Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(294)
IBUK Libra
(3)
ebookpoint BIBLIO
(3)
Forma i typ
Książki
(286)
Publikacje fachowe
(22)
Publikacje naukowe
(11)
Czasopisma
(8)
E-booki
(6)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(230)
dostępne
(190)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(192)
Czytelnia
(232)
Autor
Kall Jacek
(6)
Grzybczyk Katarzyna
(5)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(4)
Budzyński Wojciech
(4)
Doliński Dariusz (1959- )
(4)
Huczek Marian (1939-2023)
(4)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(4)
Nowacki Robert
(4)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(3)
Cenker Ewa Małgorzata
(3)
Chodyński Andrzej
(3)
Laszczak Mirosław
(3)
Maison Dominika (1966- )
(3)
Mazur Marek
(3)
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Pers Jolanta
(3)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(3)
Albin Krzysztof
(2)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Berkley Holly
(2)
Caples John
(2)
Czarnecki Adam
(2)
Dyoniziak Ryszard
(2)
Dzierżyńska Jolanta
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Gorzeń-Mitka Iwona
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Hahn Fred E
(2)
Heath Robert
(2)
Jachnis Anna (1959- )
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Jeziński Marek
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Kolczyński Mariusz
(2)
Kwarciak Bogusław
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Lewiński Piotr H
(2)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(2)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(2)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(2)
Matlak Andrzej (1965- )
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Mielczarek Tomasz
(2)
Murdoch Anna
(2)
Nowak Agnieszka
(2)
Orżewski Wojciech
(2)
Patrzałek Wanda
(2)
Ries Al
(2)
Ries Laura
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Sipa Monika
(2)
Skubisz Ryszard (1950- )
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Strużycki Marian
(2)
Szczęsna Ewa
(2)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(2)
Trzósło Tomasz
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Wasilewski Piotr (1965- )
(2)
Woźniak Monika
(2)
Święch Andrzej
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamiec Sabina
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Albigowski Marek
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Antczak Katarzyna
(1)
Antczak Katarzyna. Rola prowokacji w reklamie społecznej
(1)
Artemenko Lina
(1)
Balcarek Szymon
(1)
Balon Urszula
(1)
Baran Beata
(1)
Barański Michał
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Barlow Janelle
(1)
Barry Pete
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bator Joanna
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bergström Bo
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bernstein David
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka (1969- )
(1)
Biesok Grzegorz
(1)
Black Sam
(1)
Bocheński Artur
(1)
Bogusz Marta
(1)
Bonori Vittorio
(1)
Borkowski Paweł
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Brady Regina
(1)
Brittain Paul
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(43)
2000 - 2009
(211)
1990 - 1999
(35)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(297)
Stany Zjednoczone
(2)
Rosja
(1)
Język
polski
(297)
angielski
(2)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Reklama
(209)
Marketing
(56)
Środki masowego przekazu
(44)
Reklama internetowa
(34)
Public relations
(31)
Promocja handlowa
(29)
Internet
(25)
Przedsiębiorstwo
(20)
Komunikacja społeczna
(15)
Reklama telewizyjna
(15)
Marketing elektroniczny
(14)
Polityka
(12)
Znaki towarowe
(12)
Komunikowanie marketingowe
(11)
Konsumenci (ekon.)
(11)
Marketing polityczny
(11)
Telewizja
(11)
Prawo autorskie
(10)
Firma (nazwa)
(9)
Rynek
(9)
Komunikacja marketingowa
(8)
Marketing cyfrowy
(8)
Promocja
(8)
Sponsoring
(8)
Strony WWW
(8)
Dziecko
(7)
Kampania wyborcza
(7)
Media społecznościowe
(7)
Perswazja
(7)
Radiofonia
(7)
Dziennikarstwo
(6)
Konsumenci
(6)
Prawo reklamy
(6)
Reklama społeczna
(6)
Targi i wystawy
(6)
Wybory
(6)
Autoprezentacja
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Język polski
(5)
Komunikacja
(5)
Reklama prasowa
(5)
Socjologia
(5)
Badania marketingowe
(4)
Dane osobowe
(4)
Etyka społeczna
(4)
Język
(4)
Kultura masowa
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Plakat
(4)
Portal społecznościowy
(4)
Prawo prasowe
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Psychologia
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Public relations w internecie
(4)
Reklama radiowa
(4)
Satysfakcja konsumentów
(4)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(4)
Zarządzanie
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Świadomość społeczna
(4)
Banki
(3)
Controlling
(3)
Dobra osobiste
(3)
Dziennikarze
(3)
Google
(3)
Google Analytics
(3)
Grafika użytkowa
(3)
Handel międzynarodowy
(3)
Innowacje
(3)
Kobieta
(3)
Konkurencja
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marka*
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Menedżerowie
(3)
Obsługa klienta
(3)
Polska
(3)
Pozycjonowanie stron internetowych
(3)
Prasa (wydawnictwa)
(3)
Programy telewizyjne
(3)
Reklama polityczna
(3)
Reklamacja
(3)
Retoryka
(3)
Socjotechnika
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Sprzedaż
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Twórczość
(3)
Usługi
(3)
Wybory parlamentarne
(3)
Wywiad socjologiczny
(3)
Własność przemysłowa
(3)
Zachowania konsumentów
(3)
Zachowanie
(3)
Artykuły konsumpcyjne
(2)
Badania rynku
(2)
Banki internetowe
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Temat: czas
2001-
(8)
1989-
(3)
1989-2000
(2)
2001-0
(2)
1201-1300
(1)
Temat: miejsce
Polska
(20)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Bliski Wschód
(1)
Borzykowa (woj. łódzkie, pow. radomszczański, gm. Żytno)
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Zabór rosyjski
(1)
Zagłębie Dąbrowskie
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Podręcznik
(21)
Opracowanie
(20)
Poradnik
(12)
Praca zbiorowa
(11)
Czasopismo naukowe
(8)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Czasopismo prasoznawcze
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Akta normatywne
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Komentarz
(1)
Komentarz prawny
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(53)
Media i komunikacja społeczna
(27)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Psychologia
(4)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
300 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Dziecko we współczesnej kulturze Zachodu: Lolita, Haryy Potter i Chłopcy z Wyspy Koralowej; Obraz dziecka w prasie i telewizji; Wizerunek medialny dziecka niepełnosprawnego; Medialny obraz problemu wykorzystywania seksualnego dzieci; Program telewizyjny "Od przedszkola do Opola" jako wyraz dominującej we współczesnej kulturze postawy wobec dziecka; Wizerunek dziecka w reklamie telewizyjnej; Treści religijne w przekazach biblijnych dla dzieci i programie telewizyjnym "Ziarno"; Obraz świata społecznego w filmach animowanych dla dzieci; Zabawki jako forma socjalizacji ról płciowych; Nowa przestrzeń dziecka we współczesnej kulturze; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Stowarzyszenie Naukowe Instytut Gospodarki i Rynku ; 3)
1.Rynek - jego pojęcie i istota, 2.Podstawowe rodzaje i elementy rynku, 3.Zakres i segmenty rynku, 4.Rola i funkcjonowanie rynku, 5.Podmiot i przedmiot rynku, 6.Miejsce rynku w gospodarce i mechanizmy jego funkcjonowania, 7.Procesy negocjacyjne i konkurencyjne, 8.Strategie i instrumenty konkurencji, 9.Funkcje i formy intensywności konkurencji, 10.Intensywność konkurencji, 11.Monopol w funkcjonowaniu rynku, 12.Marketing rynkowy, 13.Marka oraz opakowanie i oznakowanie produktu na rynku, 14.Popyt na dobra i usługi, 15.Podaż dóbr i usług na rynku, 16.Równowaga rynkowa, 17.Interwencjonizm państwa na rynku, 18.Ceny w analizie gospodarki rynkowej, 19.Funkcje pieniądza i inflacja, 20.Podstawy analizy rynku, 21.Analiza rynku, 22.Obrót towarowy, 23.Przebiegi towarowe na rynku, 24.Normalizacja towarów, 25.Rynki giełdowe, 26.Rynki terminowe, 27.Promocja oraz reklama, 28.Rynek wobec integracji z unią Europejską
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zawieranie umów przez Internet, 2. Podpis elektroniczny, 3. Świadczenie usług drogą elektroniczną, 4. Uprawnienia konsumentów przy zawieraniu umów za pośrednictwem Internetu, 5. Aukcje internetowe - wybrane zagadnienia prawne, 6. Płatność w Internecie, 7. Reklama w Internecie, 8. Ochrona znaków towarowych w Internecie, 9. Prawa autorskie do programu komputerowego, 10. Ochrona baz danych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System wymiany informacji skarbowej o podatnikach podatku VAT dla potrzeb handlu wewnątrzwspólnotowego na przykładzie polskich unormowań prawnoskarbowych, 2. Zasady wspólnotowego prawa zamówień publicznych, 3. Regulowanie cen usług łączności elektronicznej w prawie Unii europejskiej, 4. Reklama wprowadzająca w błąd w prawie wspólnotowym - uwagi de lege lata i de lege ferenda, 5. Znak towarowy w Unii Europejskiej - podstawowe zagadnienia, 6. Zasada swobodnego przepływu płatności w prawie Unii europejskiej, 7. Rozwój koncepcji społeczeństwa informacyjnego wobec ochrony praw obywateli społeczeństwa informacyjnego w prawie Unii Europejskiej, 8. Zmowa kartelowa a umowy know-how w świetle regulacji wspólnotowej, 9. Europejskie rady zakładowe - -nowa forma partycypacji pracowniczej w zarządzaniu na gruncie prawa polskiego, 10. Wspólnotowy system handlu emisjami w sektorze energii elektrycznej, 11. Nadużyqanie pozycji dominującej w sektorze usług pocztowych w świetle orzecznictwa ETS i Sądu Pierwszej Instancji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Media w strukturze codzienności: Polacy na semiotycznym poligonie; Projekt Ulica; Badania zbiorowości i jej stan posiadania; Media na co dzień - telewizja; Media na co dzień - radio, gazeta, magazyn, sieć; Ubogie i bogate korzystanie z mediów (i możliwa alternatywa). II. Szerokie paradygmaty medialne i ich interpretacje: Gatunki medialne; Adaptowanie, hybrydyzacja, nowe gatunki medialne; Serwisy informacyjne i infotainment; Tabloidy i tabloidyzacja; Talk show - podglądactwo i democratainment; Teleturnieje i edutainment; Męskie/kobiecie - media rodzajowe i konsumpcja; Prasa dla kobiet i prasa kobieca; Magazyny dla mężczyzn; Opera mydlana - melodramat w mediach; Reklama - szeroki kontekst
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zakres regulacji, 2. Definicje, 3. Dopuszczanie do obrotu, 4. Badania kliniczne, 5. Wytwarzanie i import produktów leczniczych, 6. Reklama produktów leczniczych, 7. Obrót produktami leczniczymi oraz wymagania dotyczące podmiotów prowadzących obrót, 8. Inspekcja Farmaceutyczna, 9. Przepisy karne, 10. Nowelizacja wspólnotowego prawa farmaceutycznego i dalsze perspektywy jego zmian, 11. Zagadnienia ochrony praw własności intelektualnej pozostające w związku z prawem farmaceutyczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Sprzedawcy i nabywcy: R.1 Handel detaliczny; R.2 Przedsiębiorstwa handlu detalicznego; R.3 Międzynarodo wy handel detaliczn; R.4 Planowanie i strategie w han dlu detalicznym; R.5 Badania marketingowe w handlu de talicznym; R.6 Otoczenie przedsiębiorstwa handlu deta licznego; R.7 Zachowania konsumentów w procesie zakupu R.8 Segmentacja rynku. Cz.2 Instrumenty handlu detali cznego(retail-mix) : R.9 Lokalizacja punktu sprzedaży detalicznej; R.10 Asortyment punktu sprzedaży detali cznej; R.11 Zakup; R.12 Zarzadzanie zapasami; R.13 cena; R.14 Reklama; R.15 Sprzedaż osobista; R.16 Promo cja sprzedży i public relations; R.17 Wizerunek punktu sprzedaży detalicznej; R.18 Usługi świadczone przez punkt sprzedaży detelicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!

Kulisy Sukcesu: GDY KOMORNIK PUKA DO DRZWI - JAK POZBYĆ SIĘ DŁUGU? 2 MLN, 10 miesięcy, by spłacić DŁUG. Opowiada Marek Piasek

Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia.

Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.

Dowiedz się, jak:

  • Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług
  • Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę
  • Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową
  • Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn)

Rosnijwsile.pl: Zrozum marketing. Kto jest Twoim klientem?

Forcemedia.pl: Jak efektywnie prowadzić działania marketingowe?

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka , ISSN 1644-9126 ; Rok XXI. Zeszyt 4)
Kwartalnik, 2020-
Wcześniejsza częstotliwość: Rocznik, 2000-2013, Półrocznik, 2014-2019
Forma i typ
ZAGADNIENIA HISTORYCZNOPRAWNE: Borzykowski przywilej immunitetowy – na drodze do emancypacji Kościoła w Polsce piastowskiej. Z PROBLEMATYKI PRAWA UNII EUROPEJSKIEJ: Architektura instytucjonalna bezpieczeństwa w transgranicznym obrocie towarowym Unii Europejskiej ze szczególnym uwzględnieniem administracji celnych; Informacje reklamowe kierowane do inwestorów alternatywnych funduszy inwestycyjnych – aspekty prawne. PROBLEMY PRAWA KARNEGO: Zasada współdziałania przy umyślnym samonarażeniu się jako negatywna przesłanka obiektywnego przypisania skutku z perspektywy przestępstw przeciwko życiu i zdrowiu w polskim i niemieckim prawie karnym. ZAGADNIENIA PROCEDURALNE: Sądownictwo sędziów przysięgłych jako forma udziału czynnika społecznego w procesie karnym (część I); Ograniczenia temporalne inicjatywy dowodowej stron w polskim procesie karnym w świetle systemu prekluzji oraz systemu dyskrecjonalnej władzy sędziego (część II); Dowód z zeznań świadka naocznego a efekt dezinformacji w polskiej procedurze karnej. Perspektywa prawno-psychologiczna; Z problematyki prawa do obrony w sprawach dyscyplinarnych nauczycieli akademickich; Postanowienie sądu kierujące strony do mediacji jako inicjatywa wszczęcia mediacji w indywidualnych sprawach z zakresu prawa pracy; Wybrane zagadnienia z zakresu cywilnego postępowania zabezpieczającego. Z PROBLEMATYKI PRAWA PRYWATNEGO: Bank account of a campaign committee; Wpływ pandemii COVID-19 na specyfikę zawierania umów o usługi na rynku kapitałowym; Piecza naprzemienna nad dzieckiem po rozwodzie; Poland versus the basic EU principles of the rule of law; Evaluation of the Whistleblower Protection Directive in the light of Polish preparations for the transposition of the reporting model; O kasach zapomogowo-pożyczkowych w świetle zasad ochrony danych osobowych; Analiza statusu procesowego osoby świadczącej pracę za wynagrodzeniem na podstawie umowy cywilnoprawnej w sprawach z zakresu prawa zatrudnienia; Zróżnicowanie sytuacji podatkowej pracowników będących i niebędących rezydentami państwa członkowskiego UE – w świetle orzecznictwa TSUE; GLOSY, OPINIE I KOMENTARZE: Obowiązki informacyjne organów administracji publicznej dotyczące instytucji zrzeczenia się prawa do wniesienia odwołania – glosa do wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie z dnia 25 marca 2021 r., II SA/Sz 808/20; Glosa aprobująca do wyroku Naczelnego Sądu Administracyjnego z dnia 1 grudnia 2017 r., sygn. akt II GSK 282/16; Glosa do wyroku NSA z dnia 25 stycznia 2021 r., I OSK 1846/20. Zakres zasady informowania strony.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 340 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biała Księga, Polska - Unia Europejska : opracowania i analizy. Prawo ; z. 18)
1. Podstawowe akty prawne i normy europejskie regulujące zagadnienia jakości wyrobów i eliminacji barier technicznych; 2. Organizacje europejskie i działania podejmowane przez państwa członkowskie; 3. Układ o stowarzyszeniu Rzeczypospolitej polskiej ze wspólnotami europejskimi; 4. Polskie przepisy prawne w zakresie normalizacji i certyfikacji; 5. Informacje na temat realizacji planu rewizji i nowelizacji norm ISO Serii 90000; 6. Stan prawny i propozycje zmian w zakresie opakowalnictwa i znakowania towarów; 7. Regulacje prawne dotyczące jakości żywności; 8. Reklama i odpowiedzialność za produkt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Ewolucja: 1.Czym są public relations?; 2.Ewolucja public relations. Cz.II Walidacja: 3.Opinia publiczna; 4.Etyka; 5.Bada nia; 6.Prawo. Cz.III Aktywacja: 7.Komunikacja; 8.Zarządzanie; 9.Za rządzanie kryzysami; 10.Zintegrowana komunikacja mar ketingowa. Cz.IV Realizacja: 11.Pisanie w public relations; 12.Pisanie "dla oka" i "dla ducha"; 13.Public rela tions a Internet. Cz.V Publiczność: 14.Media drukowane; 15.Media elektro niczne; 16.Pracownicy; 17.Wielokulturowe społeczności a public relations; 18.Rząd; 19.Konsumenci i inwesto rzy. Cz.VI Przyszłość: 20.Złoty wiek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Oświadczenie woli w postaci elektronicznej i podpis elektroniczny; 1. Uwagi wstępne, 2. Złożenie oświadczenia w postaci elektronicznej, 3. Podpis elektroniczny. Cz. II Umowy i inne czynności prawne w obrocie elektronicznym; 1. Uwagi wstępne, 2. Zawarcie umowy w trybie ofertowym za pomocą środków komunikacji elektronicznej według przepisów k.c., 3. Umowy zawarte w obrocie elektronicznym jako umowy na odległość, 4. Świadczenie usług drogą elektroniczną, 5. Usługi świadczone drogą elektroniczną oparte lub podlegające na dostępie warunkowym, 6. Zawieranie umów za pomocą środków komunikacji elektronicznej w ustawie - Prawo działalności gospodarczej. Cz. III Płatność w Internecie; 1. Umowa o elektroniczny instrument płatniczy; 2. Karty płatnicze, 3. Pieniądz elektroniczny, 4. Bankowość elektroniczna. Cz. IV Dane w handlu elektronicznym; 1. Ogólne zagrożenia dla prywatności w handlu elektronicznym, 2. Ochrona danych osobowych związanych z handlem elektronicznym w prawie polskim, 3. Reklama i badania rynku a przetwarzanie danych, 4. Obowiązki usługodawcy związane z przetwarzaniem danych osobowych, 5. Niedozwolone korzystanie z usługi, 6. Odmowa świadczenia usług. Cz. V Reklama w handlu elektronicznym; 1. Reklama internetowa, 2. Wady i zalety oraz skuteczność reklamy internetowej, 3. Prawne różnice między reklamą internetową a tradycyjną, 4. Konsument a reklama w Internecie, 5. Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji, 6. Problem międzynarodowy. Cz. VI Opodatkowanie handlu elektronicznego; 1. Przychody z handlu elektronicznego, 2. VAT z handlu elektronicznym, 3. Niewykonanie i nienależne wykonanie zobowiązania. Cz. VII Międzynarodowe aspekty handlu elektronicznego - wybrane zagadnienia; 1. Pojęcie prawa prywatnego międzynarodowego, 2. Prawo właściwe dla zawarcia umowy w Internecie, 3.Usługi świadczone prze Internet, 4. Podpis elektroniczny i forma oświadczeń woli, 5. Pieniądz elektroniczny, 6. Nieuczciwa konkurencja i reklama, 7. Zagadnienia języka w handlu elektronicznym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Kraj pochodzenia produktu należy obok jakości i ceny do najważniejszych kryteriów wyboru przy podejmowaniu przez konsumenta decyzji zakupowych artykułów spożywczych, a w kontekście negatywnych skutków pandemii COVID-19 kupowanie żywności made in Poland zyskuje na znaczeniu, stając się praktycznym działaniem na rzecz wspierania rodzimych producentów. W monografii usystematyzowano stan wiedzy na temat zjawiska patriotyzmu konsumenckiego oraz zidentyfikowano postawy i czynniki determinujące nabywanie przez konsumentów polskich produktów żywnościowych. Ponadto na podstawie wyników badań empirycznych dokonano typologii konsumentów z trzech generacji wiekowych – X, Y i Z – w kontekście postaw wobec tych produktów, a zwłaszcza triady ich cech, tj. pochodzenia, ceny i jakości. W konsekwencji stwierdzono występowanie znaczących różnic międzypokoleniowych i odmienne, nie zawsze pozytywne podejście do zakupu polskiej żywności.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklamacje - pomost między organizacja a klientem; Filozofia traktowania reklamacji jako prezentu; Najlepsza okazja do zbadania rynku; Co niezadowoleni klienci mowią, robią i czego chcą; Dlaczego wiekszość klientow nie sklada reklamacji?; Związek miedzy skargami klientow; sanacją obslugi i stałym doskonalen iem jakości w organizacji; Przekuwanie strategii traktowania rekalmacji jako prezentu w czyn; Formula p rezentu; Pięć zasad przekształcania klientow terroryst ów w partnerow; Odpowiadanie na pisemne reklamacje; Oj jak to boli - czyli jak postępować z krytyką pod naszym adresem; Jak sprawić, by organizacja polubiła reklamacje; Stymulowanie wzrostu liczby reklamacji: udostępnaianie bezpłatnych infolinii i inne metody; Opracowanie polityki sprzyjającej reklamacjom; Tworzenie kultury sprzyjającej reklamacjom; Tworzenie środowiska sprzyjajacego reklamacjom od klientów wewnetrznych; Przekształcanie organizacji w sprzyjająca reklamacjom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Poznawanie klientów - wiedza o kliencie. 2.Tworzenie wartości dla klienta - koncepcja usługi. 3.Dostarczanie wartości klientowi. 4.Zarządzanie reklamcjami klientów w celu osiągania zysku. 5.Budowani elojalności. 6.Struktura i procesy w firmie. 7.Kultura firmy a relacje z klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej)
Cz.I Wybrane przepisy wraz z omówieniem: -Kodeks cywilny: Odpowiedzialność za wady fizyczne to warów nieżywnościowych zakupionych po dn.27.XII.1996r. Odpowiedzialność za wady fizyczne towaró nieżywnościo wych zakupionych przed dn.28.XII.199r. -Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie szczegółowych warunków zawierania i wykonywania umów sprzedaży rze czy ruchomych z udziałem konsumentów. -Wytyczne Sądu Najwyższego w zakresie wykłądni prawa i praktyki sądowej w sprawach rękojmi i gwarancji. Cz.II Vademecum konsumenta i sprzedawcy: -10 użytecznych wskazówek. -Polubowne sądy konsumenckie krótki przewodnik. Cz.III Zbiór przydatnych przepisów: -Ustawa z dn.23.IV.1964r. - Kodeks cywilny (wyciąg). -Rozporządzenie Rady Ministrów z dn.30.V.1995r. w spra wie szczegółowych warunków zawierania i wykonywania umów przedaży rzeczy ruchomych z udziałem konsumentów. -Ustawa z dn.17.Xi.1964r. - Kodeks postępowania cywil nego (wyciąg).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Adobe Indesign - kurs online dopasowany do Twoich potrzeb!

Tematyka grafiki komputerowej jest niezwykle złożona — obejmuje projektowanie, łamanie tekstu, przygotowywanie dokumentów do druku, obróbkę obrazów. Lecz wystarczy zrozumieć zasady składu, by praca przy tworzeniu reklam, ogłoszeń, broszur i publikacji książkowych była przyjemna, kreatywna i przynosiła wymierne zyski. Adobe InDesign to doskonałe narzędzie, które sprawdza się w wielu różnorodnych działaniach, a przy tym gwarantuje precyzję wykonania zlecenia, nie ograniczając swobody twórczej projektanta.
Dziś umiejętność składania tekstów i ilustracji wyłącznie pod kątem druku to za mało. Adobe InDesign to krok naprzód — pozwala wejść w świat tabletów, urządzeń mobilnych, e-booków i prezentacji.

Czego więcej trzeba w nowoczesnym świecie mediów? Videokursu InDesign, który pozwoli bez problemu i w przyjemny sposób rozpocząć pracę z programem!

Co Cię czeka podczas naszego profesjonalnego kursu Adobe InDesign?

  • Zaczniesz od poznania podstawowych zasad działania programu Adobe InDesign.
  • Nauczysz się wykorzystywać konkretne narzędzia graficzne i rysować kształty wektorowe.
  • Zwiększysz szybkość działania dzięki stosowaniu przydatnych skrótów klawiaturowych.
  • Zaimportujesz i odpowiednio sformatujesz teksty, jak również oblejesz nimi grafiki.
  • Poznasz zaawansowane przykłady formatowania akapitów.
  • Dopasujesz zdjęcia, kadry, a także bez problemu rozmieścisz obiekty w projekcie.
  • Skorzystasz z automatycznego umieszczania i precyzyjnego pozycjonowania elementów strony.
  • Zgłębisz zaawansowane techniki edycyjne.
  • Stworzysz świetne reklamy, ulotki, prezentacje multimedialne.
  • Prawidłowo zapiszesz efekty swojej pracy i skorzystasz z różnych opcji ich eksportu.

A wszystko to...

  • ... w sposób wydajny, profesjonalny i efektowny.

Adobe InDesign. Kurs video. Poziom pierwszy. Praca z grafiką i tekstem sprawi, że nauka będzie czystą przyjemnością. Dzięki stosowaniu praktycznych technik i skrótów klawiaturowych oraz przygotowanym ćwiczeniom w zaskakująco krótkim czasie zaczniesz nie tylko składać projekty do druku, ale także tworzyć publikacje elektroniczne na tablety i smartfony. Nie ma już potrzeby, by zlecać podobne działania innym. Zaufaj kursowi video Adobe InDesign. Obejrzyj materiał przygotowany w trzynastu działach, podzielonych na krótkie lekcje, a następnie, wykonując zaledwie kilka kliknięć, stwórz plakat, reklamę, ulotkę albo internetowy baner czy prezentację multimedialną.

Z Adobe InDesign dobrze się składa

Adobe InDesign to doskonałe narzędzie, które sprawdza się w wielu różnorodnych działaniach. Dzięki nowym wersjom programu możesz z równą swobodą tworzyć magazyny, katalogi i książki, jak też projektować prezentacje multimedialne, publikacje na urządzenia mobilne oraz e-booki. Kurs video Adobe InDesign otwiera przed Tobą możliwość tworzenia nowoczesnych publikacji, dostosowanych do wszelkich potrzeb odbiorców. Nauka obsługi programu Adobe InDesign to doskonały wybór w kontekście rozwoju Twojej kariery.

Zaprojektuj swój sukces

Adobe InDesign jest niezwykle wszechstronnym programem graficznym. Kurs online Adobe InDesign. Kurs video. Poziom pierwszy. Praca z grafiką i tekstem sprawi, że będzie on dodatkowo niezwykle łatwy w użyciu! Kurs wykorzystuje niezbędną wiedzę teoretyczną, ale przede wszystkim kładzie nacisk na praktyczne przykłady, które pozwolą zrozumieć reguły składu wielu różnych publikacji.

Od podstaw poznasz zasady działania programu, składu, dopasowania grafiki i łamania tekstów. Takie umiejętności pozwolą Ci nie tylko formatować i składać akapity, ale także projektować różnego typu prace graficzne. Natomiast zdobyta umiejętność używania skrótów klawiaturowych, dobre nawyki i wykorzystanie konkretnych narzędzi w odpowiednich miejscach przełożą się na szybkość i wydajność w konkretnych projektach.
Wraz z naszym ekspertem zmodyfikujesz ustawienia dokumentu. Dopasujesz elementy graficzne tak, by tworzyły spójną całość, i precyzyjnie oblejesz je tekstem lub podzielisz go na akapity. Zaskoczy Cię, jak szybko stworzysz własne publikacje do druku, reklamy outdoorowe, wizytówki, prezentacje multimedialne, publikacje na tablety i telefony komórkowe, a nawet animacje! Co więcej, Twoje pliki PDF przygotowane do druku będą spełniać wszystkie wymogi zleceniodawcy.

Tylko dla wtajemniczonych

Przygotowaliśmy dla Ciebie informacje, które pozwolą Ci zrozumieć specjalistyczną terminologię oraz posługiwać się nią — i będą dostępne od ręki. Nie potrzebujesz już wertować opasłych tomów ani przeszukiwać internetowej otchłani. Zajmij się projektowaniem, a przy okazji dowiedz się, czemu w programie Adobe InDesign nigdy nie powinno się stosować pustych akapitów, czym są glify i interlinia oraz jakie światło najlepiej sprawdzi się w Twojej reklamie.
Adobe InDesign. Kurs video. Poziom pierwszy. Praca z grafiką i tekstem pomoże Ci także rozróżnić grafikę wektorową, czyli obraz zbudowany na podstawie matematycznych kształtów, i grafikę bitmapową, złożoną z pikseli. Dzięki temu zawsze w doskonały sposób zaprezentujesz stworzone przez siebie logotypy, piktogramy i infografiki. Nigdy też nie utracisz jakości grafiki podczas przekształceń i skalowania. Po prostu – musisz to wiedzieć!

Kurs InDesign Online z ekspertem

Przez Adobe InDesign. Kurs video. Poziom pierwszy. Praca z grafiką i tekstem przeprowadzi Cię Paweł Zakrzewski, utytułowany Adobe Certified Expert i pierwszy w Polsce Adobe Certified Instructor (od 2005 roku).

Nie można trafić lepiej — to prawdziwy specjalista w zakresie DTP, grafiki komputerowej, HTML5, CSS3 oraz tworzenia publikacji na urządzenia mobilne. Od ponad piętnastu lat prowadzi wykłady i szkolenia komputerowe dla firm oraz osób prywatnych. Jako jeden z nielicznych posiada prestiżowy tytuł Adobe Community Professional. Specjalizuje się w tematyce Adobe i jest ekspertem w zakresie pakietu Adobe Creative Cloud. Autor artykułów prasowych i książek wydanych nakładem wydawnictwa Helion, a także twórca aplikacji na iPada.

Prowadzi własną firmę — G-media — która specjalizuje się w tworzeniu drukowanych oraz interaktywnych form reklamowych, stron WWW, aplikacji na tablety i telefony komórkowe.

Entuzjasta pracy, ale też aktywnego wypoczynku. Sportowiec ekstremalny, biega w ultramaratonach górskich, zawodach triatlonowych, gra w tenisa i... gra na gitarze legendarne rockowe i metalowe riffy. Wiele pasji, wiele działań i wiele myśli — jednocześnie!

„Adobe InDesign to jeden z najdynamiczniej rozwijających się programów Adobe. Pozwala na płynne przejście z prac drukowanych na elektroniczne — dostosowane do prezentacji na tabletach i smartfonach. Jeśli chcesz być na bieżąco, jeśli nie chcesz dopuścić do tego, by zmieniające się technologie Cię ominęły — sięgnij po videokurs przygotowujący do pracy z Adobe InDesign. Ten program to fantastyczna inwestycja w siebie i przyszłość!”

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Internet jest obecny w większości obszarów naszego życia. To już nie tylko korzystanie ze stron internetowych, ale także bankowość, zakupy w sieci czy podtrzymywanie relacji z rodziną i ze znajomymi. Oznacza to, że niemal cały czas Twoje bezpieczeństwo, pieniądze i prywatność są narażone na ataki. Aby skutecznie chronić siebie i swoich bliskich, musisz zdobyć pewne minimum wiedzy. Nie sposób obronić się przed naprawdę zdeterminowanym hakerem, ale ochrona przed pospolitymi włamaniami czy masową inwigilacją jest jak najbardziej możliwa, i to z wykorzystaniem prostych narzędzi. Trzeba tylko wiedzieć, jak się do tego zabrać!

To przystępny i kompleksowy przewodnik po zagadnieniach bezpieczeństwa, skierowany do osób, które nie znają się na komputerach i informatyce. Kwestie cyberbezpieczeństwa przedstawiono tu krok po kroku, z minimalnym użyciem specjalistycznego języka. Opisano dziesiątki całkiem prostych sposobów pozwalających każdemu zabezpieczyć swoje urządzenia i dane. Książka została napisana tak, aby maksymalnie uprościć zarządzanie Twoim bezpieczeństwem w sieci. W każdym rozdziale znalazła się kompletna lista kontrolna ze szczegółowymi instrukcjami i rysunkami.

Najważniejsze zagadnienia:

  • zarządzanie hasłami dostępu
  • blokowanie inwigilacji i śledzenia w internecie
  • bezpieczne korzystanie z bankowości, ze sklepów i z serwisów społecznościowych
  • bezpieczeństwo smartfona, tabletu i domowej sieci
  • ochrona dzieci korzystających z internetu

Nie musisz być informatykiem, by pamiętać o bezpieczeństwie!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Zamieszczane w Rozprawach Komisji Językowej artykuły podejmują tematykę z wielu dziedzin lingwistycznych, prezentujących różną metodologię badawczą. Publikowane rozprawy i artykuły mają charakter teoretyczno-metodologiczny i materiałowy. Obok prac polonistycznych w Rozprawach... ukazują się prace slawistyczne i komparatywne z odniesieniem do stanu indoeuropejskiego, autorstwa głównie językoznawców łódzkich, ale także pozałódzkich i zagranicznych – przedstawicieli wszystkich pokoleń
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Zamieszczane w Rozprawach Komisji Językowej artykuły podejmują tematykę z wielu dziedzin lingwistycznych, prezentujących różną metodologię badawczą. Publikowane rozprawy i artykuły mają charakter teoretyczno-metodologiczny i materiałowy. Obok prac polonistycznych w Rozprawach... ukazują się prace slawistyczne i komparatywne z odniesieniem do stanu indoeuropejskiego, autorstwa głównie językoznawców łódzkich, ale także pozałódzkich i zagranicznych – przedstawicieli wszystkich pokoleń. The periodical (annual) Rozprawy Komisji Językowej Łódzkiego Towarzystwa Naukowego / Dissertations of Language Committee of Lodz Learned Society was established in 1954. Articles featured in Dissertations of Language Committee of Lodz Learned Society concentrate on issues from numerous linguistic fields which present various research methodologies. Treatises and articles are of theoretical-methodological and material representing nature. Apart from papers in Polish studies, Dissertations of Language Committee of Lodz Learned Society publishes also Slavonic articles and compendious works with reference to Indo-European state. The authors of articles are mainly linguists from Lodz; however, besides them there are scientists from outside Lodz and abroad who represent all generations.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej