Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(2)
Autor
Lupa Iwona
(2)
Jagodziński Waldemar
(1)
Król Marcin
(1)
Kędzierska-Szczepaniak Angelika
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Nurzyńska Anna
(1)
Szopik-Depczyńska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Marketing społecznościowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Public relations
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Google Analytics
(1)
Innowacje
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Mentoring
(1)
Reklama
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych - wprowadzenie; 2. Wybrane wskaźniki pomiaru działań marketingowych w mediach społecznościowych; 3. Wybrane narzędzia pomiaru efektywności social media marketingu; 4 Efektywność mediów społecznościowych w wybranych obszarach marketingowych; 5. Efektywność social media marketingu w aspekcie innych wybranych form działań marketingowych; 6. Model efektywnego social media marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: PRZEDMOWA. I. WSPÓŁCZESNE PODEJŚCIE DO ZARZĄDZANIA DZIAŁALNOŚCIĄ BADAWCZO-ROZWOJOWĄ PRZEDSIĘBIORSTW: Wstęp; 1. Istota i znaczenie działalności B+R w przedsiębiorstwach; 2. Działalność B+R a paradygmaty współczesnego przedsiębiorstwa (closedvs. open R&D); 3. Sfera badawczo-rozwojowa w Polsce; Podsumowanie; Literatura; Netografia. II. FINANSOWANIE INNOWACJI: Wstęp; 1. Źródła publiczne (krajowe i zagraniczne); 1.1 Finansowanie w latach 2007-2013; 1.2 Finansowanie w latach 2014 – 2020; 2. Źródła prywatne finansowania innowacji; 2.1 Tradycyjne formy finansowania; 2.2 Alternatywne formy finansowania; 3. Narzędzia wspierające finansowanie innowacyjności; Podsumowanie; Literatura; Netografia. III. ROLA KLASTRÓW W KSZTAŁTOWANIU POWIĄZAŃ KOOPERACYJNYCH MIĘDZY SFERĄ NAUKI I BIZNESU: Wstęp; 1. Klaster w świetle teorii; 2. Powstanie i rozwój klastrów; 3. Transfer wiedzy i innowacji w klastrach; 4. Współpraca przedsiębiorstw i podmiotów naukowych a faza rozwoju klastrów w świetle badań ankietowych; Podsumowanie; Literatura; Netografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: I. Coaching interkulturowy jako narzędzie wspierające rozwój kompetencji pracowniczych niezbędnych w otoczeniu międzynarodowym: 1. Kontekst kulturowy; 2. Coaching interkulturowy - zagadnienia terminologiczne: 2.1. Kompetencja interkulturowa; 2.2. Coaching interkulturowy: 2.2.1. Ujęcie znaczeniowe wąskie i szerokie; 2.2.2. Uwarunkowany kontekstualnie i kulturowo; 2.3. Coaching inter-, multi i transkulturowy. 3. Psychologia coachingu interkulturowego. 4. Propozycje narzędzi coachingu interkulturowego: 4.1. Malarstwo; 4.2. Literatura; 4.3. Model rozwoju wrażliwości międzykulturowej; 4.4. Siatka orientacji kulturowej; 4.5. Interkulturowa zmiana perspektywy. II. System komunikacji miejskiej w wybranych miastach aglomeracji śląskiej na przykładzie komunikacyjnego związku komunalnego górnośląskiego okręgu przemysłowego: 1. Specyfikacja obszarów miejskich pod kątem logistyki; 2. Komunikacyjny związek komunalny górnośląskiego okręgu przemysłowego; 3. Komunikacja miejska. III. Bezpieczeństwo obsługi klientów e-urzędu. Analiza potrzeb i propozycja rozwiązań na wybranych przykładach: 1. Inicjatywa bezpiecznego programowania komunikacji. 2. Bezpieczeństwo informatyczne w procesie komunikacji. 3. Efektywność komunikacji, a bezpieczeństwo. 4. Bezpieczeństwo danych w aspekcie ustawy o ochronie danych osobowych: 4.1. Postępowanie administracyjne; 4.2. Propozycja rozwiązań gwarantujących bezpieczeństwo obsługi klientów w badanym e-urzędzie; 4.3. Kształtowanie procesu komunikacji wewnętrznej; 4.4. Etymologia terminu komunikacja oraz modelowe ujęcia procesu komunikowania; 4.5. Informowanie a komunikowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Media społecznościowe w przedsiębiorstwie - wprowadzenie; Content marketing w mediach społecznościowych; 3. Reklama w mediach społecznościowych. Pomiar efektywności i skuteczności działań w tych mediach; 4. Promocja sprzedaży i public relations w mediach społecznościowych; 5. Marketing szeptany w mediach społecznościowych; 6. Zarządzanie relacjami z klientem w mediach społecznościowych; 7. Media społecznościowe jako źródło danych, informacji i wiedzy o otoczeniu przedsiębiorstwa; 8. Media społecznościowe w employer brandingu oraz rekrutacji i selekcji pracowników; 9. Media społecznościowe a zaangażowanie pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej