Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(108)
Forma i typ
Książki
(107)
Publikacje naukowe
(18)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(92)
dostępne
(43)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(45)
Czytelnia
(92)
Autor
Borkowski Igor
(5)
Sokołowski Marek
(4)
Kall Jacek
(3)
Woźny Aleksander (1953- )
(3)
Baudrillard Jean
(2)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(2)
Gierula Marian
(2)
Hess Agnieszka
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Kopecka-Piech Katarzyna
(2)
Królak Sławomir
(2)
Michalczyk Stanisław
(2)
Ogonowska Agnieszka
(2)
Radwan Beata
(2)
Roguska Agnieszka
(2)
Szpunar Magdalena
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Woźny Aleksander
(2)
Wódz Kazimiera
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Allan Stuart
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Bobrowska Ewa
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Bodnar Adam (1977- )
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Bogucka Teresa
(1)
Braun Juliusz
(1)
Briggs Asa (1921-2016)
(1)
Briggs Matt
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Cern Karolina M
(1)
Chłopecki Jerzy
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Dankowska-Kosman Małgorzata
(1)
Dayan Daniel (1943- )
(1)
Dijak Jan van
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dovey Jon
(1)
Drzewiecki Piotr (1977- )
(1)
Dytman-Stasieńko Agnieszka
(1)
Dzienniak-Pulina Danila
(1)
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Ford Sam
(1)
Francuz Piotr
(1)
Giddens Anthony (1938- )
(1)
Giddings Seth
(1)
Gliszczyńska-Grabias Aleksandra
(1)
Gmerek-Rajchel Maria
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Grant Iain
(1)
Green Joshua
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Guzek Damian
(1)
Gwóźdź Andrzej
(1)
Gębczyk Dagmara
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Hodalska Magdalena
(1)
Hopfinger Maryla
(1)
Hostyński Lesław
(1)
Hołyst Brunon (1930- )
(1)
Iłowiecki Maciej
(1)
Jakoniuk Leszek Mariusz
(1)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(1)
Jakubowski Witold
(1)
Jaroszyński Jan
(1)
Jaskulska Sylwia
(1)
Jedliński Jakub (1977- )
(1)
Jenkins Henry
(1)
Jewkes Yvonne
(1)
Kaczmarek Jerzy
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kamińska Magdalena
(1)
Kamińska-Szmaj Irena
(1)
Katz Elihu (1926- )
(1)
Kelly Kieran
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kołodziejczak Malwina
(1)
Krajewski Marek
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Kłoskowicz Malgorzata
(1)
Lakomy Lilianna
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Laskowska Małgorzata
(1)
Leppert Roman
(1)
Libiszowska-Żółtkowska Maria
(1)
Liedel Krzysztof (1969-2021)
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Lister Martin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(74)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(108)
Język
polski
(108)
Temat
Środki masowego przekazu
(103)
Komunikacja społeczna
(23)
Telewizja
(12)
Kultura masowa
(11)
Społeczeństwo informacyjne
(11)
Reklama
(10)
Internet
(9)
Opinia publiczna
(9)
Dziennikarstwo
(8)
Socjologia
(7)
Dziennikarze
(6)
Kultura
(6)
Społeczeństwo
(6)
Film
(4)
Public relations
(4)
Terroryzm
(4)
Dziecko
(3)
Edukacja medialna
(3)
Erotyzm
(3)
Globalizacja
(3)
Kampania wyborcza
(3)
Media społecznościowe
(3)
Multimedia
(3)
Młodzież
(3)
Polityka
(3)
Przestępczość
(3)
Radiofonia
(3)
Socjotechnika
(3)
Wolność słowa
(3)
Śmierć
(3)
Świadomość społeczna
(3)
Cyberprzestępczość
(2)
Czasopisma kobiece
(2)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(2)
Dyskurs (filoz.)
(2)
Etyka
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Integracja europejska
(2)
Konwergencja mediów
(2)
Korespondenci wojenni
(2)
Kultura audiowizualna
(2)
Marketing
(2)
Marketing polityczny
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Media mobilne
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Pornografia śmierci
(2)
Postawa wobec śmierci
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Prawo mediów
(2)
Prostytucja
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations w internecie
(2)
Sekty i nowe ruchy religijne
(2)
Sport
(2)
Społeczności lokalne
(2)
Wolność mediów
(2)
Wybory parlamentarne
(2)
Wychowanie
(2)
Środki masowego przekazu regionalne
(2)
AIDS
(1)
Adopcja
(1)
Agresywność
(1)
Akty mowy
(1)
Antropologia kryminalna
(1)
Antropologia mediów
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Aspiracje
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Autoprezentacja
(1)
Bezdomność
(1)
Bezrobocie
(1)
Blog
(1)
Blogi
(1)
Celebryci
(1)
Cenzura
(1)
Choroby ludzi
(1)
Chuligaństwo
(1)
Cierpienie
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Czasopisma dla mężczyzn
(1)
Dezinformacja
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziennikarze sportowi
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Ekoteologia
(1)
Etanol
(1)
Etyka społeczna
(1)
Filozofia kultury
(1)
Fotografia
(1)
Gazety
(1)
Gazety brukowe
(1)
Gender
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Historia
(1)
Historia społeczna
(1)
Ikonografia
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1989-
(5)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1901-
(2)
2001-0
(2)
1801-
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Czechy
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Austria
(1)
Białoruś
(1)
Estonia
(1)
Europa
(1)
Francja
(1)
Grecja
(1)
Hiszpania
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(9)
Materiały konferencyjne
(6)
Podręcznik
(5)
Opracowanie
(4)
Monografia
(3)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Esej
(1)
Felieton
(1)
Literatura
(1)
Poradnik
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Recenzje
(1)
Reportaż
(1)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(30)
Media i komunikacja społeczna
(23)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Biologia
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
108 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
I: Młodzież i paradoksy kultury współczesnej. Młodzież a przemiany kultury współczesnej; Kampanie społeczne w mediach - doświadczenia polskie; Poznawanie rzeczywistości w przenikających się światach - realnym i wirtualnym; Dyplom akademicki i społeczne kariery kobiet. De(kon)strukcje przestrzeni emancypacji; Temporalne wzory organizacji życia młodzieży w szkole, czyli o poczuciu niedogodności w czasie; (Re)socjalizacja a edukacja w rodzinie o równoległych karierach rodziców (dual-career family); Młodzież, kapitał kulturowy i sukces życiowy, czyli o kilku paradoksach nierówności społecznej. II: (Re)konstrukcje tożsamości młodzieży współczesnej. Tożsamość młodzieży w społeczeństwie naśladowczym; O niezaspokojonym głodzie miejsca; Dylematy tożsamościowe młodzieży w sytuacji zmiany kulturowej; Zachowania ekshibicjonistyczno-narcystyczne młodzieży jako forma poszukiwania własnej podmiotowości; Blogowanie jako próba oswojenia niegościnnej przyszłości; Tożsamość jako obietnica. Zmaganie (coping) młodzieży z krytycznymi wydarzeniami życiowymi; Refleksywny akcjonizm - ku postradycyjnej konstrukcji tożsamości; Wschodnioniemiecka młodzież w czasach transformacji systemowej - doświadczenie "podwójnego rozczarowania". III: Edukacyjne wybory i perspektywy życiowe młodzieży. Edukacyjno-zawodowe wybory nastolatków w "społeczeństwie ryzyka"; Młodzież wobec edukacyjno-zawodowej przyszłości - kontekst transformacji kulturowych; Planowanie kariery przez młodych dorosłych w niejednoznacznej rzeczywistości; Edukacyjne kredencjały i sukces życiowy młodzieży współczesnej; Drugoroczność w europejskich systemach szkolnych - szansa czy zagrożenie?; Różnicowanie perspektyw edukacyjnych, czyli "cztery stopnie budowania przewagi". Zakres praktyk dyskryminacyjnych stosowanych względem studentów zaocznych gdańskiej politologii; Młody pracownik na nowym rynku pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Dziennikarstwo, Media i Komunikacja Społeczna)
1. Znaczenie mediów w komunikacji międzynarodowej i międzykulturowej; 2. Tradycja badań nad mniejszościami narodowymi i etnicznymi i zjawiskiem migracji. Zakres definicyjny wybranych pojęć i obowiązujący stan prawny dotyczący kwestii mniejszości; 3. Metodologia badań przekazu mediów na temat mniejszości narodowych, etnicznych i religijnych w międzynarodowych analizach porównawczych; 4. Problemy metodologiczne w międzynarodowych badaniach porównawczych posługujących się analizą zawartości- studium przypadku Pilot Media Project- experts and research groups for the analysys of media kontent Europejskiej Agencji Praw Podstawowych (FRA- European Union Agency for Fundamental Rights).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
List Minister Ewy Junczyk-Ziomeckiej, Sekretarz Stanu w Kancelarii Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego, do organizatorów i uczestników konferencji; 1. Mowa nienawiści w regulacjach prawa polskiego i europejskiego: Projekty nowelizacji art. 256 k.k.; Ochrona przed mową nienawiści- powództwo cywilne czy akt oskarżenia?; Nowa nienawiści- przesłanki depenalizacji; Decyzja ramowa w sprawie zwalczania pewnych form i przejawów rasizmu i ksenofobii jako trudny kompromis wobec mowy w Unii Europejskiej; Trzecia droga: środki administracyjne w zwalczaniu mowy nienawiści (głos w dyskusji); 2. Mowa nienawiści w orzecznictwie sądów polskich i międzynarodowych organów kontrolnych: Orzecznictwo Komitetu Praw Dziecka oraz Komitetu ds. Likwidacji Dyskryminacji Rasowej ONZ dotyczące granic swobody wypowiedzi w odniesieniu do mowy nienawiści; Koncepcja "nadużycia prawa" w Konwencji o ochronie praw człowieka i podstawowych wolności a mowa nienawiści; Orzecznictwo sądów polskich w sprawach dotyczących mowy nienawiści w świetle badań Stowarzyszenia przeciw Antysemityzmowi i Ksenofobii "Otwarta Rzeczpospolita"; Kilka uwag o art. 17 Konwencji o ochronie praw człowieka i podstawowych wolności (głos w dyskusji); Sprawa Alicji Tysiąc (głos w dyskusji); 3. Mowa nienawiści- aspekty społeczne: Globalizacja mowy nienawiści; Język polskiego antysemityzmu; Obecność mowy nienawiści w życiu społecznym i debacie publicznej; Mowa nienawiści w religijnym prawie żydowskim: przypadek Miriam (glos w dyskusji); Język nienawiści w ustach polityków polskich. Analiza zagadnienia na bazie internetowych wydań środków komunikacji społecznej- pod koniec pierwszego dziesięciolecia XXI wieku; Mowa nienawiści w Radiu Maryja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2963)
1. Współczesny problem kulturowości i wielokulturowości w komunikowaniu 2. Polsko-niemieckie "wojny medialne" z perspektywy komunikacji międzykulturowej 3. Akomodacja różnorodności kulturowej w sferze mediów: europejskie modele dostępu mniejszości narodowych do mediów 4. Jedność, ale nie jednostajność (na przykładzie idée suisse) 5. Mniejszości i i środki masowego przekazu 6. " Telenowyny" - ukraiński na ekranie 7. Rola mediów w informowaniu o różnorodności 8. Wpływ mediów na wydarzenia we Francji podczas zamieszek w październiku i listopadzie 2005 r. 9. Wolność słowa, prasy i religii w wielokulturowej Europie (na przykładzie konfliktu wywołanego przez publikacje karykatur Mahometa) 10. Wizja konfliktu między cywilizacjami w publicystyce Oriany Fallaci
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Multimedia - "multi" w mediach; O nowych sposobach i wymiarach pluralizacji kultury; Media - etyka - polityka; Przyczynek do politycznej archeologii mediów; Etyka dziennikarska i nowe media; Dyskurs międzykulturowy we współczesnych mediach; Wyznaczniki gatunkowe zapowiedzi; O intertekstualności dyskursu politycznego w mediach (na przykładzie radiowych rozmów z polityka mi); Sprostowanie - prasowe strategie oswajania obecności; Wybrane funkcje reportażu prasowego dla młodzieży a współczesna kultura; Przepowiednie w Internecie; Dialog we współczesnym komunikowaniu publicznym; "Pułapka internetowa", czyli o słownictwie tematycznym związanym z Internetem; Nowoczesne media szansą dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (na przykładzie terapii uczniów z dysleksją rozwojową); Media Polonii niemieckiej w obszarze komunikacji społecznej; Rola mediów w środowiskach wielokulturowych, ze szczególnym uwzględnieniem Śląska Opolskiego. Próba redefinicji zjawiska; Media publiczne w Polsce;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
Zawiera: Część 1. : Nowe media i nowe technologie: Nowe media: czy wiemy, czym są?; Charakterystyka nowych mediów: niektóre z kluczowych pojęć; Zmiana i ciągłość; Różne ujęcia historyczne; Kto był niezadowolony ze starych mediów?; Nowe media: czynnik kształtujący czy kształtowany?; Część 2. Nowe media i kultura wizualna: Co się stało z wirtualną rzeczywistością? Kultura wirtualna i wizualna; Cyfrowy świat wirtualny; Historia immersji; Perspektywa, aparat fotograficzny, oprogramowanie; Świat bez obrazów wirtualnych/obrazy świata wirtualnego; Kino cyfrowe; Część 3. Użytkownicy sieci a ekonomia: Wprowadzenie; Czym jest Internet?; Historia badań nad siecią; Ekonomia a kultura mediów sieciowych; Ekonomia polityczna; Społeczne formy nowych mediów; Ograniczenia wpływów komercyjnych; Globalizacja, neoliberalizm i Internet; Wykluczenie cyfrowe; Wzrosty i spadki w gospodarce informacyjnej; Prawa własności intelektualnej jako czynniki determinujące i podlegające determinacji; Muzyka jako nowe medium; „Długi ogon”; Wirusy umysłu; Fragmentaryzacja i konwergencja; Wiki-światy i Web 2.0; Internetowe tożsamości i społeczności; Anonimowość; Poczucie przynależności; Życie w interfejsie; Internet a sfera publiczna; Zawartość tworzona przez użytkowników: teraz każdy jest fanem; YouTube i media posttelewizyjne?; Podsumowanie; Część 4. Nowe media w życiu codziennym: Zycie codzienne w cyberprzestrzeni; Życie codzienne w zmediatyzowanym domu; Technika w życiu codziennym; Codziennośc człowieka postludzkiego: nowe media i tożsamość; Gry; Podsumowanie: codzienna cyberkultura; Część 5. : Cyberkultura: technologie, natura i kultura: Cyberkultura i cybernetyka; Ponowne spojrzenie na determinizm: fizykalizm, humanizm i technologia; Technologie biologiczne – historia automatów; Teorie cyberkultury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Problemy Komunikacji Społecznej. Półrocznik Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu / Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej WSH w Sosnowcu ; red. nacz. Michał Kaczmarczyk ISSN 1689-796X ; Nr 1/2010 (2))
Public relations w mediach, Czy gazeta loklana potrzebuje public realtions?, Autonomizowanie się języka współczesnej reklamy. Żywot sloganu reklamowego w kultuerze humanistycznej, Wpływ komunikatów społeczno-kulturowych na kształtowanie się aktywności politycznej kobiet, Cmentarz jako podmiot/przedmiot komunikacji. Przypadek Owczar, Kreowanie pozytywnego wizerunku policji na przykłądzie działlaności oficera proasowego Komendy Miejskiej Policji w Sosnowcu, Kompetencje komunikacjne nauczyciela akademickiego, Funkcje prasy lokalnej w kontekscie potrzeb komunikacyjnych społeczności lokalnych, Sektor public relations w Irlandii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Widzenie. Oczy człowieka, 2. Socjologia malarstwa, 3. Rzeźba-trzeci wymiar na służbie społecznej, 4. Kościół o obrazach, 5. Miasto i jego architektura - największe rzeźby, 6. Muzeum-pamięć społeczna, 7. Funkcje społeczne teatru, 8. Fotografia-najlepsza imitacja rzeczywistości, 9. Film-ruchomy obraz świata, 10. Kino-zabawa ruchomym obrazem, 11. Wideo-domowa kultura obrazowa, 12. Propaganda wizualna, 13. Idea telewizji, 14. Homo Televisiosus, 15. Rekalma na ekranie, 16. TV Reality, 17. Przemoc na ekranie, 18. Pornografia, 19. Kościół o telewizji, 20. Twórca i idol, 21. Komputer, 22. Internet, 23. Ciało ludzkie jako obraz, 24. Etyka obrazu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Stereotypowa definicja sytuacji w analizie dyskursu. 2. Publiczna debata o Radiu Maryja. 3. Stereotypowe definicje sytuacji. 4. Obrazowanie rzeczywistości społecznej w dyskursie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Język a komunikacja. Oblicza Komunikacji ; T.1-2)
4. Stare i nowe media: Czy patrzenie jest towarem? Wpływ nowych mediów na współczesne doświadczenie percepcji- komunikacji- konsumpcji; Pośrednik czy współkreator komunikatu. Kilka uwag o roli mediów w procesie komunikacji; "Prawdziwy mężczyzna nie uważa, ze dziecko to sprawa kobiet". Modelowanie stereotypu ojca w prasie adresowanej do rodziców; Morcing Show jako gatunek audycji radiowej; Struktura współczesnych pożegnalnych nekrologów prasowych; Strategie nadawcze w reportażach Wojciecha Tochmana; Autor i vox populi. Felietony i e-felietony Daniela Passenta; Interioryzacja książki w środowisku cyfrowym; Naukowy dyskurs multimedialny- szanse, wyzwania, ograniczenia; Komunikacja społeczna w Internecie. Problemy badawcze; Nowa retoryka nowych mediów. Teoretyczne i praktyczne aspekty analizy retorycznej hipermediów; Małe światy tekstów. Wstępne rozważania o komunikacji tekstualnej w sieci www; Blogi- współczesne pamiętniki; Publiczne czy prywatne oblicze bloga?; Ku kreacji przestrzeni hipertekstu. Analiza komunikacyjnego "terytorium" internetowego Miasta Plusa; Relacje osobowe i wybrane problemy komunikacji w grach fabularnych; Komunikacja w grach MMORPG; Kiedy język staje się tekstem. Sieć semantyczna jako wyzwanie dla literaturoznawców; Emotikony i ich wartość komunikacyjna w komunikacji elektronicznej; 5. Człowiek, kultura, edukacja: Polska grzeczność językowa a równość płci; Zbyt uprzejmi? O przesadnej grzeczności w codziennej komunikacji Polaków; Tak się nie mówiů czyli o dominacji społecznej i teorii zagłuszanej grupy na przykładzie ograniczeń językowych ze względu na płeć; Buy Nothing Day jako przykład komunikacyjnego karnawału; Policja i policjanci- portret socjologiczny w najnowszej literaturze kryminalno-sensacyjnej; Stereotyp mówcy na podstawie wypowiedzi młodych użytkowników języka; Niektóre typy wypowiedzi dziecięcych; Byle zachować komunikatywność. Uwagi na marginesie badań nad językiem uczniów dyslektycznych; Historie picia alkoholików- terapeutyczny hybrydy tekstowe; Dyskurs u osób dotkniętych autyzmem; Interakcja a język. Tekst- metatekst- kontekst w afazji; Myślenie dyskursywne, czyli rozmowa ze sobą; Metodologia action research i techniki komunikacyjne w glottodydaktyce; W obronie trivium; Dialogizacja tekstu monologowego w dyskursie dydaktycznym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Obraz polityków w oczach dziennikarzy : 1. Metodologiczne podstawy podjętych badań, 2. Wizerunek polityka w oczach dziennikarzy, 3. charakterystyka poszczególnych aspektów postulowanego wizerunku polityka w oczach dziennikarzy. R.II Obrazy kobiet i mężczyzn w mass mediach - raport z badań : 1.charakterystyka procedury badawczej, 2. Wyniki zawartości przekazów telewizyjnych i prasowych, 3. Stereotypy płci w obrazie kobiet i mężczyzn, 4. wnioski z badań. R.III Rekonstrukcja stereotypowych obrazów kobiet i mężczyzn w prasie rozrywkowej : 1. zagadnienia metodologiczne, 2. Analiza zawartości, 3. Wnioski
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja społeczeństwa medialnego w medioznawstwie; 2. Metamorfizm mediów na przykładzie Polski; 3. Przestrzeń wirtualna jako ważny obszar działań public relations na podstawie badań wykorzystania Internetu w zarządzaniu komunikacją Południowego Koncernu Energetycznego S.A. Struktura procesu i próba oceny efektywności przyjętych rozwiązań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dziennikarstwo i Media , ISSN 2082-8322 ; 3)
(Acta Universitatis Wratislaviensis , ISSN 0239-6661 ; No 3452)
1. Artykuły: Polski system medialny w globalnej przestrzeni nowych technologii; Techniki dziennikarskie jako narzędzie odkrywania, rekonstruowania i referowania historii. Współczesne relacje o Holocauście; Kondycja współczesnego polskiego reportażu; Nowe media- nowa komunikacja medialna; Naziemna telewizja cyfrowa- krok w stronę mediów XXI wieku; Funkcje mediów lokalnych w teorii i praktyce; Prasa korporacyjna w świetle narzędzi komunikowania wewnętrznego; Edukacja medialna poprzez edukację dziennikarską. Opis działań w ramach innowacji pedagogicznej "Edukacja medialna"; Wikileaks: pogromca mediów czy stare w nowym wydaniu? Czy warto rozmawiać? Nieoczywiste konsekwencje braku konsultacji społecznych w sprawie ACTA w świetle badań; Innowacyjne instrumenty odpowiedzialności mediów w wybranych europejskich systemach medialnych; Amerykański kościół elektroniczny i jego konteksty; 2. Appendix: Czy grozi nam upadek języka polskiego?; Kapuściński i Cesarz z perspektywy dziennikarskiej: metodologia i wykorzystanie gatunków; Podwójna miłość- o związku Agnieszki Osieckiej z Jeremim Przyborą i fascynacji poetki jego twórczością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 117)
Cz. I. Rozumienie przekazu audiowizualnego: Znaczenie oceny realizmu przekazu dla zrozumienia oraz efektów kontaktów z przekazem audiowizualnym; Rozumienie treści komunikatów medialnych w zależności od ich formy, spójności i czasu odtwarzania; Rozumienie przekazu audiowizualnego zawierającego "tekst taśmowy" (TV-ticker) przez osoby zależne od pola; Rozwój zdolności myślenia metaforycznego u dzieci w okresie średniego dzieciństwa a rozumienie treści obrazowych z okolicy cięć montażowych; Fluktuacja uwagi wzrokowej na ekranie telewizora a rozumienie filmu niemego przez dzieci przedszkolne; Cz. II. Z pogranicza psychologii, teorii filmu i aksjologii: W pętli zapomnienia. Analiza narracyjna filmu Memento Christophera Nolana; Poznawcze i emocjonalne zaangażowanie widza w film fabularny w zależności od typu bohatera; Aksjologiczne uwarunkowania telewizji regionalnych; Cz. III. Perswazja w mediach audiowizualnych: Strach i lęk w reklamie politycznej; Formy i funkcje humoru w telewizji; Istotne znaczenie nieistotnych "ozdobników": wpływ informacji kontekstowej na postawę wobec treści wiadomości telewizyjnej; Cechy strukturalne przekazu reklamowego a zaangażowanie konsumenta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : PLACET, 2005. - 927 s. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 202 s. : rys. ; 20 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Autor
Temat
Wprowadzenie; Cz. I Czyn jest i jak działa reklama?: Co jest, a co nie jest reklamą; Jak działa reklama?; Cz. II Jak przygotować strategie reklamy?: Co składa się na strategię reklamy?; Jak zdobyć potrzebne do briefu informacje?; Do kogo i w jakim celu skierować reklamę?; Co i jak obiecać w reklamie?; Jak przygotować plan mediów?; Ile wydać na reklamę?; Cz. III Jak wy korzystać media w reklamie?: Reklama telewizyjna; Reklama prasowa; Reklama radiowa; Reklama zewnętrzna; Marketing bezpośredni; Cz. IV Jak mierzyć skuteczność reklamy?: Testowanie wstępne reklamy; Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej?; Słownik użytecznych terminów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1994. - 202 s. : rys. ; 20 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Autor
Temat
Wprowadzenie; Cz. I Czyn jest i jak działa reklama?: Co jest, a co nie jest reklamą; Jak działa reklama?; Cz. II Jak przygotować strategie reklamy?: Co składa się na strategię reklamy?; Jak zdobyć potrzebne do briefu informacje?; Do kogo i w jakim celu skierować reklamę?; Co i jak obiecać w reklamie?; Jak przygotować plan mediów?; Ile wydać na reklamę?; Cz. III Jak wy korzystać media w reklamie?: Reklama telewizyjna; Reklama prasowa; Reklama radiowa; Reklama zewnętrzna; Marketing bezpośredni; Cz. IV Jak mierzyć skuteczność reklamy?: Testowanie wstępne reklamy; Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej?; Słownik użytecznych terminów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 198, [2] s. : rys. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Autor
Temat
Wprowadzenie; Cz. I Czyn jest i jak działa reklama?: Co jest, a co nie jest reklamą; Jak działa reklama?; Cz. II Jak przygotować strategie reklamy?: Co składa się na strategię reklamy?; Jak zdobyć potrzebne do briefu informacje?; Do kogo i w jakim celu skierować reklamę?; Co i jak obiecać w reklamie?; Jak przygotować plan mediów?; Ile wydać na reklamę?; Cz. III Jak wy korzystać media w reklamie?: Reklama telewizyjna; Reklama prasowa; Reklama radiowa; Reklama zewnętrzna; Marketing bezpośredni; Cz. IV Jak mierzyć skuteczność reklamy?: Testowanie wstępne reklamy; Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej?; Słownik użytecznych terminów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej