Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(671)
Forma i typ
Książki
(668)
Publikacje naukowe
(137)
Publikacje fachowe
(91)
Publikacje dydaktyczne
(19)
Poradniki i przewodniki
(5)
Audiobooki
(1)
Pliki i bazy danych
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(506)
dostępne
(452)
wypożyczone
(13)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(465)
Czytelnia
(510)
Autor
Nowak Edward (1951- )
(15)
Ehrlich Andrzej
(14)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(12)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(9)
Sawicki Jarosław
(9)
Kokoszczyński Ryszard
(8)
Romanowska Maria (1947- )
(8)
Sawicki Kazimierz (1926-2021)
(8)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(8)
Juchnowicz Marta (1948- )
(7)
Kożusznik Barbara
(7)
Begg David
(6)
Garbarski Lechosław
(6)
Gierszewska Grażyna
(6)
Rymarczyk Jan
(6)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(5)
Brigham Eugene F. (1930- )
(5)
Dornbusch Rudiger
(5)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(5)
Mruk Henryk (1948- )
(5)
Nowak Alojzy Z. (1956- )
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(5)
Owsiak Stanisław (1946- )
(5)
Poskrobko Bazyli (1941-2021)
(5)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(5)
Łuczkiewicz Grzegorz
(5)
Blaik Piotr (1942- )
(4)
Ciesielski Marek (1949- )
(4)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(4)
Dobosiewicz Zbigniew (1939-2014)
(4)
Dąbkowski Grzegorz
(4)
Fischer Stanley
(4)
Górska Grażyna
(4)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(4)
Kall Jacek
(4)
Kotler Philip (1931- )
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(4)
Najlepszy Eugeniusz (1940- )
(4)
Pluta Wiesław
(4)
Rapacki Ryszard
(4)
Robbins Stephen P
(4)
Skowronek Czesław (1937- )
(4)
Banaszyk Piotr
(3)
Bożyk Paweł (1939-2021)
(3)
Budnikowski Adam (1948- )
(3)
Czarny Bogusław (1957- )
(3)
Czarny Elżbieta
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Duraj Jan
(3)
Durska Małgorzata
(3)
Fierla Irena
(3)
Gaworecki Władysław W
(3)
Gołębiowski Tomasz
(3)
Górski Marian (1948-2022)
(3)
Hofstede Geert (1928-2020)
(3)
Houston Joel F
(3)
Kall Jacek (1962- )
(3)
Kamela-Sowińska Aldona (1950- )
(3)
Karcz Kornelia
(3)
Kassyk-Rokicka Helena (1939- )
(3)
Kinowska Hanna
(3)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(3)
Kostera Monika (1963- )
(3)
Kozioł Waldemar
(3)
Krajewska Anna (1942- )
(3)
Kramer Teodor (1926-2014)
(3)
Kędzior Zofia
(3)
Kłeczek Ryszard
(3)
Ostrowska Elżbieta
(3)
Parkoła Andrzej
(3)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(3)
Podgórski Jarosław
(3)
Rapacki Ryszard (1949- )
(3)
Reilly Frank K
(3)
Rutkowski Andrzej
(3)
Rządca Robert A
(3)
Sarjusz-Wolski Zdzisław (1936-2011)
(3)
Stępień Beata
(3)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Szczepankowski Piotr
(3)
Szczepański Jan
(3)
Szpak Jan (1940-2015)
(3)
Szyszko Lech
(3)
Trocki Michał (1945- )
(3)
Turkowski Marek
(3)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(3)
Ury William
(3)
Welfe Aleksander
(3)
Welfe Aleksander (1960- )
(3)
Wernik Andrzej
(3)
Wiktor Jan W
(3)
Witczak Hubert
(3)
Zimniewicz Kazimierz
(3)
Żbikowska Agnieszka
(3)
Adamczyk Jadwiga
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Bartkowiak Ryszard
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bański Jerzy
(2)
Rok wydania
2020 - 2025
(31)
2010 - 2019
(109)
2000 - 2009
(431)
1990 - 1999
(100)
Okres powstania dzieła
2001-
(44)
Kraj wydania
Polska
(671)
Język
polski
(671)
angielski
(1)
Odbiorca
Ekonomiści
(2)
Studenci
(2)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele edukacji ekonomicznej
(1)
Pracownicy HR
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Wykładowcy na kursach
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(147)
Marketing
(68)
Zarządzanie
(64)
Organizacja
(38)
Zarządzanie strategiczne
(31)
Logistyka gospodarcza
(29)
Kadry
(25)
Konkurencja
(25)
Handel międzynarodowy
(20)
Globalizacja
(19)
Banki
(18)
Usługi
(18)
Analiza strategiczna
(17)
Decyzje
(17)
Gospodarka
(17)
Planowanie strategiczne
(17)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(16)
Finanse
(15)
Innowacje
(15)
Konsumenci (ekon.)
(15)
Rynek finansowy
(15)
Finanse przedsiębiorstwa
(14)
Gospodarka materiałowa
(14)
Handel zagraniczny
(14)
Marketing strategiczny
(14)
Łańcuch dostaw
(14)
Kultura organizacyjna
(13)
Przywództwo
(13)
Rachunkowość
(13)
Zarządzanie finansami
(13)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(12)
Kapitał
(12)
Pieniądz
(12)
Reklama
(12)
Rynek (ekonomia)
(12)
Turystyka
(12)
Unia Europejska
(12)
Unia Europejska (UE)
(12)
Menedżerowie
(11)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(11)
Obsługa klienta
(11)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(11)
Rynek kapitałowy
(11)
Sprawozdawczość finansowa
(11)
Finanse międzynarodowe
(10)
Konsumenci
(10)
Organizacje
(10)
Otoczenie firmy
(10)
Papiery wartościowe
(10)
Segmentacja rynku
(10)
Strategia marketingowa
(10)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(10)
Badania marketingowe
(9)
Ceny
(9)
Ekonometria
(9)
Ekonomia
(9)
Finanse publiczne
(9)
Integracja europejska
(9)
Inwestycje
(9)
Koszty
(9)
Motywacja pracy
(9)
Ochrona środowiska
(9)
Rachunkowość zarządcza
(9)
Rynek
(9)
Statystyka
(9)
Teoria organizacji
(9)
Analiza finansowa
(8)
Efektywność ekonomiczna
(8)
Integracja gospodarcza
(8)
Podatek
(8)
Praca
(8)
Public relations
(8)
Teoria dystrybucji
(8)
Controlling
(7)
Gospodarka narodowa
(7)
Handel
(7)
Informacja gospodarcza
(7)
Internet
(7)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(7)
Kapitał ludzki
(7)
Komunikowanie marketingowe
(7)
Konkurencyjność
(7)
Kredyt
(7)
Makroekonomia
(7)
Praca zespołowa
(7)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(7)
Rolnictwo
(7)
Rynek pracy
(7)
Wartość ekonomiczna
(7)
Wzrost gospodarczy
(7)
Zachowania konsumentów
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Zarządzanie projektami
(7)
Zarządzanie wiedzą
(7)
Zatrudnienie
(7)
Analiza SWOT
(6)
Branża TSL
(6)
Budżety terenowe
(6)
Komunikacja marketingowa
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Temat: czas
2001-
(58)
1989-2000
(28)
1901-2000
(16)
1945-1989
(4)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(78)
Kraje Unii Europejskiej
(19)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Europa
(3)
Japonia
(3)
Wielka Brytania
(3)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
Świat
(2)
Ameryka Łacińska
(1)
Azja Południowo-Wschodnia
(1)
Czechy
(1)
Kraje GUAM
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Podręcznik
(233)
Opracowanie
(55)
Praca zbiorowa
(34)
Monografia
(26)
Poradnik
(11)
Ćwiczenia i zadania
(9)
Materiały pomocnicze
(8)
Raport z badań
(5)
Case study (studium przypadku)
(4)
Encyklopedia
(4)
Dane statystyczne
(2)
Korespondencja handlowa
(2)
Słownik terminologiczny
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Program szkolenia
(1)
Raport
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Tablice i wzory
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(274)
Zarządzanie i marketing
(194)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(44)
Transport i logistyka
(20)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(16)
Psychologia
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(10)
Informatyka i technologie informacyjne
(8)
Ochrona środowiska
(6)
Matematyka
(5)
Podróże i turystyka
(5)
Językoznawstwo
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Rolnictwo i leśnictwo
(3)
Geografia i nauki o Ziemi
(2)
Historia
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Biologia
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rozwój osobisty
(1)
671 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo jako obiekt społecznej odpowiedzialności: Przesłanki orientacji społecznej przedsiębiorstw; Aspekty społeczne w teorii przedsiębiorstwa; Przedsiębiorstwo jako organizacja społeczna; Cele społeczne w strukturze celów przedsiębiorstwa; Otoczenie społeczne przedsiębiorstwa; 2. Geneza i rozwój koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw: Ewolucja poglądów dotyczących społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; Podmioty społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; Obszary społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; Społeczna odpowiedzialność w koncepcjach pokrewnych; Społeczna odpowiedzialność jako przejaw kultury organizacyjnej; 3. Zarządzanie relacjami społecznymi przedsiębiorstwa: Identyfikacja relacji społecznych przedsiębiorstwa; Typologia relacji przedsiębiorstwa z interesariuszami; analiza relacji przedsiębiorstwa z interesariuszami; Zarządzanie relacjami w tworzeniu kapitału społecznego przedsiębiorstwa; 4. Strategie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw: Analiza otoczenia w procesie wyznaczania strategii społecznej odpowiedzialności; Strategie przedsiębiorstw wobec społecznej odpowiedzialności; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw źródłem przewagi konkurencyjnej; Formułowanie i implementacja strategii społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; Efektywność społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; 5. Działalność społeczna przedsiębiorstw: Zakres i formy działalności społecznej przedsiębiorstwa; Sponsoring w działalności społecznej przedsiębiorstwa; Inne formy aktywności społecznej przedsiębiorstw; Wartość społecznego zaangażowania przedsiębiorstw; 6. Systemy normalizacji i oceny społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw: Działania normalizacyjne w zakresie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; Ocena społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ekologiczne aspekty jakości, 2. Wyroby i procesy wytwarzania w zarządzaniu środowiskowym, 3. Ekologiczne projektowanie wyrobów, 4. Ekobilanse w analizie cyklu życia wyrobów, 5. Znakowanie ekologiczne wyrobów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia marki / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999. - 194 s. : tab. ; 20 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Anatomia marki, Pojęcie i rola marki, Determinanty silnej marki; Wizerunek marki, Tożsamość a wizerunek marki, Cylk życia marki; Sponsorowanie marki; Nazwa marki; kryteria projektowania nazw marek; Znak marki; Marka jako przedmiot transakcji; Internacjolizacja i globalizacja marek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Projektowanie i realizacja szkoleń / Aldona Andrzejczak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 228 stron : rysunki, tabele ; 24 cm.
1. Edukacja dorosłych- geneza i rozwój koncepcji; 2. Rozwój człowieka dorosłego; 3. Charakterystyka odrębności uczenia się osób dorosłych; 4. Formy i metody kształcenia ludzi dorosłych; 5. Modele szkolenia pracowników w organizacjach; 6. Projektowanie szkolenia; 7. Realizacja szkolenia; 8. Analiza i ocena efektów szkoleń; 9. Cechy i umiejętności trenera
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura organizacyjna - istota zjawiska, 2. Kultura organizacyjna w zarządzaniu strategicznym, 3. Polityka personalna w systemie organizacji, 4. Komunikacja wewnątrz firmy, 5. Przywództwo, 6. Proces motywowania, 7. Budowanie zespołów, 8. Public relations i współpraca z mediami, 9. Zarządzanie w sytuacji bez zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przywództwo w organizacji: Istota przywództwa; Paradygmaty przywództwa; Cechy paradygmatów przywództwa; Teorie przywództwa na poziomie mikro; Emocje a przywództwo; Przywództwo na poziomie makro; Integracja teorii i paradygmatów; 2. Studia przypadków: BMW- radość z jazdy; W. L. Gore & Associates, INC: naturalne przywództwo; Nowatris- ludzka chemia; SAP- lider e-biznesu; Bondualle- przywództwo po francusku; Schrening- Plough- prezesi w roli mentorów; Swatch- przywództwo oparte na emocjach; Rodenstock- praca i wizja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Infrastrukturalne uwarunkowania wykorzystania Internetu w marketingu: Internet jako nowe środowisko dla marketingu; Poziom rozowju infrastruktury Interne tu w Polsce i na świecie; Technologie internetowe wykorzystywane w marketingu; Korzyści użytkowników z rozwoniętej infrastruktury Internetu; Etyczne i pra wne aspekty wykorzystania Internetu w biznesie. R.2 Wykorzystanie Internetu w marketingu przedsiębior stw w świetle teorii dyfuzji innowacji: Internet jako innowacja; Dyfuzja i adaptacja innowacji; Typologia konsumentów z punktu widzenia ich skłonności do korzy stania z Internetu; Cechy otoczenia sprzyjające korzy stania z Internetu. R.3 Internet a marketing tradycyjny i marketing rela cji: Internet a badania marketingowe; Internet a kształtowanie produktu i jego ceny; Internet a dystry bucja; Internet a promocja; Internet a marketing rela cji. R.4 Wykorzystanie Internetu w marketingu przedsiębior stw - wyniki badań: Ch-ka próby badawczej; Infrastru ktura przedsiębiorstw jako warunek wykorzystania Inter netu w marketingu; Motywy, korzyści i ograniczenia wykorzystania Internetu w marketingu przedsiębiorstw; Cele i zakres wykorzystania Internetu w marketingu przedsiębiorstw; Rola Internetu w zintegrowanej komuni kacji marketingowej przedsiębiorstw; Ocena stron inter netowych przedsiębiorstw. R.5 Wykorzystanie Internetu w marketingu samorządów lokalnych: Podstawowe założenia komunikacji interneto wej w gminie; Samorządy lokalne w procesie kształtowa nia komunikacji marketingowej; Komunikacja internetowa gmin w ocenie mieszkańców; Komunikacja internetowa gmin w ocenie lokalnych podmiotów gospodarczych; Inter netowe serwisy gmin jako nowy system komunikacji społe cznej. R.6 Postawy polskich konsumentów wobec marketingu przedsiębiorstw w Internecie: Profil polskiego interna ty; Zakres korzystania z Internetu przez konsumentów; Zakupy w Internecie; Perspektywy rozwoju zakupów w Internecie z punktu widzenia ich wad i zalet.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dystans innowacyjny gospodarki Polski jako uzasadnienie podjęcia tematu; 2. Wieloaspektowy charakter innowacyjności; 3. Podmiotowy charakter innowacyjności- założenia metodologiczne badań; 4. Porterowski klaster jako obszar badawczy innowacyjności; 5. Kompleksy instytucjonalne jako źródło uwarunkowań innowacyjności; 6. Empiryczna weryfikacja zachowań innowacyjnych podmiotów działających w ramach porterowskiego klastra; 7. Empiryczna weryfikacja znaczenia kompleksów instytucjonalnych w zachowaniach innowacyjnych podmiotów porterowskiego klastra; 8. Wielopoziomowe zarządzanie innowacyjnością z uwzględnieniem podejścia podmiotowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; ROZDZIAŁ 1. Tradycyjne i nowoczesne postrzeganie logistyki: Logistyka w ujęciu koncepcyjnym; Logistyka w ujęciu pragmatycznym; Współczesne rozumienie paradygmatu; Logistyka w ujęciu paradygmatycznym; ROZDZIAŁ 2. Istota i wymiary dobrostanu: Mieć czy być? Zagadnienie filozoficzne; Wzrost gospodarczy i produkt krajowy; Negatywne skutki ekonomii opartej na wzroście i zalecenie odwzrostowienia; Arkadia dobrostanu, czyli od mieć do być; ROZDZIAŁ 3. Wymiar dostępności: logistyka w tworzeniu użyteczności miejsca i czasu: Dostępność produktów jako wyznacznik dobrostanu subiektywnego; Rola mobilności w kreowaniu dobrostanu; Konsumeryzm czy współdzielenie – co daje szczęście?; ROZDZIAŁ 4. Wymiar finansowy: rola logistyki: Finanse łańcucha dostaw; Wpływ finansów łańcucha dostaw na satysfakcję nabywcy i dobrostan subiektywny; Sprawne zarządzanie finansami łańcucha dostaw jako kluczowy determinant dobrostanu subiektywnego; ROZDZIAŁ 5. Logistyka a gospodarka pętli zamkniętej: Ekonomia cyrkularna a gospodarka pętli zamkniętej; Logistyka a kryzys środowiskowy; Logistyka zwrotna w łańcuchach dostaw; Użyteczność logistyki zwrotnej w zarządzaniu łańcuchami dostaw; Logistyka zwrotna a dobrostan; Zakończenie; Spis rysunków i tabel; Indeks nazwisk.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Tworzenie planu strategicznego; Marketingowe podejście; Produkty i usługi; Klienci obecni i klienci potencjalni; Analiza konkurencji; Ustalanie cen, loka- lizacja oraz metody sprzedaży; Mocne i słabe strony firmy; Promocja; Marketing strategiczny; Plan marketi- ngowy; Plan działań marketingowych; Pytania i szkic planu marketingowego; Plan marketingowy amerykańskiej firmy Delicious Delectables; Plan marketingowy pol- skiej firmy VITAL; Słowniczek terminów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Geografia polskiej wsi / Jerzy Bański. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2006. - 218 s. : rys., mapy ; 21 cm.
Cz.I Zagadnienia teoretyczne, CZ.II Struktura społeczno-ekonomiczna obszarów wiejskich, Cz.III Współczesne mechanizmy i problemy transformacji obszarów wiejskich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Geografia rolnictwa Polski / Jerzy Bański. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 249 s. : wykr. tab., mapy ; 24 cm.
1. Zagadnienia teoretyczne, 2. Przyrodnicze i pozaprzyrodnicze podstawy gospodarki rolnej, 3. Historia rozwoju gospodarki rolnej w Polsce, 4. Struktura przestrzenna rolnictwa, 5. Współczesne procesy i zjawiska społeczno-gospodarcze w rolnictwie Polski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie, formy, efekty i koncepcje integracji europejskiej; 2. Budowa, charakter prawny, członkostwo, cele i zasady działania Unii Europejskiej; 3. Prawo Unii Europejskiej; 4. System instytucjonalny Unii Europejskiej; 5. Ramy prawno-instytucjonalne stosunków zewnętrznych Unii Europejskiej; 6. Finansowanie Unii Europejskiej; 7. Swobody rynku wewnętrznego; 8. Wspólna polityka handlowa oraz ekonomiczne aspekty swobodnego przepływu towarów w UE; 9. Wspólna Polityka Rolna; 10. Polityka spójności; 12. Unia Gospodarcza i Walutowa; 13. Inne polityki unijne i działania wewnętrzne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak działa nowoczesne biuro. Organizacja i zadania biura: Co to jest biuro, Funkcje biura w procesie zarządzania firmą, Czy planować pracę biura?; Po co ci te wszystkie urządzenia? Technika komputerowa w nowo- czesnym biurze; Jakie programy? Oprogramowanie nowo- czesnego biura; Czy musisz być tam osobiście? Urządze- nia i usługi telekomunikacyjne w nowoczesnym biurze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 651 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Metodologia rynku pracy województwa śląskiego : 1.Modelowanie rynku pracy Cz. II Struktura zawodowa a potrzeby gospodarki województwa śląskiego : 2.Struktura zawodowa a działy, sekcje i sektory gospodarki, 3.Bezrobocie a edukacja zawodowa, 4.Zapotrzebowanie na kwalifikacje zawodowe a edukacja zawodowa, 5.Postawy absolwentów ponadpodstawowych szkół zawodowych wobec bezrobocia. Cz. III Lokalne rynki pracy województwa śląskiego : 6.Ocena lokalnej infrastruktury społeczno-gospodarczej, 7.Kwalifikacje zawodowe a rynek pracy, 8.Kształtowanie modeli kształcenia i zarządzania (Projekt metody obserwacji rynku pracy). Cz. IV Monitorowanie rynku pracy w województwie śląskim : 9.Analiza rynku pracy, 10.Lokalne rynki pracy, 11.Kwalifikacje zawodowe generujące bezrobocie lub zapotrzebowanie na pracę, 12.Analiza rynku pracy województwa śląskiego w przekroju zawodowo-kwalifikacyjnym, 13.Analiza rynku pracy Żor w przekroju zawodowo-kwalifikacyjnym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zasady komunikacji interpersonalnej, 2. Reguły wywierania wpływu społecznego oraz zasady autoprezentacji, 3. Konflikty interpersonalne, 4. Negocjacje, 5. Mediacje
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Wprowadzenie do makroekonomii; Cz.I: PODSTAWY MIKROEKONOMICZNE I PODSTAWOWY MODEL OCZYSZCZAJĄCEGO SIĘ RYNKU: Nakład pracy, produkcja i konsumpcja. Ekonomia Robinsona Crusoe, Postępowanie gospodarstw domowych przy istnieniu rynku dóbr i rynku kredytowego, Popyt na pieniądz, Podstawowy model oczyszczającego się rynku, Rynek pracy; Cz.II: INFLACJA: Wprowadzenie do inflacji i stóp procentowych, Pieniądz, inflacja i stopy procentowe w modelu oczyszczającego się rynku; Cz.III: CYKL KONIUNKTURALNY, BEZROBOCIE I WZROST GOSPODARCZY: Inwestycje i realny cykl koniunkturalny, Bezrobocie, Wzrost gospodarczy; Cz.IV: POSTĘPOWANIE PAŃSTWA: Zakupy państwowe i usługi publiczne, Podatki i transfery, Dług publiczny; Cz. V: GOSPODARKA MIĘDZYNARODOWA: światowe rynki dóbr i kredytu, Kursy walutowe; Cz. VI: WSPÓŁZALEŻNOŚĆ MIĘDZY SEKTOREM PIENIĘŻNYM A SEKTOREM REALNYM: Pośrednictwo finansowe, Zmienne nominalne a zmienne realne, Pieniądz i wahania koniunktury w modelu oczyszczających się rynków, Keynesowska teoria wahań koniunktury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Otoczenie kulturowe, 2. Znaczenie otoczenia kulturowego w biznesie międzynarodowym, 3. Zróżnicowanie językowe w międzynarodowej działalności przedsiębiorstw, 4. Język niewerbalny w międzynarodowej działalności przedsiębiorstw, 5. Religia, wartości oraz symbole jako aspekty kulturowe w międzynarodowej działalności przedsiębiorstw, 6. Przezwyciężenie szoku kulturowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Controling w kontekście modeli zarządzania zminą, 2. Doskonalenie procesów planowania i kontroli w gminie, 3. Rachunkowość w systemie informacyjnym zarządzanie w gminie, 4. System wskaźników i zasady jego tworzenia w gminie, 5. Obszary zastosowania controllingu w gminie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/254 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej