Telewizja publiczna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Autor
Braun Juliusz
(1)
Hope Ewa
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Telewizja publiczna
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Definicje, komponenty, typologia kultury politycznej: Pojęcie "kultura polityczna" w polskim dyskursie publicznym; Kultura polityczna i jej komponenty; Typologia kultury politycznej; Koncepcje oparte na typologii G. A. Almonda; Obywatelska kultura polityczna; Demokratyczna kultura polityczna; 2. Środki przekazu w modelu kultury politycznej; 3. Zmiany modelu organizacyjnego państwowej i publicznej telewizji w Polsce: Rozwój mediów elektronicznych w Polsce do roku 1989; Koncepcja mediów publicznych w świetle projektów przełomu lat 80. i 90. XX wieku; Porozumienia Okrągłego Stołu; Komisja ds. Reformy; Rządowe projekty ustaw dotyczących radiofonii i telewizji oraz prace legislacyjne w Sejmie X kadencji (lata 1990-1991); Senat I kadencji wobec projektu sejmowego; "Pakt legislacyjny" i weto prezydenta; Prace legislacyjne w Sejmie I kadencji; Senat II kadencji wobec sejmowych projektów ustaw: o radiofonii i telewizji oraz o zmianie Konstytucji; Przyjęcie przez Sejm I kadencji ustawy o radiofonii i telewizji oraz ustawy o zmianie Konstytucji; Powołanie Krajowej Rady Radiofionii i Telewizji; Nowelizacje i projekty zmian ustawy o radiofonii i telewizji w latach 1995-2005; Zmiana sposobu wyboru przewodniczącego KRRiT; Próby nowelizacji w latach 1997-1999; Koncepcja "licencji programowych"; Definicja "misji publiczne"; 4. Spór o koncepcję niezależności mediów publicznych: Niezależność a ograniczenia i powinności dotyczące treści; Niezależność formy zarządzania i nadzoru; 5. Model mediów publicznych jako konsekwencja kultury politycznej 200
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp: Quo vadis, instytucjo użyteczności publicznej?; Cz. I Public relations - ch-ka narzędzi: Firma społecznie odpowiedzialna szansą na przetrwanie w turbulentnych czasach; Działanie firmy za pomocą słów, czyli wpływ formy komunikatów werbalnych na kształtowanie się wizerunku przedsiębiorstwa; Internet w public relations - samopoczucie dobre, rzeczywistość skrzeczy; Nowoczesny monitoring mediów; W jaki sposób firmy wykorzystują informacje pochodzące z monitoringu mediów?; Lobbing jako narzędzie przedsiębiorcy. Studium przypadku. Cz. II Public relations instytucji użyteczności publicznej: Public relations instytucji edukacyjnych; Public relations w służbie zdrowia; Public relations instytucji zaufania publicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej