Form of Work
Książki
(4)
Status
available
(4)
only on-site
(1)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(2)
Author
Lupa Iwona
(2)
Jagodziński Waldemar
(1)
Król Marcin
(1)
Kędzierska-Szczepaniak Angelika
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Nurzyńska Anna
(1)
Szopik-Depczyńska Katarzyna
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
Marketing społecznościowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Public relations
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Google Analytics
(1)
Innowacje
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Media społęcznościowe
(1)
Mentoring
(1)
Reklama
(1)
Systemy informatyczne
(1)
4 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-65357-90-8
1. Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych - wprowadzenie; 2. Wybrane wskaźniki pomiaru działań marketingowych w mediach społecznościowych; 3. Wybrane narzędzia pomiaru efektywności social media marketingu; 4 Efektywność mediów społecznościowych w wybranych obszarach marketingowych; 5. Efektywność social media marketingu w aspekcie innych wybranych form działań marketingowych; 6. Model efektywnego social media marketingu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-65929-47-1
Zawiera: PRZEDMOWA. I. WSPÓŁCZESNE PODEJŚCIE DO ZARZĄDZANIA DZIAŁALNOŚCIĄ BADAWCZO-ROZWOJOWĄ PRZEDSIĘBIORSTW: Wstęp; 1. Istota i znaczenie działalności B+R w przedsiębiorstwach; 2. Działalność B+R a paradygmaty współczesnego przedsiębiorstwa (closedvs. open R&D); 3. Sfera badawczo-rozwojowa w Polsce; Podsumowanie; Literatura; Netografia. II. FINANSOWANIE INNOWACJI: Wstęp; 1. Źródła publiczne (krajowe i zagraniczne); 1.1 Finansowanie w latach 2007-2013; 1.2 Finansowanie w latach 2014 – 2020; 2. Źródła prywatne finansowania innowacji; 2.1 Tradycyjne formy finansowania; 2.2 Alternatywne formy finansowania; 3. Narzędzia wspierające finansowanie innowacyjności; Podsumowanie; Literatura; Netografia. III. ROLA KLASTRÓW W KSZTAŁTOWANIU POWIĄZAŃ KOOPERACYJNYCH MIĘDZY SFERĄ NAUKI I BIZNESU: Wstęp; 1. Klaster w świetle teorii; 2. Powstanie i rozwój klastrów; 3. Transfer wiedzy i innowacji w klastrach; 4. Współpraca przedsiębiorstw i podmiotów naukowych a faza rozwoju klastrów w świetle badań ankietowych; Podsumowanie; Literatura; Netografia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 338 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 338
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-65357-35-9
Zawiera: I. Coaching interkulturowy jako narzędzie wspierające rozwój kompetencji pracowniczych niezbędnych w otoczeniu międzynarodowym: 1. Kontekst kulturowy; 2. Coaching interkulturowy - zagadnienia terminologiczne: 2.1. Kompetencja interkulturowa; 2.2. Coaching interkulturowy: 2.2.1. Ujęcie znaczeniowe wąskie i szerokie; 2.2.2. Uwarunkowany kontekstualnie i kulturowo; 2.3. Coaching inter-, multi i transkulturowy. 3. Psychologia coachingu interkulturowego. 4. Propozycje narzędzi coachingu interkulturowego: 4.1. Malarstwo; 4.2. Literatura; 4.3. Model rozwoju wrażliwości międzykulturowej; 4.4. Siatka orientacji kulturowej; 4.5. Interkulturowa zmiana perspektywy. II. System komunikacji miejskiej w wybranych miastach aglomeracji śląskiej na przykładzie komunikacyjnego związku komunalnego górnośląskiego okręgu przemysłowego: 1. Specyfikacja obszarów miejskich pod kątem logistyki; 2. Komunikacyjny związek komunalny górnośląskiego okręgu przemysłowego; 3. Komunikacja miejska. III. Bezpieczeństwo obsługi klientów e-urzędu. Analiza potrzeb i propozycja rozwiązań na wybranych przykładach: 1. Inicjatywa bezpiecznego programowania komunikacji. 2. Bezpieczeństwo informatyczne w procesie komunikacji. 3. Efektywność komunikacji, a bezpieczeństwo. 4. Bezpieczeństwo danych w aspekcie ustawy o ochronie danych osobowych: 4.1. Postępowanie administracyjne; 4.2. Propozycja rozwiązań gwarantujących bezpieczeństwo obsługi klientów w badanym e-urzędzie; 4.3. Kształtowanie procesu komunikacji wewnętrznej; 4.4. Etymologia terminu komunikacja oraz modelowe ujęcia procesu komunikowania; 4.5. Informowanie a komunikowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-65357-37-3
1. Media społecznościowe w przedsiębiorstwie - wprowadzenie; Content marketing w mediach społecznościowych; 3. Reklama w mediach społecznościowych. Pomiar efektywności i skuteczności działań w tych mediach; 4. Promocja sprzedaży i public relations w mediach społecznościowych; 5. Marketing szeptany w mediach społecznościowych; 6. Zarządzanie relacjami z klientem w mediach społecznościowych; 7. Media społecznościowe jako źródło danych, informacji i wiedzy o otoczeniu przedsiębiorstwa; 8. Media społecznościowe w employer brandingu oraz rekrutacji i selekcji pracowników; 9. Media społecznościowe a zaangażowanie pracowników.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again