Wyższa Szkoła Ekonomiczna)
1. Charakterystyka bezrobocia w Polsce i Unii Europejskiej, 2. Analiza porównawcza bezrobocia na lokalnym rynku pracy do 2005 roku, 3. Ograniczanie bezrobocia na loklanym rynku pracy do 2005 roku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 2 (43)/2004)
Internet - nowy instrument marketingu; Nowoczesne techniki badań marketingowych; Internet w badaniu testowania produktu; Wykorzystanie Internetu przez firmy na rynku globalnym; Budowanie konkurencyjności firmy na rynku wirtualnym; Marketing relacji w działalności promocyjnej firmy usługowej; Wykorzystanie Internetu na rynku usług finansowych w Polsce; Wuzerunek marki jako degerminanta zachowań konsumentów; Różnicowanie produktu w działaniu przedsiębiorstw na polskim rynku wyrobów muzycznych; Specyfika świadczenia usługi medycznej; Etyczne aspekty w działalności marketingowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota marketingu, 2.Badanie rynku, 3.Kształtowanie produktów, 4.Polityka cen, 5.Dystrybucja produktów, 6.Promocja, 7.Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie, 8.Przepisy prawne regulujące działania marketingowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i uwarunkowania działań marketingowych, 2. Zachowania i segmentacja nabywców oraz badania marketingowe jako podstawa działalności przedsiębiorstwa, 3. Instrumenty marketingu, 4. Zasady tworzenia strategii planu marketingowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : zeszyt ćwiczeń / Marian Pietraszewski. - Poznań : eMPi 2, 2004. - 56 s. : tab. ; 23 cm.
1.Istota marketingu, 2.Badanie rynku, 3.Kształtowanie produktu, 4.Polityka cen, 5.Dystrybucja produktów, 6.Promocja, 7.Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie, 8.Przepisy prawne regulujące działania marketingowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marketing bezpośredni i interaktywny a typ klienta. 2. Czym jest marketing bezpośredni i interaktywny? 3. Kto korzysta z marketingu bezpośredniego, a kto się nim zajmuje? 4. Strategia marketingu bezpośredniego. 5. Planowanie marketingu bezpośredniego. 6. Baza danych o klientach. 7. Użytkownicy baz danych o klientach. 8. Wykorzystanie baz danych w walce konkurencyjnej. 9. Zastosowanie baz danych o klientach. 10. Segmentacja rynku i badania marketingowe. 11. Opracowanie oferty marketingowej. 12. Przesyłka bezpośrednia. 13. Telemarketing. 14. Zarządzanie relacjami z klientem. 15. Media elektroniczne i audiowizualne. 16. Inne środki komunikacji z klientem. 17. Planowanie kreatywne w marketignu bezpośrednim. 18. Realizacja kampanii pocztowej. 19. Zarządzanie kampanią marketingu bezpośredniego. 20. Testowanie w marketingu bezpośrednim i interaktywnym. 21. Efektywność marketingu bezpośredniego. 22. Zintegrowana komunikacja marketingowa. 23. Czynnik ludzki w marketingu bezpośrednim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy internacjonalizacji przedsiębiorstw- wprowadzenie do marketingu międzynarodowego: Internacjonalizacja przedsiębiorstw; Przyczyny internacjonalizacji marketingu; Pojecie marketingu międzynarodowego i pojęcia pokrewne; Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw; Przedsiębiorstwa "globalne od początku"; Standaryzacja i adaptacja w marketingu międzynarodowym; 2. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw jako zespół uwarunkowań marketingu na rynkach zagranicznych: Pojęcie międzynarodowego otoczenia marketingu i jego podstawowe elementy; Otoczenie ekonomiczno-rynkowe; Otoczenie demograficzne; Otoczenie społeczno-kulturowe; Otoczenie polityczne i prawno- administracyjne; Otoczenie technologiczne; Otoczenie naturalne; Problemy analizy międzynarodowego otoczenia marketingu; Pojecie dystansu psychicznego (kulturowego); 3. Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne: Podstawowe pojęcia i zakres analizy; Rodzaje strategii wejścia na rynki zagraniczne; Strategie eksportu; Strategie kontraktowe (bez zaangażowania kapitałowego); Strategie wejścia na rynki zagraniczne z zaangażowaniem kapitałowym; Wybór strategii wejścia na rynki zagraniczne; 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych: Zagadnienia wstępne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie wchodzenia na rynki zagraniczne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie kształtowania programów marketingowych dla wybranych rynków; Globalne zapotrzebowanie informacyjne; Analiza segmentacyjna w marketingu międzynarodowym; Badania marketingowe w Internecie; 5. Działania marketingowe na rynkach zagranicznych: Produkty w marketingu międzynarodowym; Kanały dystrybucji w marketingu międzynarodowym; Promocja międzynarodowa (komunikowanie się z rynkami zagranicznymi); Ceny w marketingu międzynarodowym; Efekt kraju pochodzenia; 6. Problemy organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach: Uwarunkowania rozwiązań organizacyjnych; Struktury organizacyjne marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach; Tendencje zmian organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. - 319, [1] s. : rys., tabl. ; 24 cm.
1. Podstawy internacjonalizacji przedsiębiorstw- wprowadzenie do marketingu międzynarodowego: Internacjonalizacja przedsiębiorstw; Przyczyny internacjonalizacji marketingu; Pojecie marketingu międzynarodowego i pojęcia pokrewne; Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw; Przedsiębiorstwa "globalne od początku"; Standaryzacja i adaptacja w marketingu międzynarodowym; 2. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw jako zespół uwarunkowań marketingu na rynkach zagranicznych: Pojęcie międzynarodowego otoczenia marketingu i jego podstawowe elementy; Otoczenie ekonomiczno-rynkowe; Otoczenie demograficzne; Otoczenie społeczno-kulturowe; Otoczenie polityczne i prawno- administracyjne; Otoczenie technologiczne; Otoczenie naturalne; Problemy analizy międzynarodowego otoczenia marketingu; Pojecie dystansu psychicznego (kulturowego); 3. Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne: Podstawowe pojęcia i zakres analizy; Rodzaje strategii wejścia na rynki zagraniczne; Strategie eksportu; Strategie kontraktowe (bez zaangażowania kapitałowego); Strategie wejścia na rynki zagraniczne z zaangażowaniem kapitałowym; Wybór strategii wejścia na rynki zagraniczne; 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych: Zagadnienia wstępne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie wchodzenia na rynki zagraniczne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie kształtowania programów marketingowych dla wybranych rynków; Globalne zapotrzebowanie informacyjne; Analiza segmentacyjna w marketingu międzynarodowym; Badania marketingowe w Internecie; 5. Działania marketingowe na rynkach zagranicznych: Produkty w marketingu międzynarodowym; Kanały dystrybucji w marketingu międzynarodowym; Promocja międzynarodowa (komunikowanie się z rynkami zagranicznymi); Ceny w marketingu międzynarodowym; Efekt kraju pochodzenia; 6. Problemy organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach: Uwarunkowania rozwiązań organizacyjnych; Struktury organizacyjne marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach; Tendencje zmian organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing na rynku prasowym / Ryszard Żabiński. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 229, [3] s. : rys.; tabl. ; 24 cm.
1. Podstawy teoretyczne i metodyczne marketingu na rynku prasowym; 2. Marketingowe otoczenie wydawców prasowych; 3. Konsument na rynku prasowym; 4. Badania marketingowe na rynku prasowym; 5. Strategie marketingowe na rynku prasowym; 6. Strategie produktowe wydawców; 7. Kształtowanie cen gazet i czasopism; 8. Dystrybucja na rynku prasowym; 9. Promocja na rynku prasowym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Marketing / C.H.Beck)
1. Marketing w XXI wieku; 2. Zarządzanie marketingowe; 3. Strategie marketingowe przedsiębiorstw; 4. Analiza trendów w otoczeniu marketingowym; 5. Badania marketingowe - źródło informacji o rynku; 6. Segmentacja rynku i pozycjonowanie; 7. Zachowania konsumentów na rynku; 8. Projektowanie i zarządzanie produktem; 9. Projektowanie i zarządzanie cenami; 10. Projektowanie i zarządzanie kanałami dystrybucji; 11. Projektowanie i zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową; 12. Całościowy program marketingowy; 13. Zarządzanie relacjami z klientem; 14. Marketing internetowy; 15. Koncepcja marketingu zrównoważonego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej