Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(98)
IBUK Libra
(7)
Forma i typ
Książki
(97)
Publikacje naukowe
(10)
E-booki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(83)
dostępne
(60)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(61)
Czytelnia
(83)
Autor
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Bronakowski Henryk
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Dyoniziak Ryszard
(2)
Jędrzejczyk Zbigniew
(2)
Kukuła Karol (1948- )
(2)
Nowacka Aldona
(2)
Nowacki Robert
(2)
Panek Tomasz
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Sadowska-Snarska Cecylia
(2)
Skrzypek Jerzy
(2)
Tarczyński Waldemar
(2)
Walkosz Anna
(2)
Ancyparowicz Grażyna
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Arendt Łukasz (1979- )
(1)
Batiuk Anna
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Białoszewski Dariusz
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Birûkova V. M
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borowski Krzysztof
(1)
Brittain Paul
(1)
Butowski Leszek
(1)
Cheverton Peter
(1)
Cox Roger
(1)
Cravens David W
(1)
Czabanowska Katarzyna
(1)
Czerwińska Marzenna
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dimitrova S. S
(1)
Dorosiewicz St
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(1)
Duszczyk Maciej
(1)
Dziwota Janusz
(1)
Ellis John
(1)
Gawlik Ewa
(1)
Gawrońska-Nowak Bogna
(1)
Gałecki Paweł
(1)
Gejmo Beder
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gurgul Henryk
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hague Paul
(1)
Homiński Paweł
(1)
Horodeński Ryszard Cz
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Jaworski Witold
(1)
Juchnowicz Ryszard
(1)
Kabaj Mieczysław
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kalinowski Romuald
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Karasev Aleksandr Pavlovič
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Karwacki Arkadiusz
(1)
Kassay Štefan (1941- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kononowicz Marta
(1)
Korabiewska Izabela
(1)
Korczyńska Joanna
(1)
Kotowska Irena E
(1)
Kowal Jolanta
(1)
Kowalkowski Stanisław
(1)
Kozerska Agnieszka
(1)
Krajewska Anna (1942- )
(1)
Kubicki Paweł
(1)
Kukulak-Dolata Iwon
(1)
Kusińska Alicja
(1)
Kwaśna Anna
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Lewandowska Monika
(1)
Lewandowski A
(1)
Lutostański Michał Jan
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Majewska Aleksandra
(1)
Marciniak Mateusz
(1)
Markiewicz-Patkowska Julita
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Michalski Tomasz
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Muczyński Maciej
(1)
Musiał Emilia
(1)
Niedziółka Paweł
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Nowak Zbigniew
(1)
Nowakowski Jerzy
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(75)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(102)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(103)
rosyjski
(2)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Marketing
(32)
Rynek
(30)
Rynek pracy
(20)
Przedsiębiorstwo
(12)
Badania marketingowe
(10)
Badania rynku
(10)
Rynek kapitałowy
(10)
Segmentacja rynku
(9)
Bezrobocie
(8)
Marketing strategiczny
(8)
Reklama
(7)
Kobieta
(5)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Zatrudnienie
(5)
Handel międzynarodowy
(4)
Młodzież
(4)
Promocja
(4)
Rynek finansowy
(4)
Spożycie
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Badania operacyjne
(3)
Ceny
(3)
Decyzje
(3)
Gospodarstwo domowe
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konkurencja
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Papiery wartościowe
(3)
Praca
(3)
Rynek ubezpieczeniowy
(3)
Transport
(3)
Unia Europejska
(3)
Usługi
(3)
Wywiad socjologiczny
(3)
Banki
(2)
Demografia
(2)
Dziecko
(2)
Etyka społeczna
(2)
Finanse
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka
(2)
Gry kierownicze
(2)
Handel zagraniczny
(2)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(2)
Internet
(2)
Jakość życia
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Kształcenie
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marka*
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Polska
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Produkcja
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Rodzina
(2)
Siła robocza
(2)
Socjotechnika
(2)
Studenci
(2)
Służba zdrowia
(2)
Ubóstwo
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie produktem
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Zdrowie publiczne
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Akcje (ekon.)
(1)
Akcjonariusze
(1)
Analiza rynku
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Ankieta
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Badania internetowe
(1)
Baza danych
(1)
Biblioterapia
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Dochody państwowe
(1)
Dochód
(1)
Domy dziecka
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Dywidenda
(1)
Edukacja dla bezpieczeństwa
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Emigracja
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Folklor
(1)
Fundusz emerytalny
(1)
Fundusz powierniczy
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Giełda
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (Warszawa)
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-
(4)
1989-2000
(4)
2001-0
(3)
1901-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Europa
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Człuchów (woj. pomorskie)
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Śląsk, Górny
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Żyrardów (woj. małopolskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(14)
Praca zbiorowa
(8)
Raport z badań
(6)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(18)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(12)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Matematyka
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
105 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie; 2. Opis wybranej i zastosowanej metodologii oraz źródła informacji wykorzystywanych w badaniu; 3. Opis wyników badań i analiz: analiza danych zastanych dotyczących sytuacji kobiet w Polsce i województwie śląskim; Kluczowe trendy w zakresie aktywizacji zawodowej kobiet w UE; Wyniki badań jakościowych i ilościowych; 4. Wnioski i rekomendacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rynek w powiatach: makowskim, przysuskim, mieście Radomiu, radomskim, szydłowieckim; 2. Strategie społeczne- podstawa rozwoju lokalnego?; 3. Szanse i problemy powiatów- szanse i problemy bezrobotnych; 4. Główne wnioski- rekomendacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ubezpieczenia jako instytucja zaufania publicznego, 2. Geneza i ważniejsze wydarzenia w historii ubezpieczeń, 3. Jak budowano zintegrowany rynek ubezpieczeń w Unii Europejskiej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 368/369 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 368/369 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Podstawy ekonomiczne: 1. Podstawowe zasady filozofii rozsądnej inwestycji; 2. Ekonomiczne zasady prognozowanie rynku; 3. Pieniądz i kredyt a cykl koniunkturalny; 4. Polityczne uwarunkowania cyklu koniunkturalnego' 5. Zastosowanie analizy makrofundamentalnej do prognozowania ekonomicznego : perspektywa lat 90-tych. Cz.II Analiza techniczna: 7. Zmienność i okazje do zarobku a wzrost PKB; 8. Rynek akcji jako narzędzie prognozowania ekonomicznego: leksje historii; 9. Techniczne podstawy analizy ryzyko/zysk; 10. Zastosowanie technicznych zasad analizy rynku; 11. Zastosowanie zasad analizy technicznej. Cz.III Obrót opcjami: 12. Opcje:klucz do osiągania trzycyfrowych stóp zwrotu; 13. Profesjonalna metoda inwestowania jedniodniowego. Cz.IV Psychologia dealera: 14. Charakter i osobowość dealera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Turystyka jako przedmiot badań naukowych, 2. Analiza popytu turystycznego w Polsce, 3. Wybrane elementy podaży turystycznej, 4. Działalność gospodarcza w turystyce - przedsiębiorstwa turystyczne, 5. Zmiany organizacyjne polskiej turystyki - rys historyczny, 6. Turystyka jako dział administracji rządowej - minister właściwy do spraw turystyki, 7. zadania innych ministrów i kierowników urzędów centralnych w zakresie turystyki, 8. Administracja rządowa w województwach - kompetencje w zakresie turystyki, 9. samorząd terytorialny - kompetencje w zakresie turystyki, 10. Wyspecjalizowane organizacje turystyczne, 11. Organizacja informacji turystycznej w Polsce, 12. Samorząd gospodarczy i organizacje zawodowe branży turystycznej, 13. Organizacje społeczne w turystyce - stowarzyszenia turystyczne, 14. badania naukowe w turystyce oraz kształcenie kadr -układ instytucjonalny, 15. Tursytyka w Polsce - ujęcie systemowe, 16. Regulacje prawne turystyki w Poslce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Metody doboru cech diagnostycznych; R.II Wybrane cechy diagnostyczne- opis i charakterystyka; R.III Taksonomia w analizie porównawczej obiektów wielocechowych (podstawowe pojęcia i metody); R.IV Prezentacja wyników badań za lata 1997-1998.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 368/369 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 368/369 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I. Uwarunkowania podaży i popytu na pracę : Szanse szerszego wykorzystania elastycznych form pracy w polskich firmach ; Kierunki zmian w poziomie i strukturze popytu na pracę w województwie podlaskim ; Prognozy poziomu i struktury popytu na pracę w województwie podlaskim do roku 2015 ; Strukturalne uwarunkowania rozwoju podlaskiego rynku pracy ; Struktura popytu na pracę oraz potrzeby szkoleniowe podlaskich przedsiębiorców w świetle badania jakościowego metodą FGI ; Popyt i podaż na rynku pracy w województwie kujawsko-pomorskim ; Wpływ zmian demograficznych na rynku pracy ; Część II. Migracje a regionalne rynki pracy : Migracje pracowników jako element europejskiego rynku pracy ; Współczesne migracje zarobkowe Podlasian ; Procesy migracyjne w województwie warmińsko-mazurskim na tle sytuacji na rynku pracy ; Migracje zagraniczne ludności w województwie warmińsko-mazurskim wobec sytuacji demograficznej regionu ; Konsekwencje emigracji zarobkowej dla lokalnego rynku pracy i gospodarki (na przykładzie wałbrzyskiego regionu problemowego) ; Część III. Mobilność a regionalne rynki pracy : Mobilność edukacyjna zasobów pracy województwa podlaskiego ; Potencjalna i dotychczasowa mobilność przestrzenna ludności zamieszkującej obszary wiejskie , miejsko-wiejskie i małe miasta w województwie podlaskim ; Mobilność edukacyjna ludności Dolnego Śląska ; Mobilność edukacyjna bezrobotnych bez kwalifikacji zawodowych mieszkańców miast i wsi w województwie warmińsko-mazurskim ; Część IV. Determinanty zwiększenia zatrudnienia młodzieży : Złapani w rozkroku - studenci i absolwenci uczelni wyższych a rynek pracy ; Wymagania wobec absolwentów w opiniach wielkopolskich pracodawców ; Bezrobocie jako ekonomiczna determinanta przedsiębiorczości młodzieży wiejskiej w zachodniopomorskim ; Część V. Zróżnicowanie regionalnych rynków pracy : Regionalne zróżnicowanie nadwyżek wiejskich zasobów pracy w Polsce ; Regionalne zróżnicowanie rynku pracy w Polsce ; Wybrane problem zróżnicowania wynagrodzeń w województwie łódzkim ; Sytuacja na lokalnym rynku pracy w latach 1996-2008 (na przykładzie Radomia) ; Zastosowanie narzędzie GIS w analizie regionalnego rynku pracy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Prezentowana praca odwołuje się do założeń teorii organizacji i zarządzania, a pośrednio dotyczy teorii marketingu i metodologii badań marketingowych. Przedmiotem rozważań autora były uwarunkowania organizacyjno-metodologiczne oraz efekty badań, w tym także metodyczne aspekty pomiaru skuteczności badań marketingowych w firmach. Główny cel rozprawy to identyfikacja i klasyfikacja kategorii uwarunkowań postulowanego modelu skuteczności badań marketingowych w ujęciu teoretycznym, a następnie konstrukcja empiryczno-operacyjnego modelu pomiarowego i przeprowadzenie analitycznej diagnozy uwarunkowań (w tym wyjaśnienie związków pomiędzy czynnikami i efektami badań wraz ze wskazaniem kluczowych determinant) skuteczności badań marketingowych w firmach w sferze organizacyjnej i metodologicznej. Na strukturę rozprawy składają się dwie główne części, z których pierwsza (rozdział 1) to rozważania o charakterze teoretycznym, wyjaśniającym i koncepcyjnym. Wiele kwestii terminologicznych związanych z problematyką skuteczności badań omówiono właśnie w tym rozdziale; jego treść nawiązuje do zagadnień najważniejszych z punktu widzenia podjętego problemu badawczego. Drugą część rozprawy (rozdziały 2, 3 i 4) stanowią głównie empiryczno-analityczne podstawy umożliwiające weryfikację problemów badawczych i hipotez stawianych w świetle postulowanego modelu konceptualnego skuteczności badań marketingowych. W tej części przedstawiono jednocześnie model operacyjny i metodologię prowadzonych badań empirycznych, zawarto też analizę wyników badań empirycznych oraz uwzględniono uogólniające wnioski, których opis kontynuowany jest w zakończeniu. Podsumowując, pierwsza część pracy przedstawia kluczowe założenia teoretyczne dotyczące istoty, funkcji i procesów badań marketingowych oraz zagadnienia nawiązujące do znaczenia skuteczności badań marketingowych w firmach. Ponadto zawiera ona autorską refleksję nad określonymi uwarunkowaniami skuteczności badań marketingowych. Druga część książki przedstawia wyniki badań empirycznych, na podstawie których zdiagnozowano problem skuteczności badań marketingowych w firmach. Do najważniejszych rezultatów pracy należy zaliczyć: skupienie uwagi na słabo ustrukturalizowanej i opisanej w literaturze krajowej i zagranicznej problematyce skuteczności badań marketingowych; zidentyfikowanie, klasyfikację, systematyzację uwarunkowań organizacyjno-metodologicznych i efektów badawczych; wskazanie najważniejszych determinant owej skuteczności; zaproponowanie i opracowanie modelu i metody pomiaru skuteczności badań marketingowych oraz diagnozę związków występujących pomiędzy poszczególnymi uwarunkowaniami i efektami skuteczności badań marketingowych na gruncie statystycznych analiz i zastosowanych modeli równań strukturalnych (SEM).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Wstęp; ROZDZIAŁ 1. Tendencje rozwoju konsumpcji jako przesłanka działań marketingowych 1.1. Megatrendy wyznacznikami przyszłych zachowań konsumentów 1.1.1. Podstawowe uwarunkowania i rodzaje megatrendów w rozwoju konsumpcji 1.1.2. Procesy demograficzne nowym wyzwaniem dla marketingu 1.1.3. Czynniki technologiczne w kształtowaniu zachowań konsumenckich 1.1.4. Uwarunkowania ekonomiczne zmian w zachowaniach konsumenckich 1.1.5. Uwarunkowania społeczno-kulturowe - tendencje zmian wartości konsumpcyjnych 1.2. Pokolenia konsumentów - wartości, postawy, zachowania we współczesnym świecie 1.3. Cechy nowego konsumenta 1.4. Etnocentryzm i globalizacja konsumpcji 1.4.1. Globalizacja w aspekcie wpływu na zachowania konsumentów 1.4.2. Podstawy etnocentryzmu konsumenckiego a rozwój marketingu globalnego 1.5. Postmodernizm w konsumpcji i jego implikacje marketingowe 1.5.1. Cechy postmodernizmu jako etapu w rozwoju społeczno-ekonomicznym 1.5.2. Prawidłowości konsumpcji postmodernistycznej 1.5.3. Wpływ zmian technologicznych i społecznych na konsumpcję i marketing ROZDZIAŁ 2. Produkt i jego atrybuty jako uwarunkowania zachowań konsumentów 2.1. Produkt jako uwarunkowanie procesu decyzyjnego konsumenta 2.1.1. Preferowane cechy i asortyment produktów 2.1.2. Reakcje konsumentów wobec nowych produktów 2.1.3. Dyfuzja innowacji na polskim rynku 2.2. Oczekiwania konsumentów dotyczące opakowań 2.3. Rola marki w procesie decyzyjnym konsumenta 2.3.1. Wybór marki przez konsumenta 2.3.2. Lojalność wobec marki 2.3.3. Wyniki badania wrażliwości i lojalności konsumentów wobec marki 2.4. Cena jako uwarunkowanie decyzji rynkowych konsumentów 2.4.1. Prawidłowości zachowań konsumentów pod wpływem cen 2.4.2. Strategie postępowania polskich konsumentów wobec cen ROZDZIAŁ 3. Zachowania konsumentów pod wpływem marketingowych form dystrybucji i promocji 3.1. Postępowanie konsumenta w procesie wyboru formy dystrybucji 3.1.1. Wybór przez konsumenta formy dystrybucji 3.1.2. Czynniki wpływające na postępowanie konsumenta przy dokonywaniu zakupów 3.1.3. Przesłanki realizowania zakupów w rożnych rodzajach sieci handlowych 3.1.4. Korzystanie przez konsumentów z form sprzedaży bezpośredniej 3.2. Reakcje konsumentów na działania promocyjne 3.2.1. Mechanizm reagowania odbiorców na przekazy reklamowe 3.2.2. Zewnętrzne czynniki określające percepcję przekazu komunikacyjnego 3.2.3. Wrażliwość konsumenta na promocję sprzedaży 3.2.4. Zachowania rynkowe konsumentów pod wpływem środków promocji . ROZDZIAŁ 4. Segmenty rynku konsumpcyjnego i ich znaczenie w polityce produktu i ceny 4.1. Podział rynku na segmenty 4.1.1. Charakterystyki konsumentów w zespole kryteriów segmentacji 4.1.2. Style życia konsumentów i ich rola w wyznaczaniu segmentów rynku 4.1.3. Behawioralne kryteria segmentacji rynku 4.2. Strategie pozycjonowania dostosowane do reguł postępowania konsumentów 4.3. Konsument w polityce rozwoju nowego produktu 4.4. Przesłanki polityki cenowej przedsiębiorstwa ROZDZIAŁ 5. Konsument w centrum marketingowej strategii dystrybucji i komunikacji 5.1. Kształtowanie strategii dystrybucji i poziomu obsługi klienta 5.1.1. Wpływ wymagań konsumentów na decyzje dotyczące intensywności dystrybucji 5.1.2. Trend omnichannel w zachowaniach konsumentów 5.1.3. Relacje między sprzedawcą a nabywcą 5.1.4. Przykłady działań służących podwyższaniu poziomu obsługi klienta 5.2. Komunikowanie się przedsiębiorstwa z rynkiem 5.2.1. Rola społeczno-kulturowych uwarunkowań zachowań konsumenckich w tworzeniu przekazu reklamowego 5.2.2. Wpływ wewnętrznych uwarunkowań postępowania konsumenta na przekaz komunikacyjny 5.3. Stosowanie form komunikacji online 5.3.1. Znaczenie technologii internetowej w kształtowaniu form komunikacji z konsumentami 5.3.2. Reklama kontekstowa i behawioralna - w kierunku większej skuteczności odziaływania na konsumentów ROZDZIAŁ 6. Konsument w kreowaniu wartości 6.1. Model współtworzenia wartości z aktywną rolą konsumentów 6.2. Formy aktywności konsumentów w tworzeniu innowacji 6.3. Udział konsumentów w realizowaniu zadań o charakterze społecznym we współpracy z instytucjami publicznymi 6.4. Konsumpcja kolaboratywna jako bodziec rozwoju nowych modeli biznesowych przedsiębiorstw 6.4.1. Cele i mechanizmy konsumpcji kolaboratywnej 6.4.2. Konsumpcja kolaboratywna jako forma sharing economy 6.4.3. Konsumpcja kolaboratywna a modele biznesowe przedsiębiorstw ROZDZIAŁ 7. Nowe koncepcje zarządzania i marketingu związane z klientem 7.1. Customer Knowledge Management jako wyzwanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.1.1. Customer Knowledge Management - założenia i obszary zarządzania wiedzą konsumenta 7.1.2. Zasady, etapy kształtowania i style Customer Knowledge Management . 7.2. Customer Engagement Marketing - strategie pobudzania zaangażowania potencjalnych klientów 7.2.1. Mechanizmy i instrumenty kształtowania zaangażowania konsumentów 7.2.2. Efekty Customer Engagement Management 7.3. Podstawowe orientacje strategiczne w kształtowaniu zaangażowania i więzi przedsiębiorstwa z klientem 7.4. Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.4.1. Zasady i mechanizmy kształtowania satysfakcji 7.4.2. Metody pomiaru satysfakcji klientów 7.4.3. Kierunki wykorzystania wskaźników satysfakcji klientów w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.5. Programy kształtowania lojalności klientów 7.6. Uwarunkowania i kierunki działań służących umieszczeniu klienta w centrum strategii przedsiębiorstwa; Zakończenie; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Podstawy teoretyczne-teorie przedsiębiorstwa: 1. Neoklasyczna teoria firmy, 2. Menedżerskie teorie firmy, 3. Behawioralna teoria firmy, 4. Teoria agencji, 5. Teoria praw własności, 6. Teoria kosztów transakcyjnych, 7. Współczesne teoria firmy a transformacja gospodarek postsocjalistycznych. R.II Konkurencyjność i strategia konkurencyjna przedsiębiorstwa: 1. Definicja konkurencyjności, 2. Proces osiągania i podtrzymania konkurencyjności-strategia konkurencyjna, 3. Konceptualizacja i operacjonalizacja pojęcia konkurencyjności-pomiar zmiennych. R.III Strategie przedsiębiorstw poznańskich: 1. Koncepcja programu badawczego " Zachowanie się przedsiębiorstw poznańskich w okresie przejścia do gospodarki rynkowej, 2. Strategie przedsiębiorstw poznańskich, 3. Percepcja polityki gospodarczej przez kierownictwa przedsiębiorstw, 4. Struktura władzy i konflikt w przedsiębiorstwach poznańskich R.IV Wnioski dla polityki gospodarczej ze szczególnym uwzględnieniem polityki handlu zagranicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Ocena przepisów regulujących zatrudnianie cudzoziemców w Polsce (indywidualne zezwolenia na pracę), 2.Poziom i struktura zatrudnienia cudzoziemców w Polsce, 3.Zmiany demograficzne do roku 2030, 4.Prognozy zmian na polskim rynku pracy w zakresie stopy bezrobocia i stopy zatrudnienia, 5.Imigracja zawodów-skala luk na polskim rynku pracy, 6.Prognozy dotyczące popytu i podaży na polskim rynku pracy w perspektywie roku 2010, 7.Czynniki wypychające i przyciągające (push & pull factors) oraz ich wpływ na polski rynek pracy, 8.Przepisy i programy realizowane przez inne państwa europejskie, 9.Bilateralne uzgodnienia zatrudnieniowe - wnioski dla polskiej polityki migracyjnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Modele teoretyczne socjologii gospodarki, 2. Jednostki a rynek, 3. Pieniądz a społeczeństwo, 4. Rynek a społeczeństwo, 5. Społeczna gospodarka rynkowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie ryzykiem stopy procentowej w banku / Paweł Niedziółka. - Warszawa : Difin, 2002. - 258 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Struktura stóp procentowych, Ryzyko w działalności bankowej, System zarządzania ryzykiem w banku, Ryzyko stopy procentowej w banku - definicja zjawiska, Zewnetrzne instrumenty zarządzania ryzykiem stopy procentowej, Tradycyjne instrumenty zarzadzania ryzykiem stopy procentowej, Zabezpieczanie przed ryzykiem stopy procentowej za pomocą transakcji termionowych typy FRA oraz kontraktów terminowych futures, Zarządzanie ryzykiem stopy procentowej za pomocą transakcji opcyjnych, Transakcje typu interest rate swap.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Sprzedawcy i nabywcy: R.1 Handel detaliczny; R.2 Przedsiębiorstwa handlu detalicznego; R.3 Międzynarodo wy handel detaliczn; R.4 Planowanie i strategie w han dlu detalicznym; R.5 Badania marketingowe w handlu de talicznym; R.6 Otoczenie przedsiębiorstwa handlu deta licznego; R.7 Zachowania konsumentów w procesie zakupu R.8 Segmentacja rynku. Cz.2 Instrumenty handlu detali cznego(retail-mix) : R.9 Lokalizacja punktu sprzedaży detalicznej; R.10 Asortyment punktu sprzedaży detali cznej; R.11 Zakup; R.12 Zarzadzanie zapasami; R.13 cena; R.14 Reklama; R.15 Sprzedaż osobista; R.16 Promo cja sprzedży i public relations; R.17 Wizerunek punktu sprzedaży detalicznej; R.18 Usługi świadczone przez punkt sprzedaży detelicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wykorzystanie wyników badań w zarządzaniu. 2. Modele postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 3. Badania uwarunkowań wewnętrznych postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 4. Badania uwarunkowań zewnętrznych postepowania dóbr konsumcyjnych. 5. Badania uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych. 6. Badania ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa. 7. Badania segmentacyjne rynku. 8.Metody badania konkurencji. 9.Badania rynków zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Analiza techniczna jako szczególny przypadek szeregów czasowych, 2. Metody analizy technicznej, 3. Ciąg liczb Fibonacciego i jego zastosowanie na rynkach finansowych, 4. Teoria fal Elliota, 5. Wyznaczanie punktów zwrotnych za pomocą metody okienek Carolana, 6. Wyznaczanie punktów zwrotnych za pomocą metody Fischera, 7. Łączne zastosowanie technik czasowych Carolana i Fischera, 8. Wybrane zagadnienia teorii Ganna, 9. Związek analizy technicznej z innymi działami ekonomii oraz innymi naukami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp 1. Pracobiorca a sposób realizacji funkcji personalnej. 2. Elastyczne zarządzanie ludźmi – wybór czy konieczność: 2.1. Kontekst organizacyjny kształtujący relacje z pracownikami. Rola strategicznego dopasowania organizacji do otoczenia; 2.2. Reistyczna koncepcja pracy w elastycznym zarządzaniu ludźmi; 2.3. Segmentacja pracowników według Ch. Handy’ego – pracownicy kluczowi i peryferyczni; 2.4. Wybrane podejścia do skutków elastycznego zarządzania ludźmi. Poglądy neoludystów i antyludystów oraz flexicurity. 3. Nowe relacje między pracodawcą a pracownikiem. Kontrakt psychologiczny transakcyjny zamiast relacyjnego: 3.1. Pojęcie i rodzaje kontraktów psychologicznych; 3.2. Główne składniki kontraktu psychologicznego i zachodzące w nich zmiany; 3.2.1. (Nie)pewność pracy; 3.2.2. (Nie)szkolenie zawodowe; 3.2.3. (Nie)lojalność pracownika; 3.3. Spójność zobowiązań i oczekiwań w ramach kontraktu psychologicznego jako warunek efektywnej współpracy pracodawcy i pracownika. 4. Oczekiwania wobec pracobiorcy. Adaptacja, elastyczność i mobilność: 4.1. Podejście do problemu adaptacji pracobiorcy; 4.2. Pojęcie i rodzaje elastyczności; 4.3. Pojęcie i rodzaje mobilności. 5. Rozwój zawodowy jednostki jako obszar kształtowania relacji z pracodawcą: 5.1. Tradycyjne podejście do rozwoju zawodowego – J. Holland, D. Super, E. Schein; 5.2. Nowoczesne podejścia do rozwoju zawodowego; 5.3. Nowe formy aktywności pracobiorców na zmiennym rynku pracy; 5.3.1. Orientacje kariery niezależnej. Prekariat, proteanizm i kariera bez granic; 5.3.2. Typologie karier i orientacji kariery jako próba klasyfikacji zachowań pracobiorców; 5.3.3. Wybrane determinanty rodzajów orientacji kariery. 6. Zatrudnialność, wartość rynkowa i kompetencje zatrudnieniowe pracobiorcy na zmiennym rynku pracy: 6.1. Model konstrukcji kariery Savickasa jako wyznacznik procesu adaptacji pracobiorcy; 6.2. Zatrudnialność (employability) i wartość rynkowa (marketability) pracobiorcy jako sposób na niepewność pracy; 6.3. Kompetencje zatrudnieniowe i ich znaczenie dla pracobiorcy w transakcyjnym kontrakcie psychologicznym; 6.3.1. Kompetencje zatrudnieniowe w polskich opracowaniach; 6.3.2. Wybrane teorie kompetencji zatrudnieniowych w opracowaniach zagranicznych. 7. Zatrudnieniowa Orientacja Rynkowa jako odpowiedź pracobiorcy na reguły zmiennego rynku pracy: 7.1. Pracobiorca jako mikroprzedsiębiorca na rynku pracy; 7.2. Ekstrapolacja perspektywy marketingowej na poziom pracobiorcy; 7.3. Zatrudnieniowa Orientacja Rynkowa. Podstawowe założenia i konstrukcja; 7.4. Charakterystyka poszczególnych kompetencji Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej; 7.4.1. Eksploracja Otoczenia Zawodowego; 7.4.2. Zawodowy Obraz Siebie; 7.4.3. Wyznaczanie Celów Zawodowych; 7.4.4. Strategia Dotarcia do Pracodawcy; 7.4.5. Orientacja Czasowa; 7.5. Elastyczność poznawcza jako determinanta Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej; 7.6. Hipotetyczny model adaptacji do zmiennego rynku pracy na podstawie Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej z perspektywy transakcyjnego kontraktu psychologicznego. 8. Wybrane determinanty Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej i jej związek z kryteriami adaptacji do zmiennego rynku pracy. Badania własne: 8.1. Założenia metodologiczne i przebieg badań wśród sprzedawców i urzędników; 8.1.1. Pytania i schemat badania; 8.1.2. Sprzedawcy i urzędnicy jako grupy badane; 8.1.3. Weryfikowane hipotezy; 8.1.4. Sposób analizy i prezentacji wyników; 8.2. Wykorzystane w badaniach narzędzia diagnostyczne i wskaźniki; 8.2.1. Elastyczność Poznawcza – wymiary Alternatywność i Kontrola Poznawcza; 8.2.2. Niepewność pracy; 8.2.3. Zatrudnialność; 8.2.4. Elastyczność Zawodowa; 8.2.5. Kariera bez Granic; 8.2.6. Skala Zdolności Adaptacji do Kariery Savickasa (SZAK, CAAS); 8.3. Operacjonalizacja ZOR i ocena rzetelności kwestionariusza diagnostycznego. Związek ze zmiennymi socjodemograficznymi; 8.4. Kontrakt psychologiczny, Alternatywność i Kontrola Poznawcza a Zatrudnieniowa Orientacja Rynkowa; 8.5. Związek Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej z niepewnością pracy i zatrudnialnością; 8.6. Zatrudnieniowa Orientacja Rynkowa jako alternatywa dla Elastyczności Zawodowej i Kariery bez Granic; 8.7. Weryfikacja ścieżkowego modelu adaptacji do zmiennego rynku pracy opartego na Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej. Porównanie z predyktywnością Skali Zdolności Adaptacji do Kariery Savickasa; 8.8. Profil pracobiorcy z Zatrudnieniową Orientacją Rynkową; 8.9. Analiza wyników; 8.10. Źródła ograniczeń wnioskowania na podstawie przedstawionego schematu badawczego. Kierunki dalszych badań. 9. Kierowanie pracobiorcą o Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej. Wyzwanie dla zarządzania ludźmi: 9.1. Miłe złego początki…?; 9.2. Utrata przywileju wyłączności; 9.3. Zatrudnialność – zignorować czy zaakceptować; 9.4. Reguły zatrudnialności w polityce personalnej; 9.5. Biznesowy koszyk kompetencji organizacji a czasowość relacji z pracownikiem; 9.6. Kształtowanie wizerunku pracodawcy – Employer Branding; 9.7. Inwestowanie w pracownika dla aktualnego, ale… i przyszłego pracodawcy; 9.8. Nowa kultura zarządzania…?; 10. Co z tym pracobiorcą, czyli lekko subiektywne zakończenie. Słownik diagnozowanych zmiennych. Aneks statystyczny. Statystyki opisowe diagnozowanych zmiennych. Istotność różnic między średnimi wartościami diagnozowanych zmiennych. Korelacje badanych zmiennych. Rozkłady wyników dla poszczególnych skal Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej. Analiza czynnikowa Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej. Kodowanie wybranych zmiennych. Dane z analizy liniowej regresji zmiennych socjodemograficznych i ZOR. Dane z regresji liniowych weryfikujących poszczególne hipotezy. Bibliografia. Spis rysunków. Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monitor Europejski / Urząd Komitetu Integracji Europejskiej ISSN 1732-8268 ; Nr 44)
R. 1. Panorama europejskich rynków pracy: Wprowadzenie, Najnowsze wyniki na rynku pracy, Sytuacja na rynku pracy w 2005 r. w rozszerzonej UE, Aktualne tendencje w zatrudnieniu w zależności od rodzaju umowy, Godziny pracy i nietypowe ustalenia dotyczące czasu pracy, Kwalifikacje i zatrudnienie, Zatrudnienie sektorowe - struktura i tendencje, Struktura zawodowa zatrudnienia i tendencje, Różnice na regionalnym rynku pracy, Tendencje demograficzne i migracja, Wnioski. R. 2.. Elastyczność i bezpieczeństwo na rynkach pracy UE: Wstęp, Definicje flexicurity, Elastyczność: Prawodawstwo ochrony zatrudnienia a segmentacja, Bezpieczeństwo: zasiłki dla bezrobotnych (UB) i strategie aktywizacyjne, Przegląd różnych systemów/modeli flexicurity w Europie, Budowanie porozumienia w celu przeprowadzenia reform. Wnioski. R. 3. Efektywne europejskie aktywne polityki na rynku pracy: Wprowadzenie, Czym są polityki rynku p[racy?, Wydatki na ALMP, Ewaluacja APRP, Interakcje miedzy aktywnymi a pasywnymi politykami, Wnioski - potrzeba kultury oceny. r. 4. Kapitał ludzki, technologia i wzrost w państwach członkowskich UE: wprowadzenie, Mierzenie rentowności wykształcenia: od mikro do makroekonomii, Ekonometryczne dowody wpływu kapitału ludzkiego na wzrost gospodarczy poprzez postęp technologiczny w państwach członkowskich UE, Wnioski i konsekwencje dla polityki, Kapitał ludzki i innowacja, wyzwania i kwestie dotyczące MŚP. R.5. Mobilność geograficzna w granicach UE: Wstęp, Kontekst aktualnej polityki, Tendencje w mobilności geograficznej, Kim są osoby zmieniające miejsce pobytu i co nimi kieruje, Dojaz do pracy, Podsumowania i wnioski.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauki o Zdrowiu / Uniwersytet Jagielloński)
1. Zagadnienia wprowadzające. Health care in the Netherlands: structure, problems and solutions; Zdrowie publiczne i system opieki zdrowotnej w Wielkiej Brytanii; The changing face of employment in the field of public health in the UK; Zdrowie publiczne a system zdrowotny w Polsce; Worldwide definitions of public health - identyfing common themes. Leonardo project; Perspektywy badania problemu zatrudnienia absolwentów kierunku: zdrowie publiczne; Profesjonalne kompetencje absolwentów kierunku: zdrowie publiczne a rynek instytucji obszaru zdrowia publicznego. 2. Badanie oczekiwań pracodawców. Oczekiwania pracodawców. Projekt badawczy - metody i wyniki; Zastosowanie metody zogniskowanego wywiadu grupowego do skonstruowania kwestionariusza na temat oczekiwań pracodawców wobec kompetencji absolwentów kierunku: zdrowie publiczne; Identyfing the Key Skills required by Future Public Health Proffesionals - Results of UK Public Health Practitioner Focus Groups; Badanie oczekiwań pracodawców wobec kompetencji absolwentów: za pomocą ankiety pocztowej; Oczekiwania jednostek administracji rządowej jako potencjalnych pracodawców absolwentów kierunku: zdrowie publiczne; Oczekiwania jednostek administracji samorządowej jako potencjalnych pracodawców absolwentów kierunku: zdrowie publiczne; Oczekiwania świadczeniodawców jako potencjalnych pracodawców absolwentów kierunku: zdrowie publiczne. Grupa "małych" świadczeniodawców; Oczekiwania Państwowej Inspekcji Sanitarnej jako potencjalnych pracodawców absolwentów kierunku: zdrowie publiczne; Oczekiwania instytucji płatnika jako potencjalnych pracodawców absolwentów kierunku: zdrowie publiczne; Oczekiwania przedstawicieli organizacji pozarządowych jako potencjalnych pracodawców absolwentów kierunku: zdrowie publiczne; Oczekiwania pracodawców reprezentujących pomoc społeczną jako potencjalnych pracodawców absolwentów kierunku: zdrowie publiczne; Role zawodowe absolwentów kierunku: zdrowie publiczne w instytucjach infrastruktury zdrowia publicznego; Competences for entry-level academic public health proffesionals: what do employers prefer? 3. Badanie samooceny absolwentów zdrowia publicznego. Badanie samooceny kompetencji absolwentów i studentów ostatniego roku kierunku: zdrowie publiczne; Samoocena profesjonalnych kompetencji absolwentów kierunku: zdrowie publiczne. Wyniki drugiej części badań projektu Leonardo da Vinci; SAQ - kwestionariusz samooceny profesjonalnych kompetencji; A self-assessment tool for MPH graduates-results of a pre-test; Utilization of the Leonardo project online public health competence self Assessment questionnaire to evaluate a degree course curriculum; Ocena adekwatności programów nauczania w zdrowiu publicznym w kontekście wyników przprowadzanych badań oczekiwań pracodawców na rynku pracy. Wnioski i rekomendacje; Możliwości transferu narzędzi do samooceny kompetencji na inne kierunki uniwersyteckie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 8/2000)
1.Specyfika rynku rolnego w Polsce i kierunki jego usprawnień, 2.Konsekwencje wprowadzenia euro, 3.Logistyka i marketing - obszary ekonomicznej reklamy, 4.Handel międzynarodowy a zróżnicowanie płac ze względu na kwalifikacje, 5.Wczesne wykrywanie przedsiębiorstw zagrożonych upadłością na podstawie analizy wskaźników finansowych - teoria i badania empiryczne, 6.Podstek dochodowy od osób prawnych w świetle zmian w systemie podatkowym, 7.Czynniki określające pozycję Rosji jako partnera handlowego Polski i poziom ryzyka inwestycyjnego (cz. II)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej