Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(55)
Forma i typ
Książki
(53)
Czasopisma
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(45)
dostępne
(35)
Placówka
Wypożyczalnia
(35)
Czytelnia
(45)
Autor
Grzybczyk Katarzyna
(3)
Kall Jacek
(3)
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Czarnecki Adam
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(2)
Matlak Andrzej (1965- )
(2)
Orżewski Wojciech
(2)
Szczęsna Ewa
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Barański Michał
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Bator Joanna
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka (1969- )
(1)
Brock Timothy C
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Filipiak Marian
(1)
Gierula Marian
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gołębiewska Maria
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Green Melanie C
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hughes Mark
(1)
Izdebska Jadwiga
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kasztelan Ewa
(1)
Kilian Stanisław
(1)
Kobyliński Konrad
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Korsak Rafał
(1)
Kowalczko-Szumowska Monika
(1)
Kołak Przemysław
(1)
Król Hanna
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Loewe Iwona
(1)
Mahon Nik
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Mielczarek Anna
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Misiołowski Robert
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Wojciech Paweł
(1)
Nowińska Ewa (1948- )
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Oskin Aleksander
(1)
Parkes Aneta
(1)
Reiher Robert H
(1)
Rott Dariusz (1965- )
(1)
Ryłko-Kurpiewska Anna
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sareło Zbigniew
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Siemieniecki Bronisław
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Strużycki Marian
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Szpila Grzegorz
(1)
Szyszka Michał
(1)
Turska-Kawa Agnieszka
(1)
Tułupow Władimir
(1)
Wachowski Jacek
(1)
Wilk Leszek
(1)
Winterhoff-Spurk Peter
(1)
Włodyga Piotr
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Zimnoch Łukasz
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Łaciak Beata
(1)
Ślęzak Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(44)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(55)
Język
polski
(55)
Temat
Reklama
(45)
Środki masowego przekazu
(44)
Internet
(8)
Telewizja
(8)
Reklama telewizyjna
(7)
Dziecko
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Prawo autorskie
(6)
Marketing
(5)
Promocja handlowa
(5)
Public relations
(5)
Radiofonia
(5)
Dziennikarstwo
(4)
Kultura masowa
(4)
Prawo prasowe
(4)
Dane osobowe
(3)
Dobra osobiste
(3)
Dziennikarze
(3)
Kampania wyborcza
(3)
Komunikacja
(3)
Marketing polityczny
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Reklama internetowa
(3)
Sponsoring
(3)
Edukacja medialna
(2)
Etyka
(2)
Globalizacja
(2)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Media społecznościowe
(2)
Perswazja
(2)
Polityka
(2)
Prawo reklamy
(2)
Programy telewizyjne
(2)
Promocja
(2)
Psychologia
(2)
Reklama prasowa
(2)
Reklama radiowa
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Targi i wystawy
(2)
Usługi
(2)
Środki masowego przekazu -- technologia
(2)
Alkohol
(1)
Autoprezentacja
(1)
Cenzura
(1)
Controlling
(1)
Czasopisma dla mężczyzn
(1)
Czasopisma kobiece
(1)
Dzieci
(1)
Etyka społeczna
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gazety
(1)
Gazety brukowe
(1)
Gry hazardowe
(1)
Hotelarstwo
(1)
Image
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Język polski
(1)
Kadry
(1)
Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego
(1)
Kino
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Leki
(1)
Loterie
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Media publiczne
(1)
Menedżerowie
(1)
Merchandising
(1)
Motywacja pracy
(1)
Młodzież
(1)
Nałóg
(1)
Nieruchomości
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Obowiązek rejestracji dzienników i czasopism
(1)
Opinia publiczna
(1)
Osobowość
(1)
Perswzja
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Private equity
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia mediów
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama polityczna
(1)
Reklama społeczna
(1)
Retoryka
(1)
Serial filmowy polski
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Socjalizacja
(1)
Socjologia
(1)
Sport
(1)
Społeczeństwo otwarte
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Spożycie
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Zagłębie Dąbrowskie
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(2)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Komentarz prawny
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(5)
Zarządzanie i marketing
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
55 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów / red. Joanna Marszałek-Kawa)
I. Nowe media a media tradycyjne: Interfejsy nowych mediów i refiguracje mediów i kultury; Cyfrowych nierówności w dobie kultury 2.0 problemy wybrane; Media tradycyjne wobec rozwiązań technologicznych - szansa czy zagrożenie; Nowe media - (nowa) psychologia odbiorcy; Radio w świecie cyfrowym; Radio internetowe: historia, działania, ewolucja, trendy. Kilka uwag dla niewtajemniczonych; Nowe media w kinie współczesnym. Demoniczna telewizja; Zjawisko liternetu na przykładzie twórczości J.R.R. Tolkiena; Przyszłość literatury sieciowej (na przykładzie rzeczywistości rosyjskiej); Uzależnienia od telefonów komórkowych - plaga XX wieku. II. Reklama: Realne-Nierealne; Kontekst kulturowy graficznego telegramu reklamy w przestrzeni WWW; Treść versus znaczenie - "stare reklamy" w "nowych mediach" jako forma oporu przeciwko przemocy ikonicznej; Granice prawne reklamy w Internecie; Obraz kobiety w reklamie internetowej. Nowe media w perspektywie badawczej. III. Prasa: Elektroniczne wersje prasy lokalnej - alternatywa czy odbicie wydania tradycyjnego? Analiza zjawiska na przykładzie publikacji wyborczych "Gazety Olsztyńskiej"; Prasa lokalna i regionalna w Internecie. Przypadek rynku prasowego Lubelszczyzny; Kulturotwórcza i informacyjna rola pracy lokalnej na przykładzie "Tygodnika Ostrołęckiego"; Rozwój nowych mediów - na przykładzie prasy francuskiej; Konsensus na rzecz Ziemi. Dzienniki i czasopisma on-line a logika rozwoju mediów. IV. Internet: Internetowe klipy wideo jako nowa forma kontaktu z klientem; W pułapce Internetu. Kontrowersje, fakty, mechanizmy; Konwergencja mediów książki i Internetu; Odpowiedzialność użytkownika grup dyskusyjnych w dobie kultury Web 2.0; Krótkie formy filmowe w Internecie; Sprzężenie telewizji i Internetu jako trend w mediach - uwarunkowania, formy współpracy, perspektywy rozwoju
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Państwo i Społeczeństwo / Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego ; red. nacz. Andrzej Kapiszewski ; R.5, Nr 2 (2005))
Polityka i informacja w dobie globalizacji; Oportunizm i społeczeństwo otwarte; Relewancja i redundancja w tekstach o treści politycznej; Polskie media w czasach "Solidarności"; Cyceroński ideał kampanii politycznej (ze współczesnej perspektywy); Metody i techniki pozyskiwania i przetwarzania informacji medialnej na potrzeby białego wywiadu; Wizerunek polityczny - tworzenie, oddziaływanie, skuteczność. Analiza na podstawie współczesnej sceny politycznej; Telewizyjna reklama polityczna w amerykańskich wyborach prezydenckich; Obraz polskiej polityki na łamach prasy austriackiej; Spiegelowski wizerunek polskiej polityki; III czy IV Rzeczpospolita - spór o Polskę na łamach prasy opiniotwórczej; Lustracja w publicystyce polskich konserwatystów; Wizerunek kobiety aktywnej politycznie; Państwo a gospodarka w koncepcjach programowych głównych ugrupowań politycznych RP; Naród a społeczeństwo obywatelskie - konflikt czy zgodne współistnienie?; Siła "czwartej władzy": mit czy rzeczywistość; Miejsce tradycyjnych wartości rodzinnych w reklamie telewizyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama i prawo : poradnik / Wojciech Orżewski. - Warszawa : INICJAŁ, 1998. - 198 s. ; 20 cm.
(Biblioteka Wydawcy)
Zawiera: Wstęp; Rola reklamy; Prawo autorskie i reklama; Ochrona dóbr osobistych; Wykorzystywanie zbiorów danych; Znaki towarowe; Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji; Prawne uwarunkowania reklamy niektórych produktów; Reklama telewizyjna i radiowa; Reklama prasowa; Reklama zewnętrzna; Reklama bezpośrednia; Sponsoring; Współpraca z agencją reklamową; zasady etyczne reklamodawców; Podatki w reklamie; Cła i reklama.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Sens społecznego komunikowani, 2. Z problematyki metafizycznej mass mediów, 3. Podstawowe zasady etyczne odnoszące się do nadawców, 4. Zasady dotyczące odbiorców, 5. Etyczne ocena reklamy, 6. Morlane aspekty Internetu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura masowa, 2. Gra przekazu reklamowego, 3. Egzemplifikacja kultury masowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Część I: Manipulacja a media. Wizerunki medialne: uproszczenie, mijanie się z prawdą czy manipulacja? Dlaczego ulegamy manipulacji? Człowiek w świecie mediów. Tożsamość jako towar; Informacja a manipulacja - o pewnych pozapsychologicznych aspektach manipulacji informacją; Symbole przemocy. "Gorące" narzędzia medialnej manipulacji; Rytuał oglądania. Jak stajemy się telewidzami? Komunikacja bez manipulacji? O nieistnieniu dziennikarstwa obiektywnego; Manipulacja obrazem. Część II: Społeczno-polityczny kontekst manipulacji w mediach. Pluszak i bulterier. Rzecz o manipulacji, mediach i polityce; Globalonia - światowy rynek bredni; Manipulacja we wzorcu osobowym obywatela. Relacje prasowe po stu dniach rządu Marcinkiewicza - jako przykład manipulacji politycznej; Czego uczy lokalna prasa bezpłatna? (na przykładzie wybranych płockich tytułów); Propaganda. Między manipulacją a poznaniem; Manipulacja polityczna w polskojęzycznym Internecie na przykładzie popularnych portali. Część III: Pedagogiczne odniesienia do manipulacji w mediach. Sposoby i zakres manipulacji w mediach a profilaktyka edukacyjna; Kształcenie pedagogów i nauczycieli @ media; Manipulacja w propagandzie szeptanej a wychowanie; Przekaz medialny jako problem pedagogiczny; Manipulacja jako treść kształcenia studentów pedagogiki; Modele ojcowskie w serialu telewizyjnym "M jak miłość" - kontekst pedagogiczny; Zrozumienie - tarczą przed manipulacją. Część IV: Edukacja a manipulacja. Szkoła i media. Dwa oblicza manipulacji; Komunikacja, manipulacja, edukacja; Wychowanie i manipulacja w mediach - podobieństwa i różnice w ujęciu psychologicznym; Manipulacja a oświata i wychowanie w poglądach Gustawa Le Bon; Funkcje środków masowego przekazu w edukacji i obszary manipulacji medialnej; O manipulacji w mediach na podstawie uwag studentów; Rozumowanie matematyczne ucznia a kształtowanie jego odporności na manipulację poprzez media. Część V: Manipulacja w cyberprzestrzeni. Manipulacja w sieci; Edukacyjne aspekty manipulacji w cyberprzestrzeni; Tożsamość w sieci; Bezimienny odbiorca zasobów internetowych - ujęcie dydaktyczne; Narkotyki w Internecie - dzieło Boga czy dziecko szatana? Część VI: Dziecko w sieci manipulacji. Obraz dziecka w reklamach telewizyjnych - jako narzędzie manipulacji medialnej; Reklama telewizyjna w życiu uczniów kończących edukację wczesnoszkolną; Aspekty odbioru reklamy telewizyjnej przez dzieci w młodszym wieku szkolnym; Dziecko w obliczu mediów. Wybrane aspekty; Rodzina a oddziaływanie Internetu na psychikę dzieci i młodzieży w świetle dotychczasowych badań; Podręcznik - książka pomocnicza w wychowaniu przedszkolnym - manipulacja czy świadomy wybór nauczyciela? Część VII: Problemy edukacji medialnej a manipulacja. Wartość rzetelnej informacji naukowej w edukacji akademickiej; Edukacja matematyczna a proces kształtowania kompetencji medialnych w społeczeństwie wiedzy; Badanie przydatności prezentacji multimedialnej w procesie kształcenia informatyczno-medialnego; Środowisko zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej wobec wprowadzania komputerowego wspomagania procesu kształcenia; Świat wartości osób w wieku emerytalnym a wpływ mediów; Komunikaty medialne oswajające z niepełnosprawnością. Część VIII: Przekaz podprogowy w mediach. Dylematy z przekazem podprogowym; Przekaz podprogowy w procesie wychowania - dylematy; Propozycje zastosowania częstotliwości podprogowych w nauczaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pojecie reklamy. Cel i funkcje; Wolność słowa a komunikowanie w sferze gospodarczej; "Dobre obyczaje" jako przesłanka czynu nieuczciwej konkurencji; Reklama wprowadzająca w błąd; Reklama wykorzystująca uczucia (reklama nierzeczowa); Reklama ukryta; Reklama ingerująca w sferę prywatności (reklama uciążliwa); Reklama porównawcza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 200 s. ; 20 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Wprowadzenie; Cz. I Czym jest i jak działa reklama?: Co jest, a co nie jest reklamą; Jak działa reklama?; Cz. II Jak przygotować strategie reklamy?: Co składa się na strategię reklamy?; Jak zdobyć potrzebne do briefu informacje?; Do kogo i w jakim celu skierować reklamę?; Co i jak obiecać w reklamie?; Jak przygotować plan mediów?; Ile wydać na reklamę?; Cz. III Jak wy korzystać media w reklamie?: Reklama telewizyjna; Reklama prasowa; Reklama radiowa; Reklama zewnętrzna; Marketing bezpośredni; Cz. IV Jak mierzyć skuteczność reklamy?: Testowanie wstępne reklamy; Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej?; Słownik użytecznych terminów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing dla inżyniera i naukowca / Łukasz Zimnoch. - Gliwice : Politechnika Śląska , 2005. - 143, [3] s. : rys., ; 24 cm.
Zawiera: R. 1 Autoprezentacja – najwięcej mówi ciało, bo nie kłamie; R.2 Komunikacja wewnętrzna; R.3 Pułapki retoryki; R.4 Prezentacja; R.5 Promocja nauki; R.6 Media; R.7 Towar kluczem do raju – zasady promocji; R. 8 Marketing polityczny; R.9 Wizerunek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dziedziny perswazji: Wprowadzenie, 2. Mierzenie podstaw: Techniki pomiaru tego co nieobserwowalne, 3. Działanie na podstawie odczuć: Kiedy i w jaki sposób postawy kierują zachowaniem, 4. Działania i postawy: Teoria dysonansu poznawczego, 5. Myśleć czy nie myśleć: Badając dwie drogi perswazji, 6. Perswazyjność utworów narracyjnych, 7. Zasady wpływu interpersonalnego. 8. Wywieranie wpływu i perswazja w małych grupach, 9. Czy przekazy organizmu, przyjaciół, lekarza i mediów kształtują zachowania zdrowotne?, 10. Środki masowego przekazu i perswazja polityczna, 11. Zmienianie uprzedzeń: Wpływ perswazji na ukryte i jawne przejawy tendencyjności rasowej, 12. Psychologia reklamy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Rola dziecka w procesach kulturowych społeczeństwa konsumpcyjnego: 1. Infantylizacja kulturowa. Adolescencja dzieci oraz infantylizacja dorosłych, 2. Komercjalizacja dzieciństwa. Kosztorysowanie rodzicielstwa, Cz. II Rozrywki i zabawy dla dzieci - zagrożenia i korzyści: 1. Barbie wyrusza do poksonsumopcji (i nie ma przy sobie gotówki). Trening postaw konsumpcyjnych w magazynach ilustrowanych dla dzieci, 2. Nowe media a dzieci - dylemat rodziców?, 3. Gra w kupowanie, 4. Bohaterowanie medialnej rzeczywistości filmów dla dzieci. Na przykładzie Boba Budowniczego i Marty oraz innych współczesnych bohaterów dziecięcych. Cz. III Socjalizacja dziewczynek i chłopców - w potrzasku kulturowych pułapek: 1. Dyskryminacja czy faworyzacja. Rzecz o chłopcach, 2. Ocalić Ofelię od anoreksji - analiza kulturowych przyczyn zaburzeń jedzenia wśród dziewczynek i dziewcząt, 3. No...spadaj okresie! "Wizerunek" menstruacji w czasopismach dla dziewczynek, Cz. IV Obraz dziecka w mediach: 1. Dziecko zwieńczeniem kariery. Wizerunki macierzyństwa sławnych kobiet na łamach wybranych pism kobiecych, 2. Konsumpcja i więzi rodzinne - sytuacja dziecka i rodzica w reklamie telewizyjnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Wyd. 3 rozszerz. i uzupeł. Stan prawny na 1.09.2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2012. - 330 s. ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
1. Wprowadzenie; 2. Cywilnoprawne skutki reklamy; 3. Dobra osobiste a reklama; 4. Reklama w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 5. Reklama jako nieuczciwa praktyka rynkowa; 6. Ochrona elementów reklamy na podstawie ustawy- Prawo własności przemysłowej; 7. Reklama w prawie autorskim; 8. Prawo reklamy w mediach; 9. Reklama zewnętrzna; 10. Szczególne regulacje dotyczące reklamy niektórych produktów i usług; 11. Kodeks etyki w dziedzinie reklamy; 12. Merchandising
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Portale społecznościowe- substytut czy uzupełnienie realnej wspólnoty; 2. Obecność instytucji kultury w mediach społecznościowych; 3. Kształtowanie postaw poprzez percepcje treści w Internecie- refleksja etyczna; 4. Refleksja nad edukacja w kontekście problematyki multitaskingu; 5. Obecność organizacji społecznej w sieci jako ważny element budowania zaufania i wzmacniania wizerunku; 6. Współczesne miasto płaszczyzną komunikacji i współdziałania różnosektorowych podmiotów; 7. Czy marketing wirusowy w sieci wymaga kontrowersji? O motywach szokujących w reklamach; 8. Shockvertising w służbie bezdomnym. Negatywne emocje jako narzędzia reklam społecznych; 9. Infens Irretitus; 10. System propagandowy Korei Północnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Charakterystyka mediów: 1. Telewizja, 2. Radio, 3. Prasa, 4. Reklama zewnętrzna, 5. Kino, 6. Internet, 7. Reklama bezpośrednia. CZ.II Procedury planowania mediów: 1. Definicja media planningu, 2. Media plan - narzędzie prognozowania inwestycyjnego, 3. Cele kampanii, 4. Strategiczne planowanie mediów, 5. Podstawowe parametry, 6. Wybór mediów, 7. Wybór nośników, 8. Zakup mediów, 9. Efektywność metody. Cz. III Rola reklamy w komunikacji z klientem: 1. Podstawowe założenia teorii reklamy, 2. Charakterystyka procesu zakupowego, 3. Kształtowanie postawy klienta, 4. Schematy modyfikacji postaw, 5. Teoria komunikacji, 6. Reklama jako narzędzie komunikacji rynkowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Stan i uwarunkowania rozwoju Internetu na świecie i w Polsce, 2. Sprzęt i technologia dla Internetu, 3. Usługi w Internecie, 4. Komunikacja w sieci, 5. Adresy komputerów w Internecie, 6. Szperacze/wyszukiwarki, 7. Reklama online, 8. Media online, 9. Komercja, 10. Bezpieczeństwo sieci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w sporcie / Robert Misiołowski. - Warszawa : Promotor, 2005. - 79 s. ; 24 cm.
1.Formy komunikacji rynkowej, 2.Specyfika komunikacji marketingowej w sporcie, 3.Rynek mediów, 4.Sponsoring w sporcie - rynek w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Formy prawne działalności wydawniczej, 2. Prokura, 3. Umowy, 4. Konkurencja, 5. Reklama, 6. Prawo prasowe, 7. Własność intelektualna i przemysłowa, 8. Korzystanie ze zbiorów informacji, 9. Internet w firmie, 10. Zagrożenie niewypłacalnością, 11. Prawne instrumenty nacisku na opornych dłużników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcje zmiany systemowych ustroju kultury w Polsce, 2. Mass media i kultura w europejskiej współpracy transgranicznej, 3. Współczense procesy globalizacyjne, 4. Nauka i kultura w zmanipulowanej rzeczywistości, 5." Czynione słowami " czyli kilka uwag o funkcji performatywnej, 6. Poznanie mitu i symbolu w odniesieniu do wewnętrznego rozwoju człowieka, 7. O (nie)konieczności sacrum w teatrze, 8.Manipulacyjne aspekty reklamy, 9. Internet: czyżby nowe medium reklamy?, 10. Prawa fizyki w reklamie telewizyjnej, 11. Determinanty kształtowania poczucia tożsamości, 12. Gdy przytłacza "wielki błękit". Konsekwencje doświadczeń traumatycznych, 13."My dotykamy życia ludzi", czyli dziennikarze lokalni w autorefleksji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Wyd. 2 Stan prawny na 1.09.2008 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2008. - 228, [2] s. ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
1. Wprowadzenie; 2. Cywilnoprawne skutki reklamy; 3. Dobra osobiste a reklama; 4. Reklama w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 5. Reklama jako nieuczciwa praktyka rynkowa; 6. Ochrona elementów reklamy na podstawie ustawy- Prawo własności przemysłowej; 7. Reklama w prawie autorskim; 8. Prawo reklamy w mediach; 9. Reklama zewnętrzna; 10. Szczególne regulacje dotyczące reklamy niektórych produktów i usług; 11. Kodeks etyki w dziedzinie reklamy; 12. Merchandising
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i koncepcje marketingu politycznego, 2. Modele zachowań wyborczych obywateli, 3. Segmentacja rynku wyborczego, 4. Wizerunek kandydata, 5. Kobiety w wyborach politycznych, 6. Media w kampaniach politycznych, 7. Telewizyjna i radiowa reklama polityczna, 9. Kampania bezpośrednia, 10. Marketing polityczny w Internecie, 11. Negatywne kampanie polityczne, 12. Sondaże wyborcze-źródło informacji i wpływu, 13. Markeing powyborczy, 14. Obrona przed manipulacją wyborczą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej