Form of Work
Książki
(78)
Status
only on-site
(67)
available
(47)
unavailable
(2)
unknown
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(49)
Czytelnia
(69)
Author
Hamrol Adam (1952- )
(4)
Karaszewski Robert
(4)
Szołtysek Katarzyna
(3)
Ładoński Wiesław
(3)
Bugdol Marek
(2)
Dahlgaard Jens J
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Griffin Ricky W
(2)
Iwasiewicz Andrzej
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Kanji Gopal K
(2)
Kozłowski Remigiusz
(2)
Kristesen Kai
(2)
Liwowski Bolesław
(2)
Mikołajczyk Zofia
(2)
Opolski Krzysztof
(2)
Rusiński Michał
(2)
Skotnicka Bożena
(2)
Wasilewski Lesław
(2)
Wolniak Radosław
(2)
Becht Adam
(1)
Berdowski Filip J
(1)
Berdowski Janusz B
(1)
Bielawa Anna
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borys Tadeusz
(1)
Bozarth Cecil
(1)
Cadle James
(1)
Campbell Ian
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Drummond Helga
(1)
Dytkowska Grażyna
(1)
Fereniec Jan
(1)
Fertsch Marek
(1)
Freeman Edward R
(1)
Frąś Józef
(1)
Gilbert Daniel R. JR
(1)
Gospodarowicz Andrzej
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Górniewicz Józef
(1)
Głowacka-Fertsch Danuta
(1)
Handfield Robert B
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Hollins Bill
(1)
Jongen W.M.F
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Kasiewicz Stanisław
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Kister Agnieszka
(1)
Klimiuk Ewa
(1)
Kolman Romuald
(1)
Kostera Monika
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kowalczyk Jerzy
(1)
Kowalska Aleksandra
(1)
Kozłowska Irena
(1)
Krzemień Eugeniusz
(1)
Kuc Bolesław Rafał
(1)
Lipa Michał
(1)
Lisiecka Krystyna
(1)
Lisowski Jerzy Lech
(1)
Lock Dennis
(1)
Luning P.A
(1)
Marcelis W.J
(1)
Martin William B
(1)
Możdżonek Monika
(1)
Myszewski Jan M
(1)
Niewiadomski Kazimierz
(1)
Pikielna Nina
(1)
Ratajczak Zofia
(1)
Rogala Piotr
(1)
Shinkins Sadie
(1)
Stabryła Adam
(1)
Stoner James A.F
(1)
Stępniewski Jan
(1)
Szadkowska-Rucińska Małgorzata
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Szkoda Jerzy
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Szwabe Michał
(1)
Trocki Michał
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Wasilewski lesław
(1)
Waters Donald
(1)
Yeates Donald
(1)
Zapłata Sławomir
(1)
Zielińska Zofia
(1)
Zymonik Zofia
(1)
Łagowski Edmund
(1)
Łańcucki Jerzy
(1)
Łunarski Jerzy
(1)
Śliwa Martyna
(1)
Śliwiński Artur
(1)
Śliwiński Bartłomiej
(1)
Štofkova Jana
(1)
Year
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(62)
1990 - 1999
(3)
Country
Poland
(78)
Language
Polish
(78)
Subject
Zarządzanie jakością
(64)
Jakość
(24)
Zarządzanie
(19)
Przedsiębiorstwo
(16)
Jakość produktu
(15)
Normy ISO 9000
(9)
Organizacja
(9)
Kadry
(7)
Produkcja
(7)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Motywacja pracy
(5)
Przywództwo
(5)
Służba zdrowia
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Bhp
(4)
Decyzje
(4)
Planowanie strategiczne
(4)
Banki
(3)
Kontrola
(3)
Logistyka
(3)
Marketing
(3)
Motywacja
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Planowanie
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Administracja
(2)
Certyfikacja zgodności
(2)
Gospodarka materiałowa
(2)
Gwarancja jakości
(2)
HACCP
(2)
Kontrola techniczna
(2)
Menedżerowie
(2)
Normy ISO 14000
(2)
Normy ISO 9001
(2)
Obsługa klienta
(2)
Oceny pracowników
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przemysł rolno-spożywczy
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Towar
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Środowisko człowieka
(2)
Żywność
(2)
Agrobiznes
(1)
Analiza SWOT
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Artykuły gospodarstwa domowego
(1)
Autorytet
(1)
Banki internetowe
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Ceramika
(1)
Controlling
(1)
Facility management*
(1)
Firanki i zasłony
(1)
GHP/GMP
(1)
Gastronomia
(1)
Globalizacja
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje -- projekty -- podręcznik akademicki
(1)
Jakość wyrobów
(1)
Jakość życia
(1)
Komputery
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Koszty
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Maszyny
(1)
Najem
(1)
Nauczanie
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Nieruchomości
(1)
Normalizacja
(1)
Normalizacja -- dokumentacja -- podręcznik
(1)
Odpady medyczne
(1)
Opakowania
(1)
Optymalizacja
(1)
Outsourcing
(1)
Pieczywo
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Popyt
(1)
Praca
(1)
Produkt*
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorstwo -- prognozy
(1)
Przemysł
(1)
Przędzalnictwo
(1)
Rolnictwo
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
Rury
(1)
Rynek
(1)
Ryzyko
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Subject: time
1989-
(1)
2001-0
(1)
78 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-87256-51-X
R.1 Podstawy agrobiznesu; R.2 Rynek żywności jako element rozwoju agrobiznesu; R.3 Otoczenie agrobiznesu; R.4 Zorganizowane i niezorganizowane rynki rolne; R.5 Integracja w agrobiznesie. Wspólna Polityka Rolna UE; R.6 Marketing w agrobiznesie; R.7 Strategie firm w agrobiznesie; R.8 Specyfika strategii branżowych w agrobiznesie; R.9 Zarządzanie jakością w agrobiznesie; R.10 Rolnictwo intensywne i rolnictwo ekologiczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7378-140-4
R.1 Istota zarządzania operacyjnego; R.2 Międzynarodowa i krajowa konkurencyjność; R.3 Strategie operacyjne i zasady ich budowy; R.4 Zarządzanie projektami; R.5 Zarządzanie przez jakość; R.6 Projektowanie produktu; R.7 Projektowanie procesu; R.8 Projektowanie lokalizacji; R.9 Zarządzanie zaawansowanymi technologiami; R.10 Zarządzanie łańcuchem dostaw; R.11 Prognozowanie; R.12 Planowanie zdolności produkcyjnej; R.13 Systemy planowania produkcji; R.14 Zarządzanie zapasami; R.15 Planowanie zaopatrzenia materiałowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7335-384-8
1. Podstawy znormalizowanego systemu zarządzania, 2. Systemy zarządzania jakością - podstawy terminologiczne, 3. Polityka jakości, 4. Mapa procesów, 5. Księga jakości
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Doskonalenie jakości w bankach / red. Krzysztof Opolski. - Warszawa : CeDeWu, 2002. - 163 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
ISBN: 83-87885-28-2
Jakość jako podstawa reorganizacji firmy; Jakość - podstawy teoretyczne i terminologiczne; Zarządzanie jakością; Jakość usług w bankach - analiza i diagnoza działań poprawy jakości; Procesowe zarządzanie organizacją; Statystyczne metody kontroli procesu; Jakość w zarządzaniu, czyli standardy moralne współczesnego menedżera.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Studia Ekonomiczne / C.H.Beck)
ISBN: 837483-025-5
1. Specyfika Facility management. 2. Procesy pomocnicze w ekonomii i zarządzaniu. 3. Wiedza i kompetencje facility managera. 4. Zarządzanie najmem. 5. Planowanie udogodnień. 6. Utrzymywanie obiektów i urządzeń - budynku. 7. Inwestycje w nieruchomości. 8. Zarządzanie projektami i portfelem nieruchomości. 9. Zarządzanie jakością i niezawodnością. 10. Zarządzanie wartością nieruchomości. 11. Zarządzanie ryzykiem w facility management.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 332 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
1. Wiadomości ogólne: Jakość a systemy zarządzania jakością; Czy w Polsce konieczne jest wdrażanie systemów zarządzania jakością mających na celu bezpieczeństwo zdrowotne żywności?; Nadzór nad bezpieczeństwem i jakością zdrowotną żywności w Polsce; Sytuacja epidemiologiczna w zakresie zatruć i zakażeń pokarmowych; Zarys ogólnych wiadomości niezbędnych do wdrożenia systemu HACCAP; Krótka charakterystyka systemu HACCAP; Regulacje prawne dotyczące HACCAP; Zasady wdrażania HACCAP w przedsiębiorstwie przemysłu spożywczego; Najistotniejsze zalety i wady systemu HACCAP; Podsumowanie ogólnych informacji o systemie HACCAP; Certyfikacja wyrobów; 2. HACCAP w praktyce: Wprowadzenie do zasad wdrażania systemu HACCAP; Dokumentacja systemu HACCAP; Wdrażanie systemu; Dokumentacja operacyjna sytemu HACCAP
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Jakość i konkurencyjność w rolnictwie ekologicznym / Aleksandra Kowalska. - Warszawa : Difin, 2010. - 295, [1] s. : rys. , tab. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7641-322-8
1. Jakość żywności i czynniki kształtujące; 2. Systemy zarządzania jakością stosowane przez polskich producentów rolnych; 3. Konkurencyjność polskich producentów owoców i warzyw; 4. Ocena wpływu systemu rolnictwa ekologicznego na konkurencyjność producentów owoców i warzyw- wyniki badań.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1942-7
Przedmowa; Część I: Kierowanie i kierownicy, Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; Część II ZARZĄDZANIE W XXI wieku: Środowisko organizacji i środowisko naturalne, Odpowiedzialność społeczna i etyka, Globalizacja a zarządzanie, Tworzenie i przekształcanie organizacji, Kultura i wielokulturowość, Jakość; Część III: PLANOWANIE: Podejmowanie decyzji, Planowanie i zarządzanie strategiczne, Wdrażanie strategii, Część IV: ORGANIZOWANIE: Projektowanie organizacji i jej struktura, Władza i autorytet, Gospodarowanie zasobami ludzkimi, Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacją; Część V: PRZEWODZENIE: Motywacja, Przywództwo, Zespoły i praca zespołowa, Komunikacja i negocjowanie; Część VI: KONTROLOWANIE: Skuteczna kontrola, Kierowanie operacjami, Systemy informacyjne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie / C.H.Beck)
ISBN: 978-83255-1530-0
1. Klasyczne koncepcje zarządzania: Uwarunkowania ewolucji wiedzy o organizacji i zarządzaniu; Szkoła klasyczna (mechanistyczne); Szkoła humanizacyjna; Szkoła systemowa; 2. Nurty zapowiadające narodziny współczesnych koncepcji zarządzania: Szkoła neoklasyczna i jej kierunki; Rola i znaczenie metafor w naukach o organizacji i zarządzaniu; 3. Wyzwania przyszłości współczesnych organizacji: Uwarunkowania i paradygmaty jako kategorie opisu rzeczywistości; Elastyczność i procesowość organizacji; 4. Koncepcje zorientowane na jakość: Ewolucja systemów zarządzania jakością; Koncepcja TQM i kaizen; Koncepcje- reengineering i benchmarking; Koncepcje zorientowane na klienta: Koncepcja marketingu; Koncepcja marketingu relacji; 7. Koncepcje zorientowane na współdziałanie: Organizacja sieciowa; Organizacja wirtualna; 8. Koncepcje zorientowane na wyszczuplanie organizacji: Outsourcing; Lean Management; 9. Koncepcje zorientowane na wiedzę: Zarządzanie wiedzą w organizacji; Koncepcja organizacji uczącej się; Zarządzanie innowacjami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Menedżer jakości. Podejście procesowe / pod red. Krystyna Lisiecka. - Katowice : Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 2010. - 259 s. ; tabele ; wykresy ; rysunki ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7246-487-3
Część pierwsza : Procesy i ich odwzorowanie w wybranych sektorach działalności gospodarczej : Projekty mapy procesów świadczeń medycznych - odwzorowanie procesów placówki medycznej , Podejście procesowe w organizacji administracji publicznej , Karta procesu elementem operacyjnego systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie produkcyjnym , Wykorzystanie informatycznego narzędzia w procesowym zarządzaniu przedsiębiorstwem usługowym ; Część druga : Strategiczna karta wyników narzędziem zarządzania organizacją w podejściu procesowym : Balanced scorecard narzędziem zarządzania procesami świadczenia usług konsultingowych w firmie X , Wdrożenie zrównoważonej karty wyników w organizacji non - profit (na przykładzie izby rzemieślniczej ora małej i średniej przedsiębiorczości w Katowicach ) ; Część trzecia : zaangażowanie pracowników a doskonalenie procesów w systemie : Rola przedstawiciela kierownictwa ds. systemu zarządzania jakością produktów na podstawie badań , Pracownicy przedsiębiorstwa uzdrowiskowego "Ustroń" SA - bariera czy siła napędowa w doskonaleniu systemu zarządzania jakością ? ; Część czwarta : Audity wewnętrzne metodą odkrywania potencjału doskonalenia systemu : Uwarunkowania skutecznych auditów wewnętrznych systemu zarządzania jakością , Layered process audit ( LPA ) wewnętrznym auditem procesów w firmach branży motoryzacyjnej , Audit ryzyka jako narzędzie strategicznego zarządzania w organizacji na przykładzie przedsiębiorstwa sektora spożywczego ; Część piąta : Rachunek kosztów działań wyrazem logiki podejścia procesowego : Kalkulacja jednostkowego kosztu wytworzenia produktu według rachunku kosztów działań (rachunku abc) , Rachunek kosztów procesu ( ABC ) . Analiza przypadku dla przedsiębiorstwa branży metalowej ; Część szósta : Metody oceny obiektów stosowane w podejściu procesowym : Okresowa ocena dostawców metodą wzmocnienia konkurencyjności przedsiębiorstwa , Ocena zgodności wyrobów medycznych na przykładzie wyrobu klasy IIB firmy Demend , Samoocena metodą oceny dojrzałości systemu zarządzania jakością
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7335-310-0
Ćwiczenie 1. Metoda Pareto-ABC Ćwiczenie 2. Metoda Ishikawy Ćwiczenie 3. Metoda FMEA Ćwiczenie 4. Metoda QFD Ćwiczenie 5. Kwestionariusz Kano Ćwiczenie 6. Metoda SERVQUAL
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-440-2
Cz. I Model ciągłego doskonalenia systemu zarządzania: 1.Doskonalenia zarządzania jakością, 2.Business Process Reengineering (BPR) jako metoda restrukturyzacji, 3. Systemy klasy MRP, MRP II, ERP, CRM, 4.Zarządzanie Relacjami z Klientami - Customer Relationship Managment, 5. Just-in-Time. Cz. II Metody projektowania systemów zarządzania: 6. Benchmarking jako metoda projektowania systemów zarządzania, 7. Lean Management jako metoda projektowania systemów zarządzania, 8. Outsourcing jako metoda projektowania systemów zaradzania w przedsiębiorstwie
5.Just-in-Time. Cz.II Metody projektowania systemów zarządzania : 6.Be nchmarking jako metoda projektowania systemów zarządza nia, 7.Lean Management jako metoda projektowania syste mów zarządzania, 8.Outsourcing jako metoda projektowan ia systemów zarządzania w przedsiębiorstwie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7351-058-3
1. Kultura i przedmiot doskonalenia; Pojęcie doskonałości i istota doskonalenia; Współczesne podejście do doskonalenia; Materia doskonalenia; Proces doskonalenia 2. Techniki i narzędzia doskonalenia; Definiowanie i klasyfikacja; Techniki pomocnicze; Narzędzia analityczne; Narzędzia deyzyjne; Efekt doskonalenia 3. Metody doskonalenia; Metody projektowania jakości; Metody sterowania jakością 4. Doskonalenie procesów realizacyjnych; Narzędzia statystyczne wspomagające zarządzanie; Planowanie realizacji wyrobu; Badanie rynku - określenie wymagań; Projektowanie i rozwój wyrobów; Zakupy; Przygotowanie produkcji; Realizacja produkcji; Magazynowanie i transport; Sprzedaż wyrobów; Usługi serwisowe; Zagadnienia likwidacji wyrobów; Rola informacji w procesach realizacyjnych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7285-286-1
1. Jakości - pojęcie, koszty, planowanie 2. Zarządzanie jakością - geneza, ewolucja, podejście kompleksowe 3. Współczesne rozwiązania w zakresie kompleksowego zarządzania jakością 4. Instrumentarium wykorzystywane w procesie doskonalenia jakości 5. Modele zarządzania jakością, rozwiązania standaryzacyjne
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7285-286-1
1. Jakości - pojęcie, koszty, planowanie 2. Zarządzanie jakością - geneza, ewolucja, podejście kompleksowe 3. Współczesne rozwiązania w zakresie kompleksowego zarządzania jakością 4. Instrumentarium wykorzystywane w procesie doskonalenia jakości 5. Modele zarządzania jakością, rozwiązania standaryzacyjne
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88432-15-X
1. Analiza strategiczna zakładów opieki zdrowotnej, 2. Planowanie strategiczne w zakładach opieki zdrowotnej, 3. Restrukturyzacja zakładów opieki zdrowotnej, 4. Marketing w opiece zdrowotnej, 5. Zarządzanie procesami leczenia w opiece zdrowotnej, 6. TQM - zarządzanie przez jakość w zakładach opieki zdrowotnej, 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 61 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zarządzanie ochroną zdrowia)
1. Wizerunek ochrony zdrowia - wymiar makroekonomiczny. 2.Wizerunek placówek medycznych - wymiar mikroekonomiczny. 3.Kształtowanie wizerunku placówek medycznych a marketing relacji. 4.Instrumenty kształtowania wizerunku placówek ochrony zdrowia. Jakość a wizerunek placówki medycznej. Wizerunek placówki medycznej - aspekt praktyczny.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 61 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87287-58-X
1. Podstawowe zasady biznesowe i polityki jakości w fir mie Matsushita. 2. Podstawy Sterowania i Zarządzania ja kością (QC-Quality Control). 3. Praktyczne elementy QC i QM-Sterowania i zarządzania jakością. 4. Zapewnienie jakości a kontrola. 5. Zastosowanie 7 narzędzi w sterowaniu i zarządzaniu jakością (tzw. klasycznych 7 Q). 6. QC- Sterowanie i zarządzanie jakością w projektowaniu i rozwoju nowych wyrobów, 7. Działania związane z QA czyli z zapewnianiem jakości w halach i w warsztatach produkcyjnych, 8. Działanie Kół Jakości (czyli małych grup usprawniających), 9. Podsumowanie.
rozwoju nowych wyrobów, 7.Działania związane z QA (Quality Assurance) czyli z zapewnieniem jakości w ha lach i warsztatach produkcyjnych. 8.Działanie Kół Jako ści (czyli małych grup usprawniających)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89437-38-4
Cz. I Fundamenty zarządzania jakością: 1. Istota jakości, 2. Zmienność-wróg jakości, 3. Standardy, wzorce jakości, 4. Ekonomika jakości. Cz. II Instrumenty zarządzania jakością: 5. Analiza zmienności - badanie stanu systemu, 6. Rozwiązywanie problemów jakości, 7. QFD- planowanie standardu, 8. FMEA - sprawdzanie standardu, 9.Analiza Wartości - optymalizacja standardu. Cz. III Modele zarządzania jakością: 10. Japoński model TQC, 11. Amerykański model TQM, 12. Normy ISO serii 9000, 13. Nagrody jakości
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again