Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(141)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(135)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje fachowe
(7)
Czasopisma
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(126)
dostępne
(69)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(72)
Czytelnia
(128)
Autor
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(13)
Gierula Marian
(9)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(7)
Rott Dariusz (1965- )
(5)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(4)
Kowalczyk Ryszard
(4)
Mielczarek Tomasz
(4)
Sarna Paweł
(4)
Dudek Krystian
(3)
Dzierżyńska Jolanta
(3)
Grzybczyk Katarzyna
(3)
Guzek Damian
(3)
Jachimowski Marek
(3)
Michalczyk Stanisław
(3)
Nierenberg Bogusław
(3)
Oniszczuk Zbigniew
(3)
Sokół Zofia
(3)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(3)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(3)
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Brzoza Katarzyna
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Fras Janina
(2)
Gierula Joanna
(2)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(2)
Kolczyński Mariusz
(2)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(2)
Krawczyk Dariusz
(2)
Magoska Maria
(2)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(2)
Matlak Andrzej (1965- )
(2)
Mich Włodzimierz
(2)
Mielczarek Anna
(2)
Mielnik Galina
(2)
Mikułowski Pomorski Jerzy
(2)
Notkowski Andrzej
(2)
Ostaszewski Aleksander
(2)
Ostaszewskij Aleksandr
(2)
Pisarek Walery
(2)
Pokrzycka Lidia
(2)
Polińska Karolina
(2)
Sasińska-Klas Teresa
(2)
Szostak Patrycja
(2)
Wasilewski Krzysztof
(2)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(2)
Wódz Kazimiera
(2)
Adamowski Janusz
(1)
Adamowski Janusz W
(1)
Adamowski Janusz W. (1952- )
(1)
Akopow Aleksandr
(1)
Amirow Walerij
(1)
Arcimowicz Krzysztof
(1)
Barański Michał
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Białek-Szwed Olga
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka (1969- )
(1)
Bielski Łukasz
(1)
Bieniek Otylia
(1)
Bodnar Adam (1977- )
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Bogucka Teresa
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Braun Juliusz
(1)
Braun Juliusz Jan (1948- )
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Bukowski Zbigniew
(1)
Błachut Janina
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chruściak Rayszard
(1)
Chruścińska Jadwiga
(1)
Chłopecki Jerzy
(1)
Ciesielski Maciej
(1)
Cieślak Tadeusz
(1)
Cieślikowa Agnieszka J
(1)
Cisak Wojciech
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Dela Piotr
(1)
Dobosz Izabela
(1)
Dobrzycki Jarosław
(1)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(1)
Dorak-Wojakowska Lilianna
(1)
Duda Aneta
(1)
Dudziak Akradiusz
(1)
Duszczyk Maciej
(1)
Dzienniak-Pulina Danila
(1)
Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
(1)
Dąbała Jacek
(1)
Faktorowicz Aleksandr
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gaberle Andrzej
(1)
Gałązka Wiesław
(1)
Gliszczyńska-Grabias Aleksandra
(1)
Gmerek-Rajchel Maria
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(36)
2000 - 2009
(99)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(141)
Czechy
(2)
Język
polski
(142)
Temat
Środki masowego przekazu
(134)
Dziennikarstwo
(22)
Komunikacja społeczna
(22)
Dziennikarze
(19)
Prasa (wydawnictwa)
(18)
Telewizja
(18)
Reklama
(14)
Public relations
(11)
Radiofonia
(11)
Marketing polityczny
(8)
Polityka
(8)
Prawo prasowe
(8)
Wolność słowa
(8)
Kultura masowa
(7)
Internet
(6)
Komunikacja polityczna
(6)
Polska
(6)
Prawo autorskie
(6)
Regionalne środki masowego przekazu
(6)
Wybory parlamentarne
(6)
Opinia publiczna
(5)
Społeczeństwo
(5)
Czasopisma
(4)
Etyka dziennikarska
(4)
Globalizacja
(4)
Kampania wyborcza
(4)
Media społecznościowe
(4)
Wolność prasy
(4)
Bezrobocie
(3)
Cenzura
(3)
Czasopismo regionalno-lokalne
(3)
Dane osobowe
(3)
Dobra osobiste
(3)
Edukacja medialna
(3)
Integracja europejska
(3)
Język polski
(3)
Konwergencja mediów
(3)
Kultura audiowizualna
(3)
Reklama telewizyjna
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Społeczności lokalne
(3)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Antropologia mediów
(2)
Bezpieczeństwo publiczne
(2)
Cyberprzestępczość
(2)
Czasopisma kobiece
(2)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(2)
Dziecko
(2)
Dziennikarstwo śledcze
(2)
Etyka
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Kościół katolicki
(2)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(2)
Kryminologia
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Marketing
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Media publiczne
(2)
Nieruchomości
(2)
Nowe media (komunikacja)
(2)
Ofiary przestępstw
(2)
Organizacja
(2)
Oświata
(2)
Policja
(2)
Polityka medialna
(2)
Prasa -- historia -- Polska -- 20 w
(2)
Programy telewizyjne
(2)
Przestępczość
(2)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(2)
Przestępczość zorganizowana
(2)
Rozgłośnia radiowa
(2)
Rozgłośnia regionalna
(2)
Rzecznicy prasowi
(2)
Szkolnictwo
(2)
Telewizja Polska
(2)
Terroryzm
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Świadomość społeczna
(2)
AIDS
(1)
Administracja publiczna
(1)
Administracja samorządowa
(1)
Adopcja
(1)
Agresywność
(1)
Akty mowy
(1)
Alkohol
(1)
Antropologia kryminalna
(1)
Aspiracje
(1)
Badania naukowe
(1)
Bezdomność
(1)
Big Brother
(1)
Budownictwo
(1)
Celebryci
(1)
Chęć komunikowania się
(1)
Controlling
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Czasopisma dla mężczyzn
(1)
Czasopisma fachowe
(1)
Czasopisma polonijne
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne
(1)
Temat: dzieło
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Temat: czas
2001-
(19)
1989-
(17)
1989-2000
(12)
1901-2000
(8)
1901-
(5)
2001-0
(3)
1801-
(2)
1945-1989
(2)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(39)
Europa
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Czechy
(2)
Niemcy
(2)
Rosja
(2)
Słowacja
(2)
Ukraina
(2)
Węgry
(2)
Zagłębie Dąbrowskie
(2)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Górny Śląsk
(1)
Kazachstan
(1)
Rumunia
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(14)
Podręcznik
(10)
Czasopismo naukowe
(8)
Czasopismo prasoznawcze
(7)
Materiały konferencyjne
(5)
Opracowanie
(4)
Monografia
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Film
(1)
Komentarz prawny
(1)
Literatura
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Literatura polska
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(31)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Zarządzanie i marketing
(6)
Edukacja i pedagogika
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Historia
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
142 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; 114)
Koncepcja transformacyjnego public relations- poznański wkład do światowej literatury; Rola lobbingu w transformacyjnym public relations w Polsce; Polski rynek prasowy jako rynek okres transformacji; Wizerunek medialny przedsiębiorcy w okresie transformacji; Biuletyny wewnętrzne jako instrument kształtowania wizerunku organizacji przedsiębiorców; Szacowanie wpływu prasy na odbiorcę w kontekście public relations; Współpraca małych i średnich przedsiębiorstw z lokalnymi mediami; Public relations w Polsce i w Europie; Perspektywy rozwoju public relations w gospodarce rynkowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Słowo elektroniczne. strategie werbalne w epoce nowych mediów, 2. Partwork - tekst medialny - tekst krytyczny. Przykład pragmatycznej analizy zawartości, 3. Przedwyborczy wizerunek Sojuszu Lewicy Demokratycznej w " Gazecie Wyborczej ", 4.Kształtowanie wizerunku medialnego Radia Zet
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowe czasy, nowy styl, 2. Telewizja dla polityków, telewizja dla nas, 3. Kino domowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Teoretyczne podstawy procesu upolitycznienia problemów społecznych. Jak starzenie się społeczeństwa staje się przedmiotem polityki państwa: 1.1. Model procesu upolitycznienia; 1.2. Podmiotowy i przedmiotowy wymiar procesu upolitycznienia; 1.3. Czynniki źródłowe i determinujące przebieg procesu upolitycznienia; 1.4. Starzenie się społeczeństwa jako przedmiot polityki państwa. Rozdział 2. Polityka wobec starzenia się społeczeństwa w Polsce po 1989 roku. Najważniejsze działania i aktorzy: 2.1. Polityka demograficzna i polityka wobec starzenia się społeczeństwa – rozważania terminologiczne; 2.2. Wymiar podmiotowy polityki demograficznej w Polsce; Instytucje międzynarodowe; Rada Ministrów i administracja centralna; Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej; Władza ustawodawcza; Organy doradcze i eksperckie; Władza sądownicza i instytucje kontrolne; Administracja samorządowa; Partie polityczne; Organizacje pozarządowe; 2.3. Tworzenie polityki demograficznej po 1989 roku. Rozdział 3. Analiza dyskursu politycznego wokół problemu starzenia się społeczeństwa w Polsce: 3.1. Rola partii politycznych w procesie upolitycznienia; 3.2. Okres I. Lata 1991-1997; 3.3. Okres II. Lata 1997-2001; 3.4. Okres III. Lata 2001-2005; 3.5. Okres IV. Lata 2005-2007; 3.6. Okres V. Lata 2007-2015; 3.7. Okres VI. 2015-2017; 3.8. Najważniejsze momenty w procesie upolitycznienia problemu starzejącego się społeczeństwa w Polsce. Rozdział 4. Analiza dyskursu medialnego wokół problemu starzenia się społeczeństwa w Polsce: 4.1. Rola mediów w procesie upolitycznienia starzenia się społeczeństwa; 4.2. Założenia i metodologia badania dyskursu medialnego; 4.3. Dyskurs medialny a proces upolitycznienia starzenia się społeczeństwa w Polsce – wyniki analizy; 4.4. Rola państwa wobec problemu starzejącego się społeczeństwa w opinii ekspertów; 4.5. Krytyka działań państwa podejmowanych w odpowiedzi na starzejące się społeczeństwo; 4.6. Poparcie działań politycznych podejmowanych wobec problemu starzejącego się społeczeństwa; 4.7. Propozycje rekomendacji działań politycznych wobec problemu starzejącego się społeczeństwa. Rozdział 5. Proces upolitycznienia starzenia się społeczeństwa w Polsce w opinii polityków i ekspertów: 5.1. Założenia i metodologia badania; 5.2. Problem starzenia się społeczeństwa w opinii polityków i ekspertów; 5.3. Początek procesu upolitycznienia starzenia się społeczeństwa w Polsce w opinii polityków i ekspertów; 5.4. Ustawa o wieku emerytalnym i program „Rodzina 500 plus” jako kluczowe momenty w procesie upolitycznienia starzenia się społeczeństwa w Polsce; 5.5. Opieka długoterminowa jako wyzwanie związane ze starzeniem się społeczeństwa. Rozdział 6. Działania polityczne wobec starzejącego się społeczeństwa oraz ich uwarunkowania na poziomie regionalnym: 6.1. Obecna i przewidywana sytuacja demograficzna polskich regionów; 6.2. Strategie rozwoju demograficznego jako odpowiedź na starzejące się społeczeństwo; 6.3. Czynniki inicjujące działania polityczne wobec starzejącego się społeczeństwa na poziomie regionalnym – wyniki badania jakościowego; 6.4. Uwarunkowania działań politycznych podejmowanych w odpowiedzi na zmiany demograficzne; 6.5. W kierunku systemowej regionalnej polityki wobec starzenia się ludności. Podsumowanie. Załącznik. Bibliografia. Spis tabel i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie)
1. Aktywność środowiska lokalnego na rzecz poczucia bezpieczeństwa jako zagadnienie pedagogiki społecznej, 2. Metodologia i problematyka badan własnych, 3. Poczucie bezpieczeństwa w wymiarze społecznym, 4. Wizerunek dzielnicowego jako członka społeczności lokalnej, 5. Dydaktyka oraz programy szkoleń zawodowych policjantów prewencji, 6. Środki masowego przekazu oraz opinia publiczna a poczucie bezpieczeństwa, 7. Uspołeczenianie Policji poprzez zarządzanie jakością, 8. Znaczenie prewencji kryminalnej w procesie kształtowania poczucia bezpieczeństwa w społeczności lokalnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
1. Podłoże i genealogia współczesnego voyeuryzmu medialnego; 2. Voyeuryzm medialny a wybrane problemy etyczno-prawne; 3. Inwigilacja a ekshibicjonizm; 4. Voyeurystyczny wizerunek kobiety; 5. Voyeuryzm medialny a agresja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Prawne i społeczne a polityczne uwarunkowania dostępu do informacji i zarządzania informacją: Funkcjonowanie prawa do informacji publicznej w działalności samorządu lokalnego; Działalność organów samorządu terytorialnego a dostęp do informacji publicznej (na tle orzecznictwa sądów administracyjnych); Karna ochrona prawa do informacji publicznej; Informacja publiczna on-line. Stopień realizacji wymogu prawnego przez gminy i powiaty Lubelszczyzny; Sądowa kontrola udostępniania informacji publicznej; Zasady nieudzielania informacji publicznej; Ograniczenia dostępu do informacji publicznej (zagadnienia wybrane); Dostęp do informacji publicznej w polskim planowaniu przestrzennym, sektorze Administracji Publicznej; Przesłanki dobrego zarządzania w jednostkach samorządu terytorialnego; Koncepcje budowy społeczeństwa informacyjnego w UE i ich konsekwencje dla Polski; Budżet jednostki samorządu terytorialnego jako źródło w informacji publicznej. R.2 Polityka informacyjna i media w samorządzie lokalnym: Polityka informacyjna w samorządzie terytorialnym a społeczeństwo obywatelskie; Lokalna przestrzeń komunikacyjna mediów periodycznych w Polsce; Samorząd - media: wzajemne relacje i ich granice; Rola samorządu terytorialnego w procesie budowy społeczeństwa informacyjnego; Dwa światoobrazy: media i samorządy w społeczeństwie obywatelskim; Wolność wypowiedzi prasy lokalnej a samorząd terytorialny; Sprawne zarządzanie jako element budowania wiarygodności urzędów samorządowych i zaufania mieszkańców; Wizerunek Rady Miasta Lublina w prasie lokalnej (na podstawie tytułów i nagłówków); Samorząd lokalny na łamach lubelskich dzienników; Dlaczego media i samorząd prowadzą wojnę?; Dlaczego lokalne media są krytycznie nastawione do władzy samorządowej?; Władza, media, społeczeństwo - komunikacja lokalna na przykładzie Wielkiej Brytanii; Administrowanie informacją jako formą własności organów rządowych i samorządowych Ukrainy. R.3 Marketing i public relations jednostek samorządu terytorialnego: Zarządzanie informacją w gminie - podejście strategiczne czy marketingowe?; Public relations jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie Lubelszczyzny; Polityka informacyjna urzędu miasta - PR, E - Urząd, promocja miasta (na przykładzie Warszawa); Polityka komunikacyjna województwa opolskiego; Imagistyka w procesie pozyskiwania inwestorów przez gminy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2412)
1. Oddziaływanie środków komunikowania na procesy społeczno - polityczne, 2. Rola mediów periodycznych w komunikowaniu politycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Środowisko kampanii wyborczej. 2. Strategie wyborcze partii i kandydatów na prezydenta. 3. Obraz parlamentarnej kampanii wyborczej w telewizyjnych programach wyborczych. 4. Kampania wyborcza 2005 roku - podsumowanie i uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. Polityczne funkcje i uwikłania mediów: 1. Walka o dusze obywateli. Media jako dominujący czynnik socjalizacji politycznej, 2. Media publiczne - między misją a rynkiem, czyli jak nie wiadomo , o co chodzi, to chodzi o pieniądze, 3. Wojna personalna jako przejaw walki o władzę nad mediami, 4. "News" a odpowiedzialność dziennikarza za słowo, 5. Media a współczesna walka wyborcza, 6. Rola mediów w budowaniu pokoju w katolickiej doktrynie medialnej, 7. Działanie mediów w przestrzeni postradzieckiej, 8. Problem niezależności mediów i dziennikarzy w Etiopii, 8. To nie były dobre domy, czyli gazeta regionalna w wojnie ze skorumpowaną władzą, 9. Wojna na słowa... - Językowy obraz kampanii wyborczej do samorządu na przykładzie powiatu dzierżoniowskiego. Część II. Medialna wojna na idee: 10. Agonistyczne czy antagonistyczne? Media w walce o idee i odbiorców, 11. Zjawisko brutalizacji języka polityków w mediach, 12. Wojna idei w mediach, 13. Reklama - wojna o wartości?, 14. Medialna wojna na idee w politycznym układzie koabitacji we Francji, 15. Idee i miraże Euskal Herria - wojna prasowa w Kraju Basków, 16. Kanadyjsko-amerykańska medialna wojna na idee. Perspektywa kanadyjska - wojna o kulturę. Część III. Obrazy wojny w mediach 17. Triadycznie ujęcie ponowoczesnej wojny, mediów i polityki, 18. Przemoc na ekranie, 19. Współczesne środki propagandowe wykorzystywane w kształtowaniu wizerunku konfliktów zbrojnych. Sytuacja prawna, problemy, statystyki, 20. Media masowe a wojna. Doświadczenia brytyjskie z okresu I i II wojny światowej, 21. Stronniczość czy obiektywizm polskiej prasy w relacjonowaniu wojny izraelsko-libańskiej z 2006 roku, 22. Wojna w mediach w okresie rozpadu Jugosławii, 23. Wojna jako temat reklamy wyborczej na przykładzie telewizyjnej kampanii Georga W. Busha z 2004 roku, 24. Terroryści a media, 25. Wojna z terrorem w mediach jako czynnik tworzenia cywilizacji strachu, 26. Wojna z terroryzmem - obraz Al-Kaidy w prasie społeczo- politycznej. Część IV. Wojna na rynku medialnym: 27. Polityczny wymiar wojny o media (z mediami) u progu IV RP, 28. Konfliktowy obraz świata w prasie, 29. Widz na froncie mediów, 30. Agora kontra Springer: pierwsza polska wojna prasowa, 31. Walka (atak) jako strategia konkurencji na rynku medialnym - doświadczenia polskie na tle trendów światowych, 32. Bitwy i boje na rynku radiowym: Europa - Polska, 33. Wojna mediów, czyli obraz telewizji we współczesnym kinie amerykańskim, 34. Wojna mediów na rynku lokalnym - analiza zjawiska na przykładzie lubelskich dzienników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Aspekty funkcjonowania mediów: świat polityki a świat mediów, mass media - narzędzie czy podmiot władzy, medialna mitologia faktów, manipulatorzy masowej wyobraźni, informacja a polityka, media lokalne i samorząd terytorialny wobec zasady jawności, wojna z Gazetą na poziomie administracji samorządowej, zwykły, tani, krystaliczny? " Gazeta Wyborcza " i " Rzeczpospolita " jako źródło wiedzy o populizmie, edukacja medialna w świecie globalnym-wpływ przemocy medialnej i wirtualnej rzeczywistości na zachowania przestępcze młodzieży, Polskie radio podczas II wojny światowej, prasa okresu międzywojennego jako źródło do dziejów radiofonii; II. Warsztat pracy dziennikarza: kilka słów o dziennikarzach, fabryka strachu - czyli jaka będzie telewizja XXI wieku, sugestia jako forma wpływu społecznego, coś się chyba kończy, specyfika pracy dziennikarza gazety regionalnej, z problematyki archiwizowania dokumentacji radiowej i telewizyjnej w Polsce, o specyfice i funkcjach dokumentu radiowego, jako przedmiotu badań historyka, funkcjonowanie rozgłośni studenckich na przykładzie radia " Sfera ", Polski system telewizji publicznej a rozwiązania europejskie, specyfika pracy korespondenta zagranicznego na przykładzie misji w Iraku, newsdesk w gazecie - nowe tendencje organizacji pracy w redakcji, audycje informacyjne na żywo i na nośnikach trwałych, sąd młodości - o etyce i mediach, postępowanie w sprawie udzielania koncesji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Podstawowe pojęcia; 2. Znaki; 3. Kompetencje komunikacyjne; 4. Media; 5. Rodzaje komunikacje między ludźmi; 6. Modele aktów i procesu komunikacji; 7. Typologia mediów masowych; 8. Funkcje komunikowania; 9. Główne orientacje w badaniach komunikacji publicznej; 10. Tradycje badań nad komunikowaniem masowym w Europie i USA; 11. Tradycje badań nad komunikowaniem masowym w Polsce; 12. Metody i techniki badawcze; 13. Skuteczność a skutki komunikacji; 14. Wyniki badań; 15. Wymiar globalny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Studia nad kampanią wyborczą: Uwarunkowania, przebiegi i wyniki wyborów parlamentarnych w 2007 roku; Medialny przekaz wyborczy jako przedmiot międzynarodowej regulacji prawnej; Internet jako czynnik konkurencyjności partii politycznych- wybory 2007; Public relations w polskiej polityce; 2. Debata "Wybory 2007" w Krakowskiej Szkole Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego: Egzamin dojrzałości z demokracji?; Wybory w mediach- wybory mediów?; Nasza Rzeczpospolita. Dlaczego poszliśmy głosować?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ordynacja wyborcza w wyborach samorządowych; 2. O obywatelu i polityce; 3. O absencji wyborczej w Polsce; 4. Przegrani czy wykluczeni? Kandydaci pokonani w małopolskich wyborach samorządowych w 2006 roku; 5. Refleksje nad prawnymi sposobami zwiększania frekwencji wyborczej; 6. O koncepcjach samorządu terytorialnego w południowej Polsce z perspektywy historycznej; 7. Medialny obraz wyborów samorządowych na przykładzie krakowskich gazet lokalnych; 8. Wybory do Sejmu i sejmiku na przykładzie Łapanowa; 9. Internauci o wyborach0 analiza słów sztandarowych na forum Gazeta.pl; 10. Wykorzystanie Internetu w kampaniach wyborczych- wybory samorządowe w 2006 roku w Krakowie; 11. Nowoczesne narzędzia marketingu wyborczego na przykładzie kampanii Małgorzaty jantos
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna - Komunikacja medialna - Komunikacja sieci / Tomasz Goban-Klas, Jerzy Jastrzębski, Marek Jeziński, Kazimierz Krzysztofek ; zastępca przewodniczącego Wojciech Muszyński ; przewodniczący rady serii Marek Sokołowski ; Mirosława Wawrzak-Chodaczek)
Media i polityka- medialne show czy polityczny PR; 1. Mediatyzacja polityki- polityzacja mediów: Media publiczne, czyli o roli mediów publicznych w Polsce; Polityzacja mediów publicznych; Polityzacja mediów a bezradność polityków wobec mediatyzacji polityki- zapowiedź końca starego porządku; "Być" to znaczy być w mediach- aksjologiczny wymiar medialnej "produkcji" wizerunków polityków; Pluralizacja mediów w Polsce po 1989 roku: faktyczna czy pozorna? Przyczynek do rozważań; Media w przestrzeni politycznej państwa; "Tytuł newsa dnia otrzymuje dziśů"- koncepcja "agenda setting" na przykładzie wydarzeń medialnych w polskich serwisach informacyjnych; Rola miesięcznika "Debata" w kreowaniu rzeczywistości politycznej Olsztyna; 2. Medialne spektakle polityczne. Bestsellery i buble: Siedem grzechów głównych marketingu politycznego. Krytyczno-realistyczne ujęcie teorii i praktyki politycznej; Spektakl medialny jako instrument kreowania wizerunku polityka; Polityczny "homo ludens". Politycy i widowisko; Ekshibicjoniści polskiej sceny politycznej; Jak wytłumaczyć porażkę autorów projektu IV RP? Pragmalingwistyczne studium przypadku; IC RP- Realpolitik czy political fiction?; 3. Aktorzy i statyści. Politycy versus dziennikarze: Komiczna maska polityka; Politycy versus dziennikarze. Techniki argumentacyjne w języku polityków i dziennikarzy; Wolność słowa w kontekście dziennikarzy i polityków; Dziennikarz- partner telewidza w rzeczywistości zapośredniczonej medialnie; Pundits, pseudoeksperci, eksperci medialni- wstępna analiza zjawiska; Przestrzeń dialogu czy pole bitwy? Quasi-etnometodologiczna analiza telewizyjnych programów publicystycznych na przykładzie "Kropki nad iů"; "Nie ja jestem twórca tego spektaklu". "Relacjonowanie" olsztyńskiej afery ratuszowej w mediach na przykładzie telewizji lokalnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Od redakcji Drugi zeszyt tegorocznego numeru „Zagadnień Rodzajów Literackich“ ma układ tematyczny — składają się nań artykuły dotyczące wielorakich procesów konwergencyjnych zachodzących zarówno w samej literaturze, jak i w relacji z nią. Głównym przedmiotem refleksji nad przestrzeniami tekstów pragniemy uczynić często stosowane we współczesnym dyskursie naukowym pojęcie konwergencji. Wykorzystuje się je obecnie w różnych dziedzinach, od badań matematyczno-przyrodniczych, przez językoznawcze, politologiczne, socjologiczne, po studia z zakresu nowych mediów, komunikacji i antropologii kulturowej. Na ile rzeczywiście dochodzi do nakładania się i przenikania procesów kulturowych i jak bardzo — jeśli w ogóle — zjawisko to ma wpływ na stan literatury oraz jej teorii? Bieżącemu numerowi ZRL przyświeca cel analitycznego przyjrzenia się w perspektywie badań literackich pewnym mechanizmom i ich efektom charakterystycznym dla czasów digitalizacji kultury, gwałtownego rozwoju technologii użytkowej i idącej za tym hipotetycznej homogenizacji kultury. Proponowane czytelnikowi artykuły skupiają się na różnorodnych problemach, częstokroć prezentując odmienne stanowiska badawcze do wyjściowego zagadnienia. Dostrzeżenie nieoczywistości i zróżnicowania procesów konwergencyjnych łączy się w niniejszym tomie z próbą sprostania płynności oraz wieloaspektowości konwergencji, która z założenia wprowadza intermodalność, interdyscyplinarność i wielojęzykowość w to, co tekstowe. Autorzy studiów tu zawartych stawiają pytania między innymi o status poetyki w dobie konwergencji i wpływ procesów związanych z digitalizacją na struktury i cechy gatunkowe czy dyskursywne, podejmują namysł nad problemem ontologii dzieła hybrydycznego, szukają przykładów konwergencji w poezji konkretnej, e-poezji, liberaturze, tekstach logowizualnych, blogach okołoliterackich, serwisach społecznościowych, historiografii czy mieście — rozumianym jako przestrzeń tekstów/tekst. Przenikanie się dziedzin widać także w doborze narzędzi i metodologii naukowych — pragmalingwistyka sąsiaduje z klasyczną genologią, antropologia z pedagogiką, a teorie literatury z komparatystyką i badaniami nad nowymi mediami. Liczymy, że rozpiętość tematyczna w połączeniu z rozmaitością perspektyw badawczych uczyni ten zeszyt „Zagadnień Rodzajów Literackich“ ważnym i ciekawym w lekturze (wielo)głosem w coraz wyraźniej zaznaczającym swoje miejsce w humanistyce XXI wieku dyskursie okołokonwergencyjnym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekspertyzy, Rekomendacje, Raporty z badań / Instytut Spraw Publicznych)
Główne wnioski i rekomendacje, Wiedza i samoocena Polaków, Poczucie poinformowania, Ocena informacji w mediach, Źródła informacji, Integracja Polski z Unia Europejską - społeczne oceny i postulaty, Wiedza o Unii Europejskiej, Zainteresowanie sprawami integracji europejskiej, Poinformowanie o integracji, Poczucie poinformowania, Ocena informacji w mediach, Wiarygodność instytucji informacyjnych, Najważniejsze kwestie integracyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Środki masowego komunikowania jako element ludzkiego środowiska; 1. Polska nowoczesność "socjalistyczna": Polskie badania czytelnictwa pracy; O polskiej prasie lokalnej; Cienie w jaskini- Okrągły Stół przez ekran telewizora; Informacja czy komunikacja; 2. Światowe procesy zmian: Wobec ekspansji mediów wizualnych; Wejście wideo na rynek globalny; Komunikowanie a rozwój społeczny; Cele społeczne nowego międzynarodowego porządku informacyjnego; Prawo do komunikowania się: czy dawne dylematy są jeszcze aktualne?; Człowieka a nowe media; 3. Media czasu globalizacji: Procesy fragmentaryzacji w mediach; Ewolucja roli prasy codziennej w Europie; Telewizja w warunkach współczesnej globalizacji; Kultura wobec społeczeństwa sieci; Czytelnik posługuje partnera- jak utrzymać wiernego czytelnika; Rola mediów w procesie komunikacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media / red. nauk. Wiesław Godzic)
1. Czarny ekran we wnętrzu. Fragmenty z socjologii wizualnej pokoju telewizyjnego. 2. Artykuł pierwszej potrzeby. Fragmenty z historii społecznej telewizora w Polsce. 3. Do czego służy telewizor. Społeczne konteksty używania odbiornika. 4. Co widzowie robią z telewizją. Oglądanie jako zawłaszczanie i inne perspektywy interpretacji. 5. Telewizyjne realizmy i ich rodzaj. Hipoteza " męskiego" i "kobiecego" prawdopodobieństwa. 6. Greenpoint, dziewiętnasta trzydzieści. Telewizja i odtwarzanie tożsamości narodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej