Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(109)
Forma i typ
Książki
(108)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(93)
dostępne
(43)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(45)
Czytelnia
(93)
Autor
Borkowski Igor
(5)
Sokołowski Marek
(4)
Kall Jacek
(3)
Woźny Aleksander (1953- )
(3)
Baudrillard Jean
(2)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(2)
Gierula Marian
(2)
Hess Agnieszka
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Kopecka-Piech Katarzyna
(2)
Królak Sławomir
(2)
Michalczyk Stanisław
(2)
Ogonowska Agnieszka
(2)
Radwan Beata
(2)
Roguska Agnieszka
(2)
Szpunar Magdalena
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Woźny Aleksander
(2)
Wódz Kazimiera
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Allan Stuart
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Benkler Yochai
(1)
Bobrowska Ewa
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Bodnar Adam (1977- )
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Bogucka Teresa
(1)
Braun Juliusz
(1)
Briggs Asa (1921-2016)
(1)
Briggs Matt
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Cern Karolina M
(1)
Chłopecki Jerzy
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Dankowska-Kosman Małgorzata
(1)
Dayan Daniel (1943- )
(1)
Dijak Jan van
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dovey Jon
(1)
Drzewiecki Piotr
(1)
Dytman-Stasieńko Agnieszka
(1)
Dzienniak-Pulina Danila
(1)
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Ford Sam
(1)
Francuz Piotr
(1)
Giddens Anthony (1938- )
(1)
Giddings Seth
(1)
Gliszczyńska-Grabias Aleksandra
(1)
Gmerek-Rajchel Maria
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Grant Iain
(1)
Green Joshua
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Guzek Damian
(1)
Gwóźdź Andrzej
(1)
Gębczyk Dagmara
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Hodalska Magdalena
(1)
Hopfinger Maryla
(1)
Hostyński Lesław
(1)
Hołyst Brunon (1930- )
(1)
Iłowiecki Maciej
(1)
Jakoniuk Leszek Mariusz
(1)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(1)
Jakubowski Witold
(1)
Jaroszyński Jan
(1)
Jaskulska Sylwia
(1)
Jedliński Jakub (1977- )
(1)
Jenkins Henry
(1)
Jewkes Yvonne
(1)
Kaczmarek Jerzy
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kamińska Magdalena
(1)
Kamińska-Szmaj Irena
(1)
Katz Elihu (1926- )
(1)
Kelly Kieran
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kołodziejczak Malwina
(1)
Krajewski Marek
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Kłoskowicz Malgorzata
(1)
Lakomy Lilianna
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Laskowska Małgorzata
(1)
Leppert Roman
(1)
Libiszowska-Żółtkowska Maria
(1)
Liedel Krzysztof (1969-2021)
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(75)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(109)
Język
polski
(109)
Temat
Środki masowego przekazu
(104)
Komunikacja społeczna
(23)
Społeczeństwo informacyjne
(12)
Telewizja
(12)
Kultura masowa
(11)
Internet
(10)
Reklama
(10)
Opinia publiczna
(9)
Dziennikarstwo
(8)
Socjologia
(7)
Dziennikarze
(6)
Kultura
(6)
Społeczeństwo
(6)
Film
(4)
Public relations
(4)
Terroryzm
(4)
Dziecko
(3)
Edukacja medialna
(3)
Erotyzm
(3)
Globalizacja
(3)
Kampania wyborcza
(3)
Media społecznościowe
(3)
Multimedia
(3)
Młodzież
(3)
Polityka
(3)
Przestępczość
(3)
Radiofonia
(3)
Socjotechnika
(3)
Wolność słowa
(3)
Śmierć
(3)
Świadomość społeczna
(3)
Cyberprzestępczość
(2)
Czasopisma kobiece
(2)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(2)
Dyskurs (filoz.)
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Integracja europejska
(2)
Konwergencja mediów
(2)
Korespondenci wojenni
(2)
Kultura audiowizualna
(2)
Marketing
(2)
Marketing polityczny
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Media mobilne
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Prawo mediów
(2)
Prostytucja
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations w internecie
(2)
Sekty i nowe ruchy religijne
(2)
Sport
(2)
Społeczności lokalne
(2)
Wolność mediów
(2)
Wybory parlamentarne
(2)
Wychowanie
(2)
Środki masowego przekazu regionalne
(2)
AIDS
(1)
Adopcja
(1)
Agresywność
(1)
Akty mowy
(1)
Antropologia kryminalna
(1)
Antropologia mediów
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Aspiracje
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Autoprezentacja
(1)
Bezdomność
(1)
Bezrobocie
(1)
Blog
(1)
Blogi
(1)
Celebryci
(1)
Cenzura
(1)
Choroby ludzi
(1)
Chuligaństwo
(1)
Cierpienie
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Czasopisma dla mężczyzn
(1)
Dezinformacja
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziennikarze sportowi
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Ekoteologia
(1)
Etanol
(1)
Etyka społeczna
(1)
Filozofia kultury
(1)
Fotografia
(1)
Gazety
(1)
Gazety brukowe
(1)
Gender
(1)
Gospodarka
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Historia
(1)
Historia społeczna
(1)
Ikonografia
(1)
Image
(1)
Informacja
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-
(5)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1901-
(2)
2001-0
(2)
1801-
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Czechy
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Austria
(1)
Białoruś
(1)
Estonia
(1)
Europa
(1)
Francja
(1)
Grecja
(1)
Hiszpania
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(7)
Materiały konferencyjne
(6)
Podręcznik
(5)
Opracowanie
(4)
Monografia
(3)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Esej
(1)
Felieton
(1)
Literatura
(1)
Poradnik
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Recenzje
(1)
Reportaż
(1)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(28)
Media i komunikacja społeczna
(21)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
109 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 200 s. ; 20 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Wprowadzenie; Cz. I Czym jest i jak działa reklama?: Co jest, a co nie jest reklamą; Jak działa reklama?; Cz. II Jak przygotować strategie reklamy?: Co składa się na strategię reklamy?; Jak zdobyć potrzebne do briefu informacje?; Do kogo i w jakim celu skierować reklamę?; Co i jak obiecać w reklamie?; Jak przygotować plan mediów?; Ile wydać na reklamę?; Cz. III Jak wy korzystać media w reklamie?: Reklama telewizyjna; Reklama prasowa; Reklama radiowa; Reklama zewnętrzna; Marketing bezpośredni; Cz. IV Jak mierzyć skuteczność reklamy?: Testowanie wstępne reklamy; Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej?; Słownik użytecznych terminów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 7/2013)
Rocznik, 2007-
1. Rozprawy i artykuły: Czasopisma dla kobiet na Śląsku w latach 1876-1939; Prawo prasy do informacji publicznej; Polska lokalna w prasie centralnej ostatniej dekady PRL; Hazardyzacja mediów; Wybrane aspekty rzetelności dziennikarskiej w Polsce i Hiszpanii- perspektywa porównawcza; 2. Komunikaty i materiały: Lokalne komunikowanie publiczne w województwie śląskim- komunikat z badań; 67 lat na rynku - zarys historii "Dziennika Zachodniego", największej gazet regionalnej w Polsce; 3. Recenzje i sprawozdania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przestrzenie życia społecznego / Andrzej Kaleta, Wojciech Muszyński, Marek Sokołowski, Paweł Śpiewak, Paweł Woroniecki, Andrzej Wójtowicz)
Miłość i związki uczuciowe w społeczeństwie późnonowoczesnym i cywilizacji medialnej. 1. "ů Bo miłość jest niewiadomą". Wzory osobowe miłości: Miłość - co to takiego? (Re)definiowanie miłości; Jak pisać o miłości? Od psychologii ewolucyjnej do teorii querr; Namiętność, bliskość czy zobowiązanie - analiza związków według trójczynnikowej teorii miłości R. Sternbergea; Miłość w twórczości Antoniego Kępińskiego - odniesienie do współczesności; Trzy rodzaje samo-bycia. Nietzscheańskie obrazy samotności; Homo amans oeconomicus - współczesne przejawy merkantylizacji miłości romantycznej. 2. "Na dobre i na złe". Miłość w ujęciu religii: Etos miłości chrześcijańskiej; Miłość w nauczeniu Jana Pawła II i Benedykta XVI; Wartość psychoprofilaktyczna instytucji narzeczeństwa; Odwołana decyzja; Małżeństwo jako związek miłości dwojga ludzi w rozumieniu konfesyjnym; Miłość i związki partnerskie w ujęciu buddyzmu Diamentowej Drogi. 3. "Z tobą chcę oglądać świat?". Miłość w mediach:" O, o co tyle zamieszania? Dość już mam tego kochania", czyli media kipiące od nadmiaru miłości;' T jak telewizja o miłości; Para, bez pary. Miłość, bez miłości. Analiza modeli życia w polskim serialu telewizyjny,; "ůmalowana zasłona, którą żyjący Życiem zowiąů". Walka o miłość przy dźwiękach Gnosssienne w filmie Malowany welon Johna Currana; Bolywood. Prozac zaprawiony masalą. 4. "Sto lat czekam na twój list". Miłość w Internecie: Realna więź w wirtualnym świcie? Pokolenie Click w poszukiwaniu miłości; Internetowe poszukiwania miłości, czyli samotni w sieci; Rozczarowanie związkiem, czyli samotność w sieci; Miłość w Internecie - poszukiwanie emocjonalnych związków w cyberprzestrzeni. 5. "Widzę obraz twój". Miłość w czasopismach: Jak zdobyć Ją, jak zdobyć Jego? Miłość w czasopismach dla młodzieży; Miłość i seks w wybranych czasopismach młodzieżowych; Wzory miłości, małżeństwa i rodzicielstwa upowszechniane w polskiej prasie poradniczej XXI wieku. Refleksje z perspektywy "gender"; Obraz miłości partnerskiej w reklamach. 6. "Nad wszystko uśmiech twój". Miłość w życiu celebrytów : Związki celebrytów w zwierciadle plotek - Doda i Majdan w polskich serwisach plotkarskich; Związki celebrytów w zwierciadle komentarzy for(um)owiczów - przypadek Dody i Majdana; "Parki narodowe"? Związki partnerskie celebrytów jako przedmiot zainteresowania prasy kolorowej i portali internatowych. 7. "ůCzy to jest kochanie?". Miłość w ujęciu współczesnych twórców: By nie dotknąć ziemi ni razuů- miłosne tragedie bohaterów młodej prozy; Figury miłości w powieściach Margaret Atwood. Od wyobrażenia do gorzkiego spełnienia; W stronę nowej klasowości - seksualność jako system hierarchii społecznej w prozie Michela Houellebecqa; Miłość w czerwieni i bieli. Bohaterowie powieści Dawida Bieńkowskiego w zbyt ciasnych spodniach tradycji; Obraz rodziny toksycznej na przykładzie Gnoju Wojciecha Kuczoka; "Przez całe życie miłość?" Miłość w twórczości Ludmiły Marjańskiej; "Kochaj, dopóki jesteś". Związki uczuciowe w życiu i twórczości Agaty Budzyńskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(W Poszukiwaniu Idei XXI Wieku)
Zawiera: Przedmowa do wydania polskiego. Podziękowania. Jak czytać tę książkę? Wprowadzenie. Dlaczego media się rozprzestrzeniają? Rozdział 1. Web 2.0 – co poszło nie tak. Rozdział 2. Ponowna wycena tego, co zostało. Rozdział 3. Wartość zaangażowania. Rozdział 4. Na czym polega uczestnictwo, które ma znaczenie? Rozdział 5. Projektowanie w służbie rozprzestrzenialności. Rozdział 6. Zdobywanie zwolenników dla mediów niezależnych. Rozdział 7. Myśląc transnarodowo. Podsumowanie. Bibliografia. Indeks. O Autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Co to jest socjologia; 2. Socjologiczne pytania i odpowiedzi; 3. Teorie i perspektywy socjologiczne; 4. Globalizacja i zmieniający się świat; 5. Środowisko; 6. Miasta i życie miejskie; 7. Interakcja społeczna i Zycie codzienne; 8. Bieg życia; 9. Rodziny i związki intymne; 10. Zdrowie, choroba i niepełnosprawność; 11. Stratyfikacja i klasa społeczna; 12. Ubóstwo, wykluczenie społeczne i państwo opiekuńcze; 13. Globalne nierówności; 14. Seksualność i płeć; 15. Rasa, etniczność i migracja; 16. Religia; 17. Media; 18. Organizacje i sieci; 19. Edukacja; 20. Praca i życie gospodarcze; 21. Przestępczość i dewiacja; 22. Polityka, rządzenie i ruchy społeczne; 23. Narody, wojny i terroryzm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Intuicyjne i formalne definicje oraz właściwości wiedzy wspólnej; 2. Wiedza wspólna w teorii gier; 3. Wiedza wspólna w sytuacjach interakcji społecznej; 4. Ewolucyjnie ukształtowane podstawy poznawcze wiedzy wspólnej; 5. Rytuał jako mechanizm generowania wiedzy wspólnej; 6. Funkcje i znacznie opinii publicznej; 7. Sondaże elementem rytuału komunikacyjnego; 8. Media masowe kanałem rozprzestrzeniania rytuałów komunikacyjnych generujących wiedzę wspólną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. Formalna liturgia przedmiotu. Magiczny status konsumpcji. Błędne koło wzrostu. Część II. Teoria konsumpcji. Społeczna logika konsumpcji. Zarys teorii konsumpcji. Personalizacja albo Najmniejsza Marginalna. Różnica (NMR) Część III. Środki masowego przekazu, seks i czas wolny. Kultura środków masowego przekazu. Najpiękniejszy przedmiot konsumpcji - ciało. Dramat czasu wolnego, albo dlaczego nie można tracić czasu. Mistyka troski. Anomia w społeczeństwach dobrobytu. Zakończenie. Współczesna alienacja czyli koniec paktu z diabłem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Społeczeństwo medialne w dyskursie medioznawczym, 2. Nauka o komunikowaniu masowym, 3. Dziennikarstwo w perspektywie teoretycznej, 4. Globalizacja komunikacji medialnej, 5. Media a opinia publiczna: perspektywa europejska, 7. Teoretyczne koncepcje opisu zawartości mediów, 7. Społeczny odbiór mediów, 8. Problemy skuteczności mediów i komunikowania masowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Współczesnej Myśli Społecznej / pod red. Lotar Rasiński)
1. Ponowoczesność: społeczeństwo przejrzyste?, 2. Nauki humanistyczne i społeczeństwo komunikacji, 3. Mit powtórnie odkryty, 4. Sztuka oscylacji, 5. Od utopii do heterotopii, 6. Utopia, kontrutopia, ironia, 7. Odczarowanie i rozproszenie, 8. Etyka komunikacji czy etyka interpretacji, 9. Granice odrzeczywistnienia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie. Mediatyzacja społeczeństw. I. Sfera publiczna i media: Media elektroniczne - "czwarta" czy "pierwsza" władza?; Opinia publiczna i pseudoopinie w "społeczeństwie zinformatyzowanym"; Życie polityczne w cieniu marketingu; Rzecznictwo prasowe kontra dziennikarze. II. Kultura i media: Pokolenie SMS-u w rozwiniętym społeczeństwie informacyjnym; Mcdonaldyzacja życia i disneizacja w kulturze; Rozumieć telewizję, czyli "i ty polubisz reality show"; Co z nich wyrośnie? Wirtualny świat dzieci i młodzieży. III. Życie społeczne i media: Poznawczy mechanizm oceny realności wydarzeń prezentowanych w telewizji; Czy bać się telewizji?; Wpływ redundancji audio/wideo na przetwarzanie przekazu telewizyjnego; Nowe modele kształcenia - edukacja za pośrednictwem mediów; Jaka powinna być telewizja publiczna? Aneks: Między racjonalnością a irracjonalnością. O fenomenie Harry'ego Pottera dyskutują: T. Szkołut, K. Księski, A. Leśniak, M. Przedpelska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie. 2. Druk i jego konteksty. 3. Media i sfera publiczna we wczesnonowożytnej Europie. 4. Technologie i rewolucje. 5. Nowe procesy, nowe wzorce. 6. Informacja, edukacja, rozrywka. 7. Konwergencja mediów. 8. W cyberprzestrzeni i poza nią.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R.1 Wprowadzenie: Nowa infrastruktura społeczeństwa; Druga rewolucja komunikacyjna; Cechy nowych mediów; Zdolności komunikacyjne nowych mediów; Charakter i układ książki. R.2 Sieci: układ nerwowy społeczeństwa: Społeczeństwo sieci i inne klasyfikacje; Krótka historia ludzkiej sieci; sieci na wszystkich poziomach; Przyczyny powstania sieci; od społeczeństwa masowego do społeczeństwa sieci; Zmieniające się relacje w społeczeństwie sieci. R.3 Technologia: Wprowadzenie; Techniczne fundamenty społeczeństwa sieci; Sieci telekomunikacyjne; Sieci wymiany danych; Sieci komunikacji masowej; Sieci zintegrowane; Sieci multimedialne i szerokopasmowe; Przyszłe trendy. R.4 Gospodarka: Wprowadzenie; Przyczyny obecnej rewolucji komunikacyjnej; Gospodarka przepływów; Rynki, hierarchie i sieci; Nowa gospodarka?; Producenci: od infrastruktury do dostawców usług; Konsumenci: ofensywa producentów i klienci; Wnioski. R.5 Polityka i władza: Wprowadzenie; Podatność na zagrożenia; Rozproszenie i koncentracja polityki; Twierdzenia na temat e-rządu i demokracji cyfrowej; Władza w organizacji; Prywatność i autonomia osobista; Wnioski. R.6 Prawo: Wprowadzenie; Osłabienie prawa przez sieci; Kto rządzi Internetem?; Prawo do informacji i komunikacji; Prawa własności; Prawo do prywatności; Wnioski. R.7 Struktura społeczna: Wprowadzenie; Przestrzeń i czas w społeczeństwie sieci; Zacieranie granic między sferami życia; Wspólnoty i relacje społeczne; Jawność i fragmentacja: nowa spójność społeczna; Sieci i (nie)równość społeczna; Niestabilność społeczeństwa sieci; Wnioski. R.8 Kultura: Wprowadzenie; Życie w kulturze cyfrowej; Ilość i jakość treści w nowych mediach; Zmiana wykorzystania mediów; Wnioski. R.9 Psychologia: Wprowadzenie; Percepcja i nowe media; Uczenie się z nowymi mediami; Psychologia społeczna CMC; Zmiany w ludzkiej osobowości?; Wnioski. R.10 Wnioski i propozycje rozwiązań: Wprowadzenie; Wnioski ogólne; Społeczeństwo informacji i sieci w Ameryce Północnej, Europie, Azji Wschodniej i Trzecim Świecie; Propozycje rozwiązań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Media w historii, historia w mediach. Szkice z dziejów prasy dawnej: Początki funkcjonowania mediów lokalnych na Śląsku Cieszyńskim; "Gazeta Polska" przeciw "Klosom". Studium przypadku społecznej historii mediów i prawa autorskiego; Motywy sensacyjno-kryminalne na łamach wybranych tytułów prasy polskiej okresu XX-lecia międzywojennego; Od Polskiej Agencji Telegraficznej do agencji elektronicznych. Ewolucja agencji prasowych w Polsce w latach 1918-2014; "Trzeba przetrwać i nie tracić wiary". Listy Stanisława Ligonia do Franciszka Pilarka (1945-1954) - o radiu i powojennej rzeczywistości; Uregulowania prawne dotyczące cenzury; Stanisław Olszowski głównym nadzorcą partyjnej propagandy w latach 1980-1982; Jean-Jacques Servan-Schreiber - polityk, dziennikarz i twórca "L'Express"; 2. Media pod presją polityki, technologii, gospodarki. Szkice z dziejów prasy po 1989 roku: Polska prasa lewicowa po 1989 roku; Początki i ewolucja polskich memów internetowych; "Jeden Bóg, jedna ojczyzna"? O (de)konstrukcji narodu europejskiego w dobie Internetu; Internetowe oblicza prasy lokalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie w problematykę adopcji: Przysposobienie w literaturze naukowej oraz popularnej; Problematyka adopcji w badaniach własnych; 2. Instytucjonalne wymiary adopcji: Adopcja w procesie ewolucji- od zaspokajania potrzeb dorosłych do realizacji dobra dziecka; Trendy w opiece zastępczej w III Rzeczypospolitej; Prawny wymiar adopcji w Polsce; Stanowisko chrześcijaństwa wobec adopcji; 3. Obraz adopcji w środkach masowego przekazu: Wizerunki adopcji w czasopismach; Telewizyjny obraz adopcji; Filmy fabularne z wątkami adopcyjnymi; Adopcja w Internecie; 4. Obraz adopcji w opinii pracowników ośrodków adopcyjno-wychowawczych; Niezrealizowane rodzicielstwo adopcyjne w świetle korespondencji czytelników "Pani Domu"; Adopcja w narracjach rodziców
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikowanie się w kryzysie: Komunikowanie się wobec rozwoju mediów; Definicje i klasyfikacja sytuacji kryzysowych; Wystąpienie kryzysu w organizacji- kryzys w mediach; Przebieg sytuacji kryzysowej w szkole; Komunikacja niewerbalna; Narzędzia w komunikowaniu kryzysowym; Podsumowanie; 2. Relacje z mediami w praktyce: Zarządzanie relacjami medialnymi w szkołach publicznych na przykładzie katowickich szkół podstawowych, gimnazjów i zespołów szkół specjalnych; 3. Przyczyny kryzysów w praktyce: Agresja w szkole; Segregacja w szkole; Komunikacja międzykulturowa w szkole; Narkotyki i alkohol w szkole
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2409)
1. Środki masowego komunikowania i ich przemiany: Od mówcy do rozmówcy. Perswazja czy spotkanie? Rewizja klasycznych modeli komunikacji; Środki masowego komunikowania Kościoła katolickiego w Polsce na przełomie XX i XXI wieku; Współczesna publicystyka polityczna wobec przeszłości; Hipertekst, konwergencja i interaktywność. Refleksja filozoficzno-metodologiczna nad skutkami konwergencji mediów tradycyjnych do sieci i vice versa; Prasa lokalna na rynku ekonomicznym mediów; Problematyka populizmu na łamach "Gazety Wyborczej"; Tajemnica dziennikarska - problem etyczno-prawny; Fundamentalizm w polskich mediach katolickich po 1989 roku )ze szczególnym uwzględnieniem Radia Maryja); Przeobrażenia prasy regionalnej w Zachodniopomorskim na przykładzie "Głosu Szczecińskiego"; Niemieckie koncerny medialne w Europie Środkowej. Zagrożenia i szanse; Środki masowej informacji w Federacji Rosyjskiej (Wybrane problemy); Problem wolności chorwackich mediów; Konflikt formuł - sprzeczności w postrzeganiu roli polonijnego pisma "Głos" między wydawcą a kierownictwem redakcji; 2. Środki masowego komunikowania a zmiany życia społecznego: Nowe media a kształtowanie się społeczeństwa informacyjnego; Od czytelnictwa do oglądactwa, od oglądactwa do surfowania, czyli jak zmienia się korzystanie z prasy pod wpływem nowszych i nowych mediów; Mass media a społeczeństwo obywatelskie; Media jako narzędzie zwalczania korupcji; Wpływ "nowych" środków komunikacji na przemiany zachowań konsumpcyjnych; Cyberfeminizm, czyli kobiety w społeczeństwie informacyjnym; Problem obecności religii w cyfrowym świecie; Śmierć na szklanym ekranie. Obraz śmierci i umierania w polskiej telewizji na przełomie XX i XXI wieku; Seriale telewizyjne a kreowanie świadomości zbiorowej; Strategia naprawy finansów Rzeczypospolitej. Realny program gospodarczy czy fakt medialny?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
Wstęp: co można zrobić z badaniami odbioru; 1. Telewizja, wiadomości i sfera publiczna; 2. Reality television, widzowie i etyka; 3. Opera mydlana i zabawa; 4. Telewizja i przestrzeń domowa; 5. Telewizja, tożsamość i globalna widownia; Zakończenie: telewizja i etyka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Specyfika lokalnej telewizji kablowej; 2. Telewizja lokalna wobec zadań i potrzeb kulturalnych społeczności regionu; 3. Telewizje kablowe: TV Siedlce i master TV w Łukowie; 4. Telewizja lokalna w ofercie treści regionalnych; 5. Upowszechnianie kultury regionalnej przez telewizję regionalna; 6. Funkcje lokalnej telewizji kablowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Definicje, komponenty, typologia kultury politycznej: Pojęcie "kultura polityczna" w polskim dyskursie publicznym; Kultura polityczna i jej komponenty; Typologia kultury politycznej; Koncepcje oparte na typologii G. A. Almonda; Obywatelska kultura polityczna; Demokratyczna kultura polityczna; 2. Środki przekazu w modelu kultury politycznej; 3. Zmiany modelu organizacyjnego państwowej i publicznej telewizji w Polsce: Rozwój mediów elektronicznych w Polsce do roku 1989; Koncepcja mediów publicznych w świetle projektów przełomu lat 80. i 90. XX wieku; Porozumienia Okrągłego Stołu; Komisja ds. Reformy; Rządowe projekty ustaw dotyczących radiofonii i telewizji oraz prace legislacyjne w Sejmie X kadencji (lata 1990-1991); Senat I kadencji wobec projektu sejmowego; "Pakt legislacyjny" i weto prezydenta; Prace legislacyjne w Sejmie I kadencji; Senat II kadencji wobec sejmowych projektów ustaw: o radiofonii i telewizji oraz o zmianie Konstytucji; Przyjęcie przez Sejm I kadencji ustawy o radiofonii i telewizji oraz ustawy o zmianie Konstytucji; Powołanie Krajowej Rady Radiofionii i Telewizji; Nowelizacje i projekty zmian ustawy o radiofonii i telewizji w latach 1995-2005; Zmiana sposobu wyboru przewodniczącego KRRiT; Próby nowelizacji w latach 1997-1999; Koncepcja "licencji programowych"; Definicja "misji publiczne"; 4. Spór o koncepcję niezależności mediów publicznych: Niezależność a ograniczenia i powinności dotyczące treści; Niezależność formy zarządzania i nadzoru; 5. Model mediów publicznych jako konsekwencja kultury politycznej 200
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej