Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(55)
Forma i typ
Książki
(53)
Czasopisma
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(45)
dostępne
(35)
Placówka
Wypożyczalnia
(35)
Czytelnia
(45)
Autor
Grzybczyk Katarzyna
(3)
Kall Jacek
(3)
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Czarnecki Adam
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(2)
Matlak Andrzej (1965- )
(2)
Orżewski Wojciech
(2)
Szczęsna Ewa
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Barański Michał
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Bator Joanna
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka (1969- )
(1)
Brock Timothy C
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Filipiak Marian
(1)
Gierula Marian
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gołębiewska Maria
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Green Melanie C
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hughes Mark
(1)
Izdebska Jadwiga
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kasztelan Ewa
(1)
Kilian Stanisław
(1)
Kobyliński Konrad
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Korsak Rafał
(1)
Kowalczko-Szumowska Monika
(1)
Kołak Przemysław
(1)
Król Hanna
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Loewe Iwona
(1)
Mahon Nik
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Mielczarek Anna
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Misiołowski Robert
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Wojciech Paweł
(1)
Nowińska Ewa (1948- )
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Oskin Aleksander
(1)
Parkes Aneta
(1)
Reiher Robert H
(1)
Rott Dariusz (1965- )
(1)
Ryłko-Kurpiewska Anna
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sareło Zbigniew
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Siemieniecki Bronisław
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Strużycki Marian
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Szpila Grzegorz
(1)
Szyszka Michał
(1)
Turska-Kawa Agnieszka
(1)
Tułupow Władimir
(1)
Wachowski Jacek
(1)
Wilk Leszek
(1)
Winterhoff-Spurk Peter
(1)
Włodyga Piotr
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Zimnoch Łukasz
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Łaciak Beata
(1)
Ślęzak Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(44)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(55)
Język
polski
(55)
Temat
Reklama
(45)
Środki masowego przekazu
(44)
Internet
(8)
Telewizja
(8)
Reklama telewizyjna
(7)
Dziecko
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Prawo autorskie
(6)
Marketing
(5)
Promocja handlowa
(5)
Public relations
(5)
Radiofonia
(5)
Dziennikarstwo
(4)
Kultura masowa
(4)
Prawo prasowe
(4)
Dane osobowe
(3)
Dobra osobiste
(3)
Dziennikarze
(3)
Kampania wyborcza
(3)
Komunikacja
(3)
Marketing polityczny
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Reklama internetowa
(3)
Sponsoring
(3)
Edukacja medialna
(2)
Etyka
(2)
Globalizacja
(2)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Media społecznościowe
(2)
Perswazja
(2)
Polityka
(2)
Prawo reklamy
(2)
Programy telewizyjne
(2)
Promocja
(2)
Psychologia
(2)
Reklama prasowa
(2)
Reklama radiowa
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Targi i wystawy
(2)
Usługi
(2)
Środki masowego przekazu -- technologia
(2)
Alkohol
(1)
Autoprezentacja
(1)
Cenzura
(1)
Controlling
(1)
Czasopisma dla mężczyzn
(1)
Czasopisma kobiece
(1)
Dzieci
(1)
Etyka społeczna
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gazety
(1)
Gazety brukowe
(1)
Gry hazardowe
(1)
Hotelarstwo
(1)
Image
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Język polski
(1)
Kadry
(1)
Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego
(1)
Kino
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Leki
(1)
Loterie
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Media publiczne
(1)
Menedżerowie
(1)
Merchandising
(1)
Motywacja pracy
(1)
Młodzież
(1)
Nałóg
(1)
Nieruchomości
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Obowiązek rejestracji dzienników i czasopism
(1)
Opinia publiczna
(1)
Osobowość
(1)
Perswzja
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Private equity
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia mediów
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama polityczna
(1)
Reklama społeczna
(1)
Retoryka
(1)
Serial filmowy polski
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Socjalizacja
(1)
Socjologia
(1)
Sport
(1)
Społeczeństwo otwarte
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Spożycie
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Zagłębie Dąbrowskie
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(2)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Komentarz prawny
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(5)
Zarządzanie i marketing
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
55 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Istota i mechanizm oddziaływania product place ment: Komunikacja marketingowa i jej instrumenty; Isto ta product placement; Mechanizm oddziaływania product placement. Cz.II Uwarunkowania wykorzystania product placement: Wpływ czynników ekonomicznych, społecznych i technolo gicznych na wykorzystanie product placement; Zalety i wady product placement jako instrumentu komunikacji marketingowej; Korzyści i ograniczenia dla producentów filmowych, telewizyjnych i teatralnych oraz stacji te lewizyjnych związane z product placement; Etyka a pro duct placement; Prawo a product placement. Cz.III Nośniki product placement i sposoby ich wykorzy stania: Rodzaje product placement; Product placement w filmach; Product placement w telewizji; Product place ment w innych nośnikach; Sposoby wykorzystania product placement; Zastosowanie product placement. Cz.IV Organizacja i skuteczność product placement: Organizacja i koszty działań związanych z product placement; Ocena skuteczności product placement.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Psychologia mediów, 2. Włączyć, posłuchać, wyłączyć, 3. Telewizja i afekt - emocjonalne oddziaływanie mediów, 4. Informacje i opinie - poznawcze oddziaływanie mediów, 5. Przemoc, zachowanie prospołeczne i reklama - oddziaływanie mediów na zachowanie, 6. Wyniki badań psychologii mediów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd.3 rozszerz. - Poznań : Wyższa Szkoła Bankowa, 2007. - 265 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations; Kształtowanie wizerunku państwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations; Kształtowanie wizerunku państwa.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 202 s. : rys. ; 20 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Autor
Temat
Wprowadzenie; Cz. I Czyn jest i jak działa reklama?: Co jest, a co nie jest reklamą; Jak działa reklama?; Cz. II Jak przygotować strategie reklamy?: Co składa się na strategię reklamy?; Jak zdobyć potrzebne do briefu informacje?; Do kogo i w jakim celu skierować reklamę?; Co i jak obiecać w reklamie?; Jak przygotować plan mediów?; Ile wydać na reklamę?; Cz. III Jak wy korzystać media w reklamie?: Reklama telewizyjna; Reklama prasowa; Reklama radiowa; Reklama zewnętrzna; Marketing bezpośredni; Cz. IV Jak mierzyć skuteczność reklamy?: Testowanie wstępne reklamy; Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej?; Słownik użytecznych terminów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1994. - 202 s. : rys. ; 20 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Autor
Temat
Wprowadzenie; Cz. I Czyn jest i jak działa reklama?: Co jest, a co nie jest reklamą; Jak działa reklama?; Cz. II Jak przygotować strategie reklamy?: Co składa się na strategię reklamy?; Jak zdobyć potrzebne do briefu informacje?; Do kogo i w jakim celu skierować reklamę?; Co i jak obiecać w reklamie?; Jak przygotować plan mediów?; Ile wydać na reklamę?; Cz. III Jak wy korzystać media w reklamie?: Reklama telewizyjna; Reklama prasowa; Reklama radiowa; Reklama zewnętrzna; Marketing bezpośredni; Cz. IV Jak mierzyć skuteczność reklamy?: Testowanie wstępne reklamy; Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej?; Słownik użytecznych terminów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 198, [2] s. : rys. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Autor
Temat
Wprowadzenie; Cz. I Czyn jest i jak działa reklama?: Co jest, a co nie jest reklamą; Jak działa reklama?; Cz. II Jak przygotować strategie reklamy?: Co składa się na strategię reklamy?; Jak zdobyć potrzebne do briefu informacje?; Do kogo i w jakim celu skierować reklamę?; Co i jak obiecać w reklamie?; Jak przygotować plan mediów?; Ile wydać na reklamę?; Cz. III Jak wy korzystać media w reklamie?: Reklama telewizyjna; Reklama prasowa; Reklama radiowa; Reklama zewnętrzna; Marketing bezpośredni; Cz. IV Jak mierzyć skuteczność reklamy?: Testowanie wstępne reklamy; Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej?; Słownik użytecznych terminów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 200 s. ; 20 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Wprowadzenie; Cz. I Czym jest i jak działa reklama?: Co jest, a co nie jest reklamą; Jak działa reklama?; Cz. II Jak przygotować strategie reklamy?: Co składa się na strategię reklamy?; Jak zdobyć potrzebne do briefu informacje?; Do kogo i w jakim celu skierować reklamę?; Co i jak obiecać w reklamie?; Jak przygotować plan mediów?; Ile wydać na reklamę?; Cz. III Jak wy korzystać media w reklamie?: Reklama telewizyjna; Reklama prasowa; Reklama radiowa; Reklama zewnętrzna; Marketing bezpośredni; Cz. IV Jak mierzyć skuteczność reklamy?: Testowanie wstępne reklamy; Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej?; Słownik użytecznych terminów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
1. Czym jest reklama?, 2. Istota i elementy procesu komunikacji, 3. Człowiek w reklamie, 4. Rola mediów w działaniach reklamowych, 5. Język reklamy, 6. Perswazja w reklamie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama i prawo : poradnik / Wojciech Orżewski. - Warszawa : INICJAŁ, 1998. - 198 s. ; 20 cm.
(Biblioteka Wydawcy)
Zawiera: Wstęp; Rola reklamy; Prawo autorskie i reklama; Ochrona dóbr osobistych; Wykorzystywanie zbiorów danych; Znaki towarowe; Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji; Prawne uwarunkowania reklamy niektórych produktów; Reklama telewizyjna i radiowa; Reklama prasowa; Reklama zewnętrzna; Reklama bezpośrednia; Sponsoring; Współpraca z agencją reklamową; zasady etyczne reklamodawców; Podatki w reklamie; Cła i reklama.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama w przedsiębiorstwie / Robert Nowacki, Marian Strużycki. - Warszawa : Difin, 2002. - 265,[6] s. : 80 rys., 55 tabel ; 23 cm.
R.1 Zarządzanie marketingiem a działalność reklamowa przedsiębiorstwa: Strategia marketingowa i taktyka działania przedsiębiorstwa; Proces komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem; Instrumenty promocji; Programowanie działalności reklamowej w przedsiębiorstwie. R.2 Procesy decyzyjne w zakresie doboru mediów: Ch-ka mediów reklamy; Uczestnicy procesu doboru mediów i środków reklamy; Dobór mediów i środków reklamy jako proces decyzyjny; Kryteria doboru mediów i środków reklamy w przedsiębiorstwie; Zewnętrzne bariery doboru mediów i środków reklamy. R.3 Zarządzanie działalnością reklamową w polskich przedsiębiorstwach- założenia i praktyka: Strategia reklamy w działalności przedsiębiorstwa; Preferencje przedsiębiorstw w zakresie mediów i środków reklamy; Stopień wykorzystania poszczególnych mediów i środków reklamy; Kryteria doboru mediów i środków reklamy; Struktura działań reklamowych w przedsiębiorstwie; Ograniczenia działalności reklamowej przedsiębiorstw; Preferencje konsumentów a proces zarządzania reklamą w przedsiębiorstwie. R.4 Wpływ działalności reklamowej przedsiębiorstw na kształtowanie preferencji i zachowań konsumentów na rynku: Ch-ka postaw konsumentów wobec reklamy; Ocena poszczególnych mediów, środków i technik reklamy; Ocena atrybutów reklamy i stopnia ich wyrażania przez poszczególne media i środki reklamy. R.5 Stan i perspektywy rozwoju rynku reklamowego w Polsce: Ch-ka rynku reklamy w Polsce; Perspektywy rozwoju rynku reklamowego w Polsce na tle innych krajów europejskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 1/2007)
Rocznik, 2007-
1. Zasady i formy przeciwdziałania procesom koncentracji na wybranych rynkach medialnych Unii Europejskiej, 2. Współczesna polska prasa opinii, 3. Życie Częstochowy w latach 1983-2003, 4. Rosyjski rynek prasy: analiza i perspektywy, 4. Osobowość a podatność na wpływ reklamy telewizyjnej - prezentacja i analiza wyników badań własnych, 5. Dziennikarstwo, reklama, PR- gdzie są granice?, 6. Co z tą genologią?, 7. Stefan Ślązak. Szkic biograficzny z dziejów dziennikarstwa muzycznego na Śląsku, 8. Wykorzystanie narzędzi wewnętrznego public relations w działalności uczelni na przykładzie Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Prawno-etyczne aspekty "reklamy dziecięcej": 1. Akty prawa międzynarodowego; regulacje prawne w innych państwach, 2. Granice prawne reklamy w Polsce, 3. Etyczne kanony reklamy. Cz.II "Reklama dziecięca" - aspekt praktyczny: 1. Nieletni jako odbiorcy reklamy, 2. Dzieci uczestnikami działań reklamowych, 3. "Reklamowanie" postaw i zachowań przez media - reklama bez reklamy. Cz.III Reklama dziecięca model postulowany: 1. Dziecko jako odbiorca kompleksowego przekazu medialnego, 2. Konieczne zmiany w podejściu prawnym i etycznym, 3. Rola działań pozainstytucjonalnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcje zmiany systemowych ustroju kultury w Polsce, 2. Mass media i kultura w europejskiej współpracy transgranicznej, 3. Współczense procesy globalizacyjne, 4. Nauka i kultura w zmanipulowanej rzeczywistości, 5." Czynione słowami " czyli kilka uwag o funkcji performatywnej, 6. Poznanie mitu i symbolu w odniesieniu do wewnętrznego rozwoju człowieka, 7. O (nie)konieczności sacrum w teatrze, 8.Manipulacyjne aspekty reklamy, 9. Internet: czyżby nowe medium reklamy?, 10. Prawa fizyki w reklamie telewizyjnej, 11. Determinanty kształtowania poczucia tożsamości, 12. Gdy przytłacza "wielki błękit". Konsekwencje doświadczeń traumatycznych, 13."My dotykamy życia ludzi", czyli dziennikarze lokalni w autorefleksji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota sieci, 2. Stan i uwarunkowania rozwoju Internetu na świecie i w Polsce, 3. Technologie Internetu, 4. Komunikacja w sieci, 5. Szperacze/wyszukiwarki, 6. Reklama on-line, 7. Media on-line, 8. Komercja i praca w Sieci, 9. Bezpieczeństwo Sieci, 10. Edukacja
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Stan i uwarunkowania rozwoju Internetu na świecie i w Polsce, 2. Sprzęt i technologia dla Internetu, 3. Usługi w Internecie, 4. Komunikacja w sieci, 5. Adresy komputerów w Internecie, 6. Szperacze/wyszukiwarki, 7. Reklama online, 8. Media online, 9. Komercja, 10. Bezpieczeństwo sieci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekspertyzy)
I. Reklama i płeć: 1. Specyfika reklamy telewizyjnej jako przekazu kulturowego (Przedmiot i strategia analizy; Istota reklamy telewizyjnej; Kulturowa rola reklamy); 2. Retoryka reklamy (Techniki perswazji; Zwierciadło stereotypów); 3. Kobiety, reklama, rzeczywistość (Miejsce reklamy w polskiej rzeczywistości; Reklama a różnica płci). II. Typologia wizerunków kobiet w reklamie telewizyjnej: 1. W objęciach Pana Propera- "kobieta tradycyjna" (Kobieta sama w domu; Ekspert przybywa z odsieczą; Między nami kobietami; Czego pragnie "kobieta tradycyjna"?); 2. Gładkie oblicze emancypacji - "kobieta nowoczesna" (Liposomy nas wyzwolą; Always na skrzydełkach; Sławne, bogate i miłe dodatki; Commodity feminism: jaki ciało dziś się nosi?); 3. Społeczno-historyczne źródła stereotypów płci w reklamie (Co nam zostawiła miniona epoka?; Podsumowanie: od supergospodyni do narcystycznej konsumentki).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie: Dziecko w społecznym i kulturowym laboratorium konsumpcji oraz imaginarium mediów. Rozdział 1. Dziecko krytyczne i kreatywnie wobec mediów i konsumpcji: Kamil, czyli historia dojrzewania z nowymi mediami. Analiza krytyczna i kreatywnej postawy wobec mediów i kultury konsumpcyjnej. Rozdział 2. Dziecko, rodzice, seniorzy w mediach i życiu codziennym: Słodkie potwory i powroty do przeszłości albo kilka notatek na marginesach dwóch estetyk dzieciństwa; „Etos wymuszonej dziecięcości”. Przejawy infantylizacji kultury dorosłych w świecie mediów; Współczesny obraz rodzicielstwa i dzieciństwa w zwierciadle popkultury. Krytyczna analiza bajki Masza i Niedźwiedź; Dzieci i młodzież w opiniach oraz praktykach seniorów. Przyczynek do rewizji międzypokoleniowych relacji. Rozdział 3. Dzieci a filmowe i serialowe światy: Nowe bohaterki medialnej rzeczywistości filmów dla dzieci; Fenomen serialu Skam. Rozdział 4. Dziecko jako przedmiot i podmiot praktyk reklamowych: Dziecko we współczesnych polskich reklamach komercyjnych i społecznych; Strzały z ukrycia – reklama skierowana do dzieci i młodzieży w nowych mediach – formy, praktyki, strategie; Reklama na stronach internetowych adresowanych do młodych użytkowników usług sieciowych. Rozdział 5. Praktyki dzieci i dorosłych w Internecie: Rodzice cyfrowych tubylców – cyfrowi imigranci w środowisku nowych mediów; Youtubowe kreacje. Miejsca, ludzie i kultura; Internet w szkole – szkoła w Internecie: jak wirtualny dziennik wpłynąć na relacje między uczniem, nauczycielem i rodzicem. Rozdział 6. Dziecko w przestrzeni medialnej kultury konsumpcyjnej: Urodzone do fandomu. Dzieci jako konsumenci i fani produktów kulturalnych; Dziecko – media – muzyka: fenomen muzycznych TV talent show; (Wszech)obecność postaci kinowych w życiu dziecka. Biogramy autorów i autorek tekstów. Abstrakty/Abstracts.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pojecie reklamy. Cel i funkcje; Wolność słowa a komunikowanie w sferze gospodarczej; "Dobre obyczaje" jako przesłanka czynu nieuczciwej konkurencji; Reklama wprowadzająca w błąd; Reklama wykorzystująca uczucia (reklama nierzeczowa); Reklama ukryta; Reklama ingerująca w sferę prywatności (reklama uciążliwa); Reklama porównawcza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej